Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jumala halusi uuden suunnan USA-han ja Tramp

hyvä-valinta

Jumala on ilmeisesti suuttunut ihmisten asenteisiin, koska Rm 13:1 sanotaan:

Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle,
jonka vallan alla hän on.
Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta;
ne,
jotka ovat,
ovat Jumalan asettamat.

Jes 29:5-7 "Mutta sinun vainolaistesi lauma on oleva niinkuin hieno pöly, ja väkivaltaisten lauma niinkuin lentävät akanat, ja tämä tapahtuu äkkiä, silmänräpäyksessä: Herra Sebaot etsii sinua ukkosenjylinässä ja maanjäristyksessä, kovassa pauhinassa, myrskyssä ja rajuilmassa, kuluttavan tulen liekissä. Niinkuin yöllinen uninäky on oleva kansain lauma, joka sotii Arielia vastaan, kaikki, jotka sotivat sitä ja sen varustuksia vastaan ja sitä ahdistavat.Näissä luonnon mullistuksissa Israelin Jumala etsii ihmisiä Hebrealaisten Jumalan luokse. Toisin sanoen Sakarja 9:14 Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa. Noissa myrskyissä Jumala sanoo ihmisille Apt: 2:38 "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen l

77

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sana-elää

      Ottiko Tramp huomioon luvatessa Abbasille liikoja, kysymättä mitä mieltä Israelin Jumala on Israelin uudelleen jakamisesta. "Niinkuin yöllinen uninäky on oleva kansain lauma, joka sotii Arielia ( = Israelia) vastaan, kaikki, jotka sotivat sitä ja sen varustuksia vastaan ja sitä ahdistavat. "

      • KTS--

        Jumalalla ei ole mitään palestiinalaisia ja heidän oikeuksiaan vastaan.

        Ongelma on sun omassa päässäs. Hoida se kuntoon.


      • KTS-- kirjoitti:

        Jumalalla ei ole mitään palestiinalaisia ja heidän oikeuksiaan vastaan.

        Ongelma on sun omassa päässäs. Hoida se kuntoon.

        Ei täällä maailmassa ole olemassa vain oikeuksia.


      • nöyrtykää

        Ainoastaan näillä ehdoilla "palet" pääsevät Israelin Jumalan suosioon.

        Jer. 12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.


      • KTS--
        nöyrtykää kirjoitti:

        Ainoastaan näillä ehdoilla "palet" pääsevät Israelin Jumalan suosioon.

        Jer. 12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        Emme me kristityt vanno juutalaisuuden nimeen vaan KRISTUKSEN nimeen!


      • ja-isisien-tukijoukkoih
        KTS-- kirjoitti:

        Emme me kristityt vanno juutalaisuuden nimeen vaan KRISTUKSEN nimeen!

        Eihän luterilaiset ole edes kristittyjä, hehän ovat jo siirtyneet sateenkaari lippuja heiluttavien laulukuoroon.


      • hyvää-jatkoa-kaikille
        nöyrtykää kirjoitti:

        Ainoastaan näillä ehdoilla "palet" pääsevät Israelin Jumalan suosioon.

        Jer. 12:16 Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        Joosua 9:1-3 heettiläiset, amorilaiset, kanaanilaiset, perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, kuulivat, mitä oli tapahtunut, niin he kokoontuivat yhteen sotiakseen yksimielisesti Joosuaa ja Israelia vastaan. Mutta kun Gibeonin asukkaat kuulivat, mitä Joosua oli tehnyt Jerikolle ja Aille,

        Ja sen vuoksi he toimivat ovelasti ja hylkäsivät yhdistyneiden arabikansojen liiton ja tekivät rauhan Israelin kanssa. Mutta yhdistyneen arabikansojen armeijakunnat yhdessä alkoivat hyökätä Gibeoniin, ja menivät pyytämään Joosuaa avuksi ja niin Israel voitti heidät kaikki.
        Ja Gibeon pelastu, samoin kannattas myös abbasin joukkojen toimia.


      • oma-on-syynne
        hyvää-jatkoa-kaikille kirjoitti:

        Joosua 9:1-3 heettiläiset, amorilaiset, kanaanilaiset, perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, kuulivat, mitä oli tapahtunut, niin he kokoontuivat yhteen sotiakseen yksimielisesti Joosuaa ja Israelia vastaan. Mutta kun Gibeonin asukkaat kuulivat, mitä Joosua oli tehnyt Jerikolle ja Aille,

        Ja sen vuoksi he toimivat ovelasti ja hylkäsivät yhdistyneiden arabikansojen liiton ja tekivät rauhan Israelin kanssa. Mutta yhdistyneen arabikansojen armeijakunnat yhdessä alkoivat hyökätä Gibeoniin, ja menivät pyytämään Joosuaa avuksi ja niin Israel voitti heidät kaikki.
        Ja Gibeon pelastu, samoin kannattas myös abbasin joukkojen toimia.

        Mutta he menettivät etsikkoaikansa jo silloin kun he Gamal Nasserin kehoituksesta lähtivät pois Israelista etteivät jäisi yhdistettyjen arabi divisjoonien jalkoihin.
        Mutta kuinka kävikään yhdistyneet arabi divisjoonat tallasi Israelin Jumalan avulla pienen Israelin joukot. Jo tuolloin olisi teidän pitänyt liittyä puolustamaan Israelin sotajoukkoja, mutta Israelin Jumala tavallaan oksensi teidät sieltä ulos ja nyt te itkeä uikutatte kun kun katselette Israeliin jääneiden onnea.


      • Kääntykää
        KTS-- kirjoitti:

        Jumalalla ei ole mitään palestiinalaisia ja heidän oikeuksiaan vastaan.

        Ongelma on sun omassa päässäs. Hoida se kuntoon.

        KTS-- Vai ei ole? Jumalalla ei ole mitään palestiinalaisia ja heidän oikeuksiaan vastaan.

        Ei paleilla voi olla mitään oikeuksia,
        hehän aiheuttaa vain ongelmia,
        sillä rauhan tietä he eivät tunne.
        Jes 57:20-21 Mutta
        jumalattomat ovat kuin kuohuva meri,
        joka ei voi tyyntyä
        ja jonka aallot kuohuttavat muraa
        ja mutaa.
        Jumalattomilla ei ole rauhaa,
        sanoo minun Jumalani.


      • Nöyrille-hän-antaa-armon
        Kääntykää kirjoitti:

        KTS-- Vai ei ole? Jumalalla ei ole mitään palestiinalaisia ja heidän oikeuksiaan vastaan.

        Ei paleilla voi olla mitään oikeuksia,
        hehän aiheuttaa vain ongelmia,
        sillä rauhan tietä he eivät tunne.
        Jes 57:20-21 Mutta
        jumalattomat ovat kuin kuohuva meri,
        joka ei voi tyyntyä
        ja jonka aallot kuohuttavat muraa
        ja mutaa.
        Jumalattomilla ei ole rauhaa,
        sanoo minun Jumalani.

        1Piet. 5:5 Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."
        Sananl. 3:34 Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.
        Matt. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
        Joh. 13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        Room. 12:10 Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
        Room. 12:16 Olkaa keskenänne yksimieliset. Älkää korkeita mielitelkö, vaan tyytykää alhaisiin oloihin. Älkää olko itse mielestänne viisaita.
        Ef. 5:21 Ja olkaa toinen toisellenne alamaiset Kristuksen pelossa.
        Fil. 2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
        Jaak. 4:6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."
        Jaak. 4:10 Nöyrtykää Herran edessä, niin hän teidät korottaa.


      • KTS-- kirjoitti:

        Emme me kristityt vanno juutalaisuuden nimeen vaan KRISTUKSEN nimeen!

        Vannomme Kristuksen nimeen, joka sanoi, ' Älkää ollenkaan vannoko .'


      • qwwwwwwwwewq
        KTS-- kirjoitti:

        Emme me kristityt vanno juutalaisuuden nimeen vaan KRISTUKSEN nimeen!

        kristittyjen kuuluisi rukoilla Jumalaa eikä lahkosaarnaajaa.
        Vannomatta paras.


    • Tällä-asenteella

      Joosua 9:3 Mutta kun Gibeonin asukkaat kuulivat, mitä Joosua oli tehnyt Jerikolle ja Aille, niin hekin menettelivät viekkaasti: he menivät ja tekeytyivät lähettiläiksi, ottivat kuluneita säkkejä aasiensa selkään sekä kuluneita, repeytyneitä ja kiinnisolmeiltuja viinileilejä ja panivat kuluneet, paikatut kengät jalkaansa ja kuluneet vaatteet päällensä; ja kaikki heidän eväsleipänsä olivat kuivia ja murentuneita. Niin he menivät Joosuan luo Gilgalin leiriin ja sanoivat hänelle sekä Israelin miehille: "Me olemme tulleet kaukaisesta maasta; tehkää siis liitto meidän kanssamme." Mutta Israelin miehet vastasivat hivviläisille: "Kenties te asutte täällä meidän keskellämme; kuinka me tekisimme liiton teidän kanssanne?" Niin he sanoivat Joosualle: "Me olemme sinun palvelijoitasi." Joosua sanoi heille: "Keitä te olette ja mistä tulette?" Niin he vastasivat hänelle: "Palvelijasi tulevat hyvin kaukaisesta maasta Herran, sinun Jumalasi, nimen tähden. Sillä me olemme kuulleet hänestä kaiken, mitä hän teki Egyptissä, ja kaiken, mitä hän teki niille kahdelle amorilaisten kuninkaalle, jotka asuivat tuolla puolella Jordanin, Siihonille, Hesbonin kuninkaalle, ja Oogille, Baasanin kuninkaalle, joka asui Astarotissa.

      9:18 Mutta israelilaiset eivät surmanneet heitä, sillä kansan päämiehet olivat vannoneet heille valan Herran, Israelin Jumalan, kautta. Ja koko seurakunta napisi päämiehiä vastaan.
      Silloin kaikki päämiehet sanoivat koko seurakunnalle: "Me olemme vannoneet heille valan Herran, Israelin Jumalan, kautta; sentähden me emme voi koskea heihin. Mutta tämän me teemme heille, jättäessämme heidät henkiin, ettei viha kohtaisi meitä valan tähden, jonka olemme heille vannoneet."

      Ja päämiehet sanoivat heistä: "Jääkööt henkiin, mutta tulkoon heistä halonhakkaajia ja vedenkantajia kaikelle kansalle." Näin päämiehet antoivat käskyn heistä.

      Silloin Joosua kutsui heidät ja puhui heille sanoen: "Miksi olette pettäneet meidät ja sanoneet: 'Me asumme hyvin kaukana teistä', vaikka asutte täällä meidän keskellämme?

      Sentähden olkaa kirotut! Älköön ikinä ketään teistä päästettäkö olemasta minun Jumalani huoneen palvelijana, halonhakkaajana ja vedenkantajana."

      He vastasivat Joosualle ja sanoivat: "Sinun palvelijoillesi oli kerrottu, että Herra, sinun Jumalasi, oli käskenyt palvelijaansa Moosesta antamaan teille koko tämän maan ja tuhoamaan kaikki maan asukkaat teidän tieltänne. Sentähden me suuresti pelkäsimme henkeämme teidän edessänne ja teimme tämän. Mutta katso, nyt me olemme sinun käsissäsi: tee meille, mikä mielestäsi on hyvin ja oikein." (tämä asenne olisi palejen syytä oppia)
      Silloin hän teki heille näin: hän pelasti heidät israelilaisten käsistä, niin etteivät he heitä surmanneet. Niin Joosua sinä päivänä määräsi heidät seurakunnan ja Herran alttarin halonhakkaajiksi ja vedenkantajiksi, aina tähän päivään asti, sitä paikkaa varten, jonka Herra oli valitseva.

    • USAonSyvältä

      Jumalalla ja USA:lla ole mitään tekemistä keskenään. USA on eurooppalaisten vapaamuurareiden, intiaaneilta ryöstämä ja perustama, okkultistinen peto-valtio, eikä sillä, eikä millään sieltä lähtöisellä voi olla mitään siunausta. Kaikki amerikkalaisuus on kytköksissä vapaamuurareihin ja okkultismiin, se on koko USA:n olemus.

      Esim. USA:n hallintorakennukset ja monumentit perustuvat okkultistisiin kuvioihin, kuten pentagrammeihin ja heksagrammeihin. Kaikki USA:ssa on ollut Saatanalle uhrattua.
      .

    • KTS--

      Päivitetääs vähän tuoreempaa tekstiä:

      Galatalaiskirje:
      4:24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
      4:25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.

      Hebrealaiskirje:
      8:13 Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.

      1. Tess
      2:14 Sillä teistä, veljet, on tullut niiden Kristuksessa Jeesuksessa olevien Jumalan seurakuntain seuraajia, jotka ovat Juudeassa, sillä tekin olette kärsineet omilta kansalaisiltanne samaa kuin he juutalaisilta,
      2:15 jotka tappoivat Herran Jeesuksenkin ja profeetat ja ovat vainonneet meitä, eivätkä ole Jumalalle otollisia, vaan ovat kaikkien ihmisten vihollisia,

    • KTS--

      Kun Jeesus saapui maailmaan, osa israelilaisista, varsinkin sen johtajat ja uskonnolliset piirit olivat vaipuneet eräänlaiseen rodullisen ylemmyyden tunteeseen. Tämä ilmiö oli havaittavissa jo Jeremian aikana, kun Jeremia varoitti kansaa synnin tuomioista. Hänet heitettiin kaivoon, koska "eihän Jumala nyt omaa jengiään, valittua kansaa huonosti kohtele. Kyllä me saadaan tehä ihan mitä me lystätään". He unohtivat, että valinta oli ehdollinen eikä suinkaan perustunut syntyperään, vaan sydämen asenteeseen:

      2.Moos
      19:5 JOS te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.

      5. Moos
      11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:
      11:27 siunauksen, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,
      11:28 mutta kirouksen, JOS te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa

      Jeesuksen aikana tilanne oli sama ja Jeesuksen tarkoituksena olikin hakata maahan kaikki rodullinen shovinismi:

      Matteuksen evankeliumi:
      3:9 älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

      Hän tahtoi osoittaa, kuinka halveksitut pakanakansatkin olivat monasti moraalisesti parempia ja lähempänä Jumalaa kuin ns. "valittu kansa".

      Luukkaan evankeliumi:
      10:33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
      17:16 ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen.

      Matteus
      8:8 Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.
      8:10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
      8:11 Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa;
      8:12 mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

      Matteus
      21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      Paavali tähdensi samaa asiaa:
      Room.
      2:11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.
      2:12 Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan;

      Jopa kovakalloinen Pietari oivalsi asian lopulta:

      Ap.teot
      10:34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
      10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee
      vanhurskautta, on hänelle otollinen.

      Tänään tämä sama synti on nostamassa jälleen päätään kristittyjen keskuudessa. Israelfanitus lähtee siitä, että Israelilla on oikeus toimia mielivaltaisesti muita kansoja kohtaan ja se on silti kaiken arvostelun ulkopuolella. He tekevät Jumalsta huutosakin johtajan ja kiusaajajengin pomon, joka on kierrettävä kaukaa.

      Moraalikäsitykset hyvän ja pahan suhteen eivät merkitse tälle fanituslössille yhtään mitään. Syntyperä menee sydämen asenteen edelle. Ratkaisevaa ei enää ole suhtautuminen Jeesukseen, joka oli moraalinen esimerkki. ratkaisevaa onkin suhtautuminen lihalliseen kansaan, joka on moraalisesti vajavainen.

      Kyseinen jengi valitsee siis saman sokeuden polun, kuin israelilaiset Jeremian ja Jeesuksen aikoihin. Se polku johtaa tuhoon ja kadotukseen.

      • Onhan teillä jumalan valtakunta taivaassa, "yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. " oli ritarien tunnuslause aikoinaan. Teidän täytyy kuolla ensin, sen yhden puolesta joka jo kuoli teidän puolesta.

        Aate voi kuulostaa henkisesti jalolta pyrkimykseltä, mutta lihallista kuolemaa se kuitenkin tarkoittaa ja näyttää tänä päivänä itsemurhaiskulta, jonka takia kaikki joutuvat kärsimään, omat ja muut.

        Yksi kärsii kaikki kärsii.


      • enääeimuuteta

        KTS:::
        Oikeasti roomalaiset olivat ylempiä ihmisiä aikanaan noilla mailla ja kaikki laittomuus lähti heistä ja kreikkalaisista.
        Kreikkalaiset kehittivät tämän ihmisjumalan palvonnan ja Rooman kirkko keksi loput: lain mitätöimisen, juhlapyhien ja sapatin siirtämisen. Luther voimisti vihapuheet uudestikastajia ja juutalaisia kohtaan.
        Nykyään laittomuuden lapset ovat terroristeja jotka islamin mukaan eivät hyväksy minkäänlaisia kompromisseja juutalaisten kanssa, koska juutalaisten kuuluisi heidän mielestään elää heidän ohjauksessaan ja maksaa heille veronsa. Juutalaisia lähti n.800 000 tuhatta pakolaista muslimimaista ja osa heistä tuli Israeliin.Pitäisikö heidän ja Holokaustia paenneet taas muuttaa ja mihin?
        sairasta.


    • InGodWeTrust

      Saatana se pisti Trumpin Usan presidentiksi, saas nähdä miten Jumala asiaan puuttuu?

    • juonittelioiden-ohi

      Kiitos Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumalalle, että obaman aika päättyi, eikä hilaria valittu, Vaan valittiin jämäkkä mies USA:n presidentiksi.

    • uyyyu

      paavalin kirjeet eivät ole Jumalan sanaa eivätkä lutherin vihapuheet oleJumalasta vaan pahasta.

      • TässäVastausValheisiinne

        Kiitos tästäkin ilmoituksesta. Mutta valehtelijoiden tapaan jätät osan totuudesta kertomatta.

        1. Kieltäessäsi Paavalin sanoman jumalallisuuden osoitat, ettet ole ainakaan kristitty. Paavali oli pakanain apostoili, ei juutalaisten, tämä tehtävä taas oli Pietarilla. Tuomitessasi Paavalin,osoitat siis itse olevasi ilm. juutalainen, tai juutalaiseksi tekeytynyt hellvetinmessiaaninen. No, onhan tämä juutalainen foorumi ja etenkin juutalaisena sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

        2. Tuomitessasi "Lutherin vihapuheet" jätät kuitenkin tässäkin puolet asiasta kertomatta. Ensinnäkin: tuohon aikaan ei tunnettu tämän vuosikymmenen suomalaisten kommareiden luomaa yksipuolista käsitettä "vihapuhe". Luther ei siis vihapuhunut vaan teologina, sananvapauttaan käyttäen kirjoitti kirjan toisille kristityille teologeille. Päälle 400 vuotta myöhemmin Hitler sai kirjan käsiinsä ja väärinkäytti sitä, perustellessaan juutalaisvainoja muille kristityille. Ketään ei tässä elämässä pidä laittaa uuniin siksi, ettei tunnusta Kristusta. Se tuomio on Jumalan käsissä, sitten kun ihmiskunta Viimeisellä tuomiolla tuomitaan.

        3. Toisekseen: Luther osoitti kirjansa kristityille, talmudistien Kristuksesta ja kristityistä keksimiä valheellisia tarinoita vastaan ja Talmud, jos mikä on itse "vihapuhetta" kristittyjä vastaan! Olen itse henkilökohtaisesti nuorena Israelissa asuessani saanut suunnilleen kaikki Talmudin teille antamat vihakehoitukset omaan niskaani. Mitäpä pahaa en olisi siellä teidän taholtanne kokenut. Luther siis vastusti teidän vihapuheitanne sekä ilmiselviä valheita kristityistä. Tästä syystä hän kirjoitti kirjasen "Juutalaisista ja heidän valheistaan" joka oli siis kristityn teologin perusteellinen vastaus teidän omiin vihapuheisiinne, joita muuten jatkatte edelleenkin.

        Tässä suomennettuna tuo Lutherin vastaus teidän omiin valheisiinne ja vihapuheisiinne Jeesusta ja kristittyjä vastaan. Olette mukavasti saaneet kumppaneiksenne antikristilliselle agendallenne kristinuskon sisälle pesiytyneen huijaususkonnon, helluntailais-messiaanisuuden. Kiva kuppikunta sinänsä: kristityille he teeskentelevät kristittyä ja juutalaisille juutalaista.

        Itse otit asian esille, joten ole hyvä, tässä tuo Lutherin vastaus, myös sinulle:

        "Luther: Juutalaisista ja heidän valheistaan":
        https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/26563/Luther.pdf

        .


      • ProPerikato
        TässäVastausValheisiinne kirjoitti:

        Kiitos tästäkin ilmoituksesta. Mutta valehtelijoiden tapaan jätät osan totuudesta kertomatta.

        1. Kieltäessäsi Paavalin sanoman jumalallisuuden osoitat, ettet ole ainakaan kristitty. Paavali oli pakanain apostoili, ei juutalaisten, tämä tehtävä taas oli Pietarilla. Tuomitessasi Paavalin,osoitat siis itse olevasi ilm. juutalainen, tai juutalaiseksi tekeytynyt hellvetinmessiaaninen. No, onhan tämä juutalainen foorumi ja etenkin juutalaisena sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

        2. Tuomitessasi "Lutherin vihapuheet" jätät kuitenkin tässäkin puolet asiasta kertomatta. Ensinnäkin: tuohon aikaan ei tunnettu tämän vuosikymmenen suomalaisten kommareiden luomaa yksipuolista käsitettä "vihapuhe". Luther ei siis vihapuhunut vaan teologina, sananvapauttaan käyttäen kirjoitti kirjan toisille kristityille teologeille. Päälle 400 vuotta myöhemmin Hitler sai kirjan käsiinsä ja väärinkäytti sitä, perustellessaan juutalaisvainoja muille kristityille. Ketään ei tässä elämässä pidä laittaa uuniin siksi, ettei tunnusta Kristusta. Se tuomio on Jumalan käsissä, sitten kun ihmiskunta Viimeisellä tuomiolla tuomitaan.

        3. Toisekseen: Luther osoitti kirjansa kristityille, talmudistien Kristuksesta ja kristityistä keksimiä valheellisia tarinoita vastaan ja Talmud, jos mikä on itse "vihapuhetta" kristittyjä vastaan! Olen itse henkilökohtaisesti nuorena Israelissa asuessani saanut suunnilleen kaikki Talmudin teille antamat vihakehoitukset omaan niskaani. Mitäpä pahaa en olisi siellä teidän taholtanne kokenut. Luther siis vastusti teidän vihapuheitanne sekä ilmiselviä valheita kristityistä. Tästä syystä hän kirjoitti kirjasen "Juutalaisista ja heidän valheistaan" joka oli siis kristityn teologin perusteellinen vastaus teidän omiin vihapuheisiinne, joita muuten jatkatte edelleenkin.

        Tässä suomennettuna tuo Lutherin vastaus teidän omiin valheisiinne ja vihapuheisiinne Jeesusta ja kristittyjä vastaan. Olette mukavasti saaneet kumppaneiksenne antikristilliselle agendallenne kristinuskon sisälle pesiytyneen huijaususkonnon, helluntailais-messiaanisuuden. Kiva kuppikunta sinänsä: kristityille he teeskentelevät kristittyä ja juutalaisille juutalaista.

        Itse otit asian esille, joten ole hyvä, tässä tuo Lutherin vastaus, myös sinulle:

        "Luther: Juutalaisista ja heidän valheistaan":
        https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/26563/Luther.pdf

        .

        Pahana, ilkeänä kristittynä - pthyi! - syvästä rakkaudestani Lutheriin ja Hitleriin - pthyi! Pthyi! - ja Jeesukseen Kristukseen - sekin vielä! Kaiken pahan alku ja juuri! Ristiinnaulitkaa! - alan katsella elokuvaa Perikato ("Esitetäänkö tätä lauantai-näytelmänä myös lutrilaisissa messuissa?" Mielenkiintoinen kysymys, - todella älykkäästi oivallettu! -mutta: .. en usko. Ellei sitten Kallion kirkossa. Sopisi todellakin vaikkapa jouluohjelmistoon!).

        Siitä harvinanen leffa, että se ensinnäkin on saksalainen elokuva ja muiden maiden perinteikkäistä tulkinnoista poiketen esittää Hitlerinkin lähestulkoon ihmisen oloisena! Äijä kehtaa välillä suorastaan hymyilä!

        Leffa ei ole natsimielinen ("Valehtelet! Ptshyi!), mutta käsittääkseni aika lailla realistinen kuvaus. Saksan natsit yleensä herättävät kylmiä väreitä oikeissa ihmisissä, mutta tämä leffa ei vaadi kaksinkertaista villatakkia päälle. Tarinan kertojana on melskeistä selvinnyt Hitlerin nuori sihteeri.

        Otetaan popcornit esiin.
        .


    • JumalaPutiniaSiunatkoon

      Aloitus on taas sitä häikäilemätöntä itteään: valheuskonnon kautta levitettävää USA:n sotapropagandaa, Jumalan sanan väärinkäyttöä. Helluntailaisuuden olemus perustuu kaikkiin kristinuskon kieltämiin, kadottaviin harhaoppeihin, joista kevyesti voi luetella vaikka ekat kahdeksan: areiolaisuus, gnostilaisuus, pelagiolaisuus, nestoriolaisuus, arminiolaisuus, donatolaisuus, montanismi, kiliasmi...

      Aloittaja itse on henkensä menettänyt kadotettu sielu, Saatanalle itse itsensä luovuttanut.

      Trump vapareineen ei kuulu ainakaan minun esivaltaani.

      USA on vapaamuurareiden perustama valtio, maan alkuperäisväestöltä ryöstämä ja alueen alkuperäiskansojen etninen tuhoaja. USA:n koko perustus on satanismissa ja okkultismissa, eikä tämä ole mikään "mielipide" vaan fakta. USA:n kaikissa julkisissa tunnuksissa on okkultistinen sanoma. Myös nk. helluntailaisuus on USA:n vapaamuurareiden, Ku Klux Klanin lukuisista, kristinuskon kieltämistä harhaopeista rakentama, antikristillinen, uususkontoinen, "vapaamuurarisuuntainen" luomus.

      Jopa dollarin setelissä näkyy illuminaatin (vapaamuurareiden satanistisen siiven) kolmio-kuva, jonka huippu erilleen korotettuna: Luciferin kaikkinäkevä silmä, maailman viisaus, jota vapaamuurarit, salaisssa rituaaleissaan siirtävät palvojilleen eteenpäin, vuosisadasta toiseen. Hallintorakennukset kuten Pentagon on rakennettu okkultistien pentagrammin muotoon. Pakanalliset obeliskit julistavat Luciferin voimaa.

      Aloittaja on siis Jumalan Nimeä, kaikella valheen ja eksytyksen voimalla väärinkäyttävä, Luciferin sanansaattaja:

      https://www.google.fi/search?q=illuminati&oq=illuminaatt&aqs=chrome.1.69i57j0l5.6081j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

      Donald Trump, illuminati:
      http://img.thedailybeast.com/image/upload/c_crop,d_placeholder_euli9k,h_1439,w_2560,x_0,y_0/dpr_2.0/c_limit,w_740/fl_lossy,q_auto/v1492109412/articles/2016/09/29/lawsuit-donald-trump-is-the-illuminati-king/160926-Weill-trump-iIlluminati-tease_fxbom0

      Amerikan dollari jossa illuminati-tunnukset:
      https://www.google.fi/search?q=american dollar illuminati triangle&sa=X&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwjuktP_4sLWAhWCJ5oKHUWyD58QsAQIKg&biw=1302&bih=655

      Aloittajan vastustama Venäjä sen sijaan on Kristukselle ja Hänen äidilleen omistettu, kristitty, "oikeauskoinen" eli ortodoksinen Äiti Venäjä. Tsaarit ovat hallitsijoina hallinneet myös kirkkoa. Toiset olleet hyviä tsaareja, joku huonompikin joukossa.

      Jumala, siunaa oikeauskoista Tsaariamme!
      https://www.youtube.com/watch?v=a36ZXAyBMPU

      Antikristillisten juutalaisten mielipide tsaaristamme ja vallankumouksessa hänen sitten, perheineen, kävikin hyvin hullusti:
      https://www.youtube.com/watch?v=j4TPeDJELLQ

      Kirjoitan "tsaarimme", sillä nämä tsaarit olivat myös meidän suomalaisten omia tsaareja!

      Olen itse Pietarin Pietari-Paavalin linnoituksen katedraalissa näiden sarkofagien vierellä kunnioittamassa heitä.

      http://www.tunturisusi.com/romanov/perhe.jpg

      Täs on nyt se hankaluus, että amerikkalaisjohtoiset helluntaimessiaaniset ovat aina lyöneet rumpua asiassa niin päin, että esim. Israel vaikuttaisi kaikessa uhrilta ja esim. Venäjä kuin paholaisen riivaamalta. "Venäjä hyökkää juutalaista Israelia vastaan!"

      Tämä on vasta unelma. Mutta jo olemassa oleva fakta on, että "Israel" / juutalaiset itse, oikein perusteellisesti hyökkäsivät, esim. vuosien 1917 paikkeilla, kristillistä Venäjää vastaan, saaden siellä aikaan jopa n. 70 vuotta kestäneen, ateistisen, antikristillisen, kommunistisen hallinnon, joka vimmalla vainosi kaikkia toisinajattelijoita, etenkin kristittyjä.

      Näiden puolella ovat tämänkin foorumin köklöttäjät, vaikka asiaansa "Jumalan sanalla" ja korulauseilla kuinka kaunistelevat.

      Emminä ole antisemitisti. Mutta totuus on tuotava julki vaikka kivet lentäisivätkin.

      Juutalaiset ovatkin minua, kuan sitten Israelissa joitakin aikoja asuneena (tuolloisen vaaleahiuksisuuteni, siniharmaasilmäisyyteni ja epäilemättä kristillisyytenikin vuoksi: "Natsi!") ihan käytännössäkin kivittäneet niin monta kertaa, ettei se enää edes satu. Tekivät he paljon muutakin, mutta... olkoon sanomatta.

      "Kaikella on määräaikansa. On aika heittää kivet ja on aika kerätä kivet." Teidän omat kivenne. En minä niitä heittänyt. Te heititte. Olkaa hyvät, saatte ne nyt kaikki takaisin, isoon läjään, siististi kasattuna.
      .

      • Ethän sinä ole antisemitisti, sinä olet vain kristitty, ja kristinusko on totuus, jos siis uskoo.

        Usko on siitä ihana asia, että niin monet ovat päässeet siitä jo irti.


      • KTS--

      • TotuudenPuolesta
        KTS-- kirjoitti:

        Soffixiina on oikees tos ja saa tukea Ahtisaareltakin.
        Yhdysvaltain politiikasta: ”Niin amatöörimäistä, että hirvittää”

        http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005384044.html

        Soffina on aina niin oikees, että esmes IS sensuroi Soffin mielipiteitä, ei julkaise niitä itte totuutta pohjiaanmyöten pöyhiviä ja varmaan monen natottajan ja muun helluntailaisenkin tikkataulun päällä lukee Soffin nimi.

        Hyysärin perustaja Erkko ite oli kuulemma niin NL-Venäjä-vastainen, että Talvi-ja Jatkosotaa on kutsuttu Erkon sodiksi. Stalin-raukka yritti rauhaa Suomen kanssa mutta Erkon mellastus esti kaiken yritelmän.

        Samoinhan Hyysäri ja Iltakakka edelleen tänäkin päivänä lietsoo venäjävastaisuutta, touhottaa NATO:n puolesta. Pääpropagandistina heillä on ajoittain Moskovaankin tunnelmia haistelemaan livahtanut toimitsija A. Paananen.

        Ja eikös se Erkkokin ollu juutalainen?
        .


      • TotuudenPuolesta kirjoitti:

        Soffina on aina niin oikees, että esmes IS sensuroi Soffin mielipiteitä, ei julkaise niitä itte totuutta pohjiaanmyöten pöyhiviä ja varmaan monen natottajan ja muun helluntailaisenkin tikkataulun päällä lukee Soffin nimi.

        Hyysärin perustaja Erkko ite oli kuulemma niin NL-Venäjä-vastainen, että Talvi-ja Jatkosotaa on kutsuttu Erkon sodiksi. Stalin-raukka yritti rauhaa Suomen kanssa mutta Erkon mellastus esti kaiken yritelmän.

        Samoinhan Hyysäri ja Iltakakka edelleen tänäkin päivänä lietsoo venäjävastaisuutta, touhottaa NATO:n puolesta. Pääpropagandistina heillä on ajoittain Moskovaankin tunnelmia haistelemaan livahtanut toimitsija A. Paananen.

        Ja eikös se Erkkokin ollu juutalainen?
        .

        Niin mut KTS oli aikoinaan sitä mieltä, että Venäjä on Goog ja Magog ja hyökkää Israeliin ja kaksi kolmasosaa maasta tuhotaan.

        Hellarit oli sitä mieltä, että luvattu maa onkin Suomi ja Venäjä, joka itseoikeutetusti oli Googin valtakunta hyökkääkin Suomeen.
        Taisivat viedä tätä tietoa profetian pohjalta aina Ruotsiin saakka.


      • KTS--
        fari.g kirjoitti:

        Niin mut KTS oli aikoinaan sitä mieltä, että Venäjä on Goog ja Magog ja hyökkää Israeliin ja kaksi kolmasosaa maasta tuhotaan.

        Hellarit oli sitä mieltä, että luvattu maa onkin Suomi ja Venäjä, joka itseoikeutetusti oli Googin valtakunta hyökkääkin Suomeen.
        Taisivat viedä tätä tietoa profetian pohjalta aina Ruotsiin saakka.

        Minä en ole koskaan pitänyt Googia Venäjänä. Goog on Tooran mukaan osa Israelia, Ruubenin sukukuntaa:

        1.Aikakirja:
        5:4 Jooelin pojat olivat: hänen poikansa Semaja, tämän poika Goog, tämän poika Siimei,

        Ja hellarien opeista me Soffixiinan kanssa pysytään kaukana!


      • Antikr.nHelluntaiValhe
        fari.g kirjoitti:

        Niin mut KTS oli aikoinaan sitä mieltä, että Venäjä on Goog ja Magog ja hyökkää Israeliin ja kaksi kolmasosaa maasta tuhotaan.

        Hellarit oli sitä mieltä, että luvattu maa onkin Suomi ja Venäjä, joka itseoikeutetusti oli Googin valtakunta hyökkääkin Suomeen.
        Taisivat viedä tätä tietoa profetian pohjalta aina Ruotsiin saakka.

        Hellareiden lumeuskonto on oikea uskonnollisen, alatyylisen, taikauskoisen populismin riemuhuijaus. Hellareilla esim. ei ole pysyvää nk. oppia, vaan he muuntelevat opetuksiaan kulloisenkin ajan mukaan. "Jumalan kunniaksi" saa valehdella mielin määrin. "Haleeluja!"

        Kyseessä on siis satanistinen, lumeuskonnollinen huijaus. Tämä mahdollistuu siten, että hellarit perustavat Raamatun opetuksensa nk. fundamentalismille, jolloin kuka tahansa kadunmies, väittäessään "tulleensa uskoon", pääsee kohta valta-asemaan, mukaan hellari-"papistoon".

        Ei ku klux klanilaiset mitään tyhmiä veikkoja ole!

        Kuten olen luetellut noita helluntailaisuuden pääharhaoppeja, he mestarillisesti väärentävät Raamatun sanaa ja luottaen rahvaan kyltymättömään sensaationnälkään, yhdessä taikauskoisuuden kanssa, sen johtajisto tienaa miljardeja tällä viimeisten aikojen suurella eksytyksellä.

        Köklönkin motiivit saarnata täällä ovat puhtaasti taloudelliset: ylläpitää valhetta, yhdessä nk. seurakuntalaistensa kanssa.

        Tänäpäivänä hellarit huijaavat epärehellisiä ihmisiä "Israelilla ja juutalaisuudella, messiaanisuudella" uskotellen tämän antikristillisen uskonnon tuovan pelastuksen. He eivät puhu Jeesuksesta, vaan huijaukseen kuuluu yhtäkkinen mieltymys Hänen hepreankieliseen nimeensä. Tätä nimeä käyttäen he levittävät antikristillisiä oppejaan.

        He eivät tunnusta kristittyjen tunnustamaa kolminaisuusoppia, eli kieltävät sen Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan, jota kristityt tunnustavat. He myös kieltävät Jeesus-Nimen.

        Heillä on epäjumalanaan joku kristityille tuntematon, "Jeshua"-niminen profeetta, jonka he itsekin kiistävät olevan Jumalan Poika. Tästä voivat kristitytkin olla samaa mieltä! Heidän Jeshua-profeettansa ei taatusti olekaan Jumalan Poika vaan antikristus!

        Mitä helluntaimessiaaniset itse saavat: okkultistista showta, puljulle maksetun koko rahan edestä.
        .


      • erwwwewe
        Antikr.nHelluntaiValhe kirjoitti:

        Hellareiden lumeuskonto on oikea uskonnollisen, alatyylisen, taikauskoisen populismin riemuhuijaus. Hellareilla esim. ei ole pysyvää nk. oppia, vaan he muuntelevat opetuksiaan kulloisenkin ajan mukaan. "Jumalan kunniaksi" saa valehdella mielin määrin. "Haleeluja!"

        Kyseessä on siis satanistinen, lumeuskonnollinen huijaus. Tämä mahdollistuu siten, että hellarit perustavat Raamatun opetuksensa nk. fundamentalismille, jolloin kuka tahansa kadunmies, väittäessään "tulleensa uskoon", pääsee kohta valta-asemaan, mukaan hellari-"papistoon".

        Ei ku klux klanilaiset mitään tyhmiä veikkoja ole!

        Kuten olen luetellut noita helluntailaisuuden pääharhaoppeja, he mestarillisesti väärentävät Raamatun sanaa ja luottaen rahvaan kyltymättömään sensaationnälkään, yhdessä taikauskoisuuden kanssa, sen johtajisto tienaa miljardeja tällä viimeisten aikojen suurella eksytyksellä.

        Köklönkin motiivit saarnata täällä ovat puhtaasti taloudelliset: ylläpitää valhetta, yhdessä nk. seurakuntalaistensa kanssa.

        Tänäpäivänä hellarit huijaavat epärehellisiä ihmisiä "Israelilla ja juutalaisuudella, messiaanisuudella" uskotellen tämän antikristillisen uskonnon tuovan pelastuksen. He eivät puhu Jeesuksesta, vaan huijaukseen kuuluu yhtäkkinen mieltymys Hänen hepreankieliseen nimeensä. Tätä nimeä käyttäen he levittävät antikristillisiä oppejaan.

        He eivät tunnusta kristittyjen tunnustamaa kolminaisuusoppia, eli kieltävät sen Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan, jota kristityt tunnustavat. He myös kieltävät Jeesus-Nimen.

        Heillä on epäjumalanaan joku kristityille tuntematon, "Jeshua"-niminen profeetta, jonka he itsekin kiistävät olevan Jumalan Poika. Tästä voivat kristitytkin olla samaa mieltä! Heidän Jeshua-profeettansa ei taatusti olekaan Jumalan Poika vaan antikristus!

        Mitä helluntaimessiaaniset itse saavat: okkultistista showta, puljulle maksetun koko rahan edestä.
        .

        Sivusta seuranneena voin tähdentää sitä ,että Jeshua/Jahshua tarkoittaa hepreaksi Jumala auttaa joten se on hyvä rukous itsessään. Jeesus ei tarkoita mitään, joten siinä ei ole mitään jumalallista ei edes nimessä.
        Komliminaisuus oppi on vain keksittyä höpötystä eikä Jeshua niminen saarnaajakaan kehoittanut rukoilla muita kuin Jumalaa yksin.


      • OnJeesusNimiIhanin
        erwwwewe kirjoitti:

        Sivusta seuranneena voin tähdentää sitä ,että Jeshua/Jahshua tarkoittaa hepreaksi Jumala auttaa joten se on hyvä rukous itsessään. Jeesus ei tarkoita mitään, joten siinä ei ole mitään jumalallista ei edes nimessä.
        Komliminaisuus oppi on vain keksittyä höpötystä eikä Jeshua niminen saarnaajakaan kehoittanut rukoilla muita kuin Jumalaa yksin.

        Kiitos, että tähdensit. Nyt ei ole enää epäilystäkään siitä, että helluntaimessiaaniset kieltävät Jeesuksen ja, pilkkaavat Hänen Nimeään, ilmoittaen, että Hänessä ja Hänen Nimessään ei ole mitään jumalallista.

        Aiemmin, vielä tekeytyessänne kristityiksi, kyllä julistitte Jeesus Nimeä. Teillä puheet vaihtuvat n. kymmenen vuoden välein, tuolloin aina kumoatte edelliset väitteenne. Menestysteologeina te varmaan saatte hyvää liksaa Saatanalta.

        Mustalaisethan ovat oikeita huijauksen mestareita. Tässä "seurakuntalaisia", tangomarkkina-sovituksin vielä huijataan, että hellarit muka tunnustaisivat Jeesusta ja Hänen toista tulemustaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=xnD4Nue0jV0

        Itse tunnustan Jeesusta. Te ette petä kristittyjä, me tiedämme teidät Perkeleen lapsiksi, jotka tekeydytte muka samoiksi, Jeesusta tunnustaviksi kuin kristityt, mutta me, teidän uskontonne uhrit kyllä tunnemme totuuden teistä. Mutta se varastettu raha, se varastettu raha! Sillä voi lahjoa rikolliset kristityt papitkin jotka netissä estävät totuuden kertomisen teistä. Ne samat papit, jotka antoivat heti tukensa myös Turun terrori-iskullekin, kutsuen terroristia "yhdeksi meistä", eli siis teistä.

        Hellarit myös kiistävät Jumalamme pelkkänä "höpötyksenä". Se selvästi lukee tuossa edellä. Teillä siis on eri herra ja Jumala kuin kristityillä. Kiristityt tunnustavat Jumalan Yhtä Pyhää Kolminaisuutta. Myös Jeesuksen jumaluutta. Teillä on joku muu heppu taustatukenanne. Samako kuin muslimeilla?

        Mutta uhreiltanne varastettua, eli huijattua rahaa teillä niin paljon, että voitte lahjoa eri foorumit, kuten ekumeenisen foorumin bannaamaan henkilöt jotka kertovat teistä totuuden.
        .


      • HelMesKieltävätJeesuksen
        OnJeesusNimiIhanin kirjoitti:

        Kiitos, että tähdensit. Nyt ei ole enää epäilystäkään siitä, että helluntaimessiaaniset kieltävät Jeesuksen ja, pilkkaavat Hänen Nimeään, ilmoittaen, että Hänessä ja Hänen Nimessään ei ole mitään jumalallista.

        Aiemmin, vielä tekeytyessänne kristityiksi, kyllä julistitte Jeesus Nimeä. Teillä puheet vaihtuvat n. kymmenen vuoden välein, tuolloin aina kumoatte edelliset väitteenne. Menestysteologeina te varmaan saatte hyvää liksaa Saatanalta.

        Mustalaisethan ovat oikeita huijauksen mestareita. Tässä "seurakuntalaisia", tangomarkkina-sovituksin vielä huijataan, että hellarit muka tunnustaisivat Jeesusta ja Hänen toista tulemustaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=xnD4Nue0jV0

        Itse tunnustan Jeesusta. Te ette petä kristittyjä, me tiedämme teidät Perkeleen lapsiksi, jotka tekeydytte muka samoiksi, Jeesusta tunnustaviksi kuin kristityt, mutta me, teidän uskontonne uhrit kyllä tunnemme totuuden teistä. Mutta se varastettu raha, se varastettu raha! Sillä voi lahjoa rikolliset kristityt papitkin jotka netissä estävät totuuden kertomisen teistä. Ne samat papit, jotka antoivat heti tukensa myös Turun terrori-iskullekin, kutsuen terroristia "yhdeksi meistä", eli siis teistä.

        Hellarit myös kiistävät Jumalamme pelkkänä "höpötyksenä". Se selvästi lukee tuossa edellä. Teillä siis on eri herra ja Jumala kuin kristityillä. Kiristityt tunnustavat Jumalan Yhtä Pyhää Kolminaisuutta. Myös Jeesuksen jumaluutta. Teillä on joku muu heppu taustatukenanne. Samako kuin muslimeilla?

        Mutta uhreiltanne varastettua, eli huijattua rahaa teillä niin paljon, että voitte lahjoa eri foorumit, kuten ekumeenisen foorumin bannaamaan henkilöt jotka kertovat teistä totuuden.
        .

        Helluntailaisten laulamana edellinen lauluesitys on siis täyttä petosta. Itse sanoitus on kristinuskon opin mukainen, siinä ei ole vikaa ja tuota oppia itse kristityt tunnustavatkin. Tällä tavoin hellarit houkuttelevat kristittyjä eksytykseensä, jonka todelliset, vapaamuurareiden opit paljastuvat uhreille ehkä vastga kun havaitsevat tulleensa johdatetuiksi syvälle Saatanan syvyyksiin.
        .


      • KTS--
        HelMesKieltävätJeesuksen kirjoitti:

        Helluntailaisten laulamana edellinen lauluesitys on siis täyttä petosta. Itse sanoitus on kristinuskon opin mukainen, siinä ei ole vikaa ja tuota oppia itse kristityt tunnustavatkin. Tällä tavoin hellarit houkuttelevat kristittyjä eksytykseensä, jonka todelliset, vapaamuurareiden opit paljastuvat uhreille ehkä vastga kun havaitsevat tulleensa johdatetuiksi syvälle Saatanan syvyyksiin.
        .

        Soffixiina jälleen oikees. Helluntaimessiaaniset perkeleet tuputtavat ihmisille antikristustaan, jeshuaa, joka ei todellakaan ole osa kolminaisuutta eikä syntiemme sovittaja. Hän on saatanan poika.


    • USA_tuhoutukoon

      Jumala halusi uuden suunnan USA-han ja lähetti hurrikaanin tuhoamaan Trampin imperiumin.

    • Ehtoollinen.

      " Mikä menee suusta sisään, se menee vatsaan ja ulostuu. "

      Kun kysymyksessä on, niin sanotusti teidän Herranne ruumis, tai jumalan ruumis, niin oletko miettinyt tätä, suorastaan häpäisevää toimitusta..... siis että syö ja ulostaa.

      • Viesti johon edellinen liittyi, on näköjään poistunut.


      • KöklöLahkojenUhrit
        fari.g kirjoitti:

        Viesti johon edellinen liittyi, on näköjään poistunut.

        Sen poisti rikollisjärjestö nimeltä Helluntaikirkko. Mahd. Patmos, toinen huijarijengi. Heillä ei ole varaa antaa totuuden tulla julki.

        Heidän USA:sta johdetussa huijauksessaan on isot rahat kysymyksessä. Heille tuli myös hätä siitä, että joku heidän entinen seurakuntalaisensa, uskontonsa uhri kertoi totuuden heidän kristinuskonvastaisista opeistaan. Jokainen sananihan oli totta ja helluntaimessiaanit tietävät tämän. Samaa sensuuria he pitävät joillain yhteiskristillisillä foorumeilla, valvovat tarkkaan oman huijauksensa menestystä ja vaativat bannaamaan heistä totuuden kertovat uhrinsa.

        Ilmeisesti Köklön joku lähisukulainen kuuluu jonkin tuon huijaripuljun johtoon. He itse ovat pimeydessä, eivätkö kestä totuuden valossa. Kaikki huomaisivat, että eihän noilla keisareilla ole vaatteita ensinkään! Kaikki heidän uskonsa ja puheensa olivat vain bluffia! Mutta rahat ne vei.

        Tämä on juutalaisten foorumi, joilla säännöt sanelee joku helluntaiseurakunta, perkeleen lapset.
        .


      • KöklöLahkojenUhrit kirjoitti:

        Sen poisti rikollisjärjestö nimeltä Helluntaikirkko. Mahd. Patmos, toinen huijarijengi. Heillä ei ole varaa antaa totuuden tulla julki.

        Heidän USA:sta johdetussa huijauksessaan on isot rahat kysymyksessä. Heille tuli myös hätä siitä, että joku heidän entinen seurakuntalaisensa, uskontonsa uhri kertoi totuuden heidän kristinuskonvastaisista opeistaan. Jokainen sananihan oli totta ja helluntaimessiaanit tietävät tämän. Samaa sensuuria he pitävät joillain yhteiskristillisillä foorumeilla, valvovat tarkkaan oman huijauksensa menestystä ja vaativat bannaamaan heistä totuuden kertovat uhrinsa.

        Ilmeisesti Köklön joku lähisukulainen kuuluu jonkin tuon huijaripuljun johtoon. He itse ovat pimeydessä, eivätkö kestä totuuden valossa. Kaikki huomaisivat, että eihän noilla keisareilla ole vaatteita ensinkään! Kaikki heidän uskonsa ja puheensa olivat vain bluffia! Mutta rahat ne vei.

        Tämä on juutalaisten foorumi, joilla säännöt sanelee joku helluntaiseurakunta, perkeleen lapset.
        .

        Onko tämä nyt se Googin sota vai peräti Harmagedon pilvipalvelussa.


    • Hyvä_esimerkki

      Tämän aloituksen keskustelut hyvä esimerkki riivajavaltojen toiminnasta. Tietysti tärkeä ymmärtää ihmisten aina ettei sota ole toisia ihmisiä vastaan Jumalassa vaan pahuuden henkivaltoja ja ovat taivaan avaruudessa, kuten Raamatussa kerrotaan totuudellisesti.

      • PeukalotAlaspäin

        Sinä olet hyvä esimerkki Israelin ystäväksi ja kristityksi tekeytyneestä huijarista. Muista, että kerran sinut tuomitaan teoistasi.
        .


      • Olet_esimerkki
        PeukalotAlaspäin kirjoitti:

        Sinä olet hyvä esimerkki Israelin ystäväksi ja kristityksi tekeytyneestä huijarista. Muista, että kerran sinut tuomitaan teoistasi.
        .

        Rooman petovallasta.


      • HellariValehteleeAina
        Olet_esimerkki kirjoitti:

        Rooman petovallasta.

        Milläs tavoin minä liityn Roomaan? Ole hyvä ja perustele valheesi.

        Tiedän, teitä huijarilahkolaisia vastaan on turha yrittää rikosilmoitusta, sillä teillä on miehenne korkeinta oikeuslaitosta myöten. Yritetty on ja siihen tyssännyt. Kerronko nimen? Voisin myös luetella kaikki ne nimet, todisteineen, johon omat väitteeni perustuvat.

        No, missä todisteesi, että olen syntyperältäni italialainen, kuten väität?

        Mikä Rooman petovalta? En tiedä olevani tuollaisen vallan jäsen. Ilmeisesti sinulla on muita todisteita.
        .


      • Varokaa-petosta
        Olet_esimerkki kirjoitti:

        Rooman petovallasta.

        antikristus peto tunnistaa tästä: 1 Joh 2:17-18 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        1.Joh 2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
        2.Joh 1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
        https://www.youtube.com/watch?v=guHO2jM_ldc Tässä on entisen muslimin raamatullisin näkemys antikristus pedosta.


      • HeiTeitäHuijataan

        Tekstitila loppui, mutta jatkakaamme totuuden jäljillä:

        " Ennustukset[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]:
        Mellerin tuotantoa sävyttää voimakas profeetallinen sanoma. Hänen teologiansa korostaa Jeesuksen sovitustyön merkitystä, mutta myös pyhityksen tarpeellisuutta kristityn valmistautuessa viimeisiin aikoihin. Messiaaniselle kristillisyydelle ominaiseen tapaan Meller on korostanut Israelin erityisasemaa ja nähnyt monet sodat, väkivallanteot ja poliittiset mullistukset Lähi- ja Keski-idässä lopunajallisiksi merkeiksi."
        ***

        Tässä jotain yleisesti tunnettua faktaa helluntaimessiaanisista, josta kertojat melleriläiset leimaavat riivatuiksi,sekä sensuroivat totuudenkertojia. "
        .


    • Siunataan_Israelia

      Siunataan Israelia ja Israelin ystäviä Jeesuksen nimessä ja kiitetään Isää Jumalaa kaikesta hyvästä, mitä olemme saaneet juutalaisten kautta ja Raamatussa tästä kaikesta kerrotaan ja Jeesus Juutalaisten Kuninkaana esitetty ja sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

      Varotaan valheen isän lapsien petollisia esityksiä, sillä ei voi pysyä totuudessa missään asiassa ja viha on motiivinsa tekoihinsa ja esityksiin mitä esittää ja mammona motivinaan. Pian poistuu pahuuden edustajat maan päältä, kun Jeesus palaa, ja silloin Jumalan pyhille alkaa se hyvä tuhatvuotinen valtakausi ja Jumala tähän monia kutsuu ja valitut voittavat maailman.

    • ffffffffrdeeeeeeee

      Jeshua/Jahsua on oikea nimi, Jeesus ei tarkoita mitään. jeesuksen nimessä ei kannata rukoilla.
      Jeesus itse rukoili: Jumalani...Eli on arameaa eikä tarkoita isää.

      ps en ole helluntalainen enkä Lutherin vihapuheiden kannattaja.

      • AntikristillisetJudet

        Huomatkaa, että vastaukseni poistettiin, mutta ei Jeesusta häpäisevää viestiä. Ensimmäisessä lauseessa kirjoittaja kieltää Jeesus Nimen, jossa Nimessä ei hänen mukaansa pidä rukoilla ja jonka Nimen hän myös kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Toisessa lauseessa hän kuitenkin vetoaa Jeesuksen rukoukseen ristillä. (Jonne roomalaiset, juutalaisten erityisestä vaatimuksesta Hänet laittoivat, hitaasti kituen kuolemaan.)

        Tällainen veikkonen on oikein ansioitunut Valkoinen Perkele, helluntaisatanisti. Messiaanisuus on helluntailaisten luoma valhejuutalainen uskonlahko, myöntää ed. messari sitä tai ei. Messiaanisuus on yhden ja saman vapaamuurarijoukon luomus, joka kristittyjä eksyttäessään käyttää itsestään nimitystä "helluntailaisuus", juutalaisia eksyttäessään nimitystä "messiaanisuus". Samaa joukkoa. Tiedänhän minä. Olen itse ent. helluntailaisten huijaama ja näin tuon kaiken sisältä päin.

        No, onhan tämä juutalainen foorumi. Ottakaamme tuo nyt tässäkohdin juutalaisena ilmoituksena kristityille.
        .


      • AntikristillisetJudet kirjoitti:

        Huomatkaa, että vastaukseni poistettiin, mutta ei Jeesusta häpäisevää viestiä. Ensimmäisessä lauseessa kirjoittaja kieltää Jeesus Nimen, jossa Nimessä ei hänen mukaansa pidä rukoilla ja jonka Nimen hän myös kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Toisessa lauseessa hän kuitenkin vetoaa Jeesuksen rukoukseen ristillä. (Jonne roomalaiset, juutalaisten erityisestä vaatimuksesta Hänet laittoivat, hitaasti kituen kuolemaan.)

        Tällainen veikkonen on oikein ansioitunut Valkoinen Perkele, helluntaisatanisti. Messiaanisuus on helluntailaisten luoma valhejuutalainen uskonlahko, myöntää ed. messari sitä tai ei. Messiaanisuus on yhden ja saman vapaamuurarijoukon luomus, joka kristittyjä eksyttäessään käyttää itsestään nimitystä "helluntailaisuus", juutalaisia eksyttäessään nimitystä "messiaanisuus". Samaa joukkoa. Tiedänhän minä. Olen itse ent. helluntailaisten huijaama ja näin tuon kaiken sisältä päin.

        No, onhan tämä juutalainen foorumi. Ottakaamme tuo nyt tässäkohdin juutalaisena ilmoituksena kristityille.
        .

        Eikö Jeesus ole sinulle vähän liian nuori.

        Tai mistä minä tiedän millainen puuma sinä olet.
        Toisaalta taas, vois kuvitella, että varmaan on jonossa lestaneitsyitä pitkältikin ja varmuudella.......... jos siis tulee,..... joten mitä se nyt kuikkuisilla mummoilla tekisi.


    • jo_riittää

      Näinhän se on. jumalalle riittää tappaminen, jota USA ja Trumpin regime on harrastanut ja väittänyt tekevänsä sitä Jumalan nimeen. Saatatan kätyrit USA ja Israel kärventyvät helvetin liekeissä ja Hurrikaanit saavat viimeistellä nuo sontaläjät.

      • Kauhea ihminen, voisit olla muutakin. Minä uskon, että voisit, jos voittaisit itsesi.


      • ValkoisenPerkelenValitut
        fari.g kirjoitti:

        Kauhea ihminen, voisit olla muutakin. Minä uskon, että voisit, jos voittaisit itsesi.

        Joshua ja Rachel, pahuus pukeutuneena uskonnollisuuteen:
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005388127.html
        .


      • koska-se-nähdään

        Näinhän se on. jumalalle riittää tappaminen, jota USA ja Trumpin regime on harrastanut ja väittänyt tekevänsä sitä Jumalan nimeen. Saatatan kätyrit USA ja Israel kärventyvät helvetin liekeissä ja Hurrikaanit saavat viimeistellä nuo sontaläjät.

        Psalmi 83 kertoo kuka tuhoutuu ja joutuu ...... :
        Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa. Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä. Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.

        He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."
        Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan: Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset, Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat. Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan. Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle, koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot." Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä. Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria, niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi. Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra. Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot. Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.


      • MediatValehtelevatMeille
        koska-se-nähdään kirjoitti:

        Näinhän se on. jumalalle riittää tappaminen, jota USA ja Trumpin regime on harrastanut ja väittänyt tekevänsä sitä Jumalan nimeen. Saatatan kätyrit USA ja Israel kärventyvät helvetin liekeissä ja Hurrikaanit saavat viimeistellä nuo sontaläjät.

        Psalmi 83 kertoo kuka tuhoutuu ja joutuu ...... :
        Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa. Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä. Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.

        He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."
        Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan: Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset, Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat. Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan. Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle, koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot." Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä. Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria, niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi. Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra. Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot. Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.

        Kun elämänkokemusta ja tietoa kertyy, monet asiat kääntyvät päälaelleen. Se minkä ennen uskoi valheeksi, onkin mahdollisesti totta ja minkä totuudeksi, sen huomaa bluffiksi.

        Itselleen ei kannata olla vihainen. Totuus maailmasta ja sen rakenteesta on jossain tuolla pinnan alla. Kun jotain on oivaltanut, on oivaltanut vasta vähän. Ehkä pienen totuuden murenan. Kukaan ei ole syyllinen siihen että on ensin uskon valheen, mutta siitä hän itse on vastuussa, haluaako hän etsiä totuutta, on se mikä tahansa.

        Maapallo kätkee sisäänsä valtaisan salaisuuden, enkä tarkoita tällä hengellistä salaisuutta, joka sekin on melkoisen iso salaisuus. Vaan ihan maallista salaisuutta.

        Asioita, jotka tapahtuvat meiltä näkymättömissä. meille valehdellaan ihan suoraan, Suomessakin. Tai esitetään asioita siten, että epärehellinen ihminen luo kuulemastaan haluamansa illuusion. Meitä yritetään noitua, saada uskomaan illuusiomestarien luomia harhakuvia.

        Tätä eivät useimmat suomalaiset usko. He luulevat, että Suomessa asiat ovat rehellisiä, että se minkä me näemme tai kuulemme toisten, nk. virallisten tahojen kertomana olisi totuus.

        Kauhea totuus on se, että esim. päämediamme valehtelevat suomalaisille aivan härskisti, suoraan päin naamaa. Rehellisennäköiset uutistenlukijat, toimittajat: ihan suoraa valetta, tai osatotuuksia. Itse olen lakannut kuuntelemasta esim. YLE:n uutisia ja yleensäkään mitään sen toimittajien sepustuksia, ajankohtaisohjelmia, ym. Jos joku haluaa täyttää valheilla päänsä, niin omapa on asiansa. Annanpa esimerkin:

        Parisen vuotta sitten osallistuin Helsingin Narinkkatorilla Rajat kiinni-mielenilmaisuun. Oma joukkomme oli rauhallinen, asiallinen. Meitä oli ehkä n. 300 henkeä. kauempana meistä metelöi nk. suvakkien joukko, naamioituneina, pukeutuneina kirjaviin pelleperuukksihin, hakaten rumpuja, pitäen äänekästä meteliä, eli häiriten sananvapauttamme. Meidän joukoistamme tuskin kukaan kääntyi katselemaan heitä, tai ottamaan heihin kontaktia. Poliisit pitivät nämä anarkistit rauta-aidan toisella puolen.

        Kun tulin kotiin, avasin tv-uutiset, klo 17. Siellä oli uutiskuvaa Narinkkatorilta. Kamera näytti riehuvia anarkisteja, "vastamielenosoittajia", mutta kuvan alla luki kirkkain kirjaimin: "Hommaforumilaisia". Sitten kamera kuvasi omaa joukkoamme, kahta siistiä nuorta naista Suomenliput käsissään ja plakaattia: "Ei rasismille". Nyt luki naisten kuvien alla selvästi: "Vastamielenosoittajia."

        Tuijotin "suu auki" näitä kuvia ja kuuntelin toimittajan valheellista selitystä, mielikuvamuokkausta. Olinhan myös itse, omin silmin ja korvin, ollut todistamassa tapahtumia ja itselleni en valehtelisi. En kyllä muillekaan. Totuuden on todistettava itse puolestaan. En kannattaisi aatetta jonka tietäisin perustuvan valehteluun. Siis: edes meidän joukkoamme ei olisi voinut arvelematta kutsua "hommaforumilaisiksi", sillä joukossamme oli isänmaallisia ihmisiä kaikkinensa, ei pelkästään jonkun yksittäisen foorumin jäseniä. YLE-toimittaja siis valehteli tässäkin. Ehkä Narinkkatorilla oli myös hommaforumilaisia, mutta se ei ollut mikään "Hommaforumin" tilaisuus, vaan "Rajat kiinni"-tilaisuus, kaikkien isänmaallisten suomalaisten. Niihin tilaisuuksiin osallistui usein myös muiden maiden isänmaallisia puhujia.

        Näin härskisti valehtelee mm. YLE. Tuolloin lakkasin antamasta sen uutisoinneille enää mitään totuusarvoa.
        .


      • Mossemän
        koska-se-nähdään kirjoitti:

        Näinhän se on. jumalalle riittää tappaminen, jota USA ja Trumpin regime on harrastanut ja väittänyt tekevänsä sitä Jumalan nimeen. Saatatan kätyrit USA ja Israel kärventyvät helvetin liekeissä ja Hurrikaanit saavat viimeistellä nuo sontaläjät.

        Psalmi 83 kertoo kuka tuhoutuu ja joutuu ...... :
        Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa. Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä. Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.

        He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."
        Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan: Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset, Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat. Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan. Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle, koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot." Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä. Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria, niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi. Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra. Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot. Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.

        Mitä sinä yrität viestilläsi todistaa? Yritätkö todistaa Israelin ja USA:n joutuvan helvetin liekkeihin siksi, että lainaamassasi kohdassa Raamattua julistetaan tuomiota
        - Edomin teltoille
        - ismaelilaisille
        - Mooabille
        - hagarilaisille
        - Gebalille,
        - Ammonille
        - Amalekille
        - Filistealle
        - Tyyron asukkaille
        - Assurille
        - Lootin lapsille


      • kuoleman-kassa

        Islamilaisia maita vastaan Jeesus Nasaretilainen tulee sotimaan . Mutta muslimien mukaan heidän jeesus tulee tuhoamaan USA:n Israelin ja kaikki kristityt kansat.

        Raamatun mukaan Israel tekee väärän rauhan.


      • Raamatun_mukaan

        Antikristus on Babylonian kuningas ja kymmenen kansakunnan asejoukot, suuruudeltaan 200 miljoonainen, seuraa antikristusta. Sota on loppuun asti, eikä mitään rauhaa vaikka antikristus sitä esittää omassa petollisuudessaan.

        Väärä profeetta on jotain muuta ja kieltää Jeesuksen Israelin Herrana ja tietysti antikristuksen Jeesus on aivan eri Jeesus kuin Raamatussa esitetty Juutalaisten Kuningas.

        Jeesus on Juutalaisten Kuningas.
        Kristittyjen Jeesus on Paavin Jeesus.
        Muslimien Jeesus on Koraanissa esitetty eikä sovi yhtään Raamatussa esitettyyn Jeesukseen.

        Kun Jeesus palaa Jerusalemiin, niin Raamatun Jeesus itsensä ilmoittaa koko maailmalle!


      • AntiKr.nHelluntaiHarhat
        Raamatun_mukaan kirjoitti:

        Antikristus on Babylonian kuningas ja kymmenen kansakunnan asejoukot, suuruudeltaan 200 miljoonainen, seuraa antikristusta. Sota on loppuun asti, eikä mitään rauhaa vaikka antikristus sitä esittää omassa petollisuudessaan.

        Väärä profeetta on jotain muuta ja kieltää Jeesuksen Israelin Herrana ja tietysti antikristuksen Jeesus on aivan eri Jeesus kuin Raamatussa esitetty Juutalaisten Kuningas.

        Jeesus on Juutalaisten Kuningas.
        Kristittyjen Jeesus on Paavin Jeesus.
        Muslimien Jeesus on Koraanissa esitetty eikä sovi yhtään Raamatussa esitettyyn Jeesukseen.

        Kun Jeesus palaa Jerusalemiin, niin Raamatun Jeesus itsensä ilmoittaa koko maailmalle!

        Selvä. Ilmaisit täysin selkeästi että meillä on eri Jeesus.

        Miksi esität oman Jeesuksesi "Raamatun Jeeduksens", samalla tuomiten kristittyjen Jeesuksen olevan "paavin Jeesus"? Myös Raamattu on Katolisen kirkon koostama"paavin Raamattu". Ole samalla logiikalla johdonmukainen kaikessa.

        Helluntailaiset ovatkin jo muutaman vuosikymmenen ajan väärentäneet Raamattua, luoden kai useampiakin omia käännöksiään jotka tukevat enemmän heidän, vapaamuurarien omaa gnostilaista oppirakennelmaansa, mm. nk. "pyhitys-askelineen" ja jollaista totisesti ei kristittyjen Raamatussa ilmene.
        .


      • Raamattu_on
        AntiKr.nHelluntaiHarhat kirjoitti:

        Selvä. Ilmaisit täysin selkeästi että meillä on eri Jeesus.

        Miksi esität oman Jeesuksesi "Raamatun Jeeduksens", samalla tuomiten kristittyjen Jeesuksen olevan "paavin Jeesus"? Myös Raamattu on Katolisen kirkon koostama"paavin Raamattu". Ole samalla logiikalla johdonmukainen kaikessa.

        Helluntailaiset ovatkin jo muutaman vuosikymmenen ajan väärentäneet Raamattua, luoden kai useampiakin omia käännöksiään jotka tukevat enemmän heidän, vapaamuurarien omaa gnostilaista oppirakennelmaansa, mm. nk. "pyhitys-askelineen" ja jollaista totisesti ei kristittyjen Raamatussa ilmene.
        .

        Raamattu on Jumalan antama pyhä kirjakokoelma ennenkuin edes paavin kirkkoa oli syntynytkään ja juutalaisten kautta olemme saaneet koko Raamatun. Yhdeltäkään paavilta ei ole tullut yhtään sanaa Jumalan antamaan Raamattuun vaan Jeesus Juutalaisten Kuninkaana on se yksi keskeinen Pelastaja jokaiselle ihmiselle ja ensin juutalaisille annettuna. Tietysti sinun Jeesuksesi on eri kuin minun ja itse sen todistat hedelmälläsi.


    • Israelin_suuntana

      Israelin suuntana on hyvä Jeesuksen olla, sillä Jumalan asettama Juutalaisten Kuningas on Jeesus.

      Kaikkien pakanakansojen on hyvä Israelia siunata ja rakastaa myös Jumalan tahdon mukaan, samoin USA:ta ja Trumpia ja kaikkia muitakin ihmisiä eli lähimmäisiä.

      Jumala suo hyvyyttään kaikille kansoille juutalaisten kautta ja vain Jeesuksen nimessä ja Hengessä voi ihminen pyhittyä totuudessa ja armossa ja rakkaudessa.

      • EiUskotaPetoUSAnValheita

        On hyvä ihmisten ymmärtää, että edellinen pölötys on juuri sitä amerikkalaisten vapaamuurareiden johtamaa, uskontoon sisällytettyä sotapropagandaa, antikristuksen puolesta ja josta Raamattu varoittaa.

        Ei uskota antikristuksen ja Peto-USA:n sanansaattajia, vaikka he kuinka korulausein ja näennäishengellisesti puhuen yrittäisivät meitä suomalaisiakin eksyttää.

        USA:n Peto-valtion johtaja antikristus Trump on juuri kohtsillänsä sytyttämässä 3. maailmansodan, aloittaen sen hyökkäyksellä Korean niemimaalle. Sieltä hän, verenmakuun päästyään, Baltian (ja ainakin hyvin yrittää Suomenkin) kautta aloittaa sodan kristinuskoista Äiti Venäjää vastaan, jota vastaan sekä juutalaiset, että ateistit, sekä maailmanhallitus Illuminatit ovat jo yli 100 vuotta hyökänneet. Oikeastaan jokseenkin tasan 100 vuotta. Ai mistä tiedän? Olen saanut tällaisen sisäisen profetian.

        1917:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Lokakuun_vallankumous:

        "Lokakuun vallankumous (myös lokakuun suuri sosialistinen vallankumous) oli Venäjällä 1917 tapahtunut vallankumous, joka siirsi vallan väliaikaiselta hallitukselta Pietarin neuvostolle. Se oli jatkumoa aiemmin samana vuonna tapahtuneelle helmikuun vallankumoukselle, jossa keisari Nikolai II oli menettänyt asemansa duumalle ja väliaikaiselle hallitukselle.

        Vallankumouksen alullepanija oli Pietarin neuvosto, joka asetti 13. lokakuuta Sotilaallisen vallankumouskomiteanselvennä puheenjohtajanaan Lev Trotski. Neuvosto oli laajapohjainen edustajainkokous, johon bolševikit olivat ennen tapahtumaa saaneet enemmistön. Pietarin neuvoston toimeenpaneva komitea määräsi sen edustajainkokouksen päivämääräksi, jossa bolševikkien ohjelma ”Kaikki valta neuvostoille” tuli panna täytäntöön, 25. lokakuuta.[1][2] Vallankumous tapahtui Venäjällä tuolloin käytetyn juliaanisen kalenterin mukaan 25. lokakuuta 1917 eli gregoriaanisen kalenterin mukaan 7. marraskuuta 1917.
        Monien neuvostoissa istuvien sosialistivallankumouksellisten mielestä Lenin astui valtaan laittomasti. Lokakuun vallankumous vei valtakunnan sisällissotaan, sillä monetselvennä liberaalit ja monarkistit vastustivat bolševikkeja." Jne.

        Tässä sitä oli Jumalaa ja juutalaista sankarillisella agendallaan pistää päiviltä Venäjän kristitty keisari ja ryöstää maan koko omaisuus pienelle, kommunistisille klikilleen Ja hyvin sujuikin n. 70 vuotta, kunnes Se Ihan Oikea Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala puuttui juutalaisten suunnitelmiin. Myös Ukraina mainitaan, tuo Venäjän rakastettava naapuri, aina oma itsensä. Ja eikönnä ite rouva Meyerson, Golda Meirkin ollunna Kiovan tyttöjä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Lev_Trotski :

        "Lev Davidovitš Trotski (ven. Лев Давидович Троцкий, alkuaan ven. Лев Давидович Бронштейн, Lev Davidovitš Bronštein, 7. marraskuuta (J: 26. lokakuuta) 1879 Janovka, Hersonin kuvernementti, Venäjän keisarikunta – 21. elokuuta 1940 Coyoacán, México, Meksiko) oli merkittävä bolševikkivallankumouksellinen ja marxismin teoreetikko. Trotski kuului Neuvostoliiton ja Kominternin perustajiin, ja häntä pidetään puna-armeijan luojana, mutta hän joutui vuonna 1929 maanpakoon hävittyään valtataistelun Josif Stalinin kanssa. NKVD:n agentti Ramón Mercader murhasi Trotskin Meksikossa 1940.

        Ura ennen lokakuun vallankumousta[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

        Ensimmäinen puoliso Aleksandra Sokolovskaja on kuvassa keskellä seisomassa. Lev Trotski on kuvassa oikealla, 1897

        Lev Bronstein syntyi juutalaiseen perheeseen Etelä-Venäjällä, nykyisessä Ukrainassa 26. lokakuuta (7. marraskuuta uuden luvun mukaan) 1879. Hänen isänsä David Bronstein oli varakas venäjänjuutalainen maanviljelijä. Perhe ei ollut uskonnollinen. Bronšteinit puhuivat kotonaan venäjää ja ukrainaa, ja Lev itse sujuvasti lisäksi hepreaa, saksaa, englantia, ranskaa ja espanjaa.

        Mentyään setänsä luo Odessaan opiskelemaan, hän tutustui vallankumouksellisiin piireihin ja oli mukana perustamassa Etelä-Venäjän työläisliittoa 1897 sekä marxilaista Venäjän sosiaalidemokraattista työväenpuoluetta 1898. Trotski pidätettiin poliittisen toimintansa vuoksi 1898 ja karkotettiin Siperiaan. Vuonna 1902 hän pakeni karkotuspaikastaan ulkomaille, jättäen jälkeensä vaimonsa Aleksandra Sokolovskajan ja kaksi lastaan. Hän otti käyttöön pseudonyymin Trotski, jolla hänet sittemmin opittiin tuntemaan. Nimen hän lainasi Odessan vankilan päävanginvartijalta.[1]" Jne.

        https://www.youtube.com/watch?v=JO5-hM6xKt4

        Venäjän vallankumous, kumma kyllä, sai myös jonkinlaista hyvääkin aikaan paikallisen väestön keskuudessa, tätä en kiistä (olenhan entinen vassari) ettei se ihan kaikinpuolin huono juttukaan ollut... Mutta siinä oli omat sählärinsä mukana, ja... No, nyt on taas Kaksoiskotkan vuoro näyttää linnunkyntensä.

        Tehkööt ja olkoot milloin ja mitä tahansa. Itse uskon ja kunnioitan NL / Venäjää kybällä. Siellä sentään pistetään toimeksi ja omaa Äidinmaata ja kansaa kunnioitetaan.

        Trumpista ei olis tähän tanssiin, mutta Putinilta voisi sujuakin:
        https://www.youtube.com/watch?v=a0fTVnhg7S0

        Kaikenlaista ryssänhyppelyä.
        .


      • Ei.Uskota.A.Kr.Trumppia
        EiUskotaPetoUSAnValheita kirjoitti:

        On hyvä ihmisten ymmärtää, että edellinen pölötys on juuri sitä amerikkalaisten vapaamuurareiden johtamaa, uskontoon sisällytettyä sotapropagandaa, antikristuksen puolesta ja josta Raamattu varoittaa.

        Ei uskota antikristuksen ja Peto-USA:n sanansaattajia, vaikka he kuinka korulausein ja näennäishengellisesti puhuen yrittäisivät meitä suomalaisiakin eksyttää.

        USA:n Peto-valtion johtaja antikristus Trump on juuri kohtsillänsä sytyttämässä 3. maailmansodan, aloittaen sen hyökkäyksellä Korean niemimaalle. Sieltä hän, verenmakuun päästyään, Baltian (ja ainakin hyvin yrittää Suomenkin) kautta aloittaa sodan kristinuskoista Äiti Venäjää vastaan, jota vastaan sekä juutalaiset, että ateistit, sekä maailmanhallitus Illuminatit ovat jo yli 100 vuotta hyökänneet. Oikeastaan jokseenkin tasan 100 vuotta. Ai mistä tiedän? Olen saanut tällaisen sisäisen profetian.

        1917:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Lokakuun_vallankumous:

        "Lokakuun vallankumous (myös lokakuun suuri sosialistinen vallankumous) oli Venäjällä 1917 tapahtunut vallankumous, joka siirsi vallan väliaikaiselta hallitukselta Pietarin neuvostolle. Se oli jatkumoa aiemmin samana vuonna tapahtuneelle helmikuun vallankumoukselle, jossa keisari Nikolai II oli menettänyt asemansa duumalle ja väliaikaiselle hallitukselle.

        Vallankumouksen alullepanija oli Pietarin neuvosto, joka asetti 13. lokakuuta Sotilaallisen vallankumouskomiteanselvennä puheenjohtajanaan Lev Trotski. Neuvosto oli laajapohjainen edustajainkokous, johon bolševikit olivat ennen tapahtumaa saaneet enemmistön. Pietarin neuvoston toimeenpaneva komitea määräsi sen edustajainkokouksen päivämääräksi, jossa bolševikkien ohjelma ”Kaikki valta neuvostoille” tuli panna täytäntöön, 25. lokakuuta.[1][2] Vallankumous tapahtui Venäjällä tuolloin käytetyn juliaanisen kalenterin mukaan 25. lokakuuta 1917 eli gregoriaanisen kalenterin mukaan 7. marraskuuta 1917.
        Monien neuvostoissa istuvien sosialistivallankumouksellisten mielestä Lenin astui valtaan laittomasti. Lokakuun vallankumous vei valtakunnan sisällissotaan, sillä monetselvennä liberaalit ja monarkistit vastustivat bolševikkeja." Jne.

        Tässä sitä oli Jumalaa ja juutalaista sankarillisella agendallaan pistää päiviltä Venäjän kristitty keisari ja ryöstää maan koko omaisuus pienelle, kommunistisille klikilleen Ja hyvin sujuikin n. 70 vuotta, kunnes Se Ihan Oikea Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala puuttui juutalaisten suunnitelmiin. Myös Ukraina mainitaan, tuo Venäjän rakastettava naapuri, aina oma itsensä. Ja eikönnä ite rouva Meyerson, Golda Meirkin ollunna Kiovan tyttöjä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Lev_Trotski :

        "Lev Davidovitš Trotski (ven. Лев Давидович Троцкий, alkuaan ven. Лев Давидович Бронштейн, Lev Davidovitš Bronštein, 7. marraskuuta (J: 26. lokakuuta) 1879 Janovka, Hersonin kuvernementti, Venäjän keisarikunta – 21. elokuuta 1940 Coyoacán, México, Meksiko) oli merkittävä bolševikkivallankumouksellinen ja marxismin teoreetikko. Trotski kuului Neuvostoliiton ja Kominternin perustajiin, ja häntä pidetään puna-armeijan luojana, mutta hän joutui vuonna 1929 maanpakoon hävittyään valtataistelun Josif Stalinin kanssa. NKVD:n agentti Ramón Mercader murhasi Trotskin Meksikossa 1940.

        Ura ennen lokakuun vallankumousta[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

        Ensimmäinen puoliso Aleksandra Sokolovskaja on kuvassa keskellä seisomassa. Lev Trotski on kuvassa oikealla, 1897

        Lev Bronstein syntyi juutalaiseen perheeseen Etelä-Venäjällä, nykyisessä Ukrainassa 26. lokakuuta (7. marraskuuta uuden luvun mukaan) 1879. Hänen isänsä David Bronstein oli varakas venäjänjuutalainen maanviljelijä. Perhe ei ollut uskonnollinen. Bronšteinit puhuivat kotonaan venäjää ja ukrainaa, ja Lev itse sujuvasti lisäksi hepreaa, saksaa, englantia, ranskaa ja espanjaa.

        Mentyään setänsä luo Odessaan opiskelemaan, hän tutustui vallankumouksellisiin piireihin ja oli mukana perustamassa Etelä-Venäjän työläisliittoa 1897 sekä marxilaista Venäjän sosiaalidemokraattista työväenpuoluetta 1898. Trotski pidätettiin poliittisen toimintansa vuoksi 1898 ja karkotettiin Siperiaan. Vuonna 1902 hän pakeni karkotuspaikastaan ulkomaille, jättäen jälkeensä vaimonsa Aleksandra Sokolovskajan ja kaksi lastaan. Hän otti käyttöön pseudonyymin Trotski, jolla hänet sittemmin opittiin tuntemaan. Nimen hän lainasi Odessan vankilan päävanginvartijalta.[1]" Jne.

        https://www.youtube.com/watch?v=JO5-hM6xKt4

        Venäjän vallankumous, kumma kyllä, sai myös jonkinlaista hyvääkin aikaan paikallisen väestön keskuudessa, tätä en kiistä (olenhan entinen vassari) ettei se ihan kaikinpuolin huono juttukaan ollut... Mutta siinä oli omat sählärinsä mukana, ja... No, nyt on taas Kaksoiskotkan vuoro näyttää linnunkyntensä.

        Tehkööt ja olkoot milloin ja mitä tahansa. Itse uskon ja kunnioitan NL / Venäjää kybällä. Siellä sentään pistetään toimeksi ja omaa Äidinmaata ja kansaa kunnioitetaan.

        Trumpista ei olis tähän tanssiin, mutta Putinilta voisi sujuakin:
        https://www.youtube.com/watch?v=a0fTVnhg7S0

        Kaikenlaista ryssänhyppelyä.
        .

        Tuossa edellä olevaan linkkiin, Lokakuun vallankumous, tuli laittamani kaksoispiste liian lähelle sanaa ja se tulkitsee sen väärin. Tässä linkki uudestaan:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Lokakuun_vallankumous
        .


    • Hitlersmissingtesticle

      Tervettä järkeä peliin, ei maailma parane hakkaamalla otsaluuta itkumuurin kylkeen.

    • KatosTaasKTS

      Juuri meneillään olleessa YLE-TV1-uutislähetyksessä käsiteltiin kansanedustajien vastaanottamia lahjoja ja haastattelussa oli kaksi hellaria: Antero Laukkanen ja Mika Niikko. Heillekö suurimmat lahjat olivat päätyneet?

      Laukkaselle annetut lahjoitukset koostuivat paljolti matkakustannuksista Trumpin "rukousaamiaisille" osallistumisiin. Laukkanen ilmesti melko usein lentää USA:an aamukahville. Tämähän ei kuulu kansanedustajan itse toimenkuvaan, vaan on siihen liittymätöntä yksityishenkilön toimintaa.

      Muuan herra Tiitinen kirjoitti aikoinaan listan poliitikoistamme jotka hakivat ohjeensa Itä-Saksasta. Tällainen Supon lista olisi hyväksi myös Trumpin kanssa kaveeraavista kahvinjuojista.

      Weetabixin, lämpimien voisarvien ja tulikuuman, juuri paahdetun kahvin vuoksiko Laukkanen on siellä niin ahkeraan ravannut?

      Kun laskee yhteen jo tuhannesti aiemminkin esittämäni väitteet tästä epäpyhästä symbioosista, ei helmitaululla laskienkaan voi saada väärää tulosta.

      Uskon että Laukkanen on sen verran selkärangaton hellari, että juo rukouskahvinsakin puolimukillista paksulla kermalla. Jenkkien tapaan, pahvimukista, muovitikulka sekoittaen.

      Itse en ole niin uskovainen että nimitys "Trumpin rukousaamiaiset" hämäisivät minua hetkeäkään. Jos Laukkanen itse kuvittelee itsestään suuria, luullen olevansa hyvinkin tärkeä henkilö, me monet muut, etenkin helluntaiuskonnon uhrit, emme sitä hetkeäkään kuvittele.

      Monien huijattujen uskovien poltettu raha haisee kerosiinilta.
      .

      • KTS--

        Hyviä havaintoja Soffixiinalla!


    • brittien-suuruus-mureni

      Päivitystä tosiaankin tarvitaan, kun Egypti oli suurvalta niin se kukistui ja syynä Juutalais vastainen väkivalta:  
      "Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa. "

      Joel 3:14-> Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisu laaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisu laaksossa.  Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa. Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi. Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson. Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassaan.  Mutta Juuda on oleva asuttu iankaikkisesti ja Jerusalem polvesta polveen. 
      Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa "

    • Israel_on_paska_maa

      Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948 valheellisin perustein USA:n painostuksesta.
      Israelin pääministeri Benjamin Rotanhaju on antikristus. Keinotekoinen valtio Israel on hänen takiaan 666.

      • siunaa-niin-älä-kiroa

        Maa on Herran ja sen Hän on antanut Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin lapsille ikuisiksi ajoiksi.

        4 Ms24:4->"Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan. Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel! Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä! Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta.
        Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa.
        Se on kyyristynyt,
        se on laskeutunut maahan kuin leijona,
        niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä?
        Siunattu olkoon,
        joka sinua siunaa,
        kirottu,
        joka sinua kiroaa!"


    • totuuttapuolustaa

      Jumala puolustaa vain totuutta.

    • Jokaisen_kannattaa

      Jokaisen kannattaa siunata Israelia ja rakastaa Juutalaisten Kuningas Jeesusta, sillä Herra on meitä ensin rakastanut ja rakastaa, jotta voimme parannuksen tehdä ja uudistua hyvään ja pyhään ja seuraajinaan ristimme kantaen myös päästä tuhatvuotiseen valtakuntaansa ja nimemme ovat kirjoitetut Jumalan elämänkirjaan, kuten on kerrottu Raamatussa.

      USA:lla tulee olemaan tärkeä tehtävä tulevaisuudessa ja Trump on varmaankin tärkeässä asemassa tässä kaikessa lähitulevaisuudessa.

      Antikristus on Babylonian kuningas ja Ilmestyskirjassa kerrotaan siitä merestä nousevasta pedosta, joka sotii Israelia vastaan ja Jerusalemiin asettaa sen kumarrettavan kuvapatsaan hyökkäävästä Babylonian kuninkaasta. Valitettavasti monet ihmiset rakastaa mammonaa enemmän kuin Jeesusta ja Jumalaa ja tästä syystä myös maailmassa on paljon kärsimystä ja suuret koetukset kohtaa monia ihmisiä, mutta Jeesuksessa on tulevaisuus ja toivo varmuudella.

      • EiKannattaisi

        Loistava kirjoitus omavanhurskauttamiseen perustuvasta oma-annsio-opista.

        Jo yksi sana, "kannattaa", kertoo oleellisen.
        .


      • ei-mitään-omaa-vanhursk

        Ef. 2:8
        Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
        Room. 3:24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        Room. 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
        Gal. 2:16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
        Tiit. 3:4-> "Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi, pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta, jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta, että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan. Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille.

        Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia. Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.


    • Jokaisen_kannattaa

      Jokaisen kannattaa tehdä Jumalan tahtoa elämässään ja Jeesus opettanut siunaamaan kiroamisen sijaan ja samoin Jeesus opettanut rakastamaan Jumalaa ja kaikkia lähimmäisiä myös ja vastustamaan pahuuden henkivaltojen vaikutusta tässä maailmassa. Jumala rakastaa sitä, että ihmisinä teemme Jumalan tahtoa ja se kannattaa varmuudella jokaiselle, toki anomisen kautta voidaan vastaanottaa täysin Jumalan armosta eikä ihmisten ansioilla kuten tässä maailmassa toimitaan näennäisesti.

      • Anotaan_myös

        Anotaan myös Jeesuksen nimessä että Trump voi tehdä Jumalan tahtoa Jeesuksessa ja saa siihen Jumalan armon ja Pyhän Hengen siunauksen tehtävässään ja samaa saamme anoa myös kaikille yhdysvaltalaisille.


      • SlavaRossii
        Anotaan_myös kirjoitti:

        Anotaan myös Jeesuksen nimessä että Trump voi tehdä Jumalan tahtoa Jeesuksessa ja saa siihen Jumalan armon ja Pyhän Hengen siunauksen tehtävässään ja samaa saamme anoa myös kaikille yhdysvaltalaisille.

        Voivat anoa, jos kellä kärsivällisyyttä riittää. Sillä Jumalalle mahdotonkin voi olla mahdollista. Itse en tunne tarvetta masokismiin ynnä muuhun vapaaehtoiseen uhrimieleen.

        Putinin kohdalla ei kuitenkaan tarvitse edes anoa, sillä hän on jo kristitty, lempeä, symppis Venäjän valtion päämies ja kaikki hänen vihollisensa ovat tukehtua omiin, pahansuopiin liemiinsä, yrittäessään keksiä hänestä jatkuvia valheita.
        .


      • räikeä-ristiriita
        SlavaRossii kirjoitti:

        Voivat anoa, jos kellä kärsivällisyyttä riittää. Sillä Jumalalle mahdotonkin voi olla mahdollista. Itse en tunne tarvetta masokismiin ynnä muuhun vapaaehtoiseen uhrimieleen.

        Putinin kohdalla ei kuitenkaan tarvitse edes anoa, sillä hän on jo kristitty, lempeä, symppis Venäjän valtion päämies ja kaikki hänen vihollisensa ovat tukehtua omiin, pahansuopiin liemiinsä, yrittäessään keksiä hänestä jatkuvia valheita.
        .

        Rm 5:8-> "Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

        Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

        Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut; emmekä ainoastaan sovitetut, vaan vieläpä on Jumala meidän kerskauksemme meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta me nyt olemme sovituksen saaneet."

        Ortodoksiseen kirkkoon kuuluminen ei tee Putinista Jeesuksen omaa, vaan hitlerin kaltaisen luulo uskovan. Putinin johdolla venäjä tuhoaa Syyrian siviiliuhrien lisäksi myös asunnot. Kaiken lisäksi tukee Assadia ilman ehtoja.

        "Voivat anoa, jos kellä kärsivällisyyttä riittää. Sillä Jumalalle mahdotonkin voi olla mahdollista. Itse en tunne tarvetta masokismiin ynnä muuhun vapaaehtoiseen uhrimieleen.

        Putinin kohdalla ei kuitenkaan tarvitse edes anoa, sillä hän on jo kristitty, lempeä, symppis Venäjän valtion päämies ja kaikki hänen vihollisensa ovat tukehtua omiin, pahansuopiin liemiinsä, yrittäessään keksiä hänestä jatkuvia valheita."


      • sillä-suuria-hän-on-yrit
        räikeä-ristiriita kirjoitti:

        Rm 5:8-> "Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

        Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

        Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut; emmekä ainoastaan sovitetut, vaan vieläpä on Jumala meidän kerskauksemme meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta me nyt olemme sovituksen saaneet."

        Ortodoksiseen kirkkoon kuuluminen ei tee Putinista Jeesuksen omaa, vaan hitlerin kaltaisen luulo uskovan. Putinin johdolla venäjä tuhoaa Syyrian siviiliuhrien lisäksi myös asunnot. Kaiken lisäksi tukee Assadia ilman ehtoja.

        "Voivat anoa, jos kellä kärsivällisyyttä riittää. Sillä Jumalalle mahdotonkin voi olla mahdollista. Itse en tunne tarvetta masokismiin ynnä muuhun vapaaehtoiseen uhrimieleen.

        Putinin kohdalla ei kuitenkaan tarvitse edes anoa, sillä hän on jo kristitty, lempeä, symppis Venäjän valtion päämies ja kaikki hänen vihollisensa ovat tukehtua omiin, pahansuopiin liemiinsä, yrittäessään keksiä hänestä jatkuvia valheita."

        Venäjälle suurvallalle tulee käymään näin: Jooel 2:20
        Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idän mereen ja sen loppupään Länsi mereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt. siis jäämeren ja tyynenmeren itäisimpään Siperian kolkkaa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe