Onko kukaan tätä palstaa lukeva mies...

0mies

Onko kukaan tätä palstaa lukeva mies koskaan löytänyt seurustelukumppanin mistään näistä lukuisista seuranhaku- ja deittipalveluista netissä? En tarkoita mitään yksiä tai kaksia treffejä, vaan pidempiaikaista, ainakin useita kuukausia kestävää seurustelua?

En nyt tässä ala yleisesti näitä deittisivujen naisia mollaamaan, mutta täytyy vähän ihmetellä miksi pitää olla sivuilla vuodesta toiseen, jos ei oikeasti edes etsi seuraa?

Ehkä nämä asiat on täällä monesti vatvottu, mutta itse olen vaan aika uusi näissä kuvioissa. En enää kirjoita viestejä tälle palstalle, kiitos.

49

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelikymppinenmies

      Täytyy olla todella erikoinen mies jos löytää kumppanin tai edes pääsee monta kertaa treffeille. Naiset on niin nirsoja ettei niille kelpaa seiskan mies vaan pitää olla kymppi kuten joku axl smith joka treffasi varmaan sataa naista, sai niitä naisia tinderistä. Eli pitää olla aika varakas ja julkkis jotta näille kutosen naisille kelpaisi.

      • Nelikymppinennaine

        Äläpäs kuule yleistä, mulle ei kelpais axl smith vaikka maksettais!!! Eikä kyllä kelpais noin katkerakaan....


      • 30000
        Nelikymppinennaine kirjoitti:

        Äläpäs kuule yleistä, mulle ei kelpais axl smith vaikka maksettais!!! Eikä kyllä kelpais noin katkerakaan....

        Mä voin maksaa sulle muutama sata euroa jos meet treffeille axl smithin kanssa, tai ei sittenkään tarvi, eikai se noin vanhoja huolis :)


      • turkanpieru

        Muutaman tapasi myös Tinderin kautta. Muutoin normaalia nettideittailua viestin. Facebookissa monet ja Instagramista muutama tavattukin, mutta nettideittailu alkanut usein työkeikkojen jälkeen Suomeen.
        Ehkä Englannissa osataan paremmin.


    • Mä oon päässyt kolmille treffeille, kahdesti!

      • 8767687688

        Ei ihme -olet todella komea.

        Kyllä treffipalstoilla monet miehet menestyvätkin!


      • 8767687688 kirjoitti:

        Ei ihme -olet todella komea.

        Kyllä treffipalstoilla monet miehet menestyvätkin!

        No ei tuo kyllä kovin hyvä saldo ole 15 vuoden nettideittailun aikana.
        Ja tuon lähemmäs parisuhdetta en ole koskaan päässyt.


    • Uskokaataiälkää

      Minä olen nainen, mutta vastaan. Eksäni ja minä tapasimme nettideittien kautta ja olimme yhdessä neljä vuotta. Olisimme varmaan vieläkin, jos en olisi työni vuoksi joutunut muuttamaan toiselle puolen suomea. Ja ihan tavismies oli, ei rikas, komea saati julkkiskaan. Nykyisenkin mieheni löysin netin kautta. Seurustelua takana kohta kaksi vuotta.

      Katkeroitukaa vaan ihan vapaasti. Tuolla asenteella ette taatusti löydäkään ketään.

      • miksioletvihainen

        Miksi tuo viimeinen vihainen kommentti "katkeroitukaa vapaasti"?
        Kysymys oli asiallinen ja vuodesta toiseen ajankohtainen.


      • joopajoos

        Palataanpa siihen kysymykseen uudestaan. Kysymys meni jotenkin näin.... Kuka tätä palstaa lukeva MIES on saanut deittiseuraa?
        Pyydäppä sitä miestäsi nyt vastaamaan tähän kysymykseen, mutta älä sano sille mitä sen pitää kirjoittaa.
        Ai niin ette ole enää yhdessä, joten onko tästä ymmärrettävä, ettei hän pysty vastaamaan kysymykseen itse.
        Kyse ei ole uskomuksista, kyse on oikeasti tapahtuneista asioista Miehille. Ja sanoit olevasi nainen ja uskot jostain syystä että miehellä ja naisella on pakko olla samanlaiset kokemukset.

        Et myös ilmeisesti ole uskonut mitään täällä kirjoitettua miesten ongelmista saada nainen treffeille.
        Kunnollisen parisuhteen löytäminen vaatisi useita treffejä, siksi koska siinä pystyisi paremmin hahmottamaan kuka olisi paras kenellekkin parisuhteeseen.
        Jos tätä ei tapahdu voi suhde tietenkin mahdollistua, mutta myös antaa mahdollisuuden suurempaan riskiin epäonnistua, koska varsinaista valintaa ei ole tehty vaan otettu se jonka on sattunut saamaan.
        On aina hyvä syyttää katkeroitumisesta jos kaikki muut kortit on käytetty.
        Katkeroidut tai et, se ei muuta sitä miksikään että miehen mahdollisuudet päästä treffeille on murto-osa siitä millaiset mahdollisuudet ovat naisilla.
        Jos naiset haluaisi enemmän treffeille niin tilanne tasapainottuisi ja sinäkin olisit täällä pärisemässä että missä miehet on kun eivät lähde treffeille.

        Puhut myös siitä että sinä löysit netistä nykyisen miehesi, nimenomaan sinä löysit ei se mies.
        Naiset painottaa kokoajan sitä että haluaa olla tasa-arvoinen miehen kanssa.
        Mutta oikeasti naiset haluaa valtaa ihan siinä kuin miehetkin, tuo kaikki ilmenee sinun kirjoituksesta.

        Asenne kommentit voit vetää vaikka vessasta alas niillä ei ole tosielämässä mitään merkitystä.


      • luettu

        Jätit miehen työsi vuoksi, työ oli rakkautta tärkeämpi.


      • Uskokaataiälkää

        Hohhoijaa. Jatkuvasti toitotatte sitä, etteivät naiset koskaan, missään tai ikinä vastaa miesten viesteihin. Mitenkähän olisi onnistunut tutustumiseni ex- mieheeni tai tähän nykyiseen, jos väittämä pitäisi paikkansa? Mitä ihmeen väliä sillä on, kumpi löytää kenet? Luulisi, että pääasia on se että kumpikin löytää etsimänsä. Ja se on täysin mahdollista, jos pitää mielensä avoimena eikä sorru siihen katkeraan vinkumiseen niin kuin useimmat miehet tälläkin keskustelufoorumilla.

        En ole vihainen. Miksi olisin? Mutta kerran toisensa jälkeen hämmästyn sitä katkeruuden määrää, joka uhkuu liki jokaisesta kommentista. Yhä edelleen pysyn sanojeni takana. Katkeroitumalla myrkytätte vain oman elämänne ja varmistatte, että tulette jatkossakin pysymään yksin.

        Ja sivumennen sanoen: minä en jättänyt eksääni, vaan hän jätti minut. Jouduin muuttamaan työpaikan perässä, eikä hän halunnut etäsuhdetta. En moiti häntä, sillä jokaisella on oikeus etsiä sellainen suhde, jossa on onnellinen. Ja kas kummaa: hän on löytänyt itselleen uudenkin naisen. Uskoisin, että ovat onnellisia.

        Nykyinenkin mieheni osaisi varmaan vastata alkuperäiseen kysymykseen, koska netissä hänetkin tapasin. En kuvittele että miehillä ja naisilla olisi samat kokemukset, mutta kyllä minulla silti on lyödä ihan faktoja pöytään sen sijaan, kun te väitätte ihan mutu- tuntumalla ettei muka kukaan mies koskaan löydä netistä ketään. Miten sitten minä tunnen sellaisia miehiä peräti kaksi, vaikka otantani on hyvinkin pieni?

        Minun puolestani mieheni saisi kommentoida itsekin, ja ihan omilla sanoilla. Hän ei vain ole kiinnostunut suolikaksnelosen kaltaisesta roskafoorumista. Minä taas vaivaudun kirjoittamaan tämänkin verran, koska juuri nyt on tylsää.


      • uskotaan

        Uskokaataiälkää. Uskon että miehesi ei ole halunnut etäsuhdetta, mutta onko sinun ollut todella pakko muuttaa työn takia? Olette olleet yhdessä neljä vuotta ja sinä olet halunnut muuttaa työn takia mutta mies ei ja olet valinnut sen työn, etkä miestä, niin kyllä eron syy on myös sinussa.


      • Uskokaataiälkää

        Kaipa niinkin voisi sanoa. Mutta jos itse kituuttaisit köyhyysrajalla ja sen alapuolella puoli vuosikymmentä niin kuin minä, ja sinulle sen jälkeen tarjottaisiin työpaikkaa ja mahdollisuutta elättää itsesi, mitä tekisit?

        Eksäni ei minua ratkaisustani moittinut. Olemme ystäviä edelleen. Joskus elämä vain menee näin, eikä onnellisia loppuja ole niin paljon kuin sitä toivoisikin.


      • uskotaan
        Uskokaataiälkää kirjoitti:

        Kaipa niinkin voisi sanoa. Mutta jos itse kituuttaisit köyhyysrajalla ja sen alapuolella puoli vuosikymmentä niin kuin minä, ja sinulle sen jälkeen tarjottaisiin työpaikkaa ja mahdollisuutta elättää itsesi, mitä tekisit?

        Eksäni ei minua ratkaisustani moittinut. Olemme ystäviä edelleen. Joskus elämä vain menee näin, eikä onnellisia loppuja ole niin paljon kuin sitä toivoisikin.

        Onhan se asia noinkin, ymmärrän että olet halunnut elättää itsesi ja olet varmasti etsinyt töitä lähempää, eikä varmasti ole ollut miehelle helppo päätös lähteä sinun kanssa muualle vai jäädä. Ei voi vain tuossa tapauksessa suoraan todeta että mies jätti.


    • 0mies

      Vastaan nyt tähän ketjuun, vaikka ensimmäisessä viestissä sanoin etten enää kommentoi.

      Siis kysyin ihan vilpittömästi ja mielenkiinnosta että onko joku mies (joka tätä palstaakin lukee, kai tätä lukee aika moni kuitenkin) löytänyt sopivan seurustelukumppanin netin kautta. Halusin vaan saada jonkinlaisen käsityksen, että kannattaako noissa deittipalveluissa yleensäkään roikkua, vai kannattaako sitä naista etsiä ihan muuta kautta.

      "Puhut myös siitä että sinä löysit netistä nykyisen miehesi, nimenomaan sinä löysit ei se mies." Tämä on oikeasti hyvä pointti.

      Nyt kun tämä taitaa mennä ihan sekalaiseksi sillisalaatiksi ja tappeluksi, niin täytyy lopuksi todeta, että kyllä tuolta ehkä pystyy sopivan seurustelukumppanin löytämäänkin, mutta se taitaa yleensä vaatia paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Ja jos joskus kaikki tapahtuukin miehen puolelta nopeasti, niin sitten siinä on kyllä paljon onnea mukana.

      Eipä tässä nyt muuta. Mukavaa syksyä.

      • Kaaleppi.Kakkonen

        Vastaan kysymykseesi: En ole. Enemmän tai vähemmän satunnaisesti olen etsinyt parikymmentä vuotta.


    • mies.olen

      Suomi24-keskustelupalstalta olen löytänyt yli vuoden seurustelusuhteen.
      Suomi24-treffit-nettideitistä olen löytänyt vähän päälle kuukauden tapailun.
      Tinderistä olen löytänyt vähän päälle kolmen kuukauden tapailun.

    • P6655747

      Löysin. Ja menetin myös. Jäi vähän huono maku asiasta...

      • samankokenut

        niin, sehän näissä suhteissa on aina vaarana, että tunteet eivät ole molemminpuolisia tai jos ollaan eri mieltä asioista, niin ei haluta/osata ratkoa asioita tai tutustua todella toisen näkökulmiin ja hyväksyä toisen erilaisuutta niistä illuusiosta, mitä ehkä oli. Mutta tosi ikävää, että sinulle jäi huono maku, toivottavasti jatkossa käy paremmin...eikä alkokaan tule kuvioihin


    • mitään-ei-löydy

      Eip. Mitään ei löydy. On rahaa, valtaa ja komeutta.
      En vaan hyväksy mitään sutturoita :D
      Etsin ihan tavallista viksua ja järkevää naista joka ei näe vain itseään vaan jotain muutakin.

      • sitkaisuttura

        Näen joka päivä niin paljon kaunista luonnossa, tapaan mielenkiintoisia ihmisiä ja elämää piristävät yllättävät kohtaamiset - mutta minua ei kiinnosta raha, eikä valta, eikä edes komeat miehet - komeus on katoavaista, se mitä ihmisessä on käytöksessä, empatiassa ja persoonassa yleensä, on paljon pysyvämpää. Taidan olla se suttura, mutta haluan olla aidosti sitä ja läsnä joka hetkessä.


    • ikuinen-sinkku

      Olen yli sataa naista pyytänyt treffeille livenä mutta kukaan ei ole suotunut. Johtuu varmaan siitä että olen liian ruma. Minulle ie vaan ole suotu rakkautta tässä elämässä. Kaikenlaiset kriminaalitkin saa naisia mutta minä en.

      • Sivusta.seuraajaksi.jään

        Kulkukoiratkin pääsevät pariutumaan, mutta...


    • eipälöydyei

      Heh, no en todellakaan, ensimmäiset nettitreffit jo 1/2005 ja ei näitä nettitreffejä vain jaksa kovin kauaa putkeen, pakko pitää paussia. Muutama kerta päässy niin pitkälle että olen ollut naisen luona yötä, sitten on näitä missä treffattu pari kertaa ja useampi missä treffit jäi ekaan kertaan.

    • No jos palataan aikaan jolloin maa oli vielä litteä niin silloin sain yli kymmenvuotisen seurustelusuhteen alkamaan ihan kirjeenvaihtoilmoituksesta. Nettideittailun kautta on löytynyt myös morsio jonka kanssa sitten pidemmän aikaa kuljettiin samaan tahtiin. Siihen en osaa ottaa kantaa olenko minä heidät aikanaan löytänyt kun ilmoituksiinsa vatasin vai löysivätkö he minut kun sieltä vastauspinoista minut esiin kaivoivat.

      Kyllä niitä orastavia alkuja on tuossa myös ollut mutta eivät ole sitten ottanut tuulta purjeisiin. Ainakin mitä näin miehenä on kokemuksia niin kyllä täältä voi sen kumppanin löytää ihan siinä missä jostakin muualtakin. Yksi väylä muiden joukossa.

      Itsekkin olen tällainen keskituloinen massaan sekoittuva tapaus eli kyllä taviksillakin voi joskus onnistaa. Toki sitten jos nainen on sinusta jo päässään luonut kirjoitusten perusteella jonkun kuvan johon et sitten sovikkaan voi pakit olla melko tylytkin.

    • Hollo60

      Kyllä sieltä löytyy,mut laaatu on sitä ja tätä,, ?
      olen löytänyt viisi kesäkissaa, V-suomesta, mut pakko on ennen syksyä jättää,
      ei ole kehdannut kulkee enää kaupungilla, koska heillä on ollut paljon vaki panoja,,
      Vähän samanlaisia,kuin Paratiisi hotellin tytöt,,, et silleen,,,

    • Onnellisestinaimisissa

      Tinderistä löytää parhaiten, mutta on Suomi24 Treffisaitillakin joskus järkeviä naisia.

      Oman naisen löysin Tinderin kautta kolme vuotta sitten. Naimisiin mentiin pari kuukautta sitten.
      Kumppanin löytäminen ei ole koskaan helppoa, ei livenä eikä netissä. Netissä on kuitenkin mahdollista kohdata ihmisiä, joita ei live-elämässä tapaisi. Tuo vaatii vain kärsivällisyyttä ja selkeää päämäärää ja tietoa siitä, mitä olet etsimässä. Naiset ovat hyviä haistamaan epätoivon, joten epätoivoinen ei sovi olla, jos mielii treffeille päästä.

      Tuo on vähän niin kuin työnhaussa. Personoi viesti ja perustele, miksi juuri sinä olisit paras ja tarkoita sitä mitä sanot. Valehtelu ei pitkälle kanna.

    • miesvm1967xx

      Eroni jälkeen syystalvella 2012 löysin pari parin kuukauden suhdetta mutta jätin homman heidän kohdallaan kesken. Toisen kanssa oltiin lopultakin eri tasoilla vähän kaikessa ja toinen tapaus oli liian pinnallinen makuuni.

      Alkuvuodesta 2013 nasahti, törmäsin täällä S24-treffeissä kauniiseen, suloiseen, herttaiseen, huumorintajuiseen ja älykkääseen naiseen. Puolen vuoden tiiviin seurustelun jälkeen nainen asui pääasiallisesti luonani, oma omistusasuntonsa (edelleen) 7km päässä mutta tyttärensä asustelee nyt siinä yksin.

      En ole erityisen komea tai raamikas, tavan keskituloinen duunari jolle bissekin maistuu ja tupakkiakin menee. Ehkä tilanteen pelasti samanlainen huumorintaju enkä ole täysin typeräkään, lisäksi olen empaattinen ja avulias tyyppi, lapsi- ja eläinrakas joka malttaa keskustella ja kuunnella toistakin osapuolta ja ottaa toisen huomioon kaikissa elämän askareissa.

      4,5 vuotta sitten alkanut tapailu on johtanut siihen että 3. hääpäivämme meni äskettäin ja suhteessa kaikki hyvin. Mukava herätä kumppanin vierestä aamuisin (etenkin vapaapäivinä). Että kaikki on mahdollista jos asenne ja yritys pysyy päällä :)

    • onnitisillasentään

      Olipa mukava tarina tuo 1967 ja tekstistäkin huomasi heti, että passelin oloinen mies - kaikkea hyvää teille jatkossa !

    • GlobetrotterMH

      Oi teitä valittajia. Tämä on ihmeellistä että olen aina saanut vastauksia naisilta kun olen laittanut profiilin nettiin. Välillä kuvan kanssa ja välillä ilman kuvaa. Pisin aika jonka olen nettituttavuuden kanssa on ollut 3 vuoden yhdessä asuminen. Miehille tiedoksi että kun teette profiilin niin tehkää siitä kiinnostava. Herättäkää naisten uteliaisuus ja kun viestittelette niin tehkää viesteistä humoristisiä. Kerron tässä hyvän esimerkin parin kymmenen vuoden takaa. Oli eräs kokoontuminen ja siellä oli 36 sinkkunaista mukana. Ostin 36 ruusua ja annoin jokaiselle naisella ruusun kun he tulivat tapaamiseen. Mjnulla ei ollut mitään vaikeuksia saada treffejä näitten naisten kanssa tämän jälkeen . Ja toinen asia on olkaan rehellisiä. Ei kannata kertoa kaikkea mutta sen mitä kerrotte niin olkaa rehellisiä.

    • edznki

      Kyllä kai siellä treffeillä käy yhtä moni mies kuin nainenkin. Harva kai ihan yksin...

      • Iggiigigicjcic

        Noinhan sitä voisi ajatella mutta todellisuudessa harvat miehet pyörittää kaikkia naisia eli yksi mies saa paljon treffejä ja suurin osa miehistä ei pääse ollenkaan.


    • Olen löytänyt kaksi vaimoa, molemmat katastrofeja.

    • Hurjis_mies

      Olen löytänyt Chatin kautta yhden yön hoitoja ja 3 vaimo ehdokasta joiden kans menikin jokunen vuosi ....ja pari muksuakin tuli :D .....mut sinkkuna nyt.

    • KylläLähteex

      Kyllä, en ole etsinyt vakavampaa suhdetta ja ns irtosuhteita on löytynyt moni - hyviä ja huonoja.
      Nyt en ole seuraa vailla.

    • fgkashf

      eliittikumppaneista löysin elämäni naisen. yhden yön juttuja sokkotreffeistä...

    • On pakko ihmetellä, kun miehet koko ajan mollaa naisia ja sitten ihmettelevät etteivät naista saa. Ei kai kukaan nainen lähde naistenvihaajan mukaan, niitähän täällä tuntuu olevan kymmenen miestä jokaisen naisen yhdelle sormelle. Itse näen asian niin, että miehet eivät ole tosissaan, viesteihin ei vastata tai vastataan ehkä kerran tai kaksi ja sitten siirrytään seuraavaan. Nykyään en enää otakaan oma-aloitteisesti yhteyttä, kun siitä saa vain pahan mielen. Toivon että joskus tulee palstalle mies joka aidosti minusta kiinnostuu ja sen osoittaa ja ellei tule, niin elämä jatkuu joka tapauksessa. Vanha sanonta sanoo, että parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa, ja niinhän se on.

      • einetistäenään

        Ensinnäkin netti on ainut mahdollisuus "arvostella" naista anonyymisti ja siksi ehken korostuu ja sitten on negattivinen ja naistenvihaaja...jos arvostelee naista julkisesti henkilönä niin tulee paljon sontaa niskaansa mutta suomalaismiestä arvostelevaa tekstiä tulee joka tuutista niin mediasta kuin tv:stä kuin täälläkin....

        Itse aloitin aikoinaan netti-deittailun ja ihan hyväuskoisena ja sinisilmäisenä mutta se karu totuus iski ja opetti aika nopeasti ja monta kertaa oli lyöty päätä seinään "ihan hyvien ja onnistuneiden treffienkin jälkeen" kuunnellen naiselta/naisilta "ei kemiaa...."

        Lopulta otinkin tuon asenteen minkä täältä ja kokemuksista opin ettei ota niin vakavasti netin luomia mahdollisuuksia ja kevyellä mahdollisuutena....ja lopulta poistuinkin netistä kun en enään jaksanut kilpailla näiden harvojen miesten kanssa joista kaikki naiset on ja oli kiinnostuneita ja nämä treffi kumppani naiset oli tavanneet ja ainahan vertailuna jäin näille kakkoseksi.

        Voi kun naiset näkisivät netin mahdollisuutena tavata se "oikea" ja eikä tarvitsisi etsiä esim. ravintoloista ....mutta kun ovat näiden harvojen (10% miehistä) pelimiesten pyöriteltävänä ja itsetuntokon kasvaa...ja tämä sitten yleistetään kaikkien miesten toiminnaksi......ja tässä pelissä kaikki haviää (niin naiset kuin tavismiehet joissa on näitä "vikoja" ja ei niin täydellisiä....) ja nämä harvat miehet voittaa....sitten palaisin minäkin kuin moni muukin mies.


      • koettuon

        "pullukkamuori" En ole naistenvihaaja ja olen tosissani ollut liikkeellä sekä myös vastaan naisilta saamiin viesteihin ja pidän keskustelua yllä, totuus vain on ettei naisten kanssa saa mitään keskustelua aikaiseksi, olen tehnyt aloitteita mutta ei niihin mitään vastata, ei auta vaikka mitä kirjoittaa vastausta ei saa, viestittele siinä sitten. Näin ainakin oman ikäluokan naiset eli hieman alta 40 vuotiaat.

        "einetistäenään" Puhut täysin asiaa noin se vaan menee, toki joukkoon mahtuu myös niitä naisia jotka todella haluavat tutustua ja eivät välitä niistä pelimiehistä, mutta tälläiset helmet ovat todella harvassa.


    • pönden

      Löytyi netistä nainen. Reilut puolivuotta yhteyttä pidetty .Liki 500 km välimatkaa eli etäsuhde eronneita molemmat elämää nähneitä ei kiire mihinkään päivä kerrallan katellaan jos ei onnistu niin ei voi mitään . Aina kannattaa yrittää muuten ei mitään saa.

    • tarpeetonlisä

      Seuranhaku ja deittipalveluista tässä kysyttiin. .Niistä voi olla korkea kynnys aloittaa nettideittailu muilla foorumeilla tai niihin palveluihin piiloudutaan, jos ei yhteystietoja jaeta aloitusviestistä alkaen. Osaa näyttäisivät jossain ikäryhmissä kansoittavan turhat chattailijat.
      Prosenteissahan toki yleisesti nämä sivustot mainostavat saaneen aikaan suurenevia prosentteja nettideittailulla kumppanin löytäneistä. Monelle muu sosiaalinen media vain on luontevampi ja tuloksellisempi suoremmin kontaktein.
      Itselleni suorat kontaktit ovat olleet tehokkaampia. Kymmenkunta pidempään nettideittailuun edennyttä tapausta on ollut deittisivustojen kautta ja näihin verraten turhina muutama suora tapaaminen kylmiltään nettideittailematta tippaakaan.

    • tavallinenmiesxxx

      Minä olen s.24,sta seuraa löytänyt sitten todella helposti jos useiden muiden miesten kirjoituksiin on uskominen. 2005 ekan kerran suomi24treffit sivuille kirjautunut, naisia ollut todella paljon lyhyessä ajassa, aina ei ole siis ollut seurustelusta kyse, ajanviettoa vain yhdessä. Seurustelun aikana muita naisia ei etsitä.
      Mukaan mahtuu 8 vuoden seurustelu avioliittoa myöten joka loppui typerään riitaan josta olisi voinut vielä selvitä ellei molemmat olisi ollut niin jääräpäitä, asumuseron aikana välit lämpeni uudestaan. Tämä siis myös netistä.
      Sen jälkeen uusi nainen netistä, sitä kesti lähes 2.5 vuotta..nyt taas vapaalla jalalla. Profiilin oon aina poistanut lopullisesti kun seurustelu alkanut sillä
      mielellä että sitä ei enää koskaan tarvi tehdä.
      En jää suremaan entisiä, mennyt mikä mennyt, sille ei voi mitään ja mitä auttaisi kiukutella, pahentaisi vain asioita.
      En mene nettiin haukkumaan naisia, kohdalle on sattunut vain yksi nettituttu josta on ollut vain harmia sen puolen vuoden aikana kun yhdessä oltiin.
      Yksi vastaan noin 15 naista ei vielä riitä syyksi haukkua naisia netissä.

      Kyllä netistä seuraa löytää mutta negatiivisella asenteella ei takuulla löydä mistään mitään, ei baaristakaan, miksi nainen tai mies viitsisi kuunnella valittamista kun kerran ei ole pakko.

      Iloinen mieli, iloiset puheet, ei synkistelyä, ole varma mutta ei ylimielinen, katso silmiin tavattaessa äläkä kyräile ympäriinsä, jätä kännykkä taskuun, sitä ei tarvi plarata treffeillä :)
      Ellet ole timmis kunnos niin aloita kuntoilu nyt heti, tukevien mahdollisuudet on paljon pienemmät, ja jos komeus ei riitä niin korvaa se siisteydellä ja hyvällä käytöksellä, ole puhelias, tarvittaessa tee niinkuin yhessä elokuvassa jossa apuri antoi korvanappiin vinkkejä mitä sanoa naiselle treffeillä.. no ei sentään mutta mieti puheenaiheita valmiiksi jos se ei onnistu luonnostaan.
      Toki sitä ennen pitää päästä treffeille mutta pakit voi välttää pienelläkin panostamisella itseensä.

      • Lyydia1967

        Tähän lisään naisena. Älä mene humalassa tapaamiseen ja puhu totta.


    • Onnistumisiakin

      Keski-ikäisenä miehenä olen saanut pari pidempää seurustelua ja säätöjä. Kyllä nettitreffailussa on paljon pettymyksiä, mutta myös joskus sentään niitä hyviä huippuhetkiä mistä osaan nauttia. Minun on kyllä todella vaikeata luottaa naisiin alkuvaiheessa kun niin moni minusta innostuu, mutta jotain minusta paljastuu (mitä se kenellekkin ikinä onkaan) niin tuumataankin ettei sittenkään. Raskasta välillä kun ei voi koskaan kunnolla luottaa.

    • jokumies83

      Jokunen vuosi sitten löysin täältä s24 treffeistä vajaan puolen vuoden tapailusuhteen ja viime keväänä puoleksi vuodeksi tinderistä. Nyt kun on kuukauden päivät ollut yksin niin kun kattoo tarjontaa niin kaikki kiinnostavat huitsin kaukana, mut on niitä likempänäkin tullut vastaan tindussa mutta kukaan ei tykkää takaisin :|

    • Mies_30vee

      Sattumalta törmäsin tähän palstaan ja täytyy sanoa, että en voi kuin ihmetellä monien miesten käytöstä täällä. Olen vuodesta 2014 käyttänyt nettideittisivustoja ja -sovelluksia ja tänä aikana ollut kolme pidempää (6kk tai yli) suhdetta ja lukuisia yli kolmen treffikerran tapaamisia, joten suosittelen lämpimästi kokeilemaan, seuraa näistä palveluista löytää melko helposti, kuhan vain osaa toimia oikein :)

      Omalta kohdaltani olen huomannut, että miehen tulee myös olla nirso kumppaninsa suhteen. Kun olet profiilissasi ilmoittanut kriteerit, mitä odotat naiselta ja aloitat keskustelun, missä ilmaiset sen, että olet tutustunut huolella naisen profiiliin ja sen pohjalta kiinnostunut naisesta, nostaa se miehen "markkina-arvoa" huomattavasti. Tällöin nainen voi tuntea, että et kirjoita vain jokaiselle palstan naiselle, vaan että olet valinnut naisen, koska hän täyttää kriteerisi. Sitten vain tutustumaan ja katsomaan, miten natsaa!

      • parisuhdex

        No mutta ovathan suhteesikin olleet sitten lyhyen läntiä. Tuon koko ajankin voi joku käyttää nettideittailuun (täälläkin kerrottu) tai edes yhden suhteesi ajan mennen tullen. Turhat treffithän se nettideittailu karsii pois.
        En tiedä, miten osaat kriteereilläsi vastaparisi löytää, kun jo paikallisten sivujen (jos niihin tarvitsee turvautua) rupusakkia selaa, niin tuntuu että ovat omaa itseään etsimässä, kun niitä kriteerejä juuri löytyy. Sellaiselle ehtosuhteelle kun ei vain toimivaa suhdetta perustetaan.


      • stop_szorrolle

        Mies kolmissakymmenissä on selvästi suht komea, mutta hieman yksinkertainen tapaus. Siksi ei tuota ongelmia löytää kiinnostuneita naisia, mutta se kiinnostuskin jo edellä mainitusta syystä aika herkästi sitten lopahtaa kuukausissa. Ei mitään uutta tähtitaivaan alla, mutta annetaan nyt hömelön vähän tuntea ylemmyyttä surkimuksia kohtaan.

        Mieskin voi toki löytää netistä kelpo seuraa, jos ei ole turhan autistinen senttipelle rimansa kanssa.

        Z


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe