olen menossa huomenna pizzalle yhden suomitsätissä tapaamani naisen kanssa, kuvien perusteella ylipainoa on todella rutkasti, sanoisin et jotain 35-40 kiloo, mutta koska olen itse todella ruma, mut normaalipainoine ATM joka harvoin pääsee deitille niin päätin että menempäs nyt kuitenki
onko vinkkejä miten hurmaan tämän pullukan, ainakin niin et se lähtisi pizzan jälkeen vielä parille kaljalle, se empii pubii lähtöä, ei tykkää baareilusta muutenkaa, ei edes vkl
en tiedä halunko mitään ihmempää suhdetta, mut tietty pillua olisi kiva saada jos ei huomenna niin lähiaikoina ainakin
Miten ätmi hurmaa todella lihavan naisen?
31
291
Vastaukset
- kaikysyäsaa
Etkö saanut sellaista taviksen kaunista hoikkaa naista?
- 720
Miten se nyt semmosen olis onnistunut saamaan? Hypergamia ei katos onnistu, ei.
MInä sanoisin..että halua sitä naista. Halua suhdetta nainen voi laihtua..käykää kävelyllä mielummin.Mulle kelpais tuhti. Hoikkia on ollu mut ne tissit on kivat.
- bigpizzas
Pimpsan saamisen todennäköisyys nousee jos tilaat ja maksat tälle keijukaiselle perhepizzan normaalikoon sijan:D
- ehkä.riittää
Juomaksi 1,5l cola. ;)
- Buhahaha
Jos ei se tykkää baareilusta niin ei sitä kannata sinne raahata. Jos siltä ihan kysyisi että minne se haluaisi jatkoille jos ei kerran baariin? Tai edes ehdottais uutta tapaamista? Vai pitäisikö vältellä yli-innokkuutta... en minä tiedä, en ole saanut deiteille koskaan ketään.
Voipi olla raaka totuus, että ätmi kyllä saa minkään sortin pillua (paitsi maksullista) muuten kun suhteessa.- sydämentuska
"Voipi olla raaka totuus, että ätmi kyllä saa minkään sortin pillua (paitsi maksullista) muuten kun suhteessa."
Mikä siinä suhteessa sitten on niin pahaa, ettei sellaista kannata tavoitella? En nyt käske tavoittelemaan sitä tämän lihavan kanssa, mutta vaikkapa jonkun normaalipainoisen taviksen?
Ihan yhtä raaka totuus on se että nainen ei saa minkään sortin rakkautta muuta kuin suhteessa... - Buhahaha
sydämentuska kirjoitti:
"Voipi olla raaka totuus, että ätmi kyllä saa minkään sortin pillua (paitsi maksullista) muuten kun suhteessa."
Mikä siinä suhteessa sitten on niin pahaa, ettei sellaista kannata tavoitella? En nyt käske tavoittelemaan sitä tämän lihavan kanssa, mutta vaikkapa jonkun normaalipainoisen taviksen?
Ihan yhtä raaka totuus on se että nainen ei saa minkään sortin rakkautta muuta kuin suhteessa...AP sanoi ettei suhdetta halua, kysy häneltä.
Mulle kyllä kelpaisi suhde lihavan taikka normaalipainoisen taviksen kanssa, mutta kun kysyntää ei ole niin ei ole toivoa siitä suhteestakaan. - keinotonmonet
Yritä juottaa akka kovaan känniin,saatat päästä pukille.
- vinkkejäannan
Voisittehan mennä jonnekin ruokaravintolaan, jossa ruokajuomana vois olla viiniä, siideriä tai olutta. Sitten sen jälkeen haluat tarjota vielä jälkiruokasnapsin/liköörin tms. Ja sitten vielä jäätte ehkä ravintolan baarin puolelle, jos suostuu. Koeta saada ekoilla treffeillä vähintään suudelma (muista pestä hampaat ja käytä suuvettä). Ainakin poskelle, jos ei muuta. Anna ymmärtää että olet fyysisesti kiinnostunut. Olen hoikka varattu nainen ja kerron ihan kokemuksesta, miten minut saa vähän rennommalle tuulelle. Enkä ole alkoholisti ;) Ekoilla treffeillä vaan pitää saada tunnelma jotenkin leppoisaksi. Nainen saattaa jännittää baariin menoa myös ylipainonsa vuoksi. Pelkää, että ihmiset tuijottaa arvostelevasti. Ruokaravintolassa tilaa itse joku tuhti annos, että hänkin kehtaa tilata muuta kuin salaattia. Ja _älä_ puhu mitään painoasioista, kehenkään liittyen.
- fhoie8fpihqpih
Kuinkahan suuri todennäköisyys on sille, että kyseinen nainen joka on suomi24 chatissä tavattu, lukisi myös suomi24 suhteet ja sinkut palstoja. Taitaa aloittaja jo olla pilannut koko treffinsä kun tänne repii auki toisten lihavuudet ja kaikki.
Millä todennäköisyydellä on esim 100 jotka ovat sopineet samaa? Ehkä 1 tai 2 sadasta.
Millä todennäköisyydellä on nainen lihava? Ehkä aika suurella todennäköisyydellä.
Vapaina kuljeksivat naiset ovat yleensä lihavia, joten lihavuus ei sinänsä aiheuta suurta todennäköisyyttä tunnistamiselle.
Yhdistettynä edellisiin keskustelu pubiin lähtemisestä paljastaa kuitenkin lopullisesti kaiken.
Nainen tunnistaa itsensä, ja todennäköisesti peruu koko homman.
Ps. Tästä opimme siis, että ei kannata rääpiä nettiin kaikkea ja koko elämäänsä, jos ei ole tosiTV julkkis, ja sitähän ei suurin osa ihmisistä ole.- sydämentuska
"Vapaina kuljeksivat naiset ovat yleensä lihavia"
Ja höpöhöpö. Itse olin alimmillani teini-iässä jopa alipainoinen (lopulta lukioni reksi passitti minut terkkarin puheille sen takia ja siihen se jatkuva laihduttaminen lopahti), ja hoikka koko teini-iän ajan. Silti kelpasin ekan kerran seurusteluun vasta 22-vuotiaana, ja nytkin olen ollut 3,5 vuotta sinkkuna... Eipä kukaan ole yrittänytkään lähestyä.
Olen tuon Buhahahan kanssa samoilla linjoilla, miksi viedä toista jatkoille jonnekin josta jo ilmoittaa ei niin pitävänsä?
Testaat pääseekö nainen mukavuusaluiltaan ulos vai? Kysele mielummin minne nainen tahtoisi mennä, se olis ihan tahdikasta jos toinen ilmoittaa ettei joku paikka oikein kiinnosta. Huomioida toisen kanta ja mahdollinen ehdotus omasi tilalle. :)
En tiiä miks aina tökkäsee, kun joku ilmoittaa menevänsä treffeille pillun takia. Joku siinä vaan pistää pyörittämään päätä. Eihän se mulle kuulu, mutta tulee vähän tunne että huuhaa ukkoja. :D- AinPilluMielessäin
Onko kukaan mies ikinä mennyt muka treffeille muu kuin pillu mielessä? En minä ainakaan:DD
AinPilluMielessäin kirjoitti:
Onko kukaan mies ikinä mennyt muka treffeille muu kuin pillu mielessä? En minä ainakaan:DD
Perus pessimistit ainakin.🤣
No en rehellisesti tiedä, kun ole mies. Mutta voisin ainakin toivoa, että naisessa kiinnostaisi muukin kun piude. Mielellään vähän se mitä kuupassakin liikkuu.
Heh, joo jos kukaan mies olis koskaan treffeille lähteissä ilmoittanut, että lähtee niille mun pimpula mielessä. Voi olla etten olis treffeillä käynytkään. Ehkäpä jonkinmoinen verhottu tahdikkuus on sitten pelastanut treffit. 😆
Kuten nyt jotkut miehet laittoi nettitreffeillä multimediana kuvan mulkerostaan. No voi nyt perse, mä ajattelin. Emmä tommoseen halua tutustua, heti munaa esuttelemässä kun en ole vielä naamaakaan nähnyt. Saati koko ihmistä irl tavannut.
Ne tyypit tippui heti pois potentiaalisista sikaosastolle.😊muhkee_muhku kirjoitti:
No en rehellisesti tiedä, kun ole mies. Mutta voisin ainakin toivoa, että naisessa kiinnostaisi muukin kun piude. Mielellään vähän se mitä kuupassakin liikkuu.
Heh, joo jos kukaan mies olis koskaan treffeille lähteissä ilmoittanut, että lähtee niille mun pimpula mielessä. Voi olla etten olis treffeillä käynytkään. Ehkäpä jonkinmoinen verhottu tahdikkuus on sitten pelastanut treffit. 😆
Kuten nyt jotkut miehet laittoi nettitreffeillä multimediana kuvan mulkerostaan. No voi nyt perse, mä ajattelin. Emmä tommoseen halua tutustua, heti munaa esuttelemässä kun en ole vielä naamaakaan nähnyt. Saati koko ihmistä irl tavannut.
Ne tyypit tippui heti pois potentiaalisista sikaosastolle.😊Treffipalveluissa vois olla erikseen osasto munaukoille, mistä voi halutessaan poimia munan mukaansa, jos vain muna kiinnostaa. Niin säästyis kaikelta muulta mussuttamiselta, he jotka kaipaa enemmän.
Ainiin, onhan tinderi! Mutta onkohan sekinn sekakäyttäjien mesta? Eli etsii vakavissaan ja etsii kiimoissaan?AinPilluMielessäin kirjoitti:
.. OnOn.. Vaikket sinä ja monet muut olisikaan.. Esim. Tutuakseen paremmin kyseiseen ihmiseen.. Joistakin varmasti huomaa mikä on mielessä, mutta kaikista ei.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. OnOn.. Vaikket sinä ja monet muut olisikaan.. Esim. Tutuakseen paremmin kyseiseen ihmiseen.. Joistakin varmasti huomaa mikä on mielessä, mutta kaikista ei.. ;P
.. "Tutuakseen".. Alkaa tulla FreudilaisiaTypoja.. ;D.. Piti siis tietenkin olla.. Tutustuakseen.. ;P
- AinPilluMielessäin
Okei mä selvennän hiukan muhkee_muhkulle ja NuuskaMuikkuselle miesten pillunsielunelämää, eli kuulemma yli 90% heteromiehistä (minä mukaanlukien) "kärsii" n.s madonna-huora kompleksista jossa naiset jaetaan seksuaalisessa mielessä kahteen ryhmään.
Ensimmäisessä ryhmässä on lähisukulaisnaiset, näihin naisiin suhtaudutaan täysin neutraalisti, melkeinpä jopa sukupuolettomina henkilöinä.
Toisessa ryhmässä on joko yksi nainen tai kaikki muut naiset riippuen siitä seurusteleeko mies rakastamansa naisen kanssa.
Mikäli mies seurustelee tai on muuten tulisesti rakastanut johonkin naiseen niin silloin
tästä yhdestä ainoasta naisesta ei halua ajatella niin hirveän rivosti, eikä ole niin väliä vaikka ei alkuvaiheessa seurustelua pääsisikään harrastamaan seksiä, tätä yhtä ainoa (ei-sukulais)naista ei halua nussia vaan tämän naisen kanssa halua kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti rakastella. Tämä nainen on normaalin heteromiehen yleisen sikapervoiluajettelun yläpuolella. Mikäli mies seurustelee tulisesti rakastamansa naisen kanssa hänellä ei ole juurikaan tarvetta ajatella muista naisista seksuaalisesti (kuten ei-seurustelevat miehet, kts. alla). Rakkauden hiivuttua ajan myötä ennen-niin-rakastunut ,mies vaipuu sitten yhä enemmän alla olevaan ryhmään.
Mikäli mies ei seurustele rakastamansa naisen kanssa tai rakkaus on hiipumaan päin niin silloin kohteena on kaikki ei-sukulais-naiset..näistä naisista fantasioidaan rivosti ja nussimispanemisnaimishässimismielessä joka asennossa ja vähän jokaisessa pervoilumielessä riippuen kulloisenkin miehen mieltymyksistä. Fantasioinnin kohteena voi olla muutama tai jopa useita kymmeniä esim. kauniina kesäpäivänä pikapanofantasioinnin merkeissä.
Summa summarum: mikäli aloittaja pizzatuokion alkuvaiheessa huomaa, että nainen ei ole sellainen johon hän voisi kuvitella rakastuvansa tai seurustelevansa niin kyllä silloin ajattelu siirtyy välittömästi pimperon saantiin.
Tässä mielessä siis miehellä on lähes aina pillu mielessä mennessään treffeille. - AinPilluMielessäin
Okei mä selvennän hiukan muhkee_muhkulle ja NuuskaMuikkuselle miesten pillunsielunelämää, eli kuulemma yli 90% heteromiehistä (minä mukaanlukien) "kärsii" n.s madonna-huora kompleksista jossa naiset jaetaan seksuaalisessa mielessä kahteen ryhmään.
Ensimmäisessä ryhmässä on lähisukulaisnaiset, näihin naisiin suhtaudutaan täysin neutraalisti, melkeinpä jopa sukupuolettomina henkilöinä.
Toisessa ryhmässä on joko yksi nainen tai kaikki muut naiset riippuen siitä seurusteleeko mies rakastamansa naisen kanssa.
Mikäli mies seurustelee tai on muuten tulisesti rakastanut johonkin naiseen niin silloin
tästä yhdestä ainoasta naisesta ei halua ajatella niin hirveän rivosti, eikä ole niin väliä vaikka ei alkuvaiheessa seurustelua pääsisikään harrastamaan seksiä, tätä yhtä ainoa (ei-sukulais)naista ei halua nussia vaan tämän naisen kanssa halua kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti rakastella. Tämä nainen on normaalin heteromiehen yleisen sikapervoiluajettelun yläpuolella. Mikäli mies seurustelee tulisesti rakastamansa naisen kanssa hänellä ei ole juurikaan tarvetta ajatella muista naisista seksuaalisesti (kuten ei-seurustelevat miehet, kts. alla). Rakkauden hiivuttua ajan myötä ennen-niin-rakastunut ,mies vaipuu sitten yhä enemmän alla olevaan ryhmään.
Mikäli mies ei seurustele rakastamansa naisen kanssa tai rakkaus on hiipumaan päin niin silloin kohteena on kaikki ei-sukulais-naiset..näistä naisista fantasioidaan rivosti ja nussimispanemisnaimishässimismielessä joka asennossa ja vähän jokaisessa pervoilumielessä riippuen kulloisenkin miehen mieltymyksistä. Fantasioinnin kohteena voi olla muutama tai jopa useita kymmeniä esim. kauniina kesäpäivänä pikapanofantasioinnin merkeissä.
Summa summarum: mikäli aloittaja pizzatuokion alkuvaiheessa huomaa, että nainen ei ole sellainen johon hän voisi kuvitella rakastuvansa tai seurustelevansa niin kyllä silloin ajattelu siirtyy välittömästi pimperon saantiin.
Tässä mielessä siis miehellä on lähes aina pillu mielessä mennessään treffeille.Niin, piti vielä lisätä että nyt kun säät oli viikonloppuna lämpimät ja aurinkoiset niin fantasioin la-su päivinä panevani ainakin 20-30 eri naista kahvitellessani torilla, sellaisia muutaman sekunnin pisto-nosto-kasto fantasiointipanoja.
Mutta joo, ei se tällaista ole talvisin kuitenkaan ulkona, se on selvää, kesällä menee vähän överiksi. AinPilluMielessäin kirjoitti:
Tässä mielessä siis miehellä on lähes aina pillu mielessä mennessään treffeille.Jassoo, oletan nyt kuitenkin, ettei seksi kaikille miehillekään ole ihan noin intesiivisesti läsnä torikahveillakaan. Mitä sinulla. Mutta väärässä olemisen mahdollisuus on tietysti aina olemassa. :)
Minä kun veikkaan, että kaikki naiset ei vaan yksinkertaisesti viehätä jokaista miestä tasavahvasti jos ollenkaan, että muutkin kun sukulaiset saa olla ihan rauhassa, jopa ajatusten tasolla. Mä en jaksa millään uskoa, miehistä että heillä on voimakkaista seksuaalivieteistään huolimatta ihan noin putkiaivoista toi homma kuitenkaan. Naaras ja nylkyttää, ehei. En vaan usko. :)
Miehetkään ei ole mitään homogeenistä massaa, vaan yksilöitä jotka hyvin oleellisestikin voivat poiketa toinen toisistaan. Joukossa laahustavia murmeleita/sopuleita lukuun ottamatta. Vähän enempi arvoa miehen muillekin avuille, kuin vain kyvylle nostaa heppi pystyyn ja ajatella seksiä. :D- SäälinSunUhreja
Niin, piti vielä lisätä että nyt kun säät oli viikonloppuna lämpimät ja aurinkoiset niin fantasioin la-su päivinä panevani ainakin 20-30 eri naista kahvitellessani torilla, sellaisia muutaman sekunnin pisto-nosto-kasto fantasiointipanoja.
Mutta joo, ei se tällaista ole talvisin kuitenkaan ulkona, se on selvää, kesällä menee vähän överiksi.No sä et ole PRM niin sitten mä ole Jeesus! Niin Tuttua kaikki naisetkelpaajolleisukulainenantakaapillua paskaa suollat!
- isokullli
muhkee_muhku kirjoitti:
Ne tyypit tippui heti pois potentiaalisista sikaosastolle.😊"Mutta voisin ainakin toivoa, että naisessa kiinnostaisi muukin kun piude. Mielellään vähän se mitä kuupassakin liikkuu."
Jos näin olisi, me miehet emme pitäisi niistä täysin aivottomista kanoistakin. Kyllä miehen ja naisen välinen kiinnostus perustuu nimenomaan sukupuolielimiin, kaikki muu on turhaa läpätystä. Muutoinhan sitä voisi homoilla ja lesboillakin. isokullli kirjoitti:
"Mutta voisin ainakin toivoa, että naisessa kiinnostaisi muukin kun piude. Mielellään vähän se mitä kuupassakin liikkuu."
Jos näin olisi, me miehet emme pitäisi niistä täysin aivottomista kanoistakin. Kyllä miehen ja naisen välinen kiinnostus perustuu nimenomaan sukupuolielimiin, kaikki muu on turhaa läpätystä. Muutoinhan sitä voisi homoilla ja lesboillakin.Mutta te miehet pidätte niistä aivottomista kanoistakin, koska olette itsekin silloin yhtä aivottomia kukkoja tunkiolla.
Kaikki muu on turhaa läpätystä. 😄
Homous ja lesbous on irrelevanttia. Kyllä hekin sekoilee..ja menee himojensa peräsdä, ketkä menee ketkä ei.- AinPilluMielessäin
muhkee_muhku kirjoitti:
Jassoo, oletan nyt kuitenkin, ettei seksi kaikille miehillekään ole ihan noin intesiivisesti läsnä torikahveillakaan. Mitä sinulla. Mutta väärässä olemisen mahdollisuus on tietysti aina olemassa. :)
Minä kun veikkaan, että kaikki naiset ei vaan yksinkertaisesti viehätä jokaista miestä tasavahvasti jos ollenkaan, että muutkin kun sukulaiset saa olla ihan rauhassa, jopa ajatusten tasolla. Mä en jaksa millään uskoa, miehistä että heillä on voimakkaista seksuaalivieteistään huolimatta ihan noin putkiaivoista toi homma kuitenkaan. Naaras ja nylkyttää, ehei. En vaan usko. :)
Miehetkään ei ole mitään homogeenistä massaa, vaan yksilöitä jotka hyvin oleellisestikin voivat poiketa toinen toisistaan. Joukossa laahustavia murmeleita/sopuleita lukuun ottamatta. Vähän enempi arvoa miehen muillekin avuille, kuin vain kyvylle nostaa heppi pystyyn ja ajatella seksiä. :D"Jassoo, oletan nyt kuitenkin, ettei seksi kaikille miehillekään ole ihan noin intesiivisesti läsnä torikahveillakaan. "
No ainakin kaikki mun kaverit on kaikki suht samanlaisia tässä asiassa, tosin olemme kaikki rumia hardcore ätmejä, 20-25 vuotiaita eikä kukaan ole vielä saanut naista ilman maksua. Jos joku meistä joskus onnistuisi saamaan naisen parisuhteeseen niin totta kai tämmöiset jatkuvat pikapanofantasioinit useiden naisten kanssa päivittäin vähenisi oleellisesti, kai se on jonkinlaista pillunputteen epätoivoista kompensoimista tämä överiksi menevä fantasiointi, mitä sitä turhaan kiistämään.
Ja kuten sanoin, tämä koskee lähinnä kesäaikaa, kyllä sitä on paljon muutenkin, mutta jotenkin aurinkoisinä kesäpäivinä se korostuu valtavasti - AinPilluMielessäin
"Jassoo, oletan nyt kuitenkin, ettei seksi kaikille miehillekään ole ihan noin intesiivisesti läsnä torikahveillakaan. "
No ainakin kaikki mun kaverit on kaikki suht samanlaisia tässä asiassa, tosin olemme kaikki rumia hardcore ätmejä, 20-25 vuotiaita eikä kukaan ole vielä saanut naista ilman maksua. Jos joku meistä joskus onnistuisi saamaan naisen parisuhteeseen niin totta kai tämmöiset jatkuvat pikapanofantasioinit useiden naisten kanssa päivittäin vähenisi oleellisesti, kai se on jonkinlaista pillunputteen epätoivoista kompensoimista tämä överiksi menevä fantasiointi, mitä sitä turhaan kiistämään.
Ja kuten sanoin, tämä koskee lähinnä kesäaikaa, kyllä sitä on paljon muutenkin, mutta jotenkin aurinkoisinä kesäpäivinä se korostuu valtavastiJa sen verta lisäisin vielä tuohon kommentiisi, että luonnollisesti sitä ei käytännössä mielessään pane jokaista ohikulkevaa naista, sanoinkin että yleensä muutamaa tai useita kymmeniä ..torilla voi kahvittelutunnin aikana kulkea ohi satoja naisia, eli tästä "satojen naisen massasta" valkataan sitten muutama tai muutama kymmenen aurinkoisena kesäpäivänä jota nussitaan pika-pikaisesti mielessään. Näin tämä toimii ainakin minulla, varmaan osittain siksi etten ikinä ole saanut naista koska olen niin ruma, tiedä sitten...
- 987987979
Ja sen verta lisäisin vielä tuohon kommentiisi, että luonnollisesti sitä ei käytännössä mielessään pane jokaista ohikulkevaa naista, sanoinkin että yleensä muutamaa tai useita kymmeniä ..torilla voi kahvittelutunnin aikana kulkea ohi satoja naisia, eli tästä "satojen naisen massasta" valkataan sitten muutama tai muutama kymmenen aurinkoisena kesäpäivänä jota nussitaan pika-pikaisesti mielessään. Näin tämä toimii ainakin minulla, varmaan osittain siksi etten ikinä ole saanut naista koska olen niin ruma, tiedä sitten...
Mut tiedät, mitä 90% miehistä "kuulemma" ajattelee.
Toki mies aina jossain vaiheessa sitä pillun saamisen mahdollisuutta puntaroi.
Jos se on helppoa, alkaa muutkin asiat kiinnostaa.
Ei sun rumuus ole syy, vaan vähä-älyisyys. - AinPilluMielessäin
987987979 kirjoitti:
Mut tiedät, mitä 90% miehistä "kuulemma" ajattelee.
Toki mies aina jossain vaiheessa sitä pillun saamisen mahdollisuutta puntaroi.
Jos se on helppoa, alkaa muutkin asiat kiinnostaa.
Ei sun rumuus ole syy, vaan vähä-älyisyys."Ei sun rumuus ole syy, vaan vähä-älyisyys"
Siinä tapauksessa mun kannattaa panostaa vain maksulliseen seksiin tästä eteenpäin, maksuttomasta pillusta on varmasti turha edes haaveilla jos on sekä ruma että vähä-älyinen:(
Nooh, toivottavasti nyt edes ainakin huorat antaa maksusta, sieltä kun vielä saisi pakit niin se olisi lopun alkua
- 12121212121212
Muistathan että jokainen haluaa olla erityinen juuri sellaisena kuin on, eikä vähemmän kaunis johon vain tyydytään kun ei saada normaalipainoista. Et kuitenkaan saa tykätä naisen lihavuudesta, koska silloin vaikutat pervolta jolla on fetissi lihavuuteen.
Siispä, et saa pitää naista lihavana, mutta et myöskään saa pitää häntä normaalipainoisena koska tietysti nainen ymmärtää olevansa "iso". Sinun on toki pidettävä naista kauniina sellaisena kuin hän on, mutta et saa huomata naisen olevan sellainen kuin hän on etkä toisaalta kuvitella naista erilaisena kuin hän on.
Tajusitko?
Noin muuten kannattaa varmaan edetä normaalisti. Ensin itsevarmaa ja rentoa small talkkia, sitten tyhjää tunnespeakkia josta edetään korvaanhörisemiseen ja käsivarsikosketteluun.
Onnea treffeille!- 1714
Montakos naista sinä itse olet onnistunut noilla omilla neuvoillasi iskemään?
- NämäEduksiSulle
Jos olet todella ruma mies, niin sinulla pitäisi olla ainakin kohtelias käytös ja hyvät puhelahjat että voisit hurmata deittisi. Rikas ei tarvitse olla, mutta mielellään pitää tulla toimeen tuloillaan niin, ettet ole missään velkakierteessä. Kunnollinen työpaikka on siis plussaa. Jos olet työtön, niin unohda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888