Mies haluaa jatkuvasti seksiä, minä en

Sexmachinenot

Yhdessä oltu 15 vuotta. Mies on aina ollut aktiivisempi seksin harrastaja, mulle riittäisi kerta viikossa tai kahdessa, miehen mieliksi olen suostunut usein vaikka ei huvittaiskaan. Olen sen myös sanonut, etten jaksa harrastaa seksiä joka ilta enkä joka toinen tai kolmaskaan, mutta kuuroille korville. Viime aikoina mies on yrittänyt joka ilta kellistää minut, ja se vie multa kyllä viimeisetkin halut. Lisäksi pitäisi olla koko ajan suunnilleen sylikkäin tai hiplata. Sitten kun en lämpene, mies suuttuu ja painelee nukkumaan sanaa sanomatta. Miten tämmöisessä tilanteessa pitäis toimia?

12

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63452257

      Normaali mies halujen osalta mutta ei kovin rakastava (mikä valitettavasti on myös miehille aika normaalia). Pahoin pelkään että suhteenne tulee kärjistymään tämän asian takia.

      Muista että vaikka kuinka toisesta välittää niin jos yhteiselo ei toimi, on mietittävä muita vaihtoehtoja.

      • ghgjgjgj

        Suhde kärjistyy nimenomaan sen vuoksi, että on mököttäjä, lähtee ongelmatilanteesta pois ovet paukkuen, ei kykene avautumaan. Ennuste on huono, kun tosikriisi osuu kohdalle. Joillakin miehillä on se typerä käsitys päässä, että kun ei kerro liikoja, vain sen mitä vaimo kysyy, niin menee hyvin. Ei mene, koska varsinkin vaimo, joka on pitkään tukenut rinnalla, näkee salailun ja kieroilun ilmeistä, eleistä jne. Kerta toisensa jälkeen toteutetaan tuota kummallisuutta, omalta isältäkö se on opittu vai mistä?


      • avoinnainenonihme

        Niitä löytyy myös naisista ja niistä niitä vasta löytyykin.


    • kuivuuspainaa

      Olet samanlainen kuin avopuolisoni, minä olen halukkaampi kun taas avopuoliso ei juuri enää lämpene ehdotuksille. lähinnä tulen aina torjutuksi. Mulle riittäisi se kertakin viikossa kun taas naiselle riittäisi kerta kuussa että näin mutta ei ollut aina. Nyt kun suhde lähenee 20 vuoden ikää hyytynyt on koko touhu.

    • realismiaon

      Tässä pieni heitto kun suhde tulee tiettyyn pisteeseen ja ikää tulee lisää...miehellä ei seiso kuin järki ja naisella kostuu vain silmäkulma. Ennen tätä pitää olla aktiivinen ja nauttia, jos kumppani ei suostu sitten jonkun muun kanssa.

    • Enyyleensäilmanjää

      Kerran olen kieltäytynyt ja hyvästä syystä kuten kumppanini sen ymmärsi. Kun sanoin vielä perään ettei kerro pojille tästä koska yleensä se niin että kun pojat aina valittaa kun eivät saa niin olisi se noloa kun kertoisi kerran"on kieltäytynyt! Naurettiin molemmat kunnolla kerrankin!

    • Kanssasisar

      Puhuahan tuossa tilanteessa pitää, mutta aika vaikeaahan se on jos mies on niin kypsymätön että suuttuu kun ei saa mitä haluaa ja milloin haluaa.

      Meillä on toisinpäin. Mies haluaa harvemmin lähinnä nopeaa perusseksiä, minä kaksi tai kolme kertaa viikossa ja enempi leikkejä ja pitkää nautintoa.

      Ollaan ratkaistu asia niin että molempien toivetta kunnioitetaan.
      Minä en vingu seksiä tai ehdottele koska se alkaa pian ahdistamaan miestä, että olisi "pakko" sekstata. Joten minä odotan hänen aloitteitaan. Sitten on molemmilla kivempaa. Joskus toki odottelu on vähän kurjaa, mutta kyllä sen kestää. Ja senkin kestää että seksi ei ole laadultaan ihan niin monipuolista kuin voisi olla.

      Jos mulla joskus illalla on aivan mahdoton seksiolo, saatan kysyä voinko tyydyttää itseäni hänen vieressä, sekin on ihanaa läheisyyttä olla toista vasten. Usein kuitenkin tyydytän itseäni yksin ja mies kyllä tykkää jos kerron siitä. Puhumme siis ihan vapautuneesti näistä seksiasioista ja myös se auttaa mulle asiaan. Joskus hän innostuu myös rakastelemaan kun mua haluttaa, mutta ei laukea silloin, nauttii kyllä kertomansa mukaan siitä että voi tyydyttää minut. Mutta se lähtee siis myös vain hänen ehdotuksestaan, en pyydä tai vaadi.

      Mikään frigidi mieheni ei siis ole kuten et sinäkään aloittaja, mutta meillä miehen kanssa on eri määrä seksihaluja. Suhteessa pitää minusta voida olla seksuaalisesti vapaa molempien ja sitä ei ns. velvollisuusseksi ole.

      En tiedä kuinka saisit miehesi ymmärtämään, että sinun halusi kuolevat jos seksi tuntuu koskaan pakolta. Kaikki ilo katoaa ja kiihottua ei enää pysty. En ikinä haluaisi tehdä omalle miehelleni niin ja siksi meilläkin mennään vähemmän haluavan ehdoilla.

    • KoittaakaNyOlla

      15 vuotta yhdessä ja kumpikaan ei ole oppinut mitään, siltä vähän nyt kuulostaa. Kun alunperinkin on ollut tiedossa ettei teillä mene yksiin läheisyyden ja seksin tarpeet, niin ei tuohon kauheasti muutosta enää ole odotettavissa.

      Yksi vaihtoehto on, että sovitte seksipäivät kompromissina. Ei se kivaa ole miehellekään olla kerjuulla, niinkuin ei sullekaan kivaa kun toisen kimpussa olo alkaa jo ärsyttämään.

      Samalla voitte puhua seksin laadusta. Onko jotain mitä toinen haluisi enempi tai vähempi. Se auttaa yleensä asiassa, kun seksi on molemmista parempaa, niin enempi haluavalle riittää vähän vähempi ja sinäkin oot useammin innokkaampi. Tehkää vaikka vuoroja, että ens viikolla sinä hoitelet miehesi ilman omaa tyydytystä ja seuraavalla viikolla mies nuolee sua muttei saa itse tulla. Tai mistä nyt sitten tykkäättekään.
      Jos menee kovin suorituskeskeiseksi ja aiheesta mököttämiseksi, ette pian nauti enää kumpikaan.

    • ipio

      Tuntuu vähän siltä, että seksi on miehellesi rentoutumiskeino, suoritus. Hän ei kuuntele/ajattele sinua pätkääkään. Kun tulee pakit, suuttuu. Olet hänelle tyydytyksen välikappale, pelkkä reikä. Ei hyvältä vaikuta teidän suhteenne.

    • Kissa64

      Täällä taas toisinpäin,minä nainen haluaisin läheisyyttä ja hellyyttä mutta ukko sen kun sanoo:mee nyt,mee nyt.Ois ihanaa olla sylikkäin ja pussailla mutta miehellä on tietokone ja omat kaverit tärkeämpiä!

    • leisku3

      Olisit tyytyväinen että haluaa sua eikä vierasta pillua, voisi olla paljon pahempi paikka.

    • Nainen41vuotta

      Pakkoseksi on aivan kamalaa ja se jos mikä vie loputkin halut! Seksin pitäisi olla rakkauden osoitus ja sitä pitäisi kummankin haluta.

      Olen ollut nykyisen mieheni kanssa kymmenen vuotta. Suhteessamme on ollut kausia, jolloin seksi ei ole huvittanut jompaa kumpaa tai molempia. Me olemme antaneet tilaa toisillemme olla haluamatta ja kumpikaan ei ole toista syyllistänyt tai painostanut. Seksittömät ajat ovat itse asiassa lähentäneet meitä henkisesti, sillä olemme henkisellä tasolla jakaneet toisillemme kaikki mitä sisällämme liikkuu ja kumpikin on omalla tahollaan työstänyt menneisyyden kipukohtia.

      Ja sitten kun halut ovat taas palanneet, niin kaikki tuntuu vain entistä paremmalta ja olemme entistä lähempänä toisiamme.

      Uskon, että rakkaus ja halu palaisivat, jos ihmiset uskaltaisivat käsitellä seksittömyyden nostamia tunteita. Seksuaalisuus on herkkä alue, jossa ihminen on avoimena ja paljaana toiselle. Kun parisuhde syvenee, niin voi käydä niin, että esimerkiksi lapsuuden haavat nousee pintaa ja ei vaan kykene päästämään toista seksuaalisesti lähelle. Jos näitä asioita pystytään työstämään ja suhde perustuu muutenkin rehellisyydelle ja avoimuudelle, niin halut yleensä palaavat takaisin.

      Minusta on hassua, että ihmiset määrittelevät parisuhteen seksin määrän perusteella. Meillä on ollut kausia, jolloin seksiä ei ole ollut useaan kuukauteen ja sitten taas kausia, jolloin sitä on useampi kerta viikossa, mikä on meille paljon. Vielä kymmenen vuoden jälkeenkin olen saanut yllättyä siitä kuinka seksi avautuu uudella tasolla, entistä intohimoisempana, syvempänä ja rakkaudellisempana omaa kumppania kohtaan. Parisuhteen henkinen taso on suorassa yhteydessä seksuaaliseen tasoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe