Voihan vittu että Tinderin 40+ akat on rumia!

JohnTron

Ei helvetti mitä rumiluksia tinderin 40 akat on! YÖKÖTYS!

35

740

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sesesese

Oi söpöys ❤️ Sä ootkin täällä. Sorry vahingossa poistin osuman 🙂 Palataan 🙂

• tinterimummo

No voihan vittu.

• Sesesese

Eiks kumma et teitä palstanpoikia Tinderissäkin tunnistaa sen verran tuttuja juttuja juttelette 🙂 Ei vais. Ei pahalla

• tindermies

Taasko sä etsit seuraa? Eikö kannattaisi olla välillä yksin
        Nyt jo tinderissä olet...

• Sesesese
        tindermies kirjoitti:

Taasko sä etsit seuraa? Eikö kannattaisi olla välillä yksin
        Nyt jo tinderissä olet...

Kukaan ei opi uimaan kuivalla maalla 😝 Sitä paitsi en etsi muuta, kuin seikkailua 🙂 Parisuhteet saavat osaltani jäädä. Toistaiseksi. En ole hyvä niissä. Mutta seikkailu piristää mukavasti elämää.

• Sedesesese

Sä oot ainakin aika kuuma pakkaus, vaikka kettumainen luonne ootkin. Livenä taidan olla kuitenkin kissanpentu 😺

• Jbjhihhiijui

Joo, ei yli nelikymppisellä naisella tee mitään paitsi jos elättäjää etsisi.

• 40vnainen

Voihan siellä ikäryhmän säätää, että tulee mieluisampaa katsottavaa. Totesin saman miehistä, ja laitoin yläikärajaksi 30 v :D

• Naisasialooser11

Katkeran kurpan rutinaa.30v mies ei halua olla missään tekemisissä 40v kurttuisen matamin kanssa vaan katselle 20v naisia. Sinä saat olla onnellinen jos edes 60v puliukko sinut kelpuuttaa.

• tyytyväinenkurppa
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Katkeran kurpan rutinaa.30v mies ei halua olla missään tekemisissä 40v kurttuisen matamin kanssa vaan katselle 20v naisia. Sinä saat olla onnellinen jos edes 60v puliukko sinut kelpuuttaa.

Kumma kyllä kun nuoret miehet haluaa kurppaa. Itse en välitä sellaisista. Omat lapset on vanhempia kun ne nuoret pojanrimpulat.
        En välitä edes kuusikymppisistä, mieskiintiö on täynnä.

Jotenkin tuntuu että olet itse katkera jostain syystä.. etkö saa edes sitä kurppaa vai mikä on?

• kurppppppppaaaaaa

Täällä on näköjään joku reikä kurppamodenakin, kun asialliset kommentit poistetaan.

• 40vnainen

Njaa sain kyllä jokaisesta muutamasta mätchin, joille vihreetä näytin. Sitten poistin koko ohjelman kun en osaa kumminkaan pelkän kuvan perusteella arvottaa, näiden 2 kanssa olen pitänyt yhteyttä kohta pari v, toisen kanssa illastin pari viikkoo sitten. Hyvin katkerallekin kurpalle riittää komeaa seuraa.

Enkä ole kurttuinen, pidän huolen itsestäni. Sulla tulis takuulla NAL p***kat housuun mun edessä, vaikka kuinka olisin vuosiltani kurppa ;) pesisin sut ihmisenä ainakin koska vaan. Huonot jutut rumentaa naamaasi entisestään. Kukas mummu kusi sun muroihin..? :D

• mikäs.siinä.jos.tykkää
        40vnainen kirjoitti:

Njaa sain kyllä jokaisesta muutamasta mätchin, joille vihreetä näytin. Sitten poistin koko ohjelman kun en osaa kumminkaan pelkän kuvan perusteella arvottaa, näiden 2 kanssa olen pitänyt yhteyttä kohta pari v, toisen kanssa illastin pari viikkoo sitten. Hyvin katkerallekin kurpalle riittää komeaa seuraa.

Enkä ole kurttuinen, pidän huolen itsestäni. Sulla tulis takuulla NAL p***kat housuun mun edessä, vaikka kuinka olisin vuosiltani kurppa ;) pesisin sut ihmisenä ainakin koska vaan. Huonot jutut rumentaa naamaasi entisestään. Kukas mummu kusi sun muroihin..? :D

Kai ymmärrät, että olet vain masturbointiteline?

• 40vnainen
        mikäs.siinä.jos.tykkää kirjoitti:

Kai ymmärrät, että olet vain masturbointiteline?

Niinkuin millä lailla masturbointiväline? Meinaakko että ne menee kotiin runkkaamaan tapaamisen jäljeen? X) en ole harrastanut seksiä tindermiesten kanssa.

• AKKA_dd

Kiitos kauniista sanoistasi! t. 45v entinen Tinder-akka

• Ulkonäkö-on-kemia

Niin ja ne vaatimukset mitä naiset esittää. Yks kysys onko mulla kesämökkiä missä vois viettää , aikaa. Ei ole ja nainen katosi. Toinen ei pitänyt vaatteistani vaan haukkui mut kuvan perusteella. Ilmeisesti farkut on liian rumat housut.

• Naisasialooser11

Tottakai 40 naiset ovat rumia ja kurttuisia muuallakin kuin tinderissä. Ei sen ikäisellä naisella ole enää pienintäkään seksuaaliarvoa ollut vuosiin minkäänikäisen miehen silmissä. Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan 17-22 vuotiaana.

• Miesasialooser

Eikö sua väsytä jauhaa koko ajan samoja asioita xD

• huspois

Kun vain nuoretkin miehet sen tajuaisivat.

• Sesesese

Erotatko Sä muuten itseäsi ... öööö... ollenkaan muista.. ? Tajuatko muuten, ettet sinä ole kaikki miehet eivätkä kaikki miehet ole sinä... vai elätkö jossakin vauvatilassa? Vauvat eivät erota itseä huoltajasta... luulevat olevansa se

• makeushappy

Unohitsä nal tappaa itsesi? Eikö olis jo aika, tuumasta toimeen?

• Huhuhuu

Kiinnostaa silti katsella päivästä toiseen niitä rumiluksia. Enhän minäkään nuorena naisena 40v miehiä selaile, kun eivät he kiinnosta. Sen sijaan katselen ikäisiäni. Miehet on kyllä outoja X-D

• Naisasialooser11

Toivottavasti pysyt myös nuorena ikuisesti, mutta et pysy vaan vuodet kiitävät ohi vauhtiaan kiihdyttävän luotijunan lailla ja sekös sinua kauhistuttaa kun olet sen itsekin huomannut ja kohta olet vanha nainen, joka ei kiinnosta 50v miehiäkään. Ja ne nyt nuoret miehet katselevat myös nuorempia.

• Naisasialooser11

P.S. Jos olet oikeasti nuori eli alle 24v nainen niin ne ikäisesi miehet katselevat teininaisia, ei sinua. Jos miehet saisivat täysin vapaasti valita niin he ottaisivat 17 vuotiaan, 22 vuotiaskin on jo liian vanha.

• Sesesese
        Naisasialooser11 kirjoitti:

P.S. Jos olet oikeasti nuori eli alle 24v nainen niin ne ikäisesi miehet katselevat teininaisia, ei sinua. Jos miehet saisivat täysin vapaasti valita niin he ottaisivat 17 vuotiaan, 22 vuotiaskin on jo liian vanha.

Aha... kohta siirrytään vauvaikään jo... sul on jotakin jänniä traumoja siellä vauvaiässäs...

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Toivottavasti pysyt myös nuorena ikuisesti, mutta et pysy vaan vuodet kiitävät ohi vauhtiaan kiihdyttävän luotijunan lailla ja sekös sinua kauhistuttaa kun olet sen itsekin huomannut ja kohta olet vanha nainen, joka ei kiinnosta 50v miehiäkään. Ja ne nyt nuoret miehet katselevat myös nuorempia.

Oletko ottanut huomioon, että itsekin vanhenet koko ajan ja ennen pitkää olet 5-kymppinen, mutta ikä ei olekaan tuonut yhtään älykkyyttä tai kokemusta lisää. Sinä pysyt sillä teiniasteella loppuelämäsi, ilman naista.

• Sesesese
        elämänpeli1 kirjoitti:

Oletko ottanut huomioon, että itsekin vanhenet koko ajan ja ennen pitkää olet 5-kymppinen, mutta ikä ei olekaan tuonut yhtään älykkyyttä tai kokemusta lisää. Sinä pysyt sillä teiniasteella loppuelämäsi, ilman naista.

Kohta tulee: mies paranee vanhetessaan ja nainen kurpiintuu... heh oon joukkoa oppinut noita 😂😂😂😂

• Sesesese
        Sesesese kirjoitti:

Kohta tulee: mies paranee vanhetessaan ja nainen kurpiintuu... heh oon joukkoa oppinut noita 😂😂😂😂

Oon jo hyvin oppinut niitä -piti kirjoittaa 😜

• Sesesese kirjoitti:

Juu, nämä on niitä palstatotuuksia, joita ei koskaan ole voitu toteen näyttää. Mutta pitäähän nallilla ja hänen kaltaisillaan olla joku mantra, mitä toistella, lopulta ovat alkaneet itse uskoa siihen. Kun heillä ei nyt naisonnea ole, niin pitää olla luja usko tulevaisuuteen, kyllä mekin jonakin päivänä... Tosin sitä päivää tuskin ikinä tulee, mutta ei kerrota sitä heille, ettei tule paha mieli.

• ketunokat

Kyllä kypsä nainen on kaunis ! nuoret naiset liian laihoja ja pienirintaisia. Rinnat kuin hyttysen puremat paukamat. Ripakintut. Kuka sellaista haluaa. Paitsi vanhat 55 harmaat ukot, jotka etsii omaa nuoruuttaan.

• totuussulle

Vanhat naiset on liian läskejä ja riippurintaisia. Rinnat kuin lehmän utareet! Paksujalat. Kuka sellaista haluaa. Paitsi... niin, ei kukaan.

• no.HÖH

:0(

• homowan

eipä onneks lumia windws phonee löydy kooko tinderiaää ..eilen taas katsoin kaupasta.. ei oo

• tämä-selvä

Netissä seuraa hakevat on usein lihavia ja rumia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2886
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2559
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2417
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      143
      1795
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe