KLAMYDIA

ookko tehny lenkkiä

Niin, mitä mieltä Klamydiasta?? Ite pidän ihan hyvävä punkkina,

14

924

Vastaukset

• Tykkään joo.

• Klamydia on yks parhaista bändeistä mitä tiedän.
    Klamydian biisejä ei voi kuunnella loppuun.
    Ja se on körhöm. VAASALAINEN bändi

• ON TEINIPOIKIEN PIPPELI NYPLÄYS MUSIIKKIA JOS SITÄ VOI MUSIIKIKSI SANOA.

• terveet kädet kirjoitti:

ON TEINIPOIKIEN PIPPELI NYPLÄYS MUSIIKKIA JOS SITÄ VOI MUSIIKIKSI SANOA.

Tosiaan, vaikkakaan soittajat ei oo enää ihan teinejä. Enkä ole minäkään.

• sitten rakastan kaikkia juppeja,ne on niin nättejä.kyllä kolahtaa,osu ja uppos.

• natsisympatiaa

• ...mikään natsibändi.

• Urpoja ne on eikä mitään natseja. Ja ihan hauskaa teinipunkkirokkia, vähän kuin Myrkkyä lukisi.

• Revohko, jossa on Bondenin Kari heilunut, ei voi olla kokonaan paha. Vaikka soitannasta en niin hirveesti välitäkään.

• Vitut se mikään natsibändi oo. Mä tunnen sällit ja vesku huutaa keikoilla siinä "Jag är natsi" biisissä että NATSIT VITTUUN! HAISTAKAA IKL PASKA!

Veskulla itellä on aikonaan ollu kähyä skinien kanssa, ei ulkomaalasten. Älkää antako vaatteiden hämätä. Kari on kai päässy vankilasta jo, ainakin joulukuussa se oli vapaalla kun viimeksi näin.

• Ensin kuuntelin ns. "olosuhteiden" pakosta Klamydiaa, ja vähän myöhemmin ihan silkasta elämisen riemusta. Nykyään aina yllätän ihmisiä laulaa lurauttelemalla pätkiä poikien biiseistä.

• Paras bändi saman ikäinen ku mä ylpee kuu on paras biisi

• En tykkää vaikka tunnenkin Veskun.
    Roballa kävin verikokeessa, ja mulla oli jokin muu ku klamydia, mut sellanen paita mulla oli päällä. Nuori hoitsutyttö kysy verikoetta ottaessan, et mitä sulla lukee paidassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.