Ätmin kokemuksia naisista

raivokas.ätmi

Jännyys kiehtoo naisia ja olen itsekin tämän huomannut, kun olen joutunut olemaan tämän sukupuolen kanssa tekemisissä. Naisilla tuntuu olevan luontainen viehtymys mulkkuutta ja kuspäismäisyyttä kohtaan.

Olen luonteeltani pohjimmiltaan kiltti, mutta hermot ne menee hiirelläkin. Juuri hermojen menettämisen yhteydessä olen huomannut tämän sairaan piirteen naisissa. Kun olen kyllästynyt naisten typeryyteen tai kotkotukseen, niin kummasti ääni heidän munasoluissaan muuttui sillä hetkellä, kun heille silmittömästi tai vähemmän silmittömästi olen raivostunut. Yhtäkkiä olenkin naisen mielenkiinnon kohteena ja hän on se tavoitteleva osapuoli, mutta tuolloin se on ainakin minun kohdallani myöhäistä.

Naisilla tuntuu olevan jokin luontainen taipumus haluta turpaansa tai vähintäänkin pelätä miestä eli jonkinlainen sisäinen kaipuu "jännään elämään". On vaikea uskoa, että nainen vieläkin niin lähellä kivikautta, että syttyy kun mies näyttää "vaarallisen" puolensa. Ehkä kyseessä on sisäänrakennettu mekanismi, joka takaa ätmeillekin naisia, kun he viimein menettävät hermonsa naisväkeen.

40

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavatipunen

      Ätmit ei naisia saa, eikä kuulukaan saada. Täysin luonnoton ajatus.

      • ettäs.tiiät

        Kyllä ätmit välillä naisia saavat, niitä ei vaan tule liukuhihnalta kuten ytmeille ja jännille.


      • fiksutnaiset

        Aloittajan kaltaisesta hermojaan menettävästä, naisia vihaavasta hullusta kannattaakin naisten pysyä kaukana. Niin ne toki fiksuina tekevätkin.


    • 720

      No oletpa itsekin vielä lähellä kivikautta, kun naisten kotkotuksen takia silmittömän raivon valtaan joudut.

      Kehitystä ei siis ole sinun kohdallasi (eikä gurusi pikkukakkosenkaan kohdalla) tapahtunut.

    • enotariskiä

      Jännyys kiehtoo miehiäkin koska kaikki miehet on jollain lailla jänniä.

      • enminäkään

        Jännyys kiehtoo naisiakinkin koska kaikki naiset on jollain lailla jänniä.


      • miksitoistat
        enminäkään kirjoitti:

        Jännyys kiehtoo naisiakinkin koska kaikki naiset on jollain lailla jänniä.

        Niinhän tuossa aloituksessa sanottiin että jännyys kiehtoo naisia. Siis mitä uutta?


      • siksipäsiksi
        miksitoistat kirjoitti:

        Niinhän tuossa aloituksessa sanottiin että jännyys kiehtoo naisia. Siis mitä uutta?

        Koska voin ja se ärsyttää sinua. :D


      • jatkavaan
        siksipäsiksi kirjoitti:

        Koska voin ja se ärsyttää sinua. :D

        Ei ärsytä. Tulee vaan mieleen ala-asteikäinen lapsi. Noin käyttäydyttiin silloin. Ymmärrän että joskus aikuinenkin voi tehdä niin.


      • olet.kiukuttelija
        jatkavaan kirjoitti:

        Ei ärsytä. Tulee vaan mieleen ala-asteikäinen lapsi. Noin käyttäydyttiin silloin. Ymmärrän että joskus aikuinenkin voi tehdä niin.

        Kommenteistasi tulee mieleen ala-asteikäinen lapsi. Noin käyttäydyttiin silloin. Ymmärrän että joskus aikuinenkin voi tehdä niin.


    • ätminki

      Naiset kiihottuu kun ne saa turpaan.

    • hienoahienoa

      Olen huomannut saman. Jos oikealla tavalla kiukuttelee/mustasukkaistuu naiselle, niin hänen silmissään olet heti hieman ylemmässä asemassa. Joskus taas olen saanut pillua tanssilattialta siten, etten ole heti ekan "ei"-vastauksen jälkeen luovuttanut saman naisen kohdalla. Toki itsellä silloin ollut kova känni päällä ja ollut sellainen "pakko saada pillua"-asenne. Mutta se syö miestä. Ei kunnollinen mies saa kicksejä ytmiä matkiessaan. Moraalin tunto estää sen.

    • Hm. Tämä "jännyys" on nähtävästi tulkittavissa monin eri tavoin.

      Olisi hauska lukea se tositarina josta juonsit meille tänne tämän oman tulkintasi naisista.

    • Kaisanoasaa

      Naiset on väkivaltaa ihannoivia. Saavat siitä jotain kiksejä kun joku kome jännämies antaa tukkaan.

      • todellausein

        Niin on miehetkin. Moni mies kuolee jännämiehen toimesta.


    • 76iei6i6iej6wj

      Miksiköhän ätmit aina sekoittavat jännyyden kusipäisyyteen, jännähän tarkoittaa sitä ettei ole tylsä eikä sitä että olisi mulkku.

      • ddfsfgfdg45tg

        Jännyys ja kusipäisyys kulkevat käsi kädessä. Jos et ole tylsä, olet jossain toisessa tilanteessa todennäköisesti mulkkukin.


      • ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        Jännyys ja kusipäisyys kulkevat käsi kädessä. Jos et ole tylsä, olet jossain toisessa tilanteessa todennäköisesti mulkkukin.

        Höpö höpö.

        Kusipäät ne tylsiä on..


      • ddfsfgfdg45tg
        Wwuwuw kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Kusipäät ne tylsiä on..

        No kelpasihan sellainen sinullekin.


      • ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        No kelpasihan sellainen sinullekin.

        Ei ole kelvannut, eikä tule kelpaamaan.


      • ddfsfgfdg45tg
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ole kelvannut, eikä tule kelpaamaan.

        Se mies joka valitti kun olit syöpähoidoissa ei siis ollut mielestäsi kusipää?


      • ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        Se mies joka valitti kun olit syöpähoidoissa ei siis ollut mielestäsi kusipää?

        Hei kuule mä kerroin jo, että se oli lainaus siitä avauksesta, multa unohtui lainausmerkit. Ei mulla ole syöpää ollut..


    • Täällähän näitä tylsiä raivopää-ätmejä piisaa..

      • No nyt on kyllä hiekkaa siellä.


      • selväon
        PalstaTrolli kirjoitti:

        No nyt on kyllä hiekkaa siellä.

        Kumma.. jos nainen sanoo suoran ja kaunistelemattoman mielipiteen, niin silloin naisella on hiekkaa pillussa tai se aika kuukaudesta. Jatkuvasti ätmeiltä tulee samankaltaisia kommentteja, mutta ei kukaan niille valita. Naisen pitäisi ilmeisesti vain sanoa nättejä asioita ja pitää oikeat mielipiteet omana tietonaan, muutoin on joku kiukuttelija.


      • Minähän vain sanoin oman, suoran ja kaunistelemattoman mielipiteeni.

        Sinulle totean:

        "Herra antoi, Herra otti.
        Tyydy siihen, hottentotti".

        Vai onkohan se poliittisesti korrekti termi nykyään khoi?


      • selväon
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Minähän vain sanoin oman, suoran ja kaunistelemattoman mielipiteeni.

        Sinulle totean:

        "Herra antoi, Herra otti.
        Tyydy siihen, hottentotti".

        Vai onkohan se poliittisesti korrekti termi nykyään khoi?

        "Minähän vain sanoin oman, suoran ja kaunistelemattoman mielipiteeni."

        Tietysti, vain miehillähän tuntuu olevan siihen oikeus.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Minähän vain sanoin oman, suoran ja kaunistelemattoman mielipiteeni.

        Sinulle totean:

        "Herra antoi, Herra otti.
        Tyydy siihen, hottentotti".

        Vai onkohan se poliittisesti korrekti termi nykyään khoi?

        Niinhän mäkin sanoin.

        Taitaa sulla olla riisinjyviä esinahan alla..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinhän mäkin sanoin.

        Taitaa sulla olla riisinjyviä esinahan alla..

        Olisi sinulta nyt odottanut hieman omaperäisempää vastinetta.

        TYYYYLSÄ!


      • selväon kirjoitti:

        "Minähän vain sanoin oman, suoran ja kaunistelemattoman mielipiteeni."

        Tietysti, vain miehillähän tuntuu olevan siihen oikeus.

        Olet varmastikin erehtynyt palstasta.

        Naisen logiikka on erillinen palstansa ja sinne sopii tuollainen tekopyhyys paremmin.


      • Wwuwuw
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Olisi sinulta nyt odottanut hieman omaperäisempää vastinetta.

        TYYYYLSÄ!

        Nyt siellä on lasinsiruja..


      • flowersreally
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Olisi sinulta nyt odottanut hieman omaperäisempää vastinetta.

        TYYYYLSÄ!

        Hiekka nyt vasta omaperäistä olikin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nyt siellä on lasinsiruja..

        Hyvänen aika, eikö sinun kannataisi mennä lääkäriin?

        Tuo kuulostaa jo vaaralliselta.


    • hienoahienoa

      Naiset ovat jännämiesten lutkia. Minkäs teet. Se on naisen oma syy, jos saa valitsemaltaan jännämieheltä turpaan.

    • tnwehrqerhqerhrh

      Mikä estää ätmiä alkamasta rokkariksi tms., ei se "jännyys" todellakaan tarkoita sitä että pitäisi ketään turpaan vetää vaan sitä mitä kaikenlaista tekee.

      • Ihan totta.

        Kyllähän sitä nyt kannattaa muuttaa itsensä ihan toiseksi.

        Jos vaikka joku nainen kiinnostuisi.


      • gfdhfd5t54gf
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Ihan totta.

        Kyllähän sitä nyt kannattaa muuttaa itsensä ihan toiseksi.

        Jos vaikka joku nainen kiinnostuisi.

        Ätmin ainoa toivo saada naista on muuttaa itsensä ihan toiseksi, eikä se ole naisten mielestä edes kohtuuton vaatimus.


    • 432

      Se nainen varmaan kiinnostui siksi, kun aloittaja vihdoinkin osoitti jonkinlaista omaa mielipidettä sen ainaisen joo-joo-kynnysmaton sijaan.

      • h567jh67

        Sitähän tässä sanotaankin: naiset haluavat mielummin vastarannankiisken kuin sopuisan sovittelijan. Nainen tarvitsee draamaa elämäänsä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe