Mitä mies voi vaatia naiselta suhteessa?

kaikysyäsaa

Mitä nainen voi vaatia mieheltä?

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Ennen suhdetta vai suhteen aikana?.. Tai noh, ihan sama.. Kaikkea voi vaatia.. Vaikka sen Kuun Taivaalta ja Tähdet KaupanPiälle.. Mut.. Ei pidä yllättyä, jos/kun toinen sanoo.. NoThanks.. ;P

• Vaatia voi mitä van, mutta eri asia kuunnellaanko vaatimuksiasi ja toteutetaanko niitä.

Rehellisyys on ihan perus juttu, mitä tulee suhteisiin ylipäänsä. Jotenkin toivoo ja olettaa, että olis rehellisyyttä puolin ja toisin.

• kaisanoasaa

Ei kukaan ole rehellinen. Pikkuasioista valehdellaan jatkuvasti. Mies valehtelee jo siitä rakastaako naistaan vaikka tekstailee toiselle tinderiin.

• Mitä ne pikkuasiat sitten ovat mistä valehtelet? Tinderi ei ole mikään pieni valhe.

• Moni vaatii paljonkin, mutta ei ole vastaavasti valmis antamaan yhtään mitään. Pelkästään vaatimuksilla ei rakenneta parisuhdetta, sitä ei kaikki tunnu ymmärtävän. On hyvä, jos on jonkinlainen käsitys siitä, millaisen ihmisen kanssa ei varmasti halua parisuhdetta, mutta jos periaate on että sinun pitää olla tälläinen, minun pitää kelvata näin, niin pieleen menee.

• ikävä.juttu

Kysymyksestä huomaa ettei aloittajalla ole mitään käryä ihmissuhteista. Luulen että vaikka hän eläisi 10 000 vuotta, hän ei solmisi yhden yhtä ihmissuhdetta.

• Ätminki

Pillua on saatava 3 kertaa päivässä.

• Raha-on-kemia

Nainen voi vaatia että mies käy töissä ja elättää naisen.

• Aika erikoinen tapaus. Miksi olla tekemisissä naisen kanssa joka ei sytytä seksuaalisesti?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe