Maailma on pahan vallassa

sattana

Saatanalle on annettu kaikki maailman kunigaskunnat ja valta maan päällä. Miksi emme kumartaisi häntä? Hän on tämän maailman jumala!

32

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kysymys aloittajalta. Käytännössä enemmistö kumartaa saatanaa, eli palvoo kivijumalia. Lukemattomien uskontojen jumalat ovat kivijumalia. Ateistin kivijumala on hän itse. Tai joku stara. Kenties rokkari. Kenties näyttelijä. Tai hänen kivijumalansa on yksinkertaisesti mammona.

      • Jos ihminen ei ole antanut itseään ja oman elämänsä herruutta Herralle Jeesukselle Kristukselle, hän käytännössä kumartaa Saatanaa. Saatana on hänen herransa. Ja jokainen meistä joutuu tai pääsee ikuisuudessa sen herran luokse jota tässä ajassa palvelee ja kumartaa. Niin Jumala ei päätä siitä kuka pelastuu ja kuka joutuu helvettiin. Ihminen itse valitsee seuransa ikuisuudessa. Jumala kutsuu vielä tänä päivänä seuraajia itselleen Poikansa Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Jeesus on Raamatun ilmoituksen mukaan kaikkien Herra. Mutta hänen herruutensa on pelastavaa herruutta vain niille, jotka ovat ottaneet Hänet vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen ja niin myös hyväksyneet Hänet Herrakseen ja myös tunnustavat Jeesuksen herruuden elämänsä ylle.


      • Jaikal91 kirjoitti:

        Jos ihminen ei ole antanut itseään ja oman elämänsä herruutta Herralle Jeesukselle Kristukselle, hän käytännössä kumartaa Saatanaa. Saatana on hänen herransa. Ja jokainen meistä joutuu tai pääsee ikuisuudessa sen herran luokse jota tässä ajassa palvelee ja kumartaa. Niin Jumala ei päätä siitä kuka pelastuu ja kuka joutuu helvettiin. Ihminen itse valitsee seuransa ikuisuudessa. Jumala kutsuu vielä tänä päivänä seuraajia itselleen Poikansa Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Jeesus on Raamatun ilmoituksen mukaan kaikkien Herra. Mutta hänen herruutensa on pelastavaa herruutta vain niille, jotka ovat ottaneet Hänet vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen ja niin myös hyväksyneet Hänet Herrakseen ja myös tunnustavat Jeesuksen herruuden elämänsä ylle.

        Kiitos Jaikal.

        MIETITTÄVÄKSI

        Room:
        9:9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika."
        9:10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
        9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
        9:12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
        9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin."
        9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
        9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
        9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
        9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa


      • sairaat_uskonnot

        Teidän taikauskoisten hörhöjen jumala on sadistinen murhaaja ja kiduttaja, jota ei ole onneksi edes olemassa.


      • sairaat_uskonnot kirjoitti:

        Teidän taikauskoisten hörhöjen jumala on sadistinen murhaaja ja kiduttaja, jota ei ole onneksi edes olemassa.

        Mistä sitten pahuus?


      • JumalaOnOikeudenMukainen
        sairaat_uskonnot kirjoitti:

        Teidän taikauskoisten hörhöjen jumala on sadistinen murhaaja ja kiduttaja, jota ei ole onneksi edes olemassa.

        "sairaat_uskonnot"
        ja sitten pyrit "todistamaan" sitä mikä ei ole olemassa että sitä ei ole olemassa ? :)

        no tämä yksi sana paljastaa sydämesi:
        jota ei ole onneksi edes olemassa.
        ONNEKSI.
        eli aivoittelet onneksi ei ole Jumalaa joten voin rauhassa elää synnissä?

        no miksi Jumala sallii pahan tehdä mitä tekee on se että Jumala on oikeuden mukainen, se mitä ja miksi perkele saa tehdä jotain on meille nyt salaisuus mutta ei enää kauan.

        se että Jumala ei lahjojaan tahi virkojaa tahi muita antejaan kadu, koskee myös perkelettä ja pahoja enkeleitä.

        Mutta tulee päivä kun se/ne oikeudet poistetaan, vielä sitä ei Herra Jeesus ole tehnyt mutta tekee.
        se että sitten sanot että: "jumala on sadistinen murhaaja ja kiduttaja"
        taas paljastaa jotain sydämestäsi.
        että maailmassa on sadistimia ja kiduttajia.

        jos on kuten todistat, se kertoo että tiedät että maailma on paha, jos se on paha mistä se tulee jos et usko että se tulee olemattomalta Jumalalta?

        Ihmisestä vai perkeleestä.


      • sairaat_uskonnot kirjoitti:

        Teidän taikauskoisten hörhöjen jumala on sadistinen murhaaja ja kiduttaja, jota ei ole onneksi edes olemassa.

        Ei ole ketään niin ihmeellistä kuin Jeesus ja hallitsee hyvyydellä, laupeudella ja uskollisuudella ja kukaan ei niin hienotunteinen kuin hän ja hän puhuu lempeästi ja vienosti!


    • Q664775777

      Luen Raamattua silloin tällöin. Onhan siinä hyviä elämänohjeita, jotka ovat itsestäänselvyyksiä. Kuten vanhempien kunnioittaminen ja hygieniaan liittyvät ohjeet. On myös ohjeita siitä, miten tulisi kohdella rikollisia. Aika kovaa tekstiä. Kyllä normaaleilla tiedoilla ja sympatialla pärjää elämässä ja onhan meillä jokaisella omatunto. Tai kenellä ei ole, kuuluu psykiatriseen sairaalaan suljetulle osastolle.


      • Kuka.mitenkin

        Olen erimieltä näistä mielen vangitsijoista.


      • Kuka.mitenkin kirjoitti:

        Olen erimieltä näistä mielen vangitsijoista.

        Niinpä. Henkimaailma on ja toimii.

        Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        http://www.finbible.fi/UT/Efeso/Raamattu1_6.htm


      • TuleJeesusKutsuuSinua

        "onhan meillä jokaisella omatunto."
        ihmisillä on omatunto sekä myös joillakin, ehkä kaikilla isoilla eläimillä myös, tähän suuri varaus.
        no se on totta että koira tietää että on tehnyt pahaa ja se ilmenee että korvat ovat luimussa ja häntä koipion välissä.

        nyt kuitenkin ihminen, ihmisellä on omatunto mutta se on kuin hyvin tarkka vaaka tahi termostaatti.
        esim lämpötermostaatti joka on lämpöpatterissa.
        jos sen sitten itse, tuunaa eli tekee mitä ei saa tehdä se menee rikki ja lämpöä ei voi säätää tahi jos on automaattinen termostaatti kuten esim autossa syylari, sekin voi mennä rikki.

        Ihmisessä on termostaatti kurkussa, eli aatamin omena jonka tehtävä on säätää ruoka-halua.
        jos se että vatsa on jo täynnä mutta syö esim suruunsa tahi syö heikko laatuista ravintoa se voi mennä rikki.
        Nyt jos esim "tottelee" sitä mitä rikkinäinen "termostaatti" sanoo että on niin kauhea nälkä niin heti jääkaapille ja vatsa täyteen.

        se että ihminen ei kuuntele omaan sisäistä ääntä vaan tunteita on sitten se että annetaan nälän tunteelle valta.
        se että olen usein paastonut, tiedän että KUN oikea nälkä tulee se ei ole enään tunne vaan kipu.
        tosin kipu on tunne, mutta sama se.

        Nyt jos sitten omatunto, joka on myös "termostaatti" se tahallaan hajotetaan tai sen säätöjä itse säätelee ei se enää toimi kuten pitäisi.

        jos luet esim päivän lehtiä, tahi nettiä, havaitset että ihmiset ovat kovin julmia ikäänkuin heillä ei olisi mitään tunteita eli omatuntoa.

        Suomessa oli vielä muutama vuosikymmen sitten "yleinen" tapa että jos kaksi miestä tappeli ja toinen sitten oli maassa ja oli nähtävissä että ei enää halua tapella, niin se oli ohi ja häviäjä lähti kotiin ja sen annettiin rauhassa lähteä.

        Nyt ei, vaan julmuus on kaduilla ja surutta potkittaan maassa olevaa päähän ja paljon ja vieläpä joukolla!

        eli maa tosiaan on täysin välinpitämätön eikä enää ole armoa tahi sympatiaa, myötä elämistä edes vanhuksille! tahi lapsille!

        no sama se.
        Jos omatunto on rikki, sen tekijä tahtoo sen korjata :)
        eli Jeesus, Kristus joka tahtoo pelastaa kaikki, taivaan kotiin, missä on rauha ja ilo ja se kestää iankaiken.


      • katuvakoira

      • katuvakoira kirjoitti:

        katuva koira :)
        https://www.youtube.com/watch?v=wsgsQ_1QFBs

        Funny Guilty Dogs Compilation (2013)

        Toki huumorilla on aikansa ja paikkansa, mutta seuraatko aikaasi? Olemme nimittäin ns. lopunajassa. Se tarkoittaa, että paha aikamme on vaihtumaisillaan 1000-vuotiseen maanpäälliseen rauhaan. Siinä välissä on 7 vuotta kestävä vaivanaika.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        RAUHA

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.


      • KissatOvatParhaita
        yurki1000js kirjoitti:

        Toki huumorilla on aikansa ja paikkansa, mutta seuraatko aikaasi? Olemme nimittäin ns. lopunajassa. Se tarkoittaa, että paha aikamme on vaihtumaisillaan 1000-vuotiseen maanpäälliseen rauhaan. Siinä välissä on 7 vuotta kestävä vaivanaika.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        RAUHA

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        Toki seuraan aikaa ja hyvin tarkasti.
        tais video huumori linkki mennä ohi, ja es oli tarkoitus kertoa että kaikilla on omatunto, jopa koirilla.
        saati sitten ihmisillä.
        en löytänyt sitä "hyvää" videota jossa hyvin selvästi havaitaan kun kun koira tietää että nyt on tehty pahaa, eli omatunto kolkuttaa!
        Myös eläimet huutavat apua Jumalalta, mutta heillä ei ole "syntiä" siinä mielessä kuin ihmisillä.
        no sama se.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Toki huumorilla on aikansa ja paikkansa, mutta seuraatko aikaasi? Olemme nimittäin ns. lopunajassa. Se tarkoittaa, että paha aikamme on vaihtumaisillaan 1000-vuotiseen maanpäälliseen rauhaan. Siinä välissä on 7 vuotta kestävä vaivanaika.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        RAUHA

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa. Maanpäällä on 1000-vuotinen rauhanaika kun kaikki jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
        Jeesus on ihan rauhassa omiensa kanssa 1000-vuotta taivaassa.

        Rauha tulee jatkumaan myös uudessa maassa, sillä kun julalattomat herätetään 1000-vuoden jälkeen tuomiolle ja tuli tekee heistä lopun. Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan omilleen, jossa vanhurskaus asuu.


    • sairaat_uskonnot

      Kuka sen vallan on antanut sille saatanalle? Onneksi kuningaskuntia ei ole maailmassa montaa.

      Oletko hyväkin tuttava sen saatanan kanssa? Minkä näköinen otus se oikein on?
      Taidat olla hiukan vajaa, kun tuollaisiin satuihin uskot.

      • jaikaliii91

        Ihminen antoi sen vallan Saatanalle.

        Jumala loi tämän planeetan sen kasvit ja eläimet ja luonnon. Sitten Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen elämään Henen yhteydessään. Jumala antoi ihmisen haltuun koko luomakunnan. Ihmisen tuli hallita sitä. Se oli ihmisen valtaan annettu.

        Ihminen kääntyi kuitenkin tottelemaan ja seuraamaan toista. Ihminen liittoutui Saatanan kanssa. Hän alkoi tottelemaan ja siten seuraamaan Saatanaa. Näin ihminen teki Saatanasta herransa ja joutui hänen valtaansa. Silloin myös ihmisen valtaan ja haltuun annettu luomakuntakin joutui Saatanalle.

        Jeesus Kristus lunasti ihmisen Saatanan vallasta Golgatan ristillä kun Hän sovitti ihmiskunnan synnin (syntiinlankeemuksen) uhraamalla itsensä. Näin Jumala valmisti ihmiselle tien takaisin yhteyteensä. Tämä tie käy Jeesuksen Kristuksen ristin veren ja ruumiin uhrin kautta.

        Nyt ihmisellä on mahdollista palata takaisin Luojansa luokse Jeesuksen Kristuksen kautta. Jeesus on kaikkien Herra. Ihminen, joka tulee Jeesuksen luokse ja julistaa Jeesuksen Kristuksen Herrakseen on palannut sielunsa kaitsijan ja Paimenen Herran Jumalan luokse. Jumala on nyt hänen Herransa Jeesuksessa Kristuksessa. Uskova on tullut sydämessään Jumalalle kuuliaiseksi ja palvelee ja tottelee sydämestään Häntä.



      • TuleHerraJeesus888

        "Kuka sen vallan on antanut sille saatanalle?"

        Dan. 2:44
        Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,

        Jumala antoi aatamille kaiken vallan koko maanpiiriin, mutta petoksella perkele, "osti" sen vallan. joten perkele on tällä hetkellä laillinen vallan käyttäjä mutta ei omistaja.

        kuten joku voi omistaa auton mutta käyttöoikeus on sen maksajalla eli väliaikainen omistaja.
        Tämä käy selvästi esillä kun perkele kiusaa Jeesusta:

        Luuk 4:5 Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat
        6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.

        minun haltuuni se on annettu.
        kunnes sen oikea omistaja, Herra Jeesus ottaa takaisin, kun aika on täynnä.
        Nyt perkele tietää että "vuokra" aika on menemässä umpeen joten perkele raivoaa ja pelkää Jumalaa!

        Ilm. 12:12
        Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

        olet ehkä lukenut, kun täällä etsit Jumalaa, tästä suuresta merkistä josta juuri Ilm. 12 puhuu?
        1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.

        Nyt jos katsot taivaalle NÄET OMIN silmin ne merkit!
        tosin täytyy katsella kaukoputkella missä on suodattimet sillä tämä tapahtuma on auringon edessä ja aurinko on sitten se takana joten sitä ei voi nähdä, mutta siellä se on.
        mene vaikka youtubeen ja laita haku relevation 12 mark :)

        Nyt alun perin valta minkä Herra Jumala Sebaot antoi Aatamille on kuten kaikki valta, Jumalalta:
        Joh. 19:11
        Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."

        Kenellään ei ole mitään valtaa ellei sitä anneta taivaasta.
        Sillä Jumala ON KAIKKIVALTIAS, jolla on se kaikkivalta, nyt ja iankaiken.

        "Minkä näköinen otus se oikein on?"
        kaunis ja komea!
        Hes 28:
        1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Ihmislapsi, sano Tyyron ruhtinaalle: Näin sanoo Herra, Herra: Koska sinun sydämesi on ylpistynyt ja sinä sanot: 'Minä olen jumala, jumalain istuimella minä istun merten sydämessä', ja olet kuitenkin ihminen, et jumala, vaikka omasta mielestäsi olet jumalan vertainen-

        12 "Ihmislapsi, viritä itkuvirsi Tyyron kuninkaasta ja sano hänelle: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa.
        13 Eedenissä, Jumalan puutarhassa, sinä olit. Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet; karneolia, topaasia ja jaspista, krysoliittia, onyksia ja berylliä, safiiria, rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat upotus-ja syvennystyöt sinussa, valmistetut sinä päivänä, jona sinut luotiin.

        Eedenissä, eli Paratiissa,
        - täydellinen kauneudessa.

        se että ihmiset sitten perkeleen tahdosta pitävät pahaa rumana ja kauhean näköisenä on sen eli pahan eräs tarkoitus.
        joten kun jonkun ajan kuluttua tulee mies joka on komea ja viisas ja hyvä käytöksinen ja kaikin tavoin ihmisille mieleen saa se koko maailman valtaansa.

        eli kun koko maailma on sekaisin, mahdollisen sodan ja muiden Jumalan lähettämien luonnon voimien pahoin runneltu, tulee ihana ja komea mies jota kansat sitten palvelevat.
        eli petoksien petos.
        ja pakottaa ihmiset sitten palvomaan itseään ja sitten tulee loppu.

        Mutta nyt kun tämän tiedät, ja jos olet maanpäällä kun tämä tapahtuu, sitä ennen tulee kuitenkin se että uskovat katoavat maanpäältä ja media sanoo että hyvät "ufot" tulivat ja poistivat ne jotka ovat "pahoja" ja tilalle tulee sitten hyvä ja viisas hallitsija.
        Joten jos olet jäännyt maanpäälle tiedä ja ymmärrä että se on itse perkele joka tietää että aika on lopussa ja tahtoo sitten tappaa kaikki ihmiset ydin sodilla!

        no sama se, ME jotka uskomme olemme taivaassa häissä kuten sanotaan ja maailma itkee ja valittaa perkeleen vallan alla.


    • Todennäköisempää on että saatana hallitsee maailmaa. Jos jumala olisi olemassa hän ei hyväksyisi sitä kuinka tuhannet ja taas tuhannet afrikkalaislapset kuolevat nälkään.

      • Kimmo. Miks poistelet? Miks vastustat (muiden) sananvapautta? Mikä on (hyvä) antisi maailmalle?


      • kimmo.kuulle

        Ei hän hyväksykään, vaan kirjoituksissa neuvoo tässä elämässä tekemään oikein.
        Siis pallo on ihmisellä itsellään.
        Tuomiolla, jossa todetaan tämän elämän läksykoulun lopputulos, ts. vapauden hinta.
        Jos jätin nälkäiseksi tai alastomaksi täällä ihmisen, koska sinulla on kädet ja jalat, sekä pää, niin olet itse tuomittu.
        Eli juurihan valitat, mitä teet? Vaan sitä, että valittelet ja syytät Jumalaa. Sen sait aikaiseksi, eikös vain?

        SE tuomion julistuspäivänä on nähtävänä sekin, että ketkä pääsivätkin perille.
        Kun olin nälkäinen, sinä annoit minulle syötävää, kun olin alaston, puit minut, olin vankeudessa - kävit katsomassa jne.

        Eli nämä, jotka pääsivät perille, nähdäänkin se, että täällä elämässä ON toimivaa ihmistä, eli he toimivat tavalla, jota et näe.

        Joko Sanan läksy tuli luetuksi ja ymmärretyksi?

        Älä sinänäkään valita, sillä juuri se sinun karsinasi on kärsimässä.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kimmo. Miks poistelet? Miks vastustat (muiden) sananvapautta? Mikä on (hyvä) antisi maailmalle?

        En ole poistanut yhtään mitään. Ie minulla ole aikaa muuta kuin iltaisin. Lisäksi en muutenkaan pyörisi netin keskustelu palstoilla puoli kolmelta. Taas ollaan heti syyttelemässä vaikka en ole mitään tehnyt. Luuletko pääseväsi taivaaseen tuollaisella mulkkumaisuudella?


      • kimmo.kuulle kirjoitti:

        Ei hän hyväksykään, vaan kirjoituksissa neuvoo tässä elämässä tekemään oikein.
        Siis pallo on ihmisellä itsellään.
        Tuomiolla, jossa todetaan tämän elämän läksykoulun lopputulos, ts. vapauden hinta.
        Jos jätin nälkäiseksi tai alastomaksi täällä ihmisen, koska sinulla on kädet ja jalat, sekä pää, niin olet itse tuomittu.
        Eli juurihan valitat, mitä teet? Vaan sitä, että valittelet ja syytät Jumalaa. Sen sait aikaiseksi, eikös vain?

        SE tuomion julistuspäivänä on nähtävänä sekin, että ketkä pääsivätkin perille.
        Kun olin nälkäinen, sinä annoit minulle syötävää, kun olin alaston, puit minut, olin vankeudessa - kävit katsomassa jne.

        Eli nämä, jotka pääsivät perille, nähdäänkin se, että täällä elämässä ON toimivaa ihmistä, eli he toimivat tavalla, jota et näe.

        Joko Sanan läksy tuli luetuksi ja ymmärretyksi?

        Älä sinänäkään valita, sillä juuri se sinun karsinasi on kärsimässä.

        Jumala voisi poistaa maailmasta kaiken pahuuden, sodat ja sairaudet. (jotka siis itse loi) Mutta ei vaan poista. Miksei? a) hän haluaa ihmisten kärsivän b) jumalaa ei ole olemassa.


      • Noh noh, koitas nyt ryhdistäytyä yurkiseni.


    • Herrahallitsee

      Kyllä Jumala on aina hallinnut maailmaa ja on aina sitä hallitseva.

      Saatanalla ei ole mitään muuta valtaa, kuin se, minkä Jumala hänelle kulloinkin antaa.

      Maa on Herran!

      Synti vain on tuonut tänne paljon ongelmia ja vaikeuksia. Synnin tähden Jumala ei varjele tätä maapalloa pahalta.

      • pohdintoja.tähän

        Siksi kun maa on Herran, tulemme kaikki tuomiolle. Uskova ja jumalaton. Tuomiolla julistetaan juuri se, mikä on sielumme päämäärätietoinen tahtoelämä ja sen lopputulos.
        Sitten tämä entinen hävitetään alkuaineetkin tuhoavalla tulella.

        Mitähän tämä synti sana sisältää - se pitäisi kertoa, ettei se jää vain sanana roikkumaan ilmaan. On vain sana - hauki on kala - hauki on kala - mutta porukka ei tiedä, mikä se hauki on.

        Synti on raamatun itsensä määrittelemä laittomuudeksi, eli Jumalan lain rikkomisen. Se sitä on synti. Mitä on sisällöltään ja Hengeltään Jumalan laki?
        Sen päämäärä on rakkaus. Eli rakkaus kun on ikuista ja lain päämääränä se Hengessä toteuttaa Jumalan valtakunnan elämää ja sisältöä.

        Siksi Herra kirjoituksissa sanoo, että Uudessa liitossa HÄN, siis Hän laittaa tuon rakkauden tahdon OMIENSA sydämeen.
        Kun armo kohdataan, nähdään sitä ennen synti, että olen rikkonut Häntä vastaan, niin mitä se on saanut aikaiseksi teoissani, niin siitä tehdään parannus, eli mielenmuutos.
        Kun mielenmuutos on tapahtunut, ollaan samanmielisiä Herran kanssa, siten on Jumalan tahto, eli lain laittaminen sydämeen. Ja meissä ei asukaan vanha-aadam joka jatkaisi laittomuudessa, vaan Uusi Adam - eli Kristus. Hän tulee sydämeen ja siksi hän on luvannut meille Puolustajan Pyhän Hengen voimaksi. Juuri tuolla Voimalla sydämestä voimme toteuttaa Jumalan tahtoa, eli lakia, se on Hengen työ meissä.

        Luomisessa kaikki alussa oli sangen hyvää. Eli siellä ei ollut laittomuutta -vielä- vaan kaikki oli Jumalan työtä.
        Siksi kun pelastus on meissä Jumalan työtä, ja Henki on voima, sekä sydämessä Jumalan tahto, eli laki ohjeena ja neuvona tiellä, tapahtuu ihme, se ihme meissä.
        Se mikä on sangen hyvää - alkaa Hengen hedelmänä viemään eteenpäin.
        Nälkäistä autetaan, alastonta puetaan sen voiman mukaan, mitä meissä on.

        Näin Jumalan työ jatkuu tässä ajassa ja kun sitten perillä meille mitataan tekojemme mittaa,
        Jeesus sanoi- olin alaston, te puetitte- nälkäinen, annoitte leipää.
        Ts. se tässä elämässä Henki meissä ja Jumalan tahto eli laki sydämessä johtaa Hengen mukaisiin tekoihin. Emme kiellä Jumalan luomistyön hyvyyttä, vaan se tavallaan samanhenkisenä jatkuu "oikeissa" Herran uskovissa, joiden nimi on Elämänkirjassa.

        Jumalalla on Yksi kansa. Herran oma kansa. Ei muuta. Siksi se sydän on elävä Hänessä, Hengen sielun ja ruumiin kautta. Pelastus on armosta - ja kun armo luetaan, eli meidät vanhurskautetaan - aateloidaan taivaallisista, niin sydän aateloituu Jumalan tahdon kautta elämään totuudessa ja rakkaudessa. Ei tätä voi kieltää, ellei vedä rinnalle perinnäisoppeja, vääriä välimiehiä ja kirkkokäsikirjoja. Ne kyllä tekevät tyhjäksi Jumalan sanan ja julistetaan harhaisesti, että nimi jossain kirkkokirjassa pelastaa. Sitten sydämistään julistavat perinteitä. Siinä ei olla samanmielisiä Isän kanssa, joka on taivaissa.
        Herralla ei ole monia kansoja - vaan yksi kansa - joka pelastuu ja Elämänkirja - samanmielisyys, armonkautta, Jumalan tahto - eli laki sydämessä, totuus, sekä kirjoitukset johtavat päivän askeleita.

        Tätä kirjoitusten väittämää ei pura hyväntiedonpuun hedelmätkään. Synti- laittomuus- on kylmentänyt useimpien rakkauden. Ja se on saanut uskonsodat ja pahan seurakuntien sisälle historian havinassa. Jumala on sallinut sen, koska sydän on rakastanut vierasta herraa. Se näyttää ja opettaa meille, ettei meidän pidä kumartaa vieraita jumalia, eikä oppeja. Ei anneta vääriä painoarvoja uskovaisuuksissa, koska se johtaa uskonnollisuuksiin.
        Tehdään jumalankuvia, mitä pitäisi kumarrella. Ei se näin mene.
        On vain Yksi välimies- Jumalan ja ihmisen välissä - Jeesus - armon Herra, Sapatin Herra.
        Sapatti- se on Jumalan työ - eli lepo. Sitä se on ja siksi sekin on sydämessä.
        Ei perinnäisoppi, joka tekee tyhjäksi Sanan. Eli sen, että Hänen käsistään lähtee kaikki hyvä ja Hän palvelee omiaan.
        Nyt mennään harhaanjohtavasti itse - menen Jumalan palvelukseen, eli palvelen omalla tavallani ja ehdoillani, sekä käsikirjojen opilla Herraa - Jumalan palvelus.

        Niin, mutta palveleeko Herra teitä - ??? Saako Hän laittaa tahtonsa armonjälkeen sydämiinne??? Vai ehdollistatteko te teidän palvelun muotoon ja tekeekö se kaiken hyväksi?
        Siinäpä se. Moni sanoo ei, ei saa. Minun lihani kieltää sen. Tulen lain alaiseksi, koska laki syyttääkin minua synnistä. Teen perinnäisopin ja hienosäädän lain omannäköiseksi opiksi ja palvelen siten Herraani. tai herraani, josta tein oman kuvan. Laittomuuden hengessä kylmeni rakkaus siihen, että kaikki on Jumalan luomaa, jossa on se hyvä, ja jossa minun pitäisi kumartua Herran eteen. "Kumartakaa Häntä, joka on luonut taivaan ja maan"!
        Tämä unohtuu uskonnollisuudesta. Siitä jotkut puhuvat, että missä luotu voi kumartaa Herraa! Mutta sitä ei oteta vastaan. Herra ei saa laittaa Uudessaliitossa tahtoaan sydämeen.
        Siellä vain on hapate - joka on hapattanut koko taikinan, jopa seurakunnan - käsikirjoineen.
        Jumala ei varjele sellaista seurakuntaakaan, Tuomio lähtee Jumalan huoneesta. Siksi uskovat ovat sotineet sotansa.


    • maaonHerran

      Raamattua lukiessa pitää aina katsoa kuka puhuu.

      Kun saatana puhuu ja sanoo, että maa on hänen hallinnassaan - hän valehtelee, hänhän on valheen isä!
      Ps. 89:11

      (89:12) Sinun ovat taivaat, sinun on myös maa; maanpiirin täysinensä sinä olet perustanut.
      1. Kor. 10:26

      sillä: "Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on".

    • Herranmaajahallinta

      Ps. 9:7

      (9:8) Mutta Herra hallitsee iankaikkisesti; hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa.
      Ps. 55:19

      (55:20) Jumala kuulee sen ja vastaa heille, hän, joka hallitsee hamasta muinaisuudesta. Sela. Sillä he eivät muuta mieltänsä eivätkä pelkää Jumalaa.
      Ps. 59:13

      (59:14) Hävitä heidät vihassasi, hävitä olemattomiin, ja tietäkööt he, että Jumala hallitsee Jaakobissa, maan ääriin saakka. Sela.
      Ps. 66:7

      Hän hallitsee voimallansa iankaikkisesti, hänen silmänsä vartioitsevat kansoja; niskoittelijat älkööt nostako päätänsä. Sela.
      Ps. 103:19

      Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
      Ps. 24:1

      Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat.

    • Saatanan.palvelija

      Kannattaa kunnioittaa ja palvella Kuningas Saatanaa. Hänen rakkaudessaan on meille riittämiin.

    • Irti.paholaisesta

      Jaikalilla taas selkeä opetus:

      "Jos ihminen ei ole antanut itseään ja oman elämänsä herruutta Herralle Jeesukselle Kristukselle, hän käytännössä kumartaa Saatanaa. Saatana on hänen herransa. Ja jokainen meistä joutuu tai pääsee ikuisuudessa sen herran luokse jota tässä ajassa palvelee ja kumartaa. Niin Jumala ei päätä siitä kuka pelastuu ja kuka joutuu helvettiin. Ihminen itse valitsee seuransa ikuisuudessa. Jumala kutsuu vielä tänä päivänä seuraajia itselleen Poikansa Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

      Jeesus on Raamatun ilmoituksen mukaan kaikkien Herra. Mutta hänen herruutensa on pelastavaa herruutta vain niille, jotka ovat ottaneet Hänet vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen ja niin myös hyväksyneet Hänet Herrakseen ja myös tunnustavat Jeesuksen herruuden elämänsä ylle. "

      Apt. 2:40.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe