millaisen kuvan olet saanut palstalaisista

luonnotonta.sanon.minä

kun lukee vastauksia niin minusta moni on tinderissä etsien seksiseuraa ja tarjoaa seksipalveluitaan eli ovat seksiseuralaisia ja toiset on varattuja ja pettävät ja on tindereissä yms etsien seksiseuraa ja kaikki tinderiläiset ymmärtävät toisiaan eli on normaalia harrastaa seksiä varattujen kanssa niin eihän muuten kikkeliä tai pimppiä saisi kuin varatuilta pettäjiltä niin minkä kuvan sinä olet saanut palstalaisista ja oli mies tai nainen niin kaikki heistä etsii ja ihannoittee 1-17v pojista ja tytöistä niin kai maksavana asiakkaana voi vaatia mutta pedofiliaa ei ymmärrä ja kaikki on vielä korkeasti koulutettuja

23

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äöäöäöäöä

      Miehet hulluja ja/tai syrjäytyneitä. (paitsi Dissi)

      Naiset varattuja tai ikisinkkuja. Kaikki yli 40v.

      • Nainensanoo

        En ole yli 40v


      • sydämentuska
        Nainensanoo kirjoitti:

        En ole yli 40v

        En minäkään.


      • lihavihatipunen

        Minäpä olenkin.


    • minkäställevoit

      Usealle itseään jakaneita varattuja lutkia,huomiohuoria jotka narsistisuuttaan, eivät anna tilaa sinkkuille omansalaiseen keskusteluun. Vaan terrorisoivat, tämänkin vuoksi useana vuotena on nyt väestön kasvu ollut pysähtynyttä, vaikea on kenenkään perheitä perustella, kun ovat nää narsistit häiriköimässä.

      • Jennajamesonon

        Ottakaa opiksi


    • Huikeen... Täällä on vaikka minkälaista viheltäjää. Aloittaja on huikee. Saa aina näillä aloituksillaan vedet lentämään silmistä ja kekkanaurut. Ihan uskomatonta. Tinderistä taitaapi olla pienimuotoinen fobia tai vst. Ja nyttenkin viisi (5) niin-sanaa. Mulle tulee mieleen väkisin se Speden pikkupojat-sketsi.

      https://youtu.be/67QLRNjt7CI

      • Ufufuffuf

        Joo täs paskalla istun kun luin tän alotuksen. Ei voi ku nauraa.


    • Kirjavaa sakkia, joillain on pipo kireemmällä kun toisilla mutta kaikkeen on varmaan syynsä. Miksi niin. :)

      • .. Sanoi TuvanEsimies AliKersantti Vanne, kysyttyään Tupalaisilta ".. Kiristääkö Vanne päätänne..".. ;P


      • intti.nuuska
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sanoi TuvanEsimies AliKersantti Vanne, kysyttyään Tupalaisilta ".. Kiristääkö Vanne päätänne..".. ;P

        Ohhoh, olisin veikannut sua sivariksi tai totaalikieltäytyjäksi.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sanoi TuvanEsimies AliKersantti Vanne, kysyttyään Tupalaisilta ".. Kiristääkö Vanne päätänne..".. ;P

        Eikö tuo ole ollut joku psykologisen testinkin kysymys. Kiristääkö vanne päätäsi? :)


      • intti.nuuska kirjoitti:

        Ohhoh, olisin veikannut sua sivariksi tai totaalikieltäytyjäksi.

        .. ;D.. Upseeri&"HerrasMies".. Toinen sulkeissa, kun sekin on ihan KatsojanSilmässä.. Toinen Ei.. ;P


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Eikö tuo ole ollut joku psykologisen testinkin kysymys. Kiristääkö vanne päätäsi? :)

        .. SalaistaTietoa.. TurvaLuokituksellanne ei ole tähän tietoon pääsyä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. SalaistaTietoa.. TurvaLuokituksellanne ei ole tähän tietoon pääsyä.. ;D

        Pääh...luin turpaluokituksellanne. Kyllä mulle voipi paljastaa, oon ihan luotettava.😃

        En ainkaan kova huuda julki....


      • NuuskaMuikkune
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Pääh...luin turpaluokituksellanne. Kyllä mulle voipi paljastaa, oon ihan luotettava.😃

        En ainkaan kova huuda julki....

        .. Noh, Intin PalikkaTesteissähän tuo(kin) kysymys on.. ;D


    • palstapetterit

      Täällä on paljon hienoja, suorastaan jaloja herrasmiehiä; jokanaien unelmia, joiden erinomaisuutta naiset eivät jostain syystä suostu ymmärtämään.

    • kikkulapimppula

      Ei täällä ole kun jokunen nainen. Tuskin tinderi porukkaa naisissa. Miehissä sitä vastoin varmaan on kun niin puutteessa tuntuvat olevan.
      Koulutukseen en ota kantaa. Tuskin korkeasti koulutettuja. :D

    • Ujoatm28v-

      En mä oo hullu. Mulla on vaan lähes kaikki mielenterveysongelmat skitsofreniaa lukuunottamatta.

    • Kiinnostuneita 1-17 vuotiaista?? Turhan nuorta lihaa minulle. Muutenhan aloitus on viiltävän tarkka analyysi palstalaisista.

    • kaikysyäsaa

      Saako kokematon yli 30 v naisen tinderistä?

    • sydämentuska

      Aika huonon kuvan olen saanut, ei siitä edes erota ihmisten kasvoja. Pitää varmaan pyytää ylläpidolta uusi kuva!

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Sen tolkun mitä tuosta sain, niin ei mulla ole kyllä tuollaista kuvaa. Mulle syntynyt kuva että usea on todella yksinäisiä ja heillä ei ole minkäänlaista kokemusta seurustelusta vastakkaisen sukupuolen kanssa, ehkä jotain todella lyhyitä yrityksiä. Ehkä yksinäisiä muutenkin. Ja tämä turhauttaa ja suututtaa, kun muuta elämään haluaisivat. Ja se valitettavasti purkautuu kiukkuna tai vihanakin vastakkaista sukupuolta kohtaan. Tämä ja usein aika omituisetkin stereotypiat lukittaa tilannetta entisestään. Mutta siitä haaveilusta ja samanmielisten löytämiestä saa sitten lohtua. Siitä on kyse kurppajutuissa ("Vastakkainen sukupuoli tulee olemaan onneton ja minä olen lopussa voittaja" - ei niinkään pedofiiliasta. Enkä usko, että ukkomiehiäkään. Näistä tulee sitten yleensä tietenkin huonompi kuva, kuin varmaan tosiasiassa ovatkaan.

      Sitten joistakin saanut kuvan, että ovat sitä pahempaa sorttia. Nämä jotka trollailee saadakseen sitä huomiota. Heihin voi päteä nuokin, mutta ns. "läppä läpällä" kirjoittaa mahdollisimman shokeeravia juttuja (väkivallan ja raiskauksen uhriksi joutumisesta jne.). Nämä ovat antaneet sen puistuttavan kuvan, sillä vaikka eivät tosissaan juttujaan kirjoittelisikaan, niin huutelevat nettitoreilla asioita, jotka huomattavasti vakavampia kuin yllä mainitut yleiset haukut ja niitä voi aina olla lukemassa tapaus, joka saa vahvistustaan vaarallisillekin ajatuksilleen. Näistä jäänyt kuva, että heillä henkisesti ongelmia ja sitä sorttia että eivät pysty samaistumaan toiseen kanssaihmiseen. Ja niitä en haluaisi muiden ihmisten keskuuteen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe