Toinen ihastuu heti täysillä

Ohhohha

Kuinka monelle on käynyt tätä?

On löydetty se nainen tai mies sieltä nettideiteiltä ja juteltu jonkin aikaa netin välityksellä, Sitten on tavattu livenä muutaman kerran ja BUUM! Toinen on täysin ihastunut, rakastunut, roikkumassa ja suunnittelemassa tulevaisuutta.

Minä olen aina luullut, että tämä on vain naisten hommaa, että naisille käy näin. Mutta nyt oli jo kolmas mies (tosin kaksi nettideittien, yksi ihan kavereiden kautta tavattu) jolle kävi näin minun kohdalla.

Ensimmäinen alkoi kuukauden jälkeen (oltiin tavattu n. 5krt) kyselemään, missä mennään, mitä halusin tulevaisuudelta jne jne. Selitin sitten hieman ahdistuneena, että en vielä näin lyhyen ajan aikana pysty sanomaan, tuleeko meistä mitään, mutta että silloin mies kyllä kiinnosti.
2vko kuluttua tuosta piti taas vastata, vaikka emme olleet ehtineet nähdä kuin pari kertaa lisää töiden takia (vuorotyöt ei osuneet kohdalleen). Mies myös kertoi, ettei yleensä ihastu näin nopeasti, mutta minä olin poikkeus ja hän ei ollut koskaan tuntenut niin vahvaa ihastumista.Tämän jälkeen päätin hilpaista takavasemmalle, kun alkoi vaikuttaa turhan innokkaalta.

Toinen taas yritti nähdä päivittäin, eikä voinut yhtään ymmärtää, että minä en töiden jälkeen välttämättä jaksanut nähdä häntä. Ja että minulla oli myös harrastuksia, kavereita ja perhe, jonka luona kävin toisella paikkakunnalla. Myös hieman loukkaannuttiin, kun en jaksanut vastailla hänen muutaman sanan tekstiviesteihinsä niin useasti. Jo viikon jälkeen vetäydyin takavasemmalle ja ilmoitin, että ei, tämä ei toimi. Mies veti kunnon draamahuudot.

Kolmas oli samalla tavalla innokas. Heti oltiin lääppimässä ja tahdottiin tavata useasti. Ei kanssa oikein ymmärretty, että minulla oli harrastuksia ja loukkaannuttiin, jos en ehtinytkään näkemään. Monta kertaa selitin, että ei, minä EN EHDI nähdä alkuviikosta, koska minulla on ma-ke yleensä aina harrastuksia (keskiviikkona tosin joka toinen viikko, samoin joka toinen ti, mutta eri viikot kuin ke yleensä), mutta ei, ei mene jakeluun. Loukkaannutaan, kun keksin tekosyitä. Jos ehdin sopimaan tapaamisia kavereiden kanssa / suunnittelemaan jotakin muuta viikonlopulle, niin välttelin miestä.
Lopulta sanoin hänellekin 3vko jälkeen, että ei tästä tule mitään. En myöskään saanut kipinää syttymään, mikä varmaan johtui miehen liian innokkaasta lääppimisestä.

35

3669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdfgfdgdfgd

      Miehille tätä ei juuri tapahdu koska naiset ei ole innokkaita.
      Mun mielestä ongelmasi kuulostaa positiiviselta, miehet haluavat sitoutua? Eikö naiset haluakaan sitoutumista? Vai pitäisikö sitoutuminen saada juuri siltä pitkältä komealta mieheltä?

      • NM32

        Kuka täysijärkinen haluaa sitoutua parin viikon jälkeen, jos on kyseessä ihan uusi tuttavuus?

        Kaverisuhteen (jossa ollaan tunnettu vuosia) syventyminen seurustelusuhteeksi parissa viikossa on ymmärrettävää, mutta täysin ventovieraan kanssa?

        Kyllä siinä vaiheessa aikuisella ihmisellä on jotakin tunnepuolella pielessä.


    • Yli-ikäinen.ikisinkku

      Olet tyypillinen suosionmittaaja. Aina pitää iskeä uusi mies ja kun se onnistuu, niin jättää kylmästi. Ei sinulla ole tarkoituksenakaan mitään sen enempää. Olisitko vielä narsisti, psykopaatti? En tiedä näin vähäisellä tutustumisella.
      Näitä on mm suoli24:n palstat pullollaan. Siis jos olet edes kohtuullisen siedettävän näköinen. Rehelliset edes kohtuullisen siedettävän näköiset eivät ole niillä palstoilla. He ovat jo parinsa löytäneet.
      Vain näitä ja aivan toivottomia tapauksia on listoilla. Myös minä, mies, jolla sosiaaliset soidinmenot ovat jääneet oppimatta. Ja tuo yllämainittu perustuu omiin kokemuksiin ja toimii "siviilissäkin" eli palstan ulkopuolella.

      • piupautliikkeellä

        Siis mitä sinä oikein kommentoit. Minsta aloittaja on fiksu. Ei se ole lähelläkään narsismia tai psykopaattisuutta, että pitää järkeäkin mukana.
        Itsekkin toivoisi, että voisi alkuun tapailla ja tutustua ensin kunnolla. Pari kertaa on käynytt niin, että hemmo viettää koko ajan aikaansa luonani. Jos olen kaivannut omaa tilaa vaikkapa ihan vain omille ajatuksille ja vaikkapa varpaan kynsien leikkaamiselle ja naisten leffalle niin se aika on kyllä annettu, mutta sitten onkin kuullut, että tämä tapaus on ottanut oman aikansa hakeakseen muuta seuraa. Eihän tossa ole "normaalin" käyttäytymisen kanssa mitään yhteistä.

        Veikkaisin, että se kiire ei ole rakkautta vaan halua sitoa toinen kiinni nopeasti ennen kuin muka huomaa, että sinä on jotain outoa. Palikat vähän vinossa ja sitä rataa. Tän tyyppiset tosin eivät osaa kuitenkaan itse ajatella, että siinä olisi jotain niin outoa, etteivätkö sen fiksummat huomaa.


    • miesihastumaton

      Kyllä tämmöinen on aika tuttua ja mies olen. En tiedä, mistä se johtuu, mutta aika vaikea se on, jos fiilikset eivät kohtaa.

    • niinhänseonettä

      Ihastua voi nopeastikin. Viikon jälkeen ei voi vielä olettaa seurustelevansa tai suunnitella häitä, eikä välttämättä tunteitakaan ole paljon. Eikä tosiaan ole velvollisuutta tavata monta kertaa viikossa saati joka päivä, aika yli-innokasta. Mutta jos menee kuukausi tapaillessa eikä toinen osapuoli yhtään lämpene tai harkitse seurustelua, niin ei siitä suhteesta kyllä myöhemminkään tule mitään.

      Välttämättä kyse ei ole varsinaisesta ihastumisesta vaan epätoivosta.

    • justnäin

      Deittailu on aivan helvetin vaikeaa nykyään.

      Pitää olla niin keskitien kulkija kaikessa mahdollisessa. Ei saa olla liian sitä ja liian vähän tätä. Ei saa osoittaa kiinnostusta kuin tietyn verran. Ei tarvitse kuin sanoa 2 väärää sanaa ja viestit loppuvat siihen. Pitää esittää ettei ole "hampaat irvessä" hakemassa mitään vaikka oikeasti on toivonut vain parisuhdetta itselleen jo vuosikaudet. Pitää varoa ettei vahingossakaan näytä epätoivoiselta, koska sehän olisi vain väärin että joku näyttää tosissaan haluavansa suhteeseen.

      Ja tämähän koskee vain miehiä. Naiset voivat tehdä aivan mitä huvittaa ja kiinnostuneita on jonoksi asti. Tämä paisuttaa heidän egonsa suhteettomiin mittasuhteisiin ja sitten ihmetellään kun kunnon miehiä ei vaan missään ole, kun siiderivalaalle ei löydykkään sitä miesmallia. Tavallista suomalaista kyllä olisi mutta ei kelpaa, sitten kääntyy katse irakin tuontitavaraan, joudutaan hyväksikäytetyksi ja kun on päästy naimisiin, saatu luvat kuntoon ja lapsi, niin mies häippäsee ja nainen jää kiroilemaan kohtaloaan YH:na kuinka kaikki miehet ovat sikoja.

      ..ttu te ootte yksinkertaisia. Antakaa sille rehelliselle ja kunnolliselle miehelle edes MAHDOLLISUUS.

      • Vanha.ikisinkku.M

        Näinhän se aina menee. Minullakin. Siksipä yksin vaellan tämän loppuajankin.


      • wqqq

        Ei se noin mene yleensä.

        Sinussa on JOTAIN VIKAA, jos on noin hankalaa.


      • Vanha.ikisinkku.M
        wqqq kirjoitti:

        Ei se noin mene yleensä.

        Sinussa on JOTAIN VIKAA, jos on noin hankalaa.

        Niin varmaan onkin. Aina löytyy toisesta jotain vikaa. Just niinkuin nimimerkki "justnäin" tuossa ylempänä kertoikin.


      • sinkku8999
        wqqq kirjoitti:

        Ei se noin mene yleensä.

        Sinussa on JOTAIN VIKAA, jos on noin hankalaa.

        Kerro sinä miten se yleensä menee, niin ollaan sitten tietoisia siitä miten se yleensä menee


    • Nunnanatulevaisuus

      On kans. Tokilla treffeillä mies kysyy ett mitens me nyt sitoudutaan? Ekoilla käytiin huoltsikalla kahvilla ja tokilla puistossa jädellä.
      EI MITENKÄÄN!
      Ei kukaan täysjärkinen sitoudu heti. Ja vituttaa tommoset kääpiöt ketkä kyttää koska olet töissä ja whatsappissa...ja marisevat harrastuksista. Roikutaan heti ko huppari henkarissa. Pelottavaa.
      Tää oli toinen jo peräkkäin. Eka tuli katsomaan hommaa mistä pyysin arviota. Ihan tuntematon mies. Yrityshakemistosta löysin. Nyt se lähettelee munansa kuvia ja luulee että olen siitä kiinnotunut. Olen kaksi kertaa jo laittanut viestiä että ei kiinnosta. Ei seksi eikä hänen tarjoomat muut palvelut. Käy ajelemassa kotini ohi harvase päivä.
      Että miehet vielä ihmettelee mksi naiset on arkoja ottaan yhteyttä....
      Pitää jutella ja sopia yhdssä onko kiinnistusta ja miten edetään. Ja tajuta jos sanoo ei.

      • meniläpi

        Jos tuon kerrot sille deitillesi, niin eiköhän viesti mene perille. Ainakin itselle tuli mieleen pysyä kaukana sinusta. Joo ei tee mieli yhtään olla yhteydessä, hyvin viestitit.


    • RumatPlayeritNetissä

      Oon nainen ja nopeasti ihastuva luonne. Tiedän kyllä eka treffeillä voinko ihastua mieheen vai en. Kun sitten tapaan miestä muutaman kerran ja kipinät lentää, on aika haastavaa koska miehet haluaa seksiä mutta eihän niistä tiedä haluavatko ne tutustua muullakin tasolla.

      En ole roikkuva kuitenkaan, enkä ehdi/jaksa tavata kuin enintään 2- 3 krt/vko, vaikka olisin kuinka ihastunut. Eikä ole tapana laittaa viestiä tai soittaa montaa kertaa päivässä, ellei mies itse ole aloitteellinen.

      Suoraluonteisena kerron kyllä miehelle, jos olen hänestä tosissani kiinnostunut ja haluan tutustua paremmin. Aina vaan tuppaa käymään niin, että alussa hyvinkin innokas mies poistuu juuri kuvaamallasi tavalla takavasemmalle ja ahdistuu siitä että sanon haluavani keskittyä häneen. Olen näissä tilanteissa sanonut, etten ole mkn sarjadeittaaja, ja haluan tutustua syvemmin yhteen kerrallaan. Tämä ei tarkoita vielä seurustelua, puhumattakaan jostain imelän ällöstä tulevaisuuden suunnittelusta. Käytännössä kuitenkin fyysistä kemiaa on molemmin puolin niin paljon että tekisi mieli jo päästä sänkyynkin. Kun olen kysynyt mieheltä, onko hänellä halua keskittyä vain minuun, niin onkin sitten tullut se huutodraama sieltä miehen puolelta, että olen liian innokas ja sitova ja blaablaa. Joskus olen erehtynyt kysymään onko meillä mtn realistista mahdollisuutta oikeaan parisuhteeseen, kun mies on koko ajan online nettideiteissä...? Sitä on seurannut huutodraama, että olen hullu stalkkeri.

      Kyllähän siinä meni monta vuotta että tajusin noiden nettimiesten etsivän koko ajan parempaa ja parempaa. Sillä välin ne vaan käy panemassa hätävaradeittejä. Kun itse lopetin seksin antamisen ennen kuin mies VARMASTI haluaa keskittyä vain minuun, enpä ole sen jälk paljoa treffeillä käynyt. Moneen vuoteen siis.

      En tiedä oletko ap noiden miesten naispuoleinen vastine, vai tosi hitaasti lämpenevä luonne. Itse en oikein ymmärrä ihmisiä jotka eivät osaa päättää tykkäävätkö toisesta vai eivät niin paljon että haluavat keskittyä yhteen. Tämä keskittyminen ei ole vielä seurustelua, vaan tutustumisvaihe jossa ei paneskella muita.

      Nuo miehet jotka käyttäytyi mua kohtaan tuolla tavoin, oli pääosin keskimääräistä rumempia. En siis ole deittaillut "komeita ja rikkaita".

      • SeApTuoltaAlusta

        Hei!

        Itsellä ei ole ongelmia sitoutumisessa (etsin juurikin sitä loppuelämän parisuhdetta), mutta en muutaman tapaamiskerran jälkeen ole valmis sanomaan, onko kyseinen mies minulle se, jonka kanssa haluan seurustella. Poikkeuksena kaverit, jotka olen tuntenut jo pidempään ja alettu sitten lähetymään deittailumielessä. Silloin voin kyllä ekan kerran jälkeen sanoa, voinko sitoutua jopa seurustelemaan suoraan tai tapailemaan vain häntä.

        Mutta ihan uuden tuttavuuden kanssa, johon ei välttämättä vielä ole mitenkään vahvaa tunnesidettä tullut, en pysty lupaamaan tuota parin kerran jälkeen. Olen eronnut avioliitosta, jossa mies käytti raa'asti hyödyksi kaikella mahdollisella tavalla (fyysisesti, henkisesti ja rahallisesti), joten en omalla kohdalla enää aio kokeilla, josko löydän samanlaisen ääliön tällaisista uusista tuttavuuksista. Vaikka tuokin exä oli kyllä ihan kaveripiiristä bongattu ja tunnettu pidemmän aikaa, ei vain silloin esittänyt näitä puoliaan minulle yllättäen.

        Sinun mainitsemasi - nähdään 2-3krt/ vko, ei stalkkailla ja valitella menemisistä / harrastuksista, ei kuulosta samanlaiselta roikkumiselta, mitä minulla on nuo miehet olleet. Sinulla kuulostaisi olevan myös oma elämä. Se on minusta silloin OK, ja jos tällöin mies kysyy, voinko nähdä meillä tulevaisuutta, 90% varmuudella voisin sanoa, että kyllä (tai ei, jos se kipinä ei vaan lennä). Mutta ihminen, joka ei ymmärrä, että myös minulla on oma elämä ja minä harrastan, ei minusta omaa enää kovin realistista kuvaa ainakaan aktiivisen ihmisen tapailusta.

        Mutta kiitos, että vastasit omalla kokemuksellasi, tämä laittoi ajattelemaan joitakin asioita uudestaan.


      • afawefvsdfsdd

        Osittain illmiö johtunee osittain myös nettideittailusta. Halutaan nopeasti jonkinlainen varmuus kannattaako tutustumista jatkaa vai ei. Amerikkalainen tapailisi 2-3 kertaa viikossa, mutta joka päivä eri naista tai miestä. Jos helposti ahdistuu, niin kannattaa kokeilla kaukosuhdetta. 750 kilometria rajoittaa kummasti tapailua. ;)


      • RuPlNe
        SeApTuoltaAlusta kirjoitti:

        Hei!

        Itsellä ei ole ongelmia sitoutumisessa (etsin juurikin sitä loppuelämän parisuhdetta), mutta en muutaman tapaamiskerran jälkeen ole valmis sanomaan, onko kyseinen mies minulle se, jonka kanssa haluan seurustella. Poikkeuksena kaverit, jotka olen tuntenut jo pidempään ja alettu sitten lähetymään deittailumielessä. Silloin voin kyllä ekan kerran jälkeen sanoa, voinko sitoutua jopa seurustelemaan suoraan tai tapailemaan vain häntä.

        Mutta ihan uuden tuttavuuden kanssa, johon ei välttämättä vielä ole mitenkään vahvaa tunnesidettä tullut, en pysty lupaamaan tuota parin kerran jälkeen. Olen eronnut avioliitosta, jossa mies käytti raa'asti hyödyksi kaikella mahdollisella tavalla (fyysisesti, henkisesti ja rahallisesti), joten en omalla kohdalla enää aio kokeilla, josko löydän samanlaisen ääliön tällaisista uusista tuttavuuksista. Vaikka tuokin exä oli kyllä ihan kaveripiiristä bongattu ja tunnettu pidemmän aikaa, ei vain silloin esittänyt näitä puoliaan minulle yllättäen.

        Sinun mainitsemasi - nähdään 2-3krt/ vko, ei stalkkailla ja valitella menemisistä / harrastuksista, ei kuulosta samanlaiselta roikkumiselta, mitä minulla on nuo miehet olleet. Sinulla kuulostaisi olevan myös oma elämä. Se on minusta silloin OK, ja jos tällöin mies kysyy, voinko nähdä meillä tulevaisuutta, 90% varmuudella voisin sanoa, että kyllä (tai ei, jos se kipinä ei vaan lennä). Mutta ihminen, joka ei ymmärrä, että myös minulla on oma elämä ja minä harrastan, ei minusta omaa enää kovin realistista kuvaa ainakaan aktiivisen ihmisen tapailusta.

        Mutta kiitos, että vastasit omalla kokemuksellasi, tämä laittoi ajattelemaan joitakin asioita uudestaan.

        Moi. Ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkoitat. Olen minäkin törmännyt miehiin jotka sanoo jo 1-2 tapaamisella että voisivat mennä vaikka kihloihin kanssani. Mielestäni tää on merkki jostain psyykkisestä epätasapainosta ja täydellisestä kypsymättömyydestä. Olenkin torjunut nää miehet tiukasti heti alussa, eikä heistä ole tullut riesaa. Oletko sä ehkä liian kiltti/kohtelias, ja miehet siksi ei kunnioita rajojasi?

        En minäkään tiedä muutaman tapaamisen perusteella toimiiko oikea parisuhde miehen kanssa. Ihmisen oppii tuntemaan jotenkuten vasta 1-2v tiiviin tutustumisen perusteella. Olen kuitenkin naisena huomannut, että miehet ovat hanakoita pitämään naisia varalla seksiä varten, samalla kun he etsivät Sitä Oikeaa. He lyllä tietävät eka-tokatreffeillä voisiko naisen kanssa olla parisuhteessa, mutta eivät sano tätä suoraan mikäli nainen on fyysisesti viehättävä. Kun tällaiselle miehelle sanoo muutaman tapaamisen jälk että toivoisi keskittymistä minuun tutustumiseen ilman että mies roikkuu koko ajan deiteissä ja tapaa muitakin, miehet saa kilarit. Tää on ainoa tapa varmistaa ettei nainen ole miehelle hätävara.


      • sinnnu

        Olet nainen joka haluaa olla suhteen pomo, vaikka saatat ajatella ettet ole ja että haluat tasavertaisen suhteen. En ole tavannut yhtään miestä joka ei haluaisi olla pomo suhteessa ja ei siis alistettuna.
        Minusta tuo vaikutti enemmän alistukseslta kuin toiveilta. Se tietenkin on naisen perusjuttu saada mies tossun alle, mutta empä tunne montaakaan miestä joka siihen vapaaehtoisesti haluaisi.
        Jos ihastut niin ei se automaattisesti tarkoita sitä että mieskin on ihastunut. Jos esität moisia vaatimuksia miehelle, niin empä ihmettele jos miehet reagoivat noin.
        Sinun pitää saada ensin mies ihastumaan oikeasti, silloin sinun ehdotukset kuulosta uskottavammalta niehen korviin. Sinun tapauksessa et malta odottaa sitä vaan haluat kaiken tässä ja nyt.
        Se ei tule onnistumaan, paitsi ehkä tapauksessa jos tapaat miespuolisen vastineesi, joka ihastuu sinuun yhtä nopeasti ja on yhtä omistushaluinen. Vaan siitä voi olla seurauksena aika sanotaanko tunteikas suhde.
        Ei liian nopeasti, sopivan nopeasti molempia ajatellen.


    • velimiesww

      Hyvin osaat sysätä miehen vastuulle suhteen epäonnistumisen. Olet taitava siinä. Osaatko rakastua? Luuletko että se tapahtuu jonkin kontrollin alla. Miksi ylipäätään aloit olemaan miehen kanssa mistä et välitä pätkääkään. Nyt sitten ihmettelet kun miehet ei osaa tuntea.
      miten ne voisi tuntea jotain paremmin kun et sinäkään tunne yhtään mitään.
      Olet kontrollifriikki, niinkuin monet naiset on. Kaikki pitäisi mennä heidän hormooneidensa mukaan. Jopa suuttuminen asiasta ei ole hyväksyttävää kun nainen ei ole antanut siihen lupaa.
      Sinun on varmaan vaikea rakastua/ihastua. Käsityksesi rakkaudesta on heikko ja laitat sille omat rajasi sopien itsesi kanssa sen oikeellisuudesta.
      Ajatttelet että olet sosiaalinen muttaa olet sulkenut itsesi tuntemiselta.
      Syytät miehiä kun he tuntevat liikaa vain siksi koska pelkäät itse tuntea.

      Tuo reaktio miehissä tulee aika suurella varmuudella siitä että palaute tunteiden muodossa on heikko. Miehet ihastuu sinuun vain enemmän koska olet hankala saavutettava.
      Pidät sitä ongelmana vaikka itse ylläpidät sitä ongelmaa. Annat miehen luulla että heillä on saumaa sinuun, mutta se ei pidä paikkaansa missään muodossa.
      Olet ihminen jonka pitäisi saada ensin itse ihastua ja sen jälkeen vasta toinen.
      Et pysty sanomaan totuutta tuntemuksistasi miehelle vaan vedätät häntä tappiin asti.

      Ilmainen neuvo jos toinen sanoo olevansa hyvin ihastunut sinuun, sinun olisi vastattava siihen mahdollisimman nopeasti ettei kuvitelmat muutu todellisiksi. Helppoa jos välittää ihmisistä. Muuten ihan kiva mutten tunne ollenkaan samalla tavalla vaan haluan vain kirnuta sinulta kaiken irti mikä on mahdollista.
      Sitähän sinä et tee vaan valitat kun miehet ei osaa tuntea oikein.
      Olet riippuvainen niistä tunteista vaikket sitä myönnä.

      Se johtuu siitä kun et osaa itse tuntea mitään samaa.
      Niistä miehen tunnekuohuista jättämisen jälkeen on turha sinun pauhata. Naiset jos jättää niiden tunnekuohut on laineiden liplattelua niiden rinnalla.

      Jos toinen menee liian pitkälle tunteissa, suunnitelmissa tai missään muussakaan mikä ei tunnu hyvälle, niin meille on annettu ääni sitä varten jota voi käyttää omien ajatusten perille saamiseksi. Silloin ei tarvitse täällä ihmetellä miksi miehet ei ymmärrä olla tuntematta ja milloin niiden pitää tuntea ja mitä.
      Voi ratkaista ne ongelmat ihan ottamalla yhteyttä siihen henkilöön jota asia koskee.

      Väität tämän kuvion toistuvan usein ja etsit syytä miehistä. Itse etsisin ensisijaisesti itsestäni sitä vikaa jos sama toistuu useasti.

      Sano niille miehille ettet pysty tuntemaan heitä kohtaan mitään mutta olet halukas kokeilemaan miltä se kenenkin kulli tuntuu.
      Tai onko rahakukkaro tarpeeksi iso jotta kipinää voi syntyä.
      Mutta tuon kirjoituksesi perusteella et olisi kyllä mikään lottovoitto miehelle, paremminkin voisin kutsua nimeltä huostaanotto.

      • tghfdgfdgf

        Sori, mut et vaikuta "ihan" terveeltä kaverilta..


      • zexrctvyhbujn

        Komppaan!


      • 45r

        Niin.. Totuus kirvelee..


      • gdgtb

        Komppaan, ei ole terve ihminen kyseessä. Hakeutu velimiesww hoitoon!


      • Topi.Terävä

        Ihan terve mies oli tuo velimiesww ainakin analyysinsä perusteella. Osui vain aika monen nilkkaan; se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


      • 6565656576
        Topi.Terävä kirjoitti:

        Ihan terve mies oli tuo velimiesww ainakin analyysinsä perusteella. Osui vain aika monen nilkkaan; se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Höpö höpö. (Täällä majailee taas tuota vässykkä / mielenterveysporukkaa sinkkujen puolelta..)

        Ei se ole naisten vika, jos ette kelpaa.

        Noita outoja ja epätoivoisia roikkujia on kyllä treffipalstoilla pilvin pimein. Pahimmassa tapauksessa saat vielä sitkeän häirikön kimppuusi.


      • Naisissa.vika

        "Ei se ole naisten vika, jos ette kelpaa."
        Päinvastoin! Vikahan ON nimenomaan naisissa: Hyvää en saa ja huonoa en huoli.
        Vika on siis naisissa!


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Selvästikkin aloittaja pelaa miesten kanssa. Miksi treffailet jollet tiedä mitä haluat. Samaa sontaa naisilta aina ettei ehdi näkemään eikä ehdi mitään tekee mutta kuitenkin hakee koko ajan.

    • simppura

      minulla aivan vastaava kokemus eräästä miehestä suomi24 kautta, oli heti eka kerrasta muka niin ihastunut, pommitti viesteillä, ja sitten kuitenkin haki naisia vielä palstalta..aivan kuin olisi samasta miehestä kysymys, mistä päin tämä tapaamasi mies on ? en ymmärrä miten voi tunteet tulla noin nopeaan esiin, kun ei oikeasti vielä tunneta toista. Kyllä minäkin varon tuollaisia miehiä.

    • ääääääääääää

      Samoja kokemuksia. Eräs mies oli aivan paniikissa. Viestitteli jatkuvasti aamusta iltaan. Jotenkin outoa käytöstä. Ajattelin, että tuohan syö elävältä, jos sen tapaa treffeillä. Sama mies kertoi avoimesti deittikokemuksitaan. Sanoi, että suurin osa naisista joita on tavannut, läträä liikaa viinan kanssa ja on aina kännissä. Ihmettelin vähän, että pitääköhän tuokaan nyt paikkaansa. No, oli jotenkin niin päällekäyvä, että en halunnut mennä pitemmälle jutussa.

    • Buoh

      Tinderistä löytyy tapauksia, joiden mielestä viesteihin pitäisi vastata aina heti. Mä vastaan aina heti kun ehdin ja vähintään päivittäin otan siihen aikaa. Jotkut huhuilee jo muutaman tunnin päästä: "Huhuu?", "Mikset vastaa!?" On sanomattakin selvää, että noin kärsimättömiä tapauksia ei tee mieli edes tavata. Sama niiden kohdalla, jotka haluaa heti jutella puhelimessa. Super-tykkäyksien antajat on pahimpia, ne näyttää usein pitävän itsestään selvyytenä, että lähden heitä suunnilleen heti siltä istumalta tapaamaan.

      Liika innokkuus ja kärsimättömyys eivät siis toimi ihan alussakaan. ;)

    • fikssu

      No johan on juttu, uskoisin et tämä on näitä ,,,, joka on vuosia roikkunut palstoilla
      ja ei ole ollut yksilläkään treffillä, ihan mielikuvitus tarina,,, eikö vain..

    • Mä oon nainen ja yleensä voin aivan varmasti sanoa 1-3 treffin perusteella onko mul mitään kiinnostusta miestä kohtaan tai ei. Ja no sanotaan näin että kyllä 1 tai 2 treffiä riittää että mä voisin antaa toivoa miehelle tuleeko siitä jotain ja onko se mun mielestäni tutustumisen arvoinen. Sinun tapauksessa mulle jotekin tuntuu että ehkä sä vähän nautit vaan siitä huomiosta mitä miehet sulle antaa. Se on ihan normaalni että ihminen halua tiedä esimerkiks 5 treffin jälkeen mihin se asia oikeesti johtaa. En viittis itteki tuhlata aikaa miehen kanssa joka ei osaa sanoa eikä tiedä mitä se tuntee, koko aika on kiire ja tarvi oma aikaa ja pla pla. Mä voin omasta kokemuksita sanoa, että jos et leikki ja sanot vaikka et ei ole oikeesti kiinnostunut tästä asiasta sitten mä nyt en tie kuinka monet miehet on nii epätoivoiset ja kuitenkin roikkuu vielä. Kyll miehet tekee ihan sama naisille ja mun mielest se ei ole kiva:(

    • judas_priest_promotin

      Turbo lover, so what else. Ps, Check the new album soon.

      Signature, Judas (se aito)

    • Mitentästäedetä

      Hiukan on samoja tuntemuksia kuin aloittajalla. Olen jo pitkään ollut yksin, mutta etsinyt parisuhdetta säännöllisen epäsäännöllisesti. Jokin aika sitten kolahti oikein kunnolla, ja tunteet näyttäisivät olevan molemminpuolisia. Kuitenkin, mies on niin innokas että se hiukan laittaa miettimään. Ei mitään sitoutumista tai muuta ole ehdotellut, mutta jatkuvasti saa olla vakuuttelemassa että kiinnostaa todella, ja se hiukan ahdistaa. Siitäkin huolimatta, että kiinnostaa oikeasti.

      • Hmmmm_

        Et taida oikeasti olla niin kiinnostunut miehestä, muuten sen kiinnostus ei ahdistais mitenkään, vaan pelkästään päinvastoin. Sillon sua ahdistais se ajatus, millon huomaat ekat merkit siitä ettei miestä ehkä kiinnostakaan niin paljoa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe