Mitä haluaisit saada elämässäsi vielä aikaan?
Omat goalini:
Vähintään 3000 euron kuukausitulot ja perheen perustaminen kauniin, nuoren naisen kanssa. Noista tuloista voisin tinkiä alaspäin jos nuorikkoni välttämättä katsoo tarpeelliseksi että käyn töissä vaikken kunnon palkoille. Jos sinkkuna joudun elämään vastaisuudessakin niin olen sitten mieluummin poissa työelämästä kuin raadan alle sen kolmen tonnin. Hankalaa tulee olemaan näiden asioiden saavuttaminen koska olen pitkäaikaistyötön joka ei ole lukion jälkeen opiskellut, eikä minulla ole kokemusta naissuhteista.
Tavoitteesi elämässä
58
701
Vastaukset
- nyt.kun.kysyit
En mitään.
Kaikenlaista, mutta ihan ekana varmaan olis tähtäimessä valmistua ja saada uusi ammatti. Kolmas jo. :)
Kaikenlaisia koulutuksia on käyty pitkin matkaa ja vielä on sarkaa. Työllistyä tai työllistää yrittäjänä itseni ehkä jonkun muunkin. Lapset sais aikuisiksi jotenkuten kunnialla ja sitten joskus jos vois vielä mennä sinne etelään viettämään talvensa. :)
Ei mulla ihan kauheesti mitään haaveita ole. Voihan niitä ilmesyä matkalla eteenpäin. :)- kunnianhimoinen
Olet ilmeisesti valmistumassa amiksesta ja haaveilet itsensätyöllistäjäyrittäjän urasta? No kaipa nuo on ihan realistisia tavoitteita kaltaisellesi lihavalle elämäm koululaiselle.
kunnianhimoinen kirjoitti:
Olet ilmeisesti valmistumassa amiksesta ja haaveilet itsensätyöllistäjäyrittäjän urasta? No kaipa nuo on ihan realistisia tavoitteita kaltaisellesi lihavalle elämäm koululaiselle.
Se on vaihtoehto, tuo yrittäjyys. Vi ses. Tietysti jos saa hyvän työpaikan jonkun toisen palkollisena, kyllä sekin passaa. Yrittäjänä saa tehtä aina töitä tavalla tai toisella.
Se on työläämpi vaihtiehto ilmanmuuta.
Elämänkoulu on jokaisella pääaineena, sullakin. 😃
Amikset on iso osa suomen työrattaistoa, joten ihan turhaa vähätellä siinä.- kunnianhimoinen
muhkee_muhku kirjoitti:
Se on vaihtoehto, tuo yrittäjyys. Vi ses. Tietysti jos saa hyvän työpaikan jonkun toisen palkollisena, kyllä sekin passaa. Yrittäjänä saa tehtä aina töitä tavalla tai toisella.
Se on työläämpi vaihtiehto ilmanmuuta.
Elämänkoulu on jokaisella pääaineena, sullakin. 😃
Amikset on iso osa suomen työrattaistoa, joten ihan turhaa vähätellä siinä.Amikset on usein aika tyhmiä ja niiden naiset rumia ja tukevia persjalkoja.
kunnianhimoinen kirjoitti:
Amikset on usein aika tyhmiä ja niiden naiset rumia ja tukevia persjalkoja.
Tuo kommentti paljasti, että sä olet se tyhmä eikä ne joita arvostelet. Mietihän hetki mistä sinäkin haet leipäsi ja ketkä sen mahdollistaa, että se leipä siellä on.
- 12121212121212
Kuulostaa siltä että perheprojekti lähestyy maalia.
Ettei vain tulisi se kuuluisa aika vähän puhua kun uusi ura, sosiaaliset menot, "ihanan kevyttä elämää", "elän vain itselleni" ja "ei enää kompromisseja kenenkään takia" alkaa kiinnostamaan? 12121212121212 kirjoitti:
Kuulostaa siltä että perheprojekti lähestyy maalia.
Ettei vain tulisi se kuuluisa aika vähän puhua kun uusi ura, sosiaaliset menot, "ihanan kevyttä elämää", "elän vain itselleni" ja "ei enää kompromisseja kenenkään takia" alkaa kiinnostamaan?Heh, kyllä mun vakaa aikomus on elää tuon mieheni kanssa lopun elämääni. Kuinka pitkä se lopunelämää sitten mahtaa ollakaan. Ellei hän sitten tahdo itse joskus erilleen minusta. Tai ryhdy elämään ihan holtittomasti, jolloin olisi pakko tehdä joku eriteille lähtemisen päätös. Rajansa kaikella hölmöilylläkin tietysti tulee olla. Siinä mielessä mitään 100 % varmaa ei voi koskaan lausua, kun ihmisistä kuitenkin on kyse. :)
Tällä hetkellä vahvasti näyttää sille, että kummallakin on aikomus yhdessä elää ja olla. Pieniä erimielisyyksiä toki joskus tulee, mutta se nyt ei ole mitenkään tavatonta tai hälyyttävää. Yhdessä on kuitenkin kaksi erilaista ihmistä, jotka ei aina ole kaikesta ihan samaa mieltä.
Ei mua houkuttele yksin oleminen, kun parisuhteessa kuitenkin viihdyn. Mielummin yritän yllä pitää sitä suhdetta, kun kaataa.
Siinä tapauksessa, että jostain syystä uusio sinkkutuisin en enää alkaisi uuteen suhteeseen ihan puhtaasti järkisyistä. Ei niinkään tunnepuolen takia. Kyllä mä aina kaipaan toista ihmistä rinnalleni ja koen olevani parhaimmillani, kun mulla on hyvä ihmissuhde olemassa. Niin kun kuka tahansa tykkää olla rakastettu ja rakastaa toista ihmistä.
Joten noup, mulla ei ole suunnitelmia miehen päänmenoksi. Päinvastoin, on suunnitelma, että hankkiudun mahdollisimman hyvään työpaikkaan tai työkuvioon ja saan kantaa oman korteni myös rahallisesti tähän meidän kekoon. Joka helpottaa kumppanin taakkaa entisestään. :)
Mielummin niin päin, kun poispäin. Yhdessä ollaan ja yhdessä kustannetaan. Niin kun aina on tehty, mutta työ mahdollistaa sen että tulot on paremmat ja säännöllisemmät. Voi tehdä pidemmälle suunnitelmia, mitkä liittyy rahaan ja jopa säästää kumpikin. :)
- Mietteitä
Saada loppuelämän parisuhde/lapsi
Saada mukava hyväpalkkainen yli 2500e/kk työ mistä myös tykkäisi.
Saada joku nopea auto eli väh 5s 0-100km/h
Hankkia kissa
Matkustella - Teknodonna
Mjoo
Mä haluaisin relata hetken. On ollut hieman kiire.
(Hihitystä)
😁
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=d_EADBnXjXc - 1714
Olipas kovat haaveet sulla. Toteutumatta jäävät.
Ei tuollainen laiskimus, joka ei lukion jälkeen ole viitsinyt edes opiskella, saati töitä tehdä, ketään työnantajaa 3000 egen edestä vakuuta.
Meillä on aivan selvästi liian hyvä tuo sosiaaliturva, kun se kasvattaa vain laiskoja loisia.- kunnianhimoinen
Olen minä töissä käynyt suurimman osan ajasta. Tosin ihan sysipaskalla palkalla. Tietenkin samalla olen saanut myös tukiaisia kun työtulot on olleet niin pienet.
Sosiaaliturva ei kasvata loisia, vaan hypergamiset naiset joille kelpaa köyhä ja masentunut mies. Mitä sitä turhaan puurtamaan kun naista ei saa kuitenkaan ja peräkammarissakin voi asustaa. - kiitos.riittää
https://en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy
Opettele edes mitä käyttämäsi sanat tarkoittavat. - kunnianhimoinen
kiitos.riittää kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy
Opettele edes mitä käyttämäsi sanat tarkoittavat.Siis tarkoitin että EI kelpaa köyhä ja masentunut mies. No käytetään silti hypergamian sijaan sanaa nirsot.
- voi.kirnuttu.voi
voi voi sentään
Rauhoittaa elämää mahdollisimman rennoksi. Nauttia elämisestä ihan näin. Katsoa lasten kasvamista..Säilyttää terveys ja löytää rakas jakamaan sitä. Siinä se. Ei mahdoton rasti.
muhkee_muhku kirjoitti:
Kuulostaa mainiolta. ☺️ En usko, että mahdotonta laisinkaan..
On se aika mahdoton yhtälö jos huomioi faktat, katsos:
(Dissident 2lasta) (rakas x määrä lapsia) = uusioperhe ( x määrä lapsia) = rento elämä
Houkkakin näkee että yhtälö on mahdoton :D Jotain pitää jättää pois eli jos tuosta poistaa tuon uusiorakkaan sitten saattaa dissidentti päästäkin tuohon rentoon elämään, muuten se paahtaa niska limassa töitä eläkeikään ja ylitsekin uusioperheensä eteen. Ei voi rentoudesta paljon puhua sitten.Harmaaritari kirjoitti:
On se aika mahdoton yhtälö jos huomioi faktat, katsos:
(Dissident 2lasta) (rakas x määrä lapsia) = uusioperhe ( x määrä lapsia) = rento elämä
Houkkakin näkee että yhtälö on mahdoton :D Jotain pitää jättää pois eli jos tuosta poistaa tuon uusiorakkaan sitten saattaa dissidentti päästäkin tuohon rentoon elämään, muuten se paahtaa niska limassa töitä eläkeikään ja ylitsekin uusioperheensä eteen. Ei voi rentoudesta paljon puhua sitten.Ääh, ainahan voi paeta autotalliin, jos perhe alkaa ahdistaa. Problem solved. 😋
muhkee_muhku kirjoitti:
Ääh, ainahan voi paeta autotalliin, jos perhe alkaa ahdistaa. Problem solved. 😋
Jos toive toteutuu eipä taida ehtiä dissidentti paljoa autotallissa istuskelemaan kun pitää kantaa repulla rahaa kotiin, on rahoitettava uusien ja vanhojen lasten harrastukset ym. ja vielä pidettävä vaativainen 2000-luvun vaimoke tyytyväisenä, se tietää kynttiläillallisia, kylpylämatkoja ja muuta kivaa kahdenkesken. Siinä uusiorallissa jo pelkkien aikataulujen sovittelu takaa sen että ei voi puhua rennosta elämästä.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos toive toteutuu eipä taida ehtiä dissidentti paljoa autotallissa istuskelemaan kun pitää kantaa repulla rahaa kotiin, on rahoitettava uusien ja vanhojen lasten harrastukset ym. ja vielä pidettävä vaativainen 2000-luvun vaimoke tyytyväisenä, se tietää kynttiläillallisia, kylpylämatkoja ja muuta kivaa kahdenkesken. Siinä uusiorallissa jo pelkkien aikataulujen sovittelu takaa sen että ei voi puhua rennosta elämästä.
Mä luulen, että Dissis on niin fiksu kaveri että osaa valita naisensa fiksummin, kuin sun kauhuskenaariossa. :)
Öitä Harmaahassu! :)muhkee_muhku kirjoitti:
Mä luulen, että Dissis on niin fiksu kaveri että osaa valita naisensa fiksummin, kuin sun kauhuskenaariossa. :)
Öitä Harmaahassu! :)Kun dissis haistaa naaraan muuttuu se himojensa vietävissä olevaksi elukaksi ja kun naaraskin sitä on jo luonnostaan ei siinä fiksuille valinnoille jää tilaa. Disse juoksee k..pä ojossa naaraan asettamaan hunaja-ansaan ja peli on sitä myöten aika selvä, ehkä yltiöpäisen seksi-iloittelun seurauksena tulee vielä pikku-disse lujittamaan ansaverkkoa ja dissen tulevaisuus on taattu. Rento elämä, ehkä sitten haudassa :D
Öitä sullekkii :)- kaisanoasaa
Harmaaritari voisi olla sulle juuri sopiva puoliso.
Harmaaritari kirjoitti:
Kun dissis haistaa naaraan muuttuu se himojensa vietävissä olevaksi elukaksi ja kun naaraskin sitä on jo luonnostaan ei siinä fiksuille valinnoille jää tilaa. Disse juoksee k..pä ojossa naaraan asettamaan hunaja-ansaan ja peli on sitä myöten aika selvä, ehkä yltiöpäisen seksi-iloittelun seurauksena tulee vielä pikku-disse lujittamaan ansaverkkoa ja dissen tulevaisuus on taattu. Rento elämä, ehkä sitten haudassa :D
Öitä sullekkii :)Eiköhän hänkin virheistään ole oppinut, ettei suinpäin kannata rynnistää minnekään. Edes tulipalossa! :D
No loppujen lopuksi eipä ne virheetkään välttämättä aina kuolemaksi ole, ne voi jopa joskus olla ihan tarpeellisia jotta sitä kautta saa aikaan jonkinlaista kehitystä itsessään ja kyllähän vastoinkäymiset ihmistä aina vähän jalostaakin. Jos niistä haluaa jotakin positiivistakin kaivaa, ettei vain negatiivisia puolia.
Joskus jonkun mutkan kautta ( enkö meinaa asetta ohimolla) oppii soveltamaan samaa selvitymiskaavaa ja reittiä jossain muussakin ongelmassa. Mä joka olen aina pelännyt tehdä virheitä voin jopa nykyään sanoa, että ei ne aina ole pahasta ne virheetkään. :)kaisanoasaa kirjoitti:
Harmaaritari voisi olla sulle juuri sopiva puoliso.
Meinaat, että Dissis ja Harmis yhdessä olis kova pari? Makepeace ja Dempsey? :)
Harmaaritari kirjoitti:
Kun dissis haistaa naaraan muuttuu se himojensa vietävissä olevaksi elukaksi ja kun naaraskin sitä on jo luonnostaan ei siinä fiksuille valinnoille jää tilaa. Disse juoksee k..pä ojossa naaraan asettamaan hunaja-ansaan ja peli on sitä myöten aika selvä, ehkä yltiöpäisen seksi-iloittelun seurauksena tulee vielä pikku-disse lujittamaan ansaverkkoa ja dissen tulevaisuus on taattu. Rento elämä, ehkä sitten haudassa :D
Öitä sullekkii :)Hei, Harmis. Oot vissiin ollut viikonlopun pessimistien viikonloppukokouksessa, jossa teemana oli, "kun ei siitä mitään kuitenkaan tule". Valitsitte parhaan pikkujoulupaikan ja puitteet, kun voi sitä satsata, kun ei siitä kumminkaan mitään tule. heh..
No mutta mikään mahdottomuushan ei ole tuo sinunkaan sanelema yhtälö, mutta se on kiinni minusta. Minun elämänihän tämä on ja jotain asioita haluan toteuttaa. Ja painotan sanaa HALUAN. Eikä se tarkoita, että sen vuoksi jätän jotain muuta tärkeää tekemättä...muhkee_muhku kirjoitti:
Meinaat, että Dissis ja Harmis yhdessä olis kova pari? Makepeace ja Dempsey? :)
Susipari! No kyllähän Harmiksesta sais jokakodinpessimistin itselleen... Mutta jos mä kuitenkin keskityn hamoisväkeen?
Dissident kirjoitti:
Susipari! No kyllähän Harmiksesta sais jokakodinpessimistin itselleen... Mutta jos mä kuitenkin keskityn hamoisväkeen?
Se taitaa olla pessimisti lähinnä omaksi huvikseen. Minusta tuolta jostain rivienvälistä kuultaa se, kuinka hän esittää oikein synkkää ja synkeää ja kun osaa sanoilla ja asioilla kikkailla, niin laittaa ne tahallaan siihen järjestykseen että näyttäis oikeen ankealle. :)
Ei se taida oikeasti olla noin ankea, mitä se esittää. Minusta hän taitaa mustanhuumorin tässä asiassa erittäin mallikkaasti. :)muhkee_muhku kirjoitti:
Se taitaa olla pessimisti lähinnä omaksi huvikseen. Minusta tuolta jostain rivienvälistä kuultaa se, kuinka hän esittää oikein synkkää ja synkeää ja kun osaa sanoilla ja asioilla kikkailla, niin laittaa ne tahallaan siihen järjestykseen että näyttäis oikeen ankealle. :)
Ei se taida oikeasti olla noin ankea, mitä se esittää. Minusta hän taitaa mustanhuumorin tässä asiassa erittäin mallikkaasti. :)No sanoin joskus Linerille, että oikeasti on ihan onnellisen perheen pää ja tää on sille se hetki olla hihittävä kiusanhenki. Kyllä sieltä paistaa niin selkee lämpö, etten mä ainakaan osaa hermostua siihen. Harmis on Harmis....
Dissident kirjoitti:
No sanoin joskus Linerille, että oikeasti on ihan onnellisen perheen pää ja tää on sille se hetki olla hihittävä kiusanhenki. Kyllä sieltä paistaa niin selkee lämpö, etten mä ainakaan osaa hermostua siihen. Harmis on Harmis....
Sama homma mullakin, en minäkään osaa Harmikseen suuttua tai hänen kirjoituksistaan loukkaantua. Mulla jotenkin istuu niin vahvasti käsitys, siitä että hän esittää ison osan roolina tätä herra ankeuttajaa. Ja oikeasti on vallan lupsakka ja mukava mies irl. :)
Ja saahan miehellä ja naisella ollakin periaatteita, jollain tavalla mä jaan hiukan Harmiksen periaatteita, mitkä voi olla jo vähän vanhanaikaisia mutta omanarvon asiana toimii mainiosti. Kunhan ei muille aseta omia ihanteitaan vaatimukseksi. :)
Antaa muiden elää tyylillään ja itse elää omalla tyylillään. Se on ihan okei. )muhkee_muhku kirjoitti:
Sama homma mullakin, en minäkään osaa Harmikseen suuttua tai hänen kirjoituksistaan loukkaantua. Mulla jotenkin istuu niin vahvasti käsitys, siitä että hän esittää ison osan roolina tätä herra ankeuttajaa. Ja oikeasti on vallan lupsakka ja mukava mies irl. :)
Ja saahan miehellä ja naisella ollakin periaatteita, jollain tavalla mä jaan hiukan Harmiksen periaatteita, mitkä voi olla jo vähän vanhanaikaisia mutta omanarvon asiana toimii mainiosti. Kunhan ei muille aseta omia ihanteitaan vaatimukseksi. :)
Antaa muiden elää tyylillään ja itse elää omalla tyylillään. Se on ihan okei. )Onhan se lupsakka mies. Ja aina sieltä tupsahtaa esiin se lempeä ihmisistä välittävä.
Mutta mitäs muutakaan tänä suvaitsevuuden aikana voisikaan, kun tykätä harmiksestakin. Pitää tänne tää laittaa täkyks...kuitenkin lueskelee...heheDissident kirjoitti:
Onhan se lupsakka mies. Ja aina sieltä tupsahtaa esiin se lempeä ihmisistä välittävä.
Mutta mitäs muutakaan tänä suvaitsevuuden aikana voisikaan, kun tykätä harmiksestakin. Pitää tänne tää laittaa täkyks...kuitenkin lueskelee...heheEttä vähän pitää sivaltaa aina, kun mahdollista. ;)
Mjoo, kyllä mäkin siitä hassusta Harmiksesta tykkään. En vaan opi suhtautumaan hänen juttuihinsa sillä vakavuudella, jolla ehkä pitäisi. On täällä muitakin semmoisia, joiden kiukuttelut menee huumorilla ihan. Näkee ettei ihan tosissaan olla, kunhan vaan koittaa jotain riitaa haastaa aikansa kuluksi ja omaksi huvikseen. :)muhkee_muhku kirjoitti:
Että vähän pitää sivaltaa aina, kun mahdollista. ;)
Mjoo, kyllä mäkin siitä hassusta Harmiksesta tykkään. En vaan opi suhtautumaan hänen juttuihinsa sillä vakavuudella, jolla ehkä pitäisi. On täällä muitakin semmoisia, joiden kiukuttelut menee huumorilla ihan. Näkee ettei ihan tosissaan olla, kunhan vaan koittaa jotain riitaa haastaa aikansa kuluksi ja omaksi huvikseen. :)Onhan se tietysti mukavaa, kun toinen oikeen provosoituu ja alkaa puolustuskannalle. Tirisee ihan kiukkumehuissaan. Ja toinen kaivaa nenää ja nauraa samaan aikaan, mitähän sitten keksis jäynäksi. x)
https://www.youtube.com/watch?v=17hEcSsv57gmuhkee_muhku kirjoitti:
Onhan se tietysti mukavaa, kun toinen oikeen provosoituu ja alkaa puolustuskannalle. Tirisee ihan kiukkumehuissaan. Ja toinen kaivaa nenää ja nauraa samaan aikaan, mitähän sitten keksis jäynäksi. x)
https://www.youtube.com/watch?v=17hEcSsv57gNiin, lupsakkaasta muhkuloisestakin osaa käärityä oikein viikarimainen ähättelijä taatusti...se on vielä salakavalaa, kun ei ikinä tiedä milloin....silloin kuin vähiten odottaa... varmaan jo siellä käsiäs hierot yhteen ja mietit oikeaa kohtaa. kiehkieh....
Dissident kirjoitti:
Niin, lupsakkaasta muhkuloisestakin osaa käärityä oikein viikarimainen ähättelijä taatusti...se on vielä salakavalaa, kun ei ikinä tiedä milloin....silloin kuin vähiten odottaa... varmaan jo siellä käsiäs hierot yhteen ja mietit oikeaa kohtaa. kiehkieh....
Mjoo, kyllä jotkut vanhat jo tietää mimmoinen metkuilija minäkin osaan olla. Välillä heittää iso pyörä vähän ja pienempikin kirraa...saattaa tulla ihan hervotonta juttua se jälkeen. :)
Yleensä jos mä tylsistyn, niin mä alan pistämään ihan lekkeriksi. Huvittamaan itseäni. Jotkut on ottanut toki joskus ihan tosissaankin ihan kaiken ja muodostanut mielikuvaa sen mukaan. Kun eivät tunne mun hulluttelevaa minääni. :)muhkee_muhku kirjoitti:
Mjoo, kyllä jotkut vanhat jo tietää mimmoinen metkuilija minäkin osaan olla. Välillä heittää iso pyörä vähän ja pienempikin kirraa...saattaa tulla ihan hervotonta juttua se jälkeen. :)
Yleensä jos mä tylsistyn, niin mä alan pistämään ihan lekkeriksi. Huvittamaan itseäni. Jotkut on ottanut toki joskus ihan tosissaankin ihan kaiken ja muodostanut mielikuvaa sen mukaan. Kun eivät tunne mun hulluttelevaa minääni. :)No olen mäkin jossain törmännyt sun huvittelujuttuihin. Ne on mukavia. Samalla tavalla mäkin hauskuutan....ainakin itseäni. Joillekin puskatrolleille lähtee joskus aika roisiakin, mutta mitäs puskailevat...sit joskus lipsahtaa jollekin ihan tosissaan sanovallekin jotain ala-arvoista, mutta korjaan sit kyllä tilanteen.
- suomitantta
Haluan saada komean sporttisen miehen, jolla omakotitalo, mökki, moottoripyörä ja oma yritys. Hänen kanssaan sitten perustaisin perheen ja matkustelisin ulkomailla.
- kunnianhimoinen
LOL noi on ihan epärealistisia tavoitteita sun tapauksessasi. Vanha ja haiseva puliukko on sinun tasoisesi mies.
- m-i-e-z
Hei neiti Tantta.
Valitettavasti tuo lapsiluku on jo täynnä, eikä tuo matkustelu kauheasti innosta.
Omat tavoitteeni enää on tukehtuminen viskilasiin sitten joskus vuosien päästä ja kun kirjoitan viskilasiin, niin kirjaimellisesti tarkoitan sitä lasia.
Miten määrittelet tuon komean ja sporttisen? Vaikka tuo ruumis hajoaa alta, niin silti ollaan selvästi yli keskitason samanikäisistä, vanhemmista ja nuoremmista. Tietenkin kun ikää tulee lisää, tarvitsee entistä enemmän aikaa käyttää tennis- ja golfkentällä. (Missä nuorilla pizzat ja hampurilaiset palaa itsestään, joudutaan me kypsyneemmät käyttämään huomattavasti enemmän aikaa ja vaivaa niiden polttamiseen. =P)
- Kenotappi
Lääkis opiskelu..muutto trroopiseen maahan halvaksi lääkäri praktiikan pitäjäksi ja nusia kuoliaaksi vanhentuneeksi asti niitä trooppisia teinejä ja lapsia...eiku naisia
- crux
Haluaisin sinnitellä hengissä aika pitkään kun tällainen elämä on kerran annettu. Ei sillä että se olisi kovin hauskaa mutta ihan mielenkiinnosta. Voisi katsella kuinka hulluksi maailma vielä menee ja kommentoida sitä aina kun jaksaa. Välitavoite on selvitä seuraavaan kevääseen. Kun näkee krookusten ja villitulppaanien nousevan maasta niin itsekin elää jotenkin hengessä mukana.
Kuukaisiliksa yli 3000€ ennen kuin 40 v tulee täyteen.
Rasvaprosentti alle 10 ja lisää lihasmassaa.
Oppia ihmislippu ja muutamia muita kehonhallintaliikkeitä.
Saada kokea miltä tuntuu olla ihastumisen kohteena.- fsdsffsdfsdfs
"Saada kokea miltä tuntuu olla ihastumisen kohteena."
Tämä on todennäköisesti se mikä jää toteutumatta, siis jos pitää jonkinlaisia standardeja yllä eli sellaisen lihavan 40v yksinhuoltajan ihastusta ei lasketa :P
- Naisasialooser11
Hyviä tavoitteita. Muista myös, että jos et saavuta noita tavoitteita niin joudut häpeään ja olet epäonnistuja ja silloin sinulla on vain yksi keino lunastaa kunniasi.
- MunMielestä
Yli 3000e palkka on jo. Yhden kunnollisen miehen kanssa on yksi lapsi. Enää täytyisi selvitä hengissä tästä maailman pyörteestä, ettei lapsi jäisi ilman vanhempaa.
- Nainensanoo
Alan pian luomaan anonyyminä artistin uraa netissä. Siinä jokainen tulo (kuulun teostoon) ja tykkäys on unelman/tavoitteen täyttymistä.
Kaiken muun olenkin elämässä saavuttanut joten nyt alan vain nauttimaan siitä minkä osaan ja mikä on intohimoni. - Teknodonna
Ylikorostuksellisen pukeutumisen vähentäminen ja kirjallisen tuotteliaisuuden hillitseminen ova agendalla kärkisijoilla.
Oikeastaan olen vain yksi tiukka paketti kompensaatiota.
(Naurua)
😁 - qwretegfb
Haluan itse omilla rahoilla ostaa laillisen eutanasian itselleni jostain. Jos ei Suomesta, niin sitten muualta.
- wetsdgfsde
Aktiivinen kuolinapu tulee lainsäädännöllisesti mahdollistaa kaikille halukkaille. Ei kärsiviä eläimiäkään täällä väkisin hengissä pidetä. On järjenvastaista, että ihminen olisi tässä suhteessa poikkeus.
Kuolinapupalvelut mahdollistaisivat arvokkaan ja kunnioittavan lähdön kaikille, ehkäisisivät "onnettomuuksia" sekä mahdollistaisivat vainajan paremman jälkihoidon esimerkiksi elinluovutuksineen sekä omaisuuden järjestelyineen.
Tällä hetkellä tavoitteet liittyy pääsääntöisesti treenaamiseen. Mutta muuten... odottavalla kannalla. Jotain, mutta suunta on vielä hakusessa. Näinkin on ihan hyvä :)
- Wwu
Ainoa tavoitteeni on ollut saada oma asunto ja oma rauha. Muita juttuja on siinä ohella sattunut ja tapahtunut ja tapahtuu edelleen.
- intohimooooo
Mahdoton riettailu, jolla pitää elämän jano yllä ja kuolema kaukana kintereiltä.
- joitakinunelmia
Saada esikoisteos julkaistavaksi. Ei omakustanteena, vaan kustantajan toimesta. Olen jo aika lähellä tätä unelmaa, joka on ollut noin viisivuotiaasta lähtien. Sen lisäksi toivon lapsilleni onnellista elämää valitsemillaan teillä. Toivon onnellista, vaiherikasta loppuelämää, jossa ei olisi ylitsepääsemättömiä tragedioita, tyyliin lapsen kuolema ennen minua, vakava hivuttava kuolemaan hitaasti ja tuskallisesti johtava sairaus itsellä tai läheisellä. Raha-asioiden toivon olevan sen verran balanssissa, että rahatilanne ei lyhennä elinikää. Toivoisin eläväni noin 85-90 vuotiaaksi, terveellisten elämäntapojeni ansiosta.
Voisihan tässä tutkinnon tai kaksi vielä suorittaa.
Et sitten yli neljäkymppisenä paskahousuna viitsi edes töissä käydä, mutta täysin turhia tutkintoja suoritat.
- aikuinenmies-
Haluaisin rakentaa kesämökin mutta tonttia ei ole sopivaa löytynyt. Voisin tietty ostaa mökin mutta niistäkin pyydetään ylihintaa. Joku 30 vuotta vanha mökki ei ole sadan tonnin arvoinen kun sitä mökkiä pitää rempata 40 tonnilla. Välittäjät on ammattitaidottomia huijareita.
- keskivertomiekkonen
Joskus kymmenisen vuotta sitten eräs tapailemani nainen kysyi tuon saman kysymyksen. Minulla oli silloin mielestäni hyviä vastauksia valmiina ja mietittynä. Eli kerroin hänelle tavoitteekseni seuraavia juttuja
1) Valmistua opinnoistani lähiaikoina. Se toteutui.
2) Jatkaa samalla työnantajalla, mutta eri hommissa. Ja saada vakituinen työpaikka siitä. Sekin toteutui. Ja aika tarkasti niin kuin suunnittelinkin. Tehtävät tosin ovat olleet monipuolisempia kuin ajattelin.
3) Säästää lisää omaa asuntoa varten. Se toteutui vaihtelevasti. Halusin rillutella ja reissata melko vapaamielisesti nuorempana. Mutta silti säästöönkin jäi. Ensimmäinen sijoituskohde ei tosin ollut asunto, vaan jotain muuta omaisuutta. Se on tullut jo maksettua.
4) Ostaa se oma asunto. Se venyi, koska asuin aiemmin pikkupaikkakunnalla kohtuullisen ajomatkan päässä töistä. Vuokra oli halvempi kuin monen vastike. Lopulta ostin halvan putkirempatun kämpän ja tein siihen pinnat. Asuin pari vuotta ja myin pois. Muutin Helsinkiin. Sekin meni suunnitelmien mukaan
5) Kehittyä aloittamassani urheilulajissa. Sekin toteutui. Lopulta jopa yli odotusten.
6) Saada vapaa-aika balanssiin ystävien, harrastusten ja taloudellisten resurssien suhteen. Eli ei tarvitse elää kädestä suuhun. Teen mielekästä duunia. Pyrin tapaamaan ystäviäni ( ja nykyisin myös sukuani) Mahd. usein. Lajiharrastukseni on jäähtynyt kuumimmista ajoista. Mutta se ei haittaa ollenkaan.
Siinä kun olin aikani jaaritellut, niin mimmi katsoi minua hämmentyneenä. Eikö minulla ole muita tavoitteita elämässäni? Perhettä, parisuhdetta, lapsia yms. Hämmennyin itsekkin kun havaitsin asian. Mutta minulla oli mielestäni hyvä syy keskittyä niihin tavoitteisiin elämässäni tuolloin. Eli nuo kaikki hänen miettimänsä tavoitteet eivät oikeastaan ole minusta kiinni. Niitä varten tarvitaan toinen ihminen siihen rinnalle. Mies ei lisäänny yksinään, eikä parisuhdetta ole yksinään. Sellaiset asiat eivät siis koskaan ole olleet ns. Tavoite listallani. Ne tapahtuvat jos löydän oikean ihmisen rinnalleni.
Se on vähän sama kuin olisin asettanut tavoitteekseni lottovoiton. Se tulee jos on tullakseen. Ja on totta, että ei voi voittaa jos ei veikkaa. Sen vuoksi välillä lottoankin. Ja välillä kokeilen onneani jonkun naisen kanssa. Jos hänen kanssaan tuntuu olevan hyvä olla. Mutta ei ne ole mitään raksi ruutuun tavoitteita itselleni vieläkään... Ennemmin nuo aiempien jo toteutuneiden ylläpito ja jalostaminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939