Mies, oletko suhteen nainen

kaikysyäsaa

122

1547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehettykkää

      No niinpä tietennii.

    • Johtuiskotästä

      Romanttisuus ei ole sama asia kuin erityisherkkyys. Minusta tuntuu, ettei kyse ole niinkään siitä, että tunteellisuutta ei suvaittaisi, vaan että erityisherkkä henkilö, oli sitten nainen tai mies, on usein parisuhteessa haastava tapaus. Kun tuo yksikin mainitsi, että jos kumppani katsoo jotenkin, niin siitä nousee draama.

      • 938946892368923869268

        "Minusta tuntuu, ettei kyse ole niinkään siitä, että tunteellisuutta ei suvaittaisi, vaan että erityisherkkä henkilö, oli sitten nainen tai mies, on usein parisuhteessa haastava tapaus. "

        Niin minustakin tuntuu. Erityisherkkyys on tavallaan tunteiden säätelykyvyn vaikeutta, ja kun siihen lisätään parisuhdeynamiikka niin ei oikein voi laskea sen varaan, että vain toisella on oikeus erityiseen ymmärrykseen. Kulttuurisista syistä naisille sallitaan enemmän "draamailua" kuin miehille, se on totta. Tunteiden säätelyssä kumppani voi kyllä paljon auttaa, mutta ei niin, että vain toinen ymmärtää, se ei pitemmän päälle toimi.


      • 938946892368923869268 kirjoitti:

        "Minusta tuntuu, ettei kyse ole niinkään siitä, että tunteellisuutta ei suvaittaisi, vaan että erityisherkkä henkilö, oli sitten nainen tai mies, on usein parisuhteessa haastava tapaus. "

        Niin minustakin tuntuu. Erityisherkkyys on tavallaan tunteiden säätelykyvyn vaikeutta, ja kun siihen lisätään parisuhdeynamiikka niin ei oikein voi laskea sen varaan, että vain toisella on oikeus erityiseen ymmärrykseen. Kulttuurisista syistä naisille sallitaan enemmän "draamailua" kuin miehille, se on totta. Tunteiden säätelyssä kumppani voi kyllä paljon auttaa, mutta ei niin, että vain toinen ymmärtää, se ei pitemmän päälle toimi.

        .. Ehkä ei kannattaisi Olettaa, vaan Tietää.. HSP ei ole minkään TunteidenSäätelyKyvyn VaikeusSyndrooma.. ;D

        .. Jooh, mut jatkakaa.. Saapahan seurailla Huvittuneena TeitinAnalysointia, vaikka ette tiedä edes mistä puhutte, ettekä vaivaudu ottamaan selvää.. ;D


      • 9589468209680296820968
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ehkä ei kannattaisi Olettaa, vaan Tietää.. HSP ei ole minkään TunteidenSäätelyKyvyn VaikeusSyndrooma.. ;D

        .. Jooh, mut jatkakaa.. Saapahan seurailla Huvittuneena TeitinAnalysointia, vaikka ette tiedä edes mistä puhutte, ettekä vaivaudu ottamaan selvää.. ;D

        Ei olekaan, ei aivan, mutta tunteiden säätelykyvystä on kuitenkin kysymys.


      • 9589468209680296820968 kirjoitti:

        Ei olekaan, ei aivan, mutta tunteiden säätelykyvystä on kuitenkin kysymys.

        .. Ei ole.. Edelleen Oletat, Etkä Tiedä mistä puhut.. ;P


      • Erityisherkäksi itsensä määrittelevä ihminen on kykenemätön normaaliin parisuhteeseen. Tulee draamaa, kun vedetään herne nenään vähän joka asiasta. Tuskin kaikki "erityisherkät" sen kummoisempia ihmisiä on kuin muutkaan, mutta kun pitää jotenkin tehdä itsestään erityinen. Toisaalta normiherkkis ja "erityisherkkä" on kaksi eri asiaa, mutta kumpaakaan en halua parisuhteeseen toiseksi osapuoleksi juuri tuon draaman takia. Molemmista sukupuolista löytyy näitä dramaattisuuteen taipuvaisia ja jo aamukahvin keitosta saadaan aikaan kunnon show.


      • HSP.ei.epävakaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ehkä ei kannattaisi Olettaa, vaan Tietää.. HSP ei ole minkään TunteidenSäätelyKyvyn VaikeusSyndrooma.. ;D

        .. Jooh, mut jatkakaa.. Saapahan seurailla Huvittuneena TeitinAnalysointia, vaikka ette tiedä edes mistä puhutte, ettekä vaivaudu ottamaan selvää.. ;D

        Ei olekaan, HSP tuntee voimakkaammin, mutta on usein myös intrapsyykkisesti älykäs eli pystyy kontrolloimaan tunteitaan hyvin. Introvertit HSP:t ei yleensä ole mitään draamakuningattaria, vaan enemmänkin hillittyjä ja konflikteja välttäviä. Jotkut ekstrovertit HSP:t voi olla, mutta suurimpia draamakuningattaria on epävakaat persoonallisuudet.


      • HSP.ei.epävakaa kirjoitti:

        Ei olekaan, HSP tuntee voimakkaammin, mutta on usein myös intrapsyykkisesti älykäs eli pystyy kontrolloimaan tunteitaan hyvin. Introvertit HSP:t ei yleensä ole mitään draamakuningattaria, vaan enemmänkin hillittyjä ja konflikteja välttäviä. Jotkut ekstrovertit HSP:t voi olla, mutta suurimpia draamakuningattaria on epävakaat persoonallisuudet.

        .. Jeps, Ja HSP on kuin Spektri.. Piirteitä on monia ja niiden voimakkuudet vaihtelee.. Jollakin voi olla joitakin piirteitä hieman heikompana ja toisella taas vaikka kaikki piirteet erittäin vahvana jne.. ;P

        .. HSP:n Persoona/Luonne voi olla ihan mitä vain, niin kuin "Jästeilläkin".. Eli Empaatikoista Psykoihin ja vaikka mihin.. ;P


    • perisonyhtäkuinvätys

      Peris on ilmeisesti erityisherkkä vässykkä, joka bickyroyal-mies jutuillaan ja aisureille naureskelullaan yrittää asiaa peittää.

      • Wulw

        Täsmälleen noin. Keksii ominaisuuksia hahmoilleen, jotka itseltään puuttuvat.


      • Uuw
        Wulw kirjoitti:

        Täsmälleen noin. Keksii ominaisuuksia hahmoilleen, jotka itseltään puuttuvat.

        Kuka on peris? Tulee vain mieleen se pahkasian peräsmies.


      • Buhahaha
        Uuw kirjoitti:

        Kuka on peris? Tulee vain mieleen se pahkasian peräsmies.

        Kaikkien noiden bickyroyal-, janica-, liljalaakson timppa- juttujen kirjoittaja.


      • Uuw kirjoitti:

        Kuka on peris? Tulee vain mieleen se pahkasian peräsmies.

        Eiks se ollut myrkky- lehti? Siellä oli wunder-wepa ja kokonainen ja puolikas, palle ankka ja pera pervo. Mutta joo.. noi liljanlaakson jutut vois olla samasta toimituksesta...


      • Wwu
        Dissident kirjoitti:

        Eiks se ollut myrkky- lehti? Siellä oli wunder-wepa ja kokonainen ja puolikas, palle ankka ja pera pervo. Mutta joo.. noi liljanlaakson jutut vois olla samasta toimituksesta...

        Entäs Mad? No joku semmonen se oli. Noita bicky-juttuja en lue, joten ei ne mua haittaakaan.


      • Wwu kirjoitti:

        Entäs Mad? No joku semmonen se oli. Noita bicky-juttuja en lue, joten ei ne mua haittaakaan.

        Höpö oot... nyt nukkumaan ja lopeta se kekkelehtäminen täällä... pyydä sitä ukonrähjääs heräämään elämään...


      • Wwu
        Dissident kirjoitti:

        Höpö oot... nyt nukkumaan ja lopeta se kekkelehtäminen täällä... pyydä sitä ukonrähjääs heräämään elämään...

        Kekkelehin mitä kekkelehin. Mitä se kekkelekkää kuuluu 😋


      • Wwu kirjoitti:

        Kekkelehin mitä kekkelehin. Mitä se kekkelekkää kuuluu 😋

        Saat sitä kekkelehtiäkin...kuhan taas ällyytin...


      • Wwu
        Dissident kirjoitti:

        Saat sitä kekkelehtiäkin...kuhan taas ällyytin...

        Luulee hän, pissis-dissis 👅


      • Wwu kirjoitti:

        Luulee hän, pissis-dissis 👅

        Wuuta on kiva kiusia...


      • Buhahaha kirjoitti:

        Kaikkien noiden bickyroyal-, janica-, liljalaakson timppa- juttujen kirjoittaja.

        Eikä ne ole mitään Periksen kirjoittamia juttuja, kun mä oon ihan itse Turussa asuessani nähnyt näitä tyyppejä. Näin usein Bicky Royal-miehen varisuolla ja olin hänen kanssa juttusillakin, kun näin hänet Varissuon K-kaupassa.

        Timpan näin myös usein Prismassa ostokilla perheensä kanssa ja Paksuniska-Makea näin myös joskus varissuolla, ennen kun hän joutui lusimaan.


    • Wwwwwu

      "Naiset haluavat, että mies olisi herkkä ja vahva yhtä aikaa, mutta se ei vain ole mahdollista."

      Kyllä se on mahdollista.

      • Niin on. Painonnostoa harrastava itkupilli...


      • Wwu
        Dissident kirjoitti:

        Niin on. Painonnostoa harrastava itkupilli...

        Yhyyy.. Miksei tää nouse...SNIIF, tyrsk..😢 Mammaa...



      • Wwu

      • flowersreally

      • flowersreally kirjoitti:

        Uuh, mitä ihania (m)gtow-miehiä.

        Njää... Eläpäs nyt ala kuule iintoilemaan siellä...

        En tiedä muista, mutta nyt on miehekäs olo. Orapihlaja-aita lähtee rusahdelleen juurineen mukaan, kun mä ja mun enkkudaami niin sanotaan. Meillä on jumalaton valta tällä tontilla. Pikkuisen jopa vaikeaa olla nauramatta mielipuolista naurua...


      • flowersreally kirjoitti:

        Uuh, mitä ihania (m)gtow-miehiä.

        .. OmoPoikia noi on... Tai jotain muuta EiIhanHeteroa.. ;P

        .. Vai, että Flower(kin) käyttelee OmoKorttia.. Noh, Naiset.. ;D


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Njää... Eläpäs nyt ala kuule iintoilemaan siellä...

        En tiedä muista, mutta nyt on miehekäs olo. Orapihlaja-aita lähtee rusahdelleen juurineen mukaan, kun mä ja mun enkkudaami niin sanotaan. Meillä on jumalaton valta tällä tontilla. Pikkuisen jopa vaikeaa olla nauramatta mielipuolista naurua...

        Noista sun touhuista tuli mieleen tää:

        https://www.youtube.com/watch?v=FJfFZqTlWrQ


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. OmoPoikia noi on... Tai jotain muuta EiIhanHeteroa.. ;P

        .. Vai, että Flower(kin) käyttelee OmoKorttia.. Noh, Naiset.. ;D

        Omokortti sullon housuissas.


      • flowersreally kirjoitti:

        Noista sun touhuista tuli mieleen tää:

        https://www.youtube.com/watch?v=FJfFZqTlWrQ

        No jotain samaa agrea varmaan on takana. Tuo pensasaita on mua harmittanut jo vuosia. Siinä on vaikka mitä puskaa ja nyt kun sen saa noinkin helposti irti, niin kyllähän se tuntuu hyvältä. Kunhan saan sen kiskottua irti, niin sitten silppuan yhden vaahteran siitä. Vetelen sammaleet pois pihasta ja kaippa siihen sit pitää laittaa nurmikonsiementä ja jotain lannoketta, missä on typet ja kalkit sun muut. Pihatielle jos vielä ottas mursketta kuorman ja levittelis traktorilla, kun se siinä pihassa on.

        Toisaalta tää vois sopia kanssa...perussuomalainen mies... Heikki kuulakin laulussaan sanoo, että "et saa mua muuttumaan, kusen ennemmin vaikka muuntajaan".

        https://youtu.be/nUyFg9xoPKk


      • 54545454

        Nainen saa olla herkkä ja silti kelpaa miehille
        Nainen saa olla vahva ja silti kelpaa miehille
        Miehen pitää olla herkkä ja vahva yhtä aikaa että kelpaa naisille


    • Tilaanyhdenkiitos

      Mulle kelpais semmonen ei jännämies 😌

    • No kaikelle pitää nykyään olla diagnoosi. Mutta jotain herkkyyttä kai tunnistan itsestänikin, mutta en mä tajua, että miks muitten pitäis siitä mitään erikoishuomiota pitää??? Eiköhän tuo ole ihan mun homma pärjätä luonteeni kanssa. Ja ketkä ei siitä luonteesta tykkää, niin se on niitten ongelma... Niitä kahta heiluvaa uloketta kropan alaosassa apunaankäyttäen pääsee kauemmaks...

      • 9389859368923689682

        Siinäpä viisas kommentti.


      • 9389859368923689682 kirjoitti:

        Siinäpä viisas kommentti.

        Yksinkertaisuus on kaunista.


      • Jos sinä et halua omasta herkkyydestäsi numeroa tehdä, niin löytyy kymmenittäin ehkä jopa sadoittain sellaisia, jotka todellakin korostavat omaa herkkyyttään. Se on jotenkin säälittävää, kun kaikki vastoinkäymiset ovat elämää suurempia ongelmia ja niihin jäädään sitten rypemään, kun ollaan niin herkkiä.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Jos sinä et halua omasta herkkyydestäsi numeroa tehdä, niin löytyy kymmenittäin ehkä jopa sadoittain sellaisia, jotka todellakin korostavat omaa herkkyyttään. Se on jotenkin säälittävää, kun kaikki vastoinkäymiset ovat elämää suurempia ongelmia ja niihin jäädään sitten rypemään, kun ollaan niin herkkiä.

        No minusta sellaiset ovat jättäneet asian siihen, kun joku syy tai diagnoosin tapainen löytyy. Herkkyys, ujous, äkkipikaisuus...kaikki samaa, vaikka erilaisia piirteitä, niitten kanssa on tultava toimeen. Jokaisella piirteellä on vahvuutensa, mutta myös heikkoutensa. Mutta tosiasiahan on, että niitten kanssa on opittava elämään niin, että elämä on mielekästä.

        Nuo sun mainitsemat ihmiset ovat todenneet, että pyörästä on kumi puhki, siksi sillä on kehno ajaa, tyytyvät siihen...minä paikkaan sen renkaan myös, niin on parempi ajaa....


      • katkeruuskortti.käyttöön
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Jos sinä et halua omasta herkkyydestäsi numeroa tehdä, niin löytyy kymmenittäin ehkä jopa sadoittain sellaisia, jotka todellakin korostavat omaa herkkyyttään. Se on jotenkin säälittävää, kun kaikki vastoinkäymiset ovat elämää suurempia ongelmia ja niihin jäädään sitten rypemään, kun ollaan niin herkkiä.

        Oletko varma, ettet ole törmännyt narsisteihin, jotka väittää olevansa erityisherkkiä? Jotenkin vähän haiskahtaa siltä, koska katkeruus paistaa läpi... Eli hakeudut narsistien seuraan ja sitten tilität täällä, kun olet saanut niiltä paskaa käteen... :D


      • katkeruuskortti.käyttöön kirjoitti:

        Oletko varma, ettet ole törmännyt narsisteihin, jotka väittää olevansa erityisherkkiä? Jotenkin vähän haiskahtaa siltä, koska katkeruus paistaa läpi... Eli hakeudut narsistien seuraan ja sitten tilität täällä, kun olet saanut niiltä paskaa käteen... :D

        Mikä katkeruus? Minulla ei ole syytä olla katkera siitä, jos joku toinen tekee omasta elämästään vaikeaa ja suurta draamaa. Minä en myöskään ole sen ammattikunnan edustaja, joka voi diagnosoida toiselle narsismia tai muutakaan pääntautia.


      • katkeruuskortti.validi
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Mikä katkeruus? Minulla ei ole syytä olla katkera siitä, jos joku toinen tekee omasta elämästään vaikeaa ja suurta draamaa. Minä en myöskään ole sen ammattikunnan edustaja, joka voi diagnosoida toiselle narsismia tai muutakaan pääntautia.

        Eli sä olet ollut narsistin kanssa suhteessa, muttet tajunnut, että se on narsisti, vaan luulit, että se on erityisherkkä? :D


      • katkeruuskortti.validi kirjoitti:

        Eli sä olet ollut narsistin kanssa suhteessa, muttet tajunnut, että se on narsisti, vaan luulit, että se on erityisherkkä? :D

        Tai sitten vaan yksinkertaisesti ei ymmärrä sitä, että joku voi jonkun diagnoosin perusteella viskata elämänsä muitten vastuulle...


      • Dissident kirjoitti:

        Tai sitten vaan yksinkertaisesti ei ymmärrä sitä, että joku voi jonkun diagnoosin perusteella viskata elämänsä muitten vastuulle...

        Eli ei osaa suomeksi olla aikuinen...


      • katkeruuskortti.validi kirjoitti:

        Eli sä olet ollut narsistin kanssa suhteessa, muttet tajunnut, että se on narsisti, vaan luulit, että se on erityisherkkä? :D

        Minä en usko näihin muoti-ilmiöihin, kuten erityisherkkyyteen. Jos joku ei saa elämäänsä kasaan, niin siitä voi syyttää ihan itseään ei muita, kuten nämä erityisen herkkänahkaiset tekee. Ja onhan niin helppoa mennä lääkäriin valittamaan, kun elämä potkii päähän. Heti saa pari viikkoa sairaslomaa, vaikka taustalla on vain se, ettei yksinkertsisesti huvita mennä töihin. Ei sillä ole narsismin kanssa mitään tekemistä. Ja toisaalta tänä päivänä narsistiksi syytellään kaikkia, jotka ovat eri mieltä, koska se on helpompaa kuin oikeasti ymmärtää, miksi se toinen on eri mieltä.


      • ei.enää.narsistia
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Minä en usko näihin muoti-ilmiöihin, kuten erityisherkkyyteen. Jos joku ei saa elämäänsä kasaan, niin siitä voi syyttää ihan itseään ei muita, kuten nämä erityisen herkkänahkaiset tekee. Ja onhan niin helppoa mennä lääkäriin valittamaan, kun elämä potkii päähän. Heti saa pari viikkoa sairaslomaa, vaikka taustalla on vain se, ettei yksinkertsisesti huvita mennä töihin. Ei sillä ole narsismin kanssa mitään tekemistä. Ja toisaalta tänä päivänä narsistiksi syytellään kaikkia, jotka ovat eri mieltä, koska se on helpompaa kuin oikeasti ymmärtää, miksi se toinen on eri mieltä.

        Koetahan vaan nyt pitää huolta siitä, ettet enää ota narsistista miestä/naista, niin et aiheuta itsellesi enää lisää tuskaa... :)


      • ei.enää.narsistia kirjoitti:

        Koetahan vaan nyt pitää huolta siitä, ettet enää ota narsistista miestä/naista, niin et aiheuta itsellesi enää lisää tuskaa... :)

        Onhan se mukava, että joku pitää minunkin hyvinvoinnista huolta, mutta kummallinen pakkomielle sinulla tuntuu olevan narsisteista. Mutta jos olet itse tutustunut läheisesti oikeaan narsistiin, niin varmasti tiedät mistä puhut.


      • olen.auttamassa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Onhan se mukava, että joku pitää minunkin hyvinvoinnista huolta, mutta kummallinen pakkomielle sinulla tuntuu olevan narsisteista. Mutta jos olet itse tutustunut läheisesti oikeaan narsistiin, niin varmasti tiedät mistä puhut.

        Ole hyvä vaan, olen täällä auttamassa ihmisiä. :)


    • kaisanoasaa

      Mies on suhteen pomo. Nainen tekee kuten mies käskee.

      • Wuuw

        Voihan se joskus työsuhteessa olla noinkin..


      • Wuuw kirjoitti:

        Voihan se joskus työsuhteessa olla noinkin..

        Suhde kuin suhde...ei näillä ammuta, ja vaikka ammuttas, ei osus... siis jutuilla..


      • Wwu
        Dissident kirjoitti:

        Suhde kuin suhde...ei näillä ammuta, ja vaikka ammuttas, ei osus... siis jutuilla..

        Mutta kun täällä olla suhteettomia..


      • Buhahaha
        Wwu kirjoitti:

        Mutta kun täällä olla suhteettomia..

        Eikös kaikilla ole kuitenkin suhde ainakin itseensä, oli sitten hyvä tai huono?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Eikös kaikilla ole kuitenkin suhde ainakin itseensä, oli sitten hyvä tai huono?

        Täällä on ainakin sairas suhde palstaan jokaisella.. palstalta voi olla pois ja lähteä, mutta palsta ei lähde sinusta ikinä...


      • 394819582390682903648
        Dissident kirjoitti:

        Täällä on ainakin sairas suhde palstaan jokaisella.. palstalta voi olla pois ja lähteä, mutta palsta ei lähde sinusta ikinä...

        Tämä totta, en varmasti unohda täällä oppimaani ikinä :)


      • 394819582390682903648 kirjoitti:

        Tämä totta, en varmasti unohda täällä oppimaani ikinä :)

        Pitää osata lukea rivienvälistä. Kaikessa on ripaus totta...


      • 9358946893068902684364
        Buhahaha kirjoitti:

        Eikös kaikilla ole kuitenkin suhde ainakin itseensä, oli sitten hyvä tai huono?

        Tuokin on muuten aika briljantti kommentti :)


      • Buhahaha
        Dissident kirjoitti:

        Täällä on ainakin sairas suhde palstaan jokaisella.. palstalta voi olla pois ja lähteä, mutta palsta ei lähde sinusta ikinä...

        Siis tää palsta on vähän niinkun henkinen herpes?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Siis tää palsta on vähän niinkun henkinen herpes?

        Joo, niin on. Moni on teatraalisesti sanonut lähtevänsä, mutta loppujen lopuksi kohta taas löytyy täältä kohta uudelleen. Ehkä jotkut pitää huomaamattaan taukoa, niin sitten se toimii. Mutta onhan tää aika huippumesta kaikesta sekopäisestäkin sisällöstä huolimatta.


    • 12121212121212

      Miehet koulutetaan feministien toimesta yhä naisellisemmiksi jotta naisilla olisi kivan mukavaa olla töissä, kouluissa, jne. Samanaikaisesti naiset haluavat ottaa miesten roolit itselleen.

      Sitten törmätäänkin ongelmaan: pariutuessa moderni feministi muuttuu konservatiiviseksi.

      160cm kodin hengetär tahtoo pitkän, vahvan, jämäkän, menestyneen tosimiehen koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".

      175cm kamppailulajeja harrastava uranainen tahtoo pitkän, vahvan, jämäkän, menestyneen tosimiehen koska "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä".

      Kukaan ei ole vieläkään vastannut kysymykseen kumpi näistä periaatteista on se oikea?

      Yhä harvenevasta tosimiesten kannasta ei löydy kumppania kuin pienelle vähemmistölle naisista. Osa paneskelee alfojen kanssa nuorena ja pariutuu betamiehen kanssa siksi aikaa että lapset tulee tehtyä ja elatus hoidettua. Yhä useampi jää sinkuksi.

      • Vinku vonku. :)


      • Uuw

      • vastaann

        "Kukaan ei ole vieläkään vastannut kysymykseen kumpi näistä periaatteista on se oikea?"

        Kumpikin. Naisen kannattaa aina valita tuollainen tosimies, oli itse millainen tahansa.


      • Wuuw
        vastaann kirjoitti:

        "Kukaan ei ole vieläkään vastannut kysymykseen kumpi näistä periaatteista on se oikea?"

        Kumpikin. Naisen kannattaa aina valita tuollainen tosimies, oli itse millainen tahansa.

        Leikkimieskö olisi parempi?

        Toyboy. Ehkä.


      • Uuw

      • Uuw kirjoitti:

        Onko tuo yksi partasuu tatuoinut oman kuvan tissiinsä?

        En nää, mutta yks innokas politiikanseuraaja tatuoi kaksi viimeisen kierroksen presidenttiehdokasta kankkuihinsa. Toisessa kannikassa oli Ahtisaaren Mara Ja toisessa Lisbetti Rehni... Ja illalla pyllisti vaimolleen ja kysyi tunnistatko? Vaimo sanoi, ehdokkaat kuin vettä vain ja lisäs, että keskellä näköjään velttovirtanenkin...


      • Uuw
        Dissident kirjoitti:

        En nää, mutta yks innokas politiikanseuraaja tatuoi kaksi viimeisen kierroksen presidenttiehdokasta kankkuihinsa. Toisessa kannikassa oli Ahtisaaren Mara Ja toisessa Lisbetti Rehni... Ja illalla pyllisti vaimolleen ja kysyi tunnistatko? Vaimo sanoi, ehdokkaat kuin vettä vain ja lisäs, että keskellä näköjään velttovirtanenkin...

        😁Sultahan tippuu vitsejä joka käänteessä ..
        https://www.stara.fi/2017/03/20/kiimaiselle-chihuahualle-annettiin-trump-nukke/



      • Uuw

      • 12121212121212
        vastaann kirjoitti:

        "Kukaan ei ole vieläkään vastannut kysymykseen kumpi näistä periaatteista on se oikea?"

        Kumpikin. Naisen kannattaa aina valita tuollainen tosimies, oli itse millainen tahansa.

        Eli höpsötykset tasa-arvosta kannattaa unohtaa.

        Feminiininen nainen tarvitsee rinnalleen maskuliinisen miehen, maskuliininen nainen ei tarvitse rinnalleen feminiinistä miestä = maskuliinisuus on feminiinisyyttä arvokkaampaa.

        Huomionarvoista on muuten että miesten naismaku on monipuolisempi kuin naisten miesmaku.

        Usein feminiiniset miehet pitävät maskuliinisista naisista, poikatytöistä, Justiinoista, dominoista, jne.
        Monet lyhyet miehet pitävät pitkistä naisista, mutta ei toisin päin.
        Jne.

        Kun mies rikkoo itse perinteisiä sukupuolirooleja, loogisesti rinnalle haetaan naista joka myös rikkoo perinteisiä sukupuolirooleja. Kaikki naiset taas haluavat samaa, riippumatta millaisia ovat ja mikä heille tosielämässä sopisi.

        Erikoista että miehet ovat kehittyneet monipuolisemmiksi, kun taas naiset eivät.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Eli höpsötykset tasa-arvosta kannattaa unohtaa.

        Feminiininen nainen tarvitsee rinnalleen maskuliinisen miehen, maskuliininen nainen ei tarvitse rinnalleen feminiinistä miestä = maskuliinisuus on feminiinisyyttä arvokkaampaa.

        Huomionarvoista on muuten että miesten naismaku on monipuolisempi kuin naisten miesmaku.

        Usein feminiiniset miehet pitävät maskuliinisista naisista, poikatytöistä, Justiinoista, dominoista, jne.
        Monet lyhyet miehet pitävät pitkistä naisista, mutta ei toisin päin.
        Jne.

        Kun mies rikkoo itse perinteisiä sukupuolirooleja, loogisesti rinnalle haetaan naista joka myös rikkoo perinteisiä sukupuolirooleja. Kaikki naiset taas haluavat samaa, riippumatta millaisia ovat ja mikä heille tosielämässä sopisi.

        Erikoista että miehet ovat kehittyneet monipuolisemmiksi, kun taas naiset eivät.

        Uli-uli...


      • Uuw kirjoitti:

        Tämä on romanttisempi versio.
        https://youtu.be/jF9oLO390Vw

        Trumppi kestää kuin valtiomiehen täytyykin...kaikkee niitten pitääkin tehdä...ottaa tsihuahualta poskeen.....noh...ennemmin noin kun nuolla puuttinin persuutta.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Uli-uli...

        "Vinku vonku. :)" "Uli-uli... "

        Argumentoinnin taso on huikea.


      • 12121212121212
        super-atm kirjoitti:

        "Vinku vonku. :)" "Uli-uli... "

        Argumentoinnin taso on huikea.

        Taso on sama kuin aina.

        Hassua että naiset syyttävät miehiä lutkittelusta, mutta itse käyttävät naisten versiota ko. häpäisytaktiikasta.

        "Vässykät! Heikot! Neidit! Joojoo uliulivalivali!"


      • Buhahaha
        super-atm kirjoitti:

        "Vinku vonku. :)" "Uli-uli... "

        Argumentoinnin taso on huikea.

        Lineri ei tarvitse korkeatasoista argumentointia, kun se on kuitenkin aina oikeassa (ainakin omasta mielestään) ja meidän tyhmien miesten pitäisi vaan ymmärtää se selittämättäkin.


      • Uuw
        Dissident kirjoitti:

        Trumppi kestää kuin valtiomiehen täytyykin...kaikkee niitten pitääkin tehdä...ottaa tsihuahualta poskeen.....noh...ennemmin noin kun nuolla puuttinin persuutta.

        Tuossahan on vain kyseessä kansainvälisten suhteiden hoito, sillä chihuahua on meksikolainen rotu.
        Siinä sulle muurit, pallinaama!


      • Uuw kirjoitti:

        Tuossahan on vain kyseessä kansainvälisten suhteiden hoito, sillä chihuahua on meksikolainen rotu.
        Siinä sulle muurit, pallinaama!

        Niin.....rakastelun kieltä ymmärtää tyhmempikin... aika ovelia noi meksikaanot...


      • super-atm kirjoitti:

        "Vinku vonku. :)" "Uli-uli... "

        Argumentoinnin taso on huikea.

        Äläpä muuta sano. Noin lyhyeksi Pikkukakkosen tekstin voi tiivistää.


      • hanuristak
        12121212121212 kirjoitti:

        Taso on sama kuin aina.

        Hassua että naiset syyttävät miehiä lutkittelusta, mutta itse käyttävät naisten versiota ko. häpäisytaktiikasta.

        "Vässykät! Heikot! Neidit! Joojoo uliulivalivali!"

        Ei näihin kukaan varmaan jaksa enää kommentoida mitään järkevää, kun sama levy pyörii teillä päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Etkö huomaa toistavasi itseäsi?


      • hanuristak kirjoitti:

        Ei näihin kukaan varmaan jaksa enää kommentoida mitään järkevää, kun sama levy pyörii teillä päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Etkö huomaa toistavasi itseäsi?

        Tuo on juuri sitä pään hakkaamista kiviseinään. Ja vielä siihen samaan kohtaan, jossa on se naula pysytyssä. Aina uudestaan ja uudestaan. Eikä auta, vaikka joku sanoo että siirry edes askeleen sivummas siitä naulasta. Ei. Kun se oikea paikka on just tässä! Jynks, jynks, jynks...


      • 2121
        12121212121212 kirjoitti:

        Eli höpsötykset tasa-arvosta kannattaa unohtaa.

        Feminiininen nainen tarvitsee rinnalleen maskuliinisen miehen, maskuliininen nainen ei tarvitse rinnalleen feminiinistä miestä = maskuliinisuus on feminiinisyyttä arvokkaampaa.

        Huomionarvoista on muuten että miesten naismaku on monipuolisempi kuin naisten miesmaku.

        Usein feminiiniset miehet pitävät maskuliinisista naisista, poikatytöistä, Justiinoista, dominoista, jne.
        Monet lyhyet miehet pitävät pitkistä naisista, mutta ei toisin päin.
        Jne.

        Kun mies rikkoo itse perinteisiä sukupuolirooleja, loogisesti rinnalle haetaan naista joka myös rikkoo perinteisiä sukupuolirooleja. Kaikki naiset taas haluavat samaa, riippumatta millaisia ovat ja mikä heille tosielämässä sopisi.

        Erikoista että miehet ovat kehittyneet monipuolisemmiksi, kun taas naiset eivät.

        "Usein feminiiniset miehet pitävät maskuliinisista naisista, poikatytöistä, Justiinoista, dominoista, jne."

        Ja usein myös maskuliiniset naiset näyttävät pitävän feminiinistä miehistä, kun nuo tapaukset kerran säännöllisesti pariutuvat keskenään. Kaikilla tuntemillani "justiinoilla" on feminiinen mies.

        Koska maskuliinen henkilö haluaa olla se joka määrää kaapinpaikan, eivät nämä keskenään tule mitenkään toimeen. Heidän parisuhteensa on silkkaa tappelua sen lyhyen ajan mitä se kestää. Toisen on oltava maskuliinen ja toisen feminiininen, että suhde toimii. Näkeehän tuon homo- ja lesbosuhteissakin. Aina niissä toinen on "mies" ja toinen "nainen", vaikka samaa sukupuolta ovat.


      • 2121 kirjoitti:

        "Usein feminiiniset miehet pitävät maskuliinisista naisista, poikatytöistä, Justiinoista, dominoista, jne."

        Ja usein myös maskuliiniset naiset näyttävät pitävän feminiinistä miehistä, kun nuo tapaukset kerran säännöllisesti pariutuvat keskenään. Kaikilla tuntemillani "justiinoilla" on feminiinen mies.

        Koska maskuliinen henkilö haluaa olla se joka määrää kaapinpaikan, eivät nämä keskenään tule mitenkään toimeen. Heidän parisuhteensa on silkkaa tappelua sen lyhyen ajan mitä se kestää. Toisen on oltava maskuliinen ja toisen feminiininen, että suhde toimii. Näkeehän tuon homo- ja lesbosuhteissakin. Aina niissä toinen on "mies" ja toinen "nainen", vaikka samaa sukupuolta ovat.

        .. MieliPide tuokin.. Vaikka vain MieliPide.. Ei mikään Fakta.. ;P

        .. Itse en tuollaiseen suhteeseen lähtisi.. Enää.. Jossa Toisen "Pitäisi" olla Alistetussa/Alisteisessa asemassa ja jos toinen ei suostu, niin suhde on yhtä TaisteluTannerta.. ;P

        .. TappeluPariSuhteet On Persiistä.. Oikeat&Aidot TaisteluPariSuhteet on Huippuja.. ;P


      • 12121212121212
        2121 kirjoitti:

        "Usein feminiiniset miehet pitävät maskuliinisista naisista, poikatytöistä, Justiinoista, dominoista, jne."

        Ja usein myös maskuliiniset naiset näyttävät pitävän feminiinistä miehistä, kun nuo tapaukset kerran säännöllisesti pariutuvat keskenään. Kaikilla tuntemillani "justiinoilla" on feminiinen mies.

        Koska maskuliinen henkilö haluaa olla se joka määrää kaapinpaikan, eivät nämä keskenään tule mitenkään toimeen. Heidän parisuhteensa on silkkaa tappelua sen lyhyen ajan mitä se kestää. Toisen on oltava maskuliinen ja toisen feminiininen, että suhde toimii. Näkeehän tuon homo- ja lesbosuhteissakin. Aina niissä toinen on "mies" ja toinen "nainen", vaikka samaa sukupuolta ovat.

        "Toisen on oltava maskuliinen ja toisen feminiininen, että suhde toimii."

        Järjellinen teoria.

        Vaikuttaa selvältä missä tapauksissa parit löytyvät:

        - maskuliiniset miehet ja feminiiniset naiset löytävät erinomaisesti toisensa
        - siltä väliltä olevat tavikset (mies maskuliininen, nainen feminiininen, mutta kumpikaan ei lähelläkään ääripäätä) löytävät _kohtuullisesti_ toisensa

        Niissä tapauksissa kun roolit alkavat kääntyä toisin päin, _nainen_ on yleensä se osapuoli jolle se ei kelpaa. Esimerkiksi:

        - monelle nörttipojalle kelpaisi itsepuolustuslajeja harrastava poikatyttö, mutta ei toisin päin
        - on paljon submissiivisia miehiä mutta vähän dominoivia naisia
        - monelle lyhyelle ja hintelälle miehelle kelpaisi pitkä ja romuluinen nainen, mutta ei toisin päin

        Tästä joukosta kauniit naiset usein seilaavat lyhyeksi jäävästä suhteesta toiseen. Kauneudellaan he saavat haluamansa vielä isomman/vahvemman/menestyneemmän/rajumman miehen, mutta suhteet eivät kestä. Loput ovat "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa", koska heidän tasonsa ei riitä 185cm leveäharteisiin ja jykeväleukaisiin vahvoihin alfamiehiin.


      • ihanvihjeenä
        Buhahaha kirjoitti:

        Lineri ei tarvitse korkeatasoista argumentointia, kun se on kuitenkin aina oikeassa (ainakin omasta mielestään) ja meidän tyhmien miesten pitäisi vaan ymmärtää se selittämättäkin.

        Lineri voisi katkaisuttaa sormensa niin ei voi näpytellä ihan kaikkea tänne


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Toisen on oltava maskuliinen ja toisen feminiininen, että suhde toimii."

        Järjellinen teoria.

        Vaikuttaa selvältä missä tapauksissa parit löytyvät:

        - maskuliiniset miehet ja feminiiniset naiset löytävät erinomaisesti toisensa
        - siltä väliltä olevat tavikset (mies maskuliininen, nainen feminiininen, mutta kumpikaan ei lähelläkään ääripäätä) löytävät _kohtuullisesti_ toisensa

        Niissä tapauksissa kun roolit alkavat kääntyä toisin päin, _nainen_ on yleensä se osapuoli jolle se ei kelpaa. Esimerkiksi:

        - monelle nörttipojalle kelpaisi itsepuolustuslajeja harrastava poikatyttö, mutta ei toisin päin
        - on paljon submissiivisia miehiä mutta vähän dominoivia naisia
        - monelle lyhyelle ja hintelälle miehelle kelpaisi pitkä ja romuluinen nainen, mutta ei toisin päin

        Tästä joukosta kauniit naiset usein seilaavat lyhyeksi jäävästä suhteesta toiseen. Kauneudellaan he saavat haluamansa vielä isomman/vahvemman/menestyneemmän/rajumman miehen, mutta suhteet eivät kestä. Loput ovat "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa", koska heidän tasonsa ei riitä 185cm leveäharteisiin ja jykeväleukaisiin vahvoihin alfamiehiin.

        Sinun väitteesi tiivistettynä kuuluu, että miehelle kelpaa mikä vain ja nainen tekee valinnan. Ei se niin mene, mies voi nirsoilla ja valikoida ihan samalla tavalla. Katsos, kaikki miehet eivät ole epätoivoisia pillunvonkaajia.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Äläpä muuta sano. Noin lyhyeksi Pikkukakkosen tekstin voi tiivistää.

        Huono vitsi, kuten sinäkin olet.


      • Dempsey.Makepeace
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. MieliPide tuokin.. Vaikka vain MieliPide.. Ei mikään Fakta.. ;P

        .. Itse en tuollaiseen suhteeseen lähtisi.. Enää.. Jossa Toisen "Pitäisi" olla Alistetussa/Alisteisessa asemassa ja jos toinen ei suostu, niin suhde on yhtä TaisteluTannerta.. ;P

        .. TappeluPariSuhteet On Persiistä.. Oikeat&Aidot TaisteluPariSuhteet on Huippuja.. ;P

        "Oikeat&Aidot TaisteluPariSuhteet on Huippuja.. ;P"

        Kuten Dempsey & Makepeace. 8)


      • Dempsey.Makepeace kirjoitti:

        "Oikeat&Aidot TaisteluPariSuhteet on Huippuja.. ;P"

        Kuten Dempsey & Makepeace. 8)

        .. Jeps.. Sarjan nimen Suomentaja on varpisti käynyt TorniOy:n palveluksen.. ;D


    • mikäsuhde

      Erityisherkkä olen ja tunnen myötätuntokipuakin, kun näen jotakin sattuvan, mutta ei näillä statseilla saa suhdetta.

    • Nainen hyväksyy romanttisen ja herkän miehen jos...

      -mies on todella komea
      -miehellä on paljon omaisuutta ja suuret tulot
      -miehellä on erityisen paljon statusta, esim. julkkis

      Jos tavallinen keskitason mies on herkkä, niin se on niin suuri turn off naiselle, ettei kovin helposti sitä miinusta muilla ominaisuuksilla mies kompensoi.

      Naiset ja erityisesti feministit yrittävät kertoa että jokainen saa olla minkälainen tahansa sukupuolesta riippumatta. Tämä vapaus koskee ilmeisesti ainoastaan naisia. Miehille naiset asettavat edelleen tiukat raamit minkälainen saa olla minkälainen ei saa olla.

      • Buhahaha

        Ei ei, kyllä feministien mielestä jokainen saa todellakin olla minkälainen tahansa sukupuolesta riippumatta. Feministi sallii siis sen erilaisen miehenkin elää, mutta antaa sen miehen kyllä kulla kunniansa.


      • 9348958394682903860298

        Mulla on kyllä vähän sellainen kokemus, että miehet ovat paljon romanttisempia kuin naiset. Siis silloin kun rakastuvat. Ja jokainen on herkkä rakastuessaan, muuten se ei rakkautta olekaan. Itse pidän itseäni poikkeuksellisen epäromanttisena sikäli, että mulla on aina taipumusta katsoa nurkan taakse eli miettiä tilanteita monelta eri kantilta.

        Mutta ehkä näitäkin asioita kannattaisi tarkastella enemmän yksilökohtaisesti kuin sukupuolen mukaan. Sukupuoliroolituksen takia voi tosiaan olla, että miehille sallitaan vähemmän herkkyyden ilmituomista. Mutta kaikkia naisia ei tarvitsekaan miellyttää, täytyy vain löytää ne sopivat. Joku vanhempi, nuoren naisen kanssa seurusteleva mies täällä kerran kirjoitti, ettei hänen tarvitse miellyttää kaikkia nuoria naisia, vaan tarvitsee löytää se yksi nuori nainen, joka tykkää vanhemmista miehistä ja joka miellyttää itseä. Sama argumentti sopii tähän.


    • jdhqowhyo

      En lukenut linkkiä, mutta voisin kuvitella sellaisen tilanteen, että mies on joku toimistorotta, ja naisella moottoripyörä, jota nainen osaa itse korjailla ja rassailla Toimistorotta nysvää vain tietokoneensa ja papereidensa kanssa pöydän ääressä, eikä muuta osaa. Autotallissa ei toimistorotta ole juurikaan käynyt, kun menee aina julkisella töihinkin.

      Motoristi nainen on siis se mies, ja toimistorotta nainen.

    • ätminki

      Jännämiehet ei ole herkkiä vässyköitä vaan tosi miehii ja naiset tottelee.

    • Mies voi olla romanttinen mutta miksikään paskahousuksi ei tarvi alkaa.. :D

      • Buhahaha

        Meidän ätmien ongelma onkin se että me ei ole romanttisia, mutta kylläkin paskahousuja.


    • herkkuherkistelijä

      En ole. Omien kokemusteni mukaan emotionaaliset reaktioni ja niiden käsittely ovat aika perinteisiä miehisiä malleja. Mutta herkkä olen. Eli huomaan jos joku rassaa, ja ongelmani on, että analysoin sitä päässäni liikaa. Jolloin lopulta analyysistä tulee niin monimutkainen, etten saa sitä ulos järkevästi. Eli joskus on ollut vaikea suhtautua kumppanien "kilahduksiin" koska oletan, että kaikkeen pitää olla joku syy. Joten jos minulle vittuillaan, oletan että se johtuu jostain. Vaikka useimmiten sen syyn selvittämisyrityksestä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kilahdelkoon jos tykkää. Omiin muroihinsa kusevat, jos olen omat hommani hoitanut.

      Helppo silti samaistua noihin herkkiin miehiin. Naiset hyppivät silmille tahallaan, jos havaitsevat miehessä epävarmuutta. Ja samalla kasvattavat omaa pahaa oloaan, kun mies ahdistuu ja näyttää naisen silmissä entistä "heikommalta" Miksi toimia niin? Kun kyllähän aikuinen ihminen hommansa hoitaa tavalla tai toisella, kuten tuo jutun Jaakkokin on maininnut.

      Tosin ymmärrän kyllä heidän kumppaneitaankin. Hieman rasittavaa, kun rinnalla on kumppani joka ottaa helposti itseensä ympärillään tapahtuvista asioista. Useimmiten kun se ympäristö ei tarkoita mitään henk. kohtaista. Se vaan ei käsittele ketään pelkästään silkkihanskoin.

      • 934859052892538290385

        "Useimmiten kun se ympäristö ei tarkoita mitään henk. kohtaista. Se vaan ei käsittele ketään pelkästään silkkihanskoin."

        Sepä se, eikä useimmiten se ympäristö ei ole niin kiinnostunut meistä kuin me itse kuvittelemme :)


      • 39859046839046820698

        Täällä voisi olla enemmänkin tällaista hyvää analyysiä miehiltä miesnäkökulmasta. Myönnän itsekin olevani aika tuulella käyvä joskus, kaikki vain ärsyttää (pyydän kyllä ahkerasti anteeksi pahoja tekojani), sitten on päiviä kuin on iloinen kuin peipponen (kuten tänään). Hormonitoiminta on naisten ailahtelemisen syynä aika usein, mutta se ei tietenkään ole hyvä syy kohdella ketään huonosti. Ehkä useimmat parisuhteissa elävät miehet ovat turhankin sopeutuvaisia.


      • 39859046839046820698 kirjoitti:

        Täällä voisi olla enemmänkin tällaista hyvää analyysiä miehiltä miesnäkökulmasta. Myönnän itsekin olevani aika tuulella käyvä joskus, kaikki vain ärsyttää (pyydän kyllä ahkerasti anteeksi pahoja tekojani), sitten on päiviä kuin on iloinen kuin peipponen (kuten tänään). Hormonitoiminta on naisten ailahtelemisen syynä aika usein, mutta se ei tietenkään ole hyvä syy kohdella ketään huonosti. Ehkä useimmat parisuhteissa elävät miehet ovat turhankin sopeutuvaisia.

        "olevani aika tuulella käyvä"

        .. Niinhän ne Naiset UseastiOn.. Oikeita Seek&Destroy HormoniOhjuksia.. ;D


      • trööt
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "olevani aika tuulella käyvä"

        .. Niinhän ne Naiset UseastiOn.. Oikeita Seek&Destroy HormoniOhjuksia.. ;D

        Se On Ihan Yksilöstä kiinNi. MieHillä hyRRää horMonit siiNä Missä naisillaKin.


      • trööt kirjoitti:

        Se On Ihan Yksilöstä kiinNi. MieHillä hyRRää horMonit siiNä Missä naisillaKin.

        .. ;D.. Jeps, Mutta Naisissa tuota esiintyy enemmän.. KaikenMualimon HormoniOhjustelua.. Ja vaikka millä "TaistekuKärjellä" varustettuna.. ;D


      • trööt
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ;D.. Jeps, Mutta Naisissa tuota esiintyy enemmän.. KaikenMualimon HormoniOhjustelua.. Ja vaikka millä "TaistekuKärjellä" varustettuna.. ;D

        MieHissä esiinTyy enemMän rikolLisuutta Ja naRsismia.


      • trööt kirjoitti:

        MieHissä esiinTyy enemMän rikolLisuutta Ja naRsismia.

        .. Noh, Ei VarPisti esiinny.. ;D

        .. Molemmissa SukuPuolisissa On Vähintään Yhtä Paljon Persestelijöitä&Outoilijoita.. Vaikkakin Persestely&Outoilu Näyttäytyisikin (ainakin pikaisesti katsottuna) hieman eri tavalla SukuPuolinen välillä.. Samaa Peiskaa hieman ErillaisessaPaketissa.. ;P

        .. Ja LainMukaan(kin) on ihan EriAsia, kuin Moraalin&Etiikan mukaan jne.. ;P

        .. Ja sitten vielä se, että vieläkin (vaikka asiaan on koko ajan tulossa parannusta) naisia pidetään OletusArvoisesti LiianEnkeleinä ja/tai helposti "SyynTakeettomina" jne. vrt. Miehiin, joka sitten aiheuttaa kaikenlaista Vääristymää yms. näihin(kin) asioihin.. ;P

        .. Onks Sul PMS?.. ;D


    • Havainnolistaja

      Naiset on siitä kummallisia epeleitä, että he sanovat haluavansa tasavertaisen kumppanin, ja haluavat että asioista keskustellaan ja omastaan omia mielipiteitä. Mutta se mikä loppupeleissä ratkaisee on tämä

      http://hairpullingdoggiestyle.tumblr.com/

      Ja jos mies tuohon pystyy niin kiukuttelu vähenee huomattavasti. En ole kyllä suurta korrelaatiota kotitöiden ja arjen hallintaan tuolla nähnyt, mutta se usein riittää. Kunhan nyt asiansa jotenkin hoitaa.

      • Havainnollistaja

        Ja siis selvennyksenä. Pystyminen ei useinkaan ole miehestä kiinni. Vaan kun naisen luotto mieheen on tuolla tasolla, että hyvin yleinen seksuaalinen alistuminen tapahtuu rennosti ja luonnollisesti, niin sitten on usein kyseessä muutenkin hyvä matchi johon nainenkin haluaa panostaa. Miehet ovat paljon helpommin romantisoimassa suhteitaan ja naisiaan. Sillonkin kun ei ole edes mitään tsäännsejä.


      • hushiiteen
        Havainnollistaja kirjoitti:

        Ja siis selvennyksenä. Pystyminen ei useinkaan ole miehestä kiinni. Vaan kun naisen luotto mieheen on tuolla tasolla, että hyvin yleinen seksuaalinen alistuminen tapahtuu rennosti ja luonnollisesti, niin sitten on usein kyseessä muutenkin hyvä matchi johon nainenkin haluaa panostaa. Miehet ovat paljon helpommin romantisoimassa suhteitaan ja naisiaan. Sillonkin kun ei ole edes mitään tsäännsejä.

        Mees ny muualle runkkaamaan.


      • Havainnollistaja

        Mikäpä tämän romanttisempaa? :P


      • 395894580329468029368
        Havainnollistaja kirjoitti:

        Ja siis selvennyksenä. Pystyminen ei useinkaan ole miehestä kiinni. Vaan kun naisen luotto mieheen on tuolla tasolla, että hyvin yleinen seksuaalinen alistuminen tapahtuu rennosti ja luonnollisesti, niin sitten on usein kyseessä muutenkin hyvä matchi johon nainenkin haluaa panostaa. Miehet ovat paljon helpommin romantisoimassa suhteitaan ja naisiaan. Sillonkin kun ei ole edes mitään tsäännsejä.

        Kyllä tuossa mielestäni perää on. Jos suhteessa on luottamusta, niin seksuaalisuuden "kielellä" voi ilmaista monenlaisia fiiliksiä ja kokeilla erilaisia valtapositioita, niitäkin jotka eivät itselle välttämättä ole aivan luontaisia.

        Seksuaalinen yhteensopivuus ratkaisee paljon, mutta mielestäni se menee niin päin, että keittiöpsykologian ongelmat heijastuvat seksiin eikä niitä voi makkarissa ratkaista, vaan ihan keskustelemalla.


      • Havainnollistaja
        395894580329468029368 kirjoitti:

        Kyllä tuossa mielestäni perää on. Jos suhteessa on luottamusta, niin seksuaalisuuden "kielellä" voi ilmaista monenlaisia fiiliksiä ja kokeilla erilaisia valtapositioita, niitäkin jotka eivät itselle välttämättä ole aivan luontaisia.

        Seksuaalinen yhteensopivuus ratkaisee paljon, mutta mielestäni se menee niin päin, että keittiöpsykologian ongelmat heijastuvat seksiin eikä niitä voi makkarissa ratkaista, vaan ihan keskustelemalla.

        Se mitä ajoin takaa on, että kun matchi on molemminpuoleisesti hyvä, niin asiat on helpompia toteuttaa ja osapuolet uskaltavat heittäytyä suhteeseen. Ja toistensa "armoille" tasapuolisesti.

        Moni mies takertuu itselleen vääriin naisiin, koska ajattelee saavansa hommat rullaamaan sopeutumalla loputtomiin. Lopulta naista hatuttaa kymnysmattomies ja mies on hukannut kaikki tärkeät juttunsa toteuttaessaan toisen haaveita.

        Ja miksi yleensä näin päin mielestäni? Koska moni mies on kroonisessa puutteessa kun heistä ei tahdo sitä jotain löytyvän.


      • 393458904580936809638
        Havainnollistaja kirjoitti:

        Se mitä ajoin takaa on, että kun matchi on molemminpuoleisesti hyvä, niin asiat on helpompia toteuttaa ja osapuolet uskaltavat heittäytyä suhteeseen. Ja toistensa "armoille" tasapuolisesti.

        Moni mies takertuu itselleen vääriin naisiin, koska ajattelee saavansa hommat rullaamaan sopeutumalla loputtomiin. Lopulta naista hatuttaa kymnysmattomies ja mies on hukannut kaikki tärkeät juttunsa toteuttaessaan toisen haaveita.

        Ja miksi yleensä näin päin mielestäni? Koska moni mies on kroonisessa puutteessa kun heistä ei tahdo sitä jotain löytyvän.

        Noin asia taitaa olla. En tosiaan ollut ennen tämän palstan lukemista käsittänyt, miten vaikea miehelle on "saada nainen" tai miten monet miehet sen asian kokevat. Olen elänyt täydellisessä viattomuudessa ja tietämättömyydessä - ja luulen että samassa tietämättämyydessä elää suurin osa muistakin naisista. En ollut koskaan ajatellut, että sinkkumies olisi sinkku siksi että ei saisi naisia, vaan luulin että on siksi, ettei halua elää parisuhteessa. Mutta se onkin ilmeisesti harvianista.


      • 47364736433
        393458904580936809638 kirjoitti:

        Noin asia taitaa olla. En tosiaan ollut ennen tämän palstan lukemista käsittänyt, miten vaikea miehelle on "saada nainen" tai miten monet miehet sen asian kokevat. Olen elänyt täydellisessä viattomuudessa ja tietämättömyydessä - ja luulen että samassa tietämättämyydessä elää suurin osa muistakin naisista. En ollut koskaan ajatellut, että sinkkumies olisi sinkku siksi että ei saisi naisia, vaan luulin että on siksi, ettei halua elää parisuhteessa. Mutta se onkin ilmeisesti harvianista.

        Osa täälläkin on ihan vaan nirsoja.


      • 12121212121212
        Havainnollistaja kirjoitti:

        Ja siis selvennyksenä. Pystyminen ei useinkaan ole miehestä kiinni. Vaan kun naisen luotto mieheen on tuolla tasolla, että hyvin yleinen seksuaalinen alistuminen tapahtuu rennosti ja luonnollisesti, niin sitten on usein kyseessä muutenkin hyvä matchi johon nainenkin haluaa panostaa. Miehet ovat paljon helpommin romantisoimassa suhteitaan ja naisiaan. Sillonkin kun ei ole edes mitään tsäännsejä.

        Ongelmia kylläkin aiheuttaa se että taannoisen tutkimuksen perusteella 95% naisista on alistuvia, kun taas vain 40% miehistä on alistajia. Miesten seksuaaliset mieltymykset vaihtelevat enemmän, naisten ollessa kuin klooniarmeija.

        Eli jokaiselle naiselle ei löydy miestä joka "ottaa rajusti ja eläimellisesti" hiuksista vetäen.


      • 932489582398290346809236
        47364736433 kirjoitti:

        Osa täälläkin on ihan vaan nirsoja.

        Kuka nyt mitäkin on, mut ymmärsit varmaan pointin. Tottahan se on, että naiselle on aika helppoa saada mies tai olla ilman. Nuo molemmat keskimäärin miehille vaikeampia.


      • Havainnollistaja
        393458904580936809638 kirjoitti:

        Noin asia taitaa olla. En tosiaan ollut ennen tämän palstan lukemista käsittänyt, miten vaikea miehelle on "saada nainen" tai miten monet miehet sen asian kokevat. Olen elänyt täydellisessä viattomuudessa ja tietämättömyydessä - ja luulen että samassa tietämättämyydessä elää suurin osa muistakin naisista. En ollut koskaan ajatellut, että sinkkumies olisi sinkku siksi että ei saisi naisia, vaan luulin että on siksi, ettei halua elää parisuhteessa. Mutta se onkin ilmeisesti harvianista.

        Miehilläkin luonnollisesti on omat kriteerinsä kumppanilleen, mutta on totta että tavisjampan parisuhdemarkkinat ovat melko vaikeat. Hän kun on pääasiassa "ihan hyvä mies... Jollekkin muulle."

        Ja tuosta asetelmasta on vaikea edetä vaikka kiinnostaisikin. Kun myös se "joku muu" miettii, että "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" Toki tämä on viisasta, mutta tavisjampan kohdalla on usein vaikea löytää sitä naista joka malttaisi edes kokeilla. Elleivät perhoset ole lennelleet masussa jo tinderiä selatessa.

        Joka mimmi voi toki miettiä esim. Omalla kohdallaan kuinka usein niitä perhosia on mahassa heti, ja että olisi vielä muutenkin hyvä tyyppi? Eli mistä kohtaa voisi aitaa lähteä madaltamaan? En usko että se on miesten treffihaluttomuudesta kiinni, tai yrityksen puutteesta.


      • Havainnolistaja
        393458904580936809638 kirjoitti:

        Noin asia taitaa olla. En tosiaan ollut ennen tämän palstan lukemista käsittänyt, miten vaikea miehelle on "saada nainen" tai miten monet miehet sen asian kokevat. Olen elänyt täydellisessä viattomuudessa ja tietämättömyydessä - ja luulen että samassa tietämättämyydessä elää suurin osa muistakin naisista. En ollut koskaan ajatellut, että sinkkumies olisi sinkku siksi että ei saisi naisia, vaan luulin että on siksi, ettei halua elää parisuhteessa. Mutta se onkin ilmeisesti harvianista.

        En usko että asia on varsinaisesti yllätys monellekaan mimmille. Kunhan hetken katselevat ympärilleen. Mutta sen havaitseminen ei oikeastaan vaikuta mihinkään. Pikemminkin näkyvät ongelmat naisen saaannissa, saati niistä puhuminen, huonontavat miehen tarjontaa entisestään. Tekemällä hänestä ihan hyvän miehen. Jollekkin muulle...


      • 395894890682963890
        Havainnolistaja kirjoitti:

        En usko että asia on varsinaisesti yllätys monellekaan mimmille. Kunhan hetken katselevat ympärilleen. Mutta sen havaitseminen ei oikeastaan vaikuta mihinkään. Pikemminkin näkyvät ongelmat naisen saaannissa, saati niistä puhuminen, huonontavat miehen tarjontaa entisestään. Tekemällä hänestä ihan hyvän miehen. Jollekkin muulle...

        Eipä nuorella naisella ole mitään syytä ajatella miesten ongelmia, omia murheita ja kiireitä on riittämiin. Mutta naiset ihan vilpittömästi tykkäävät kaverimiehistään ja antavat omasta mielestään hyviä neuvoja tajuamatta asian syvällisiä puolia.

        Nuoret miehet ovat ihan yhtä itsekeskeisiä omien ongelmiensa kanssa, jolloin ne miehet, jotka osaavat sekä kuunnella että sytyttää löytävät helposti nättejä ja fiksuja tyttöystäviä teini-ikäisestä asti.

        Itsekeskeisyys kuuluu nuoruuteen, mutta se myös vaikeuttaa pariutumista, kun asioita pystyy tarkastelemaan vain omasta kapeasta näkökulmasta, jolloin voi päätyä huonoihin valintoihin tai jää kokonaan ilman.


      • 9335895819851095810958
        395894890682963890 kirjoitti:

        Eipä nuorella naisella ole mitään syytä ajatella miesten ongelmia, omia murheita ja kiireitä on riittämiin. Mutta naiset ihan vilpittömästi tykkäävät kaverimiehistään ja antavat omasta mielestään hyviä neuvoja tajuamatta asian syvällisiä puolia.

        Nuoret miehet ovat ihan yhtä itsekeskeisiä omien ongelmiensa kanssa, jolloin ne miehet, jotka osaavat sekä kuunnella että sytyttää löytävät helposti nättejä ja fiksuja tyttöystäviä teini-ikäisestä asti.

        Itsekeskeisyys kuuluu nuoruuteen, mutta se myös vaikeuttaa pariutumista, kun asioita pystyy tarkastelemaan vain omasta kapeasta näkökulmasta, jolloin voi päätyä huonoihin valintoihin tai jää kokonaan ilman.

        Tarkennus. Ehkä väärin puhua teinipojan kohdalla sytyttämisen osaamisesta, vaan kyllä siinä ulkonäöllä on suuri merkitys. Mun mies on ollut aina naisten mieleen, ei hänen ole tarvinnut koskaan miettiä miten nainen saadaan, koska naiset tulevat itse hänen luokseen. Minäkin tulin ja tein aloitteen. Hänen aktiivinen panoksensa oli se, että jätti kellonsa aamulla pöydälle, että saisi palata sitä illalla hakemaan.


      • jyrghtry
        395894890682963890 kirjoitti:

        Eipä nuorella naisella ole mitään syytä ajatella miesten ongelmia, omia murheita ja kiireitä on riittämiin. Mutta naiset ihan vilpittömästi tykkäävät kaverimiehistään ja antavat omasta mielestään hyviä neuvoja tajuamatta asian syvällisiä puolia.

        Nuoret miehet ovat ihan yhtä itsekeskeisiä omien ongelmiensa kanssa, jolloin ne miehet, jotka osaavat sekä kuunnella että sytyttää löytävät helposti nättejä ja fiksuja tyttöystäviä teini-ikäisestä asti.

        Itsekeskeisyys kuuluu nuoruuteen, mutta se myös vaikeuttaa pariutumista, kun asioita pystyy tarkastelemaan vain omasta kapeasta näkökulmasta, jolloin voi päätyä huonoihin valintoihin tai jää kokonaan ilman.

        "Mutta naiset ihan vilpittömästi tykkäävät kaverimiehistään ja antavat omasta mielestään hyviä neuvoja tajuamatta asian syvällisiä puolia. "

        Näin epäilemättä on, mutta kuten sanotaan: "Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla." Siksi kaikkien miesten tulisi tarkkailla mitä naiset tekevät, eikä niinkään uskoa siihen, mitä he puhuvat.


    • Tiedäntyypin

      Juuri jutussa itsestään kertoneiden miesten kaltaista henkilöä olen tässä muutaman kuukauden ajan tapaillut. Ja kyllä, alussa se olikin ihanaa, kun mies keskusteli ja mietti, ilmaisi itseään hienosti. Ja jos tämä olisikin pysynyt tällaisena, ei olisi ollut mitään ongelmaa. Hankaluuksiin jouduttiin, kun se herkkyys muuttuukin vaatimiseksi ja kiristämiseksi. Mitään et voi tehdä, mihinkään et voi mennä, kun toinen haluaisi istua vaan sohvalla ja silitellä, katsella silmiin ja tunteilla. On siinä säätäminen kun suurinpiirtein pastan keitinvesikin saattaa alkaa itkettää! Ja kyllä, hän on nyt kuin iso lapsi, jota kädestä talutella ympäriinsä. Palautetta hänen toiminnastaan missään tilanteessa ei voi antaa, ellei varaudu siihen että sitten ei puhuta viikkoon ja tätä sitten vatvotaan päiväkausia kun suostuu lopulta puhumaan.

      Huh huh. Ihana mies, mutta on tässä totutteleminen.

      • polkjhit

        Nyt about tiedät miltä tuntuu olla tavallinen mies, joka on onnistunut saamaan suhteenpoikasen tavallisen naisen kanssa. Onnittelen elämyksestä!


    • tämä-selvä

      Ei naiset miestä pelota. Mies sanoo kaapin paikan ja naiset tottelee koska ovat heikompia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe