Haluutteko et kerron teille oikeen tuhman tarinan minusta ja koirastani ja naapurin naisesta?
jos muutenki kiinnostaa ni... [email protected]
minä ja koirani
20
53964
Vastaukset
- elisa19
siis [email protected]
- joopajoo
joo haluun
- sepe
hyi VITTU! etkai ole sen koiran mennyt...
kuvottavaa!! eihän tuo ole edes enää kinkyäkään...väärä palsta!!! yäk!- viivi69
No,olenpa nähnyt kerran 2koiraa ja naisen-
sanattomaksi siinä meni ja voin vakuuttaa että pasmat oli sekaisin pitkän aikaa.
Nainen oli silloinen työkaverini ja tiesin lesboudesta vaan enpä tiennyt että koirat kiinnostaa kanss.
Tilanne raukesi itsestään-muutama pvä hämilläänoloa ja sitten asianpuiminen.Tilanne ei etonut muttei kiihottanutkaan.Meitä on laidasta laitaan..... - animal
viivi69 kirjoitti:
No,olenpa nähnyt kerran 2koiraa ja naisen-
sanattomaksi siinä meni ja voin vakuuttaa että pasmat oli sekaisin pitkän aikaa.
Nainen oli silloinen työkaverini ja tiesin lesboudesta vaan enpä tiennyt että koirat kiinnostaa kanss.
Tilanne raukesi itsestään-muutama pvä hämilläänoloa ja sitten asianpuiminen.Tilanne ei etonut muttei kiihottanutkaan.Meitä on laidasta laitaan.....[email protected] Mul vastaava kokemus..
- Vastaaja1
Ei haluta tarinaasi.
- arska
kerro hyvä juttu koirastasi,moni haluaa sen lukea.
- odotan
Koska tulee?
- kinky-man
joo laita äkkiä mitä teit hauvan kans,myös heppajutut kiinnostaa.................
Kaikki erikoinen kiinnostaa.
- Höpsö
kerro ihmeessä. ja jos jotkut eivät hälua em. tarinoita lukea, niin ei todellakaan ole pakko niitä lukea.
- äijä
Surkea
- Vastaaja2
Vastaus
Ei haluta tarinaasi - joku
Kerros toki :P
- iadfhgad
kiinnostaako ilmanen?
http://ads.guava-affiliate.com/z/6544/CD2485/ - Lukija
Kerro lisää ei avautunut oikein.
[email protected]
poista = merkit - ..!"
Laita hakusanaksi brutal5 ja tulee sopivaa materiaalia.
- Koska tulee....
Missä se tarina viipyy?
- tase6363
haluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811