Kyllä se vaan niin on...

Kerron.totuuden

...että parisuhteeseen hakeutuvat ihmiset ovat heikompia kuin vapaaehtoisesti yksin elävät. Ja pakkomielteisesti parisuhdetta tavoittelevat vasta heikkoja ovatkin!

25

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punttipena

Ei ole niin. Nostan 130 kiloo penkistä. Revi siitä, kuivan kesän orava!

• normilukemia

130 penkistä ei ole kovin paljoa. Siihen pystyy jokainen terve aikuinen mies 1-3 punttiharjoitteluvuoden jälkeen, kun edes suurin piirtein oikein treenaa pari kolme kertaa viikossa.

• No ei helvetti voi olla, jokainen sietää ittensä kanssa yksinkin olemisen, mutta parisuhteessa pitää sietää ittensä lisäksi vielä toisenkin kanssa oleminen...

Kyllä se kuule välillä on melkosta vahvuutta vaativaa...😜

• Mä en sanois, että se on heikkoutta. Toiset kaipaa enemmän läheisyyttä kuin toiset, mutta onko se heikkoutta? Minusta on heikkoutta, jos ei kehtaa myöntää tarvitsevansa toista ihmistä, jos ja kun kaipaa kuitenkin.

Harva on niin vahva, että ei koskaan kaipaa toista ihmistä. Oikeestaan jäin miettimään, miksi vastakkainasettelu? Joku kilpailu?😝

Mitä tällä haetaan?

Voihan sen kääntää toisinkin päin, heikot ihmiset ei uskalla päästää ketään lähelleen. Tai ei uskalla tarvita toista...ei rikkoa omia mukavuutensa rajoja.

Minusta kun ihmissuhteet vaatii tietynlaista vahvuutta nekin, ei kuka vaan kykene kantamaan vastuuta muista kun itsestään...

• Yötä. Natinati...

https://g.co/kgs/499GJs

• Parisuhde vaatii taitoja, joita aina sinkkuna elävä ei voi edes koskaan saavuttaa. Suunnaton halu parisuhteeseen tekee epätoivoiseksi ja kun sitten jonkun saa harhautettua suhteeseen, kuvitellaan, että se on siinä. Tosiasiassa parisuhteen koossa pitäminen on paljon vaativampaa kuin sen saaminen. Siinä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että pakonomaisesti parisuhdetta etsivät ovat heikkoja, kuvitellaan että se toinen paikkaa kaikki puutteet elämässä. Tai pelätään yksinoloa, kun joutuu ihan itse tekemään päätöksiä ja toimimaan niiden mukaisesti, se on säälittävää.

Vapaaehtoinen sinkkuus taas voi monelle olla paras vaihtoehto,ei minua ainakaan kiinnosta lyödä hynttyitä yhteen jonkun kanssa, joka ei heti alusta alkaen tunnu sopivalta. Niitä virheitä tuli tehtyä nuoruudessa jokunen ja opiksi on otettu. Niin paljon en kaipaa läheisyyttä, että haluaisin aikaani hukata johonkin joutavaan. Seksi taas on eri asia, siihen kannattaa hukata aikaa, vaikkei parisuhteeseen haluaisikaan kyseisen ihmisen kanssa.

• muhkee_muhku kirjoitti:

Mä en sanois, että se on heikkoutta. Toiset kaipaa enemmän läheisyyttä kuin toiset, mutta onko se heikkoutta? Minusta on heikkoutta, jos ei kehtaa myöntää tarvitsevansa toista ihmistä, jos ja kun kaipaa kuitenkin.

Harva on niin vahva, että ei koskaan kaipaa toista ihmistä. Oikeestaan jäin miettimään, miksi vastakkainasettelu? Joku kilpailu?😝

Mitä tällä haetaan?

Voihan sen kääntää toisinkin päin, heikot ihmiset ei uskalla päästää ketään lähelleen. Tai ei uskalla tarvita toista...ei rikkoa omia mukavuutensa rajoja.

Minusta kun ihmissuhteet vaatii tietynlaista vahvuutta nekin, ei kuka vaan kykene kantamaan vastuuta muista kun itsestään...

Mitä on vahvuus? Onko se rohkeutta? Oman arvon tuntua? Muitten arvostusta? Ajaako sen tavoittelu ihmisen sietämään sellaista mitä ei halua?
        Tarviiko olla vahva? Miks pitäis olla vahva? Mihin pitääkään varautua, että voi sen jälkeenkin sanoa olevansa vahva?

Mulle soitti ystävä 4:48 ja pyysi luokseen. Tuli mieleen tää vahvuus. Kun jalat viedään alta, on hyvä muistaa, että ei ole heikkoutta pyytää kuuntelemaan ja näyttää heikolta. Vahva voi olla mutta ei pidä kovettaa itseään...muuten ei elä.

• Wulwawa

Vahvuus on sitä, että uskaltaa olla ihminen ja ihminen on heikko.

• Wulwawa

Nappimunat hiljaa 😊

• grand.canyon

Suurreiät hiljempaa :D

• hyiyökhyiyökyrjötys
        grand.canyon kirjoitti:

Suurreiät hiljempaa :D

Pikemminkin jättiläiskraaterit, yhtä syviä, isoja ja repaleisia.

• On se tohkeissaan uudenuudesta sanasta...ite oot wulwahtawa! Njäänjäänänäänää!!!

• Wulwawa

Alan hokemaan sitä täällä 24/7, jos kerran aikuisia naisia kurpitellaan, niin sitten saa myös ätmejä nappimunitella. Niin et👅

• Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

Alan hokemaan sitä täällä 24/7, jos kerran aikuisia naisia kurpitellaan, niin sitten saa myös ätmejä nappimunitella. Niin et👅

Ja nappimunuus, paitsi että se on hassu sana, niin se kuvaa myös henkistä pienimunaisuutta.

• Gnuk

Olen muuten aikalailla samaa mieltä.

Mut entä ne suhteeseen ajautuvat, vaikka eivät sellaista hae? Mihin lokeroit heidät?

• Jikvyin

No mitä luulet? Heikkoja tietenkin ja lisäksi surkeita sanomaan ei silloin kun pitäisi. Säälittäviä.

• Gnuk
        Jikvyin kirjoitti:

No mitä luulet? Heikkoja tietenkin ja lisäksi surkeita sanomaan ei silloin kun pitäisi. Säälittäviä.

Ehkä niinkin, mutta mun mielestäni olisi heikkoutta ja pelkuruutta se kun ajautuu yksiin itseään miellyttävän ihmisen kanssa ja sitten sanoo sille ei ja pakenee suhdetta sen kans, koska ei uskalla kohdata tunteitaan....

• Ei se noin mene, vaan vahvoja koska sietävät enemmän erilaisuutta

• hienoahienoa

Mä olen huomannut, että jos nainen eroaa, niin hakeutuu heti pakonomaisesti uuteen suhteeseen. Siis todella moni. Ainakin 20-30-vuotiaat. Naiset on just sellaisia yleensä, että ovat pari kk ilman suhdetta, niin sitten hyppäävät uuteen miettimättä yhtään onko se edes järkevää. No mutta naisille se onkin helppoa. Mutta ihmettelen sitä miksi pitää niin helvetin nopeasti päästä taas vakiintumaan. Tuleeko heti avuttomuuden tunne kun on sinkkuna? "No kun on pakko olla joku". No eikä ole...toki se on hyvä, jos löytää jonkun HYVÄn tyypin, vaikka siinä kauan kestäisikin.

• rtylkjhgf

Suuri osa naisista on hyvin heikkoja laumaeläimiä.

• puhutlööperiä

Mies hakeutuu uuteen parisuhteeseen välittömästi. Usein jo ennen eroa. Treffipalstoilla on miehiä vaikka miten paljon jotka etsii elämänkumppania vaikka entinen parisuhde on vielä olemassa.
        Miehen on vaikea elää sinkkuna, nainen ei usein edes halua uutta suhdetta. En minäkään halunnut enkä halua.

• atm166

Kyl se vain niin on että olen neitsyt mies.

• puhuititsesipussiin

"Ei se noin mene, vaan vahvoja koska sietävät enemmän erilaisuutta"

Kuitenkin se erilaisuuden sietäminen loppuu siihen kohtaan kun joku kertoo haluavansa elää mieluummin yksin. Sitä ei voida mitenkään uskoa tai hyväksyä, koska vahvuutta sen hyväksymiseen ei ole. Parisuhdeihmisten mielestä kun se parisuhteessa eläminen on ainoa oikea tapa elää, koska vahvuus ei riitä näkemään maailmaa kuin ainoastaan sen oman suppean maailmankuvan kautta.

Eivätkä nämä heikot vässykät sitäkään pysty ymmärtämään, että ilman parisuhdetta eläminen ei tarkoita sitä, etteikö kohtaisi muita ihmisiä.

• KaakatiKaakati

Parisuhde ilmeisesti tyhmentää ihmisiä. Sen verran typeriltä parisuhteessa elävät kuulostavat kun tohkeissaan hölpöttävät parisuhteissa elävien kavereidensa kanssa jossakin kapakassa tms. , varsinkin naiset ja etenkin keski-ikäiset naiset.

• kerromulle

Niin mitä me hölpöttävät ne keski-ikäiset naiset siellä kapakassa? Erilaisia asioita kun keski-ikäiset miehet? Mitä keski-ikäiset miehet hölpöttää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3504
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2996
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      446
      2624
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      176
      1945
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1863
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      26
      1466
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      36
      1307
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe