Kristus Perkele, Kolminaisuuden Perkeleet

LogiikkaaRaamatusta

1.Mooseksen kirja:
1:3 Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus." Ja valkeus tuli.

Matteuksen evankeliumi:
17:1 Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
17:2 Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.

2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
11:15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

1.Johanneksen kirje:
1:1 Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
1:2 ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
1:3 minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.

Matteuksen evankeliumi:
23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.

Johanneksen evankeliumi:
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

10:30 Minä ja Isä olemme yhtä.

1.Mooseksen kirja:
3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;

Johanneksen evankeliumi:
11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

Ilmestyskirja:
12:7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
12:8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
12:9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
12:10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

Jesaja:
14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!

Ilmestyskirja:
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.

- Englanninkielisessä käännöksessä Jes 14:12 käyttää nimeä Lucifer Kointähden asemesta.

Johanneksen evankeliumi:
12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

Johanneksen evankeliumi:
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
5:22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
5:30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

8:15 Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
8:50 Mutta minä en etsi omaa kunniaani; yksi on, joka etsii ja tuomitsee.
12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

Sana siis ei tuomitse ja kuitenkin tuomitsee? Minkälaista luikertelua ja kiemurtelua!

Ilmestyskirja:
19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
19:12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

Johtopäätös: Ilm 12-13 lukujen kolme petoa ovat kolminaisuus. Ihmeitä tekevä peto on Pyhä henki, lohikäärme on Isä, ja tämä merestä nouseva tarkoittaa Jeesusta: seitsemän päätä = Jumalan seitsemän henkeä, jne.

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=ilm 13

52

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DualismiakoVaikoEikö
    • VoiHerraJessusPerkele

      Mitäs pilkkaa siinä on, jos Jeesusta nimitetään saatanaksi? Mistä tällainen väite on keksitty, että on pilkkaamista nimittää jotain saatanaksi? Jumala on kaiket päivät pilkannut ihmisiä, mutta ei kukaan ole syyttelemässä, että Jumala on täysin kelvoton herjan heittäjä. Jumala on luonut ihmiset ja käytellyt astioinaan, ja sitten on heitellyt herjaa, että rähhähhää tuokin tuollainen, hehheh. Irvistelemässä ja ilkkumassa Jumala on ollut omia luomuksiansa. Siitä on rakkaus kaukana. Jumala on valehtelija. Itse kaikessa syyllinen, mutta yrittää syytellä ihmisiä. Surkea raukka.

      Roomalaiskirje:
      9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
      9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
      9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
      9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
      9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
      9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
      9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?

      Niin, Jumalalla toki saattaa olla valtaa. Mutta se ei ole mikään hyvyyden synonyymi. Jumala yrittää ihmisiä syyttelemällä korottaa itsensä.

      11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
      11:33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!

      Raamatussa Jumalan pahuutta viisaudeksi. Onpa jopa selitetty, että Sananlaskujen kahdeksas luku viisaudesta puhuessaan tarkoittaa Jeesusta. Siis Jeesus on tuo viisaus, jolla hallitsijat hallitsevat niin, että maailma on pahan vallassa. Mitä muuta johtopäätöstä voi tehdä, kuin että Jumala on perkele.

      http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=san 8

      1.Johanneksen kirje:
      5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

      Jumalalla on monipersoonaisuushäiriö. On olevinaan kolme persoonaa tai useampia. Tätäkin ilveilyä Raamatussa kehutaan. 1. Kor 1. Jos Jumala oksentaa mitä hyvänsä saastaa ihmisten päälle, sitä kehutaan Raamatussa. Mutta jos ihminen pieree vähänkään väärällä nuotilla, niin heti on helvetin ansainnut ja kelvoton. Jumala on epäoikeudenmukainen väärä tuomari. Täysin kelvoton: tuputtaa ja kehuu omaa kelvottomuuttaan ihmisille, ja lahkolaiset hölmöläiset ottavat innolla riemuiten vastaan, mitä hyvänsä Jumala tarjoaa.

      Jeesus synniksi tehty, 2. Kor 5.
      Aina sama, Heb 13.
      Kristus meissä, kirkkauden toivo, Kol 1.

      Jumala, Jeesus on se synti, jota pitää vastustaa. Tämä on täysin Raamatun mukaista. Jumala on itsensä ilmoittanut kelvottomaksi ja vastustettavaksi Raamatussa. Ettekö osaa lukea ja nähdä? Jumalan Pyhällä hengellä pitää lopettaa lihan teot, joita Jumala perkele on touhunnut, milloin milläkin sivupersoonallaan. Ettekö ymmärrä? Sama on olevinaan sekä saasta että pesuvesi. Täysin tyhjänpäiväistä lässytystä, jossa pääasia on, että Jumala tahtoo tavalla tai toisella päästä syyttelemään ihmisiä.

      Tämän perkeleen asiamiehinä ovat lahkolaiset, jotka heittelevät hävytöntä herjaa ympäriinsä. Kuin syyttely olisi jokin todiste muka omasta erinomaisuudesta. Ei se todista mitään muuta kuin että olette kuvia Jumalasta, joka on kelvoton.

      • pepuverkar

        Perkele ei kuulu kristinuskoon.


    • kysynn

      - ei ihan kaikkia koskia ole vielä padottu ja valjastettu maan sähkövoiman tuotantoon - oikeesti sekään että ihmiset nimittelee kansahmisiään perkeleiksi
      - muuta yhtään miksikään sitä tosiasiaa että kaikki ovat vain ihmisolentoja.
      Verojenmaksajiakin - ei ikänäs ole edes ainuttakaan kiitoksen sanaa kuulunut vaikka elämänikänsä useimmat on saanu olla kustantamassa kaikenmaailman lahkolaisten vouhotusta pienistä palkoistaan suomalaisnaisetkin - valojenkin muodossa teillänne - siksi paasaaminen Mooseksen ajan opeista tuntuu tosi kaukaa haetulta - vanhoissa faaraoitten hautakammiopiirroksissa oli kuvia orjista,
      jotka kantavat ilm rikkisammioita kuparisauvoilla varustettuna valaisemaan vainajien matkaa tuonpuoleiseen eloon - miksi alituinen naisten haukkuminen ja mollaaminen teille niin tärkeää - paljonhan lapsia, tyttöjä ja naisiakin tapetaan uskonsa tähden - kunniamurhilla laitoksissa ja niiden ulkopuolellakin.

    • Loogista

      Eikö kaikkivaltias kaiken hallitsija pystynyt tai halunnut hallita maailmaa sellaisella tavalla, että kelpaisi edes itselle se tapa, ettei tarvitse marista ihmisille siitä, mitä ovat tai eivät ole, tai mitä maailma on. - Eikö tämä kysymys paljasta, että kyllä Jumala on valehdellut tai teeskennellyt jotain jossakin kohdassa.

      • nomuttahei

        Totta kai olisi pystynyt, mutta silloinhan meillä ei olisi ollut vapaata tahtoa valita, ja ellemme olisi saaneet valita vapaasti, niin eihän koko elämällä olisi mitään merkitystä, koska nyt valintoinemme ja niiden seurauksin kuljemme labyrinttitestiä näkemättä tulevaisuuteen laskelmoidessamme valintoja.

        Tämä on eräänlainen peli ja pelin voittajalle luvataan tietysti taivaspaikka paratiisissa ja ikuinen elämä (kyky voittaa etropian laki - syödä salattua mannaa). Ai niin ja saa valkoisen kiven, johon on kirjoitettu uusi nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen kiven saaja.

        Ja koska Jeesus sanoi olevansa tie, totuus ja elämä - ja kertoi, että hänen isänsä on ihminen (Johanneksen evankeliumi, luku 12, 30-luvun ja sitä vanhemmat käännökset, ei uusi), niin Jeesus oli aikamatkaaja ja toi meille pelinsäännöt.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/12/11/enta-jos-sina-olet-simulaatio


      • ihmisenmieli

        Korjaus edelle, ei luku 12, vaan luku 8.

        3. Niin fariseukset sanoivat hänelle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä".
        14. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä minä tiedän, mistä minä olen tullut ja mihin minä menen; mutta te ette tiedä, mistä minä tulen, ettekä, mihin minä menen.
        15. Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
        16. Ja vaikka minä tuomitsisinkin, niin minun tuomioni olisi oikea, sillä minä en ole yksinäni, vaan minä ja hän, joka on minut lähettänyt.
        17. Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä.

        http://raamattu.fi/1933,38/Joh.8.html

        Toivottavasti aloittaja ei sekoita Jeesusta ja Kristusta, tai jos sekoittaa, niin ymmärtää, että mistä tuo sekoittaminen tulee. Todellisuudessa kyse on kahdesta eri asiasta.


    • Mitä siitä sitten, jos Jeesus on Se kirkas Kointähti yms. Kristuksessa Jumala teki sovinnon Saatanan kanssa. Kenen muun kanssa hän sitten olisi ollut riidoissa.

      Jotta maailma pelastuisi piti Jumalan ja Saatanan sopia keskenään tulehtuneet välinsä. Mitä se meitä haittaa. Eikä Jeesuksesta voi olla suuri hyöty kun sen asian käy oikein lävitse. Kristuksen sana oli pitkään verhottu vertauskuviin ja Isän persoonallisuus myös. Mutta 1998 alkoi täyttyä Joh. 16:25 eli alkoi AVOIMUUDEN AIKA.

      Meidän on nyt siirryttävä uskossa Krishna tietoisuuteen ja ymmärrettävä oman älymme, tunteidemme ja egomme voima. Meidän täytyy ymmärtää että olemme itse Jumalia. Egomme pitää kehittyä hyväksymään maailman pahuus ja hyvyys samanarvoisina asioina.

      Vain Koraanin ja Hare Krishna liikkeen kirjojen kautta voi ymmärtää tätä päivää ja Raamatun asioita. Ei ole ymmärrystä tai tietoa ilman niitä kirjoja. Viisaus eli varovaisuus ja konservatismi tulevat toki raamatun kautta, mutta ei tieto.

      Jumalat ja saatanat ovat yksiselitteisesti pahoja. On vain yksi hyvä ja se olen minä. Mutta miksi antaisin muiden pahuuden häiritä itseäni. Rukoilemmehan: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! Eli kaikista muista paitsi itsestämme. Mikä oikein on ongelma?

      Voimme saarnata totudessa pahaa Kristusta tai valehdella käärmeen tavoin hänet hyväksi. Pahuus ja hyvyys ovat yhdenvertaisia. Tänä Kali yogana joka on valehtelijoiden aikakausi on väärin ja harhaa saarnata pahaa Kristusta. Voimme aivan hyvin valehdella hänet hyväksi, jos tahdomme. Hänellä on oma ego, joka kaipaa Jumaluutta. Miksi loukkaisimme tuota egoa. Miksi emme anna illuusiolle valtaa?

      Sovinto Jumalan ja Saatanan välillä tapahtui Kristuksessa. Hänessä sovitetaan kaikki mikä on taivaassa tai maan päällä. Jokaisella on oikeus egoon, jota hivelevin sanoin parannellaan myös pahoilla on oikeus egoon. Ja myös Kristuksella. Rakkaus peittää kaiken.

      • kaikki-muuttuu

        Saa-ta-na tuo maailman ruhtinas on jo tuomittu.
        Joh 16:11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
        Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        Matt. 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
        Luuk. 13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
        Juud. 1:6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
        Juud. 1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
        Ilm. 20:10 Ja per-ke-le, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.


      • VoiHerraJessusPerkele
        kaikki-muuttuu kirjoitti:

        Saa-ta-na tuo maailman ruhtinas on jo tuomittu.
        Joh 16:11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
        Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        Matt. 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
        Luuk. 13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
        Juud. 1:6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
        Juud. 1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
        Ilm. 20:10 Ja per-ke-le, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Raamatun perkele on tällainen nimitys, jota kolminaisuuden persoonat käyttävät toisistaan.

        Esim. Pyhä henki kun kertoo Jeesuksen ristiinnaulitsemisesta, niin kerronnan tapa on tällainen, että siellä ristillä se perkele nyt on tuomittu. Kun Jeesus kertoi isästä, niin puhui nimenomaan Isästä perkeleestä. Sitten kun Jeesus selitteli Pyhän hengen aikaansaamaa puhdistusta, niin pahalta sekin vielä kuulostaa:

        Matt 23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
        Joh 8:27 Mutta he eivät ymmärtäneet, että hän puhui heille Isästä. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
        Psalmi 62:10 Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa'assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys.

        Matt 12:43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä. 12:44 Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.' Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna. 12:45 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset. Niin käy myös tälle pahalle sukupolvelle.
        Ilmestyskirja 1:4 Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä..........


      • turkanesentäs
        VoiHerraJessusPerkele kirjoitti:

        Raamatun perkele on tällainen nimitys, jota kolminaisuuden persoonat käyttävät toisistaan.

        Esim. Pyhä henki kun kertoo Jeesuksen ristiinnaulitsemisesta, niin kerronnan tapa on tällainen, että siellä ristillä se perkele nyt on tuomittu. Kun Jeesus kertoi isästä, niin puhui nimenomaan Isästä perkeleestä. Sitten kun Jeesus selitteli Pyhän hengen aikaansaamaa puhdistusta, niin pahalta sekin vielä kuulostaa:

        Matt 23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
        Joh 8:27 Mutta he eivät ymmärtäneet, että hän puhui heille Isästä. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
        Psalmi 62:10 Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa'assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys.

        Matt 12:43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä. 12:44 Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.' Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna. 12:45 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset. Niin käy myös tälle pahalle sukupolvelle.
        Ilmestyskirja 1:4 Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä..........

        Raamatun perkele on törkeä kääntäjän moka , alkuteksteissä sitä olentoa ei mainita.


    • JeesusOnHerra_

      Väännät kieroon Jumalan Sanan.

      Jeesus on Jumala. On yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.

      Saatana haluaa olla kuten Jumala. Siksi moni seuraa saatanaa eikä Jeesusta, kun luulevat olevansa Jumalan kanssa tekemisissä, vaikka ovatkin saatanan kanssa tekemisissä.

      Jeesus on Herra ja Vapahtaja ja ainoa tie iankaikkiseen elämään. Kadotuksen tie on lavea tie. Harva löytää elämään.

      • ihmisuhriajattelua

        Jos Jeesus on Jumala, niin Jumala on kirottu ristille. Ja kun Jumala on kirottu, on Saatana vapaana.

        Kirje galatalaisille, luku 3, Paavalin sanat:

        13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

        http://raamattu.fi/1933,38/Gal.3.html


    • VoiHerraJessusPerkele

      Jumala on kaikkivaltias. Ei ole mitään Jumalasta erillisiä perkeleitä toimimassa itsekseen - jonkinlaisen evoluution tuotteina eikä muuten. Mitään ei myöskään ole tapahtunut ilman Jumalaa. Joten kyllä sen Jumalan täytyy olla melkoinen perkele, jos kuuluu hänelle kunnia kaikesta, mitä ikinä on tapahtunut. Nämä kolminaisuudet ja moni muu asia on näytelmää, jossa Jumala yrittää selitellä syyllisyyden itseltään muualle.

    • kerttkkl

      Eikö olisi parempi kysyä jumaluusoppineilta kuin päästellä mölyjä mahasta!

      JUMALALLA ASIAA!
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!

      "Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"Apostolirm TEOT JA 1. jOHANNEKSEN KIRJE
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Kristityt eivät neuvottele, kuka
      Jeesus on . vaan julistavat Apostolien opettamana:"Jeesus on Jumalan Poika!"
      Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
      Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
      Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
      Voiko antikristuksen seuraajat olla syyttömiä, kun kristityt vertaavat antikristusta aivan paholaiseen ja pitävät 'perkeleen' lähettiläänä!

      Kristityt ymmärtävät huom Raamatun selitykset!
      Kristinusko on Jumalan perustama usko, jonka kautta ihmiset voivat pelastua iankaikkiseen elämään autuuteen Jesuksen Kristuksen kautta, jonka Jumsla on antanut!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski julistamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!
      "Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Jeesus torjui kiusaajan Jumalan Sanalla!
      Myös Uusi Testamnetti on Jumalan Sanaa!
      "13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte." 1Tessalonikalaiskirje 2.luku


      Voi verrata Jeesuksen tarjoamaan pelastukseen autuuteen:" Evankeliumia julistettava
      rauhassa rauhaa pitäville!" Uuden Testamentin mukaan! Kristinusko on siis rauhan uskonto!

      RAAMATUN KÄSIKIRJOITUSTEN LUOTETTVUUS
      Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat yhtäpitäviä eli niissä ei ole paljoa poikkeavuuksia ja nekään ei ole missään opillisesti tärkeissä paikoissa. Eli Uuden Testamentin suomennoksia voi pitää hyvin luotettavina. Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat olleet jo paljon ennen muhametttiilaisuuden syntyä, eli muhametilaisuus ei ole pätevä Uuden Testamentin tulkitsuja vaan Kristillistä kirkkoa voi pitää ainoana oikeana UudenTestamentin edustajana, ja toisten on väistyttävä kommentoimasta! Papit ja piispat ovat opetetut oikein ymmärtämään Raamattuja ja oikein ymmärtävät Jeesuksen opetukset!

      JEESUS ON MESSIAS
      Johanneksen Evankeliumin alussa on mainittuu Nikodemus, jonka kanssa Jeesus puhui, joka tunnisti Jeesuksen Messiaaksi (Kristus, kreikaksi)!
      Enkelien sanoma Jeesuksen syntyissä:"Teille on syntynyt Vapahtaja,Kristus Herra Daavidin kauppungissa!"
      "Hän on sovittava kansan synnit!"
      "Jeesus Kristus,, hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoasti meidän, vaan koko maailman edestä!" 1. Johanneksen kirje 2.luku, Kristittyjen Raamattu(Sisältää "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut, autuuteen." RaamattuVanhan ja Uuden Testamentin)

      JUMALA LOI KAIKKI KRISTUKSEEN
      "Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golga
      "Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä!"

      • okkukltisetriitit

        Jeesus Messiaana, Kristuksena syntyi Paavalin tekemän evankeliumin kautta, kun hän juutalaisneuvostossa oli ensin tuomitsemassa Jeesuksen kuolemaan, että juutalaiset saivat ihmisuhrin VT:n ihmisuhreja vaatineelle Baal-jumalalle, jotta juutalaiset pääsivät itse vapaiksi kirouksesta. Kuten Paavali kirjeessään galatalaisille sanoo - TULI KIROUKSEKSI MEIDÄN EDESTÄMME. Pakanallista Baal-jumalaa palvotaan nyt okkultisin menoin, kun Jumala on kuollut juomalla verta ja syömällä Jeesuksen ruumista.

        On siinä kristityillä todellista juhlanaihetta, kun heidän Jumalansa on kirottu...


    • VoiHerraJessusPerkele

      Raamatusta: Synti on ristillä tuomittu. Kristus on synniksi tehty. Aina sama.
      Johtopäätös: Siispä Kristus on tuomittu.

      Raamatusta: Ilman Jeesusta mitään ihmiset (tai ainakaan opetuslapset) eivät voi tehdä. Kristus synniksi tehty. Aina sama. Kristus meissä, kirkkauden toivo. On lepoon päässyt omista teoistaan hän, joka uskoo /on vanhurskautettu uskon kautta.
      Johtopäätös: Ihmiset eivät voi mitään tehdä ilman syntiä, koska teot ovat Hänen, joka on synniksi tehty.

      • lyhyesti

        Kristusta ei ainoastaan tuomittiin, vaan kirottiin ristille ja Jumala tapettiin tuon logiikan mukana. Kohdat edellä. Jeesus ei ole sama asia kuin kristus.


    • rauharistiltä

      Parasta olla sanomatta Jeesusta pahaksi . Hän meni puolestamme ristille sovittamaan syntimme että pääsisimme taivaaseen. Jeesus teki ja tekee vain hyviä tekoja . Syntiset pahoissa teoissaan huutavat avuksi Jeesusta . Perkele onkin kiusaaja syyttäjä ja valehtelija . Sen takia kristitty kiroaa perkelettä ja syyttää sitä pahoista asioista kuten kuuluukin sillä perkele tekee pahaa. Jeesus otti syntisen ihmisen paikan ristillä Eli rangaistuksen . Hän synnittömänä Voitti kuoleman Eli perkeleen vallan Ns.käärmeen pään polki rikki puolestamme. Jeesusta siis paitsi huudetaan apuun myös kiitetään ihan kokoajan. Ihmisellä on sielu joka ei vaella mihinkään kuoleman jälkeen vaan joko pelastuu ja menee perkeleen kanssa tulijärveen ilmestyskirja20 luku. Oletko jo kastettu Kristukseen. Käänny siis. Hylkää muut epäjumalat patsaat ja noitakalut. Sano perkeleelle goodbuye. Mä seuraan Jeesusta. Pyydä ääneen Jeesus pelasta mut ja mun sieluni amen. Rauha sielulle. Vain Jeesuksessa ja ristillä Luoja ei lue meille syyksi syntejämme. Siinä on Rauha.

      • VoiHerraJessusPerkele

        Jeesus tappaa talossa ja puutarhassa.
        - Joskus oli mainos, että Raid tappaa talossa ja puutarhassa. Raid oli pullosta sumutettavaa hyönteismyrkkyä.

        Mutta jotta tekopyhät eivät rientäisi kyräilemään ja väärin syyttelemään, essee aiheesta Tappaako Jeesus talossa ja puutarhassa?

        Kyllä tappaa. Nimittäin, jos ette pidä Jeesusta tappajana, niin ette pidä Jeesusta sitten Jumalanakaan. Ja oletteko sitten areiolaisia, tai muita harhaoppisia Jeesuksen jumaluuden kieltäjiä, tai antikristuksia?

        5.Mooseksen kirja:
        32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.

        Siinä esitetään Jumalan puhetta. Vastaavasta asiasta puhui Jeesus:

        Johanneksen evankeliumi:
        10:7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
        10:8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
        10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Jumala siis esittää näytelmää, että Isä oli Jumalana tappaja ja ryöväri, mutta Jeesus-roolissa, ihmiseksi tulleena Jumala on olevinaan jotain parempaa. Kuin käärme olisi luonut nahkansa. Jäikö nahka ristille? Tekeekö Jumala parannusta?

        2.Korinttolaiskirje:
        11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        11:15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Maukino

        Niin, siis vaikka jonkun mielestä puhuitkin itsesi tuossa lopuksi vähän pussiin, njiin se johtuu suomalaisuudestamme, ja vähän liian suuresta humalahakuisuudesta, monilla, ja niistä aineista eräs apostoli sanoo:"Haluatteko osallisuta PAHOJEN henkien ruokailuun(puhe oli mm. liiasta alkomahoolista), luuletteko olevanne Herraa vahevempia, Häntä joka käytti sitä ainetta(viiniä) hyvin harvoin". Monihan näkee tai jopa kuulee ENSIKSI Humalansa(nousuvaihe) aluksi jopa SAATANAN, häntä saatetaan kehottaa suorastaan tekemään ITSEMURHA, ja jos hän yrittää OMALLA konstillaan siitä selvitä, PAHOLAINEN NAURAA - ja onko se hyvä, että sekin silloin on ilojnen?! Mutta jos tuurijuoppo(vähän juova) kutsuu Jeesusta silloin avukseen, niin hiukan kiusalllista on se, että Jeesuksesta todella tulee alkomahoolin takia, jokapäiväinen näkyvieras, tai joku häntä matkiva Herran Enkeli vähintään tulee mieleen, jos Jeesusta kutsuu avuksi, selvitäkseen pahaksi yltyneestä kännistä.
        Ja kielletyistä aineista sanotaan:"Ne jotka etsivät kiellettyn hedelmänsä viinistä(-nasta),(alunperin vain viinirypeleistä tehtynä) ja joivat siitä PALJON, rikkoivat pahemmin kuin Aadam, ja saivat aikaan SUUREN JUOVAN, juomisillaan, eikä sieltä ole tuloa Kuoleman jälkeen ainakan heti takaisin, sille Paratiisin puolelle,tai maailmaankaan, kuten ei rikas mieskään päässyt Tuonelan(Haades) tuskissa enää Lasaruksen ja Abarahamin luo".

        Itsellä menee tupakkia kyllä jonkinverran, alkomahoolia harvoin, koska harhat menevät liian isoiksi, mutta en koe siitä suurtakaan syyllisyyttä, en tiedä miksi en koe, sehän tukee kauppoja ja vähävaraisia tupakkaviljelijöitäkin, ja Paavalikin taisi sanoa, vapaasti muotoiltuna, että "veljet, olen varma, ettei mikään nautintoaine ole itsessään pahaa, vain, jos se sotii, oman perheensä valittuja normeja ja kieltäymyksiä vastaan, ja se aineiden vapaa käyttö tuhoaa vanhempienne ylpeyttä, ja heidän iloaan lapsistaan, ja tahraa monien heikkojen käyttähien omaatuntoa, koska he saattavat luulla saavansa tehdä ja käyttää samoja aineita kuin te"... Jotakin tämän tapaista sisällöllisesti moni muukin apostoli sanoi, esim. Juudas Taddeus ei lainkaan hyväksynyt ajatusta, että eräillä oli kieltäymyksiä lihan syönnin suhteen, mutta Paavali selitti hieman tarkemmin, että jos kauheasti epäilette sitä, mitä teette, se on syntiä, mutta "epäilynkin"-synti taas on sekin eräille mielille vain tie onneenkin, koska sehän on kaikki sovitettua ja armahdettua silti, mutta KAIKILLA TÄTÄ varmuutta, epäilyn avulla totuuden löytämisestä - ei ole. Tieteelle epäily on filosofisesti yksi tärkeimmitä tavoista tarkistaa laskelmat ja päätelmät, mutta lopultahan siinäkin täytyy olla täysin varma, että "kaikki oli laskettu oikein". MUtta:"Armahtakaa niitä jotka epäilevät, ja temmatkaa heidät tulesta, pistämällä heidät miettimään, vain kyllä/ei-periaatteella kaikkea epäilemäänsä". Ei tarvitse kaikeasta silti olla varma, mutta kuinka suuren tulipalon halautte jonnekin?


    • toivoatoivottomille

      Mooseksen kirjassa perkele riiteli Mooseksen ruumiista . Perkele joukkoineen on luciferin langenneita enkelijoukkoja pimeyden ruhtinas hebreaksi haades gehenna. Apollyon kreikaksi. Nimenomaan perkele kiusasi Jeesustakin . Nimittäin raamatun mooseksen kirjoilla .Psalmeilla. Uskontosaatana ja lainviha. Jumalahan on rakkaus. Rakasta Jumalaa rakasta läheisiä. Siunaa älä kiroa. Auta älä lyö. Älä kiusaa. Perkele veti raamattua kiusatakseen. Hyppää Alas koska hän antaa enkeleilleen käskyn... Jeesus vastasi älä kiusaa Herraa sinun jumalaasi. Jos et opi elämään armosta olet aina vihan alaisena. Jos et usko ristiin elät ilman anteeksiantoa ja toivoa . Voit toivoa jotain omalle osallesi . Toivomus että pelastuisit . Jeesus nimittäin otti tuomiot pois .

      • VoiHerraJessusPerkele

        Meidän päivämme kuluvat sinun vihasi alla, sanottiin Mooseksen rukouksessa, Psalmi 90.
        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=ps 90&kirjat=kr

        Jeesus sanoi, että kaikki aikaisemmin tulleet olivat varkaita ja ryöväreitä. Mielestäni se oli aika raju lausunto - Mooseksesta, Aabrahamista, Daavidista, Jesajasta, Jeremiasta ja monesta muusta!

        Johanneksen evankeliumi:
        10:7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
        10:8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.


      • LakiV

        Käsittääkseni Jeesus tarkoitti lähinnä niitä, jotka väittivät olleensa MESSIAITA; heissä oli vääriä messiaita, kuuluisimmat Yeshua ja Teudas...
        Yeshuan vääryydestä ei ole paljonkaan epäselvyyttä, koska Hän oli vain raa'asti kreikkalaisia vastaan taistellut Leeviläinen ylipappi, joka mielestään pelasti tuolloin makkabealaisaikoina koko Israelinkin... Yeshua ja Jeesus ovat eri henkilöitä, älkää eksykö, ne todella kirjoitetaan jopa hebreassa eri aakksoilla... Ja Jeesuksellakin oli muutama kaima, Jeesus Siirak oli tosin kai hyväkin mies, Hänen nimiinsä on jäänyt yksi Wanhan Testamentin apokryfikirja, ja eräät juutalaiset vieläkin sekoittavat Jeesus Nasaretilaisen, aiemmin eläneeseen kirjanoppineeseen, Jeesus Siirak. Mooses mainitsi nimen Jumalansa Jahven ihmisilmentymän olevan nimeltään "Jesurun", ja myös Jesaja, myöhemmin tuo nimi muuttui muotoon Jeesus. Ruotsalaiset tykkäisivät enemmän tuosta nimestä:=) Mokomat runkkarit, vaikka pata kattilaa soimaa...


    • pyhistäpyhin

      Kolminaisuus on yksi senkin pöllö. Luoja on henki . Mutta tuli ihmiseksi Maan päälle . Se on liha. Hän on isämme. Poika on lahja ja Jumala oli Pojassa. Eikö se nyt jo viimeinkin ala mennä aivoihin . Sydämen uskolla pelastuu että se aivoista valuisi vielä sydämeesi !!!! Jumalan Henkeä loukkaaville käy köpelösti .

    • VoiHerraJessusPerkele

      Jobin kirjasta olennainen seikka. Job ja Jobin toverit puhuivat Jumalasta eri tavoilla.
      - Job syytti jumalaa vääryyden tekijäksi, pahan tekijäksi. Jobin toverit väittivät vastaan, kuin Jumala tekisi vain hyvää. Lopulta Jumala vastasi, että Job on puhunut oikein, mutta nuo muut väärin. Jumala oli näille muille vihainen, koska he olivat valehdelleet Jumalasta.
      Johtopäätös: Jumala on totuuden puolella, eikä tykkää, että Hänet yritetään valehdellen selitellä vain hyvää tekeväksi.

    • kerttkkl

      "Joka ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi on antikr
      istus!" Raamatun mukaan!
      Muslimit esimerkiksi eivät tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi!
      EI KANNATA LUOTTAA ANTIKRISTUKSEEN!

      • Hihukki

        Höh, voi voi, onko Raamattu jäänyt lukematta? Muslimeistahan moni oli ja on sen Ismaelin jälkeläinen, tuo Ismael oli lopulta orpo-orja-poika jolla Isä-kuva jäi huonoksi, koska Hagarin poika karkoitettiin Iisakin luota. Se saattoi olla omanalaisensa Isamelin itsekin henkimaailmoissa aiemmin päättämänsä henkivalta, olla "orjattaresta syntynyt", mutta se, että ei meillä ole lupa heitä oletusarvoisesti pitää "antikristuksina"; koska Raamattu sanoo, että ei meillä ole taistelu IHMISIÄ vastaan, ei muslimeita, ei hinduja, eikä budhalaisia, eikä muita kristittyjäkään, vaan "avaruudessa vaikuttavia HENKIVALTOJA, meihin niin helposti pujahtavia silmäsyntidemoneita, jotka haluvat hengen syyttää ruumiinsa ansioiksi, ja tehdä siten pysyväksi luodun kunnioituksen, LUOJAN SIJAAN". Mehän SILTI olemma vain kuin pöljä radio(tai huonostikin välillä ohjemoitu tietokone), vain aikamme sisäämme pistettyä CD:tä pyörittämässä, jos Jumala haluaisi, hän voisi pistää meidän radioomme vaikkapa satanistibändin soittamaan, hihhulibändimme tai tavallisen rokki-iskelmäbähdin sijaan... EI kirveksen kannata mahtailla sen enempää, heiluttajalleen, että miksi iskit kirveesi lopulta kiveen, vahingossakin saattaa jopa Jumalillakin niin vituralleen mennä hommat, pikkuisen ruumiimme holhomaisen suhteen?! Saatana puolestaan sellaista kai tekee vain pilankin päiten, ei hän kai koe olevansa dragonruumissaan kuin "Jumalansa astia, RAIVOKASTA ja SOTAISTA käyttöä varten"...


    • PyhänSaarnanJulistaja

      Raamatun petoksellisuus on paljastettu kauan sitten, jota yli 60 vuotta olen julistanut, mutta sanan voima Raamatun kautta on niin vahva, ettei petosta uskalleta nähdä, eikä myöntää, edes itselleen, ja siitä johtuu itse uskon vahvuus ja kyseenalaistamattomuus, sekä minun päälleni sylkeminen ja kirouksin pois ajaminen. Raamattu, Suuren Pahan painama kärsimyskirja, julistaa kaunopuheisesti ja fanaattisesti uskoa suureen herraan ja hänen mahtiinsa, mutta kätkee katalasti pahat kasvonsa kaunopuheisiin, ja sokeuttaa Sielusi, jotta et näe olevasi kärsimyksen tiellä. Islam on sama kuin kristinusko, mutta toisenlaisiin sanoihin puettuna. Kaikki uskonnot ovat saman muinaisen pahuuden lähteestä, luoden ristiriitaisuutta ja usuttaen meitä toistemme vihollisiksi. Raamatun, koraanin ja muiden nimettyjen Pyhän Sanain kokoelmien kautta me pahaa kumarramme ja tarjoamme sielumme valkeuden enkeliä teeskentelevälle Suurelle Pahuudelle, joka katalasti on punonut juoniaan meitä vastaan ja estänyt näkemästä Hyvyyden Herraa, meidän Luojaamme. Me olemme Suuren Pahuuden valtakunnassa, häntä kumartaen, siksi hänen voimansa vallassa olemme.

      Helvetillä Sinua pelotellaan, että sinne joudut, jos et Pyhää Sanaa noudata. Koska Sielusi on sokeaksi lyöty, et näe, että Pahuuden Valtakunta on ympärilläsi. Katso vaikka mitä kauheuksia helvetistä sanotaan. Et halua tunnustaa niitä sanottuja kauheuksia ympärilläsi, koska Sinut on harhaanjohdatettu uskomaan, että Luojan luomassa maailmassa elät, josta Hän Sinut uskosi kautta kutsuu Taivaisiin. Todistus on silmiesi edessä. Kaikki se kidutus ja kauheus ympärilläsi... kateus, himo, ahneus, omistamisen halu, kilpailu, lahjonta, huoraaminen, väkivalta, sodat, pelonlietsonta, pelko, ahdistus, murhatyöt, pedofilia, insesti, homoseksuaalisuus, perversiot, kaipuu, haikailu, menettämisen tuska, sydämen särkyminen, järkyttävät taudit, painajaismaiset mielen sairaudet... Näin Sinua kidutetaan, Sieluasi palasiksi repien, joka taas kootaan kasaan, jotta repiminen voi alkaa uudelleen. Ikuisesti, sillä kuoleman odotuksella Sinua kiusataan, ja kuoleman jälkeen taas alkaa kidutus. Ja jokaisena päivänä huudat apua herralta, kiduttajalta itseltään, etkä näe hänen valheidensa läpi. Nyt tiedät, mitä Kärsimyskirjan pyhä sana "ikuisesta elämästä" katalasti tarkoittaa, mutta et halua sitä uskoa! Niin vahva on Sieluasi myrkyttävä Pyhä Sana, joka ei ole Jumalasta, Luojasta!

      Sinun pitää rohjeta petoksen näkemiseen ja sen pahan lähteestä lopettaa myrkyn juomisen, ja paha sinun pitää kieltää ja hylätä. Siksi se on vaikeaa, koska Suuri Paha esiintyy sinulle Pelastajana, Totuutena, Valkeuden Enkelinä, Jumalana, Luojana, joka kärsimysten kirjaan siitti Herran Pelon ja Kunnioituksen, jotta et häntä hylkäisi, vaan ikuisesti kumartaisit. Kuitenkaan et näe hänen valtansa aiheuttamaa kärsimystä, jolla Isällensä kostaa!

      Yli 60 vuotta olen saarnannut ihmisille, että Jumalasi, Luojasi on se, joka on vallasta syösty ja Suuri Pahuus ryöstänyt Hänen valtansa, ja valheellisesti sinulle esiintyy, jota siksi kumarrat, jonka vallassa sen tähden olet! Tämä on hänen sadistinen valtakuntansa, joka Sinulle valheellista toivoa antaa. Uskallatko kääntää Suurelle Teeskentelijälle selkäsi ja kääntyä Luojasi puoleen? Siksi sinun pitää polttaa Raamattu, Koraani, Talmud ja kaikki muut Suuren Pahan siittämät harhaopit ja valheet. Kun annat Puhtaan Valon puhdistaa saastaisen Sielusi, olet lähempänä Jumalaa. Ja ketkä Jumalaan päin lopulta Pahan sijaan kääntyvät, Hänen edessään nöyrtyvät, heihin Suuri Paha menettää otteensa! Amen!

      • VoiHerraJessusPerkele

        Erittäin mielenkiintoinen kommentti. Olen juuri pohdiskellut asiaa viime aikoina näillä termeillä:

        Onko Jeesus eksytystä, ansa?

        Onko Jumala legitimoinut mielivaltansa ja pahansa tällä Jeesus-tarinalla? Eikö olisi ollut parempi, ettei Jumala olisi pahaa tehnyt, ja sitten tätä Jeesus-rooliakaan ei olisi tarvittu. Eikö siinä mielessä Jeesukseen tarttuminen ole kuin hyväksyttäisiin synti, kuin hyväksyttäisiin Jumalan pahuuden markkinointi: näinhän tämän piti mennä - ensin pahuutta ja synti, sitten Jeesuksen uhraaminen, Jeesuksen verta juomaan, talo tarjoaa? Kaikki paha kumpuaa Jumalan sanasta, joka on aina sama, ja jossa Raamatussa monenlaista pahaa kuvaillaan.

        Olisiko perinteinen judaismi ollut parempi, ja sanoa Jumalalle, että on aivan hävytöntä tämä sinun Jeesus-hullutus-eksytyksesi? 1. Kor 1 puhuu hullutuksesta. Olisiko buddhalaisuus parempi, tai itämainen minuuttomuuden idea? - Linjassa sen Raamatun väitteen kanssa, että ilman Jeesusta /Jumalaa ei voida mitään tehdä, Joh 15? Onko ihmisen ego, minä, epätodellinen Jumalan näytelmä, valhetta? Kuten hindufilosofiassa maailmaa on selitelty Jumalan uneksi tai Jumalan elokuvaksi.

        Ovatko siis itämaisten uskontojen filosofiat yhteneväisiä Raamatun kanssa siinä, että Jumalan sanalla koko tämä hullutus /evankeliumi ja maailma on luotu ja perustettu ja pysyy yllä /voimassa? Ikään kuin Jeesus olisi perustus kaikelle pahalle, valheelle, maailman kärsimykselle jne.? Eikö pitäisi sanoa Jumalalle, ettei tämä sinun tuputuksesi kelpaa, tämä Jeesus-ansa?


      • LakiV

        Niin, mielestäni Jeesus oli Messias, siinä kaikki. Kristus se on kreikaksi - edelleen. Hän oli ja on Vapahtaja, joka tuli tuomaan nykykäsityksen mukaan etupäässä, Israelin mielestä pakanat ensisijassa Jumalamme yhteyteen, PÄÄSTÄMÄLLÄ heidät ajatustensa vapauteen, ja moni vapautuu silloin monesta himoaddiktiostakin, vaikka se on enempi sitä "fariseusten hapatetta", ja vaikka julkisesti ei ole koskaan ollut mahdollista puhua vapaasti, todisteena, näilläkin palstoilla esiintyvä lievä sensuuri, kun joku loukkaantuu jostakin tekstistä, ja tottapuhuen olen itsekin muistaakseni kahdesti, toivonut sensuuria viestille, jossa käytettiin itsestäni hieman LIIAN alatyylisiä ilmauksia, ja tehnyt sen lievimmän "ilmiannon", poistattaa se teksti, mutta sama on tehty minullekin, ja enemmän kuin kahdesti... Minun tapani muodostaa ajatuksia, voi olla lievästi tupakkiaddiktiosta johtuvan hyvän olon tunteen sävyttämää, mutta en osaa esittää näitä asioita kökömminkään....


    • VoiHerraJessusPerkele

      "Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle,
      ajoi hän takaa sitä vaimoa,
      joka oli poikalapsen synnyttänyt. "

      Vaimo voidaan tulkita juutalaisseurakunnaksi.

      Johanneksen evankeliumi:
      1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
      1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
      1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
      1:4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
      1:5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
      1:6 Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
      1:7 Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
      1:8 Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
      1:9 Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
      1:10 Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
      1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

      Huomaatteko: Jumalan omat, valittu kansa, eivät ottaneet Jeesusta vastaan!
      Jeesuksen puheita:

      Matteuksen evankeliumi:
      12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

      5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
      5:30 Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.

      Eikö tässäkin toteutunut yllä mainittu syyttely:

      "Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle,
      ajoi hän takaa sitä vaimoa,
      joka oli poikalapsen synnyttänyt. "

      Kun Jeesus Perkele, lohikäärme-Isä ihmisen hahmossa, tuli maan päälle, niin sitten ajoi takaa sitä vaimoa, juutalaiskansaa, joka oli pojan synnyttänyt.

    • LogiikkaaRaamatusta

      Raamatun mukaan Pyhä Henki todistaa maailmalle synnistä, vanhurskaudesta ja tuomiosta.
      Puhuiko siis Pyhä Henki Jeesuksen suulla Isä Jumalasta, kun Jeesus julisti ihmisille, että olette perkeleen lapsia? Pyhän Hengen puhetta tämä?
      Ilmestyskirjassa kuitenkin selitetään, että veljiemme syyttäjä on heitetty ulos. Mihin ulos Pyhä Henki on heitetty? Eikö Pyhällä hengellä enää ole sijaa taivaassa?

      Ilmestyskirja:
      12:10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

      • Hihukki

        SIis, joo. Ne jotka olivat omaksuneet maailman sekulaarin hengen, kaiken sen vääryyden, ihailivat suuresti Sotavoimien silmitöntä murhaa tms. ja pahoja perversioita, olivat tietysti Perkeleen, sen Saatanan Lapsia. Ei siinä mitään sen kummempaa, he olivat sen lapsia, minkäs sille teet?! Mutta ne, jotka olivat HYVÄÄN maahan saaneet siemenensä, heissä Jumalan Sana teki ties kuinka hyvän sadon, vaikka vihamieskin oli käynyt heittämässä sekaan rikkaruohojen siemeniä(lustetta). Ne kaikki kootaan, sadonkorjuun päivinä, ja lusteesta tehdään, joko vanhan maalliseen patjaan täytettä, tai sitten poltetaan lämmittääkseenkin joitakuita.... Hyvän siemenen tuottaneet kasvit ovat ravintokasveja, joita himoitaan syvästi syödä. Ja joita on pakkokin syödä, että säilyis terveennä...
        Ateismia on sen sijaan monelle teillekin vaikea selittää, jos ette ole opiskelleet edes fysiikkaa...
        Ja moni joutui harhaan, kun käytti sitä Uskonnon korvikkeena, ja rupesi sitä kaiken järjen mukaan Kaiken Alkua pitämään jotenkin valmista nykymaailmaakin koskevana asiana, jonkun Jumalansa taholta kokemansa väärinymmäryksen lietsomisena, sitä varten sitä teoriaa ja ismiä EI TEHTY, joskus senkin ymmärrätte... Psykologitkin menivät historiansa alussa aivan sekaisin tässä asiassa aluksi. Mutta paholainen käyttäisi jopa Jeesusta, viedäkseen kadotukseen ihmisiä, jos pystyisi, rukoilkaamme Herramme puolesta, ettei Hänelle sattuisi liikaa virheitä, syntisiä ja meitäkin tutkiessaan...


    • VoiHerraJessusPerkele

      - Sananlaskujen 8. luvussa puhutaan Jumalan viisaudesta, että sillä hallitsevat ne, jotka maailmassa ovat hallitsevinaan. Onpa tätä viisautta selitelty jopa herraksi Jeesukseksi, persoonaksi.

      Sananlaskut:
      8:15 Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät.
      8:16 Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki.

      - No, millaista tämä hallitsemisen viisaus on sitten käytännössä? Mitä hedelmää se tuottaa? Roomalaiskirjeen 11. luvussa annetaan ymmärtää, että ihmisten pahantekeminen ja paaduttaminen on Jumalalta viisautta. Siis Jumalan ilveilyä ja Jumalan pahantekemistä nimitetään Raamatussa viisaudeksi.

      Roomalaiskirje:
      11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
      11:33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!

      Asiaa valaisee edelleen 1. Johanneksen kirje. Kun Jumalan viisaudella hallitaan, maailma on pahan vallassa.

      1.Johanneksen kirje:
      5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
      5:20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.

      - Miten tällainen tilanne sitten on syntynyt, että maailma on pahan vallassa? Koska Jumala on herraksi ja messiaaksi tehnyt rakkaan poikansa, johon on mielistynyt. Mitäs muuta voi odottaa sellaiselta Jumalalta, joka Raamatussaan selittelee pahan tekemistään viisaudeksi.

      Matteuksen evankeliumi:
      28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

      - Tämä herra Jessus on synniksi tehty (synniksi ilmoitettu), ja on aina sama. Jumala on poikaansa mielistynyt, siis syntiin mielistynyt. Siitä tämä mieletön maailman meno johtuu. Mutta Jumala selittelee asiaa niin päin, että on pitkämielinen.

      2.Korinttolaiskirje:
      5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

      Hebrealaiskirje:
      13:8 Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

      Matteuksen evankeliumi:
      3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt."

      2.Pietarin kirje:
      3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

      - Jumala siis viivyttää maailmanlopun tuloa, koska haluaa viisaudessaan selitellä olevansa pitkämielinen. Mutta miksi tämä selitys, jos on rakkaaseen poikaansa, syntiin mielistynyt? Kuka oli oikeasti pitkämielinen - oliko väärämielinen Jumala, vai ihmiset, jotka Jumalan oikkuja ovat sietäneet jo muutamia tuhansia vuosia?

      • näinsanoo

        Paavali on kirjoittanut suurimmaksi osaksi koko Raamatun - sieltä se Raamatusta löytyy, kun hän kehuskelee kiivailleensa Jumalan kiivaudella tehdessään teille evankeliumin asettaakseen kristuksen eteen puhtaan neitsyen.


      • ajattelejärjellä

        Ja Paavali ja Pietari teki kimpan - Pietarihan selvisi, kun kielsi Jeesuksen kolme kertaa ennen kuin kukko lauloi, hän myös tuli ristiinaulituksi pää alaspäin, joka väärinpäin oleva risti on saatananpalvojien symboli.


      • ihmettelijävain

        Jeesus itse tuomittiin harhaoppiseksi vuonna 309, jolloin kaikki hänen alkuperäiset opetuksensa ja puheensa määrättiin hävitettäväksi, ja keisari asetti Jeesuksen kristuksena Baal Jumalan tilalle - oli juuri laittamassani piispa Huovisen kolumnissa.

        Ettekö te voisi oppia joitakin perusasioita, perusfaktoja, ettei tarvitse samoja perustietoja aina linkittää, siis että juttu ei pyörisi vai samaa kehää koko ajan.

        Vai onko teillä ymmärryksessä vikaa?


      • ihanseperusasia

        Kun te siteeraatte omasta mielestänne Jumalan sanaa, niin ettekö te mitenkään pysty tajuamaan, että tuo puhuja on Paavali, juutalainen fariseus ja roomalainen, joka oli neuvoston jäsen, joka tuomitsi Jeesuksen kuolemaan?


      • kelläkirousvalta

        Seuraavaksi - kolme vuotta myöhemmin Paavali tuomitsi Pyhän Stefanoksen kuolemaan - kuitenkin väitetään Paavalin kääntyneen kristinuskoon jo kolme vuotta ennen tätä, eli samana ajankohtana kun hän tuomitsi Jeesuksen kuolemaan.

        Ilmeisesti pyhä Stefanos oli sitten hänen uskonkilpailijansa, jos hän kristittynä määräsi tapettavaksi kristityn, vai?

        Paavali sanoi, että on kaksi evankeliumia, mutta vain hänen evankeliumiaan saa lukea. Hän kirosi kaikki, jotka lukevat sitä toista. Ja tämäkin lukee siellä Raamatussa hänen sanomanaan.


      • oppikaatumassaojaan

        VoiHerraJeesusPerkele kirjoittaa edellä:

        "- Jumala siis viivyttää maailmanlopun tuloa, koska haluaa viisaudessaan selitellä olevansa pitkämielinen. Mutta miksi tämä selitys, jos on rakkaaseen poikaansa, syntiin mielistynyt? Kuka oli oikeasti pitkämielinen - oliko väärämielinen Jumala, vai ihmiset, jotka Jumalan oikkuja ovat sietäneet jo muutamia tuhansia vuosia?"

        Ja sinä uskot näitä juttuja?! Raamattuhan on oiva kirja pilata koko Jeesuksen opetus ja oppi, ja lopullisesti, koska kaikki tuntuvat pistävän sen Jeesuksen viaksi mitä Paavali on tehnyt?

        Eli jos et hyväksy Jeesusta Paavalin oppina tekemäksi kristukseksi ja pakanajumalan tilalle okkultisin riitein, niin sitten koko Jeesus ja hänen opetuksensa ovatkin ihan paskaa?

        JEESUS JA KRISTUS EI OLE SAMA ASIA.

        Juutalaiset olivat tosi ovelia.


      • jasepointti

        Ja vielä tämäkin häneltä, mutta oot kyllä kärryillä:

        "- Miten tällainen tilanne sitten on syntynyt, että maailma on pahan vallassa? Koska Jumala on herraksi ja messiaaksi tehnyt rakkaan poikansa, johon on mielistynyt. Mitäs muuta voi odottaa sellaiselta Jumalalta, joka Raamatussaan selittelee pahan tekemistään viisaudeksi."

        On kaksi eri Jumalaa. Toivottavasti ymmärrät, että miten juutalaiset junaili tämän jutun VT:n kautta, ja ehkä heillä oli siihen syynsä, jos katsoo tämän päivän maailman menoa. Kenellä on raha hallussa ja vallassa?


      • Saivartelijansa
        oppikaatumassaojaan kirjoitti:

        VoiHerraJeesusPerkele kirjoittaa edellä:

        "- Jumala siis viivyttää maailmanlopun tuloa, koska haluaa viisaudessaan selitellä olevansa pitkämielinen. Mutta miksi tämä selitys, jos on rakkaaseen poikaansa, syntiin mielistynyt? Kuka oli oikeasti pitkämielinen - oliko väärämielinen Jumala, vai ihmiset, jotka Jumalan oikkuja ovat sietäneet jo muutamia tuhansia vuosia?"

        Ja sinä uskot näitä juttuja?! Raamattuhan on oiva kirja pilata koko Jeesuksen opetus ja oppi, ja lopullisesti, koska kaikki tuntuvat pistävän sen Jeesuksen viaksi mitä Paavali on tehnyt?

        Eli jos et hyväksy Jeesusta Paavalin oppina tekemäksi kristukseksi ja pakanajumalan tilalle okkultisin riitein, niin sitten koko Jeesus ja hänen opetuksensa ovatkin ihan paskaa?

        JEESUS JA KRISTUS EI OLE SAMA ASIA.

        Juutalaiset olivat tosi ovelia.

        Jeesus ei ole Kristus? Ja kun juuri Se Hän oli. Hän oli alunperin vain juutalaisille tarkoitettu Messias, Rauhan ruhtinaaksi, ja ylipapiksi ja Jumaliensa kirkkaus Pakanakansoille, se oli Jeesuksen alkuperäinen tehtävä, olla Israelin pappeuden uudistaja, joka oli tuolloin samaa kuin olla opettaja, nykyään ne on eri ammattikunta. Raamattuhan varoittaa tuosta, että "jotka eivät usko Jeesuksen olevan Jumalan Poika, Valittu Messias, siinä on tullut heidän johtajakseen ANTIKRISTUS!" Kyllähän te tämän tiedätte, miksi rupeatte tahallaan kokeilemaan tuollaista PAHAA; vaikka ette muka pahaa itse hyväksy? Juutalaiset vain eksyivät, Saatanan pimeyden voimiin, he luulivat, että Israelin tuli olla suurilukuisten pakanakansojen tavoin maallista sodankäyntiä käyttävä valtakunta, ja vaikka se sitä Daavidin aikana HIUKAN olikin, niin, Israel lankesi siinä asiassa, koko kansana... Mutta mitä me heidän lankeemustaan ruodimme, ihan tarpeeksi ongelmaa on meillä omissa lankeemuksissamme, Suomi esim. EI OLE SIIVO SUUSTAAN, eikä puhu kenellekään tavallisesti kunnioittavasti, vaikka puhuisi kuinka maat ja mannut puhtahiksi kiroilemalla ja vitsailemalla kaikesta yhtenään tai sitten vain syyttämällä kuin parhaatkin kukkahattutädit niitä, jotka kiroilevat, ja yrittää rasisminkin kautta usein selvitä ongelmistaan, Suomeen tulleita muita kansoja kohtaan. Suomi ei nykyäänTEE oikein yhtään mitään, urheilumme jopa on kuolintuskissaan, koska mitalitilastot näyttävät jo täysiltä, ja vientikään muualle ei kovin hyvin vedä, koska Suomessa on korkea hintataso työllämme, ja maatalous on lopahtamaisillaan... Mikä ei olekaan ihme, koska vanha korttimme "Suo, Kuokka ja Jussi" ei toimi, koska Jussikin nykyään ostaa mieluummin halpaa "ranskalaista leipää"... Mutta se mikä SUOMEN SYNTI ON, voitteko sen joskus paljastaa? Mekö emme sitä edes tiedä? No, sepä synti saattoi olla juurikin se, että emme sitten halunneetkaan mitään tietää, vaikka Väinämöiset tekivätkin Sampojaan, ja jos kuolemme edelleen kuolukiusaajiemme matkaan ja muuta pahaa käytöstä suoritamme, lapsesta saakkaa koroittamaan, olemme pian uudelleen Venäjän vallan alla....
        Tietysti täytyy hiukan puolustaa tätä "paskapuhekulttuuriamme", koska jos emme saisi puhua pahoja puheita suustamme, meidän kävisi samoin kuin Usalaisten, jotka puhuvat niin nätisti, vaikka olisi murhaajakin kyseessä, mutta jotuvat riivatuksi lähes siinä yhtenään, kuin suojelevat salaisesti jotakin pahaa henkistä puhettaan, Suomessa siitä tulee tavallisesti vain julkinen vitsi, mutta amerikkaiset loukkaantuvat henkisestä pilkasta aina pahasti. EI lähdetä seuraamaan amerikkaa, puheiden suhteen, on ärsyttävää, jos Suomalainen mies ei sano Perkelettä perkeeleksi, kun semmoinen erehdys Suomalaiselle yhtenään tulee, Amerikkalaiset puhuvat hienosti: Murphyn laiesta sun muista, ja lähtevät beibejensä perään... Kyllä ne nykyään uskaltavat sanoa jo joskus stupid, mille hyvänsä, mutta eihän typerä ole kuin ihmisenkin normaali olotila, kun se haluaa kaiken kokea ja nähdä, välittämättä tuolloin tosin mistään Jumalan laista. Suomessa hulluksi tosin voi päästä jo kuka hyvänsä, sen kun menee psykologinsa luo ja käyttäytyy oudosti..,, Hullun paperissa on omat hyvät puolensa, ei tarvitse virallisesti osallistua enää turhiin töihin, mutta eihän silloin rahaakaan tule, mutta vapaa-aikaa on todella paljon...


      • LakiV
        jasepointti kirjoitti:

        Ja vielä tämäkin häneltä, mutta oot kyllä kärryillä:

        "- Miten tällainen tilanne sitten on syntynyt, että maailma on pahan vallassa? Koska Jumala on herraksi ja messiaaksi tehnyt rakkaan poikansa, johon on mielistynyt. Mitäs muuta voi odottaa sellaiselta Jumalalta, joka Raamatussaan selittelee pahan tekemistään viisaudeksi."

        On kaksi eri Jumalaa. Toivottavasti ymmärrät, että miten juutalaiset junaili tämän jutun VT:n kautta, ja ehkä heillä oli siihen syynsä, jos katsoo tämän päivän maailman menoa. Kenellä on raha hallussa ja vallassa?

        Kenellä on raha hallussa? Triviaalisti, rikkailla, tai rikollisilla. Rikkaat varsinkin saivat kasvattaa "valtion velkaa", liian suurilla palkoillaan, ja rikolliset halusivat toimintaa, mahdollisesti pahaa toimintaa, rahan saamiseksi:"Rahan Himo on Kaiken pahan alku ja juuri". Ei sanottu että Hyvän ja Pahan tiedon puu oli pahan alku ja juuri, ei sanottu, edes, että väärä päätös ja syntimme olisi pahan alku ja juuri, vaan RAHAN HIMO? Rahan himo pokeutuu valkeuden enkeliksi:"Saat kaiken maailmassa, kun on rahaa", ja kuitenkaan ei saa, jos joutuu tekemään pahaa sen saamiseksi... Sillojn ei saa enää olla hyvä, joka ei tee palveluksiaan, oman palkan vuoksi, ja saadakseen siitä vain hyvän mielen ja fiiliksen. Kokeilkaa, Jumala antaa HYVÄN MIELEN HETI, jos teette hyvän teon. Vai tiedättekö edes mitä ovat "hyvät työt"? Autatte köyhää, vapautatte sorretun tms. vai mitä se Vanhan Testamentin profeetta sanoi? "Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi". Muslimit eksyivät toisinaan jopa Terrorismia pitämään "hyvänä työnä", koska turha elämämme päättyisi, hieman aiemmin, mutta se ei ole silti tietenkään omaa elämäänsä paljonkin rakastaneille "hyvä työ." Se on uskomatonta miten helposti ihmiset, jopa miehet uskovat valheita. Ja naistaanko siitäkin sitten vain syyttävät -kuten Aadam? Työn tekeminenkään ei ole aina kovin hyvä asia, koska monet rikkovat koko ajan TYÖLLÄÄN sitä oudointa Mooseksen lakia, että "älä tee itsellesi, Jumalan Kuvaa, älä siitä, mikä on maan alla, tai päällä, äläkä siitä, mikä on Taivaassa". Maailma on nykyään täynnä esineitä, koneita, laitteita, joita tyhmimmät rikkaista rakastavat enemmän kuin omaa äitiään...Kuitenkin, Me saimme, LUODA; ihmisen Pojan, Koneen, armostaan, vaikka se ei ole niin helppohoitoinen Maaplaneetalle, kuin monet luulevat. Kaiken sähköisen härvelimäärän lisääminen, lisää maalle ylimääräistä magmatoimintaa ja jos tätä monimutkaista sähköromua tulee joskus liikaa, niin epäilemättä aurinkokin pimenee.


      • LakiV

        Johanneksen kirje sanoo, tosin päinvastoin:"Joka Jeesuksessa Kristuksessa pysyy, hänessä Jumalan siemen pysyy, eikä hän tee syntiä". Jeesus tosin tiesi morkata etukäteen jo sitä, että Häneen uskottaisiin liikaa ja sanoi:"Jos viette lankeemuukseen yhdenkään näistä VÄHÄISIMMISTÄ VELJISTÄNI(koska kyse on pikemminkin tyttökaverista, jos hänen seuraansa paljon himoaa), jotka uskovat minuun, minä sanon, helpompi teidän olisi, että teidät heitettäisiin MYLLYNKIVI kaulassa vuoren rinnettä alas". Eli selittikö tässä Jeesus homoutta hieman vähäisen veljen ominaisuudeksi? No, ehkä, mutta homoillehan on tyypillistä hieman transsuillakin toisinaan... Ja ei ole ehkä tervettä, jos veljekset vain "uskovat toisiinsa", eivätkä kilpaile pikemminkin keskenään... Veljiksien rakkaus, nk. Agabe-rakkaus on suorastaan myös Johanneksen mielestä merkki SYNNITTÖMYYDESTÄ. He eivät etsi, liian heteroa vaikutelmaa, veljiensä takia, eli silmän tavallisin synti on silloin poissa...


    • olettekote

      Huh, te sotkette iloisesti niin VT kuin UT, ja vielä jumalatkin, teette Jeesuksesta syntisen kristuksen, tapatte ristillä Jumalana ja kiroatte sekä juhlitte Jumalanne kuolemaan juoden verta ja syöden ruumista.

      Miettikää nyt hetki tätä logiikkaa - Jeesuksella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa!

    • Saivartelijansa

      Niin, miksiköhän Jumala sun kautta sitten noin ilveilee, kestätkö siitä jotakin kertoa?
      Näkisin että asenteesi on melko KYYNINEN, se on silti eräs normaali päällyslehti, asenne ihmisyydessämme, mutta ehkä tuo sunkaan tapasi asennoitua ei ole se YLEISIN, eli Realistinen? Ihannoivuutta sun muuta - on varsinkin taitelijoilla tms. mutta en juuri nyt muista kaikkia seitsemää... Minullakin on suorastaan "unohtamisen armolahja"; sellaisten asioiden suhteen, joita ei ollut tarpeen liikaa miettiä...
      Jumala antaa jokaiselle sen mukaan, mikä on OSANSA maailmassa, jotkut pysyvät osassaan, ei se sama ole kaikessa kuin muilla ja, sitä liikaa muuttamatta, se tyytyväisenä hyväksymällä, se mahdollistaa tavallisesti PITKÄN IÄN, mutta sellaiset, jotka höpsäytetään etsimään kaikessa samaa, kuin kaverinsa tai toverinsa, niin sellaiset tulee jollakin tavoin usein murhatuksi - liian usein. "ÄLkää kadehtiko lähimmäisenne huonetta, älkää vaimoaan, karjaansa omaisuttaan, älkääkä mitään muutakaan mikä on hänen"(10. Käsky). Ja uskotteko, tuota viimeistä lakia Raamatussa rikkovat varsinkin taloudellisesti rikkaat, jotka uskovat kaiken saavansa pölliä omaisuudekseen, vain rahoillaan!
      Hyvin "heullua" on ihmistuntemus myös monilla kristityillä, jos he luulevat, että kaikkien osa oli tehdä samat synnit, ja syytökset, ja samat lait pitää jotenkin oikeinpäin kuin he itse olivat tehneet, vaikka ehkä seon heidän omaa ovelehdintaansa, että etkö sitten kestänytkään MINUA? No, niin tai näin, "ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ on elämän käsky", mutta "ELÄ JA ANNA TOISTEN KUOLLA", on erään myrkyllisen eläimen tunnuslause, mutta senkin eläimen on Jumala puhdistanut, ja sekin saa elää, edes elokuvissa...

      • valinnanvapauskinon

        Minä olen kaikkea muuta kuin kyyninen - siis kaikki tuo minkä Paavalista edelle kirjoitin. Minä tunnen Jeesuksen kuin omat taskuni ja tiedän mistä puhun!

        Minun mielestä ihmiset voivat olla saatananpalvojia Paavalin ja Pietarin nimeen, mutta minä puhun sen toisen evankeliumin suulla, jonka ei ole tarvinnut kirota ketään!

        Siksi toiseksi minun juttuni edellä perustuvat faktaan, ja jos fakta ei ole tämän päivän realismia, niin mikä sitten?


      • Saivartelijansa

        Jeesus ei ole mikään tasku, Hän on Herra ihmisille, jotka koettavat irti syntielämästään ja tahtovat sovituksen virheilleen ja väärinkäsityksilleen ja himoilleenkin, ja takaisin Luojansa yhteyteen, vaikka Jeesuksen opetuksen mukaista on pikemminkin tyydyttää elämän janonsa ja himonsa, kuin että jäisi niitä vastaan taistelemaan askeettisesti. Saatananpalvonta on se, mitä kaikki apostolit kammoksuivat, kuolemaan asti, ja siitä syystä heistä ei tullut edes maallisia sotilaita, vaikka Juudas Iskariot heistä oli sotilaan koulutuksen saanut "makkabealainen"; joka odotti hieman toisenlaista messiasta kuin Jeesus, sotaista, murhamessiasta, joka kukistaisi aluksi Rooman vallan. Mutta Jumala pistikin asialle "Rauhan Ruhtinaansa", joka tosin kykeni myös sanomaan Herran Sebaotin Sanat, vaikka itse ei miekkaan tarttunut, koska joka siihen tai pyssyynkin tarttuu, se siihen hukkuu... Tietynlainen outo riidanhenki sinussa selvästi on, vaikka onhan sekin Raamatullista, "viholliset ovat OMAN TALON VÄKEÄ", ei kannata uskovaisen sotia Saatanaa vastaan, olisit sille vain "vieras", jota et ymmärrä, eikä sekään sinua ymmärrä...
        Tunnetko Jeesuksen omakohtaisena vapahtajanasi, oletko ottanut HÄNEN TYÖNSÄ vastaan, kuten ottaisit kenen hyvänsä nykyajan psykologinkin työn vastaan?! Vai onko Hän sinulle joku "vitun tasku"?


    • VoiHerraJessusPerkele

      En ottaisi psykologin työtä vastaan. Tässä maailmassa riittäisi sitten liikaa tekemistä. Mielestäni 13. päivän kommentaattori oli väärässä monessa kohtaa, tai toi keskusteluun Raamatun ulkopuolisia historian kertomuksia. Mielestäni Raamattu ei väitä, että Paavali olisi ollut jäsenenä neuvostossa, joka tuomitsi Jeesuksen. Ja mitä sitten, jos oli tai ei?

      Aikomuksena oli keskustella Jumalasta. Miten mielipuoliselta Jumalan toiminta on monesti vaikuttanut. Lähetti Mooseksen Egyptiin pelastamaan israelilaisia pois. Kun Mooses oli lähtenyt, sitten Jumala hyökkäsi kimppuun, kuin aikoen tappaa. Ikään kuin ei tietäisi, rakentaako vai repiikö, siunaako vai hävittääkö, lähettääkö tekemään jotain, vai tappaako.
      https://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=2mo 4

      Tämä mielettömältä vaikuttava ristiriitaisuus johtuu siitä, että saatana tai perkele on vain käsite, jolla kuvaillaan Jumalan toimintaa silloin, kun Hän on toiminut ihmistä vastaan.
      Minäkö tekeytymässä valkeuden apostoliksi? Miten olen tekeytynyt? Jos pidän Jumalasta johtuvina kaikkia ongelmia ja vikoja, niin onko mielipiteeni sitten valkeuden apostoliksi tekeytymistä? Kuka muu on julistanut tällä tavalla, että Jumala on syyllinen kaikessa - ja jos jossain on ongelma, se johtuu Jumalasta?

    • VoiHerraJessusPerkele

      Moni ns. kristillinen oppi tai lahko pyörii sen ympärillä, pitääkö vai eikö uskoville tulla menestystä. Amerikassa on ollut menestysteologeja, jotka saavat kapitalismin tai pankkiirien periaatteet kuulostamaan kristinuskolta: otetaan uskon askelia, tekemällä velkaa ja ostoksia, ja sitten vain luotetaan, että raha ilmaantuu jostakin. Mutta Jeesus kiusauksissaan oli temppelinharjalta hyppäämistä vastaan. Ehkä ajatus oli, ettei pidä kiusata Jumalaa hankkiutumalla tahallaan kiipeliin. Velan ottamista vastaan on Room 13.

      Toiset ovat opettaneet, kuin uskoville kuuluisi kurjuutta ja kirousta. Esim. Tapio Nousiaisen kirjoissa on ollut tätä näkökulmaa. Kuitenkin Jeesus opeissaan väitti, ettei tämän kaltaisista pidä murehtia ollenkaan: älkää murehtiko, mitä söisitte, mitä pukisitte, jne. uskoville Jumala antaa yllinkyllin, 1. Tim 6. Mutta entä jos rahatalouden asiaa ajatellaan tarkemmin tai laajemmin. Uskovilleko sitten kertyy, ja maailman ihmisiltä ryöstetään, vai mitä tämä tarkoittaa:

      Jes 24:3 Maa tyhjentämällä tyhjennetään ja ryöstämällä ryöstetään. Sillä Herra on tämän sanan puhunut.
      https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=jes 24&kirjat=kr

      Eikö tuo ennustus ollut vielä toteutumatta? Tai vielä keskeneräinen? Ryöstäminen on käynnissä ja jatkuu vielä? Mutta mitä sanoikaan Jeesus - jotain aivan päinvastaiselta kuulostavaa:

      Johanneksen evankeliumi:
      10:1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
      10:2 Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
      10:3 Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
      10:4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
      10:5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
      10:6 Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
      10:7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
      10:8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
      10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
      10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

      Joten - onko tässä jokin ristiriita? Tai oliko Jeesuksen tarkoitus vain hyvä - tuli että olisi (konditionaali) elämä ja olisi (konditionaali) yltäkylläisyys? Onko Raamattu tällaista Jumalan konditionaalia, että periaatteessa kyllä haluaa hyvää uskoville, ja Jeesuksen tulo oli olevinaan kuin hyvän tahdon ele, mutta käytännössä Jumala kuitenkin toteuttaa Jesajan 24. luvussa mainittua ryöstämistä? Eikö Jumala halua menestystä uskoville? Onko rikkaus pahempi kuin köyhyys - ja rahan himo?

      Eihän tätä tarvitse ristiriidaksi selittää. Miksikö? Raamatussa on kohta, jossa Jeesus selittää ihmisten maallista omaisuutta "vääräksi mammonaksi". Eli, eihän Jeesus tai Jumala ole mielestään ryöstäjä ollenkaan, jos näkökulma on se, että ottaa pois ihmisiltä vain sen väärän, mitä ei pitänyt olla?
      https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=mammona&kirjat=kr

      Autuaita ovat köyhät?
      https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=autuaita&kirjat=kr

    • Ennaltamäärääminen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe