Kun ruma HC-ATM saapuu bileisiin, vastaanotto

11218
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat
  • Status ja resurssit

2Äänestä

• No jos äijän pituus on 173 senttiä niin se seisoo sitten jonkun jakkaran päällä tai nuo naiset on jotain pygmejä.

Äänestä

olet väärässä nalli, naiset ovat kertoneet minulle luottamuksellisesti, että luonne on se joka ratkaisee, ei ulkonäkö. Se, että ruma mies saa aina pakit on pelkkää sattumaa...joka kerta=)

3Äänestä

Mut rumat miehethän piti olla näkymättömiä naisten silmissä???

2Äänestä
  • Tavismiehet ovat näkymättömiä, mutta naiset eivät säälittävät pikku typerykset tajua olevansa näkymättömiä itsekin,

2Äänestä

Kukas nyt ruman miehen bileisiin kutsuu, no ei kukaan.

1Äänestä

Aika katkeraa nillitystä taas. Minkäs sille voi jos on ruma ja sosiaaliset taidot ovat olemattomat, naiset juoksee karkuun, se on sitä luonnollista karsintaa.

5Äänestä
  • Ei ole ainakaan vielä pelkoa sellaisesta, ole huoleti.

1Äänestä

• Ja tuollainen tilannekko ei oikeuta katkeruuteen? Kyllä ainakin minun mielestäni oikeuttaa.

Sekö on oikein että toiset harrastaa jatkuvasti seksiä ja nauttii elämästään ja toiset saa pelkkää pilkkaa ja halveksuntaa osakseen koko elämänsä ajan ja joutuvat tyytymään runkkaamiseen?

1Äänestä

En tajua miks mua niin dissataan vaikka olen ulkonäöltä ainakin jos 1-10 niin vahva 4 ja kun siis mennään yli 7 niin epämiehekkään näkösiä niin 7 on niin kuin tavoiteltava ja jos ei olis kaula läskejä ja olisin pikkasen pitempi niin olisin 7

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Naisasialooser11 kirjoitti:

on tällainen

http://i.imgur.com/uiBvVSd.gif

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu