Näin käy kun nainen ottaa jännämiehen elämäänsä:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709102200383396_u0.shtml
Nainen otti jännämiehen elämäänsä ja jännä pysyi siinä kuin takiainen. Nainen piti yllä jännää suhdetta jännämieheen auttelemalla asuntoremontissa, tapailemalla jännää käyden mm. mökkireissuilla, yöpymällä jännän asunnolla jne. varmaan muutenkin tehden kaikenlaista jännää miehen kanssa mutta se se ei ollut seurustelua oikeudenkaan mielestä, se oli varmaan semmoinen nykyaikaisen jännä fuckbuddy -suhde eikä se oikeuta jännää kaltoin kohtelemaan naista niin kuin normaalissa suhteessa olisi jännän kirjoittamaton oikeus ollut.
Kun ei siis kyseessä ollutkaan tavallinen seurustelusuhde päätyivätkin molemmat oikeusasteet yllättävään ratkaisuun ja määräsivät jännnämiehen maksamaan mittavia korvauksia ihan normaalista jännämiessuhteesta. Kyllä kannatti naisen oikeudessa korostaa seurustelemattomuutta jännämieheen niin sai vielä hyvät rahat jännän suhteen lisäksi.
Jännämies elämässä on kuin rahaa pankissa
22
459
Vastaukset 22
- enotaketään
Elän sinkkuna koska kaikki miehet on jännämiehiä.
- enotaketään
Harmaaritari kirjoitti:
sun elämä ei ole sitten yhtään jännää. Et uskalla "elää" :(
Jos se sinua haittaa niin ei voi mitään. Kiva sinun puolesta että sulla on jännää.
enotaketään kirjoitti:
Jos se sinua haittaa niin ei voi mitään. Kiva sinun puolesta että sulla on jännää.
Ei mua haittaa, arvostan, mutta kun minua itseä on tuosta elämisen uskaltamattomuudesta täällä "tuomittu" niin olen käsittänyt sen naisille olevan häpeällinen juttu jos ei uskalla.
- enotaketään
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mua haittaa, arvostan, mutta kun minua itseä on tuosta elämisen uskaltamattomuudesta täällä "tuomittu" niin olen käsittänyt sen naisille olevan häpeällinen juttu jos ei uskalla.
Eikös se ole rohkeutta elää toisin kun yleensä odotetaan.
- Buhahaha
Harmaaritari kirjoitti:
Onhan se miehillekin häpeällinen juttu. Vain jännämies uskaltaa elää, ja vain jännämiehen kanssa oleva nainen uskaltaa elää.
- tavalla.tai.toisella
Väärin. Mutta se taas on totta, että lähes kaikki naiset on jännänaisia.
- enotaketään
Buhahaha kirjoitti:
Onhan se miehillekin häpeällinen juttu. Vain jännämies uskaltaa elää, ja vain jännämiehen kanssa oleva nainen uskaltaa elää.
Jokainen tyylillään.
- sellasta.se
tavalla.tai.toisella kirjoitti:
Väärin. Mutta se taas on totta, että lähes kaikki naiset on jännänaisia.
Miehet siis haluaa jännänaisia?
- enotaketään
sellasta.se kirjoitti:
Miehet siis haluaa jännänaisia?
Jotkut miehet varmaan tarkoituksella ja monet vahingossa, kun eivät ole vielä tiedostaneet, että useat naiset on jännänaisia. Elän sinkkuna koska lähes kaikki naiset on jännänaisia.
- enotaketään
enotaketään kirjoitti:
Jotkut miehet varmaan tarkoituksella ja monet vahingossa, kun eivät ole vielä tiedostaneet, että useat naiset on jännänaisia. Elän sinkkuna koska lähes kaikki naiset on jännänaisia.
Naisen pitää palstan mukaan tiedostaa jännämies. On naisen vika miesten mielestä kun ei ole älynnyt miehen jännyyttä.
Teet hyvän ratkaisun pysymällä sinkkuna niinkuin minäkin. Ei ole vaaraa jännäihmisestä. - enotaketään
enotaketään kirjoitti:
Naisen pitää palstan mukaan tiedostaa jännämies. On naisen vika miesten mielestä kun ei ole älynnyt miehen jännyyttä.
Teet hyvän ratkaisun pysymällä sinkkuna niinkuin minäkin. Ei ole vaaraa jännäihmisestä.Me emme olekaan apinoita, jotka tykkäävät jännä-apinoista. Hyvä me. :)
- täänäänkinnähtyä
Ätmistä ei pääse eroon.
- saa.mitä.tilaa
Alkaa tuntua siltä, että naiset ovat jännät elämänsä ansainneet.
- Wwwuuu
Ei kannata edes olla kiltti ätmille, kuten tuo nainen erehtyi olemaan. Koko suhdehan oli vain tuon ätmin päässä.
- lihavihatipunen
Ei ka se alunperin mikään "jännä" ollut, koska muutenhan nainen olisi seurustellut sen kanssa. Jännämies kun tämän palstan mukaan saa naisen kostumaan ja lakoamaan välittömästi.
- Wuuw
Pelkkä lapsuuden ystävä, jonka kanssa lyhyt seurustelusuhde nuoruudessa. Siinä olikin varmaan kaikki mitä mies oli sillä rintamalla naisista kokenut.
- Wuuw
Wuuw kirjoitti:
Pelkkä lapsuuden ystävä, jonka kanssa lyhyt seurustelusuhde nuoruudessa. Siinä olikin varmaan kaikki mitä mies oli sillä rintamalla naisista kokenut.
Kyseessä oli varmaan siis jännä-ätmi. Onhan näitä täälläkin sellaisia ätmejä, jotka haluaisivat naisia pahoinpidellä, tai vähintään kontrolloida, joka taas on usein ensimmäinen askel fyysisen väkivallan käyttöön.
- jännänaiset
Wuuw kirjoitti:
Kyseessä oli varmaan siis jännä-ätmi. Onhan näitä täälläkin sellaisia ätmejä, jotka haluaisivat naisia pahoinpidellä, tai vähintään kontrolloida, joka taas on usein ensimmäinen askel fyysisen väkivallan käyttöön.
Onhan näitä täälläkin sellaisia naisia, jotka haluaisivat miehiä vähintään henkisesti pahoinpidellä, tai vähintään kontrolloida vulvallaan. Monet käyttävät tai ainakin käyttäisivät myös fyysistä väkivaltaa jos se on mahdollista. Useat naiset on tälläisiä jännänaisia.
- Pillujen--asiantuntija
Naisen olisi pitänyt puukottaa jännämiestä mutta naiset rakastaa jännämiehiä joten eivät voi satuttaa jännämiehiä.
- pilluni--asiantuntija
Sinähän se pillut tunnet.
- fhjikjgr
Hirvensalossa ei asu jännämiehiä. Niin kallista aluetta. Korvausten määrästä voi myös päätellä jotain. Joku rikas ätmi kilahti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi267757- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7571Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 59548