voi olla että aineet sekoittavat urheilijoita

vapaaottelijavoitti

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietotuus

      Kyllä steroidit vetää pään sekaisin ihan kunnolla. Aineita käyttävät ovatkin yleensä murhaajia ja lasten raiskaajia.

      • VääräTietoTotuus

        Olen käyttänyt hormoneja ja muita steroideja vuodesta 1991 lähtien. Pisimmät tauot luokkaa 4-5 kuukautta. Näiden vuosien aikana en ole kertaakaan hakannut ketään, minua ei ole kukaan hakannut, en ole ollut poliisien kanssa tekemisissä ylinopeussakkoa lukuunottamatta. Terveyteni on kunnossa. Veriarvot normaalien viitearvojen sisällä. Vaimoni kanssa olen tehnyt kaksi lasta. Olen suomenmestark parissakin voimailulajissa. Entinen suomenennätyksenkin haltija. Eli stereotypia siitä että steroidit aina ja kaikille aiheuttaa suuria käyttäytymis-ja terveysongelmia ovat paskapuhetta. Poikkeuksia löytyy tietysti. Ei alkoholikaan kaikille sovi. Monille jo muutama olut saa aikaan agressiivisuutta ja sitten hakataan muijat tai saadaan itse turpaan kun on vittuiltu väärälle kaverille grillijonossa.


      • vm43

        Hyvä puheenvuoro!

        Sitten kun nämä ressukat eivät vielä ymmärrä mikä ero on lääkärin määräämän korvauskäytön ja tuloshakuisen tehokäytön välillä!
        Suurin osa korvauskäyttäjistä ei harrasta minkään sortin lihaskuntoilua voimailusta puhumattakaan.


      • asvastus

        Itse olet säälittävä ressukka kun kieltäydyt uskomasta että olet hormoonien käyttäjä. Et mikään luontaistuoteen käyttäjä vaan ihka aito hormooni-HIIRI.


      • YmmärrätköLukemaasi
        asvastus kirjoitti:

        Itse olet säälittävä ressukka kun kieltäydyt uskomasta että olet hormoonien käyttäjä. Et mikään luontaistuoteen käyttäjä vaan ihka aito hormooni-HIIRI.

        Kuka tässä nyt sitten on kieltänyt olevansa hormonien käyttäjä?


      • bigjuicydick

        Et katsos tiedä tämän -43 vuodatuksia muissa keskusteluissa.
        Muuten ymmärtäisit kuitin.
        Ja seuraavaksi saamme taas lukea elämänkertaa ja selityksiä herra nr 43:lta.


      • vm43
        bigjuicydick kirjoitti:

        Et katsos tiedä tämän -43 vuodatuksia muissa keskusteluissa.
        Muuten ymmärtäisit kuitin.
        Ja seuraavaksi saamme taas lukea elämänkertaa ja selityksiä herra nr 43:lta.

        Olet osittain oikeassa. Palstalla vallitsee aloitusta koskien tietämättömyyden ja ennakkoluulon ilmapiiri.

        Turhanpäiväisen, epäluulon sävyttämän paskan asemesta, kun aloitus sivuaa omaa kokemusmaailmaani, niin tuotan sitä elämänkertaa.
        Eli palstan piristeeksi asiaa.
        Hukkaan se ei ole mennyt koska se hiertää sinuakin noin pahasti!


      • bigjuicydicksuckit

        No ei ole mennyt, ei. Kuinkahan monta asiallista ja hyvää aloitusta olet tuhonnut/pilannut noilla kertomuksilla.
        Jos palstan juttuja lukee niin vähintään joka neljännessä saa lukea aina ne samat horinat. Ikä, leikkaus, juoppous, "tosi kovat" tulokset, ylimahtavat liikkeet, muiden liikkeiden huonous, minä hyvä-muut ei- asenne. Ai niin ja testogeeliä mikä parantaa vain elämänlaatua eikä tuloksia. "Korvaus hoito" vaikka oma testo yli 20.
        Olet samaa luokkaa kuin toisella palstalla tämä " löylykauha perseeseen" henkilö.
        Voisit alkaa kirjoittamaan omaa plogia niin ei tarvitse täällä pilata kaikkia aloituksia. Jos jotakuta kiinnostaa lukea sinun toistuvaa erinomaisuuttasi niin voisi vierailla kotisivullasi.
        Ja tämä tieto pläjäys sinusta on tullut väkisin kun kirjoitat samaa tekstiä liian moneen kohtaan.


      • VääräTietoTotuus
        vm43 kirjoitti:

        Hyvä puheenvuoro!

        Sitten kun nämä ressukat eivät vielä ymmärrä mikä ero on lääkärin määräämän korvauskäytön ja tuloshakuisen tehokäytön välillä!
        Suurin osa korvauskäyttäjistä ei harrasta minkään sortin lihaskuntoilua voimailusta puhumattakaan.

        Täsmennetään nyt sen verran ettei minun tapauksessani ole kyse korvaushoidosta vaan määrät esim. testosteronin määrässä on n. 10-15 kertainen korvaushoitoon nähden. Siihen sitten muutama kasvuhormonikuuri ennen kisoja ja diureetteja tarpeen mukaan. Nuorempana testot ja nk. kymppiryssät sai aikaan iho-ongelmia finnien muodossa mutta vanhempana niitäkään ei ole enää tullut. Voi olla että myrkyt ovat nykyään heikompitehoisia ja sivarit sen takia pienemmät.
        Btw, en kerro näitä mitenkään kehuskellakseni vaan muistuttaakseni ettei pidä uskoa kaikkia stereotypioita mitä lääkeaineiden väärinkäytöstä liikkuu. Kehoitan myös tarkkaan jokaisen harkitsevan ennenkuin alkaa myrkkyjä itseensä laittamaan. Onko kaikki sen arvoista. Hormoniliha on aina lainalihaa. Se on sitä vaikka porukka kovin uskoo ja vannoo nk. palauttavien lääkkeiden nimeen. Ja elimistö maksasta, munuaisista aina sydämeen saakka huutaa hoosiannaa pahimpien kuurien aikana.
        Ja rahaa palaa...


      • justjuicy

        Nyt voi sanoa että hyvä puheenvuoro.
        Kerrankin asiallinen ja totuudenmukainen teksti. Ilman provoilua ja jeesustelua.


      • vm43
        VääräTietoTotuus kirjoitti:

        Täsmennetään nyt sen verran ettei minun tapauksessani ole kyse korvaushoidosta vaan määrät esim. testosteronin määrässä on n. 10-15 kertainen korvaushoitoon nähden. Siihen sitten muutama kasvuhormonikuuri ennen kisoja ja diureetteja tarpeen mukaan. Nuorempana testot ja nk. kymppiryssät sai aikaan iho-ongelmia finnien muodossa mutta vanhempana niitäkään ei ole enää tullut. Voi olla että myrkyt ovat nykyään heikompitehoisia ja sivarit sen takia pienemmät.
        Btw, en kerro näitä mitenkään kehuskellakseni vaan muistuttaakseni ettei pidä uskoa kaikkia stereotypioita mitä lääkeaineiden väärinkäytöstä liikkuu. Kehoitan myös tarkkaan jokaisen harkitsevan ennenkuin alkaa myrkkyjä itseensä laittamaan. Onko kaikki sen arvoista. Hormoniliha on aina lainalihaa. Se on sitä vaikka porukka kovin uskoo ja vannoo nk. palauttavien lääkkeiden nimeen. Ja elimistö maksasta, munuaisista aina sydämeen saakka huutaa hoosiannaa pahimpien kuurien aikana.
        Ja rahaa palaa...

        Eräs salikaverini, entinen kansallisen tason huippupainija, aloitti 5-kymppisenä.
        Lisäsi nopeasti annostusta ja on nyt muutaman vuoden käyttänyt resepteihin verrattuna 5 x annostusta. Hakee välillä Thaimaasta anaboleja.
        Heppu kuurittelee muutaman kuukauden jaksoissa pitäen väliillä taukoja joiden pituudesta ei ole ollut täsmällisemmin puhetta muuten kuin, että ne ajoittuvat työterveyden huollon käyntiä edeltävään aikaan.
        Kovalla treenillä ja sopivalla sapuskalla näyttää tulevan tulosta tuollakin annostuksella.

        Yksi tuttavani piikittää nebidonia (?) reseptin mukaan ja kaksi muuta geelaa. Heppujen kysellessä ennen geelauksen aloitusta sanoin, ettei se ole mikään ihmelääke joka antaisi dramaattisia tuloksia kilojen tai lihasmassan muodossa varsinkin kun äijät ovat yli 6-kymppisiä.
        Omalla kohdallani vaikutus on tuntunut vain parempana palautumisena.
        Olen maininnut mavetulokseni koska mielestäni se kuvaa parhaiten vanhan ukon treenin ja palautumisen merkitystä.
        Reseptin mukaisella geelauksella ei hankita ylimääräistä lihasta mutta hidastetaan ihasmassan katoa.

        Ikävää, että jotkut ovat vetäneet porot sieraimiinsa mutta sehän on heidän migreeninsä.


    • UseampiKuuri

      Jokaisen oma asia käyttääkö vai ei. Haitat on yksilöllisiä ja yliammuttuja. Alkoholi on paljon vakavampi juttu kuin horkat sekä yksilölle että yhteiskunnalle.

      • noeioleihannoinkaan

        ei horkan käyttö ole puhtaasti oma asia kun mietitään mistä horkat pääosin ostetaan. Aika harvoin reseptillä apteekista.


      • turoturbonen

        Aina se noin menee, jokaisen oma asia niin kauan kun ei tule ongelmia. Horkan käytön ongelmat liittyvät enemmän mielenterveyteen ja lapsettomuuteen (lasten ongelmiin) kuin fyysisiin haittoihin.
        Ja on typerää verrata alkoholiin. Jos käytät alkoholia kohtuudella ja se ei ole päivittäistä niin tuskin on mitään ongelmaa. Mutta horkassa ei ole sama asia, sitä vedetään kuureina. Ja vaikutukset voivat olla arvaamattomia. Joku ei huomaa mitään, toiselle iskee masennus , kolmas suunittelee itsaria. Usein käyttäjä ei itse huomaa kuinka käytös muuttuu agressiiviseksi, pinna palaa helpommin, ollaan aina itse oikeassa. Yleistä on kieltää haitat jos vaan rautaa nousee ja näyttää "isolta".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe