MILF - miksi nuoria kiinnostaa äitinsä ikäiset?

häkeltynyt

Olen aivan häkellyksissä. Olen aina ennen hakenut vain omanikäistä tai 10 v seuraa Tinderissä. Nyt laitoin kokeeksi alaikärajan pois ja saan lukemattomia supertykkäyksiä ja keskustelunaloituksia itseäni puolet nuoremmilta miehiltä... helppoa seksiä lienee hakevat?

Olen kyllä nätiksi kehuttu ja hyvin säilynyt, timmissä kunnossa, mutta myös miehet ovat hyvin muodostuneita, hyvännäköisiä ja varmasti saisivat ikäisiäänkin... mistä oikein on kysymys?

31

2659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icigicicig

      Kysymys on siitä että miehet epätoivoissaan yrittävät mitä tahansa ja koska nuoremmat naiset ovat äärimmäisen nirsoja niin mies tyytyy vanhempaan helpon reiän toivossa.

      • kypsempää

        No ei nyt sentään. Kyllä siellä osa on ihan vakaasti hakemassa oikeasti kypsän naisen seuraa. Sitä ei vain aina tunnusteta, että näin on.

        Kyllähän seksi aikuisen naisen kanssa on jotain ihan muuta kuin kokemattoman teinitytön kanssa säheltäminen. He tietävät, mitä tahtovat ja osaavat myös ottaa sen. Kyllä siinä nuorta miestä viedään, kun kunnolla tärppää. ;-)


      • kiitokset.siitä.reikä
        kypsempää kirjoitti:

        No ei nyt sentään. Kyllä siellä osa on ihan vakaasti hakemassa oikeasti kypsän naisen seuraa. Sitä ei vain aina tunnusteta, että näin on.

        Kyllähän seksi aikuisen naisen kanssa on jotain ihan muuta kuin kokemattoman teinitytön kanssa säheltäminen. He tietävät, mitä tahtovat ja osaavat myös ottaa sen. Kyllä siinä nuorta miestä viedään, kun kunnolla tärppää. ;-)

        "Kyllä siellä osa on ihan vakaasti hakemassa oikeasti kypsän naisen seuraa"

        Hahaaaahahaha hahahahhahahaa!

        Enpä ole pitkään aikaan noin makoisasti nauranut.


      • vituttaax

        Kateellista papparaa


      • paskatpoistoon
        vituttaax kirjoitti:

        Kateellista papparaa

        harmittaa kun ite ei saa nuorta lihaa ;)


    • Matouu

      Eli olet ajatellut ryhtyä milf juttuihin mukaan ja nyt kyselet miten pääsisi tässä alkuun.
      Onhan se tietenkin hienoa että seksuaalinen vapautuminen on kohdannut sinua ja haluat lisätä seksuaalisiin kokemuksiin nuorempaa verta. Ei sinun kannata pelätä moni nainen on lähtenyt samalle tielle eikä halua palata vanhaan enää. Kyllä se nuorempi jorma on aina kiihottavampaa ja päääsee samalla vielä kokeilemaan nuorta ihon pintaa. Tottahan se käden alla on mukavampi ja ei kitka häiritse niin paljon.
      Jos olet itsekin vielä alikehittynyt yläpäästä niin siinähän olisi mahdollisuudet vaikka mihin.
      Ja jos pääsee itse toimimaan opettajana eikä aina alistujan rooliin niin mikäs sen parempi.
      Ei kun matoa vaan koukkuun.

    • Uuu Nuori Mies!

    • yhäihmettelen

      Sitä tässä on ihmetelty. Kun ne tuntisivat niin tulis kiire ja kiinnostus loppuis siihen paikkaan.

    • Vaikka ei saisi yleistää, niin sanoisin, että juurikin helppoa ja estotonta seksiä hakevat. On siellä tietysti poikkeuksiakin. Joku voi haluta parisuhdetta naisen kanssa , joka ei halua enää lapsia ja joku oikeasti on viehättynyt vanhemmista naisista.

      Lisäksi naiset kuvissaan näyttävät tyypillisesti kymmenen vuotta nuoremmalta kuin livenä. On vedetty huivia leuan alle tai maataan selällään. Käytetään epätarkkaa tai kuvakäsiteltyä kuvaa.

      Et myöskään varmaan usko, miten kova kilpailu on nuorista naisista ja miten sen myötä nuorista naisista tulee koppavia. Sen sinnalla vanhempi nainen voi tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta vaikka liha vähän roikkuisikin.

    • tätä_ne_tahtovat

      viiniä, kynttilä illallista, bon appétit, mmmm, mösjöö, takkatulen loimussa nauttien vodkaa ja kuivaa vermuttia, ymmmmm

    • Täysinkyllästynyt

      Minua ei paljon kiinnosta miettiä, mitä nuoremmat miehet mahtavat minusta haluta. Minä en halua mitään heistä. Ärsyttävää onkin se, että näytän melko paljon ikäistäni nuoremmalta ja ne miehet, joista itse olisin kiinnostunut, pitävät itseään liian vanhana minulle. Livenä etenkin on aivan mahdotonta edes yrittää. Silloin harvoin kun baarissa käyn, ne kiinnostuneet ovat poikkeuksetta paljon nuorempia. Ja voi sitä murjotusta, kun annan pakit.

      Vaikka eipä siinä. Ei taida vanhempikaan mies ottaa torjuntaa kovin hyvin. Ainakaan, jos tämän palstan miesvinkujista voi mitään päätellä.

      • justnäin

        ja esimerkki tuolla yllä (huom. poistojen määrät!), naista saa kyllä haukkua 'helpoks reijäks' ym. mitä vaan paskaa, jolle ylläpito ei eväänsä räväytä, mutta herkkänokkasta ukkoo ei saa sanoo kateelliseks papparaiseks, hyshys vaan! :D (katotaas kauanko menee että tääkin vingutaan poistoon ;))


    • Kaikkitietää.aivan.niin

      Hyvää yötä. Tiedämme kaikki miltä tuntuu kun jää sanomatta kun pitäisi sanoa tai sanoo kun ei pitäisi sanoa.

    • tyttömäinenmummo

      Ihan samaa olen ihmetellyt Suomi24 treffeillä, osa viestin laittaneista sopisi jopa lapsenlapsiksi, olen jo 6-kymppinen. Sellanen touhu tosiaankin inhottaa, siinä ei ole mitään mukavaa tai imartelevaa, vaikka useat osaavatkin kyllä hyvin kohteliaasti kirjoittaa. Jos vastaan heille, eivät kerrasta usko, vaan yrittävät jatkaa viestittelyä, joten olen alkanut heti viestin tai flirtin jälkeen blokata mokomat lapset.

      • Niinnoin

        Nuoret miehet hakevat varttuneemmasta naisesta seksin lisäksi taloudellista turvaa, naisella usein varallisuutta eri muodoissa niin mikäs miehellä oleilla. Saat helposti elätin ostat oluet ym, ennen pitkää kaikki.


    • samatoisinpäin

      Samalla lailla kyllä nuoria tyttöjä tuntuu kiinnostavan vain vanhemmat ukot... Varsinkin jos joku nuori tyttö sattuu etsimään sitä "päiväkahviseuraa".

    • Tzkonwdxomwxdon

      Tinderissä puolet miehistä klikkaa kaikkien niiden naisten kuvia jotka eivät näytä ryhävalailta ja toinen puoli myös niitä. Toki tinderissä on vähemmän ryhiksiä kuin monessa muussa deittipalvelussa mut silti.

      Sen jälkeen kun syntyy match niin mies katsoo uudestaan ja ehkä viestii ehkä ei. Tosiaan looserit ketkä ei muilta saa tai muuten vain sekaisin olevat pyrkivät jyystämään riippuneempaalin lihaa ja saattaa jollakulla olla fetissi mummoikäisiinkin.

      MILFillä tarkoitetaan alle 35v naista joka on äiti, sitä vanhemmat ovat GILFejä, tämän moni nainen unohtaa kun pitää itseään milfinä vaikkei edes iän puolesta sitä ole.

    • grrrrrrrrrrrrr

      Milf tai gilf, aivan sama mitä termiä käytätte. Olen 54 vuotias nainen ja jatkuvasti saan nuorilta komeilta miehiltä ehdotuksia että kiinostaisiko kiva seksiseura? viimeksi tänään. Pitäisikö kokeilla ?

      • Näin. Kyllä se tämä on sitä nettitodellisuutta mihin on tultu.
        Tosiaan nuorilla naisilla on niiiiiiiiiiiiiiiin jumalattoman paljon vientiä noilla palstoilla, niin se on ajanut sitten monet tai jopa useimmat miehistä laajentamaan ns. reviiriään seksuaalisessa nälkiintyneisyydessään vanhempiin naisiin. En usko kyse olevan minkäänlaisesta fetissistä tai mieltymyksistä, vaan ihan vaan realismista, kun halutaan saada edes jotain tyhjään elämäänsä.

        Samalla kun paine on kova ja viestiä pusketaan jokapuolelle hyökyaallon tavoin, niin naiset taaasen luonnollisesti passivoituvat päivä päivältä enemmän ja enemmän. Suurin osa on menettänyt keskustelutaitonsa muutamassa kuukaudessa täysin ja totaalisesti. - Ei tarvitse, ei viitsi, ei jaksa-. Nämä kolme sanaparia kuvaa aika hyvin tilannetta heidän osaltaan.


      • Nuorimies999

        Minä voin tulla myös kokeilemaan t.21v mies


    • Ei_kannata_olla_otettu

      He pelkäävät oma ikäisiä naisia. Äitiä on ollut helppo pompottaa.

    • häkeltynyt

      Alla joitain häkellyttävimpiä viestejä joita minä (ap) hyvin säilynyt liki 50v, olen viime viikkoina saanut... Kuten joku muukin tuossa totesi pojat jotka viestittelee on todella kivannäköisiä, kohteliaita, usein aktiivisia urheilijoita ja kaikin puolin unelmavävyjä:

      "Ei voi muuta sanoa kun että oot kyllä tosi kaunis ja seksikäs"
      "Sä oot tainnu laittaa vahingossa parikyt vuotta lisää ikää tänne"
      "Näytät tosi nuorekkaalta ja hyvältä"
      "Mitä jos tulisit tänne mun kainaloon... vai pitäiskö mun lähteä sinne"
      "Treenaatko sä paljon? Sulla näyttää kroppa olevan hyvässä kunnossa"
      "Oon kyllästyny omanikäsii. Ne on niin paskoi sängys ja kaikki luulee et joku prinssi tulee hakee ne kultasella ratsulla"
      "Tota kroppaa tekis mieli katsoa...esittelisitkö sitä vähän enemmän mulle"
      "Moikka! Näytät nois kuvisa upeelta!... Hyvä et löytyy kerranki kypsempää seuraa"
      "...oon ollu kyl aina tosi kiinnostunu kypsemmistä naisista.. ja etenki jos ois noin kaunista seuraa"

      Olisko moraalitointa tarttua houkutukseen...

      • Sivusta.seuraillut

        Meneekö johonkin vanhempaan naiseen todellakin täydestä tälläiset nuorien sällien mielistelyt ja kehumiset? Eikö tuon ikäisen naisten jo pitäisi olla sen verran kokeneita,
        että tajuavat, mikä tälläisen kehuskelun taka-ajatuksena on?
        Kyllähän ne aidot ikäerosuhteet syntyy ihan eritavalla, eikä noin.
        Mikäli siinä on muutakin takana, kuin vain saada itseään vanhempi nainen sänkyhommiin kokeilumielessä, tai muuten vaan paremman puutteessa.
        Seksikin tulee mukaan tälläisiin vakaviin ikäerosuhteisiin jossain vaiheessa.
        Mutta ei se tule, tuollaisella imelällä mielistelyllä.

        Minulla soi aina hälyytyskellot, jos kuulen itseäni nuorempien miesten latelevan minulle tälläisiä kohteliaisuuksia. Jo tosi nuoretkin miehet on jo taitavia puhumaan ympäri ja houkuttelemaan tietyntyyppisiä naisia, vain ja ainoastaan seksihommiin.
        Usein näille jäppisille riittää se yksi humalainen säheltämiskerta itseään vanhemman naisen kanssa. Mutta nuoren miehen makuun päässeille naisille se ei ehkä riitäkään.
        Näistä tuhmista ja vapaamielisistä tädeistä voi tulla myöhemmin poitsuille melkoisia riesoja.

        Puhukaa vaan tälläisiä naisia pyörryksiin. Se ei ole edes kovin vaikeaa.
        Taatusti saatte heistä seksiseuraa. Jos nämä naiset on vielä hieman humalassa, niin he suorastaan roikkuvat kaulassanne ja juoksevat perässänne.
        Miksi sitten jotkut vanhemmat naiset, on näin huomionkipeitä ja persoja kehuille, mielistelylle?
        Siksi, koska kaikki miehet ei enää lausu heille sellaisia kehuja, kuten joskus silloin kun he olivat nuorempia. Useimmat miehet ei edes huomaa heitä enää ravintoloissa ja yökerhoissa. Vaikka 40 ja 50 vuotiaat naiset olisivat laittautuneet kuinka tyrkyn näköisiksi.
        Kyllä hyvännäköiset nuoret miehet huomaavat vain ne, itseään nuoremmat, tai oman ikäluokan naiset. Joiden iskeminen onkin sitten paljon isompi haaste. Siihen ei aina riitä se yksi ilta.


      • häkeltynyt
        Sivusta.seuraillut kirjoitti:

        Meneekö johonkin vanhempaan naiseen todellakin täydestä tälläiset nuorien sällien mielistelyt ja kehumiset? Eikö tuon ikäisen naisten jo pitäisi olla sen verran kokeneita,
        että tajuavat, mikä tälläisen kehuskelun taka-ajatuksena on?
        Kyllähän ne aidot ikäerosuhteet syntyy ihan eritavalla, eikä noin.
        Mikäli siinä on muutakin takana, kuin vain saada itseään vanhempi nainen sänkyhommiin kokeilumielessä, tai muuten vaan paremman puutteessa.
        Seksikin tulee mukaan tälläisiin vakaviin ikäerosuhteisiin jossain vaiheessa.
        Mutta ei se tule, tuollaisella imelällä mielistelyllä.

        Minulla soi aina hälyytyskellot, jos kuulen itseäni nuorempien miesten latelevan minulle tälläisiä kohteliaisuuksia. Jo tosi nuoretkin miehet on jo taitavia puhumaan ympäri ja houkuttelemaan tietyntyyppisiä naisia, vain ja ainoastaan seksihommiin.
        Usein näille jäppisille riittää se yksi humalainen säheltämiskerta itseään vanhemman naisen kanssa. Mutta nuoren miehen makuun päässeille naisille se ei ehkä riitäkään.
        Näistä tuhmista ja vapaamielisistä tädeistä voi tulla myöhemmin poitsuille melkoisia riesoja.

        Puhukaa vaan tälläisiä naisia pyörryksiin. Se ei ole edes kovin vaikeaa.
        Taatusti saatte heistä seksiseuraa. Jos nämä naiset on vielä hieman humalassa, niin he suorastaan roikkuvat kaulassanne ja juoksevat perässänne.
        Miksi sitten jotkut vanhemmat naiset, on näin huomionkipeitä ja persoja kehuille, mielistelylle?
        Siksi, koska kaikki miehet ei enää lausu heille sellaisia kehuja, kuten joskus silloin kun he olivat nuorempia. Useimmat miehet ei edes huomaa heitä enää ravintoloissa ja yökerhoissa. Vaikka 40 ja 50 vuotiaat naiset olisivat laittautuneet kuinka tyrkyn näköisiksi.
        Kyllä hyvännäköiset nuoret miehet huomaavat vain ne, itseään nuoremmat, tai oman ikäluokan naiset. Joiden iskeminen onkin sitten paljon isompi haaste. Siihen ei aina riitä se yksi ilta.

        No minulla on kyllä aivan päinvastaisia kokemuksia. Kaikki ikäiseni joita olen tavannut haluaisivat jatkaa seurustelua kanssani ja ne joiden kanssa olen ollut hieman pidempään toivovat avioliittoa. Pelkkää seksiä on halunnut pari eli 10% vuoden aikana tapaamistani.

        Nuorista miehistä en odottaisikaan muuta kuin seksiseuraa :) Olisin mielelläni opettaja ja jos saisin samalla itselle nautintoa. Muttei taida olla mun juttu silti.

        Itseasiassa en ole koskaan kohdannut eläissäni näin paljon suosiota ja huomiota kuin nyt liki 50 vuotiaana... Olen säilynyt hyvin, hoikka, kehuttu kropaltani 20v kuntoiseksi ja olen menestynyt akateemisella urallani. Olen iloinen luonne ja haluan että ihmisillä ympärilläni on hyvä olla.

        Silti olen ihmeissäni miten monia kohteliaasti kommunikoivia ja ilmeisessä seksipuutteessa ja puuman kaipuussa olevia nuoria miehiä meillä on TInderissä ;)


    • Luultavasti osa näistä "nuorista" miehistä on vain valehdelleet ikänsä ja häkeltyvät, kun joku nainen uskaltaa rehellisesti olla ikäisensä.

      Mikäli kyse on oikeasti nuorista miehistä, hakevat he luonnollisesti ensisijaisesti itsensä ikäistä taikka nuorempaa seuraa. Sitä vain ei heille riitä, koska netti on pullollaan nuoria ja nälkäisiä miehiä.

      Tytöt ja nuoret naiset löytävät itselleen seuraa muutenkin, he eivät nettiä siihen tarvitse.

      Näin on jokseenkin luonnollista, että kaksikymppiset miehet ja viisikymppiset naiset kohtaavat toisensa netissä. Missään muualla he eivät toista sukupuolta kohtaisikaan.

      • häkeltynyt

        Hmmm... nuorten miesten tilanteen epätoivoisuudesta en tiedä, mutta minä (ap) saan ainakin niin paljon ja vaikka kuinka hyviä miehiä kuin haluan :)


      • Siis seksiin. No kelpaahan miehelle ilmainen nainen, kun kilpailijat kadulla vaativat ihan rahaa seksistä.


      • häkeltynyt
        rytmimunat kirjoitti:

        Siis seksiin. No kelpaahan miehelle ilmainen nainen, kun kilpailijat kadulla vaativat ihan rahaa seksistä.

        Juu tätä olen kyllä itsekin miettinyt... kun saan kenet vain, mutten halua sitoutua... miksen pyytäisi rahaa eniten pommittavilta... saattaisivat toki loukkaantua rahapyynnöstä, mutta osa voisi suostuakin jotka ovat erityisesti lantiotani vailla ;)


    • mytoyboy

      Tässä tulee taas esiin yleiset asenteet jopa naisten taholta, miten naisen ikääntyessään pitäisi vetää säkki päälle läskipohjakengät jalkaan ja leikkauttaa lyhyt tukka ja ristikkolehti kouraan. Pitäisi osata käyttäytyä kuin vanha nainen, eikä luulla itsestään liikoja. Et sä mikään kaunis ole, kuvittelet vaan !
      Mitä tekee Dannyt ja Frederikt, heidän lukuisat kopionsa ? Täysi höyry päällä, ja se on tosi hienoa, kun ovat niin sexyjä ja ikinuoria. Miehelle on sallitty vikitellä ja ahdistella nuoria naisia koko elämän ajan. Muistan itsekkin, kun olin 13 vanha tyttönet jo oli viiskymppiset namusedät kimpussa. Vieläkin on traumoja tuosta tapauksesta.
      Naiset ja miehet, jotka ovat harrastaneet liikuntaa, ovat tänäpäivänä nuorekkaita, ja yllättävät hyvin säilyneitä ulkonäöltään. Toisilla on jo lähdössä paremmat geenit. Ei ihmisen eliniänodotetta huvikseen ole nostettu.
      Annettaisko naistenkin nauttia siitä, että he saavat nuorilta miehiltä seksiä ja huomiota. Ei kukaan 40 tai 50 heitä elämänkumppanikseen varmasti tavoittele. Leikkiähän se on kivaa leikkiä, joista kumpikin osapuoli saa varmasti sen, mitä hakee. Anntetaan kaikkien kukkien kukkia. Naistenkin.

    • häkeltynyt

      Kiitos mytoyboy, nautitaan elämästä! :)

      • Anonyymi

        mistä päin olet?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe