Eroprosessi päällä. Iso omakotitalo (yli 200 m2) halutulla ja kalliilla alueella laitetaan myyntiin. Ei ylimääräistä rahaa. Löysin unelmakämpän. Puolison suunnitelmat epäselvät. Miten tästä selviäisi kunnialla? Pahimmillanhan tuosta tulisi kolmen asunnon loukku
Uuden osto ja vuokralle anto kunnes saadaan vanha myytyä?
Ero ja asuntojen vaihto
3
398
Vastaukset
- Kakkossmiesss
No jos siihen saa helposti vuokralaisen, niin sitten tietysti vuokralle. Jos ei mene, niin toisen kannattaa varmaan jäädä asuntoon asumaan niin kauaksi kunnes asunto saadaan myytyä. Tämä siihen asuva tietysti vastaa talon normaaleista ylläpitokustannuksista ja ehkä maksaa toiselle osapuolelle vielä jonkinlaista vuokraa siltä ajalta kun asuu siinä.
Itse en ostaisi uutta asuntoa, ennen kuin rahat entisestä olisivat käsissä. - Tikruti
Itse samassa tilanteessa. Avopuoliso halusi erota, minä vuokrasin asunnon, ja hän jää taloon, kunnes saadaan myytyä.
- Tasapuolista
Jos kerran alue on haluttu niin talo myyntiin järkihintaan, jolloin kyllä menee kaupaksi. Jos ylihinnoittelet asunnon tunnesyistä, saat myydä sitä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2493182Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191780Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231453Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381312- 1041268
- 801268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135982
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967