Jokin ihme vetovoima

Unelmaonnest

En ymmärrä miten tämä meni näin. Otin sinut tueksi ja turvaksi. Kuuntelit ja annoit neuvoja ja edelleenkin. Sinusta on tullut ystävä. Enemmänkin. Sehän minua harmittaa että ihastuin sinuun.
Olen vaistonnut samaa puoleltasi, mutta välissä on se mutta...
Voi kun et olisi niin välittävä. Hajotat minut. Luulin osaavani olla miehen kanssa vain ystävä ja ajattelin että tämää tunne menee ohi. Mutta kun ei. Mitä enemmän kanssasi juttelen., tämä tunne vain vahvistuu.
Kun vain kertoisit olenko ystävä tai enemmän.

31

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdkdkdkdkkdkx

      Anna tunnisteita pliis. Ei homma muuten etene. Sa.....

    • Ihastunutolen

      En tiedä kuka olet, mutta ei voisi paremmin osua. Jos olet hän, jonka nimessä on viisi kirjainta, niin voin kertoa sinulle että olet ehdottomasti enemmän kuin ystävä, mutta koska välissä on se mutta, niin on vaikea ottaa asia puheeksi kasvotusten tai tehdä sille mitään. Tilanne hajottaa minuakin, eikä vetovoiman tunne mene ohi, vaan vahvistuu sitä mukaa kun vietämme aikaa yhdessä ja opimme tuntemaan toisiamme paremmin.

      • cvvggg

        Etunimessä 4, sukunimessä 5 kirjainta.


      • Unelmaonnest

        Tuollaisn vastauksen haluaisinkin sinulta.
        En tunne vaan oikeutetuksi vaatia sinulta sen rohkean askeleen ottamista, . Enkä loppujen lopuksi et varmaan ole hän.


      • Ihastunutolen

        On mahdollista ja varmaan todennäköistä, että viestimme väärälle ihmiselle. Vaikutat silti oikeammalta kuin moni muu täällä. Ensimmäinen rohkea askel olisi ottaa asia puheeksi. Se ei vahingoita mitään, jos molemmat tuntevat samoin. Siitä eteenpäin kynnys on korkealla. Lisätunnisteeksi annan sen, että meillä molemmilla on vähän harvinaisemmat nimet.


      • alkoiosuatännekin

        Etu- vai sukunimet? Olen pahoillani, että viimeisin mahdollisuus tavata peruuntui. Olisin halunnut.


      • Ihastunutolen

        Etunimet. En tunnista peruuntunutta tapaamismahdollisuutta. Perjantaina viimeksi juteltiin. Aloittajan kommentteja odottelen, joko rajasimme toisemme pois?


      • Unelmaonnest

        Eipä osunut. Meillä on aika yleiset etunimet. Jospa olisit sanonut että sukunimet ois voinut toive herätä. Se on niin pieni mahdollisuus tämän kautta tavoittaa. Ehkä joku päivä rohkenen tai en. Lähinnä hänen puolelta olisi meidän tapauksessa tultava aloite.


      • Ihastunutolen

        Alan luopua siitä vähän naiivistakin toivosta, että yhteys löytyisi tätä kautta. Useampikin tilaisuus olisi hänellä kesän ja alkusyksyn aikana ollut ilmoitella itsestään viestiketjuissa. Siksipä en usko, että hän täällä on tai sitten hän pysyy tarkoituksella hiljaa. Merkitsevät aloitteet tehdään oikeassa elämässä, mutta täällä on mahdollisuus vihjata kiinnostuksesta ja tunnustella tilannetta ilman kasvojen menettämisen pelkoa.
        En voi vetovoimalle mitään, mutta nykytilanteessa on varmasti turvallisinta, järkevintä ja kaikille osapuolille reiluinta pitäytyä näissä väleissä, vaikka se raastaakin. Ehkä hänkin ajattelee niin. Tai sitten olen ylitulkinnut kaiken. :) Silti haluaisin puhua väleistämme avoimesti kahden kesken. Koen, että hän ansaitsisi tietää, miten voimakkaasti häntä kohtaan tunnen. Silläkin uhalla että on yksipuolista. Ehkä sopiva tilaisuus kertoa tulee vielä, jos yhteys säilyy läheisenä. Annan vielä yhden vihjeen, johon tarttua: toisen sukunimi alkaa samalla kirjaimella kuin toisen etunimi.


      • Unelmaonnest

        Tarkoittaako " turvallisinta, järkevintä ja kaikille osapuolille reiluinta pitäytyä näissä väleissä," jommakumman vai molempien olevan varattu.
        Omalla kohdalla toinen vihjeesi osui. Ensimmäinen ei.
        En kyllä usko hänen minua tunnistavan täällä. Ehkä parempi näin.


      • Ihastunutolen

        Toinen on joo varattu, mutta mehän olimme jo pelanneet itsemme ulos tästä, eikä siihen lisäosuma valitettavasti auta. :)


      • Unelmaonnest

        Hei ei auta ei;) kuulostat jokseenkin meheltä, joka tavoittelemisen arvoinen.
        Onnea meille tahoillamme. .


      • Ihastunutolen

        Onnea ja rohkeutta matkaan. Muista vaalia ystävyyttäkin, vaikka se vähän pahalta tuntuisikin, jos haluaisit enemmän. Paljon hyvää voi siitäkin seurata.
        Ulkopuolisille tarkkailijoille tiedoksi, että tuo suku- ja etunimet yhdistävä kirjain on S. Jos edelleen osuu aloittajaan, niin mitä jos meillä onkin vain täysin eri käsitys siitä, miten yleisiä mitkäkin etu- ja sukunimet ovat? ;)


      • Sqwertti

        Aloitusviesti voisi olla minun kirjoittamani, samoin toivoisin minulle vastattavan kuten viesteihin on vastattu. Nämä annetut tunnisteetkin osuvat kohdilleen. Olen salaa toivonut ja haaveillut, mutta voisiko se olla totta....


      • Ihastunutolen

        Tämähän meni mielenkiintoiseksi, mutta pitää silti pitää jalat maassa. :) Voisitko antaa jotain vinkkiä omalta osaltasi?


      • Sqwertti

        Mitähän vinkkiä osaisin Sinulle antaa??? No sanotaan näin, ota minuun yhteyttä suoraan, tiedät yhteystiedot!!


      • Sqwertti

        Minua hirvittää...voisitko todellakin olla se ihminen, joka on mielessäni niin usein vai oletko aivan joku vieras, tunnisteet samanlaiset. Minua pelottaa että käy kuin viimeksi, en kestäisi!! Siinä olikin se tunniste minun puoleltani.


      • Unelmaonnest

        Olen jo tipahtanut tästä leikistä. Mutta oispa hassua jos joku täällä löytäisi sen hakemansa.
        Omalta osaltani sanon sen verran että aikamoista käytöstä hänen puolelta työn merkeissä. Tai ainakin niin koen.Jotenki alkanut ystävyys kärsiä.
        Mieli on ristiriitainen ja epäilyttää olisiko hänen kanssa edestasavertainen työn ulkopuolella.


      • Ihastunutolen

        En saa irti näistä viimeisimmistä kommenteista mitään, joten kyllä tässä vieraat ihmiset toisillensa viestivät mitä todennäköisimmin... Tänään ei nähty.


      • UteliaisuusValtaaMielen
        Sqwertti kirjoitti:

        Minua hirvittää...voisitko todellakin olla se ihminen, joka on mielessäni niin usein vai oletko aivan joku vieras, tunnisteet samanlaiset. Minua pelottaa että käy kuin viimeksi, en kestäisi!! Siinä olikin se tunniste minun puoleltani.

        Minkä tyyppisestä asiasta on kyse, mikä pelottaa? Oletko varma, että ajattelemasi henkilö tietää siitä?


      • Ihastunutolen

        En näköjään pääse helpolla irti tästä ketjusta. :) Täsmennän vielä, että tiedän tästä naisesta ja hänen taustoistaan vain sen, minkä hän on itse kertonut. Ehkä siksi en tunnista näitä "viimeksi käymisiä"? Silti vähän kutkuttava tilanne, jos tähän asti kaikki muut tunnisteet ovat täsmänneet. Vielä yksi tunniste jakoon: olenhan jopa ottanutkin yhteyttä suoraan! ;)


      • Sqwertti

        Nyt minä enää ymmärrä mitään! Enkä jaksa uskoa Sinun olevan kaipaamani ihminen, hän uskoakseni muistaa "edellisen kerran" ja tietää mitä sillä tarkoitan. Toki olemme työasioiden vuoksi välillä yhteydessä, muu yhteydenotto hyvin vähäistä ja aina minun aloitteestani...olen huomion kerjäläinen ja muistuttelen olemassaolostani :-)


      • Ihastunutolen
        Sqwertti kirjoitti:

        Nyt minä enää ymmärrä mitään! Enkä jaksa uskoa Sinun olevan kaipaamani ihminen, hän uskoakseni muistaa "edellisen kerran" ja tietää mitä sillä tarkoitan. Toki olemme työasioiden vuoksi välillä yhteydessä, muu yhteydenotto hyvin vähäistä ja aina minun aloitteestani...olen huomion kerjäläinen ja muistuttelen olemassaolostani :-)

        Kiitos näistä tarkennuksista. En ole kaipaamasi henkilö, sen voin nyt varmuudella sanoa. Etsintä jatkuu...


    • ggghh

      Laita etunimen eka kirjain. Jos oot hän, niin mä oon menny ihastumaan suhun. En osaa selittää.

    • MeriMatti1

      Mari Mättö?

    • Samamiessama

      No löytyhän se oikea taas palstalta! Ihanaa👍😂

    • tämäoli.kn

      Varatulta on vaikea kysyä,että haluatko enemmän. Sen tiedät ilman sanojakin.

      • entäsjoss

        Haluaisin kuitenkin että kysyt..


      • tämäoli.kn
        entäsjoss kirjoitti:

        Haluaisin kuitenkin että kysyt..

        Haluaisin kyllä, mut en vain pysty tähän.


      • sinulle.vain

        Sydämessäni oot..❤


    • Ohhoijjaa

      Janne taas henkinen petturi. Oma täydellinen nainen olemassa jonka kaikki haluaisi, mutta tämä ääliö ei hänen arvoaan ymmärrä ennenkuin on myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe