Moikka kaikki halukkaat au pairit. Eli oon itse au pairina espanjalaisessa perheessä Barcelonassa. Aikani päättyy lokakuun puolessa välissä, jolloin perhe tarvitsisi uutta au pairia!!
Eli tässä perheessä on yksinhuoltaja äiti, ihan paras host mom minkä voi saada! Tullu tosi läheiseks munkaa ja sen kanssa tulee juttuun ihan mistä vaa ja se kuuntelee ja ymmärtää kaikki huolet. Hänellä on 3 lasta, kaks tyttöä, 10v Lucia ja 7v Berta ja yksi poika 3v Iago, joka on ehkä maailman hauskin lapsi😂 alussa voi olla vähän hankalaa mutta onneksi noi tytöt on aina auttamassa . 22h töitä viikossa joka on melko vähän mutta just hyvä mun mielestä! Viikonloput toki vapaita ja jos haluaisit esim matkustella ja tarvisit jotkut päivät vapaiksi niin se ei tälle perheelle oo ongelmaksi! 70€ viikossa palkkaa, mutta se riittää oikein hyvin koska tämä perhe kuitenki ostaa kaiken ruuan, matkakortit ja sit esim jos kuntosali ja kielikurssit kiinnostais nii perhe kustantaa. Kysy ihmeessä lisää mitä ikinä tulee mieleen.
sähköpostini: [email protected]
Au Pairiksi Espanjan Barcelonaan??
ExAupair
2
190
Vastaukset
- ExAupairr
JA VIELÄ! olisi mainiota jos pystyist olemaan au pairina 7kk, mutta lyhyemmistä ajoista voidaan keskustella.
- aupair
Moikka olisin kiinnostunut paikasta, joten olisiko se vielä mahdollisesti vapaana koska jos on niin kyselisin mielelläni lisää :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384