Pistänpä uusiks, kun nimi unohtu otsikost, eihän tätä kukaan alasta kiinnostunu muuten löydä. =D Eli siis! Spectra yhtiöt on paras työnantaja, mitä mulla on tähän mennessä ollu! Jos joku etsii fiksua siivousalan työnantajaa, niin tässäpä!! Hyvin tehty työ huomioidaan, palkkaus menee tessien kauppa ja kipa mukaan. Esimiehet on mukavii ja osaavii, ja välittää. Niin, ja työvuorotoiveet otetaan tosi hyvin huomioon. En vaihtais enää kilpailijoihin, tässä firmassa työt tehään kunnolla ja jos ei ite tee, niin ei oo oikeessa firmassa sit töissä, jos ei oo tarpeeks ahkera siis. Se on ihan itestä kii miten tulee pärjää. Työ ei ala kyllästyttää, kun toi on kuitenki kokonaispalvelu ja siinä saa ottaa osaa koko kaupan tukipalveluihin jos haluaa, ja kohteita on paljon. Siivous, pullokärry ja vartiointi, mikä vaatiikin sit kortit. Suosittelen kyl! Oon tosi ilonen, että löysin tän työnantajan! =)
Spectra Yhtiöt, ihan paras!
4
463
Vastaukset
- Murrrh
Tämä kaikki on varmaan omalla kohdallasi juurikin näin, kun olet varmaan osannut miellyttää pomojasi tarpeeksi. Kyllähän kaikilla olisi asiat hyvin jos osaa nuoleskella tarpeeksi hyvin.
- worker17
Ei oo tarvinnu ketää miellyttää. Ihan on riittäny tässä paikassa se, että oon tehny työt tosi hyvin ja ahkerasti ja auttanu muita tiukan paikan tullen, jos se auttaminen on ollu vaa itelle mahollist. Nuoleskelemaan en ketää alkais.
- Murrrh
Niin varmaan. Sulla taitaa olla tooosi ruskee.
- Mitsubishi
Valittajat, nykyään on hankalaa löytää suojatyöpaikka. Kaikki yritykset tehostavat toimintaa. Perusduunari näkee vain että ylempänä olevat pääsee helpolla. Hakekaa sitten niihin tehtäviin jos osaatte paremmin. Työelämässä pärjää ja pääsee eteenpäin ainoastaan olemalla motivoitunut ja dynaaminen. Ajatelkaa laajemmin ja nimenomaan työnantajan kannalta asioita niin palkkio odottaa tulevaisuudessa. Life isa game
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971