Niin siis poskiontelotulehdua on antibiooteilla täl hetkellä. Kova yskä ja tämän yskimisen jälkeen ihmetyttää kova huimaus? Onko siinä joku yskään liittyvä "hapenotto häiriö " vai lieneekö johtuu poskiontelosta sitten. Ihmetyttää tämä huimaus vain kun en muista että olisi ennen minkään taudin taikka yskän yhteydessä huimannut näin paljon..
Yskä aika rajua. Kestänyt jo kuukauden luokkaa.
Kokemuksia??tietoa?
Yskä ja sen jälkeen ilmenevä huimaus
3
8686
Vastaukset
- huippaus
Juuri poden samaa. Joku flunssavirus kai ? Ensin tuli kauhea köhä, kuivaa yskimistä joka jatkuu "pyörrytykseen" asti. Sitten parina päivänä olin ihan poikki, ehkä vähän kuumeilua. Se meni ohi ja köhä senkun jatkuu, kaksi viikkoa jo. Kyllä kai se on niin ,että kun oikein kauan yskii, happivajetta tulee, tuntuu että pökrää.
Poskiontelotulehdukseenkin usein liittyy huimaus, koska ontelot on täynnä limaa tulee päähän huimauksentapainen paineen tunne. Se lähtee, jos antaa punkteerata poskiontelot.
Aina ei antibiootti riitä. - Miksihuimaa
Jännä kun ei edes ole paineentunnetta ontloissa.
Huimaus vaan pahenee ja vaikka nostelen jalkoja koholle ei auta.. oon syönyt ja juonut hyvin. En ymmärrä. Makuulla vähän helpottaa... - huippaus
Ei se paine aina välttämättä tunnu, mutta painetta on silti jonkun verran poskionteloissa ja niitten limakalvotkin turpoaa, koska siellä on tulehdus ja ylimääräistä möhnää. Yleensä juuri se aiheuttaa huimauksen tunnetta.
J o s huimaus johtuu poskionteloista, kysymyshän ei ole verenkierrosta, että jalkojen nostelu ylös ei auta.
Jos antibioottikuurisi on lopuillaan tai loppunut, on syytä mennä uudestaan lääkärille, koska olosi on niin huono. Lääkkeet eivät ilmeisesti ole "purreet".
Itselläni on ollut lukuisia poskiontelotulehduksia eivätkä kaikki lääkkeet aina ole tehonneet,
on vaihdettu lääkettä ja jouduttu monesti punkteeraamaan, se on nopein apu, helpottaa heti ja nopeuttaa paranemista, kun lima tulee ulos.
Yhden pahan poskiontelotulehduksen aikana punkteerattiin kolme kertaa.
Oireet ei aina ole niin ilmeiset, ei aina tiedosta niitä, luulee että on vain kova nuha. Oireitten pitkittyessä tulehdus pahenee. Se ei saa jatkua, pitää mennä uudestaan lääkärille !
Poskionteloista otetaan usein röntgen, se kertoo tilanteen tulehduksesta.
Keuhkotkin pitää huomoida, olisiko niissä viruksen aihettama hengitystietulehdus ?
Sitähän on liikkeellä lähes aina ja tartunnan saa helposti. Se voi pitkittyä, kestää viikkoja pahimmillaan. Minulla kesti yli kaksi viikkoa, nyt alkaa hellittää. Yskin itseni lähes tainnoksiin välillä.
Mene lääkärille uudelleen !
Paranemisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241