on tällainen
http://i.imgur.com/uiBvVSd.gif
Kun ruma HC-ATM saapuu bileisiin, vastaanotto
11
203
Vastaukset
- Naisasialooser11
Kun taas komea mies saapuu bileisiin niin
http://www.icytales.com/wp-content/uploads/2015/10/girls-staring-zac-efron-300x213-300x213.jpg
sivuhuomiona mainittakoon että kyseinen komea mies on vain 173cm pitkä, mutta kasvot ratkaisevat, ei pituus- ei.komeus
Status ja resurssit
- kaisanoasaa
No jos äijän pituus on 173 senttiä niin se seisoo sitten jonkun jakkaran päällä tai nuo naiset on jotain pygmejä.
- ruma_mies
olet väärässä nalli, naiset ovat kertoneet minulle luottamuksellisesti, että luonne on se joka ratkaisee, ei ulkonäkö. Se, että ruma mies saa aina pakit on pelkkää sattumaa...joka kerta=)
- Rumakokinmies
Mut rumat miehethän piti olla näkymättömiä naisten silmissä???
- Naisasialooser11
Tavismiehet ovat näkymättömiä, mutta naiset eivät säälittävät pikku typerykset tajua olevansa näkymättömiä itsekin,
- Ulkonäkö-on-kemia
Kukas nyt ruman miehen bileisiin kutsuu, no ei kukaan.
Aika katkeraa nillitystä taas. Minkäs sille voi jos on ruma ja sosiaaliset taidot ovat olemattomat, naiset juoksee karkuun, se on sitä luonnollista karsintaa.
- Ujoatm28v-
Ja tuollainen tilannekko ei oikeuta katkeruuteen? Kyllä ainakin minun mielestäni oikeuttaa.
Sekö on oikein että toiset harrastaa jatkuvasti seksiä ja nauttii elämästään ja toiset saa pelkkää pilkkaa ja halveksuntaa osakseen koko elämänsä ajan ja joutuvat tyytymään runkkaamiseen?
- vierailiaa
En tajua miks mua niin dissataan vaikka olen ulkonäöltä ainakin jos 1-10 niin vahva 4 ja kun siis mennään yli 7 niin epämiehekkään näkösiä niin 7 on niin kuin tavoiteltava ja jos ei olis kaula läskejä ja olisin pikkasen pitempi niin olisin 7
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804