Mielipiteesi tästä miehestä

AadaAurora

Mies pyysi mua luokseen yöllä, vaikka välimatkaa 300km, kyseessä meidän ensitapaaminen. Ehdotti että muuttaisin heti ensitapaamisella hänen luokseen. Kysyi että "ethän sinä mikään h*ora ole? "

Nuo asiat sai minut vähän hämilleen ja en tiedä mitä mun pitäisi ajatella. Olen huomattavasti miestä nuorempi nainen ja mies on komea, menestynyt yrittäjä, 4 lapsen isä, vaikuttaa siis kaikin puolin kunnolliselta...

Mietin vaan että kun haluaa yöllä nähdä ja heti muuttaa yhteen ja kysyy että ethän sinä mikään h*ora ole, niin entä jos hän on liian omistushaluinen mies, mustasukkainen ja väkivaltainen?

54

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottavatyyppi

      Kuulostaa ihan palstan miehiltä! että ollaan ikisinkkuja ja heti pilkkaamassa naisia toista edes kunnolla tuntematta tai näkemättä. Saattaa olla miestyyppiä joka huorittelee naisia mistä vain syystä. Ole varovainen. Kukaan aidosti viisas ei ehdota yhteenmuuttoa heti samantien, ellei ole epätoivoinen

      • 98765432100

        Samaa mieltä. Missään tapauksessa ei kannata tavata noin oudosti aloittavaa miestä.


    • LutukkaLeena

      Tänne asti kuuluu hälytyskellojen pauke ja kumina!!
      Älä mene tapaamaan ollenkaan.

      • MINÄVAAAAAAAAAAAAAAA

        Samaa mieltä, ei kande mennä tapaamaan olleenkaan. joku narsisti ihan selvästi, voit joutua, vaaraan ja varmasti joudutkin vaaraan jos menet


    • Nainen39vee

      Kuulostaa joltain mielenterveysongelmaiselta. Siis pahasti mielenterveysongelmaiselta. Ja sellaisista on lyhyissäkin kohtaamisissa lähinnä vaan vaivaa ja riesaa.

      Mutta ethän sä nyt oikeasti tuollaiseen ryhtyisikään, eikös vaan ;)

    • Mielipiteeni

      Keksikää parempia tarinoita

    • kaisanoasaa

      Kyllä se on väkivaltainen jännämies. Se hakkaa sut heti kun panee sua väkisin. Huoraksi kutsuminen heti kertoo jo kaiken oleellisen.

    • Pillujen--asiantuntija

      Se haluaa pillua, ei muuten kutsu luokseen

      • ehkä.siihvoomaan

        Onko muita syitä kutsua nainen kotiinsa?


    • pop98

      Akka heittänyt pellolle, haluaa lennosta uuden akan entisen tilalle, samaan muottiin.
      Kannattaa laittaa jarrua ja tapailla muissa merkeissä että näkee mihin on menossa.

    • AadaAurora

      Mietin että voisiko tuo miehen käytös johtua spontaaniudesta? eli on luonteeltaan vaan semmonen että kun innostuu jostain niin haluaa asioiden tapahtuvan heti ja halus tehdä mun kanssa jotain erikoista, siksi pyysi yöllä heti kylään, eikä tylsästi vaan päiväkahveille.

      Mutta en suostunut yöllä tapaamaan ja en todellakaan siihen että muutettaisiin heti yhteen, minä tykkään edetä rauhallisemmin, enemmän perinteisesti. Osaan kuitenkin myös repäistä ja sanoin miehelle että voisin jäädä ensitapaamisella useammaksi päiväksi hänen luokseen ja jos meillä synkkaa hyvin niin voidaan alkaa seurustelemaan! mutta yhteenmuuttoa voidaan miettiä vasta ensikeväänä. Syyt tähän on se että täytyy ensiksi nähdä toimiiko meidän suhde tosissaan, ei oo mitään järkee että irtisanon heti kämppäni, työni ja jätän taakse perheeni ja ystäväni ja muutan suoraan miehen luo ja kiva kun sitten huomattaisiin että hups eihän meidän suhde toimikkaan niin mä olisin aivan tyhjän päällä .......................................................... Eihän mies siinä mitään menetä, hänellä on edelleen asunto, töitä, kaikki! joten jos kävis niin ettei sovitakkaan yhteen nii mä haluan että mulla on jotain minne palata ja miehellä kun on lapsetkin joka toinen viikonloppu hoidossa niin mitä nekin nyt ajattelis kun isän luona asuis yhtäkkiä joku muija, kumppanit yleensä esitellään lapsille vasta sitten kun ollaan varmoja suhteesta... Ja puoli vuotta on lyhyt aika elämässä, niin jos mies ei sitä tajua ja pysty ees tuon aikaa odottamaan yhteenmuuton kanssa, niin silloin hän ei ole se oikea minulle. Vaikka rakkaus ja parisuhde onkin tunne asioita niin kun teen ratkaisuja nii haluan käyttää myös järkeä.

      Ja tuon h*ora kysymyksen voin ymmärtää myös sillä tavalla, että kun meillä on paljon tätä ikäeroa, niin jotkut ihmiset näkee jakorasioina sellaset naiset jotka iskee vanhempia miehiä ja eihän monet kumppanikseen jakorasioita halua. Mutta tuo kysymys voi viitata myös siihen että mies ei kestä jos mulla on ollut paljon miehiä ja se johtuu hänen sairaanloisesta mustasukkaisuudestaan? Miestä myös kiinnosti että enhän ole kiinostunut hänestä vaan rahan takia ja vastasin että en tietenkään ole.

      Tuo että haluaa muuttaa nopeasti yhteen voi kertoa myös siitä että mies haluaa hallita minua ja kytätä ja se onnistuu paremmin kun asun hänen kanssaan saman katon alla. Tai sitten se voi kertoa siitä että miehellä on yksinäistä omakotitalossa ja kun välimatkaa 300km niin ei pystyttäisi tapaamaan niin usein ja kun asuttais saman katon alla niin näkis toisen joka päivä?

      Mä kysyin myös mieheltä että " ethän oo väkivaltainen? " ja mies vastasi ettei tietenkään oo. En tiedä johtuiko tuo kysymys vaistosta vai siitä että mulla on vaan traumoja edellisestä parisuhteesta jossa oli paljon henkistä väkivaltaa ja myös fyysisellä väkivallalla uhkailua.

      Jos mies ois hirveä väkivaltainen hullu, niin ei kai hän sais lapsiaan tavata, eikä jaksais ulkonäköäänkään välttämättä pitää huoliteltuna ja kyllähän sitä yleensä siihen luottaa että jos mies on huolitellun näköinen, selkeästi välittävä ja hyvä isä, töissä menestynyt, käyttäytyy mukavasti... nii pakkohan tuollasen on olla hyvä kumppani !

      • iuhjuhvhujvgg

        Jos väkivaltaisen luonteen näkisi päältä päin niin eihän silloin kellekään se tulisi yllätyksenä. Esmerkiksi monista sarjamurhaajistakin ovat naapurit ja tutut sanoneet ettei millään olisi uskonut kun vaikutti niin normaalilta.:


      • AadaAurora

        Minun mielestä monien murhaajien ulkonäkö on pelottava ja yököttävä, esimerkiksi Markus Pönkä, näkee jo päälle päin siitä että ei oo kaikki palikat pään sisällä kohdillaan ja ei tekisi mieli tutustua jos kadulla tulisi iskemään! vaikka ketään ei saisi tuomitakkaan ulkonäön perusteella.

        Joistain ei tosiaan näe päälle päin sitä pahuutta, ei mitään outoutta, esimerkiksi se 15v Hanna joka tappoi Seinäjoella saman ikäisen kaverinsa pari vuotta sitten, niin kuvissa poseeraa kilttinä hymyilevänä tyttönä ja koulusta hyvät arvosanat. :)

        Onko tämä elämä siis pelkkää arpa peliä? aika pelottavaa jos näin on, miten sitä uskaltaa elää, kun koskaan ei tiedä onko tuo väkivaltainen, tappaja, murhaaja.. kun jotkut päälle päin niin tavallisia ja mukavia !


      • 1714
        AadaAurora kirjoitti:

        Minun mielestä monien murhaajien ulkonäkö on pelottava ja yököttävä, esimerkiksi Markus Pönkä, näkee jo päälle päin siitä että ei oo kaikki palikat pään sisällä kohdillaan ja ei tekisi mieli tutustua jos kadulla tulisi iskemään! vaikka ketään ei saisi tuomitakkaan ulkonäön perusteella.

        Joistain ei tosiaan näe päälle päin sitä pahuutta, ei mitään outoutta, esimerkiksi se 15v Hanna joka tappoi Seinäjoella saman ikäisen kaverinsa pari vuotta sitten, niin kuvissa poseeraa kilttinä hymyilevänä tyttönä ja koulusta hyvät arvosanat. :)

        Onko tämä elämä siis pelkkää arpa peliä? aika pelottavaa jos näin on, miten sitä uskaltaa elää, kun koskaan ei tiedä onko tuo väkivaltainen, tappaja, murhaaja.. kun jotkut päälle päin niin tavallisia ja mukavia !

        No ainakin tuo kyseinen mies on selvästi käytöksellään osoittanut, ettei häneen kannata tutustua. Sitä sinun ei tarvitse ulkonäöstä arvuutella.


      • tämmöisiänyttulimielleen

        Miehen käytös johtuu sponttaanista panetuksesta. Ja jos hän on herättänyt saman tunteen naisessa, niin nainen jostain syystä sekoittaa panetuksensa rakkauteen tms.

        Eli jos haluat paneskella todennäköisesti korviaan myöten varatun ukkomiehen kanssa silloin kun hänelle passaa, niin ole hyvä.

        Tosin vapaita ja rehtejä nuoria miehiäkin olisi. Jotka kohtelisivat kuin kukkaa kämmenellä jos sinua kiinnostaisi. Mutta se jokin puuttuu....


      • tämmöisiänyttulimieleenm

        Miehen käytös johtuu sponttaanista panetuksesta. Ja jos hän on herättänyt saman tunteen naisessa, niin nainen jostain syystä sekoittaa panetuksensa rakkauteen tms.

        Eli jos haluat paneskella todennäköisesti korviaan myöten varatun ukkomiehen kanssa silloin kun hänelle passaa, niin ole hyvä.

        Tosin vapaita ja rehtejä nuoria miehiäkin olisi. Jotka kohtelisivat kuin kukkaa kämmenellä jos sinua kiinnostaisi. Mutta se jokin puuttuu....


      • TotuusSattuuQ

        "Mietin että voisiko tuo miehen käytös johtua spontaaniudesta?"

        Toki voi. Tosin todennäköisyys sille on noin 1,5%. Muussa tapauksessa hän on vain tavalla tai toisella omituinen. Joten sinuna jättäisin väliin.


    • tinderi.tyttö.puutteessa

      aika kikkelin pula naisella jos 300km päähän kikkeliä menee hakemaan ja jännämies osaa sanoa oikeat sanat ethän ole huora ja nainen miettii en ole ja menen nain ja joudun lähtemään no jännämies osaa ja tyttö ei menisi tavis miehen luokse niin jännä voi maksaa ns matkakulut ja ns vaivan palkkaa

      • tavaauudestaan

        Miehellään se pillunpula on.


    • LadaAurooraan

      Sitä vaan panetti, olisit menny päästämään mieheltä paineet palleista.

    • AadaAurora

      Tulisko vielä lisää mielipiteitä?

      • älä.mene

        Sinä selvästikin olet päättänyt miehen olevan hyvä ihminen, ja aiot väen vängällä pitää kiinni tuosta uskostasi.

        Oikeasti sinun kannattaisi jättää kokeilematta onko kyseessä väkivaltainen skitso. Yksikään mies ei ole niin tyhmä, että myöntäisi tuollaisen taipumuksen, kun tuleva spermaviemäri sellaista kyselee.

        Olet kokenut henkistä väkivaltaa, sekä fyysisen väkivallan uhkaa, edellisessä suhteessasi. Varmasti sinä silloinkin yhtä naivisti uskoit miehen hyvyyteen ja jouduit lopulta pettymään.

        Teillä naiveilla ihmisillä on se vika, että ette ota opiksenne. Sinäkin aiot aivopestä itsesi uskomaan noin oudosti käyttäytyvän miehen hyvyyteen "kun hänellä on siisti ulkoasu ja hän tienaa kivasti". Hänen oudon käytöksensä selität vain itsellesi parhain päin.

        Onhan sinulla toki kaikki oikeus lyödä päätäsi seinään ihan niin monta kertaa kuin haluat. Toivottavasti emme joudu lukemaan lehdestä mitä sinulle tapahtui.

        Jokainen järkevä nainen jättäisi testaamatta kyseisen miehen hyvyyden.


      • AadaAurora

        Jos ei voi luottaa siihen että ihminen on hyvä, kun menestyy töissä, pitää ulkonäöstään huolta, saa tavata lapsiaan, niin mihin pitäisi sitten luottaa?

        Kun tietoisesti pyrin nyt ainakin kiertämään narkit ja rikolliset kaukaa, nehän niitä pahoja ihmisiä oli eikös vaan?

        Se on kyllä totta että kun on ihastunut ja rakastunut niin monia asioita katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi, ei halua uskoa rakkaastaan pahaa. Tämäkin lienee aika luonnollista.


      • 1714
        AadaAurora kirjoitti:

        Jos ei voi luottaa siihen että ihminen on hyvä, kun menestyy töissä, pitää ulkonäöstään huolta, saa tavata lapsiaan, niin mihin pitäisi sitten luottaa?

        Kun tietoisesti pyrin nyt ainakin kiertämään narkit ja rikolliset kaukaa, nehän niitä pahoja ihmisiä oli eikös vaan?

        Se on kyllä totta että kun on ihastunut ja rakastunut niin monia asioita katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi, ei halua uskoa rakkaastaan pahaa. Tämäkin lienee aika luonnollista.

        Paha ihminen on siis se, joka on istunut linnassa, vai? Kerta se on kuule ensimmäinenkin, myös rikoksissa.

        Kun varoituksen sana ei kerran sinuun tehoa (äijän käytös nimittäin ei ole normaalia) niin sen kun lähdet ottamaan selvää. Omapahan on asiasi.


      • TotuusSattuuQ
        AadaAurora kirjoitti:

        Jos ei voi luottaa siihen että ihminen on hyvä, kun menestyy töissä, pitää ulkonäöstään huolta, saa tavata lapsiaan, niin mihin pitäisi sitten luottaa?

        Kun tietoisesti pyrin nyt ainakin kiertämään narkit ja rikolliset kaukaa, nehän niitä pahoja ihmisiä oli eikös vaan?

        Se on kyllä totta että kun on ihastunut ja rakastunut niin monia asioita katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi, ei halua uskoa rakkaastaan pahaa. Tämäkin lienee aika luonnollista.

        "Jos ei voi luottaa siihen että ihminen on hyvä, kun menestyy töissä, pitää ulkonäöstään huolta, saa tavata lapsiaan, niin mihin pitäisi sitten luottaa?"

        Jos mies olisikin vain noita niin asia olisi ok. Mutta kun puhuu ja ehdottelee omituisia niin nuo seikat eivät sitä enää pelasta.

        "Se on kyllä totta että kun on ihastunut ja rakastunut niin monia asioita katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi, ei halua uskoa rakkaastaan pahaa. Tämäkin lienee aika luonnollista."

        Ei se ole jos tämä "rakas" on mies jota et ole vielä koskaan tavannut. Silloin asioita pitää pystyä katsomaan objektiivisesti.


    • 12121212121212

      "Nuo asiat sai minut vähän hämilleen ja en tiedä mitä mun pitäisi ajatella. Olen huomattavasti miestä nuorempi nainen ja mies on komea, menestynyt yrittäjä, 4 lapsen isä, vaikuttaa siis kaikin puolin kunnolliselta...

      Mietin vaan että kun haluaa yöllä nähdä ja heti muuttaa yhteen ja kysyy että ethän sinä mikään h*ora ole, niin entä jos hän on liian omistushaluinen mies, mustasukkainen ja väkivaltainen?"

      Muutetaanpa tekstiä hieman:

      "Nuo asiat sai minut vähän hämilleen ja en tiedä mitä mun pitäisi ajatella. Olen huomattavasti miestä nuorempi nainen ja mies on tavallisen näköinen lyhyehkö konttoriapulainen, 4 lapsen isä, vaikuttaa siis kaikin puolin kunnolliselta...

      Mietin vaan että kun haluaa yöllä nähdä ja heti muuttaa yhteen ja kysyy että ethän sinä mikään h*ora ole, niin entä jos hän on liian omistushaluinen mies, mustasukkainen ja väkivaltainen?"

      Entäs nyt?

      • AadaAurora

        Miten miehen ammatti vaikuttaa väkivaltaisuuteen?


    • yjhghuhtyyt76

      Ja kuinka paljon teillä on ikäeroa?

      Mikseivät naiset ota omanikäisiään tai nuorempia miehiä?

      • 720

        Tavallisestihan naiset ottavat suunnilleen omanikäisen miehen. On myös niitä, joille miehen pitää olla nuorempi, mutta he ovat yhtä harvinaisia, kuin nämä miesten unelmanaiaet, jotka haluavat reilusti vanhemman miehen.


      • vanha.kansa.jo.tiesi

        Miehen ikä jaettuna 2, ynnättynä 7 on sopiva naisen ikä maksimissaan. Lähde;Naisen Opas.


      • AadaAurora

        Meillä on ikäeroa 24 vuotta.

        Minä en usko mihinkään oppaisiin vaan toimin niin kuin itsestä hyvälle tuntuu. :)


      • TotuusSattuuQ
        AadaAurora kirjoitti:

        Meillä on ikäeroa 24 vuotta.

        Minä en usko mihinkään oppaisiin vaan toimin niin kuin itsestä hyvälle tuntuu. :)

        MItäs sitten tällä enää kyselet? Mene sen miehen luo.


    • Huoraoletmoi

      Täys hullu ja väkivaltainen paska!

      Mutta et itsekään ole järjen jättilainen..ja tyhmäähän pyöritellään miten sattuu.

      • AadaAurora

        Minun mielestä ei ole oikein ketään pyöritellä miten sattuu. Varsinkaan väkivalloin. Oli sitten sitä järkeä jaettu kauhalla tai lusikalla.


    • voipojat

      Ihan oikeestiko uskotte tuon "tarinan" ?

      • Mä uskon ihmisen laiskuuteen ja jos joku viitsii metrikaupalla kirjoittaa muuta kuin toistoa, niin jonkinlainen epäilys on langetettu sille että pelkästä provosta olisi kyse.


    • "Mies pyysi mua luokseen yöllä, vaikka välimatkaa 300km, kyseessä meidän ensitapaaminen. Ehdotti että muuttaisin heti ensitapaamisella hänen luokseen. Kysyi että "ethän sinä mikään h*ora ole? "

      Nuo asiat sai minut vähän hämilleen ja en tiedä mitä mun pitäisi ajatella. Olen huomattavasti miestä nuorempi nainen ja mies on komea, menestynyt yrittäjä, 4 lapsen isä, vaikuttaa siis kaikin puolin kunnolliselta..."

      Huoruudesta en tiedä mutta tyhmä olet jos menet tuohon koukkuun. Ensinnäkin, jos puhuu sulle tuolla tavalla se kertoo aika paljon siitä miten paljon arvostaa olit sitten tai et huora. Se että jos on menestynyt yrittäjäkertoo enemmän psykopaattisista piirteistä ja häikäilemättömyydestä kuin mukavuudesta eikä rehellisyydestäkään taida olla kovin suuria takeita, katsos epärehelliset ahneet mulkut pärjää paremmmin yrittäjinäkin. Kannattaa sun ehkä ottaa yhteyttä sen äxään, se saattaa kertoa jos nyt ei objektiivista näkemystä niin ainakin toisenlaisen kuin se mitä se mies sulle on syöttänyt.

      • näin.tää.just.on

        " Se että jos on menestynyt yrittäjäkertoo enemmän psykopaattisista piirteistä ja häikäilemättömyydestä kuin mukavuudesta eikä rehellisyydestäkään taida olla kovin suuria takeita, katsos epärehelliset ahneet mulkut pärjää paremmmin yrittäjinäkin."

        Aamen.


      • AadaAurora

        En tiedä kuka hänen exä on ja mielummin haluankin häikäilemättömän yrittäjän, joka osaa takoa rahaa ja menestystä vaikka epärehellisin keinoin. Liian kiltit ei pärjää tässä maailmassa. En missään nimessä halua oman isäni kaltaista miestä joka kulkee reikäisessä villapaidassa, ei menesty töissä koska on laiska ja alkoholisti ja saa aina huomauttaa että sulla on ruokaa poskilla, pyyhi suus, älä lähde ulos tuolleen!

        Haluan miehen joka pitää ulkonäöstään huolta, on ahkera tekemään töitä, rakastava ja turvallinen kumppani, hyvä isä. Asutaan myös kauniissa ja uudessa omakotitalossa, eikä vanhassa homeloukussa jossa minä jouduin lapsuuteni asumaan.


      • 1714
        AadaAurora kirjoitti:

        En tiedä kuka hänen exä on ja mielummin haluankin häikäilemättömän yrittäjän, joka osaa takoa rahaa ja menestystä vaikka epärehellisin keinoin. Liian kiltit ei pärjää tässä maailmassa. En missään nimessä halua oman isäni kaltaista miestä joka kulkee reikäisessä villapaidassa, ei menesty töissä koska on laiska ja alkoholisti ja saa aina huomauttaa että sulla on ruokaa poskilla, pyyhi suus, älä lähde ulos tuolleen!

        Haluan miehen joka pitää ulkonäöstään huolta, on ahkera tekemään töitä, rakastava ja turvallinen kumppani, hyvä isä. Asutaan myös kauniissa ja uudessa omakotitalossa, eikä vanhassa homeloukussa jossa minä jouduin lapsuuteni asumaan.

        Miten kuvittelet samaan henkilöön sopivan määreet "rakastava ja turvallinen kumppani" sekä "häikäilemätön yrittäjä joka osaa takoa rahaa epärehellisin keinoin"?

        Häikäilemätön ja epärehellinen ihminen, on sellainen myös yksityiselämässään.

        Häikäilemättömästi kyseinen tyyppi on sinua vaatimassa luokseen keskellä yötä satojen kilometrien päähän, mutta itse ei lähtisi sinun luoksesi. Hän on selvästi haistanut naiviutesi, ja ymmärtänyt, että sinua pystyy pompottelemaan miten lystää. Ja sinähän suostut kaikkeen, kun kauniissa uudessa omakotitalossa asuminen on se pääpointti.

        Sen voi sanoa ihmissuhdeamatöörikin, että rakastunut tuo mies ei ole. Jos olisi, hän lähtisi itse tapaamaan sinua.


    • Miehen.mielipide

      Jos ei muuta niin ainakin harvinaisen tyhmä mies. En suosittele edes harkitsemaan.

    • Olen menestynyt yrittäjä, kahden lapsen isä ja "6-pack osin näkyy" - kunnossa...
      En ikinä enkä koskaan heittäisi kuin vitsinä naiselle, että tuuppas tänne 300 km päähän ensitapaamiselle...

      Jos kyseessä olisi tilanne, missä molemmat on ilmaisseet halunsa jatkaa tsättäämisestä syvemmälle ja tiedossa on tuo etäisyys, niin Itse olisin sanaa sanomatta täräyttänyt Hänen paikkakunnalleen vaikka koko viikonlopuksi niin, että setti oltaisiin pelattu Hänen kentällään.

      Ehkä AP:n mieskandidaatti oli vain ollut yksin liian pitkään ja seura-elämää ohjasi samat säännöt kuin kirjanpitoa?

    • Pahamies111

      Melko vaikeaa varmaan antaa tyhjentävää analyysiä, koska taustarinaa ja elämäntilanteitanne ei voi tietää.

      Jotkut muuttavat melkein heti yhteen ja nyrkki ei heilu ikinä, toiset seurustelevat vuosia ennen yhteenmuuttoa ja turpaan tulee vaikkapa 17. vuonna kun asutaan yhdessä. Mitään sääntökirjaa ei ole olemassa.

      Pitäisi myös tietää esim. millainen keskustelu edelsi tuota huora-kysymystä. Ehkä olit juuri kysynyt hänen väkivaltaisuudestaan, jolloin huora-kysymyksen voisi tulkita sivalluksena.

    • ihmellistä

      yksi neljän lapsen isä asuu etelä karjalassa, etkö ole sama huijari?

    • Iso-pää

      Hän rakastaa kaluasi ;) Bäääää😂😂

    • hienoahienoa

      Miksi pitäisi heti muuttaa yhteen? Ei kuulosta kovin järkevältä. Pitäähän sitä tapailla ensin. Koittaa varmaan saada sinua loukkuun. Paha paeta, jos ei ole mitään minne mennä. Tai sitten mies on todella epätoivoinen. Mutta en usko. Joku hardcore-jännämies varmaan. Tapaile ennemmin jotain kilttiä miestä.

    • eiuskoooo

      Anna hänen oman kotiin 300 km tulla, haluko hän?

    • juoksepakoonheti

      Voi ap! Nyt pitäisi hälytyskellojen soida ja oikein kuuluvasti! Ei hyvä. Käytä nyt järkeäsi jo äläkä mene tuollaisen ukon juttuihin, et voi oikeasti olla niin sinisilmäinen ja tyhmä naisesksi!

    • tääonvarma

      Kun hälytyskellot ei soi, mene vaan ja on joku muukin varma mennyt kuin mies näin pyydää sut, ei varma mitään kunnon mies sellainen olekaan

    • Outo_mies_

      Itse teet päätöksesi.. mutta kun kysyit. Hälytyskellojen pitäisi soida !!! Älä mene!

    • ziisusko

      Oletko tyhmä?

    • tusinaan

      tummosia ukkoja mitälie.mahtuu tusinaan 100.herramujee.liekö koko kirjotus vitsi?

    • pölöpöö

      Mistä tiedät, että puhuuko mies totta? Voihan hän olla vaikka pitkäaikaistyötön, naimisissa oleva 7 lapsen isä.

      Jos miehellä on 4 lasta ja mies on menestyvä, niin kyllä hän joutuu melkoiset elatusmaksut myös maksamaan ex-vaimolle. Vaikka mies tahkoaisi rahaa miljoonan vuodessa, niin se ei siltikään välttämättä tarkoita sitä, että hän on valmis elättämään sinut.

      Jos tämä juttu on totta, niin kuulostaa siltä, että paikkakuntalaiset tuntevat jo tuon miehen mahdottoman käytöksen, joten mies haluaa naisen toiselta puolelta Suomea, jotta hän on miehen "seksiorjana". Rahalla ja alistamisella saa kivan pikku varaäidin ja kodin siivoajan.

      Mitäpäs jos pyydät miestä tulemaan komealla autollaan sinun luokse? Tutustutte, anna hänen tarjota syömiset ja osoittaa, että hän on kiinnostunut oikeasti. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen kannattaa vasta ihastua, jos siihen on aihetta.

    • Peffateatteri

      Juurikin se "sponttaanius" on suurimmalla osalla linnakundeista se suurin ongelma. Samoin kuin yritysjohtajilla narsismi.
      Oletko ihan oikeasti noin naivi??
      No, näytämme tämän ketjun poliiseille kun sen aika tulee, koska olet selvästikin jo asian päättänyt.
      Miksi muuten täältä kysyit, kun olet kerran jo miehen ihanaksi päättänyt, vai epäilyttääkö kuitenkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe