on tällainen
http://i.imgur.com/uiBvVSd.gif
Kun ruma HC-ATM saapuu bileisiin, vastaanotto
11
201
Vastaukset
- Naisasialooser11
Kun taas komea mies saapuu bileisiin niin
http://www.icytales.com/wp-content/uploads/2015/10/girls-staring-zac-efron-300x213-300x213.jpg
sivuhuomiona mainittakoon että kyseinen komea mies on vain 173cm pitkä, mutta kasvot ratkaisevat, ei pituus- ei.komeus
Status ja resurssit
- kaisanoasaa
No jos äijän pituus on 173 senttiä niin se seisoo sitten jonkun jakkaran päällä tai nuo naiset on jotain pygmejä.
- ruma_mies
olet väärässä nalli, naiset ovat kertoneet minulle luottamuksellisesti, että luonne on se joka ratkaisee, ei ulkonäkö. Se, että ruma mies saa aina pakit on pelkkää sattumaa...joka kerta=)
- Rumakokinmies
Mut rumat miehethän piti olla näkymättömiä naisten silmissä???
- Naisasialooser11
Tavismiehet ovat näkymättömiä, mutta naiset eivät säälittävät pikku typerykset tajua olevansa näkymättömiä itsekin,
- Ulkonäkö-on-kemia
Kukas nyt ruman miehen bileisiin kutsuu, no ei kukaan.
Aika katkeraa nillitystä taas. Minkäs sille voi jos on ruma ja sosiaaliset taidot ovat olemattomat, naiset juoksee karkuun, se on sitä luonnollista karsintaa.
- Ujoatm28v-
Ja tuollainen tilannekko ei oikeuta katkeruuteen? Kyllä ainakin minun mielestäni oikeuttaa.
Sekö on oikein että toiset harrastaa jatkuvasti seksiä ja nauttii elämästään ja toiset saa pelkkää pilkkaa ja halveksuntaa osakseen koko elämänsä ajan ja joutuvat tyytymään runkkaamiseen?
- vierailiaa
En tajua miks mua niin dissataan vaikka olen ulkonäöltä ainakin jos 1-10 niin vahva 4 ja kun siis mennään yli 7 niin epämiehekkään näkösiä niin 7 on niin kuin tavoiteltava ja jos ei olis kaula läskejä ja olisin pikkasen pitempi niin olisin 7
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935