...sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa keltaisen viivan ylitys, kun ohitin pysäkillä seisovan bussin toisen auton vanavedessä.":
http://www.is.fi/viihde/art-2000005368282.html?ref=rss
Olisihan se voinut olla näinkin:
"Lehtien uutisointia haluan kommentoida sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa ekaluokkalaisen yliajo, kun ohitin reippaasti suojatien edessä seisovan bussin, mulla oli kiire ja se penska juoksi sieltä alle."
Tjoo, mutta faninaiset näyttää antaneen jo anteeksi kun on lähettäneet ihania viestejä, kyllä se siitä niin eiköhän joku vielä joskus alle jää, korttikaan tuskin kovin kauaa kuivuu.
"Lehtien uutisointia haluan kommentoida ...
11
225
Vastaukset 11
Ruotsalainen piripää homo! Kyllä ei ennen vanhaan pervitiiniä käytetty kuin silloin perivihollistamme ryssää juoksuhaudassa hätisteltiin, mutta nyt pitää olla vauhtia elämyksiin. Ennen oli hyvin nytten on huonosti.
- lihavihatipunen
Pakko nyt laittaa tämä kun on soinut päässä eilisestä
https://youtu.be/9beZIzDhqEo
Mua vituttaa tuon Jartsan pahoitteluviestin tekoaan vähättelevä sävy. En tosin itse ole vauhdilla käyvä niin en tiedä miten vaikuttaa ajokykyyn. Tämän palstan nappiveikot voivat varmaan kertoa kun ajavat hekin mömmöpäissään, vaikka olisikin resepti. .. Oikeassa olet.. Avutonta SeliSelittelyä.. Ja vielä Avuttomampaa Ymmärtämistä, jos/kun joku sille linjalle on lähtenyt.. Syy on varmaan taas vanha vakio.. Saman- ja/tai VastaavanKaltaisuus.. ;P
Niinpä, jotenkin tuntuu että aina kun jotain tuollaista tapahtuu niin kovasti ollaan selittelemässä ettei tässä nyt kuinkaan käynyt mutta entäs jos olisikin käynyt? Olis pitänyt koko kansan suosikin vaan valita että jos tykkää vetää huumeita niin ajaa sitten vaikka bussilla tai taksilla eikä siinä sitten olisi ollut mitään kohun aineksia. Tuskinpa tuo tuosta mitään oppii, aikaa myöten aineet ja pöllyt vaan kovenee ja joku päivä ei enää selvitäkään pelkällä keltaisen viivan ylityksellä.
Sekin vähän tuossa "selityksessä" ärsytti että jos/kun oli vaan noin "pieni" rike kummasti vaan poliisi silti hoksasi poimia sieltärikkurin ja jos/kun oli noinkin "pientä" niin kertoo vaan sitten siitä että sitä ollaan jollain tapaa rutinoituneita amfetamiinissa ajelijoita niin että omasta mielestä osataan kyllä ja nyt oli vaan huono tuuri kun tällä kertaa tuli pysäytetyksi.
- crux
Huumeisiin sortuneet ovat herkkiä sieluja, hieman rikkinäisiä ja kaltoinkohdeltuja neroja. Keskioluella itseään turruttavat miehet ovat juntteja, sikoja, tyhmiä ja tavallisia. Jos mies istuu halkaisupölkyn päälle ja ottaa puupinosta kossupullon niin hän on takuulla huonompi ihminen kuin vauhdikkaisiin huumeisiin tarttunut trendikäs viihdyttäjä.
- 9879879879
Noup. Fanit eivät antaneet anteeksi -lue vaikka facesta..
Fanien ikäluokassa huumeita todella vihataan.- lihavihatipunen
No just luin läpi pitkän rimpsun kommentteja ja kovin on anteeksi antavaista porukkaa Siltsun naisfanit.. tyyliin "kukapa meistä virheetön on".
No en minäkään viitti ihan tekopyhäksi heittäytyä koska olen kuunnellut paljonkin musaa, jonka tekemisessä on olleet huumeet mukana.
Mutta silti pöyristyttää rattijuopon puolustelu ja teon vähättely. - 9879879879897
lihavihatipunen kirjoitti:
No just luin läpi pitkän rimpsun kommentteja ja kovin on anteeksi antavaista porukkaa Siltsun naisfanit.. tyyliin "kukapa meistä virheetön on".
No en minäkään viitti ihan tekopyhäksi heittäytyä koska olen kuunnellut paljonkin musaa, jonka tekemisessä on olleet huumeet mukana.
Mutta silti pöyristyttää rattijuopon puolustelu ja teon vähättely.Oho! Ne on sit poistettu!!!
(Siellä olikin teksti jossa pyydettiin pysymään asialinjalla..) - lihavihatipunen
9879879879897 kirjoitti:
Oho! Ne on sit poistettu!!!
(Siellä olikin teksti jossa pyydettiin pysymään asialinjalla..)Sä olet ilmeisesti lukenut jostain faniryhmästä niitä mutta mä luin niitä kommentteja, jotka oli Sillanpään facessa (artistisivu kaiketi) ja siellä kyllä "siliteltiin päätä" ja kovin ymmärrettiin. En tajua.
- 98798798798
lihavihatipunen kirjoitti:
Sä olet ilmeisesti lukenut jostain faniryhmästä niitä mutta mä luin niitä kommentteja, jotka oli Sillanpään facessa (artistisivu kaiketi) ja siellä kyllä "siliteltiin päätä" ja kovin ymmärrettiin. En tajua.
Joo.. Luin juuri sen suurimman fanisivuston juttuja.. Ihmiset olivat todella vihaisia / pettyneitä / järkyttyneitä..
"Kansan syvät rivit" eivät tosiaankaan ymmärrä tai unohda. Saa nähdä, miten uran käy..
Heh.. Itsekin tykkään Beatlesista.. :) Pakko hyväksyä siinä yhteydessä ainakin kannabis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459