Henkiinjääneet

naisetelää

Paljon näkee kylillä keski-ikäisiä ja vanhempia naisia. Miten se on mahdollista kun palstan miesten mielestä kaikki naiset rakastaa ja haluaa jännämiehen? Sen mukaan naiset olisi mullan alla jo hyvissä ajoin ennen keski-ikää. Jokin ei nyt täsmää asiassa.

17

332

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

      Kyllä sä olet nyt nähnyt harhoja, koska palstatotuus on ainoa oikea totuus! Minäkin olen jo oikeasti mullan alla enkä kirjoittamassa tätä.

      • DoubtofOrder

        Päivän kolmas kerta kun täytyy ääneen nauraa..tänään on kyllä huumori ollut kohillaan. Ootko rakastunut?


      • lihavihatipunen
        DoubtofOrder kirjoitti:

        Päivän kolmas kerta kun täytyy ääneen nauraa..tänään on kyllä huumori ollut kohillaan. Ootko rakastunut?

        No kiitoksia vaan. Rakastunut? En. Ihastuin aika lujasti tuossa kesemmällä töissä tyyppiin, joka läksi kuukausi sitten töistä pois muihin haasteisiin (olipa kökkö lause). Olen pikkuhiljaa lakannut ikävöimästä tyyppiä ja olen taas oma rennompi itseni.


    • Hntähän.hän.hänti

      Nämä naiset jäivät jännämiesten jonon hännille...

      • aaaapeeeee

        En koskaan edes tavannut yhtään. Miten on mahdollista? En tunnistanut jonoa.


    • jännämiesten

      luota karannut oon

      • vieläsekerkeää

        Joskus voi päästä karkuun toisen luo. Joka tapauksessahan hengestään pääsee palstan miesten mukaan.


    • suurinosad

      suurin osa eronneita tai yh-raatoja

      niide ukko oli raskaasti tupakoiva ja enemmän tai vähemmä alkoholistinen lisäks, joka lähti AJOISSA..

      sit nuo on joko : yleisiä jakorasioita tai loppuikä käteen-tapauksia

      • muttaku

        Niin, mutta kun jännämiestenhän olisi pitänyt tappaa nuo jo kauan sitten.
        Ainoastaan jännämiehethän saa naisia (palstatotus). Mikä se sellainen jännämies muka on, joka ei naistaan tapa, vaan lähtee lätkimään? Nyt ei palstatotuudet oikein kohtaa.


      • naisetelää
        muttaku kirjoitti:

        Niin, mutta kun jännämiestenhän olisi pitänyt tappaa nuo jo kauan sitten.
        Ainoastaan jännämiehethän saa naisia (palstatotus). Mikä se sellainen jännämies muka on, joka ei naistaan tapa, vaan lähtee lätkimään? Nyt ei palstatotuudet oikein kohtaa.

        Niin juuri. Tämä oli aloituksen ydin. Niin ja naiset haluaa vaan sen jännämiehen. Ei alkoholisti ole jännämies vaan muuten reppana.


    • ilöohkuga

      Täh?

    • 948534962304962306820938

      Ei ole kovin helppoa päätellä kenenkään ikää. Miesten kohdalla se taitaa mennä niin, että heitä viehättävät ovat heidän mielestään nuoria, ei-viehättävät ovat vanhoja. Ei-viehättäviä he eivät näe, jolloin kyliltä puuttuvat "nuoret" vapaat naiset. Tämä lienee selitys näihin palstan jännämiesväitteisiin.

      • Ei-ei

        Hakekaa sieltä Kauko-idästä viehättävä vaimo. Ei tosin onnistu köyhille miehille. Morsiamille ei tipu viisumeita, jos miehet ovat persaukisia.


      • aaaapeeeee

        Onhan ne vanhatkin olleet nuoria ja silloin heidän kuuluisi olla nurmen alla ennen keski-ikääkin. Nyt kuitenkin näkyy paljon vanhemman ikäluokan naisia elossa. Itsekin olen elossa vaikka nuoruus ja jännämies ikä on takana.


    • duodnoi

      eiköhä se jännämiesten ylin taso oo tuo , näistä suurin osa vaa eroaa aika nopsaan..

      jokuhan tuol tasoistakin kirjoitti, joten ..ehkä olemme jooron jäljil

    • 876678

      Eloonjääneet on kaikki sinkkunaisia

      • hyvinnäyttääpyyhkivän

        Ei pidä paikkaansa. Naapureissa asuu pitkässä parisuhteissa olleita miehiä ja naisia. Kummatkin elossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe