Näin kuvan missä hän esiintyy "ystävänsä" eli miehen seurassa. No, on mulla silmät päässä. Ystävä näytti homolta. Elääkö nämä kaksi yhdessä? Voiko pappi elää homona tai yhdessä rakastellen homojen kanssa?
HUOM: Minä EN SANO että hän on homo, vaan KYSYN; jos joku tietää? Onko hän tullut kaapista ulos?
Onko Sadinmaa itse homo?
25
414
Vastaukset
- kukydkxk
onko tietoa?
- Ghjjgh
Ainakin siltä näyttää....
- kimppakivaa_
Ainakin kolmen kimpassa tarvitsi olla jalkapuussakin.
Eikö ollut munaa olla siinä yksin vaikka noita kahta homppelia ei mitenkään käsitelty tyomiokapitulissa. - Diopterius
Luteriaanit vastustavat homoavioliittoja, homopappeja, homoja ym. mutta eivät kuitenkaan elä muuten Raamatun ohjeiden mukaan. Ja ne, jotka eivät vastusta, ovat siis Jumalan sanaa vastaan. Muutenkin melko skitsofreenistä Jumalalta ensin luoda homoseksuaaleja ihmisiä ja eläimiä ja sitten kieltää heitä toteuttamasta itseään.
Ei mitään järkeä.- antiphones
Eihän siinä mitään järkeä olekaan että ensin luodaan homoja ja sitten rangaistaan. Sen sijaan siinä on järkeä että luodaan ensin ihminen mieheksi ja naiseksi. Ja selvästi kerrotaan että nainen on luotu miehen avuksi, vastakohdaksi ja "vastinkappaleeksi". Sen jälkeen homous onkin selvästi rangaistavaa, koska se rikkoo niin kovasti Jumalan tahtoa vastaan. Eikä ainoastaan Jumalan tahtoa vaan Jumalan tarkoitusta vastaan ja ihmisen ja ihmiskunnan syvintä ja tärkeintä olemusta vastaan.
Eli väittäisin ihan ystävällisesti, että olet ensin luonut itse tuon skitsofrenian ja sitten syytät siitä uskovaisia. Tai ehkä olet vain lukenut jotain blogia ja ottanut ajatuksesi sieltä. Lukisit sinäkin Raamattua ihan ajatuksella niin viisastuisit.
Sitäpaitsi suurin osa uskovaisista koittaa ihan vilpittömästi elää kaikkien Raamatun käskyjen mukaan. Siitä vain ei kirjoiteta eikä pidetä suurta meteliä jos joku uskovainen tekee hyviä tekoja tai rukoilee omassa kotonassa. En näe siinä mitään ristiriitaa jos sitten vielä vastustaa homoutta. Kysehän on useimmiten vain siitä, että uskovaiset muistuttavat mitä Raamatussa on sanottu.
Kiellettyä on tietenkin myös aviorikos, insesti, lapsien uhraaminen Molokille ja eläimiin sekaantuminen. Tälläinen lisäys on hyvä aina pistää homokriittisen viestin loppuun, jotta kukaan ei pääse sanomaan että "taas te vaan tuomitsette vain homoja, ettekä mitään muuta." :) antiphones kirjoitti:
Eihän siinä mitään järkeä olekaan että ensin luodaan homoja ja sitten rangaistaan. Sen sijaan siinä on järkeä että luodaan ensin ihminen mieheksi ja naiseksi. Ja selvästi kerrotaan että nainen on luotu miehen avuksi, vastakohdaksi ja "vastinkappaleeksi". Sen jälkeen homous onkin selvästi rangaistavaa, koska se rikkoo niin kovasti Jumalan tahtoa vastaan. Eikä ainoastaan Jumalan tahtoa vaan Jumalan tarkoitusta vastaan ja ihmisen ja ihmiskunnan syvintä ja tärkeintä olemusta vastaan.
Eli väittäisin ihan ystävällisesti, että olet ensin luonut itse tuon skitsofrenian ja sitten syytät siitä uskovaisia. Tai ehkä olet vain lukenut jotain blogia ja ottanut ajatuksesi sieltä. Lukisit sinäkin Raamattua ihan ajatuksella niin viisastuisit.
Sitäpaitsi suurin osa uskovaisista koittaa ihan vilpittömästi elää kaikkien Raamatun käskyjen mukaan. Siitä vain ei kirjoiteta eikä pidetä suurta meteliä jos joku uskovainen tekee hyviä tekoja tai rukoilee omassa kotonassa. En näe siinä mitään ristiriitaa jos sitten vielä vastustaa homoutta. Kysehän on useimmiten vain siitä, että uskovaiset muistuttavat mitä Raamatussa on sanottu.
Kiellettyä on tietenkin myös aviorikos, insesti, lapsien uhraaminen Molokille ja eläimiin sekaantuminen. Tälläinen lisäys on hyvä aina pistää homokriittisen viestin loppuun, jotta kukaan ei pääse sanomaan että "taas te vaan tuomitsette vain homoja, ettekä mitään muuta." :)Toisaalta taas ateistiset homot eivät välttämättä uhraa lapsiaan Molokille, eivät harrasta insestiä, eivät tee aviorikosta, eivät sekaannu eläimiin. ja voi tehdä hyviä tekojakin.
Logiikkasi mukaan myös biseksuaalisuus on rangaistavaa, koska Jumala ei luonut kahta miestä ja kahta naista, jotka tarvitaan biseksuaalisuudessa.
No ei kait se nyt automaattisesti sitä tarkoita, että jos on ystävä/kaveri joka on homo , että Sadinmaa olisi itse myöskin homo.
Jos tuolla perusteella hommia katsottaisiin niin parempi katella kenen kanssa kuvaan päädyt , etenkin tänä aikan kun kaikilla on kamera taskussa.Kuka tahansa voi olla homo, vaikka vain 3%:n todennäköisyydellä. Ja olen ollut monen heteron lähellä, eivätkä he siitä mitenkään homoilta alkaneet vaikuttaa.
Miltä homo näyttää`?
Kannattanee olla hyvin varovainen seuransa suhteen, ettei vaan tule vääriä käsityksiä. Ja koiria ei ainakaan kannata taluttaa julkisella paikalla.- aamunavaauus
;)
Ahdasmielisyyttäkö?
Sadinmaa voi olla pappi?
Miksei koiranulkoiluttajakin.
- Oikunonpiispa
Monelle saattaa tulla juuri tuollainen käsitys, onko se sitten totta vai ei sen kai tietää joku????
- q.v
Ainakin hänestä tehdyssä dokumentissa "Ristin tie" Sadinmaalla oli vaimo ja muistaakseni yksi tytär.
Eli kyllä Sadinmaan on mitä ilmeisimmin "tylsä" hetero.
Onko aloittaja itse mahdollisesti homoseksuaali kun asia tuntuu niin kovasti kiinnostavan?
Kysynkin, oletko kaappi vai aivan avoimesti homoseksuaali?Juu pakko sanoa, että näin heteroäijänä jo vuosikymmeniä saman naisen kanssa "vispanneena" en myöskään ole koskaan saannut kiinni tuosta punaisesta langasta, että millä ihme energilla nuo vielä joutaa miettimään muitten yhtymisiä kun viidenkympin ylittäneenä yhdessäkin työmaassa on ihan hommaa :d
- 3500
Jos nainen voi toimia pappina ja piispana, niin miksi ei sitten homo?
- jepaleisson
Tästä tulee mieleen, että naisia ei tietenkään olisi koskaan saanut päästää papeiksi, piispuudesta nyt puhumattakaan. Kyllä siitä monet uskovaiset varoittelivat aikoinaan, mutta näin jälkikäteen on helppo huomata että naispappeus on yksi tekijä kirkon liberalisoitumisessa. Naisethan ovat juuri niitä tunteellisia ja yli-myötätuntoisia, joiden kyky arvioida asioita miehisellä objektiivisuudella ja isällisellä jämäkkyydellä on varsin puutteellinen jo ihan luonnonjärjestyksenkin takia.
Sinänsä on se ja sama jos pappina on nainen, homo, trans-seksuaali, ateisti tai satanisti. Ei heistä kukaan ole kuitenkaan oikea pappi, vaan jotain aivan muuta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan, vink, vink... - 3500
Ehkä tähän väliin olisi sopivaa kuunnella Battle hymn of republic. Olkoon sitten vaikkka mormmoonien esittämänä.
- jepaleisson
Vain Sadinmaa itse tietää oman homoutensa asteen. Eikä sen pohtiminen julkisesti ole minusta oikein reilua.
Mutta tietenkin jos kokee että miesten välinen seksuaalinen himo ja rakkaus ovat yhtä luonnollisia ja samanarvoisia kuin miehen ja naisen välinen himo ja rakkaus, ja pappina niitä ihan vielä siunaakin, siinä voi helposti papin oma viiksi vilahtaa väärään lahkeeseen niin sanotusti. Jos ymmärrät mitä tarkoitan, vink-vink... :) - VahvaVeikkaus
Kai se on!
- negative_answer
"Onko Sadinmaa itse homo? "
Ei ole. Sadinmaa on umpi hetero. Sinä avaaja joudut etsimään jostain muualta homokumppanin. Menetkö vkl. homobaariin?Aloittaja voisi kertoa sitten myöhemmin myös mitä peiton alla tapahtui kun se on näiden oikeauskoisten mielestä niin kovin kiinnostavaa.
- TappiKallenen
Kai Sadinmaa on sanonut että ei muutamakerta vielä miehestä homoa tee ja vasta sadas kerta varmistaa sen.
- hojohojo45
Vihkiköön nyt sitten homojakin jos ei ole parempaakaan tekemistä. Pettyi varmaan "tuomioon" Olisi odottanut kovempaa, jotta olisi voinut valittaa ilman pohtimista.
On kyllä outoa, että vielä tänä päivänä jotakuta yritetään leimata homoksi ystäväpiirin kuuluvan homoseksuaalin vuoksi. Vielä omituisempaa on, että tätä yritetään homoksi oletetun, tai "ehkäpä homon" ystävän takia.
Nykyään monien homoseksuaalien ystävät, työkaverit jopa perheenjäsenet käyvät homokavereidensa kanssa homokahviloissa ja -tansseissa omasta heteroudestaan huolimatta. Tämä on ollut yleistä jo pitkään ravintola- ja teatteripiireissä. Nykyisin näin tekevät ihan normi työpaikkojen väki, ilman että tekisivät siitä mitään numeroa.
Erään tuttavani kaikki lapset ovat käyneet kerran tai kaksi isänsä kanssa näissä paikoissa, kaksi heistä jopa puolisonsa tai kihlattunsa kanssa. Mainittakoon, että aloite on tullut lapsilta, ei isältä. Isä on ollut jopa vähän vastahankainen asialle, mutta äänet ratkaisivat!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013013V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944556Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154163- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳553410- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul502301- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312074On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733