Deittailu naisille on vain leikkiä!

Kalle680

Olen ihmetellyt jo pitkään naisten käytöstä treffisivustoilla. Ei haeta tosissaan ketään vaan leikitään miesten tunteilla ja esitetään vaikeasti tavoiteltavaa. Miehiä on tarjolla pitkä jono ja nautitaan siitä kun voidaan antaa pakit miehille. Tarjolla on varmasti paljon hyväsydämisiä, kunnollisia ja oikeasti hyvää parisuhdetta etsiviä miehiä, mutta KUKAAN EI KELPAA NAISILLE.

61

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Davidovo

      Täytyyhän noilla naisilla joku harrastus olla. Todennäköisesti suurin osa on ikisinkkuja, joilla ei ole mitään muutakaan tekemistä eikä kaikenlisäski maksa mitään.

      • miesvm1967xx

        Olen kanssa välillä uteliaisuudesta välillä käynyt kurkkaamassa treffipuolella, sama muijat siellä kököttää kun 5 vuotta sitten jolloin eroni jälkeen haeskelin seuraa netistä. Monet vielä sellaisia jotka eivät vastanneet mitään vaikka kuinka kohteliaasti yritti päästä jutuille. Tai sitten tuli lyhyt vastaus ja suuri hiljaisuus. Olen aina ihmetellyt että mitä ne hakevat sieltä, joku ajanvietepeli vai?


      • Testannut

        5 vuotta sitten... Onpa siellä samojakin kuin 20 vuotta sitten! Nyt toki kuvan kanssa ja se selittää paljon... Tähän en ole ottanut yhteyttä enkä ota, mutta monta tosiaan on sellaista, jotka ovat vain katselemassa tarjontaa ilman aiettakaan olla edes viestinvaihdossa muusta puhumattakaan. Eli turhaan sitä kultaa netin valikoimista haet. Pelkkää offspeciä ja muuta jäännöstä siellä on. Jos on edes kohtuullisen hyvän näköinen ja oloinen, niin taatusti et edes viestikumppania saa. Johtunee muitten syitten lisäksi kovasta kilpailusta missä atm jää ilman muuta häviölle puutteellisten sosiaalisten kykyjensä takia.


      • lkjljljlkjlkl
        Testannut kirjoitti:

        5 vuotta sitten... Onpa siellä samojakin kuin 20 vuotta sitten! Nyt toki kuvan kanssa ja se selittää paljon... Tähän en ole ottanut yhteyttä enkä ota, mutta monta tosiaan on sellaista, jotka ovat vain katselemassa tarjontaa ilman aiettakaan olla edes viestinvaihdossa muusta puhumattakaan. Eli turhaan sitä kultaa netin valikoimista haet. Pelkkää offspeciä ja muuta jäännöstä siellä on. Jos on edes kohtuullisen hyvän näköinen ja oloinen, niin taatusti et edes viestikumppania saa. Johtunee muitten syitten lisäksi kovasta kilpailusta missä atm jää ilman muuta häviölle puutteellisten sosiaalisten kykyjensä takia.

        Huomasin myös, että oli samoja miehiä, jotka olivat 5 vuotta sitten. Kuvakin sama.

        Ne jotka olivat aikoinaan muutaman vuoden vanhempia, olivat nykyään muutaman vuoden nuorempia!! : D

        Uskomatonta. En voisi kuvitellakaan valehtelevani ikääni.

        Ihmiset harrastavat muutaman kuukauden tapailuja, joten mikään "juttu" ei etene siihen pisteeseen, että profiili pitäisi ottaa pois. Eivät nuo yksin ole..

        Siihen vielä päälle livenä tavatut ihmiset.


      • Testannut kirjoitti:

        5 vuotta sitten... Onpa siellä samojakin kuin 20 vuotta sitten! Nyt toki kuvan kanssa ja se selittää paljon... Tähän en ole ottanut yhteyttä enkä ota, mutta monta tosiaan on sellaista, jotka ovat vain katselemassa tarjontaa ilman aiettakaan olla edes viestinvaihdossa muusta puhumattakaan. Eli turhaan sitä kultaa netin valikoimista haet. Pelkkää offspeciä ja muuta jäännöstä siellä on. Jos on edes kohtuullisen hyvän näköinen ja oloinen, niin taatusti et edes viestikumppania saa. Johtunee muitten syitten lisäksi kovasta kilpailusta missä atm jää ilman muuta häviölle puutteellisten sosiaalisten kykyjensä takia.

        Olitko suomi24 treffisivuilla 20 vuotta sitten?


      • Testannut
        Perusjamppa-1 kirjoitti:

        Olitko suomi24 treffisivuilla 20 vuotta sitten?

        Olin vähän aikaa ja sitten jättäydyin pois syistä, jotka saat arvata ja varmaan arvaatkin.


      • Testannut kirjoitti:

        Olin vähän aikaa ja sitten jättäydyin pois syistä, jotka saat arvata ja varmaan arvaatkin.

        Suomi24 treffisivuja ei ollut 20 vuotta sitten.


      • Testannut
        Perusjamppa-1 kirjoitti:

        Suomi24 treffisivuja ei ollut 20 vuotta sitten.

        Kyllä se ainakin 20 vuodelta tuntui.


      • dsgvsdgs
        miesvm1967xx kirjoitti:

        Olen kanssa välillä uteliaisuudesta välillä käynyt kurkkaamassa treffipuolella, sama muijat siellä kököttää kun 5 vuotta sitten jolloin eroni jälkeen haeskelin seuraa netistä. Monet vielä sellaisia jotka eivät vastanneet mitään vaikka kuinka kohteliaasti yritti päästä jutuille. Tai sitten tuli lyhyt vastaus ja suuri hiljaisuus. Olen aina ihmetellyt että mitä ne hakevat sieltä, joku ajanvietepeli vai?

        No miksi ihmiset päivittelevät Faceen kaikkea joutavaa paskaa, ellei tykkäysten toivossa ja koska se hivelee itsetuntoa? Sama toimii deiteissäkin, paitsi lähinnä naisilla ja komeimmilla miehillä. Siitä saadaan päivittäiset endorfiiniannokset, kun käydään tsekkaamassa että taas noin monta miestä tykkäillyt ja lähettänyt viestejä. Ei siinä senkummempaa olla hakemassa, vaikka itselleen tätä tietysti koitetaankin selitellä jollain "kaikki miehet paskoja"-tekosyyllä.


    • hessuoulusta

      ei kannata ottaa liiaksi tosissaan kun ei se auta mitään. lottoa siinä missä lauantain lottokin. Niitä profiileita deiteille on helppo tekaista ilman mitään syytä tai edes todellisuus perää. Rupaskot deiteillä ovat eniten totuudessa siinä mihin deitti tarkoitettu.

    • Kauppuri878

      Jos on yli vuoden profiili ei kovin vakavasti ole liikkeellä. Sellaisen kanssa on aika vaikea tehdä tuttavuutta. Ne jotka on oikeasti siellä parisuhteen toivossa katoavat jo aikaisemmin joko siksi että löysivät jonkun tai kyllästyivät hakemaan.
      Ei siinä montaa kuukautta mene jos katsoo läpi olemassa olevat profiilit.
      Myy jotkut omaisuuttaakin vuositolkulla ihan vaan kokeillakseen jos joku sattuu tarttumaan haaviin.
      Niin se on ihmissuhteissakin. Voi tarjota itseään suurella "rahalla" vaan markkinat ei kohtaa.
      Joko hintaa pitää laskea tai sitten olla myymättä.
      Silti jotkut pitävät itseään myynnissä ihan kuin ajatellaakseen että heidän arvonsa joku löytäisi.
      Vaan kuinka moni haluaa maksaa ylihintaa vuosia kestävästä suhteesta.
      Hinta pitää saada kohdilleen jos meinaa tulla myydyksi.
      Kaikki ei vaan halua tulla myydyksi koskaan. On parempi olla myytävänä, jos arvo vaikka nousisi.
      Arvolla kun on vaan tapana enemmän laskea kuin nousta jos pitkään pitää myynnissä.

      Paras lopputulos tulisi kohtuullisen pitkällä myyntiaikataululla. Jos ei mene kaupaksi niin sitten myy myöhemmin ja on välillä pois myynnistä.
      Ihmiskauppa on vaan aika kannattamatonta puuhaa

      • Riiiiiiiiiiiiii

        Ota huomioon, että jonkun profiili voi jäädä roikkumaan listoille vahingossa vaikka siksi että ei muista salasanaa koko sivustolle tai on vaan unohtanut kymmenen vuotta vanhan asian.


      • häpähäpäpä

        Tai sitten oikeasti etsii pitkää ja vakavaa parisuhdetta, joka ei pääty ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Mielestäni vakavalla mielellä ei kovin hepposesti ketään vain huolita tai hyi, kehenkään tyydytä tai olla se johon nyt tyydytään. ::(

        Kyllä sitä tarpeeksi tietää ja tuntee näitä, jotka eron jälkeen löytää heti "sen uuden oikean". Ok.
        Sopii teille useimmille vaan minulle ei. Erotaan sit muutaman kk päästä ja taas uusi.. Kierrätys kunniaan vai? Hohhoi.

        Mielummin roikun vaikka vuosia, jos ei ketään suht kaltaistani löydy netistä tai kaupasta, kirjastosta.. Enkä ala kenenkään tyydyttäjäksi, joka heivataan paremman vastaan tullessa. Moni näin toimii.. "Hengaillaan yhdessä ja pannaan kunnes joku aidosti kiinnostava osuu kohdalle". Varattunahan on mieskin ns hottiksempi kuin sinkkuna. ;) ja niitä naisia on paljon, jotka etsii uusia itsetunnon kohottajia varatuista.
        Ei kiitos. Enää en sille vaihtopenkille hyppää odottamaan. En ole ikävä kyl se kauneimpiin kuuluva mutta kuulemma muuten mukava jne.. Väärä syy silti seurustella!
        Sitä voi miettiä miltä voisi tuntia esim 7 avioliittovuoden jälkeen kun kumppanin uusi "aito rakkaus" istuu keittiössäsi ja hymyillen pyytää allekirjoitahan eropaperit? Kun *nimi* ei ole sua koskaan rakastanut ja nyt tahtoo vapaaksi! Mikäs siinä. Mukava yllätys ennen hääpäivää.. Hyvin näytelty vuodet toiselta ja rauhallisena naisena toki allekirjoitin. Miehethän pystyy paremmi seksiäkin harrastamaa ilman tunteita :D

        Mut jos pätevän perustelun saisin siitä mitä haittaa tuolla on profiilin roikuttamisesta? Sen voi blokata ym jos ärsyttää sama eukon naama. :)
        On siitä saanut kuulla, oikein herrasmiehiä heh, tuolla deittisivustolla jotta roikkuu häiriönä liian kauan? Häh?
        Enkä ole näiden omia profiileja edes vilkaissut sillä luulen tietäväni sen "tasoni" eik yhtä huonoj miehiä kovin usein näy.. Tuskin on rima siis korkealla, päinvastoin.

        Hankalaksi se käy sen tarpeeksi "huonon" etsiminenkin.. Toki mulle olisi se ns.paras mutta ettei olisi muiden mielestä liian "tasokas".


      • miehet-nirsoja
        häpähäpäpä kirjoitti:

        Tai sitten oikeasti etsii pitkää ja vakavaa parisuhdetta, joka ei pääty ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Mielestäni vakavalla mielellä ei kovin hepposesti ketään vain huolita tai hyi, kehenkään tyydytä tai olla se johon nyt tyydytään. ::(

        Kyllä sitä tarpeeksi tietää ja tuntee näitä, jotka eron jälkeen löytää heti "sen uuden oikean". Ok.
        Sopii teille useimmille vaan minulle ei. Erotaan sit muutaman kk päästä ja taas uusi.. Kierrätys kunniaan vai? Hohhoi.

        Mielummin roikun vaikka vuosia, jos ei ketään suht kaltaistani löydy netistä tai kaupasta, kirjastosta.. Enkä ala kenenkään tyydyttäjäksi, joka heivataan paremman vastaan tullessa. Moni näin toimii.. "Hengaillaan yhdessä ja pannaan kunnes joku aidosti kiinnostava osuu kohdalle". Varattunahan on mieskin ns hottiksempi kuin sinkkuna. ;) ja niitä naisia on paljon, jotka etsii uusia itsetunnon kohottajia varatuista.
        Ei kiitos. Enää en sille vaihtopenkille hyppää odottamaan. En ole ikävä kyl se kauneimpiin kuuluva mutta kuulemma muuten mukava jne.. Väärä syy silti seurustella!
        Sitä voi miettiä miltä voisi tuntia esim 7 avioliittovuoden jälkeen kun kumppanin uusi "aito rakkaus" istuu keittiössäsi ja hymyillen pyytää allekirjoitahan eropaperit? Kun *nimi* ei ole sua koskaan rakastanut ja nyt tahtoo vapaaksi! Mikäs siinä. Mukava yllätys ennen hääpäivää.. Hyvin näytelty vuodet toiselta ja rauhallisena naisena toki allekirjoitin. Miehethän pystyy paremmi seksiäkin harrastamaa ilman tunteita :D

        Mut jos pätevän perustelun saisin siitä mitä haittaa tuolla on profiilin roikuttamisesta? Sen voi blokata ym jos ärsyttää sama eukon naama. :)
        On siitä saanut kuulla, oikein herrasmiehiä heh, tuolla deittisivustolla jotta roikkuu häiriönä liian kauan? Häh?
        Enkä ole näiden omia profiileja edes vilkaissut sillä luulen tietäväni sen "tasoni" eik yhtä huonoj miehiä kovin usein näy.. Tuskin on rima siis korkealla, päinvastoin.

        Hankalaksi se käy sen tarpeeksi "huonon" etsiminenkin.. Toki mulle olisi se ns.paras mutta ettei olisi muiden mielestä liian "tasokas".

        Hyvin kirjoitettu, samaa mieltä!


      • dfghj
        Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Ota huomioon, että jonkun profiili voi jäädä roikkumaan listoille vahingossa vaikka siksi että ei muista salasanaa koko sivustolle tai on vaan unohtanut kymmenen vuotta vanhan asian.

        Plussajäsenet näkevät kyllä milloin viimeksi kirjautunut.


    • naiset-nirsoja

      Kutosen naiset haluaa kympin miehen. Ei kelpaa samantasoinen vaan miehen pitää olla toimitusjohtaja ja puku tyyppi joka ajelee hienolla autolla, jolla on mökki kanarialla. Sen takia onkin suomessa puoli miljoonaa sinkkumiestä koska naisille ei kelpaa juuri ketään.

      • miehet-nirsoja

        Ja kutosen miehet haluaa kympin naisen :-) Naisen pitää olla pitkähiuksinen blondi, sporttinen, pitkä, hoikka, muodokas, tyylikäs, lapseton (siis ei ainakaan yh) jne. Jos olet jotain muuta, siis ihan tavallinen nainen, ei ketään kiinnosta.
        Olisi tosi kiva, jos ette yleistäisi ikäviä kokemuksianne koskemaan kaikkia naisia.


      • Arvo.Vallaton

        Minä olen kahdeksikon mies ja minulle kelpaisi seiskankin nainen; yhdeksiköstä en juuri haaveilekaan. Vaan enpä kelpaa kenellekään. Sosiaaliset taitoni ovat kuutosen tasoa, moni muu jopa kymppiä. Ja rahaa on ainakin yhdeksikön edestä, mutta sitä en paljasta ennenkuin muuten asiat on OK. Ja nehän ei ole OK, koska en hakkaa naista enkä halua valehtelemalla häntä iskeä. Siispä yksin on pakko taivaltaa.


      • tyypillisesti
        Arvo.Vallaton kirjoitti:

        Minä olen kahdeksikon mies ja minulle kelpaisi seiskankin nainen; yhdeksiköstä en juuri haaveilekaan. Vaan enpä kelpaa kenellekään. Sosiaaliset taitoni ovat kuutosen tasoa, moni muu jopa kymppiä. Ja rahaa on ainakin yhdeksikön edestä, mutta sitä en paljasta ennenkuin muuten asiat on OK. Ja nehän ei ole OK, koska en hakkaa naista enkä halua valehtelemalla häntä iskeä. Siispä yksin on pakko taivaltaa.

        miehet arvioi tasonsa aina pari pykälää ylemmäs mitä oikeesti onkaan ja naisten tason taas todellista alemmas, esim. että missitkin on taviksia, ja sitten ihmettelee mikä on kun ei natsaa!


      • keelpo
        Arvo.Vallaton kirjoitti:

        Minä olen kahdeksikon mies ja minulle kelpaisi seiskankin nainen; yhdeksiköstä en juuri haaveilekaan. Vaan enpä kelpaa kenellekään. Sosiaaliset taitoni ovat kuutosen tasoa, moni muu jopa kymppiä. Ja rahaa on ainakin yhdeksikön edestä, mutta sitä en paljasta ennenkuin muuten asiat on OK. Ja nehän ei ole OK, koska en hakkaa naista enkä halua valehtelemalla häntä iskeä. Siispä yksin on pakko taivaltaa.

        Olet osunut asian yhtimeen ihan oikeesti harmi se kun kaikki hyvät asiat pilataan ,,,


      • luuykyu
        miehet-nirsoja kirjoitti:

        Ja kutosen miehet haluaa kympin naisen :-) Naisen pitää olla pitkähiuksinen blondi, sporttinen, pitkä, hoikka, muodokas, tyylikäs, lapseton (siis ei ainakaan yh) jne. Jos olet jotain muuta, siis ihan tavallinen nainen, ei ketään kiinnosta.
        Olisi tosi kiva, jos ette yleistäisi ikäviä kokemuksianne koskemaan kaikkia naisia.

        Ei tarvitse olla välttämättä pitkähiuksinen vaikka toki pidänkin niistä naisilla, ei himourheilija, eikä hoikka, viihyy farkuissa ja tennareissa, ei korkeasti koulutettu, töissä vaikka Lidlin kassalla, eikä tarvitse olla aktiivinen ihminen, nainen joka haluaisi elää tavallisita elämää ja ehkä joskus olisimme tuiki tavallinen lähiöperhe. Timantteja en valitettavasti pysty naiselleni ostelemaan ja taloudellisesti mulla ei ole tällä palkalla oikeastaan mitään tarjottavaa.


      • miehet-nirsoja
        Arvo.Vallaton kirjoitti:

        Minä olen kahdeksikon mies ja minulle kelpaisi seiskankin nainen; yhdeksiköstä en juuri haaveilekaan. Vaan enpä kelpaa kenellekään. Sosiaaliset taitoni ovat kuutosen tasoa, moni muu jopa kymppiä. Ja rahaa on ainakin yhdeksikön edestä, mutta sitä en paljasta ennenkuin muuten asiat on OK. Ja nehän ei ole OK, koska en hakkaa naista enkä halua valehtelemalla häntä iskeä. Siispä yksin on pakko taivaltaa.

        Arvo.Vallaton, kuka on määritellyt sinut kahdeksikon mieheksi? Itsekö sen teit? Millä perusteella?


      • Arvo.Vallaton

        Pitkällisen elämänkokemuksen ja tarkan sivusta seuraamisen ja vertailun tuloksena olen päätynyt pitämään itseäni kahdeksikon miehenä. Toki jollakin muulla saattaa olla toisenlainen asteikko ja saa ollakin, mutta sepä on hänen asiansa. Ja olipa nuo numerot mitä tahansa, mutta kelpaisi minulle yhtä numeroa alempikin kuin omani, ylempään eivät sosiaaliset taitoni ja ulkoinen olemukseni uskoakseni riitä.
        Oho! Tulipa autistista tekstiä, mutta itsepä kysyit.


      • miehet-nirsoja
        Arvo.Vallaton kirjoitti:

        Pitkällisen elämänkokemuksen ja tarkan sivusta seuraamisen ja vertailun tuloksena olen päätynyt pitämään itseäni kahdeksikon miehenä. Toki jollakin muulla saattaa olla toisenlainen asteikko ja saa ollakin, mutta sepä on hänen asiansa. Ja olipa nuo numerot mitä tahansa, mutta kelpaisi minulle yhtä numeroa alempikin kuin omani, ylempään eivät sosiaaliset taitoni ja ulkoinen olemukseni uskoakseni riitä.
        Oho! Tulipa autistista tekstiä, mutta itsepä kysyit.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.


      • Hah222
        miehet-nirsoja kirjoitti:

        Ja kutosen miehet haluaa kympin naisen :-) Naisen pitää olla pitkähiuksinen blondi, sporttinen, pitkä, hoikka, muodokas, tyylikäs, lapseton (siis ei ainakaan yh) jne. Jos olet jotain muuta, siis ihan tavallinen nainen, ei ketään kiinnosta.
        Olisi tosi kiva, jos ette yleistäisi ikäviä kokemuksianne koskemaan kaikkia naisia.

        Totta, yh on iso ei ei.


      • jamppa400

        Kyllä yh-nainen kelpaa, ellei nyt kovin suuresta laumasta ole kysymys.


    • A-Donitsi

      Niin no. Työn puolesta on pakko seurata deittipalstoja yms. Naisten ja miesten tarpeet tuntuvat menevän pahasti ristiin. Osa naisista etsii oikeastaan remonttimiestä, ilmaista rakennusmiestä, elättäjää tai yksityiskokkia. Tai sitten tavoitellaan sellaista, mikä miespopulaatiossa esiintyy 1 % osuudella tai vieläkin harvemmin.

      Miehellä pitää olla vähintään 2 akateemista tutkintoa, pitkä, varakas, vapaa, pettämätön, nuori, kielitaitoinen, jne jne.

      No joo en ole nuori enkä vapaa eikä nettiruusut satu kiinnostamaan. Silloin kun olin vapaa, en ollut juurikaan uskollinen, koska ei ollut mitään tarvetta olla kokeilematta varsin suurta naismäärää.

      Sivusta olen seurannut, kuinka eronnut nainen etsii miesystävää yli kymmenen vuotta ketään kelpuuttamatta. Odotukset eivät kohtaa reaalimaailman kanssa. Se halutuin osa miespopulaatiosta on niin harvinainen ja kysyntä kova, ettei ainakaan uskollista edustajaa ole löytynyt. Ymmärtääkseni "Eliittikumppani" -nimi kertoo siitä, mistä on kysymys.

      • Riiiiiiiiiiiii

        Miehet etsivät joko pillua, ketä vaan tai sitten itseään huomattavasti parempaa. Neljäs ilmoittaja- ja vastaajatyyppi ei kerro mitään itsestään vaikka kuinka nyhtäisi eikä osoita mitään kiinnostusta naisen profiilia tai elämää kohtaan. Myönnän kyllä että joillain naisillakin on epärealistisia odotuksia.
        Jos muuten sinun mielestäsi se, että haettu kumppani on vapaa eikä petä on jotenkin yletön odotus, olet pahasti pihalla ja todellinen tosielämän uuno. Ja jos nainen on itse nuori, voi varmaan odottaa että mieskin on nuori, eikö niin?
        Miten voi olla vapaana uskollinen tai uskoton? Eihän silloin ole ketään ketä pettääkään.


    • plääp_plääp_plaaah

      juuh, kyllä leuka tipahti kun näin tarkemmin eilen et yllättäen hiljaisuuden jälkeen ilmaantunut vierailija olikin jo 20 vuotta vanhempi. ei näössä mitään vikaa ollut, päin vastoin hyvän näköinen mut ei kehtaa ilmaan kuteja käydä ampumaan. ei voi ihan joka kohtaan soveltaa sanontaa rahaa se vain on ... tai s**rmaa. eihän käsikirjoitus ihan niin saa mennä tai sitten saa mennä ilman mitään toimintaa, et antaa sitten mennä vaan. piru vieköön, et kuule on se vieterin venymisellä raja minullakin. joskus ite olin nuori jannu ja ehdotin 20 vuotta vanhemmalle puhelin deitiltä tapaamista ja nainen sanoi et se olisi naurettavaa. ei sitten kai ole niin naurettavaa, vai miten päin, onko tää joku "eliitti" seuraa etsivien salainen erikois-ohjesääntö mistä tavallisemmat pulliaiset pysykööt loitommalla. Tuntuu et pelisäännöt muuttuu sen mukaan kun naama lompakko määrää

    • naiset-nirsoja

      Kutosen mies ei voi haluta kympin naista koska ei ole realistista mahdollisuutta saada kympin naista. Toki jos voittaa miljoonia lotossa niin ehkä sitten mutta muutene i mitään mahdollisuutta. Kutosen naiset ei halua edes tutustua kutosen miehiin. Naisille tärkeintä miehen ulkonäkö ja jännämäisyys. Mitä rikollisempi nii kemiaa löytyy heti.

      • äläjaksavalehdella

        Ne ei edes tajua olevansa kutosen miehiä ja havittelevansa kympin naisia (siis mahdottomia).


    • GlobetrotterMH

      Aika ihmeellisiä nuo mielipiteet on. Muutin itse suomeen takaisin 20v sitten ja suomessa on paljon kauniita ja ihania naisia mutta ah niin kummia käsityksiä itsestään. Olen seurustellut monen maalaisten naisten kanssa mutta suomalaisilla ja ruotsalaisilla naisilla on suuret luulot itsestään ja varsinkin rehellisyydessä on puutteita. Olen etsinyt seuraa eri treffisivustoilta, chatteistä ja myöskin in real life. Useimmat nettituttavuudet ovat loppuneet sihen että naiset antavat kuvan itsetään joka ei pidä paikkansa ja sitten ihmettelevät kun en halua elättää heitä. Tein tuossa listaa elämäni naisita ja täytyy sanoa suomalaiset naset joutuivat aika alas listalla. Eivät ulkonäkönsä puolesta mutta vaatimus tasojen puolesta . Nyt tapailen naista jonka tapasin chatin kautta ja hän vaikuttaa aika hyvältä mutta tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu.

    • keelpo

      No tämä on valitettavasti totta. Kaikki hyvät asiat pistetään pilalle muutamien takia.

    • SuomiDeittiLeikkiä

      Onneksi deittailu Suomessa on leikkiä. Friiltä dokumentin viime yönä. Nainen valheellisella profiililla / kertomuksella sai nuoren miehen muuttamaan hänen luokseen. Varaton nuori kaveri varmasti ymmärsi paikalle saavuttuaan et mikään naisen kertomasta ei ollut totta, ei edes naisen asuminen. Nainen oli miehen ainoa toimiva yhteys ja koska koti puolessa odotti huono koti ilman muita kontakteja, syystäkin jäi mies tämän työttömän manipuloivan naisen luokse elämään niin myös työttömänä. Lopputulos 6 murhaa.

    • SIIRI123456

      Olen huomannut, että monet minun ikäiset miehet(55v.) etsivät itselleen todella
      nuoria naisia.On sitten kyllä niitäkin jotka etsivät suurinpiirtein samanikästä.
      Sitten olen huomannut, että kun olen laittanut profiiliini rehellisesti, että olen
      työtön niin ei kauheesti ole tullut yhteydenottoja(vaikka en mää kenenkään
      varoilla todellakaan halua elää, en edes anna miesten baarissa tarjota minulle
      paukkua).No, sitten kun olen laittanut kuvani profiiliin, niin jo alkaa tulla yhtey-
      denottoja, seksistisiä viestejä useimmat ja jopa alta kolmikymppisiltä miehiltä.

      Sanokaa kannattaako sellaisen miehen kanssa mennä treffeille joka haluaa:
      elämänkumppania , treffiseura , seksiseura, ystävyys.
      Noi siis yhdessä profiilissa, jostaa oon kiinnostunu.Lähinnä toi seksiseura tossa,
      että jos tolla miehellä kumminkin on ollut niitä pelkkiä seksiseurajuttujakin???!!
      Ymmärrän kyllä, että suhteeseen kuuluu seksi ja se on ihan ok sitten kun ens
      on kunnolla tutustuttu niin sitten .
      SANOKAA TE MIEHET.

      • Iguythjuyjjgg

        Nuoret miehet kannattaa ohittaa koska he haluavat vain irtoseksiä.


      • No mulla oli kaikki nuo paitsi ystävyys, profiilitekstissä. "Seksiseura" tarkoitti vain sitä että seksiä pitää suhteessa olla, viimeisin suhde kaatui sen puutteeseen. Otin sen sitten pois juuri tästä syystä ettei tule väärinkäsityksiä kuten sullekin on saattanut tulla jo.

        Eikö sana ystävyys sitten ole paha juttu? Entä jos alat seurustella jonkun miehen kanssa ja huomaat että mies käyttää aikaa enemmän tai vähemmän "naisystävien" kanssa, tuumaatko että no ne ovat vain ystäviä ja mieskin sanoo että eihän hän voi lopettaa niitä suhteita ykskaks siksi koska nyt seurustelee, mitä siihen sanot?


    • Pedaali

      Useimmille naisille deittailu on ajanvieteleikki, peli. Sen voisi rinnastaa shoppailuun... ja nostaahan se keski-ikäisen naisen itsetuntoa kun "pojat kuolaa perässä".

      Miksei myös joillekkin deittisivustot ole halvan ja helpon "pedaalia-peppuun-perjantaina" iskumestoja.

      Meidän äiti sano, että "elä koskaan leiki toisen tunteilla" Nyt kohta 6-kymppisenä mä tajuun kunnolla mitä se tarkoittaa.

      Hyvää syksyn jatkoa kaikille tytöille ja pojille ikään katsomatta!!

      T: Masa vm. -58

      • Laurentius-44

        Pedaali kirjoitti:
        "Useimmille naisille deittailu on ajanvieteleikki, peli. Sen voisi rinnastaa shoppailuun... ja nostaahan se keski-ikäisen naisen itsetuntoa kun "pojat kuolaa perässä"."

        Ja enemmän kuin oikeassa on! Sitä juuri tuo on. Ei siellä hyvännäköiset vuodesta toiseen muuten roikkuisi. Yhteyttä jos otat, niin oikein hyvällä tuurilla saat yhden tai kaksi vastaviestiä ja sitten kaikki loppuu noin vain. Tulipahan todettua, että vielä olisi vientiä, vaan kokeillaan josko vieläkin enemmän... Samaa vuodesta toiseen.
        Olisiko jonkin sortin narsismia vai muuta heikon itsetunnon pönkitystä? En minä tiedä, en ole päässyt niin pitkälle että olisi selvinnyt. Paitsi yhden kanssa pidettiin jonkinlaista varasuhdetta eli että kun se oikea löytyy, niin sitten lopetetaan. Minä en hakenut toista; toisella oli koko ajan haku päällä. Ja kun sen oikeansa löysi, niin teki tyhjästä riidan ja jätti! Minulle olisi jäänyt parempi maku suuhun kun olisi vain sanonut, että nyt taisi löytyä se oikea. Ei olisi tarvinnut rähjätä turhaan.


    • siis loppu tulema ....ota vkl vapaata ja käy ulkona pubis tai jossain...kyl se live tapaaminen on se oikee.... tääl roikkunu aikani.......

      • Kapakkaruusuton

        Sen minkä pubista löydät, sen sinne menetät. Näin se on!


    • renkijarakastaja

      Itsekin aina ihmetellyt että miten vaikeaa on saada joku lähtemään kahville, olen lähestynyt tavallisen oloisia/näköisiä naisia asiallisin viestein. Kerran kahteen vuoteen saattaa kahville päästä, aika omituista touhua mistä voi päätellä kaikenlaista... Tälläinen toiminta vain vahvistaa sitä ajatusta että normaalit ihmiset on jossain ihan muualla tai siis löytävät seuraa jostain muualta.

      • Tälläistäse

        Ei suomalaiseen luonteeseen kuulu lähteä kenen tahansa matkaan, mielummin ei kenenkään.
        Se voi olla jopa hyve, mutta myös tehokkaasti ketään pariutumasta.
        Ikävä kokemus voi estää monta hyvää tapaamista. Kokemuksista ei pääse eroon, niistä ei osata oppia. Myös tapaamisiin tarvitaan riittävän hyvä syy. Se ei voi olla se kahvi. Kahville voi mennä kenen kanssa tahansa melkein jonka tuntee entuudestaan. Vaan ei lähdetä kahville ihmisen kanssa jonka kanssa halutaan muuta kuin kahvikestejä.
        Ei se ole omituista, se nyt vaan on suomalaisen luonteen kanssa siten.
        Nettideittailu on täynnä feikkejä, suosion mittaajia, pelaajia ja muita vastaavia ihmeellisyyksiä täynnä.
        Sitä ei voi muuttaa, se on vain hyväksyttävä. On osattava suodattaa ja nähtävä oikeat ihmiset.
        Ei voi sanoa että normaalit ihmiset ei käy nettideiteissä ja loput on nettideiteissä. Koska he kaikki ovat olemassa livenäkin(98%). He voivat käyttäytyä eritavalla koska nettimaailma on aika uusi asia kaikille pitkällä ajanjaksolla katsottuna.

        Olisi päästävä ensin kontaktiin kunnolla jotta voisi sanoa millainen ihminen on vastassa.
        Se ei vaan käy päinsä koska ollaan arkoja, epäileviä, ennakkoluuloisia, epäonnistumisenpelkoisia.
        Ja kun näitä tapahtuu sarjana koko ajan ei ole ihme ettei kaikki viihdy kovin pitkään siellä.
        Ja ne jotka viihtyvät ovat rajanneet itsensä ulos suurimmasta osasta ihmisiä, mikä johtaa siihen että he ovat roikkuneet siellä vuosikausia tietämättä oikeasti enää itsekään miksi oikeasti ovat siellä.


    • nainentavallinen

      Ompa huonoja kokemuksia sekä miehistä että naisista treffipalstoilla. Itse olen nainen. Minulla ei ole profiilikuvaa, mutta mielestäni profiilini on muuten ihan ok. En esitä ihmeellisiä toiveita miehelle, paitsi rehellisyys ja väkivallattomuus, mitkä ovat mielestäni normaaleja piirteitä ihmisessä. Olen omillani toimeentuleva, töissäkäyvä enkä etsi elättäjää enkä haikaile rikkaasta hienosta elämästä, koska en osaisi elää sellaista. MInulle riittää normaali elämä. Olen tavallinen suomalainen nainen, en missi mutta en rumiluskaan - siis tavallinen - muutama liikakilo kyllä on. Ikäiseni miehet yleensä etsivät mahdollisten lapsiensa ikäisiä naisia - ja täytyy sanoa, että jos mielellä on etsinnässä tämän ikäinen nainen, niin en ole kiinnostunut vaikka lähettäisikin minulle viestin - hänhän joka tapauksessa vaihtaisi nuorempaan heti kun se olisi mahdollista. Minulle ei kyllä ole tullut kovinkaan montaa viestiä - paitsi tosiaan 30:siltä nuorilta miehiltä, joista en ole kiinnostunut. Missä siis ne tavalliset kunnolliset miehet sitten luuraa, kun teitä kuulemma siellä on? ONko niin että tekin laitatte viestiä vain naisille, joilla on kuva? Jos joku sitten viestin laittaa, niin juttu ei lähde luistamaan, koska miehet eivät ilmeisesti halua kirjoitella kuin muutaman sanan kerralla.... Enkä minä jaksa koko ajan keksiä jutunjuurta johon saa vastaukseksi sanan tai kaksi. Minä kaipaisin viestittelyä jonkin aikaa ennenkuin tapaisimme - että edes jotain tietäisi toisesta. Monesti profiilissakaan ei ole mitään kerrottu. Mukavampi tavata jos on jotain mielikuvaa ihmisestä. Vaikka kyllä voin jutella ihan muutenkin vaan, ... Kommentoikaahan miehet !

      • nainentavallinen

        Niin vielä tarkennusta edelliseen viestiini - tarkoitin että jos tällainen mies, joka etsii lapsiensa ikäistä naista - laittaa minulle viestiä (olen 62 v) - niin vastaan, että en taida olla etsimäsi nainen. Etsin siis omanikäistä miestä.


      • 0192837465

        No niitä kuvattomia profiileja on todella paljon ja proffilitekstit aika lailla samanlaisia latteuksia täynnä, että onhan se aika tuuripeliä, että juuri sulle joku sopiva mies sattuu laittamaan viestiä, koska melkein kaikki kuitenkin on kiinnostuneita näkemään heti sen ulkonäön. Niin se vaan on. Itse olen 42-v mies ja jos etsin omalta paikkakunnaltani naisia pelkästään tästä suomi24 sivulta esim. ikäluokasta 37-47 v tuloksia tulee reippaasti yli 1000. Kannattaa pistää se kuva vaan rohkeasti näkyville. Eikä sinne kannata mitään ikivanhaa Photosopattua kuvaa pistää, niin kuin monet taitavat tehä.


      • nainentavallinen

        Voit olla oikeassa - mutta kyllästyin ja poistin nyt profiilini toistaiseksi.


    • mika411

      Vaikeaa tosiaan tutustua kun naiset lopettaa vastaamisen yhden viestin jälkeen. Tuntuu olevan aika tylyjä naiset muutenkin ihan työpaikallakin. Naisilla ei vaan ole tapoja nykypäivänä.

      • nainentavallinen

        No,kyllä miehissä on ihan samanlaisia, minäkin odotan,että kun olen vastannut, niin jos mies haluaa keskustella lisää, niin hän jatkaa jutustelua. Mutta usein se jää siihen - en teidä onko kyse siitä että on keskustelee samaan aikaan jonkun toisen kanssa, ja juttua heillä riittää - vaiko on mennyt välissä saunaan tms. Eipä olettaisi, että kun kysyy jotain jokapäiväistä asiaa, ja saa vastauksen, niin siitä voisi jo päätellä, ettei tämä nainen ole mulle sopiva... kait sitä vähän enemmän voisi kirjoitella. Enpä minäkään sitten viitsi perään huudella. Tällä palstallla miehillä tuntuu olevan kovasti asiaa ja juttua tulee - mutta ei treffipalstoilla..... onkohan täällä samat vai eri miehet ?


      • Ilarius
        nainentavallinen kirjoitti:

        No,kyllä miehissä on ihan samanlaisia, minäkin odotan,että kun olen vastannut, niin jos mies haluaa keskustella lisää, niin hän jatkaa jutustelua. Mutta usein se jää siihen - en teidä onko kyse siitä että on keskustelee samaan aikaan jonkun toisen kanssa, ja juttua heillä riittää - vaiko on mennyt välissä saunaan tms. Eipä olettaisi, että kun kysyy jotain jokapäiväistä asiaa, ja saa vastauksen, niin siitä voisi jo päätellä, ettei tämä nainen ole mulle sopiva... kait sitä vähän enemmän voisi kirjoitella. Enpä minäkään sitten viitsi perään huudella. Tällä palstallla miehillä tuntuu olevan kovasti asiaa ja juttua tulee - mutta ei treffipalstoilla..... onkohan täällä samat vai eri miehet ?

        Olisikohan tässä kyse siitä, kun noilla eräillä deittipalstoilla kuuluu aloitusviestiin panostaa. Täälläkin mainosti joku maakari, että laatii asiakkaan kera aloitusviestitkin.

        Tuolla surkastuneella Suomi24n sivustolla näyttivät naiset viestittelevän kymmenille, jos ei sadoille. Ilmeisesti jotain jonnin joutavaa chattia. Itse en edes mokomaan joukkochattaukseen alentuisi, kun jää tosi tyly, maku jos useamman kanssa viestittelee.
        Kyllä sielläkin aiemmin jommin kummin olleesta aloitusviestistä aloittivat nettideittailun vaikka heti emaileilla tai tuli heti itsellekin muutaman kerran puhelinnumero tai tuli kuva puhelimesta jne. Puhelinnumeroin oli aika arvotonta tavaraa. Maililla nettideittaamalla oli aika paljon pitkälle mennyttä tavaraa. Tavarasta ja sen pituudesta en voi syyttäää sivustoa.

        Muualla onkin sitten nettideittailu sujunut lähinnä samoin meilein aloittaen, joten siihen ei lisätarvetta.


    • valoton_on_deittailu

      Idän naiset muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta ovat aika empaattisia työpaikoilla. Deiteillä seuraa etsivä viisikypäinen mies kun haeskelee naista, olkoot vaikka miljoona joutilasta rahaa taskussa sen voi käyttää vain apuvälineenä kun tungee rahan persiiseen. Voi olla nuoremmillakin miehillä samat ongelmat ettei varteen otettavia kontakteja koskaan synny. Naisille deitti on mieshurrikaani, siksikin aika enteellinen lauluhan se 80-luvun alussa olikin tämä radiohitti. jooh, it is first time in history, it's raining men hallelujaaaah niin totta jos mikä vittu enää olla voi . Joku aikaloikkariko sen sanoitti

    • jannakka

      Olen pitkälti sellainen nainen, josta täälläkin kirjoitetaan, toki nuori en enää ole, yli 40v. Elovenamainen, hoikka, liikunnallinen, En yh. Ei lapsia. Tinder oli klikkaussivusto, jossa haettiin suoraan kevyttä seuraa. Muutamat treffit ja ei kiinnostanut jatkot jompaa kumpaa.
      Tasoista puhutaan, tiedostan omani. Miehestä haen enemmän luonnetta ja tasa-arvoisuutta, älykkyyttäkin. Siisti ulkonäkö, mieluummin hiukan tanakka kuin siima. Liikunnallinen, mutta ei salijambo. Ja etenkin , että on kyennyt pitkiin parisuhteisiin . Iso miinus olisi useat lyhyet suhteet (naisten käyttäminen omiin tarpeisiin)
      Deiteissä notkuminen on epätoivoista ja elämä pitää täyttää muulla toiminnalla. Etenkin miehet ovat oppineet hyviksi valehtelijoiksi ja suhteilijoiksi ja päämäärä on kuitenkin pelkkä seksi. Saatuaan voikin kadota jäljettömiin.

      • eeeeeeee

        Entä naisten mustasukkaisuus? Sairaalloista joissakin tapauksissa, miehen lyhyet suhteet ei johdu aina miehestä yksistään, usein siihen on osuutta naisellakin, olisitko uskonut sitä sinä joka sanot että mies käyttää naista vain omiin tarpeisiinsa?
        Miksi hitossa eroaisi jos nainen tyydyttää tarpeet? Mies jos täyttää naisen tarpeet liian hyvin, alkaa mustasukkaisuus ja typerät epäilyt nostaa päätään niin että suhde on menetetty.

        Älykkyys ei ehkä ole sun vahva laji, haetko siksi älykästä miestä että yhteismäärä olisi normaalitasolla sinä lapseton nainen, vanhempana yksinäinen..


      • Lapsellistajopa

        Ikävää kirjoittelua sinulta.


      • Hyi_hitto
        eeeeeeee kirjoitti:

        Entä naisten mustasukkaisuus? Sairaalloista joissakin tapauksissa, miehen lyhyet suhteet ei johdu aina miehestä yksistään, usein siihen on osuutta naisellakin, olisitko uskonut sitä sinä joka sanot että mies käyttää naista vain omiin tarpeisiinsa?
        Miksi hitossa eroaisi jos nainen tyydyttää tarpeet? Mies jos täyttää naisen tarpeet liian hyvin, alkaa mustasukkaisuus ja typerät epäilyt nostaa päätään niin että suhde on menetetty.

        Älykkyys ei ehkä ole sun vahva laji, haetko siksi älykästä miestä että yhteismäärä olisi normaalitasolla sinä lapseton nainen, vanhempana yksinäinen..

        Olipas kirjoitus. Mustasukkaisuus on pirullinen asia sekä sitä sairastavalle että sen kohteeksi joutuneelle. Ei tullut sinulle yhtään mieleen miksi jannakka on lapseton? Meitä lapsettomia on sekä naisissa että miehissä. Joku ei ole saanut lapsia, joku ei ole halunut ja joku ei ole vain löytänyt sitä oikeaa.

        Olen itse lapseton joka ei saanut lapsia. Olen sen saanut myös silmilleni. Ne ihmiset jotka loukkaavat lapsettomia ovat todellakin jääneet ilman sitä tärkeintä eli rakkautta ja empatiaa.


      • fgtii

        Ja etenkin , että on kyennyt pitkiin parisuhteisiin . Iso miinus olisi useat lyhyet suhteet (naisten käyttäminen omiin tarpeisiin)

        Tästä oli kai kysymys, miehen lyhyet suhteet voi johtua myös naisesta eli nainen on syypää niihin käytöksellään yhtä hyvin kuin mieskin mutta moni nainenhan ajattelee niin että miehessä aina vika kuten jannakka ajatteli myös matalalla älyllään.


      • feelgood2
        fgtii kirjoitti:

        Ja etenkin , että on kyennyt pitkiin parisuhteisiin . Iso miinus olisi useat lyhyet suhteet (naisten käyttäminen omiin tarpeisiin)

        Tästä oli kai kysymys, miehen lyhyet suhteet voi johtua myös naisesta eli nainen on syypää niihin käytöksellään yhtä hyvin kuin mieskin mutta moni nainenhan ajattelee niin että miehessä aina vika kuten jannakka ajatteli myös matalalla älyllään.

        Eipä ole sosiaalinen älynlahja osunut sinunkaan kohdallesi. Lyhyet suhteet ovat niitä ,joissa mies hakee naisesta vaan seksiä tai hyötyä vaikkapa laastarin muodossa eli ei aikomustakaan sitoutua. Tai on olevinaan sitouduttu, mutta ghostaus tapahtuu.

        En alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla yhden yön tai muutaman viikon suhdehistoriaa. Vika ei todellakaan ole noissa tapauksissa naisissa.


      • 356hk

        Ja mistähän tiedät että noissa tapauksissa syy ei todellakaan ole naisissa? Uskomatonta väitöstä, aivan huuhaapuhetta..


      • narnianarnia
        356hk kirjoitti:

        Ja mistähän tiedät että noissa tapauksissa syy ei todellakaan ole naisissa? Uskomatonta väitöstä, aivan huuhaapuhetta..

        Jos miehellä on lukuisia yhden yön suhteita tai max muutama kuukausi, on vika kyllä siinä miehessä. Kaikista ei vaan ole suhteeseen. Tuollainen mies käyttää naisia hyväkseen, kelpaa kuka tahansa sillä aikaa, kun etsii sitä oikeaa tai parempaa.
        Kyllä naisena menisin syvälle itseäni tutkimaan, jos suhteet olisivat luokkaa yksi yö- jokunen kk.


      • Professoriprosessi

        Mies joka on naisen kanssa yhden yön, saa siitä yhdenyönsuhdemerkinnän. Mutta nainen ei saa, miksi ei?


      • Palermo62
        narnianarnia kirjoitti:

        Jos miehellä on lukuisia yhden yön suhteita tai max muutama kuukausi, on vika kyllä siinä miehessä. Kaikista ei vaan ole suhteeseen. Tuollainen mies käyttää naisia hyväkseen, kelpaa kuka tahansa sillä aikaa, kun etsii sitä oikeaa tai parempaa.
        Kyllä naisena menisin syvälle itseäni tutkimaan, jos suhteet olisivat luokkaa yksi yö- jokunen kk.

        Yhdenyönsuhde nainen käyttää miehiä hyväkseen . Hänelle kelpaa kuka tahansa, kun etsii sitä parempaa ja oikeaa.
        Kaikista ei vain ole suhteeseen.
        Nettideiteilläkin varmaan lähettelee viestejä monille, kun ei osaa edes päättää kenen kanssa alkaisi nettideittailemaan. Sieltä sitten vain valitaan joku uusi pikatreffeille.
        Suhteessa on kaksi osapuolta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe