Bodymod.fi kokemuksia?

Koruthukassa

Piti olla nopeeta toimintaa ja lähteä seuraavana päivänä ja tullutkin, että olis muka jo lähetettykin viime tiistaina, mutta eipä pahemmin näy.

25

16486

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KorujaOdotellessa

      Ei ole mullekaan tullut. Ja ihan sama juttu kun sulla. Nähtäväksi jää tuleeko ollenkaan.

      • Ketjunaloittaja

        Eipä ole vieläkään tullut ja aspa laitto viestiä, että tulee mukamas 1-5päivässä. Sen haluaisin nähdä kun Tanskasta tulee tuote päivässä tai saati kahdessakaan. No kuitenkin pitäs kuulemma odottaa vielä muutama päivä, jos vaikka tulisikin... Jotenkin vaan tuntuu, että sinne meni rahat. Onneksi ei mennyt useita kymppejä rahaa, mutta jos joku lukee tämän niin suosittelen välttämään tai ottamaan varauksella, että rahat voivat mennä.


      • Eijatkoon
        Ketjunaloittaja kirjoitti:

        Eipä ole vieläkään tullut ja aspa laitto viestiä, että tulee mukamas 1-5päivässä. Sen haluaisin nähdä kun Tanskasta tulee tuote päivässä tai saati kahdessakaan. No kuitenkin pitäs kuulemma odottaa vielä muutama päivä, jos vaikka tulisikin... Jotenkin vaan tuntuu, että sinne meni rahat. Onneksi ei mennyt useita kymppejä rahaa, mutta jos joku lukee tämän niin suosittelen välttämään tai ottamaan varauksella, että rahat voivat mennä.

        Tuli se lopulta kun aspaan oli yhteydessä. Kirjekuori täynnä kengänjälkiä...


    • Bodnod

      Mulle tuli väärän kokoinen koru. Lähetin kyselyä miten menetellään kun ohjesivulla käsitellään vaan tavallisia palautuksia, ei kaupan omia mokia. Eipä ole pariin päivään tullut vastausta. Lähetin s-postia kuvan kanssa.
      Ei tuolta korutkaan nopeaa tullut että en nyt ylistäisi.

      • bodmod

        Vieläkin odotan näiltä vastausta. Olen laittanut viestiä eikä kiinnosta lafkaa hoitaa asiaa.


    • Kyllästynyt

      Itse olen tässä kohta 2 viikkoa odotellut tilaustani. Olen ottanut yhteyttä postiin ja itse yritykseen..Yritys sanoo, että pakettini olisi jo Suomessa , mutta ei ole vielä päätynyt jakeluun ja posti sanoo, ettei kyseisellä lähetystunnuksella olevaa tilausta ole heillä olemassa.. hmm missä mahtaa sitten ikinä ollakaan..

    • suosittelen

      Mulla ei ainakaan ole ollut mitään valitettavaa korujen toimituksesta tai laadusta... Olen tilannut muutamaan kertaan ja aina on kestänyt sen 3-4 päivää tulla Suomeen enkä näe sitä ongelmana varsinkin kun hinnat ovat suhteellisen halpoja ja koruvalikoima on huomattavasti suurempi kuin muilla Suomessa.

    • Pallontallaaja

      Ihan jees. Pari päivää myöhässä, mutta toimii!

    • Bodyes

      Asun Pohjois-Suomessa, joten mie oon ihan tyytyväinen viiden päivän odotteluun. Hinta-laatu melkien jopa parempi kuin Crazyn.

    • bodymodhaistaahuilun

      Ihan täyttä paskaa omasta mielestäni... Tilasin ja ei kuulunut moneen viikkoon mitään koko tilauksesta. Tilaan tästedes koruni muualta! Esimerkiksi Crazy Factorylta, joilta korut ovat aina tulleet muutamassa päivässä perille :)

      • Anonyymi

        Crazy factoryn lävistyskorut on kaukana hyvästä. Ne on täyttä paskaa suoraan jälleenmyyjinä Kiinasta. Tuoreeseen lävistykseen en suosittele kyseisen puljun koruja, sillä heidän ”titaani” on kyllä kaukana titaanista


    • hirveetakusta

      Tilasin viime viikol alussa ja tilaus ei vieläkään ole perillä... joten tässä on mennyt nyt 8 päivää... Sivuilla mainostavat nopeaa toimitusta... ja paskan marjat sanon minä... Huijaavat asiakkaita väärällä tekstillä nettisivuilla. Tilaan tästedes koruni muualta.

      • Anonyymi

        8 päivää on nyt odoteltu.. Siis arkipäivää, vkl päälle


    • Anonyymi

      Tuli nopeasti ja on hyvän laatuset eikä kovin kalliita👌

      • Anonyymi

        Kuinka kauan sulla kesti et tuli?


    • Anonyymi

      Oli viimeinen kerta kun tilaan ko. Paikasta. Ei ole saapunut eikä vastaa yhteydenottoihin.

    • Anonyymi

      Itte tilasin korun pari kuukautta sitte eikä mitään valittamista, muistelen ettei siinä mennytkään kun ihan pari päivää, suurinpiirtein sunnuntaina tilasin ja viimeistään seuraavan viikon lopussa oli jo tippunut postiluukusta. Eilen tilasin pari korua lisää ja nyt jännitetään kauanko menee.

      • Anonyymi

        Melkein pari viikkoahan siinä meni, mutta tilaamani tuote tuli. Nyt on mennyt edellisestä tilauksesta 10 päivää mutta uskon senkin lähipäivinä saapuvan. Eli ei kyllä ihan luvatussa parissa päivässä tunnu korut saapuvan.


    • Anonyymi

      miä just tos viim viiko pe tilasin. saa nähä koska tulee ku näitä kommentteja lukee

    • Anonyymi

      Mulla saapui tänään juuri tilaus kotiin ja meni 5 päivää.

    • Anonyymi

      Sähköposteihin vastattiin nopeasti ja laitettiin jopa kuvat, kun kysyin renkaan kiinnitysmekanismista. Muistaakseni sunnuntaina tilasin korut, viikon päästä maanantaina tuli postilaatikkoon. Oikeat korut tuli ja olen niihin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä. Maksoin korutkin heti. Tuliko muille sähköpostiin vahvistusta tai mitään?

    • Anonyymi

      Itellä oli nopee toimitus tuolta bodymod ilta, 3 arkipäivää

    • Anonyymi

      Kuka tilaa kaiken maailman verkkokaupoista mitään, kun lähimmästä City Marketista saa samaa tavaraa välittömästi helpommalla? Mikä idea taustalla?

      • Anonyymi

        esim lävistyskoruja et saa citarista sitten minkäänlaisia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe