Näin länsimaissa miehet alistaa naista

Naisenvapaus

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709132200389406_vd.shtml

"Yksi niistä oli silikonirintojen hankkiminen vuonna 2011.

- Mulla kesti tosi pitkään kouliutua siihen, että mun ulkonäköä arvostellaan koko ajan. Siinä mentiinkin paljon pieleen, kun kuuntelin mitä muut haluavat mun olevan. Olen näiden vuosien aikana tajunnut, että toisia ei voi miellyttää. Jos muokkaan itseäni johonkin suuntaan, vastapuoli on sitä mieltä, että ei tänne, Torppa selitti.

- Kadun sitä, että otin ne (silikonirinnat). Tein sen ihan muiden ihmisten takia, en itseni. Kyllä mua painostettiin, sanottiin että puuttuu jotain. Se on kovasti sanottu nuorelle tytölle, myös aikuiselle. Yritin tehdä itsestäni sellaista, minkä mun haluttiin olevan."

Länsimaissa mies sanelee miten naisen pitää pukeutua ja minkäkokoiset rinnat pitäisi olla. Miehille ei mitään merkkaa mitä silikoneista ja peppuimplanteist voi koitua myöhemmin, kunhan nyt vain on isot tissit ja iso perse niin kaikki hyvin.

Länsimaissa nainen on aina ollut objekt. Ei ole mikään ihme miksi tyttöjen ulkonäköpaineet ja syömishäiriöt lisääntyy. Aikuisena mennään sitten plastiikkakirurgin veitsen alle pahoinpideltäväksi hakemaan ikuista nuoruutta. Huntu on paljon pientä tuohon verrattuna.

Islamissa juurikin naiset ovat samanarvoisia kun taas länsimaissa se kaunis ja kokematon saa työpaikan kuin ruma ja kokenut.

62

2101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenvapaus

      Monesti ihmetellyt mikä länsimaalaisia miehiä vaivaa kun alistavat naistaansa. He antavat naistensa pukeutua minihameeseen ja sitten mennään ravintolaan esittelemään persettä. Mies ehkä vaan saattaa sanoa että sexy hame eikä välitä että vieraat miehetkin katselevat tätä naista. Mieshän siis haluaa esitellä naistaansa vieraille miehille "Hei katsokaa miten sexy hame mun naisella on ja katsokaa sen isoja tissejä!!'. Ette voi omistaa toisen naista ja tätä alistamista tukee sitten miesystävä. Moni musliminainenkin järkyttyy kun länsimaalainen mies antaa naisensa esitellä itseään vieraille miehille paljastavissa hepeneissä

      • Antimusulmaani

        Sinä olet niin sekopää ettei kannata edes vastata mutta "Monesti ihmetellyt mikä länsimaalaisia miehiä vaivaa kun alistavat naistaansa. He antavat naistensa pukeutua minihameeseen ja sitten mennään ravintolaan esittelemään persettä. "

        Huomaatko sinä Sika-amalia/"Naisen vapaus" mitään ristiriitaa tuossa. Jos nainen omasta tahdostaan pukeutuu minihameeseen mitä vitun alistamista se on?

        Tekeekö islam typeräksi vai oletteko te muslimiksi ryhtyneet ämmät jo valmiiksi diplomidorkia?


      • sekopäälle
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Sinä olet niin sekopää ettei kannata edes vastata mutta "Monesti ihmetellyt mikä länsimaalaisia miehiä vaivaa kun alistavat naistaansa. He antavat naistensa pukeutua minihameeseen ja sitten mennään ravintolaan esittelemään persettä. "

        Huomaatko sinä Sika-amalia/"Naisen vapaus" mitään ristiriitaa tuossa. Jos nainen omasta tahdostaan pukeutuu minihameeseen mitä vitun alistamista se on?

        Tekeekö islam typeräksi vai oletteko te muslimiksi ryhtyneet ämmät jo valmiiksi diplomidorkia?

        ",Moni muslimimies järkyttyy kun
        mies antaa naisensa esitellä itseään"
        Ei länsimaalainen nainen tarvitse yhdenkään miehen lupaa.


    • Naisetitsealistaa

      Saahan mies arvostella omista lähtökohdistaan käsin naista, niinhän nainenkin tekee miehestä. Mutta onkos pakko toteuttaa kaikki hulluudet, no ei. Tuo kertoo enemmän naisesta itsestään kuin miehistä. Tietenkin kun mies huomaa että näähän tanssii miten vaan tahdittaa, niin sitä käyttää. Mutta ei se ole mihinkään sharialakiin eikä mihinkään laitettu että pakko on, eikä ainakaan vielä silikonittomia kivitetä.

    • slobohoro

      Ketään täällä länsimaissa ei pakoteta laittamaan silikonirintoja. Ei edes julkistyrkkyjen.
      Muslimit pakottavat pukeutumaan jätesäkkiin naisensa. Jätteenä heitä myös kohdellaan.
      Missä muuten feministit ja rintaliivien polttajat luuraa nyt, kun naisen asemaa todella yritetään heikentää.
      Onko tulitikut päässeet housuntaskuissa kostumaan?

      • heippa-tollolle

        jos ei pakoteta niin miksi tankkauttavat itseensä silikoonia? Eikö länsimainen nainen koe olevansa kaunis ilman moista tankkausta? hihihiii Länsimaisena, ei muslimina, pidän onnettomia silikonitankkaajia typeryksinä.


      • sika_piikille
        heippa-tollolle kirjoitti:

        jos ei pakoteta niin miksi tankkauttavat itseensä silikoonia? Eikö länsimainen nainen koe olevansa kaunis ilman moista tankkausta? hihihiii Länsimaisena, ei muslimina, pidän onnettomia silikonitankkaajia typeryksinä.

        "hihihihii" retard, järjen hylkäämä kuvotus täällä ei ketään kiinnosta oletko sinä muslimi vai ei...Ämmä jonka mielestä saunoihin mennään katsomaan&esittelemään sukupuolielimiä on lobotomiaa tai pakkopaitaa vaille.


    • enkä-ole-muslimi

      en ole yhtikäs muslimia nähnyt pukeutuvan jätesäkkiin mutta suomiukkoja olen nähnyt jotka muistuttavat kävelevää jätesäkin sisältöä.

    • ChinaDrago

      Naista ei voi omistaa. Nainen saa pukeutua kuten haluaa. Jos muut miehet katselevat niin mitä sitten? Hyvähän se vain on jos miehet saavat jotain jo katsellessaan. Meidän parisuhteessa voi avoimesti sanoa että joku toinen nainen on kaunis, niin tekee myös vaimoni. Mitä pahaa on tunnustaa jonkun ihmisen olevan kaunis tai seksikäs? Ei ihmisistä uhkaa ole omaan parisuhteeseen, jos on niin ei sillä ole mitään väliä. Jos jotain sattuu niin sattuu, ei ihmisiä voi kahlita. Antakaamme siis arvon kauniille ihmiselle, ihailkaamme avoimesti. Ei siinä mitään väärää ole.

    • en_lue_lehtiä

      Ei ole yksikään mies minulle ainakaan sanellut elämässäni mitään ulkonäöstäni, ei suomalainen mies eikä ulkomaalainen. Eiköhän nainen itse valitse kirurgisen operaation, koska luulee, että pitää olla semmoinen tai tämmöinen. Jos ei kelpaa miehelle sellaisena kuin on, niin mies on varmaaankin väärä. Naisille suunnatut aikakauslehdet ne kauneutta kauppavat, ja naiset uskovat. Minä en lue naistenlehtiä. Suureksi osaksi ostan vaatteeni arabinaisille suunnatuista vaateliikkeistä, koska mekot ovat ihastuttavia: kaula-aukko ei ole mekoissa liian suuri ja vyötärö usein empiremallinen tai muuten höllä eli mekot sopivat myös vähemmän muodokkaille ja vyötäröttömille naisille, eivät paljasta liikaa ja laskeutuvat kauniisti.

      • naisenvapaus

        Niinpä, aikakausilehdet tekevät naisista seksiobjektin ja mainostetaan kuinka pitäisi olla isommat rinnat. Sitten mennään plastiikkakirurgialle hankkimaan silarit ja sitten ne silarit alkaa jossain vaiheessa roikkumaan. Tätä pahuutta sitten miehet tukee länsimaissa, kunhan nyt vain on isot rinnat, väliäkö sillä jos naisella menee selkä kipeäksi.

        Islamissa koen olevani vapaa yhteiskunnan asettamista ulkonäköpaineista. Minussa ajatellaan nyt sisintä ja tekoja ei sitä onko mulla isot tissit vai ei. Islamissa juuri nainen saa olla sitä mikskä luoja onkin luonut. Länsimaissa taas pilataan luonnollisuus tekokynsillä, silikoneilla ja botoxilla. En yhtään ihmettele miksi syömishäiriöt lisääntyvät nuorilla tytöillä


      • Länsimaistavapautta

        Kummasti vain jos muslimi nainen suinkin pystyy, kohentelee itseään vaikka olisi vielä kaapukin niskassa tai päällä. On kynttä ja meikkiä, korkokenkää vilahtelee, tukkaa laitetaan. Mikä lie paineistaa. Ei tietysti sitten jos on unohdettu pimeän huoneen nurkkaan umpisäkissään ja jäätynyt sinne.


      • cdefghjk

        Eräs suomalainen viihdeohjelma kauan sitten tv:ssä, esiteltiin ammattivitsejä.
        Räätäli kyseli naiselta mekkoa suunnitellessaan: Mihin kohtaan tämä vyötärö tässä laitetaan?
        Oli varmaan joku Ritva valkaman tyylinen nainen.


    • ChinaDragon

      "Niinpä, aikakausilehdet tekevät naisista seksiobjektin ja mainostetaan kuinka pitäisi olla isommat rinnat. Sitten mennään plastiikkakirurgialle hankkimaan silarit ja sitten ne silarit alkaa jossain vaiheessa roikkumaan. Tätä pahuutta sitten miehet tukee länsimaissa, kunhan nyt vain on isot rinnat, väliäkö sillä jos naisella menee selkä kipeäksi"

      Vai miesten viaksi tämä nyt laitetaan:)
      Itse pidän c-kupeista, muodokkaasta takapuolesta ja kaartuvasta lantiosta.
      En ole kertonut sitä naisille joita elämässäni olen tapaillut. Jotenkin tuo naisen ulkomuoto yhdistetään hedelmällisyyteen sekä voimakkuuteen missä nainen jaksaa olla myös lastensa äiti. Muodokas kroppa kiehtoo ainakin minua.
      Nainen ei täytteillä saa vartaloonsa samaa voimakkuutta. Turha on siis pistää mitään ylimääräistä kehoonsa, salille kaikki riukukepit ja läskit jos vartaloaan haluaa muokata.
      Ei implanteilla tee yhtään mitään.

      Harva mies pitää silareista tai muustakaan feikistä. Luomu nainen joka on hyvä ja kiehtova alusta yhteisille lapsille onkin aivan eri tarina. Minkä se mies voi mieltymyksilleen? Naiset voivat valita puolisonsa niiden joukosta jotka arvostavat liikalihavuutta tai anoreksiaa. Ei kai naisen pidä itseään muuttaa jos katsoo ansainneensa arvostuksen eri ominaisuuksiin peilaten? Sama kai pukeeko kaapua ylleen vai ottaako silarit, samaa paskaa molemmissa jutuissa?!

      • en_ymmärrä_en

        Minä en ymmärrä tuollaisesta ulkokuoren ihannoinnista mitään. Ehkä joskus nuorena ymmärsin, mutta en enää. Yksi hailee, onko A, B, C vai D. Riittää, että mahdolliselle syntyvälle vauvalle tulee maitoa, ja siihenhän ei koko vaikuta. Ja jos ei tule maitoa, niin korvikemaidot on keksitty nekin. Kaartuva lantio ja muodokas takapuoli. Mitä väliä oikeasti! Kuka sellaisia edes katselee. Minä en katsele ketään kaduilla kulkiessani. Kaikki on niin pinnallista. Ketään ei enää kiinnosta sielun pelastuminen vaan vain se, miltä ulkokuori näyttää.


      • ChinaDragon
        en_ymmärrä_en kirjoitti:

        Minä en ymmärrä tuollaisesta ulkokuoren ihannoinnista mitään. Ehkä joskus nuorena ymmärsin, mutta en enää. Yksi hailee, onko A, B, C vai D. Riittää, että mahdolliselle syntyvälle vauvalle tulee maitoa, ja siihenhän ei koko vaikuta. Ja jos ei tule maitoa, niin korvikemaidot on keksitty nekin. Kaartuva lantio ja muodokas takapuoli. Mitä väliä oikeasti! Kuka sellaisia edes katselee. Minä en katsele ketään kaduilla kulkiessani. Kaikki on niin pinnallista. Ketään ei enää kiinnosta sielun pelastuminen vaan vain se, miltä ulkokuori näyttää.

        Kyllä tärkein asia on se mitä elämänarvoja ihminen edustaa. Kannattaa elää elämäänsä nyt, ei seuraavassa elämässä. Uskonnollisia arvoja käytetään yleisesti väärin. Pääasiana tuntuu aina olevan raha ja ihmisten hallinta.

        Maailmassa harva edustaa oikeaa hengellistä uskomusta, sellaista jossa se oma raha jaettaisiin sellaisille jotka kipeämmin sitä kaipaisivat. Järjestöt jotka julkisesti edustavat näitä arvoja peilaavat toimintojaan jo liike-elämän keinoin. Suuri osa kerätyistä varoista menee ns. hallinnollisiin kuluihin.

        Hätää kärsiviä pidetään joskus pelinappulana varojen keräämisessä muihin tarkoituksiin. Uskonnoissa havaitsee joskus samoja piirteitä.


    • ettääititvieläkasvattaa

      kuuleha pask...puhuja .ei olla miehiä varten.saalistaja oot.jonnijoutavaa,eiköhä naiset ainakin järkevät elä iha omaa elämääsä.nuorena .seksi ym .muhinoinnit pitää virkeenä,mut se oot sinä jota hyväks käytetään!vedäpä siitä.jokainen nainen jolla itsetunto paikallaan.ei.tarvii miehiä sitä tukemaan.mitenkäs sun äitis laita.

      • Kukoistavakiertopalkinto

        Päinvastoin. Miehet tykkää juoda ja naida vapaasti, jotkin naiset myös. Ja kun ei huvita ei juo eikä nai, toisin kuin musupatjan pitää.


      • naisenvapaus
        Kukoistavakiertopalkinto kirjoitti:

        Päinvastoin. Miehet tykkää juoda ja naida vapaasti, jotkin naiset myös. Ja kun ei huvita ei juo eikä nai, toisin kuin musupatjan pitää.

        Miks mun pitäisi alkaa ryyppäämään ja paneskella ympäri kaupunkia? Meillä ei ainakaan nuoret tuohon tule sortumaan, opetan heille perinteiset arvot. Tästä juuri pidän islamissa. Ei ainakaan pojatkaan opi tuota oksettaaa naiskäsitystä eli pitäisi olla tekonainen kelvatakseen . Musliminaisista ei löydy mitään tekonaisia, kyllä olisi länsimaalaisilla naisillakin opittavaa. Iranilaiset naiset ovat juurikin naisellisempia verrattuna niihin baarissa ravaaviin länsimaalaisiin naisiin perse paljastavassa hameessa, jonka alta vilahtaa stringit, ja silikonitisseissä.


      • Jokainensaa
        naisenvapaus kirjoitti:

        Miks mun pitäisi alkaa ryyppäämään ja paneskella ympäri kaupunkia? Meillä ei ainakaan nuoret tuohon tule sortumaan, opetan heille perinteiset arvot. Tästä juuri pidän islamissa. Ei ainakaan pojatkaan opi tuota oksettaaa naiskäsitystä eli pitäisi olla tekonainen kelvatakseen . Musliminaisista ei löydy mitään tekonaisia, kyllä olisi länsimaalaisilla naisillakin opittavaa. Iranilaiset naiset ovat juurikin naisellisempia verrattuna niihin baarissa ravaaviin länsimaalaisiin naisiin perse paljastavassa hameessa, jonka alta vilahtaa stringit, ja silikonitisseissä.

        Voi sinua yksinkertaista reppana. Onko islamin ihannointi vienyt järkesi ja pehmittänyt pääsi?
        Vielä sä jaksat jauhaa tuota samaa skeidaa, eikö jo itseäsikin ala kyllästyttää.

        Sitä paitsi olet kateellinen muille naisille, joilla varaa käyskennellä hieman paljastavammin kuin itse. Olet varmaan samanlainen mätisäkki kuin suurin osa somaliakoista on, ja siksi pitää pukeutua peittävään jätesäkkiin. Pelkäät marokkolaisen ukkosi katselevan kauniita naisia ympärillä.

        Jokainen saa pukeutua miten haluaa ja onneksi Suomessa ukot ei määrää naisen pukeutumista. Saa vapaasti ottaa rintoihin ja minne haluaakin silikonia ja jos haluaa, niitä voi näytellä niin paljon kuin haluaa. Kuole sinä katkeruutesi ja kateuteen.


      • naisenvapaus
        Jokainensaa kirjoitti:

        Voi sinua yksinkertaista reppana. Onko islamin ihannointi vienyt järkesi ja pehmittänyt pääsi?
        Vielä sä jaksat jauhaa tuota samaa skeidaa, eikö jo itseäsikin ala kyllästyttää.

        Sitä paitsi olet kateellinen muille naisille, joilla varaa käyskennellä hieman paljastavammin kuin itse. Olet varmaan samanlainen mätisäkki kuin suurin osa somaliakoista on, ja siksi pitää pukeutua peittävään jätesäkkiin. Pelkäät marokkolaisen ukkosi katselevan kauniita naisia ympärillä.

        Jokainen saa pukeutua miten haluaa ja onneksi Suomessa ukot ei määrää naisen pukeutumista. Saa vapaasti ottaa rintoihin ja minne haluaakin silikonia ja jos haluaa, niitä voi näytellä niin paljon kuin haluaa. Kuole sinä katkeruutesi ja kateuteen.

        HAHHAHhaaa, vai pitäisi olla vielä kateellinen jollekin silarit hankkineelle naiselle? Joo kateeksi käy kun selkä menee kipeäksi ja silarit alkaa roikkumaan.

        Tähänkö nyt pitäisi alaikäisiä tyttöjäkin kannustaa https://www.stara.fi/2017/07/25/crista-jaatinen-kertoo-peppuimplanteistaan/


    • KeharitIniseee

      Meillä sivistys on kehittynyt sille tasolle että NAINEN saa hankkia itselleen SILIKONIT jos tykkää ^^ eli painu sä vaan takas sinne hiekka-aavikolle ja sivisty ni tuu takas ^^

    • Roksi

      Ihmettelen tätä kevyttä ja pinnallista otetta tällä palstalla ja tämäkin ketju kertoo samasta pinnallisuudesta.
      Siis naisen vapaus olla oma itsensä ihmisenä ei ole kiinni mistään vaatekappaleesta. Miksi täällä vauhkotaan jostain muslimien hunnuista ja kaavuista?

      Se vapaus kun on kiinni esim kouluttautumisen oikeudesta, liikkumisen vapaudesta, oman mielipiteen sanomisen vapaudesta, oman ruumiiseen liittyvästä itsemääräämisoikeudesta, ( esim kenen kanssa harjoittaa seksiä, koska tekee lapsia vai tekeekö lainkaan, uskaltaako torjua lähentelyt ja lääppimiset....)

      Naisen vapaus on ihmisenä olemisen vapautta! Oikeutta olla ihminen. Mutta kautta aikain mies on määritellyt naisen vain pelkäksi seksuaaliseksi olioksi.
      Siksi tässäkin ketjussa puhutaan vain tisseistä ja perseestä, silikoneista, ja kaavuista jotka sitten peittää ne tissit ja perseet.

      Unohtakaa ne silikonit ja kaavut ja hankkikaa itsellenne aivot.

      • naisenvapaus

        Tuon kun suomiukko ymmärtäisi. Islam on sallinut naisille samat oikeudet alusta asti, musliminaisella on oikeus hallita omaisuuttaan ja rahaansa (jos käy töissä) kun taas 1900-luvun läntisessä maailmassa naisia pidettiin vielä kehitysvammaisten kaltaisina ihmisinä. Näin vielä suomiukko ajattelee ja haukkuu suomalaista naista kuinka hänen ei tarvitse kysyä lupaa kun avaa suunsa. Muslimimies ei ole ikinä vaatinut minulta tuollaista! Islamissa miehet ja naiset ovat samanarvoisia, molemmat ottavat vastuun teoistaan.


      • Roksi
        naisenvapaus kirjoitti:

        Tuon kun suomiukko ymmärtäisi. Islam on sallinut naisille samat oikeudet alusta asti, musliminaisella on oikeus hallita omaisuuttaan ja rahaansa (jos käy töissä) kun taas 1900-luvun läntisessä maailmassa naisia pidettiin vielä kehitysvammaisten kaltaisina ihmisinä. Näin vielä suomiukko ajattelee ja haukkuu suomalaista naista kuinka hänen ei tarvitse kysyä lupaa kun avaa suunsa. Muslimimies ei ole ikinä vaatinut minulta tuollaista! Islamissa miehet ja naiset ovat samanarvoisia, molemmat ottavat vastuun teoistaan.

        Mutta tahtoo vaan olla niin, että ikiaikaisia käsityksiä ja asenteita ylläpidetään uskonnon varjolla. Naisten sortamiseen käytetään yhä uskontoon liittyviä periaatteita.
        Näin on kristinuskon ja myös islamin suhteen.

        Jeesuksen äiti Neitsyt Maria ylsi mahdottomaan tehtävään: Hän synnytti miehelleen pojan ( ikiaikainen miehen unelma, itsen kopio, oma poika) ja silti säilyi neitsyenä!
        Sen jälkeen kukaan nainen ei ole yltänyt moiseen. Mutta tuosta alkuseurakunnan ja katolisen kirkon miehet saivat ihannenaisen mallin: Pysy puhtaana neitsyenä ja ole kunniaksi sukusi miehille ja omalle miehelle, ja synnytä poika!

        Kuitenkin Jeesus piti opetuslapsien joukossa naisia, ei halveksinut prostituoitua vaan piti häntäkin ihmisenä. Nämä seikat kuitenkin on haluttu unohtaa. Yhä luterilaisessa kirkossa on pappeja jotka pitävät häpeällisenä jos kirkossa saarnaa nainen.

        Telkkarissa Suomessa asuva imaami kertoi että islamissa on sääntö että naisen ei saa koskea sormellaan miestä. Tällä varotaan sitä ettei miehen seksuaalinen himo herää.
        Kaupan kassan täytyy varoa ettei koske muslimimiehen kättä vaihtorahoja tai kuittia antaessaan. Muslimimies ei saa kätellä naista ettei himo vahingossa herää.

        Näissä siis on kyse siitä että nainen on pelkkä seksiin liittyvä olio, nainen on määritelty seksiolioksi koska miehen näkökulma on tämä!

        Itse olen sitä mieltä, että nämä käsitykset liittyvät siihen että uskontoon sekoitetaan vääriä näkökulmia, - MIEHEN näkökulma, tarkastella maailmaa ja elämää - ja Jumala, Jeesus, Allah , nykäistään näyttämölle tukemaan omia vääristyneitä, seksuaalisesti värittyneitä asenteita.

        Niin Raamatussa kuin Koraanissakin on tekstejä joissa kunnioitetaan naista mutta ne on haluttu jättää ilman huomiota ja esiin nostetaan ne kohdat joissa naista sorretaan.
        Tämä on uskon, Jumalan, Jeesuksen ja Allahin hyväksikäyttöä, väitän minä!
        Luulen siis että kaikki nämä kolme katsovat surullisina ihmiskuntaa ja sanovat että ''en minä näin tätä tarkoittanut...''


      • Kylläsävaanjaksat
        naisenvapaus kirjoitti:

        Tuon kun suomiukko ymmärtäisi. Islam on sallinut naisille samat oikeudet alusta asti, musliminaisella on oikeus hallita omaisuuttaan ja rahaansa (jos käy töissä) kun taas 1900-luvun läntisessä maailmassa naisia pidettiin vielä kehitysvammaisten kaltaisina ihmisinä. Näin vielä suomiukko ajattelee ja haukkuu suomalaista naista kuinka hänen ei tarvitse kysyä lupaa kun avaa suunsa. Muslimimies ei ole ikinä vaatinut minulta tuollaista! Islamissa miehet ja naiset ovat samanarvoisia, molemmat ottavat vastuun teoistaan.

        Ihan täyttä valetta!!!!!
        Etkä saa vieläkään ole perillä naisen siis ei vapaudesta Muslimimaissa. Eivät naiset ole niissä mitään vapaita. Lue sinä reppana hölmö enemmän, niin tietäisit myös enemmän.

        Se ei ole mitään vapautta, kun ei saa pukeutua miten haluaa, ei saa vapaasti liikkua ja jutella kenen kanssa haluaa, ei saa vapaasti valita ammattiaan, ei saa puhua, kun mies puhuu tai miehellä vieraita, sillo nainen on hiljaa ja syö eri huoneessa ja kaikkien jälkeen kun miehet ovat syöneet, ei saa kieltäytyä seksistä, kun mies sitä vaatii, muuten käy köpelösti, kivitetään jos luullaan hänen tehneensä huorin, joka voi olla vai että on katsonut jotain toista miestä silmiin jne. Lista on loputon.

        Kerro miten nainen on vapaa muslimimaissa! Laitapa linkki missä kerrotaan naisen olevan vielä kehitysvammaisen tasolla länsimaissa 1900-luvulla,kiitos.


      • ChinaDragon
        naisenvapaus kirjoitti:

        Tuon kun suomiukko ymmärtäisi. Islam on sallinut naisille samat oikeudet alusta asti, musliminaisella on oikeus hallita omaisuuttaan ja rahaansa (jos käy töissä) kun taas 1900-luvun läntisessä maailmassa naisia pidettiin vielä kehitysvammaisten kaltaisina ihmisinä. Näin vielä suomiukko ajattelee ja haukkuu suomalaista naista kuinka hänen ei tarvitse kysyä lupaa kun avaa suunsa. Muslimimies ei ole ikinä vaatinut minulta tuollaista! Islamissa miehet ja naiset ovat samanarvoisia, molemmat ottavat vastuun teoistaan.

        Juu, sinun olisi hyvä ymmärtää ettemme elä enää 1900-luvun alkua. Maailma on kehittynyt sadassa vuodessa paljon. On tullut lentokoneet, televisiot, autot, puhelimet jokaisen käyttöön, Ihmiset opiskelevat enemmän mitä 5 luokkaa, Opintovuosien määrä on yli tuplaantunut. Ihmiset ovat siis yleisesti sivistyneitä.


      • Naisenasemasta
        Roksi kirjoitti:

        Mutta tahtoo vaan olla niin, että ikiaikaisia käsityksiä ja asenteita ylläpidetään uskonnon varjolla. Naisten sortamiseen käytetään yhä uskontoon liittyviä periaatteita.
        Näin on kristinuskon ja myös islamin suhteen.

        Jeesuksen äiti Neitsyt Maria ylsi mahdottomaan tehtävään: Hän synnytti miehelleen pojan ( ikiaikainen miehen unelma, itsen kopio, oma poika) ja silti säilyi neitsyenä!
        Sen jälkeen kukaan nainen ei ole yltänyt moiseen. Mutta tuosta alkuseurakunnan ja katolisen kirkon miehet saivat ihannenaisen mallin: Pysy puhtaana neitsyenä ja ole kunniaksi sukusi miehille ja omalle miehelle, ja synnytä poika!

        Kuitenkin Jeesus piti opetuslapsien joukossa naisia, ei halveksinut prostituoitua vaan piti häntäkin ihmisenä. Nämä seikat kuitenkin on haluttu unohtaa. Yhä luterilaisessa kirkossa on pappeja jotka pitävät häpeällisenä jos kirkossa saarnaa nainen.

        Telkkarissa Suomessa asuva imaami kertoi että islamissa on sääntö että naisen ei saa koskea sormellaan miestä. Tällä varotaan sitä ettei miehen seksuaalinen himo herää.
        Kaupan kassan täytyy varoa ettei koske muslimimiehen kättä vaihtorahoja tai kuittia antaessaan. Muslimimies ei saa kätellä naista ettei himo vahingossa herää.

        Näissä siis on kyse siitä että nainen on pelkkä seksiin liittyvä olio, nainen on määritelty seksiolioksi koska miehen näkökulma on tämä!

        Itse olen sitä mieltä, että nämä käsitykset liittyvät siihen että uskontoon sekoitetaan vääriä näkökulmia, - MIEHEN näkökulma, tarkastella maailmaa ja elämää - ja Jumala, Jeesus, Allah , nykäistään näyttämölle tukemaan omia vääristyneitä, seksuaalisesti värittyneitä asenteita.

        Niin Raamatussa kuin Koraanissakin on tekstejä joissa kunnioitetaan naista mutta ne on haluttu jättää ilman huomiota ja esiin nostetaan ne kohdat joissa naista sorretaan.
        Tämä on uskon, Jumalan, Jeesuksen ja Allahin hyväksikäyttöä, väitän minä!
        Luulen siis että kaikki nämä kolme katsovat surullisina ihmiskuntaa ja sanovat että ''en minä näin tätä tarkoittanut...''

        "Koraani tarjoaa selvää todistusaineistoa sen puolesta, että naista pidetään oikeuksiltaan ja velvollisuuksiltaan Jumalan edessä täysin samanarvoisena kuin miestä. Koraanissa sanotaan:

        "Jokainen sielu on vastuussa teoistaan".
        koraani
        (Koraani 74:38)

        Koraanissa sanotaan myös:

        Niin kuuli heidän Herransa heitä (ja sanoi): "Minä en anna tekijän työn mennä hukkaan teidän keskuudessanne, olkoon hän mies tai nainen; toinen toisestannehan te polveudutte.
        koraani
        (Koraani 3:195).

        "Ken tahansa tekee hyvää, olkoon hän mies tai nainen, kun hän samalla on uskovainen, hänen Me totisesti annamme viettää onnellista elämää, ja sellaisille Me maksamme palkan parhaasta, mitä ovat tehneet".
        koraani
        (Koraani 16:97) , katso myös (Koraani 4:124)."

        "Huolimatta siitä, että jotkut arabiheimot hyväksyivät tyttövauvojen surmaamisen, Koraani kielsi tämän tavan ja piti sitä muiden murhien veroisena rikoksena.

        "Ja kun elävältä haudatulta naiselta kysytään, minkä synnin vuoksi hänet surmattiin".
        koraani
        (Koraani 81:8-9).

        Koraanissa arvostellaan sellaisten vanhempien asennetta, jotka hylkäävät tyttölapsensa:

        "Kun jollekin heistä ilmoitetaan tyttölapsen syntymästä, niin hänen kasvonsa synkkenevät ja hän on aivan murheen vallassa. Hän kätkeytyy heimolaisiltaan sen pahan sanoman vallassa, joka hänelle on ilmoitettu. Omistaisiko hän lapsen välittämättä häpeästä vai kantaisiko sen elävänä hiekkaan? Eikö heidän tuomionsa ole julma?."
        koraani
        (Koraani 16:58-59).

        Islamissa ei tyydytä siihen, että tytön elämä säilytetään vain, jotta hän myöhemmin joutuisi kärsimään epäoikeudenmukaisuutta ja epätasa-arvoa, vaan siinä edellytetään lempeää ja oikeudenmukaista kohtelua naista kohtaan. Tähän liittyvät seuraavat profeetta Muhammedin sanonnat:

        "Se, jolla on tytär ja joka ei hautaa häntä elävältä eikä loukkaa häntä eikä aseta poikaansa etusijalle, hänet Jumala päästää paratiisiin."

        (Ibn Hanbal nro 1957).

        Se, joka huolehtii kahdesta tyttärestä, kunnes he ovat aikuisia, hänet me tapaamme tuomiopäivänä ja teemme näin (ja hän liitti kaksi sormenpäätään yhteen).


        Samanlainen hadith käsittelee veljeä, joka elättää kahta sisartaan. (Ibn Hanbal nro 2104).

        Naisten oikeus hankkia tietoa ei eroa miesten oikeudesta. Profeetta Muhammed on sanonut:

        "Tiedon hankkiminen on pakollista jokaiselle muslimille".

        (Al-Bayhaqi).

        Tässä muslimilla tarkoitetaan sekä miehiä että naisia."

        Islam siis arvostaa tyttölapsen syntymää. Vielä 1900-luvun läntisessä kristityssä maailmassa tyttölapsen syntymä oli hirveä asia koska vain poikalapsesta koettiin hyötyä. Vieläkin tällaista asennetta näkee joissakin kristillisissä piireissä.

        Koraani ei syytä naista pahuudesta:

        "Koraani tarjoaa selvää todistusaineistoa sen puolesta, että naista pidetään oikeuksiltaan ja velvollisuuksiltaan Jumalan edessä täysin samanarvoisena kuin miestä. Koraanissa sanotaan:

        "Jokainen sielu on vastuussa teoistaan".
        koraani
        (Koraani 74:38)

        Koraanissa sanotaan myös:

        Niin kuuli heidän Herransa heitä (ja sanoi): "Minä en anna tekijän työn mennä hukkaan teidän keskuudessanne, olkoon hän mies tai nainen; toinen toisestannehan te polveudutte.
        koraani
        (Koraani 3:195).

        "Ken tahansa tekee hyvää, olkoon hän mies tai nainen, kun hän samalla on uskovainen, hänen Me totisesti annamme viettää onnellista elämää, ja sellaisille Me maksamme palkan parhaasta, mitä ovat tehneet".
        koraani
        (Koraani 16:97) , katso myös (Koraani 4:124)"


      • ChinaDragon

        Pitäisikö etsiä niitä viisauksia vähän enemmän nykypäivästä. Kuka jaksaa jauhaa vuosisatoja sitten kirjoitettujen tekstien sisällöstä? Pitää olla hieman häiriintynyt jos yrittäisi elää tuhat vuotta sitten olevien näkemysten mukaan!


      • Näintodellisuudessa
        naisenvapaus kirjoitti:

        Tuon kun suomiukko ymmärtäisi. Islam on sallinut naisille samat oikeudet alusta asti, musliminaisella on oikeus hallita omaisuuttaan ja rahaansa (jos käy töissä) kun taas 1900-luvun läntisessä maailmassa naisia pidettiin vielä kehitysvammaisten kaltaisina ihmisinä. Näin vielä suomiukko ajattelee ja haukkuu suomalaista naista kuinka hänen ei tarvitse kysyä lupaa kun avaa suunsa. Muslimimies ei ole ikinä vaatinut minulta tuollaista! Islamissa miehet ja naiset ovat samanarvoisia, molemmat ottavat vastuun teoistaan.

        Ne teot ja tekemättömyydet on vaan erilaisia islamissa ja länsimaissa. Islamissa nainen ei saa tehdä eikä sanoa juuri mitään. Vastuu sen allahin edessä vaan on kova. Ettei ole tehnyt eikä sanonut liikaa. Muuten kivet lentää.


      • Raaka-_-Watson
        Näintodellisuudessa kirjoitti:

        Ne teot ja tekemättömyydet on vaan erilaisia islamissa ja länsimaissa. Islamissa nainen ei saa tehdä eikä sanoa juuri mitään. Vastuu sen allahin edessä vaan on kova. Ettei ole tehnyt eikä sanonut liikaa. Muuten kivet lentää.

        Ei pidä paikkaansa.


      • Outoasakkia

        Pitää paikkansa. Tai sitten on niin, etteivät musliminaiset halua olla yhtä vapaasti kuin länsimaissa ilman miehen tai suvun tarkkaa holhousta ja kontrollia. Mutta kun he eivät sano edes sitä. Alistetuilla ei ole asiaan minkäänlaista kantaa. Jos sanovat olevansa tyytyväisiä asemaansa, se tuntuu jotensakin pakotetulta. Sillä ihmisethän piti oleman samanlaisia, ja jos suurimmassa osassa maailmaa naisetkin haluavat olla itsenäisiä, omana itsenään, miksei siellä.


    • iufgöåå

      Ihan nuorena tavallisena kristittynä naisena jätän nämä silikonibimbot omaan arvoonsa. Tuollaiset äärimmäisyyksiin silikonilla ja botoxilla pumpatut oliot paljastavat vain omat henkiset häiriönsä. Itse kuntoilen, syön terveellisesti, en ryyppää ja mulla on omat kauniit rinnat ja omat pitkät tuuheat hiukset. Opiskelen, matkustelen ja teen töitä. Näin tekee suurin osa naisista.

      Entäs esim. somalitytöt. He kyllä meikkaavat, mutta eivät kuntoile yhtään. he ovat järjestään ylipainoisia ja lässähtäneitä. Heillä ei ole kunnianhimoa opiskella, kun he menevät jo nuorina naimisiin ja sitten alkavat pukata lapsia maailmaan. Joo, ompa vapauttavaa, kun voi jo nuoresta antaa kroppansa lässähtää, kun ei sitä kaapujen alta huomaa. Voi olla jo teininä sellainen pallomainen vaapottava ankka. Ei tarvitse opiskella, kehittää itseään tai tietää maailmasta mitään, kun on aivopesty tulevaksi kotiäidiksi.

      Mun poikaystävä, kumma kyllä, antaa arvoa sille, että mä hoidan myös itseäni ja ulkonäköäni. Hän myös luottaa muhun.

      Jos sinäkin pukeutuisit johonkin muuhun kuin säkkiin ja alkaisit kuntoilla ja hoitaa kauneuttasi, niin sinun ei tarvitsisi olla niin huolissasi miten muut naiset pukeutuvat ja näyttävät, kun oma miehesi ei saisi silmiään irti sinusta.

      • Suomiukkooksettaa

        "Ei tarvitse opiskella, kehittää itseään tai tietää maailmasta mitään, kun on aivopesty tulevaksi kotiäidiksi."

        Kyllä minä kotiäitinäkin voin harrastaa liikuntaa ja niin teenkin. Suomiukkohan se haluaa naisesta pelkän elämättömän ja aivottoman kotiäidin, joka on aina kotona ja ruoka on valmista kun mies saapuu töistä. Minä kuule vien pienimmät lapset muutaman kerran viikossa isovanhemmille tai isä hoitaa ja menen jumppaan tai kielikurssille. Siinä ei ole suomiukolla minkäänlaista sananvaltaa! En ole etsinyt miehestäni mitään isähahmoa joka katsoo lapsensa perään.


      • oisähj

        Ja höpöhöpö... SINÄ teet niin, koska olet suomalainen, suomalaisen TASA-ARVOISEN yhteiskunnan tuote. Sinulla on Suomessa tyypillisenä suomalaisena naisena varaa sanella miehellesi, mihin olet menossa ja milloin. Suomessa miehellä ei ole sananvaltaa naisen asioihin kun taas valtaosa islamilaisen kulttuurin naisista on kasvatettu ehdottomaan kuuliaisuuteen miehelleen tai isälleen. Monet eivät edes saa kotoaan poistua ilman miehen lupaa saatika hankkia omia kodin ulkopuolisia harrastuksia.

        SINÄ saat valita käytätkö huivia, mutta valtaosalle musliminaisista se on pakko. Monet muslimifeministit ovat menettäneet henkensä, kun he ovat ryhtyneet huivikapinaan. Sinulla on vapaus leikkiä ja flirttailla islamilla: Ottaa siitä se mikä sinulle sopii ja muuten elää kuin vapaa, tasa-arvoinen suomalainen nainen. Jossain islamin syntysijoilla nainen olisi jo moisesta röyhkeydestä ruoskittu tai kivitetty. Sinulla on vapaus valita oma miehesi, työsi, opiskelusi, lapsilukusi, ja kaikki omaan elämääsi liittyvä. toisin kuin islamilaisten maiden naisilla.

        En tiedä, älyätkö ikinä olla, siinä islam-huumassasi, kiitollinen Suomelle siitä kaikesta tasa-arvosta, vapaudesta ja itsenäisyydestä, minkä se on naisilleen suonut ja heihin juurruttanut. Islamilaisten maiden naiset eivät edes osaa haaveilla sellaisesta. SINÄ voit vapaana yksilönä, vapaassa maassa, makustella islamia ja leikkiä hunnulla tai heivata sen nurkkaan.


      • SUomisikaoksettaa

        "Suomessa miehellä ei ole sananvaltaa naisen asioihin kun taas valtaosa islamilaisen kulttuurin naisista on kasvatettu ehdottomaan kuuliaisuuteen miehelleen tai isälleen. Monet eivät edes saa kotoaan poistua ilman miehen lupaa saatika hankkia omia kodin ulkopuolisia harrastuksia. "

        Tällä palstalla suomiukot ovat kovasti kehuskelleet kuinka ulkomaalaiset naiset on niin tottelevaisia eivätkä omaa omaa mielipidettä asiaan ja sitten haukutaan suomalainen nainen liian määrätietoiseksi joka ei suostu kaikkeen. Suomiukko haluaa naisen olevan täysin vietäviasä kun ei omaa mielipidettä saa olla. Muslimimiesten en ole ikinä kuullut valittavan noin eikä heidän vaimotkaan kärsi vaan saavat ihan itse tehdä mitä haluaa ilman miehen lupia.


    • IslaminSyytäKaikki

      Vieläkö tämä sontaketju roikkuu palstalla. Aloittaja on vähäjärkinen, typerää läppää naisen "vapaudesta" islamissa.

    • ChinaDragon

      "Minä kuule vien pienimmät lapset muutaman kerran viikossa isovanhemmille tai isä hoitaa ja menen jumppaan tai kielikurssille"

      Ilmeisesti tämä tapaus on jo niin syvästi uskoutunut että yrittää opiskella arabiaa jotta voisi lukea koraania sen alkuperäisessä muodossa? Hittoako sinä oman elämän vaikeuksista muita syyttelet? Syytät suomalaisia vapauden puutteesta koska kärsit siitä omassa suhteessasi. Häpeä nyt vähän.

      • Mitäsinäkääntiedät

        Olen opiskellut arabiaa jo aiemminkin, ei ole tarvinnut siihen nykyistä tai entistä miestäni. Islam rupesi mua kiinnostamaan opiskelijana ja tutustuin siihen enemmän muslimikavereiden kautta


      • sika_tisposaal
        Mitäsinäkääntiedät kirjoitti:

        Olen opiskellut arabiaa jo aiemminkin, ei ole tarvinnut siihen nykyistä tai entistä miestäni. Islam rupesi mua kiinnostamaan opiskelijana ja tutustuin siihen enemmän muslimikavereiden kautta

        kuningatar timantti naistensuojelijat nössö aavikkohomo suomiukko kauppakassit ällähäkbärrrrrrrrrrrr


    • efsdgsg

      Tuoko niissä muslimimiehissä naisia sitten kiehtoo, koska olette kaikki sen mustan lakanan alla tasa-arvoisia keskenänne ja sitten olette tyytyväisiä itseenne? Ja selitätte itsellenne, että se on tasa-arvoa eikä millään lailla naisia sortavaa. Surullista. Nimittäin huomaan usein aika räikeää kateutta länsimaisilla naisilla toisiaan kohtaan, jos joku sattuu olemaan hoikka ja hyvännäköinen miesten huomion keskipiste, niin johan on nyrpeät asenteet pulskemmilla kanssasisarilla. Naisten heikko itsetunto, jota ei muuten korjata kuin tekemällä kaikista naisista samanlaisia á la Islam. Ei ihme, että feministitkin ovat asiasta hiljaa, koska heidänkin liikkeensä perustuu puhtaasti kateuteen.

      • turhamaisuutta

    • ChinaDragon

      Mitä sääntöjen vastaista edellisessä oli, vastaa kiitos!

    • ChinaDragon

      Se tietoko jossa mainittiin 150 000 muslimin leikkuuttavan nenäänsä vuosittain kauneuden vuoksi kahdessa muslimimaassa? Luku on varmaan miljoona/vuosi kun puhutaan muslimeista?

    • Naisenvapaus

      Tää on sitä länsimaalaist vapautta josta muiden naisten tulisi ottaa oppia: https://m.iltalehti.fi/iltvuutiset/201711180075008_v0.shtml

      Jo nuoret naisetkin menee itseään pahoinpitelemään plastiikkakirurgialla ja henkikin voi jopa lähteä nuissa leikkauksissa. Tähänkö te nuoria naisia kannustatte, huntukiellon vastustajat? Minusta tällainen on naista alistavaa; kuulet muiden ihmisten asettamia paineita kuinka pitäisi olla 40-kiloinen ja pitäisi olla jättitissit ja -peppu. Islamissa on se hyvä juttu että naiset ovat samanarvoisia, oli sitten ruma tai kaunis, vain sisin ratkaisee. Uskonnoissa on muutenkin naisilla parempi olla eikä aseteta mitään paineita, oli sitten kristitty tai muslimi. Oma miehenikään ei ymmärrä mikä länsimaalaisia naisia vaivaa kun pilaavat Luojan luoman plastiikkakirurgialla ja tekoripsillä. Meillä ei ainakaan tyttäret tule pistämään nuita myrkkyjä kehoonsa!

      • Käykateeksi

        Tällaisia linkin naisia nyt pitäisi oikein kadehtia kun on mennyt ottamaan silarit ja henkikin oli lähteä.


      • ChinaDragon

        Tämä on juuri sitä vapautta mitä pitää puolustaa. Amanda itse halusi tehdä jotain ja hän itse myös sai päättää. Jos noin ei olisi niin naisen tahtoa ei hyväksyttäisi ja häntä alistettaisiin toisten tekemiin sääntöihin:)

        Yleisesti ketään ei kukaan pakota tekemään tuollaista, se on AINA ihmisen oma valinta.


      • Eiolepakko
        Käykateeksi kirjoitti:

        Tällaisia linkin naisia nyt pitäisi oikein kadehtia kun on mennyt ottamaan silarit ja henkikin oli lähteä.

        Kyllä se on osa länsimaisen naisen vapautta. Jotkut haluavat noin ja varmasti islamimaissa olisi myös tuollaisia jos vain saisi. Jotkut eivät, omasta tahdostaan. Voi olla pitkin tai poikin. Naisen sisin ei sielläkään merkitse miehille sen enempää vai ovatko he kaikki hompahtavia.


    • Huomioh*ora haluaa julkisuuteen ja sitten ihmettelee miksi ihmiset arvostelee..

    • Kukaan ei pakota naisia tekemään mitään...

      Mutta naisethan tunnetusti syyttää kaikesta miehiä.

    • Naisenvapaus

      https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/jannin-peppuoperaatio-meni-pahasti-pieleen-klinikka-katkaisi-yhteydenpidon-leikkauksen-jalkeen/6703502#gs.OG6JJjQ

      On se kummaa kun miehetkin kannustaa naisiaansa tuollaisiin. Samat ihmiset sitten vastustaa huntua ja puhuvat mukamas naisen oikeudesta. Miksi te haluatte pilata Luojan luoman?

      Miksi teille olisi tärkeää tietää kauneuteni? Olen muutakin kuin timmi kroppa. Islam juuri pyrkii siihen; tekosi kiinnostavat enemmän kuin ulkonäkösi. Kyllä tosin muissakin uskontokunnissa naisten pitää pukeutua siveämmin. Uskovaiset miehet eivät katso hyvällä sitä jos nainen pukeutuu lutkavaatteisiin.

      • raaka-suvakki2

        Ja roskapuheet/trollailut jatkuvat amalialla pienen paussin jälkeen. Ei sinulla mitään timmiä kroppaa ole, ikääntynyt telaketjufemakko.


    • Koipimiehiii

      Katsoin tuota linkkiä, eikä siinä puhuttu mitään, että miehet olisivat vastineet, että pitää hommata isommat tissit. Pitääkö sitä nyt mennä ammatteihin, jossa vaaditaan suuret lollot. Maisa pyrki väärälle alalle töihin.

      Eivät edes puolet miehistä innostu hirveistä lolloista. Moni viehättyy kauniista, muodokkaistä sääristä. Mikä kaliiberi niissä on hyvä, riippuu taas katsojasta. Tässä olikin se seksikkäiden ruumiinosien puoli jo melko pitkälle lueteltuna. Luulen, että se mihin rakastutaan, on kasvot, joissa on tiettyä persoonallisuutta tai suloisuutta, kuten esim. aasialaisilla.

    • Japiste

      Jos länsimaissa mies alistaa naista se on naisen tyhmyyttä. Voi voi. Kaikki edellytykset olla alistumatta. Muslimimaissa ei naisilla ole mitään vastaavia edellytyksiä.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe