Aamupanot

yööööök

Kuinka yleistä yhdenyön jutuissa on ottaa aamulla uusinta setti? Itseä haluttais aamulla yleensä ihan helvetisti ottaa uusintakierros varsinkin kun se yön suoritus kännissä on yleensä vähän kyseenalainen mut
sitten tullaankin itse ongelmaan eli peseytymiseen:jotkut naiset ei kertakaikkiaan tunnu tajuavan mennä aamulla pesulle ennen jumppaa.Ite en oo mikään pikaisen 5 min setin kannattaja vaan tykkään et ensin vähän pussaillaan, nuoleskellaan ja imetään ja vasta sitten aletaan hommiin mut onpa kiva tehdä kyseisiä hommia muijan kans joka ei oo pessyt hampaitaan eikä yön yli muhinutta alakertaansa.Ei tollaisesta asiasta oikein kehtaa sanoakkaan mitää n joten siihen se homma yleensä tyssää.Ok hammasharjaa tuskin voi olettaa kenelläkän olevan mukana mut pesis sit perklele vaikka mun harjalla,jos voi suudella ja nussia miehen kanssa niin kait sitä nyt perkele voi pestä hampaatkin samalla hammasharjalla.

Onko kenelläkään muulla samanlaisia ongelmia vai oonko mä jotekin 'steriili' tapaus??

36

18049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdas siist nainen

      olet ollut ihan vääränlaisten naisten kanssa tekemisissä, löytyy noita miehissäkin.

      • puhdas ja raitis

        samaa mieltä olen edellisen kanssa.
        Eipä taida kannattaa juoda itseään niin tiedottomaan tilaan että eksyy väärään seuraan.


      • sama
        puhdas ja raitis kirjoitti:

        samaa mieltä olen edellisen kanssa.
        Eipä taida kannattaa juoda itseään niin tiedottomaan tilaan että eksyy väärään seuraan.

        viestini oli tarkoitettu tietenkin ketjun aloittajalle.


      • Meary

        No mä olen tässä seurustellut kohta nelisen vuotta ja seksikumppani on pysynyt samana, mut jotenkin tilanteen tullessa EN VOISI PESTÄ HÄNEN HAMMASHARJALLAAN!!!
        Että annettakoon se anteeksi sun yhdenyön kavereille :)


    • voi voi

      sulla on paljon oppimista.

    • steriili tapaus

      Jos olet 'steriili' tapaus, niin sitten olen minäkin.
      Olisi vaikka kuinka kaunis ja ihana kumppani, niin ei kukaan rankan illan jälkeen pesemättömänä minua ainakaan houkuttele.
      Ei siinä ole kyse siitä minkälainen nainen/mies on kyseessä. Kyllä se puhtoisinkin jo siinä vaiheessa haiskahtaa ym.

    • Suihkumies

      Miksei voi sanoa etta "hei, mennaas kaymaan suihkussa"? Sanon kylla jo ennen sita ensimmaista varvia. Ei ole tullu mieleen ettei vois ehdottaa suihkua :-/

    • Suikumies

      Mulla on muuten aina kasa halpoja hammasharjoa (siis uusia). Ihan nyt kaverit yms. keta vaan sattuu ovesta tuleen yokylaan nii voi kayttaa ja paiskata menee...

      • Tomba

        Tavallinen hammasharja ei maksa paljon, sellaisia voi pitää muutamaa varalla. Ja tosiaan, kommunnikoimalla ne pulmat ratkeavat. Ihan hyvin voi sanoa aamulla, että käytäskö suihkussa.


    • kävi

      Löysin baarista tuttavuuden jonka luo mentiin sitten yöllä,temput tehtiin ja käytiin nukkumaan.Hyvin varhain aamulla sitten heräsin ja lähdin kotiin.Muutaman tunnin kotona nukuin,kävin suihkussa,laitoin puhtaat vaatteet päälle ja menin koputtelemaan miehen oven taakse kun jotain oli jäänyt sanomatta.Mies pyysi minut sisään,kävi suihkussa ja mentiin takaisin sänkyyn hommiin...asumme lähekkäin joten matka oli vaivaton tehdä.Piti minun sitten kotia mennä,johon mies sanoi että älä vielä mene,haluan jutella sun kaa ja olla sun vierellä.Tuntui kivalta!

      • ...

        d:-)


      • Vastaavaa olen minäkin tehnyt joskus, vaikka mies olenkin. Jossain vaiheessa aamua rupesin ajattelemaan, että mitä ihmettä tein naisen luona. Vähin äänin kotiin, suihkuun ym. Sitten kun pääkin selkeni, niin rupesi tuntumaan, ettei sitä nyt sillä lailla voi lähteä. Takaisin ovikelloa soittamaan (muutaman korttelin päähän). Kun ovea ei heti avattu, olin jo kirjoittamassa anteeksipyyntöä ja jotain yhteystietoja jonkun kuitin takapuolelle. Siinä vaiheessa nainen avasi oven pelkkä pyyhe päällä, justiinsa suihkussa olleena... Sitten olikin mahtava aamu ja tulihan sitä silloin yhdessä kylpyammeeseenkin mentyä...


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        d:-)

        Moimoi saat tulla tännekiin käyn suihkussa 2-3kert päivässä oon ukkomies mut haluisin sex seuraa ja oon viriili ja aikaa aamu päivällä ja päivisin ps laita viestiä jos kiinostaa arto1963@ luukku.com


      • Anonyymi

        Hei laitoin viestiä se sähköposti ei välttämättä toimi niin pirrauta no 044 259 4476 jollakin nimi merkillä niin tiedän sit sinut moii


    • puhdas nti

      Ei, et ole steriili. En minäkään haluaisi jatkaa aamulla ellei mies ole käynyt suihkussa. Jotkut miehet eivät malta odottaa. Kerran pyysin käydä suihkussa ja mies (varattu sellainen...virhe virhe! tiedän...) ilmoitti että vaimo huomaa jos pyyhkeitä on käytetty. Olisi sitten lainannut omaansa edes... no, en käynyt suihkussa vaan puin vaatteet ja häivyin. Mukavinta on, kun mies pyytää kanssaa suihkuun. Siellä voi sitten tehdä mitä vain... ainakin lämmitellä :) Sinulle vinkiksi, vaikka joku onkin sen jo maininnut: vie itse tyttö suihkuun kanssasi. Silleen hellästi...

      Niin, ja itse usein ilmoitan jo yöllä ettei kännissä naiminen on mielekästä, että odotetaan aamuun. Ja joka ainoa uros on ollut samaa mieltä ja ihmetellyt miksei itse ole älynnyt satsata määrän sijasta laatuun.

    • kleme

      Kyllähän aamupanot on yleisiä. Ainakin mun kohdalla. Mut en mä kyllä kelaa sitä onko se muija käynyt viimeiseen kuuteen tuntiin suihkus tai pessyt hampaita. Ei mulla oo kyllä koskaan muijat haissut niin pahalle, ett enkö olis heti herättyäni voinut alkaa puuhailemaan. Sit muija kyllä voi mennä pesulle jos se yön aikana on paskonut housuun tai lakanoille. Eipitäis sit ottaa seuralaista jos ei kestä seurauksia.

      • njoo

        Ei sitä nyt niiiin epähygieenisii olla, etteikö vois aamul heti jatkaa, fiiliksethän siin menee, jos pitää eka alkaa peseytyy, ku aktin jälkee pitää sitte kummiski. Yöl sitä ei ehkä tee, koska väsyttää ja yleensä nukahtaa aika pian aktin jälkeen siihe..


    • nainen

      Kyllä uusintasetti on ihan ehdoton :-) Aamulla panettaa niin pirusti...

      Itse en ole niin ylihygieeninen, ettenkö voisi ilman suihkutteluja panna, yleensä ei kumppanit ole aamullakaan mitenkään pahalta haisseet... ainoa on tietty tuo aamuhengitys, joka ei kenelläkään varmaan mansikoilta tuoksu :-S
      Mun ratkasu on yleensä se, että aamupano hoidetaan silleen "puoliunessa" just herättyä, takaapäin. Mikään ei oo ihanampaa kun havahtua siihen että on kiimanen kova kyrpä selkää vasten ja mies leikkii nännillä...

      Tietty siitä sitten voi aamiaisen ja suihkun jälkeen freesinä jatkaa taas toisella pitkällä sessiolla ;-)

      Musta kundi voi hyvin ehdottaa suihkua aamulla, en ainakaan ite pistä pahakseni. Mutta ei mua haittaa ilman suihkua kiksautteleminenkaan, mutta silloin kyllä taitaa ne suudelmat jäädä...

      • yööööök

        oon toki niitä aamusettejä joskus ottanut.Jotenkin se vaan tuntuu aika törkeältä vaan samantien tökätä muna sisään takaapäin ja jynkyttää siinä aikansa.Kait mä vähän liikaa 'romantisoin' koko juttua,loppupeleissähän kyse on kuitenkin pelkistä panohommista ja oman saamisen varmistamiseta.Ja toisaalta jos on vetänyt kunnon lärvit edellisenä iltana niin eipä se hengityskään haise muulle kun raikkaalle viinalle,eri asia tietenki jos on tullut syötyä esim grilliruokaa tai vastaavaa.


    • nainen

      et ole yksin!
      itsekkin haluan että on puhdas. ei oo kivaa imeskellä hautunutta ja nukkaantunutta heppiä! YÖK! Pidän omasta hygieniasta hyvää huolta niin kyllä vaadin että toinenkin jos meinaa että täältä lohkeaisi!

      • nukkaantunut

        Minulle ensimmäiset ”imeskelyt” tehtiin toisinfestareilla .
        Yöllä tyttö kävi hätäisellä pikapanolla asuntoautollani ja poistui saman tien. Aamulla heräsin elämäni ensimmäiseen ”imeskelyn”. Kurkistin peiton alle ja huomasin yövieraan palanneen ”aamupalalle”.
        Yllättävän nopeasti hän sai ”hautunutta ja nukkaantunutta heppiä” luovuttamaan mitä halusi ja saaliin nieltyään sanoi ”ylläri, mä keitin sulle aamukahvit”. Jatkossa hän vietti yöt autollani festarien loppuun jatkaen aamu kahvinkeittoa aamuimeskelyä säännöllisesti.
        Pesulla käytiin ennen iltasessiota ja ”aamuimeskelyn” jälkeen. Aamulla hän halusi aina ensin takaapäin ja sitten ”imeskeli” loppuun.


    • Masa5363

      Myös miehillä saattaa olla samat ongelmat! Itse kyllä käyn pesullla heti aktin jälkeen . Pesen suun ja vehkeen !

    • Masa5363

      Itse haluaisin hyvin usein aamuyöstä, mutta pitää ottaa myös aina huomioon partnerin tarpeet ja jaksaminen !

    • nainensaatuoksuaaidosti

      Mitä, mitä, mitä TAUKKI! Aamu pano suoritetaan aina ekana ja sitten suihkutellaan yhdessä ja pestään selät. Nainen on kuuman yön jälkeen edelleen kostea ja tuoksuu Naiselta eikä miltään kemikaaliolta eli on siis Nainen parhaimmillaan. Jos hengitys haisee liikaa ota hänet vaikka rajusti takaapäin....

    • Lappijipii69

      Ruska aikaan pantiin pitkin vuorokautta.
      Vieraita riitti, nuoria ja vanhempia rouvia aamuin illoin. Ja ne päiväpanot...

    • 1102

      Kyllä puhtaus on ihmisessä sisäsyntyistä. Itse käyn aina seksin jälkeen suihkussa. Ja jos mahdollista niin vielä ennen aamuseksiäkin. Puhtaus on puoli ruokaa ja puhtaana seksikin tuntuu paremmalta.

      Sitäpaitsi, pimperon aamuhajusta pääsee eroon jos ei ruiki sisälle. Käyttää vaikka kondomia.

    • TTommt

      Kyllähän santsikierros aamulla kuulluu asiaan. Varatut kyllä hipsivät kotiinsa jo aamuyöstä. Tarjoan daamille hammasharjan ja pyyhkeen..jos en yöllä niin heti aamusta.. ovat aina tyytyväisiä. Yhteissuihku tai sauna on mukava alku krapula-aamulle ja siitä on hyvä jatkaa uusintakierrokselle. Herrasmies toimii näin..

    • naine71a

      Aina on ollut aamullakin rakasteluhetki... Jos vaivaudun harvoin tuomaan kotiini hoidon baarista niin siitä pitää ottaa sitten täysi hyöty irti..

    • toiminut

      Itse tykkään ryyppyillan jälkeisenä aamuna käydä saunassa, yksinkin. Kutsun mahdollisen yövieraankin sinne.

    • tulihansitö

      miksi viedä kotiin? muija herää pian
      itse taluttelin alaíkäisen tytön kapakista kotiappäin ja yhdessä porttikongissa känissä kun olin niin alettiin esileikitteleen ja sit pyysin että pitää polkupyörätelineessä yhdestä pyörän tarakasta kiinni ja painoin takaapäin niin että koko pyöräsetti helisi, laskin vähän mälliä sisään ja jatkettiin kävelyä ja tien reunassa oli puistoa ja kuusi, sinne kuusen alle sit ja taas panemaan tyttöä, joku käveli tiellä välillä ohi jatkoin painamista kunnes tunsin että mälli tulee ja tulihan sitä taas tiukka pillu täyteen. sit käveltiin vähän matkaa pimeässä ja kesken keskustelun kun se akka pälätti niin erkanin oikealle ja sitä kautta suoraan himaan nukkuun, kotia tullessa kävin peseen munat ettei akka huomaa mitään.

    • Panomaakari

      Joo uusinnat yöllä, aamulla ja vielä aamupäivällä. 4 panoa

    • jutuissa

      Ei kai se kovin yleistä, mutta minulle oletusarvo.
      Haluan aina aamuaktin. Jos nainen ei halua jäädä yöksi tai jos en voi jäädä naisen luo yöksi niin jätän väliin.
      Mikään ei voita sellaista tunnetta kun herää nainen lusikassa ja rajussa testosteronipöllyssä silloin kun on naista on pannut ensimmäisen kerran. Se on juhlaa kun siinä aloittaa rajussa aamuseisokissa hitaasti naatiskellen takaapäin. Ei siinä hengitystä haistella vaan osataan nauttia elämästä kauneimmillaan.
      Tuollainen aamu tietenkään sovi kontrollifriikeille.

    • Hyväätekeeniin

      Täysin samaa mieltä unenpöpperössä kun olen vielä niin takaapäin nainti maailman parasta.Sitten suihkuun ,kahvia ja suukkaria ja naintia pitkän kaavan mukaan.

    • aamupesutta

      Kerran erehdyin herätessä kysymään mennääkö pesulle. Nainen vastasi unensekaisella äänellä, että pannaan ensin ja työnsi peppuaan lähemmäksi lusikassa. Sen jälkeen en ole koskaan edes harkinnut aamusession väliin jättämistä. Jos mies ei halua aamupanoa niin hän on väärässä seurassa.
      Hyvällä aamupanolla varmistaa myös mahdollisuuden uusintaan jos haluaa vakin.

    • Anonyymi

      Mulla on aina mennyt kolme erää. Eikä siinä kukaan ole suihkuja miettinyt. Kun kaikki erät on pelattu, sitten vasta. Suikkarit olen saanut vielä aamulla kiitokseksi, nämäkin ennen suihkua.

      Paras oli viisi erää, kun jäin vielä päivää viettämään. Lämmöllä muistelen edelleen kyseistä naista.

    • Anonyymi

      Kuka nyt panon jälkeen jää yöksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe