Sörssäys ei johda mihinkään

mummo.sörssää.taaas

...mutta miksi tätä ei ymmärretä? Joka päivä samoihin aikoihin tänne palstalle tulee yksi tietty kirjoittaja sörssäämään antikristillisiä näkemyksiään, jotka eivät kuulu tänne. Kaikkein pahinta on että tämä sörssääjä esiintyy uskovaisena kristittynä. Ja vain palstan homottajat ja rienaajat hännystelevät ja ilakoivat tämän sörssääjään kanssa jonka sairas mieli tekee tepposet tyypillisesti klo 5-12 välillä.

Rienaus on saanut vallan näiden ihmisten paatuneissa sydämissä, minkä takia heidän on jatkuvasti hyökättävät uskovia vastaan ja suollettava kauhistuttavia mielipiteitään, jotka saastuttavat ilmapiirin.

Onko ihan pakko?

35

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamulla.saat.vastauksen

      Mummo vastaa klo 5:38

      • mummo.sörssää.taaas

        Voit olla minuutilleen oikeassa!


    • Suht ilkeämielistä tämäkin.

      Suosittelen että keskustelet asioista etkä hyökkää henkilöitä vastaan. Se pitää omankin mietintäsi puhtaampana.

      • Niinkö sinä teet 😂


      • Tein juuri niin. Mielestäni henkilökohtaisuuksiin meneminen on ei pelkästään typerää ja lapsellista, se ei myöskään edistä mitään. Jos tämän nyt tulkitset hyökkäyksenä henkilöä kohtaan, niin toivon että uskot kun sanon, etten tarkoita sitä sellaisena. Se on mielipiteeni tuosta aloituksesta, ei aloittajasta.


      • mummo.sörssää.taaas

        Sano se tälle sörssääjälle, ja toiselle hänen kaltaiselle sönköttöjälleen, sekä koirankusettajalle, repelle, sagelle, pekulle, ja muille samaan lössiin kuuluville jankkaajille.


      • Sanoin sen nyt sulle. En ole täällä ollut kovin kauaa ja olen kyllä nähnyt, millainen taso täällä välillä on keskusteluilla.

        Kannattaa itse kunkin tahoillaan pysähtyä välillä miettimään, mitä se on, mitä tällaisilta Internet-keskusteluilta haluaa. Iällä, sukupuolella, paikkakunnalla, uskonnolla, niillä ei ole merkitystä, vaan sillä, millaisia argumentteja esitämme.

        Viestimme kertovat muille kaiken sen, mitä haluamme muille kertoa.


      • pyhätön.mies kirjoitti:

        Sanoin sen nyt sulle. En ole täällä ollut kovin kauaa ja olen kyllä nähnyt, millainen taso täällä välillä on keskusteluilla.

        Kannattaa itse kunkin tahoillaan pysähtyä välillä miettimään, mitä se on, mitä tällaisilta Internet-keskusteluilta haluaa. Iällä, sukupuolella, paikkakunnalla, uskonnolla, niillä ei ole merkitystä, vaan sillä, millaisia argumentteja esitämme.

        Viestimme kertovat muille kaiken sen, mitä haluamme muille kertoa.

        Kyllä sinä olet täällä lähes päivitääin joten ala vain ojentaa noita mainittuja nikkejä niin saat edes vähän uskottavuutta 😂


      • loppu.tulee.veri.virtaa
        mummo.sörssää.taaas kirjoitti:

        Sano se tälle sörssääjälle, ja toiselle hänen kaltaiselle sönköttöjälleen, sekä koirankusettajalle, repelle, sagelle, pekulle, ja muille samaan lössiin kuuluville jankkaajille.

        Miksi tyydyt noin vähään, myönnä suoraan että koko maailma on teitä vastaan kuten kirjoitettu on!


      • Muistan että oon sulle asiasta huomauttanutkin, joten huomautan kyllä kun se sattuu osumaan kohdalle. Tämä ketju nyt oli päälimmäisenä tällä kertaa.

        Mut toivoen ettet ole aloittaja, niin olkoot tämä nyt tässä, sanoin sanottavani.


      • mummo.sörssää.taaas
        loppu.tulee.veri.virtaa kirjoitti:

        Miksi tyydyt noin vähään, myönnä suoraan että koko maailma on teitä vastaan kuten kirjoitettu on!

        Nämä sörssääjät esiintyvät maailmanparantajina, jo kovasti vetoavat kannattavansa Jeesuksen eettisiä opetuksia, pystymättä kuitenkaan määrittelemään niitä. He ovat susia lampaiden vaatteissa, valkeuden enkeleiksi pukeutuneita riivaajia.


      • pyhätön.mies kirjoitti:

        Muistan että oon sulle asiasta huomauttanutkin, joten huomautan kyllä kun se sattuu osumaan kohdalle. Tämä ketju nyt oli päälimmäisenä tällä kertaa.

        Mut toivoen ettet ole aloittaja, niin olkoot tämä nyt tässä, sanoin sanottavani.

        Jäämme odottamaan kun ojennat palstan ateisteja 🤗


      • Et.ole.uskottava
        pyhätön.mies kirjoitti:

        Tein juuri niin. Mielestäni henkilökohtaisuuksiin meneminen on ei pelkästään typerää ja lapsellista, se ei myöskään edistä mitään. Jos tämän nyt tulkitset hyökkäyksenä henkilöä kohtaan, niin toivon että uskot kun sanon, etten tarkoita sitä sellaisena. Se on mielipiteeni tuosta aloituksesta, ei aloittajasta.

        Eipä ole tällaista nikkiä ennen näkynytkään. Ei ainakaan niissä ketjuissa joissa nimitellään, solvataan ja panetellaan uskovia oikein nimeltä mainiten.


      • Kuten tuossa ylempänä totesin, en ole ollut täällä kovin kauaa. Omasta viestihistoriastani näen, että eka viestini Suomi24:ssä on päivätty reippaan kahden viikon taakse. Kaikkiin biiffeihin sinä aikana en ole ottanut osaa.

        Suosittelen kestämään nimittelyn, solvaukset ja panettelun ilman, että itse ryhtyy siihen. Joskus jonkun on otettava se ensi askel ja oltava isompi ihminen.


      • MuistammeTämän
        pyhätön.mies kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempänä totesin, en ole ollut täällä kovin kauaa. Omasta viestihistoriastani näen, että eka viestini Suomi24:ssä on päivätty reippaan kahden viikon taakse. Kaikkiin biiffeihin sinä aikana en ole ottanut osaa.

        Suosittelen kestämään nimittelyn, solvaukset ja panettelun ilman, että itse ryhtyy siihen. Joskus jonkun on otettava se ensi askel ja oltava isompi ihminen.

        Olet ollut kymmenillä nikeillä solvaamassa uskovia.

        Odotamme kun laitat uskovien solvaajat kuriin!


      • Ensiaskelta.odotellessa
        pyhätön.mies kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempänä totesin, en ole ollut täällä kovin kauaa. Omasta viestihistoriastani näen, että eka viestini Suomi24:ssä on päivätty reippaan kahden viikon taakse. Kaikkiin biiffeihin sinä aikana en ole ottanut osaa.

        Suosittelen kestämään nimittelyn, solvaukset ja panettelun ilman, että itse ryhtyy siihen. Joskus jonkun on otettava se ensi askel ja oltava isompi ihminen.

        "Suosittelen kestämään solvaukset, nimittelyt ja panettelut..."

        Käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että sinä hyväksyt rikoslaissa kriminalisoidun vihapuheen silloin kun se kohdistuu uskoviin kristittyihin. Suomessa vihapuheen ja siihen liittyvän oikeuskäytännön katsotaan perustuvan pykälään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

        Ethän reagoi mitenkään näinkään uhkaavaan ja aggressiiviseen nimimerkkiin kuin "loppu.tulee.veri.virtaa", joka kertoo koko maailman vihaavan meitä. Sillä onko tuo uhkaus Kirjoitusten mukainen, ei ole merkitystä silloin kun kirjoittaja "leikittelee" toisten ihmisten elämää ja terveyttä uhkaavalla kielenkäytöllä.

        "Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää... USKONNON tai VAKAUMUKSEN... perusteella, on tuomittava rikoksesta kansanryhmää vastaan."

        "Joskus jonkun on otettava se ensi askel ja oltava se isompi ihminen." Nähtäväksi jää kumpi ehtii ensin, sinä vai virkavalta.


      • Korjaus
        Ensiaskelta.odotellessa kirjoitti:

        "Suosittelen kestämään solvaukset, nimittelyt ja panettelut..."

        Käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että sinä hyväksyt rikoslaissa kriminalisoidun vihapuheen silloin kun se kohdistuu uskoviin kristittyihin. Suomessa vihapuheen ja siihen liittyvän oikeuskäytännön katsotaan perustuvan pykälään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

        Ethän reagoi mitenkään näinkään uhkaavaan ja aggressiiviseen nimimerkkiin kuin "loppu.tulee.veri.virtaa", joka kertoo koko maailman vihaavan meitä. Sillä onko tuo uhkaus Kirjoitusten mukainen, ei ole merkitystä silloin kun kirjoittaja "leikittelee" toisten ihmisten elämää ja terveyttä uhkaavalla kielenkäytöllä.

        "Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää... USKONNON tai VAKAUMUKSEN... perusteella, on tuomittava rikoksesta kansanryhmää vastaan."

        "Joskus jonkun on otettava se ensi askel ja oltava se isompi ihminen." Nähtäväksi jää kumpi ehtii ensin, sinä vai virkavalta.

        Korj. ..."on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan"


    • Se on mummomuorilla ja minullakin sellaista, että parannellaan maailmaa ainioastaan silloin kun satutaan työkiireiltä ehtimään.
      Ympäripyöreitä työpäiviä tehdään, jotta valtio saa verotuloja maksaakseen teidän luusereitten sosiaaliturvan.

      • heinäkengälle

        Vai on nuppieläkkeellä olo nykyään työtä ;););)


      • mummo.sörssää.taaas

        Mitä töitä te sitten teette? Hyvin tämä sörssääjä ehtii kirjoitella normaaleina työaikoinakin.

        Ja te ette maksa pienistä palkoistanne meille "luusereille" mitään. Enkä minä ainakaan ole sosiaaliturvan varassa.


    • sörssäyksestä

      Mitä sörssääminen oikein on? Mitä se tarkoittaa? Sörssäämisestä minulle tulee mieleen, että sekoittaa jotain taikinaa, mutta laittaa sinne aineksia, jotka ei kuulu sinne reseptin mukaan. Ylimääräiset ainekset ei sekoitu ja sulaudu taikinaan ja sitten tekijä joutuu vaan sörssäämään niitä joten kuten sekaisin. Onko tämä oikea mielikuva?

      • soppatulilla

        Sanakirjan mukaan sörssääminen tarkoittaa ruoan laittamista.


      • mummo.sörssää.taaas

        On oikea mielikuva.

        mummo sörssää ylimääräisillä valheellisella propagandallaan asioita, sekoittaen tosiasioihin valheitaan, siinä kuitenkaan onnistumatta. Mummoa eivät usko kuin palstan liberaalit, homottajat, atet ja epävarmat agnostikot.


      • olet.vähemmistössä
        mummo.sörssää.taaas kirjoitti:

        On oikea mielikuva.

        mummo sörssää ylimääräisillä valheellisella propagandallaan asioita, sekoittaen tosiasioihin valheitaan, siinä kuitenkaan onnistumatta. Mummoa eivät usko kuin palstan liberaalit, homottajat, atet ja epävarmat agnostikot.

        >>Mummoa eivät usko kuin palstan liberaalit, homottajat, atet ja epävarmat agnostikot.
        Toisin sanoen suurin osa palstalaisista.


      • Alatko.syrjimään
        olet.vähemmistössä kirjoitti:

        >>Mummoa eivät usko kuin palstan liberaalit, homottajat, atet ja epävarmat agnostikot.
        Toisin sanoen suurin osa palstalaisista.

        Mitäs se Suomen laki sanoo vähemmistöistä?


    • Arto TTT kun vissiin nykyään pitää jotain ilminanto lokia niin nyt lähti poistopyyntö. Ihan sillä perusteella, että jälleen kerran kyseessä on ihan henkilöön kohdistuva paskanheitto.

      Eli olisiko tämä ehkä kuudes tai seitsemäs mutta kaikki samasta syystä ja no surullisinta lienee se, että samat tai sama uskovainen näitä tekee. Varmaankin jotakin itselleen näistä saa ja kun sitten pitkän päivän jälkeen laittaa lepoon voi olla tyytyväinen itseensä.

    • sörsselssonki

      sörsselsson tais olla jo spede kuvissa?jotai muistelen.oikeikirjoitukseen vastaa varmaa speden tiimi.heh.

    • Henkilöihin menevät negatiiviset aloitukset, niinkuin tämäkin, ovat todella vastenmielisiä ja kun aloittaja vielä toimii muka uskovaisena, jonkinlaisella Jumalan mandaatilla, tuomiten ja jakaen ihmiset vuohiin ja lampaisiin, se on kaksinverroin vastenmielisempää.

      • mdmdm

        Kas kun et niihin ole aikaisemmin puuttunut ;)


      • ihan.naurattaa.taas

        Sinähän et koskaan käy henkilöön, ethän?


      • En koskaan ole tehnyt negatiivista aloitusta kenestäkään henkilöstä.


      • ihan.naurattaa.taas
        sage8 kirjoitti:

        En koskaan ole tehnyt negatiivista aloitusta kenestäkään henkilöstä.

        Et ole tehnyt aloitusta muutenkaan mutta muiden aloituksissa solvaat uskovia ja käyt heidän henkilöönsä kiinni syytöksilläsi. Ei tarvitse lukea kuin tämän aamun kirjoituksesi.


      • ihan.naurattaa.taas kirjoitti:

        Et ole tehnyt aloitusta muutenkaan mutta muiden aloituksissa solvaat uskovia ja käyt heidän henkilöönsä kiinni syytöksilläsi. Ei tarvitse lukea kuin tämän aamun kirjoituksesi.

        Minä arvostan yleensä uskovia ja pidän heitä yleensä täyspäisinäkin mutta kun ns. uskova alkaa toimia Jumalan mandaatilla niin silloin alan vastustamaan heitä ja käytän sitä kieltä mitä hekin käyttävät.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe