ja erikoisen tyhmäksi.
Samassa ketjussa missä juuri on sanonut:
"Yleensä fiksut ihmiset eivät loukkaa toisia tahallisesti.
kohtele sinä ihmisiä kuten haluat, minäkin kohtelen kuten minä haluan....ja kuten haluan itseäni kohdeltavan."
Mitä sanotte tästä henkilöstä?
Uskovaisena esiintyvä nimittelee muita tyhmäksi
32
407
Vastaukset
- moraalitonta
Joo, heti kun lässynlässyn ei uppoa alkaa nimittely....
- Mfmfn
Semmonen se E on.....
- naulan.kantaa
Niinpä. Tuolla tavalla käyttäytyy nimenomaan henkilö, joka esiintyy uskovaisena.
- huomattukyllä
Joo, ja kun se puolustaa Jumlaan sanan vastaisesti perversiota sillä alkaa aina keittää....
Sanoisin sellaisesta henkilöstä, että hänellä oli pointti, joka tietenkin jäi huomaamatta. Pyydän anteeksi heiltä, joita rehellisyyden nimissä nimittelin tyhmäksi ja erikoisen tyhmäksi.
Aina ei voi olla rehellinen ja sanoa ääneen mitä tahansa vaikka se olisi kuinka rehellistä. Ihmiset loukkaantuvat ja pahoittavat mielensä ja sivullisetkin pahoittavat mielensä. Joten ehkä aina kannattaa miettiä kuinka rehellisesti haluaa sanoa jotain. Toki rehellisyys maan perii, mutta ihan kaikkia mielipiteitään toisesta ihmisestä ei ole syytä tuoda julki.- pyydä.sitten.anteeksi
Pyydä sitten heiltä henkilökohtaisesti anteeksk siinä ketjussa missä olet heitä loukannutkin.
- mdmdmd
Jos sinusta sanottaisiin rehellisesti mitä ajatellaan niin tuskin kehtaisit täällä enää olla!
mdmdmd kirjoitti:
Jos sinusta sanottaisiin rehellisesti mitä ajatellaan niin tuskin kehtaisit täällä enää olla!
Kuten sanoin, aina ei voi sanoa ääneen kaikkea mitä mielessä pyörii, mutta jos nyt haluat tuoda julki ajatuksesi minusta, ole hyvä vain. Kehtaan yhtä ja toista....
pyydä.sitten.anteeksi kirjoitti:
Pyydä sitten heiltä henkilökohtaisesti anteeksk siinä ketjussa missä olet heitä loukannutkin.
Voi hyvää päivää sentään.
mdmdmd kirjoitti:
Eiköhän Eerika ole saanut rapaa niskaansa täällä palstalla aika monen nikin voimalla. Ainut ero Eerikaan nähden on se, että te piiloudutte eri nikkien taakse, ettekä koskaan pyydä anteeksi.
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kuten sanoin, aina ei voi sanoa ääneen kaikkea mitä mielessä pyörii, mutta jos nyt haluat tuoda julki ajatuksesi minusta, ole hyvä vain. Kehtaan yhtä ja toista....
Niinpä. Mutta jos jonkun kirjoittajan mielestä pienelle lapselle jo saa sanoa, että olet ruma, niin ehkä jotkut voivat mitä vaan. Rehellisyyden nimissä.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Niinpä. Mutta jos jonkun kirjoittajan mielestä pienelle lapselle jo saa sanoa, että olet ruma, niin ehkä jotkut voivat mitä vaan. Rehellisyyden nimissä.
Niin, kun se on rehellinen mielipide , sen saa sanoa ääneen, eikä siitä saa loukkaantua....paitsi jos minä sanon rehellisen mielipiteen ...siitä saa ja pitää loukkaantua ja tekaista ihan aloitus aiheesta... Sillai se elämä menee.
- pyydä.sitten.anteeksi
Kuusenjuuret kirjoitti:
Voi hyvää päivää sentään.
Niin, eikös pidä pyytää anteeksi jos loukkaa muita? Vai eikö se koskekaan Eerikaa?
Niin, eikös pidä pyytää anteeksi jos loukkaa muita? Vai eikö se koskekaan Eerikaa?
Eikö se koske sinua?
- einäymissään
Ai missä????
- eimkssään
einäymissään kirjoitti:
Ai missä????
Ei missään!!!
- Yksi.uskis
Ei ole fiksua kohdistaa keskustelua yhteen nimimerkkiin. Hänkin on vain ihminen, kuten me kaikki muutkin. Ja tyhmäksi nimitteleminen on varsin pientä. Kyllä täällä ihmisiä haukutaan paljon pahemminkin. Jos tuomitsette, tuomitkaan oikeudenmukaisesti. Älkää katsoko henkilöön.
Itse asiassa otin kantaa nimittelyyn, jota transihmisistä kuulemma saa rehellisyyden nimissä sanoa ääneen. Mutta tyhmyys onkin sellainen asia, ettei sitä saa sanoa ääneen, vaikka se olisi rehellinen mielipide. Eri säännöt eri ihmisille....
Olen kyllä itse sitä mieltä, että ketään ei saa sanoa tyhmäksi, eikä myöskään transihmisiä pervoiksi.- ei.mainittu.nikkiä
Mihin nimimerkkiin aloitus kohditui???
- älähti.jo
Siihen johon kalikka kalahti!
älähti.jo kirjoitti:
Siihen johon kalikka kalahti!
Tokihan minä kommenttini tunnistin.....en ole vielä niin dementikko
- huomion.tehnyt
Olen usean kuukauden ajan lukenut palstaa ja tehnyt sellaisen huomion, että hyvin monessa ketjussa nimimerkki usko_vainen on lähes poikkeuksetta riitapukarina, ja usein se joka lähtee riidanhaastajaksi.
Muutamissa ketjuissa, esim. ne joissa netpunk kirjoittaa, usko_vainen ei uskalla lähteä kommentoimaan, koska tietää ettei pärjäisi niissä keskusteluissa. Ne ketjut ovat juuri siitä syystä tämän palstan asiallisimpia ja mieluisia lukea.
Tiedän, että tämä kirjoitus voidaan nähdä henkilöön kiinnikäymisenä, mutta olen niin lopen kyllästynyt, kun niin moni ketju saastutetaan typerällä jankkauksella, joissa lähes poikkeuksetta on toisena osapuolena usko_vainen, joko rekisteröidyllä nimimerkillä tai puskanimimerkillä.
Toivon, että muut palstalaiset eivät lähtisi noihin jankkauksiin mukaan, vaikka kuinka tekisi mieli.
Ei minulla muuta, kiitos ja hyvää yötä.>> Toivon, että muut palstalaiset eivät lähtisi noihin jankkauksiin mukaan, vaikka kuinka tekisi mieli. <<
Todellakin ja aamen!- pidän.hänestä
Minusta hän on hyvä keskustelija ja sanoo nasevasti asiaa.
Minä pidän hänestä. Mutta Eerika vain jankuttaa. - OletPalannutIR
Et ilmeisesti itse pysty keskustelamaan hänen kanssaan, vai mitä InhottavaRealisti?
Olet taas levittämässä valheitasi omasta katkeruudestasi. - Asiat.asiana
Juuri näin. usko_vainen multinikkeineen on palstan turhin kirjoittaja. Ja siihen 😁😁😁 päälle!
- TheVoiceOfTruth
OletPalannutIR kirjoitti:
Et ilmeisesti itse pysty keskustelamaan hänen kanssaan, vai mitä InhottavaRealisti?
Olet taas levittämässä valheitasi omasta katkeruudestasi.Kukaan ei pysty keskustelemaan uskiksen kanssa.
- Juuri_näin
TheVoiceOfTruth kirjoitti:
Kukaan ei pysty keskustelemaan uskiksen kanssa.
Koska uskis ei osaa keskustella, niin ei sellaisen kanssa pysty kukaan keskustelemaan kuin hän itse puskanikkeineen, jolla (pidän.hänestä) on itseään tässä ketjun pätkässä kehunut.
Turhake koko uskis. - Asiat.asiana
Juuri_näin kirjoitti:
Koska uskis ei osaa keskustella, niin ei sellaisen kanssa pysty kukaan keskustelemaan kuin hän itse puskanikkeineen, jolla (pidän.hänestä) on itseään tässä ketjun pätkässä kehunut.
Turhake koko uskis.Tänä viikonloppuna uskis on ollut vähemmän paikalla. Ilmeisesti jokin ulkopuolinen taho on hillinnyt hänen maanista vaihettaan. Hyvä niin.
- Huolestunut.kansalainen
Uskikselle pitäisi etsiä jokin harrastus. Ehkä hän sitä kautta löytäisi elämään uutta sisältöä. Suosituksia?
- OnEhdotettu
Harrastuksen hankkimista on ehdotettu aikaisemminkin, mutta ei tunnu nappaavan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310063T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332481Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291918- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951224Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast111194- 711137
- 92972
- 49920
- 82914