Tyttöystävällä luottamuksen puute?

yllätystuli

Eli oon 19v jätkä ja tutustuin netissä noin kuukaus sit yhteen kivaan tyttöön, ja sit jatkettii jubailua watsapissa ja parin viikon jälkeen uskaltauduttiin tapaamaankin toisemme. No nyt tää tyttö kovasti haluais alottaa suhteen ja miks en mäkin kun ihan kiinnostava ja kuuma pakkaus :p. Mutta kun tavattiin tos viikonloppuna ja sit juteltiin tosissaa oisko meistä sellaseen suhteeseen ni tää tyttö sano et sille ois välttämätöntä et mä pitäisin siveyslukkoo ja pelkästää sillä ois siihen avaimet. Sillä se kuulema varmistas, mun uskollisuuden näin alkuun etten oo toisten muijien kans. No toisaalt mua kiihottaa sellanen et ois oikeesti tyty-yde joka haluis sillee sitoutua, mut onks se sairasta ja naurettasko mulle kaverijengis? Ja toisaalta pitäishän toisen sanaan sentää uskoo ja rakentaa sitä kautta luottamusta? No nyt oon miettiny tätä juttuu pari päivää ja pitäis varmaa päättää aletaanko seukata sillee, ettei vaa tapailla.

4

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N21v

      Kuulostaa kyllä pahasti takertuvalta tytöltä. Vaarana se että on todella kontrolloiva, mustasukkainen ja omistava suhteessa (haluaa koko ajan viettää aikaa kanssasi eikä anna sinun mennä omia menojasi).

    • oppeliini1

      Tyttö kuulosta tosi pahasti vinksahtaneelta! Te olette nippa nappa "hyvän päivän" tuttuja ja tyttö alkaa vaatimaan, edes kehtaa ehdottaa! mitään noin intiimiä! Edes vitsinä se on täysin mauton ja asiaankuulumaton! Jopa kolmannellavuosituhannella!!!

      Kuulehan kaveri, terveaivoisempiakin tyttöjä on Suomi pullollaan. Lopeta tuon tytön kanssa yhteydenpito nyt heti! Muuten se saa liian paljon pahaa aikaan nuoressa elämässäsi.
      vain poista se some-palstoiltasi ja ILMOITA että sittenkin parempi että ettette enää pidä yhteyttä.
      Tuo vaatii rohkeutta, mutta sinun on tehtävä se.

    • ddrhxdth

      Jos ajatus kiihottaa sinua, niin why not? Muista vain kertoa naiselle omat rajasi ja varmista, että hän kunnioittaa niitä. Olet saattanut löytää elämäsi dominan.

    • 12kkko

      Mutta pidä lukon vara-avaimet itselläsi, niin joskus sitten ei tarvitse lukkoseppää kun muija ei enää halua sinua nähdä! Totta puhuen itse en suhteeseen alkaisi, tuo on sairaalloista mustasukkaisuutta. Haluan kumppanini luottavan minuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe