Ei ihme...

Lainkaan.yleistämättä

Ei ole suuri ihme, että maallistuminen lisääntyy Suomessa. Kun lukee palstan uskovaisten juttuja, alkaa meno hirvittää. Ainoa mielenkiinto näyttää kohdistuvan homoseksuaalisuuteen ja maahanmuuton vastustamiseen. Oikeastaan itse uskosta ei juuri näytetä keskusteltavan eikä halua varsinaiseen keskusteluun edes ole.

Veikein yksityiskohta on se, että nämä hurskauden perikuvat vakavissaan väittävät olevan oikein toimia sillä tavalla kuin he toimivat. Normaalit käyttäytymissäännöt eivät Jumalan valittuja tunnu koskevan. Esimerkiksi sana k o h t e l i a i s u u s on heille täysin vieras. Mitä vain voi kenelle vain sanoa - jos sen tekee uskon nimissä.

Hyvää työtähän nämä ihmiset kyllä tekevät karkoittaessaan ihmisiä pois uskon piireistä. Ehkäpä heille pitäisi antaa enemmänkin palstatilaa?

41

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramen!

• JumalanViisasSuunnitelma

"Ei ole suuri ihme, että maallistuminen lisääntyy Suomessa. Kun lukee palstan uskovaisten juttuja, alkaa meno hirvittää."

Mutta jokainen Jumalan valittu tulee pelastumaan!! Ei yksikään jää pois Herramme lammastarhasta. Hän on niin Hyvä Paimen!

Maallistuminen tosiaan leviää, koska täytyyhän ei-uskovien eksyä yhä syvemmälle pahuuteen, jotta perusteltu tuomio voidaan saada aikaan. Jumala antaa näiden ihmisten toteuttaa itseään ja olla sellaisia kuin ovat, omina itsenään. Näin he itse valmistavat itsensä tuomiota varten eivätkä sitten voi ketään muuta syyttää.

• Lainkaan.yleistämättä

Uskovien tehtäväkö on siis käyttäytyä mahdllisiman tyhmästi, jotta ihmiset vieraantuvat uskosta ja rangaistukselle löytyy perustelut sitä kautta?

Kuulosta hienolta.

• Onko se kaiken tarkoitus, että uskovat ovat omahyväisiä, jotka eivät saa positiivista kehitystä aikaan toiminnallaan? En tunne montaakaan uskovaa, joiden ilo voisi saada vaikka minut haluamaan samaa uskon iloa.

Siis olla iloinen uskova ilman omahyväisyyttä. Onko se liki mahdotonta?

• rva.Erkkilä
        torre12 kirjoitti:

Onko se kaiken tarkoitus, että uskovat ovat omahyväisiä, jotka eivät saa positiivista kehitystä aikaan toiminnallaan? En tunne montaakaan uskovaa, joiden ilo voisi saada vaikka minut haluamaan samaa uskon iloa.

Lopetatko homoilusi jos tapaat tuollaisen uskovan?

• torre12 kirjoitti:

Onko se kaiken tarkoitus, että uskovat ovat omahyväisiä, jotka eivät saa positiivista kehitystä aikaan toiminnallaan? En tunne montaakaan uskovaa, joiden ilo voisi saada vaikka minut haluamaan samaa uskon iloa.

Kyllä me haluttaisiin mutta kun uskosta ei voi ottaa vain sitä haluamaasi "iloa" eli kivoja kohtia ja jättää muu Jumalan sana huomioimatta. Siinä on paljon Raamatussa ja kristillisyydessä sellsitakin tosiasiaa joka ei ole meidän lihallamme niin mieluista.

Ilo tulle uskossa siitä että on saanut syntinsä anteeksi, mutta miten sellainen voi iloita joka ei koe edes olevansa syntinen?

• EvLut kirjoitti:

Kyllä me haluttaisiin mutta kun uskosta ei voi ottaa vain sitä haluamaasi "iloa" eli kivoja kohtia ja jättää muu Jumalan sana huomioimatta. Siinä on paljon Raamatussa ja kristillisyydessä sellsitakin tosiasiaa joka ei ole meidän lihallamme niin mieluista.

Ilo tulle uskossa siitä että on saanut syntinsä anteeksi, mutta miten sellainen voi iloita joka ei koe edes olevansa syntinen?

Voimme toki iloita, vaikka emme synnin olemassaoloa tunnusta. Esimrkiksi evlut kommentit saavat ainakin meillä aikaa hillittömiä naurukohtauksia.

• he-ma kirjoitti:

Voimme toki iloita, vaikka emme synnin olemassaoloa tunnusta. Esimrkiksi evlut kommentit saavat ainakin meillä aikaa hillittömiä naurukohtauksia.

Leikitkö taas, että sinulla olisi perhe😂😂😂

• Lainkaan.yleistämättä
        EvLut kirjoitti:

Käsittänet avauksen viittaavan esimerkiksi sinuun?

• usko_vainen kirjoitti:

Leikitkö taas, että sinulla olisi perhe😂😂😂

Eikö mielikuvitusjumalasi ole kertonut kolmesta poikalapsestani ja kauniista vaimostani? Onneton on sinun epäjumalasi profetioidesi innoittajana.

• he-ma kirjoitti:

Eikö mielikuvitusjumalasi ole kertonut kolmesta poikalapsestani ja kauniista vaimostani? Onneton on sinun epäjumalasi profetioidesi innoittajana.

😂😂😂

• rva.Erkkilä kirjoitti:

Lopetatko homoilusi jos tapaat tuollaisen uskovan?

Tuskin kenenkään seksuaalinen suuntaus muuttuu tai seksi loppuu uskoon tulon myötä.

Paavali: Iloitkaa aina! Suru pois puserosta. Ei usko mikään surullinen asia pitäisi olla. Jos pelkkä apaattisuus näkyy, niin aika huonolta näyttää.

• he-ma kirjoitti:

No, kivaa kun on hauskaa, mutta sitä suren jos perheessänne perheenisän johdolla nauretaan Jumalan sanan totuuksille. Katsos, minä en puhu omasta puolestani vaan mitä sanon, se on Jumalan sanassa ilmoitettua kaikki. Siksi ette naura minulle vaan sille jonka sanaa minä julistan ja todistan.

"Joka teitä kuulee, se minua kuulee, ja joka teidät katsoo ylön, se katsoo ylön minun; mutta joka minun katsoo ylön, hän katsoo ylön sen, joka minun lähetti. " (Luukas 10:16)

Oletko ajatellut edes lapsiasi? Oletko tutkinut Raamatuista onko niin kuin olen sanonut? Ettei kävisi niin että nauraessanne Jumalan sanalle, tulet johdattaneeksi rakkaita lapsiasi
        ja puolisoasi jumalattomuuden syntiin, ylenkatseeseen ja lopulta iäiseen kadotukseen.

Minä tutkisin visusti Raamatusta, onko niinkuin on sanottu. Pelissä on liian kovat panokset, leikille ja huolimattomuudelle ei ole varaa.

• torre12 kirjoitti:

Tuskin kenenkään seksuaalinen suuntaus muuttuu tai seksi loppuu uskoon tulon myötä.

Paavali: Iloitkaa aina! Suru pois puserosta. Ei usko mikään surullinen asia pitäisi olla. Jos pelkkä apaattisuus näkyy, niin aika huonolta näyttää.

Ei varmastikaan lopu, sillä seksuaalista suuntautumista on oikeasti vain yhtä lajia olemassa: heteroseksuaalisuutta! Muunlaiset suuntautumiset" ovat häiriötiloja. Psykososiaalisista syistä johtuvia.

• EvLut kirjoitti:

No, kivaa kun on hauskaa, mutta sitä suren jos perheessänne perheenisän johdolla nauretaan Jumalan sanan totuuksille. Katsos, minä en puhu omasta puolestani vaan mitä sanon, se on Jumalan sanassa ilmoitettua kaikki. Siksi ette naura minulle vaan sille jonka sanaa minä julistan ja todistan.

"Joka teitä kuulee, se minua kuulee, ja joka teidät katsoo ylön, se katsoo ylön minun; mutta joka minun katsoo ylön, hän katsoo ylön sen, joka minun lähetti. " (Luukas 10:16)

Oletko ajatellut edes lapsiasi? Oletko tutkinut Raamatuista onko niin kuin olen sanonut? Ettei kävisi niin että nauraessanne Jumalan sanalle, tulet johdattaneeksi rakkaita lapsiasi
        ja puolisoasi jumalattomuuden syntiin, ylenkatseeseen ja lopulta iäiseen kadotukseen.

Minä tutkisin visusti Raamatusta, onko niinkuin on sanottu. Pelissä on liian kovat panokset, leikille ja huolimattomuudelle ei ole varaa.

Kyllä ollaan raamattua oikein porukalla luettu ja siitä naurunrätkätyksestä ei koskaan loppua tuntunut tulevan. Pakko oli usein ottaa raamattu pois. Paha vaan, että kännyköillä voivat kaiket yöt rätkättää tuon huumorijulkaisun parissa ja päästellä pyhää henkeä suolestaan rätkätysten välissä.

• EvLut kirjoitti:

Ei varmastikaan lopu, sillä seksuaalista suuntautumista on oikeasti vain yhtä lajia olemassa: heteroseksuaalisuutta! Muunlaiset suuntautumiset" ovat häiriötiloja. Psykososiaalisista syistä johtuvia.

Oletko puoskari? Et taida olla ainakaan lääkäri etkä tutkija?

Heteroseksuaalisia on noin 80% ihmistä, biseksuaalisia noin 15 ja lesboja ja homoja mahdollisesti 5%. Kaikkea on, emmekä voi sanoa muiden olevan "häiriötiloja". "Psykososiaaliset" tilat voidaan kyllä hoitaa, mutta eipä biseksuaalisuus tai homous pois lähde.

• he-ma kirjoitti:

Kyllä ollaan raamattua oikein porukalla luettu ja siitä naurunrätkätyksestä ei koskaan loppua tuntunut tulevan. Pakko oli usein ottaa raamattu pois. Paha vaan, että kännyköillä voivat kaiket yöt rätkättää tuon huumorijulkaisun parissa ja päästellä pyhää henkeä suolestaan rätkätysten välissä.

Katso Armahtajaasi:

https://www.youtube.com/watch?v=ntWSDjwTucI

Pilkkaamisestasi huolimatta autuuden ovi on auki sinullekin!

• torre12 kirjoitti:

Oletko puoskari? Et taida olla ainakaan lääkäri etkä tutkija?

Heteroseksuaalisia on noin 80% ihmistä, biseksuaalisia noin 15 ja lesboja ja homoja mahdollisesti 5%. Kaikkea on, emmekä voi sanoa muiden olevan "häiriötiloja". "Psykososiaaliset" tilat voidaan kyllä hoitaa, mutta eipä biseksuaalisuus tai homous pois lähde.

Ei tarvitse olla lääkäri eikä tutkija. Riittää kun uskoo Jumalan sanaa joka opettaa että "mies luopukoon äidistään ja isästään ja liittyköön vaimoonsa" -"Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi" - Lisääntykää ja täyttäkää maa!"

Lisäksi Raamattu opettaa homoseksuaalisuuden olevan syntiä -siis häiriötila. Kun Jumalan sana jotain sanoo, asia on sillä lopullisesti ratkaistu. Ei siinä lääkäreiden ja tutkijoiden sana vaakakupissa enää paina höyhenenkään vertaa.

• EvLut kirjoitti:

Katso Armahtajaasi:

https://www.youtube.com/watch?v=ntWSDjwTucI

Pilkkaamisestasi huolimatta autuuden ovi on auki sinullekin!

Ihan pitäisi piruuttaan kääntyä evlutin mielen sekoittamiseksi kristinuskonharhaan.

Olisi sulla vittumaiset oltavat taivaanvaltakunnan niityillä, kun ajattelit rienaajan koko ajan sulle nauravan.

Sori, helvettiäkin pahempi kohtalo olisi viettää ikuisuus kaltaisesi vakain seurassa.

• he-ma kirjoitti:

Ihan pitäisi piruuttaan kääntyä evlutin mielen sekoittamiseksi kristinuskonharhaan.

Olisi sulla vittumaiset oltavat taivaanvaltakunnan niityillä, kun ajattelit rienaajan koko ajan sulle nauravan.

Sori, helvettiäkin pahempi kohtalo olisi viettää ikuisuus kaltaisesi vakain seurassa.

Vajakin! On niin monta kommentoitavaa, paksut sormet ja täbin näpläimistö, että oikei nolottaa nuo pianovihreet.

• he-ma kirjoitti:

"Ihan pitäisi piruuttaan kääntyä evlutin mielen sekoittamiseksi kristinuskonharhaan."

>>> Ei se ole omassa vallassasi, -kääntyä kristinuskoon. Kas kun uskoa ei voi vain "ottaa" itselleen eikä tahdon päätöksellä kääntyä, tehdä ratkaisua.

"Ei taida kenkään minun tyköni tulla, ellei Isä, joka minun lähetti, vedä häntä" (Joh. 6:44)

Usko on lahja, armolahja jonka Jumala antaa sille joka Häntä totisessa avuksihuutamisessa ja sydämen katumuksessa tarvitsee. Jeesus tuli etsimään syntisiä -siis meitä jotka tunnemme ja tunnustamme syntisyytemme.

• Argumenttien vähäisyyden voi todistaa olemalla hiljaa, sensijaan että esittää tyhmyytensä asiaankuulumattomalla kommentilla.

Et liene koskaa kuullut vanhaa suomalialaislähiitäläistä sanontaa "olen mieluummin hiljaa kuin todistan tyhmyyteni". Papisto on tämän jo oppinut, pirkko-peppukin välttää verbaalisia otteluita.

• EvLut kirjoitti:

Ei tarvitse olla lääkäri eikä tutkija. Riittää kun uskoo Jumalan sanaa joka opettaa että "mies luopukoon äidistään ja isästään ja liittyköön vaimoonsa" -"Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi" - Lisääntykää ja täyttäkää maa!"

Lisäksi Raamattu opettaa homoseksuaalisuuden olevan syntiä -siis häiriötila. Kun Jumalan sana jotain sanoo, asia on sillä lopullisesti ratkaistu. Ei siinä lääkäreiden ja tutkijoiden sana vaakakupissa enää paina höyhenenkään vertaa.

Usko ja Raamattuko vie järjen? Ei voi niin, että saatu seksuaalinen suuntaus olisi väärä.

Ja Jumalan sana ei sano missään kohtaa, että juuri homoseksuaalisuus olisi syntiä. Enemmistönä kaikista siellä on esillä biseksuaalisuutta, ei niinkään homoseksuaalisuutta.

Ja samassa kohta kuin isä ja äiti jätetään, niin Raamattu opettaa myös (käskee) vallitsemaan lintuja, kaloja ja maan eläimiä. Aivan naurettavaa!

• EvLut kirjoitti:

"Ihan pitäisi piruuttaan kääntyä evlutin mielen sekoittamiseksi kristinuskonharhaan."

>>> Ei se ole omassa vallassasi, -kääntyä kristinuskoon. Kas kun uskoa ei voi vain "ottaa" itselleen eikä tahdon päätöksellä kääntyä, tehdä ratkaisua.

"Ei taida kenkään minun tyköni tulla, ellei Isä, joka minun lähetti, vedä häntä" (Joh. 6:44)

Usko on lahja, armolahja jonka Jumala antaa sille joka Häntä totisessa avuksihuutamisessa ja sydämen katumuksessa tarvitsee. Jeesus tuli etsimään syntisiä -siis meitä jotka tunnemme ja tunnustamme syntisyytemme.

Murhamiehet, muhamettilaiset ja muyt syntiset pelastuvat kunhan kääntyvät ja ottavat jeesuksen omakseen. Miksi ei siis tavallinen rienaaja voisi ihan vittuillessaan muka kääntyä?

• torre12 kirjoitti:

Usko ja Raamattuko vie järjen? Ei voi niin, että saatu seksuaalinen suuntaus olisi väärä.

Ja Jumalan sana ei sano missään kohtaa, että juuri homoseksuaalisuus olisi syntiä. Enemmistönä kaikista siellä on esillä biseksuaalisuutta, ei niinkään homoseksuaalisuutta.

Ja samassa kohta kuin isä ja äiti jätetään, niin Raamattu opettaa myös (käskee) vallitsemaan lintuja, kaloja ja maan eläimiä. Aivan naurettavaa!

Sinusta se varmaan on naurettavaa, minulle se on elämän vakavimmin otettava asia. Ainoastaan siitä ja sitä varten elän ja olen olemassa. Se on aarre verraton, kallimpi kultaa. Myös jalokivi kallein on, sen rinnalla vain multaa!

• JumalanViisasSuunnitelma
        he-ma kirjoitti:

Murhamiehet, muhamettilaiset ja muyt syntiset pelastuvat kunhan kääntyvät ja ottavat jeesuksen omakseen. Miksi ei siis tavallinen rienaaja voisi ihan vittuillessaan muka kääntyä?

Jokainen voi kääntyä, jos Jumala häntä puoleensa vetää!

Jeesuksen kutsu kuuluu kaikille, mutta valitettavasti vain harvat sen vastaanottaa.

Ja nämä ei-uskovat saavat sitten olla omia ihania itsejään ja toteuttaa itseään mielin määrin ja sitten tulee loppu ...

• EvLut kirjoitti:

Sinusta se varmaan on naurettavaa, minulle se on elämän vakavimmin otettava asia. Ainoastaan siitä ja sitä varten elän ja olen olemassa. Se on aarre verraton, kallimpi kultaa. Myös jalokivi kallein on, sen rinnalla vain multaa!

Hyvä niin. Mutta et ole silti järjissäsi. Et saa ketään lääkäriä, paitsi Päivi Räsästä, olemaan kanssasi samaa mieltä homoseksuaalisuden sairaalloisuudesta.

Mutta oletko sinä ja vaimosi vallinneet kalojalintuja ja maan eläimiä, vai ettekö ole totelleet Jumalan tahtoa? Olla naurettava on aina niin lähellä.

• he-ma kirjoitti:

Ei kukaan voi vain "ottaa Jeesusta omakseen", usko on lahja. Olet saanut väärää opetusta asiasta.

Evankeliumi on kyllä tarkoitettu ihan kaikille ilman minkäänlaista eroitusta mutta Raamatussa sanotaan ettei usko ole joka miehen. Se johtuu siitä ettei armo kelpaa eikä sitä tarvita koska ei tunneta eikä tunnusteta syntejä eikä syntisyyyttäkään. Mihinkä sellainen ihminen tarvitsee sitten Jeesusta?

Che Quevaraksiko? Tuskin; -kyllä näitä inhimillisen hyvän esikuvia maan päältäkin löytyy. Jeesus tuli sovittamaan maailman ihmisten syntejä. Armahtamaan meidät ansatitsmastamme iöisestä kadotuksesta, mutta siksipä profeetta kysyykin:

"Näitä puhui Jesus ja meni pois, ja lymyi heiltä.
        Ja vaikka hän teki monta ihmettä heidän nähtensä, ei he kuitenkaan uskoneet hänen päällensä, Että Jesaias prophetan puhe täytettäisiin, jonka hän sanoi: Herra, kuka uskoi meidän saarnamme? ja kenelle on Herran käsivarsi ilmoitettu? " (Joh. 12:36-38)

• torre12 kirjoitti:

Hyvä niin. Mutta et ole silti järjissäsi. Et saa ketään lääkäriä, paitsi Päivi Räsästä, olemaan kanssasi samaa mieltä homoseksuaalisuden sairaalloisuudesta.

Mutta oletko sinä ja vaimosi vallinneet kalojalintuja ja maan eläimiä, vai ettekö ole totelleet Jumalan tahtoa? Olla naurettava on aina niin lähellä.

"Et saa ketään lääkäriä, paitsi Päivi Räsästä, olemaan kanssasi samaa mieltä homoseksuaalisuden sairaalloisuudesta." (Torre)

>>> Se ei minua paljon sureta. vakaumukseni ei lepää sen varassa että moni olisi kanssani samaa mieltä. Riittää, että olen samaa mieltä kuin Pyhä Raamattu sillä Jeesuskin sanoi ettei Raamatut voi raueta tyhjiin.

"Mutta oletko sinä ja vaimosi vallinneet kalojalintuja ja maan eläimiä, vai ettekö ole totelleet Jumalan tahtoa? Olla naurettava on aina niin lähellä."

>>>> Kyllä me olemme. Olemme esim. käyttäneet niitä ruuaksi, pitäneet lemmikkeinä. Olen metsästänyt niitä, kalstanut ja usein huomannut luonnossa liikuessani että tämä vallitseminen toteutuu siinäkin että Jumala on pannut eläinten luontoon luonnollisen pelon ihmistä kohtaan. Jopa karhu useimmiten vääistää ihmistä, puhumattakaan muista elukoista. Kasveja olemme viöljelleet ja käytämme jatkuvasti ravinnoksemme.

Toteutamme siis Jumalan luomiskäskyä joka päivä.

• EvLut kirjoitti:

"Et saa ketään lääkäriä, paitsi Päivi Räsästä, olemaan kanssasi samaa mieltä homoseksuaalisuden sairaalloisuudesta." (Torre)

>>> Se ei minua paljon sureta. vakaumukseni ei lepää sen varassa että moni olisi kanssani samaa mieltä. Riittää, että olen samaa mieltä kuin Pyhä Raamattu sillä Jeesuskin sanoi ettei Raamatut voi raueta tyhjiin.

"Mutta oletko sinä ja vaimosi vallinneet kalojalintuja ja maan eläimiä, vai ettekö ole totelleet Jumalan tahtoa? Olla naurettava on aina niin lähellä."

>>>> Kyllä me olemme. Olemme esim. käyttäneet niitä ruuaksi, pitäneet lemmikkeinä. Olen metsästänyt niitä, kalstanut ja usein huomannut luonnossa liikuessani että tämä vallitseminen toteutuu siinäkin että Jumala on pannut eläinten luontoon luonnollisen pelon ihmistä kohtaan. Jopa karhu useimmiten vääistää ihmistä, puhumattakaan muista elukoista. Kasveja olemme viöljelleet ja käytämme jatkuvasti ravinnoksemme.

Toteutamme siis Jumalan luomiskäskyä joka päivä.

Ai, kaikkihan sitä sitten lintuja vallitsee. No, osa kyllä liitelee taivaalla kenenkään niitä vallitsematta, Selityksesi ontuu pahasti. Ei Jumala käskenyt siinä syömään eläimiä, ei pitämään lemmikkeinä.

Etkö ota huomioon lainkaan Raamattua ja Jumalaa, Ne eivät ole sanoneet mitään homoseksuaalisten sairaudesta. Et ole samaa mieltä ainakaan kuin Pyhä Raamattu.

• torre12 kirjoitti:

Ai, kaikkihan sitä sitten lintuja vallitsee. No, osa kyllä liitelee taivaalla kenenkään niitä vallitsematta, Selityksesi ontuu pahasti. Ei Jumala käskenyt siinä syömään eläimiä, ei pitämään lemmikkeinä.

Etkö ota huomioon lainkaan Raamattua ja Jumalaa, Ne eivät ole sanoneet mitään homoseksuaalisten sairaudesta. Et ole samaa mieltä ainakaan kuin Pyhä Raamattu.

"Ai, kaikkihan sitä sitten lintuja vallitsee."

>>> No; -näinhän se tietysti on! Kyllä ihminen vallitsee eläimiä. Siinä toteutuu Jumalan luomistahto.

• Lainkaan.yleistämättä
        EvLut kirjoitti:

>>> No; -näinhän se tietysti on! Kyllä ihminen vallitsee eläimiä. Siinä toteutuu Jumalan luomistahto.

Menepä kokeilemaan sitä eläinten hallintaa jonnekin muualle kuin Suomeen, jossa petoeläimet ovat luvultaan vähäinen joukko ja oppineet väistämään ihmistä. Sinun kannattaa vaikkapa hypätä johonkin afrikkalaiseen järveen, jossa on krokotiilejä. Taannoinhan muuan saarnamies halusikin esitellä vetten päällä kävelemistä ja päätyikin krokotiilin suihin.

• EvLut kirjoitti:

Mitä hullua! Ei kukaan ihminen voi vallita lintuja, ei meren kaloja, ei edes vikkelää oravaakaan. Monet eläimet pitävät ihmisiä pilkkanaan.

• torre12 kirjoitti:

Mitä hullua! Ei kukaan ihminen voi vallita lintuja, ei meren kaloja, ei edes vikkelää oravaakaan. Monet eläimet pitävät ihmisiä pilkkanaan.

Ja kuinka moni eläin syö eläimiä. Ei se tee asiasta sellaista, että ne vallitsisivat eläimiä. Jumala ei käskenyt eläimiä.

• "Ainoa mielenkiinto näyttää kohdistuvan homoseksuaalisuuteen..."

Siitä puhe, mistä puute.

Seksi-asiat ja toisten peiton alle kurkkiminen on AitoAvioliittolaisten mieliharrastus, jolla he yrittävät saada masentunuttta mieltään turrutetuksi, jotta omat seksiogelmat saisi unohtumaan edes hetkeksi.

• Lainkaan.yleistämättä

Näiltä muutamalta tyypiltä on täydellisesti hävinnyt kyky tavalliseen ajatustenvaihtoon. Myös ne aihepiirit, joista he puhua haluavat, ovat hyvin rajatut.

• Lainkaan.yleistämättä kirjoitti:

Näiltä muutamalta tyypiltä on täydellisesti hävinnyt kyky tavalliseen ajatustenvaihtoon. Myös ne aihepiirit, joista he puhua haluavat, ovat hyvin rajatut.

Näinhän se on. Nämä tyypit yrittävät sanella omia tulkintojaan asioista yleensä uhkailujen ja nimittelyjen saattelemana eivätkä kuuntele toista osapuolta muuta kuin sen verran, että "pyhä viha" heissä syttyy. Kysymyksiin ei vastata muuta kuin vähättelemällä ja mollaamalla kysyjä tyhmäksi. Seksi on heille melkein ainut synti ja toisen peiton alle meneminen intohimo kuten "Pe.kukin"sanoi.

• Lainkaan.yleistämättä
        sage8 kirjoitti:

Näinhän se on. Nämä tyypit yrittävät sanella omia tulkintojaan asioista yleensä uhkailujen ja nimittelyjen saattelemana eivätkä kuuntele toista osapuolta muuta kuin sen verran, että "pyhä viha" heissä syttyy. Kysymyksiin ei vastata muuta kuin vähättelemällä ja mollaamalla kysyjä tyhmäksi. Seksi on heille melkein ainut synti ja toisen peiton alle meneminen intohimo kuten "Pe.kukin"sanoi.

Olet oikeassa.

• KyllästynytKristitty

Aloitus on niin totta

• Lainkaan.yleistämättä

Avauksen kohderyhmä vain ei tunnu haluavan asiaa pohtia.

• "Normaalit käyttäytymissäännöt eivät Jumalan valittuja tunnu koskevan. Esimerkiksi sana k o h t e l i a i s u u s on heille täysin vieras. Mitä vain voi kenelle vain sanoa - jos sen tekee uskon nimissä. "

Surullista kyllä jossain piireissä tunnutaan kehoitettavan tuollaiseen käytökseen. En vain ole vielä saantu kiinni, miksi näin tehdään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9484
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2990
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2759
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2018
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      100
      1916
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1863
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1409
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe