Sinkkumiehille kysymys

kysynnyt

Kenen kanssa alkaisit seurustella jos vaihtoehdot olisi nämä:

1. Kaunis nainen jolla olisi jokin sp-tauti (lievä tai näkyvä)
2. Nainen jolla olisi jokin sairaus, jonka takia hän ei jaksaisi lähteä juuri minnekkään
3. Urheilijanainen jonka kaikki vapaa-aika kuluisi urheilun parissa ja muu aika työssä
4. Nainen joka puhuisi lakkaamatta exästään ja kaipaisi exäänsä

16

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gherhry

      Numero 3 on paras vaihtoehto.

    • hienoahienoa

      Jos asuisimme omissa kämpissämme seurustellessamme, niin 2 tai 3. 2 olisi ok, jos ei olisi sotanorsuksi itseään mussuttanut. 3 olisi ok, koska hänellä varmaan olisi aikaa vain pikapanoihin, eli win-win. Sittenpähän voisin itsekin kassit tyhjinä keskittyä omiin harrastuksiin myös.

    • tautiset_huorat_pois

      3 on huonoin vaihtoehto. Kunnollisilla naisilla ei ole sukupuolitauteja

    • 49494949494949

      2 koska minäkin olen kotona viihtyvää tyyppiä.

    • eikö.muita.naisia.ole

      kakkosen riippuu sairaudesta ja muut niin ennemmin olen sinkku

    • Varmaan joku kakkonen tai kolmonen olisi ihan hyvksyttäviä jos muuten ok nainen. Lutkaa ja jännän äxää ei viitsisi riesaksi ottaa.

    • Normimies38

      On mahdotonta urheilla kaikki vapaa ajat ja muua jan kävisi töissä. Ei sellaista jaksa kukaan. Oli muutenkin mahdottomat vaihtoehdot joten ei kelpaa kukaan ja olisin sinkku mieluiten.

    • djsfhuhuqoqhh

      Alkaisin sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa tulee kivasti toimeen, ja joka haluaa sitoutua perheelle, siis meidän tulevalle perheellemme, jonka perustaisimme ja hankkisimme lapsia.
      Haluaisin tehdä naiselle hyvän mielen joka päivä pienilläkin asioilla, ja odotan naiselta takaisin sitä, että osoittaa olemuksellaan kiintymyksensä minua kohtaan ja on tyytyväinen elämään, onnellinen. Ulkonäön merkitys on noin 50 prosenttia. Tärkeintä on onko nainen mukava, jalat maassa, ja löytyy halu sitoutua, eikä erota ja lähteä heti sossun tai muun luukulle, jos mitään vastoinkäymisiä perhe elämä kokee. Suomessa elettäessä vastoinkäymisiä kuitenkin aivan varmasti tulee.
      Jälkisosialistinen maa, joka ei kuitenkaan kykene työtä järjestää, eikä tarjota muutakaan suojaa terrorismin ja muun keskellä.
      Jokainen on omillaan, ja selviytymistahtoa pitäisi löytyä selvitä perheenä, ei yhteiskunnan luukkujen kautta.

    • josnoistapitäisi

      2. Kotikissa kelpaisi mainiosti, jos vielä muutoin oltaisiin sopivia.

    • 3. Urheilijanainen jonka kaikki vapaa-aika kuluisi urheilun parissa ja muu aika työssä

      Mullakin menee päivittäin useampi tunti treenaamiseen.

    • elämäänkyllästyny

      Kakkosen. Oon hemmetin kyyninen ihmisten suhteen joten en usko että kukaan omistaa hyvää empatiakykyä ja on suoraansanottuna täysi paska, ELLEI oo ite käyny pohjalla, sairasta tai oo sairastanu jotain ja tiedä henk koht mitä se on. Ihmiset on kusipäitä

    • Teknodonna

      Nainen nro neljä kuulostaa aika hyvältä, jos minä olen hänen exänsä.

      (Hihitystä)

      😁

      • Teknodonna

        Toisaalta voisi ottaa tuon kauniin naisen ja toimittaa hänet hoitoon. Vaikeasti kipeä nainen taas on hyvää juttu seuraa eikä kulje perässä marisemassa tiskeista.

        Sporttimirriä en huolisi, koska häntä en sen koommin näkisi. Ehkä yöllä, mutta olen huomattavan syväuninen, enkä herää vaikka sänkyä kannettaisiin ulos.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Toisaalta voisi ottaa tuon kauniin naisen ja toimittaa hänet hoitoon. Vaikeasti kipeä nainen taas on hyvää juttu seuraa eikä kulje perässä marisemassa tiskeista.

        Sporttimirriä en huolisi, koska häntä en sen koommin näkisi. Ehkä yöllä, mutta olen huomattavan syväuninen, enkä herää vaikka sänkyä kannettaisiin ulos.

        😁

        Eli siis suhde sporttimirrin kanssa olisi teoreettinen.

        Ajatelkaa sellaista suhdetta, jossa toista osapuolta ei koskaan näe, mutta epävirallisesti olet hänen kanssa kimpassa. Teillä on yhteinen omaisuus ja eri saunavuorot.

        (Hirn)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Eli siis suhde sporttimirrin kanssa olisi teoreettinen.

        Ajatelkaa sellaista suhdetta, jossa toista osapuolta ei koskaan näe, mutta epävirallisesti olet hänen kanssa kimpassa. Teillä on yhteinen omaisuus ja eri saunavuorot.

        (Hirn)

        😁

        Tarkkaavaiset jo hoksaavat, että siinä tässä on unelmaromaanin ainekset, koska tuollainen on naudeis täysin mahdollista. Oikeastaan väistämätöntä.

        (Reps)

        😁


    • AivanEhdottomasti

      1 jos tauti on hoidettavissa.
      Plan B on numero 3.
      Muut on ehdoton no no.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe