vaikeitatunteita

vaikeaakäsitellä

Erosta kohta 2 kk. Vaihtelevia päiviä. Se tyyppi vei itseluottamuksen alas. välillä olen niin maassa. Mutta se tyyppi ei muutu. Narsisti ei muutu. Olet häiriöinen ihminen. Minun tehtävä on nyt selvitä katkeruudesta
Ahdistuksesta. Ikävästä. Pettymyksestä
Empä olisi mennyt tuon ihmisen luo . jos olisin tiennyt mikä valehtelija oli. Koin ahdistusta siitä tyypistä. Kovaa ahdistusta. Sain ammattiapua kovimpiin tuskiin. En olisi tätä halunnut kokea. Tuntui kuin puukolla olisi veistetty irti tuo ihminen läheltäni. Erittäin suuri pettymys oli elämässäni. Satuttaa vielåkin. Ikävä iskee välillä. Kun tulee ne alkuajat mieleen. Oli niin ihana ja huomioonottava. Mutta petosta teki vaan valeilla kohdalleni. Minun täytyy nyt vaan jatkaa elämääni. Haukkuminen ei auta minua eikä sitä. Helpottaa kyllä. Mutta miksi haukkuisin vain tuommosta joka ei kykene normisuhteeseen kenenkään kanssa. Olin tosi huolissani kun olin sen lähellä. Että mikä missä. Mikä nainen nyt on kyseessä. Ja naisia se haluaakin koukuttaa loukkuunsa. Hyi. Ja inhottaa nyt kun se liehittelee meidän yhteisiä tuttuja. Tuskaisaa nyt taas. Liehittelee meän yhteisiä tuttuja. Tympeää kun en voi kertoa tutuille tuosta. Nimittäin yhteisille. Muutamille kylläkin jotka tuntevat tuon hyvin. Sai minut kyllä sokaistumaan täysin. Uskoin sen löpinöitä. En kunnioita pätkän vertaa tuota ukkoa. En sitten tippaakaan kunnioita tuota tyyppiä. Silti vieläki ajattelen sitä. Tiedän. Että Jumala näyttää vielä sulleki sen
Että toisille valehtelu ja manipulointi ei ole oikein. Joutuu tuokin kusettaja vielä Jumalan eteen
Siellä on ukko rukka voima. Vaikka täytyy sanoa. Sinussa on negatiivista voimaa jonka taitavasti verhosi positiiviseksi voimaksi
Vålissä katkeruus ja tuska on läsnä.nytkin. on läsnä ajatuksissani. Ihanat .tuskaan sekoittavat tunteet hiipuvat. Niin hiipuvat. Nyt haluan palauttaa luottamuksen normaaliin miehiin. Itseeni
Opettelen luottamaan muihin. En anna kyllä tuon minua pettää. Haluan pyyhkiä pois tuon mielestäni. Oli voimakkaat tunteet tuota kohtaan .erittäin voimakkaat. Minä en uhriudu
En varmasti uhriudu. Enkä aio pysähtyä tähän tilaan.en aio. Haluan jatkaa eteenpäin elämässäni ja erossani. Yksi vaihe on päättymässä. Eteenpäin . vaikeita tunteita on

20

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TomKruice

      Oletko nainen?

    • gdrtyehs

      En ole nainen vaikka kuinka yrittäisin.

    • RipaRosti

      Vitun idiootit menkää Helvettiin ruikuttamasta pillusta. Syökää makkaraa juokaa tropanoolia.

    • näitäkinonpaljok

      Oliko mies Lauritsalasta?????

    • koettakestä

      Voi harmi, sellaiset ukot ja huijarit ovat yleensä 50v ja ylöspäin , on tuossa iässä jo ammattilaisia eikkä nainen pysyy perässä ennen kuin saanut itse pettää, näin se menee.

    • järvevpäänainen

      hu huu kova tarina ja pettymys suuri, kerrotko minkä ikäinen mies? Tai jonkinlaiset tuntomerkit, kuullosta niin tutulta

    • muttaselviän

      no on yli 50v. sitä on haukuttu narsistiksi työpaikalla. siis työkaverit. voihan se ollakin ....
      hirveää erota sanonpahan vaan . työpaikka pelastaa minut että pysyn normielämässä kiinni ja unohdan tuon hirviön... aina siksi aikaa kun olen töissä. sitten ne valitettavasti taas tulvahtaa mieleen nämä menneet. asuu pohjoisessa, lähellä rovaniemeä....mutta olen päättänyt vapautua tuosta menneisyyden taakasta. ajan kanssa se onnistuu kyllä ja ystävät ja hyvät harrastukset auttavat. työpaikka on sananmukaisesti pelastus.hankalaa ja katkeraa mieltä välillä, mutta selviän takuulla. tuommonen äijä ei osaa olla suhteessa. osaa vain kiusata ja kiduttaa.

    • Niinmahdoton

      Mistä tiiät että asu ´u lähellä rovaniemeä-. Minun huijari kun oli matkatyössä ja oli monta asemapaikkaa kaupunkia missä huijata. Vasta väestörekisteri kertoi että asuukin oikeesti Jyväskylässä. vaikka näitä asumisoloja oli pitkin ja poikin . Asuko sitten aina kysseisen alueen naisen kotona sen hetken. En tiiä enkä välitä enää tietää.

    • kuspäääääääää

      niin. tiiän kun sillä on talo missä asuu-ei tämä nyt niin iso tämä kylä ole. välillä olen katkera yms. tosi katkera, ikävä, inho on läsnä taas. katkeruus kalvaa. ja se olo kun on jymäytetty. mutta uskon, etttä sullekin oikeus tapahtuu. niin minä uskon. olinki hyväuskoinen , jota jymaytettiin. inhottaa.... oikeasti inhottaa tuo homma. ketä lie nytkin kuseettaa. sairas ukko, tosi omituinen ukkeli kyllä . en halua siihen törmätä missään muotoa, en missään enkä ikinä, en koskaan, en mitään en , en, en, en

    • järkyttynytolen

      kipeää tekeekin luopua, niin syvästi tunsin sitä kohtaan, oli vaikea hyväksyä sitä, että joku on nuin pahasti vinksahtanut .....pahaa teki viime yönä kun heräsin yksin ja nuo kusetukset tulvahtivat mieleen, mutta selviän, olen niin päättänyt.
      ihmettelen miten kauan se viitti jatkaa tuota paskan suunsoittamista.

    • joronnähbyt

      Onnii kuvausta lähellä. Mut sun mielestä eakaastaa sua, vaikkei mitään keskustyhteyttä perheensä kanssa. Riittää et puhuu sun panmisesta

    • nytstoppsellaisin

      Sellaisia miehiä on paljon paljon. On ollut itsellä kokemusta ja pahaa teki....

    • Jokujostainkaukaa

      Ihan kuin mun suusta... Rakkauspalstalla nolaa minua vääntämällä kaikki päinvastaiseksi, ihan päälaelleen kaikki. Miten minä voin enää luottaa ikinä kenenkään. En pysty. Ei miehiä enää, kiitos :(

    • ahdistavaa

      niin, on ne jotkut niin taitavaksi tulleet nuissa kusetuksissa. oma pää kyllä ihan pihalla semmosilla tyyypeillä, jotka kuvittelee, että voivat ja kusettavat kaikkia mahdollisia joita eeen tulee. en tahdokaan nähdä tuommosia tyyppejä. haluttaa kiertää kaukaa tuommose tyypit. ahdistaa, kun mietin, miten se valehteli ja miten valehtelee nykyiselleen ja tulevilleen. siis , ihan hirveää touhua. en käsiatä miten voi pää vinksahtaa nuin perseelleen, että kusettaa nyt naisia. käsittämätöntä, mutta sen luonne on se. ei ne siitä muuksi kyllä muutu. se on aivanvarma. se tässä sattuukin niin syvältä kun tietää ettei ole mitään toivoa. siispä unohdan ja jatkan elämääni vaikka ahdistaakin ja tekisi se tyyppi toivottaa ties minne......mutta empä purakaan siihen kiukkuani. puran sen tähän. suututtaa... inhottaa ja välillä ikääväkin on. mikä on käsittämätöntä sekin. no, onneksi minulla on työpaikka niin murheet tuosta tyypistä kyllä taas kaikkoaa. en tajua ees miksi murehdin tommosta paskaläjää. kaikpa se on omaa inhimillisyyttä ihmistä kohtaan. hyi.haluan irrota, mutta narsisteista on todella vaikea päästä eroon. mutta empä lankea millin vertaakaan. saan vain itkeä itseni uneen jos uskon sen lepertelyjä. käsittämätöntä........ olen vähän kuin kriisissa, ahdistaa nimittäin. samalla luon omaa uutta, upeaa elämää itselleni. varmaa on että elämä vielä hymyilee mullekki.
      ahdistus on

    • selvittävätästäkin

      no niin. ikävä on ihmisen läheisyyttä ja tuo vinksahtanut ihminen on taas aika ajoin mielessä. en tajua, kuinka joku voi olla nuin ovela.. aina saa nuilla typerillä viesteillään minut hetkiseksi lumoihinsa. aatelkaa, vaikka se kusetti minua. järkyttäväntrauman sain itselleni työstettäväksi, mutta eipä mittään. tässä aloittelen päivää ja töihin menemistä. tuntuu vain niin epätodelliselta vielä, että tämmöinen tapaus paljastui. ihan kamalaa. ei auta kuin pää pystyyn

    • lappeenranta

      Samaa kokemusta ja mies 51v. Kun ihastuin, katosi kokonaan elämästäni. Pääsin jo eteen päin ja eikö vaan ottanut taas yhteyttä. Halusi tavata, en suostunut. Kun kysyin syytä tuohon edelliseen häipymiseen, oli työkiireet ja oman sisäisen maailman tutkiminen selityksenä. Kun epäilin tätä, suuttui pahasti. Ei siis mitään kykyä myötätuntoon eli miltä tuollainen katoaminen tuntuu toisesta ja sekin, kun ilmestytään muina miehinä takaisin. Sitten muuttuu todella vihaiseksi ja syyllistää, kun haluaa jotain selitystä. Minäkin olin sitten lopulta jankuttava nainen, kun en purematta niellyt selityksiä.

      Siirtyköön seuraavaan.

    • raatelijaeläin

      Just .ihan täyttä helvettiä erota
      .kamalaa joutua vain pelinappulaksi. Olo ei ole yhtään ihmismäinen ollut moneen kuukauteen. Olo kuin rikkirevityllä eläimellä. Raadeltu. Päätin. Etten yhteenkään viestiin vastaahäikäilemättä haluaq se raateli minun sydämen ja kroppani .

      • Roikkuvakakkonen

        Pidät siihen vielä yhteyttä? Miksi? Onko roikkumiseesi jokin syy? Kun järjellä ajatellaan ihmistä joka kiinni jää valehtelusta eikö se olisi silloin järkevintä yhteydenpidon lopettaminen? Vai kostoa mietit? Vai miksi yhteyttä pidät siihen? Vai elätkö haave maailmassa jos sittenkin tulee luoksesi ? Mikä ihme saa ihmisen roikkumaan toisessa jos ilmi tullut petos? Ainoastaan se koston tarkoitus tai se että elää kuvitelmissa yrittäen saada toista käsittämään olevansa se parempi vaihtoehto? Kakkosena olleet voivat tälläistä roikkumista harrastaa joko kostoa ajatellen jne. Älä hemmetti edes vastaile sille. Nyt itseä niskasta kiinni!


    • Etoleainoa

      Kokemus tuokin. Itse kestin 2 vuotta naisena rääkkiä miehen suunnalta. Oli kiinnostunut, aloitti seurustelun, jätti, aloitti yhteydenpidon ja selitteli että tykkää ja haluaa, tapasi ja lupaili, aloitti seurustelun, jätti, oli yhteydessä, selitteli miten tykkää ja puolen vuoden jälkeen lupaili katsoa vihdoin meidän juttua ajan kanssa ja JÄTTI TAAS. Nyt pyörii yksin sinkkuna deittisivuilla kun ei seura kelvannut. Ei kelvannut hyvät seksit ja kemiat, runot tai tulevat illat. Olen hyvännäköinen, mukava, rakastava ja ikävä kyllä syvästi tunteva nainen. Mutta Ei kiitos enää tällaisia pelkureita ja paslanjauhajia.

    • tuhoidutihanitse

      just . täällä taas. inhottaa kun tajuaa miten se vedätti mua ja nykyistä ja tulevia vedätyksiä. ei tommoset tyypit muutu .... sattuu kun aatteleeki kun muistaa ajan miten kaikki selvisi kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli näky/totuus. en ollutkaan ainoa. no, olen katkonut kaikki välimme. en mitään .se mies kohteli mua kuin ilmaa ja saa multa täsmälleen saman kohtelun.. sielä kärsikööt yksinäisyydestä... kukaan ei siitä oikeasti piittaa. halusi mulle pahaaa. minä vain joudun särkynyttä sydäntäni paikkailemaan. ja aikaa on mennyt , mutta loppu häämöttää jo. joulu on tulossa. mua ei enää houkuttele, eikä lirkuttele yhtään mihinkään. inhottaa ajatella , miten uskoin juttujas. ja mikään niistä ei ollut totta. minusta et samanlaista paatunutta saanut et saa. sielä huijaa ketä haluat. satutat vieläkin olemassa olollas. niimpä. pelkällä olemassaolollas pystyt minua satuttamaan narsisti. voimakas olit. mutta tyhmyys koituu vielä tuhoksesi....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe