Minkälainen unelma nainen

HarveyBecks

On luonteeltaan?

Ulkonäkö tiedetään jo.

30

397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonteeltaan

      Unelmanaisen persoonallisuus: ulospäin suuntautunut, sovitteleva. huolellinen, vähäeleinen, avoin.

      • Peffis

        Kiva lukea täältä välillä jotain kaunistakin, kiitos siitä :)


      • nukahdinn

        Kuulostaa tylsältä.


      • JooTiedetään
        nukahdinn kirjoitti:

        Kuulostaa tylsältä.

        Pitäisi olla jännä Jenna luonteeltaan että kelpaisi :D
        Ei sillä että sellaista täällä edes tunnistettaisiin, ellei nyt satu ihan kuva olemaan lehdessä.


    • Kipakka, haluaisin kesyttää kipakan naisen

      • Todennäköisemmin siinä kävisi niin että se kipakka nainen kuohitsisi sinut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Todennäköisemmin siinä kävisi niin että se kipakka nainen kuohitsisi sinut.

        Tuo nyt ois jo kireän kipakka


    • Siinä yhdessä ketjussa kuvatunlainen löyhätapainen lutka, tuhannen miehen höyläämä penkki jonka jonka ränniin kaikki muut heittivät rojut ennen sinua. Nainen jonka epävakaa persoonallisuus ja mielessä lilluvat haamut nostaa joka päivä päätään niin ettet koskaan saa unohtaa että olit pitkän jonon viimeinen, jannu joka sai huonoakin huonomman numeron, taakaksi naisen joka ei kykene rakastamaan, ainakaan sinua. No joo, narrasin.

    • Totuuss

      Kiltti ja kunnollinen

    • Teknodonna

      Unelmieni nainen olisi nainen, joka sietäisi itseään.

      Ei mitään muuta (wammamobiileja).

      - No siis kun siis mulla on nää, ja sitten mulla on vielä tää.... ja kaiken lisäksi mä oon vielä mää.



      (Hirn)

      😁

      • Teknodonna

        Siis noin niin kuin loppupeleissä (mikä täällä on täysin utopistinen käsite) ihminen itse tulee määritellyksi.

        Ei kukaan määrittele itseään. Mitä pointtia siinä olisi?

        (Hirn)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Siis noin niin kuin loppupeleissä (mikä täällä on täysin utopistinen käsite) ihminen itse tulee määritellyksi.

        Ei kukaan määrittele itseään. Mitä pointtia siinä olisi?

        (Hirn)

        😁

        Tiedättekö - uupelot - mitä tarkoittaa "vastakulttuuri".

        Se on kulttuuria.

        Kun räppi saapui Someen, tajusin, että tämä on se juttu.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tiedättekö - uupelot - mitä tarkoittaa "vastakulttuuri".

        Se on kulttuuria.

        Kun räppi saapui Someen, tajusin, että tämä on se juttu.

        😁

        Mulla on tod hidas sytytys.

        😁


    • Gnuk

      No jos ulkonäkö ja muut specsit jo tiedetään niin minut sellaisenaan hyväksyvä kaunis nainen. Muilla ei oo mitään saumaa... :-)

      • Teknodonna

        Kytke laturi

        😁


    • naminaminammmm

      Luonteeltaan? No naisellinen, lempeä, leppoisa, fiksu, rauhallinen, moraaliltaan pätevä, toiselle tilaa antava, siisti, ystävällinen, elämänmyönteinen, optimisti, mutta realisti, ihana, söpö, nami, nam

      • kuvailit.hänet

        Nuo sopii kaikki muhkuun.


    • Haluaa tuntea minut läpikotaisin ja siksi syö kädestäni.

      • Ihanvaanneuvoksi

        Kannattaisko hommata koira? Helppo kouluttaa mieleisekseen.


      • Ihanvaanneuvoksi kirjoitti:

        Kannattaisko hommata koira? Helppo kouluttaa mieleisekseen.

        Negative! Allerginen.... mutta ei tarvitse huolehtia. Kyllä löydän oikealaisen.


    • Onellinenmies

      Olisi luonnetta ja uskollisuutta. Samoin perus asiat kunnossa. Ei mitään säätöjä muiden kanssa tai muutoin kiero. Liian sinisilmäinen ei saa olla. Eikä yksinkertainen. Sivistynyt ja asiallinen. Osoittaa tunteitaan oikein eikä manipuloi ketään. Rehellinen ja luotettava. Samoin "esiteltävä muille kuten varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan. Se on unelmien nainen ja nykyinen täyttää kaikki kriteerit.

    • Teknodonna

      Mjoo

      Ulkonäkö on naisessa tärkeintä. Seuraavaksi tärkein pointti on ulkonäkö. Lisäksi on mainittava, että ulkonäkö on erittäin tärkeä alue naiseudessa.

      Vaatekaappi tai -huone. En jaksa kahlata toisten ulkönäköpaineissa.

      (Hirn)

      😁

      • Teknodonna

        Ehkä jotain Zeta-Jonesin oloista misua viitsisi katsella. Ei mielellään kovin äänekäs tai kärkäs tapaus. Varakas, koska en itse jaksa tehdä mitään.

        Ehdottomasti tumma. Saan vatsanväänteitä blondeista.

        😁✌


      • Teknodonna

        Neitsytöljyä

        (Hirn)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Neitsytöljyä

        (Hirn)

        😁

        Mutta ilman tissejä ei ole kynnyksen yli tulemista. Oli sitten Zeta tai Zero.

        😁✌


      • säästäsit.meitä
        Teknodonna kirjoitti:

        Mutta ilman tissejä ei ole kynnyksen yli tulemista. Oli sitten Zeta tai Zero.

        😁✌

        Voisitko olla kirjottamatta tänne.. aina kun huomaan johonkin keskusteluun tulleen uusia viestejä ja menen lukemaan niitä, on se kauhea pettymys nähdä sun jorinoitasi.


    • Kiltti ja kunnollinen, kuten minäkin.

    • keskivertomiekkonen

      Olen tätä täällä aiemminkin pohtinut. Mutta aina ajankohtainen aihe. Oma ihannenaiseni olisi tallainen. Ei järjestyksessä:

      Iloinen. Jaksaa nauraa mun jutuille ja minä hänen. Samanlainen hieman sarkastinen / musta huumori on iso plussa. Joskus juttuni ovat ihan paskoja. Joten senkin vuoksi pitäisi olla ymmärrystä paskoille jutuille.

      Sopivan itsevarma. Hänen maailmansa ei kaadu siihen, jos työkaveri tai kaupan kassa on EHKÄ mulkaissut kummallisesti. Jos hän osaa jonkin asian hyvin, hän ei pelkkää tuoda sitä esiin. Eikä myöskään pelkää sitä, jos ei osaa. Hän haluaa oppia, eikä lannistu heti avuttomaksi naiseksi, päästäkseen lähinnä helpolla jostakin paskahommasta eroon.

      Tykkää minusta. Seksuaalisesti, henkisesti, fyysisesti yms.. Ja myös näyttää sen.

      Reipas. Tekee hommat ajallaan eikä vetkuttele viime tinkaan. Mikään tiukkapipoinen aikatauluttaja ei tarvitse olla, mutta arvostettavaa olisi jos esim. tiskit menisi heti koneeseen, ja töistä kysyttäisiin lomat hyvissä ajoin yms. perusjuttuja.

      Mahdollisesti jonkin verran liikunnallinen. Itse tykkään ulkoilusta ja esim. retkeilystä, joten olisi mukava jos hänestä olisi joskus seuraa vaikka leirinuotiolle. Salillekin saa tulla minun kanssani, mutta pakko ei tietenkään ole. Mistä nyt tykkää. Mutta yhdessä tekemiseen luonnossa liikkuminen on mukavampi muoto kuin sali.

      Sosiaalinen, eikä erityisen ihmisarka.

      Ei pelkää liata käsiään silloin tällöin tehdessään jotain käytännön hommia.

      Ymmärtää että on ärsyttävää, ja joskus jopa loukkaavaa kiukutella siitä, että joku muu kuin hän on juonut viimeisen tilkan maitopurkista. Jos hänkin on kykenevä kauppaan menemään.

      Uskollinen. Ymmärtää, että kyllä mies ottaa jos hän antaa. Eli ei koe tarpeelliseksi mitata haluttavuuttaan suhteen ulkopuolella. Koitan myös pitää huolta siitä, että hän tuntisi itsensä joka päivä rakastetuksi ja halutuksi. Vaikka se helposti joskus unohtuisikin, ja saattaa joskus olla jopa vaikeaa.

      Tulee toimeen omillaan. Taloudellisesti ja henkisesti. Ei tarvitse olla 24/7 yhdessä vaikka saman katon alle päätyisimmekin. Kahden viikon lomareissu ilman kumppania tulisi onnistua ilman hirveitä mustisteluja. Lisäksi tekee sellaista duunia jolla elää, ja aina vain parempaa jos vielä pitää siitä. Eteenkin päin saa pyrkiä elämässään. Hoidan tarvittaessa vaikka muksuja kunhan se ura nyt ei kaikkea energiaa syö.

      Jos taas opiskelu tai tilapäinen työttömyys tulee, en laske pennejä hänen elämisestään. Mutta pitkään ei minulla keskituloisena ole siihen varaa, ja joudutaan varmaan sitten laittamaan suu säkkiä myöten. Sekään ei saisi olla ongelma. Erityisesti rakennekynsiin ja merkkilaukkuihin taloudellisesta tilanteesta riippumatta sijoittavat mimmit eroavat tässä ajatusmalleiltaan omasta ihanteestani.

      kaiken kaikkiaan taistelupari, jonka kanssa kokisin pystyväni saavuttamaan "isompia" asioita elämässä kuin yksilönä. Tietynlainen tuki ja turva. Tasapainoinen ja himokas. Yhtä-aikaa rennon letkeä, kuuma ja samalla kuitenkin harkitseva. Tasapainoinen?

    • keskivertomiekkonen

      Minkälainen se ulkonäkö muuten on? Kun se tiedetään jo? Itse en ole koskaan onnistunut kovin tarkaan unelmanaistani lokeroimaan ulkonäön suhteen. Hyvin monen näköinen nainen on ihanne, jos muuten natsaa hyvin. Osaan toki sanoa mikä on mielestäni kaunis. Mutta sekin menee laidasta laitaan...

    • ätmi166cm

      Unelma naiseni on sellainen 165 cm , 55 kg vaalea kiltti, ymmärtäväinen salikissa. Janni hussi on myös aika sellaine mun mieleen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe