Silmän iskeminen

mää

Miten, naiset, suhtaudutte silmäniskuun ns. "arkisissa" tilanteissa? Esim. jos katseet törmäävät kaupassa pari kertaa ja mies iskee silmää ja hymyilee?

Tuleeko mieleen pelimies?

19

9576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daika

saattaa kuule pelastaa huonon päivän :)
      kunhan ei oo kieli mukana tai muuten pervoo...
      jonkun sortin pelimies joo, mut hyvä että on elossa joku siellä kaupassakin

• lost_in_a_contraption

>>Tuleeko mieleen pelimies?>>

Ei, tulee mieleen ääliö

• ja mie kans

sehän olis just siistii... ;-)

• lejde

Kyllä se menee, mutta itse ainakin repsahtaisin nauramaan. :) Mutta en ainakaan ottaisi tosissaan jos tarjoaisi nroa. En soittaisi. Vaatimattomuutta ja pientä ujoutta niin naisen tunteet herkistää toimintaan. ;) niin sikäli mikäli haluaa muuta kyseisestä henkilöstä kuin seksiseuraa.

• Tyttö

Mua alkais naurattaa ja hymyilyttää, arveluttaa. Jos antaisit numeron, niin tekstaisin siihen. Eihän siinä mitään menettäisi. ;)

• Essi30

voi kuinka hienoo olis jos niin tekisit!!

Mä ainakin punastuisin ja olisin mielissäni. tulis tyttömäinen olo. siitä toivuttuani iskisin varmaan taks.

• peipe20

Miten suhtaudun kun arkisessa tilanteessa mulle isketään silmää? No, hymyilen vähän vinosti ja käännän katseen pois. Enkä vilkuile kyseistä äijää enää vahingossakaan.

Jos silmäniskijä olisi jollain tasolla kiinnostava, olisi reaktio ehkä toinen. Väläyttäisin kunnon hymyn ja flirttaisin takaisin jollain tavalla (erittäin suurella varauksella ehkä). Nää mun kohdalle sattuneet tapaukset on vaan lähes poikkeuksetta edustaneet tollasta 35 setämiesluokkaa.

Eikä todellakaan tule sellaisesta mieleen peluri vaan - kuten joku tossa jo aikasemmin sanoikin - puhdas juntti.

• tämä sitten

Mies iskee silmää kahvipöydässä, katsoo mua pitkään...kehuu sitten mun tekemää leivonnaista!!

no mitä tää sitten tarkoittaa??

• et sitä
        tämä sitten kirjoitti:

Mies iskee silmää kahvipöydässä, katsoo mua pitkään...kehuu sitten mun tekemää leivonnaista!!

no mitä tää sitten tarkoittaa??

kiinnostais sun piparia enemmänkin maistella?

• huh
        et sitä kirjoitti:

kiinnostais sun piparia enemmänkin maistella?

Tulikohan toi vastaus nyt mieheltä? Voisikohan tämä päteä myös ulkomaalaiseen mieheen? Hän nimittäin oli ja nuorempi sellainen... nyt kyllä annoit todella ajattelemisen aihetta, hän kun katsoo muutenkin niin lempeästi.

• kokeneelta
        huh kirjoitti:

Tulikohan toi vastaus nyt mieheltä? Voisikohan tämä päteä myös ulkomaalaiseen mieheen? Hän nimittäin oli ja nuorempi sellainen... nyt kyllä annoit todella ajattelemisen aihetta, hän kun katsoo muutenkin niin lempeästi.

naiselta.

• mää

Kovastipa mielipiteet hajosivat. Mitähän tästä nyt päättelisi..

Taitaa vaan olla jotta ei se mitä vaan kuka.

• Nimetön

no ei todellakaan..soita sille ja sano et sä tykkäät siitä akkelista..no en tiiä mitä teet..tee niinku miten susta tuntuu..heh,heh

• ilmeisesti

"vieraista" ihmisistä, jotka eivät tunne toisiansa... Silloin sitä puhelinnumeroakaan tuskin on...

• minä

jos suurinpiirtein samanikäinen ihminen noin mulle tekis, niin kyllä hymyilisin koko loppupäivän! yleensäki ihmiset hymyilee toisilleen ihan liian vähän!!! kun ei siinä tarvii aina olla mitään taka-ajatuksia hei immeiset..!

mutta kysymyksen tilanteeseen... jos vaan pari kertaa katseet kohtaa kaupassa (mikä on aika todennäköistä), niin en kyllä heti rupeis vinkkailee. vois vaikuttaa että vinkkailee kaikille kaupassaolijoille... :) ja täten oudolta. eka hymyilisin vaan jos kohde tuntuu miellyttävältä, sitten jos tulee vastahymyä, niin sit vois vinkata...

ei sitä niin vakavasti tulis varmaan otettua, piristäis päivää ja ehkäpä koko viikkoa! :)

• niiskuneiti

Mä sekoan jo sitä, kun joku nostaa kulmiaan ja katsoo suoraan silmiin. Pikku flirtti on kivaa.

• mää

No jotain tällaista ajattelisin itsekin. Oikeastaan tämä valkeni kun maanantaina kävelin Itsenäisyydenkatua kotio päin ekaa lomapäivää viettäen. Olin hyvällä tuulella ja se ilmeisesti näkyi sillä eräs tyttö katsoi syvälle silmiin ja hymyili. Se kruunasi päivän.

Ihmisten pitäisi hymyillä enemmän. Paljon enemmän.

Kun on hyvällä tuulella se näkyy ja jopa tarttuu.

• tyty39

No, joulun aikoina yksi minua 10 vuotta nuorempi kolleega iski silmää mulle. Kysyi, että osaanko minä iskeä silmää oikealla jA vasemmalla silmällä.
      Mie menin kyllä ihan punaiseksi ja jouduin soutelemaan muutaman minuutin ennenkuin tilanne meni ohi.
      Vieläkin mietin millä mielellä hän iski silmää. Oli jonkun verran flirtti päällä;).

Mutta nyt hän on muutaman kuukauden poissa niin sitä saa sitten miettiä ihan rauhassa.........

• Nainen-84

Itse en edes tiedä miten suhtautuisin kun ei ole kukaan koskaan iskenyt silmää. Tuijoteltu kyllä on ja hymyilty.Itselläni nämä ainakin kohottavat itsetuntoa ja sitä tuntee taas itsensä naiseksi ja toteaa ettei se peilin edessä nyhrätty aika tainnutkaan mennä ihan harakoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3141
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2132
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1790
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81