AVAn draamat

Teknodonna

Kanavalla näyttäisi olevan jotain sutinaa Sean Conneryn ja Zeta-Jonesin kanssa.

Varmaan jotain elokuvaa, eli draamaa.

(hihitystä)

29

269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Kieltämättä mun on myönnettävä, että aika hieno kombo. Jotenkin Connery sopii Zetaan ja Zeta-Jonesiin.

      (reps)

      • Teknodonna

        Mistä helvetin laarista ne ovat Catherinelle tuon iltarätin kaivaneet?

        Siis aivan luokaton.

        (persnaurut)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mistä helvetin laarista ne ovat Catherinelle tuon iltarätin kaivaneet?

        Siis aivan luokaton.

        (persnaurut)

        Zeta nukkui äsken nudena samassa huoneessa kuin missä Sean junaili jotain ryöstöjutskia.

        Jamppa kävi peittelemässä puolialastoman seksiobjektin, eikä työntänyt sormeaan tämän pyllyreikään.

        Luulen, että Sean Connery on oikeasti valepukuinen nainen. Zeta on kaikissa tapauksissa hyvä jätkä.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Zeta nukkui äsken nudena samassa huoneessa kuin missä Sean junaili jotain ryöstöjutskia.

        Jamppa kävi peittelemässä puolialastoman seksiobjektin, eikä työntänyt sormeaan tämän pyllyreikään.

        Luulen, että Sean Connery on oikeasti valepukuinen nainen. Zeta on kaikissa tapauksissa hyvä jätkä.

        (hirn)

        Nyt Zeta hakkaa Seania matkalaukulla päähän.

        Rajua tuo konnien liikekumppanuus.

        (naurua)


      • Teknodonna

        Vähän lälly loppu, mutta ehdin ennen sitä tirauttaa pari kyyneltä tunnevuoristoradan uloimmaisessa kurvissa.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Vähän lälly loppu, mutta ehdin ennen sitä tirauttaa pari kyyneltä tunnevuoristoradan uloimmaisessa kurvissa.

        (hihitystä)

        Tirauttelen yleensä petetyille, jätetyille ja yksinäisille ihmisille. Elokuvateollisuus pitää huolen siitä, että matsku ei lopu kesken.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tirauttelen yleensä petetyille, jätetyille ja yksinäisille ihmisille. Elokuvateollisuus pitää huolen siitä, että matsku ei lopu kesken.

        (reps)

        Mun mielestä hyvä draamaelokuva on sellainen, jossa onnellisessa lopun seesteisyydessä itse itkee ja pursuttaa räkää Nessuun loistavin silmin.

        Näyttelijät saavat sellaisesta palkkaa, katsoja kokemuksia, joita oikeasti ei ole.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mun mielestä hyvä draamaelokuva on sellainen, jossa onnellisessa lopun seesteisyydessä itse itkee ja pursuttaa räkää Nessuun loistavin silmin.

        Näyttelijät saavat sellaisesta palkkaa, katsoja kokemuksia, joita oikeasti ei ole.

        (reps)

        Foxilla taas Catherine Tramell juonii jotain.

        Psykiatrikin näyttäisi luolassa olevan. Ja kas, Lontoossa!

        Cat on hieman nuhjaantuneen oloinen. Kirjailijat ovat hyvin usein nuhjaantuneen oloisia.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Foxilla taas Catherine Tramell juonii jotain.

        Psykiatrikin näyttäisi luolassa olevan. Ja kas, Lontoossa!

        Cat on hieman nuhjaantuneen oloinen. Kirjailijat ovat hyvin usein nuhjaantuneen oloisia.

        (naurua)

        Catherinen nuhjaantuneisuus saattaa olla Catherinen kirjan osa, juuri se, jota ei Cat ole vielä kirjoittanut.

        Cat on kaikkien fragmenttien summa. Jokainen pala sopii mihin toiseen palaan tahansa, ja kaikki kuviot ja mahdollisuudet ovat yhtä tosia kuin ovat epätosia.

        Cat on kokonaisuuksien hallitsijatar.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Catherinen nuhjaantuneisuus saattaa olla Catherinen kirjan osa, juuri se, jota ei Cat ole vielä kirjoittanut.

        Cat on kaikkien fragmenttien summa. Jokainen pala sopii mihin toiseen palaan tahansa, ja kaikki kuviot ja mahdollisuudet ovat yhtä tosia kuin ovat epätosia.

        Cat on kokonaisuuksien hallitsijatar.

        (hirn)

        Kissa kuvajaiselleen sateen jälkeen yössä myöhässä.

        - Ich rieche blut.

        Ich dich auch.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kissa kuvajaiselleen sateen jälkeen yössä myöhässä.

        - Ich rieche blut.

        Ich dich auch.

        (hirn)

        Catherine hoiteli psykiatrin jollain talutushihnalla, vai oliko se peräti tämän oma vyö?

        Tätä ennen tattoo-tattoo -male harrasti keskivartalobodausta Catin reisien välissä ja mylvi kuin Pamplonan härkä.

        Catherinessa täytyy olla jotain sumeaa logiikkaa, sillä hän vaikuttaa seksuaalisesti poikkitaiteelliselta. Hän on luultavasti eräänlainen tutkimusmatkailija ei toisten päihin, vaan omaansa.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Catherine hoiteli psykiatrin jollain talutushihnalla, vai oliko se peräti tämän oma vyö?

        Tätä ennen tattoo-tattoo -male harrasti keskivartalobodausta Catin reisien välissä ja mylvi kuin Pamplonan härkä.

        Catherinessa täytyy olla jotain sumeaa logiikkaa, sillä hän vaikuttaa seksuaalisesti poikkitaiteelliselta. Hän on luultavasti eräänlainen tutkimusmatkailija ei toisten päihin, vaan omaansa.

        (hihitystä)

        Psyka yritti hukuttaa Catin poreammeeseen, mutta Cat osoittautuikin hyväkeuhkoiseksi sukeltajaksi.

        Aiwan seko kaveri.

        (reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Psyka yritti hukuttaa Catin poreammeeseen, mutta Cat osoittautuikin hyväkeuhkoiseksi sukeltajaksi.

        Aiwan seko kaveri.

        (reps)

        Varmaan aika kämäset arvosanat, kun rikkoi vielä Catin taulutkin.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Varmaan aika kämäset arvosanat, kun rikkoi vielä Catin taulutkin.

        (hirn)

        Hauska loppu.

        Kolme poliisia istuu psykiatrin päällä, jolla on huonot arvosanat. Heppu viedään vankimielisairaalaan ilman oikeudenkäyntiä.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Hauska loppu.

        Kolme poliisia istuu psykiatrin päällä, jolla on huonot arvosanat. Heppu viedään vankimielisairaalaan ilman oikeudenkäyntiä.

        (naurua)

        Naiskritiikkiä

        En minäkään nyt niin typerä ole, että ylistäisin jonkun fiktiivisen blondin mielikuvituksellista toteutustapaa ilman asiaan kuuluvaa ja hyvin perusteltua vartalokritiikkiä.

        Catherinen tilalle näet oltiin asetettu aito näyttelijä (varmaan pakosta), jolla oli implantit puskureinaan.

        Oikealla Catherinella ei nimittäinole mitään irtotyynyjä paitansa olla.

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Naiskritiikkiä

        En minäkään nyt niin typerä ole, että ylistäisin jonkun fiktiivisen blondin mielikuvituksellista toteutustapaa ilman asiaan kuuluvaa ja hyvin perusteltua vartalokritiikkiä.

        Catherinen tilalle näet oltiin asetettu aito näyttelijä (varmaan pakosta), jolla oli implantit puskureinaan.

        Oikealla Catherinella ei nimittäinole mitään irtotyynyjä paitansa olla.

        (Hihitystä)

        😁

        Teknodonna suurena naisvartalon ystävänä voi vartalostaan sanoa vain yhden asian.

        Luonto ei tee virheitä, ihminen tekee.

        (Hirn)

        ✌😁✌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Teknodonna suurena naisvartalon ystävänä voi vartalostaan sanoa vain yhden asian.

        Luonto ei tee virheitä, ihminen tekee.

        (Hirn)

        ✌😁✌

        Yksinkertaisesti tämä johtuu siitä, että luonto on alati varioiva - kuten oikea Catherine on.

        Virhe tällaisessa systeemissä on sitä, että ei varioi. Implantit eivät tässä tapauksessa ole variaatio, vaan kyvyttömyyttä sellaiseen.

        Heti aamusta diipeissä

        (Hihitystä)

        😁👌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Yksinkertaisesti tämä johtuu siitä, että luonto on alati varioiva - kuten oikea Catherine on.

        Virhe tällaisessa systeemissä on sitä, että ei varioi. Implantit eivät tässä tapauksessa ole variaatio, vaan kyvyttömyyttä sellaiseen.

        Heti aamusta diipeissä

        (Hihitystä)

        😁👌

        Olen ajatellut lähteä sienimetsään. Sienimetsässä etsin itsekseni ja kiireettä sieniä, ja kun löydän, paikannan spotin gepsuun. En tule poimimaan yhtäkään, enkä syömään suoraan pellosta.

        Elämä on matskuu.

        😁


      • kaisanoasaa
        Teknodonna kirjoitti:

        Zeta nukkui äsken nudena samassa huoneessa kuin missä Sean junaili jotain ryöstöjutskia.

        Jamppa kävi peittelemässä puolialastoman seksiobjektin, eikä työntänyt sormeaan tämän pyllyreikään.

        Luulen, että Sean Connery on oikeasti valepukuinen nainen. Zeta on kaikissa tapauksissa hyvä jätkä.

        (hirn)

        Kyl mä vaan työntäisin sormen syvälle Zeta Jonesin persereikään.


      • Teknodonna
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Kyl mä vaan työntäisin sormen syvälle Zeta Jonesin persereikään.

        Mjaa

        Mä työntäisin sormet syvälle Ticket Masteriin, ja hommaisin liput Azealia Banksin keikalle.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Mä työntäisin sormet syvälle Ticket Masteriin, ja hommaisin liput Azealia Banksin keikalle.

        (Naurua)

        😁

        "If you can't be them,

        be you."

        (Hirn)

        ✌😁✌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        "If you can't be them,

        be you."

        (Hirn)

        ✌😁✌

        Samuel Johnson kryptasi esimerkilliseti suhteensa mielipideympäristöön

        "Lurjukset piiloutuvat isänmaallisuuteen".

        Munatonta menoa kryptapuolella.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Samuel Johnson kryptasi esimerkilliseti suhteensa mielipideympäristöön

        "Lurjukset piiloutuvat isänmaallisuuteen".

        Munatonta menoa kryptapuolella.

        (Naurua)

        😁

        Sumuisessa metsässä askeltaminen tuottaa mielikuvia, joilla ei ole mitään tekemistä sumuisen metsän kanssa.

        Missähän sitä taas matkustellaan, on kysymys, johon ei ole yksiselitteistä vastausta.

        Sietämätöntä.

        (Hirn)

        ✌😁✌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Sumuisessa metsässä askeltaminen tuottaa mielikuvia, joilla ei ole mitään tekemistä sumuisen metsän kanssa.

        Missähän sitä taas matkustellaan, on kysymys, johon ei ole yksiselitteistä vastausta.

        Sietämätöntä.

        (Hirn)

        ✌😁✌

        Itse on ole mikään sumun suurystävä, vaan sille häiriötila.

        Sumu ei ole minussa, vaan kaikkialla ympärilläni.

        Bongasin pari huippumestaa, ja menen niillä. Tosi vaatimatonta.

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itse on ole mikään sumun suurystävä, vaan sille häiriötila.

        Sumu ei ole minussa, vaan kaikkialla ympärilläni.

        Bongasin pari huippumestaa, ja menen niillä. Tosi vaatimatonta.

        (Hihitystä)

        😁

        Jos taas ollaan oikein vITTUmaisen kriittisiä, niin mun paikannustaidoilla kolmen (3) gps:n pitäminen käsillä on jo lähes vitsi.

        Kello

        Puhlin

        Garmin

        Ajatelkaa, että tässä triangelissa on myös kokemusta ilman niitä.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Jos taas ollaan oikein vITTUmaisen kriittisiä, niin mun paikannustaidoilla kolmen (3) gps:n pitäminen käsillä on jo lähes vitsi.

        Kello

        Puhlin

        Garmin

        Ajatelkaa, että tässä triangelissa on myös kokemusta ilman niitä.

        (Naurua)

        😁

        Tota sä et voinut ollaolla sanomatta, ethän?

        (Hirn)

        😁👌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tota sä et voinut ollaolla sanomatta, ethän?

        (Hirn)

        😁👌

        No en.

        Paikannustaidot ovat suorassa suhteessa positioon, jossa kökötät.

        Kannattaa liikkua, sanoi bodybag.

        (Naurua)

        😁👌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        No en.

        Paikannustaidot ovat suorassa suhteessa positioon, jossa kökötät.

        Kannattaa liikkua, sanoi bodybag.

        (Naurua)

        😁👌

        Itse olen seuraavaksi liikkumassa kohti Falklampea.

        Yödyykki aina aamun voittaa, sillä kukaan ei oikein skulaa rähmät silmissään.

        Opiksi kaikki.

        😁👌


    • Herolla

      Susan ja Tim <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe