Hullu piiskausfantasia, jonka tahtoisin toteuttaa

Tyttö---

Keksisin tarinan tuhmasta tytöstä, toteuttaisin ja kuvaisin sen. Panostaisin siihen oikein kunnolla. Maskeeraisin ja puvustaisin itseni, loisin aidon tuntuisen ympäristön lavastuksineen ja äänineen. Mahdollisuus huutaa ja itkeä niin paljon kuin tuntuu, tarvitsematta pelätä että naapuri soittaa hätäkeskukseen :D Olennaisinta tässä on realistisuus kaikessa karuudessaan. Eli ei mitään alkulämmittelyjä, ei mahdollisuutta paeta, ei ketään kysymässä kuinka paljon kestän, kuten ei tositilanteessakaan ole. Lisää häpeää tuottamaan kuvitteellinen yleisö jonka luon taustaäänillä ja lavasteilla, mahdollisesti jopa projektoria apuna käyttäen. En voi toteuttaa fantasiaa kenenkään ihmisen kanssa, koska olisin heti huutamassa turvasanaa tai uhkaamassa rikosilmoituksella. Siksi olen ajatellut hankkivani piiskauskoneen tätä varten, sellaisen tehokkaan joka lyö todella kovaa. Menisin lavastesedän/tädin polville poikittain ja sitoisin itseni siihen niin lujasti etten varmasti pääse rimpuilemalla irti. Laittaisin solmuja niin paljon etten ehtisi avata niitä kaikkia ennen kuin piiskaus on päättynyt. Ei siis mitään mahdollisuuksiakaan paeta. Pitää vielä keksiä joku systeemi etten saa kesken kaiken vedettyä housuja ylös tai suojattua takapuolta kädellä. Sitten vaan pylly paljaaksi ja piiskauskone käyntiin täydelle teholle minuutiksi tai pariksi, iskien tasaiseen tahtiin reilut 60 iskua minuutissa. Käyttäisin välineenä vitsaa tai jotain kämmentä muistuttavaa. Jälkeenpäin katsoisin tämän kaiken "elokuvana". Mitenhän tässä kävisi? Olisikohan tämä fetissi kuollut ja kuopattu tämän kokemuksen jälkeen? Olen joskus koittanut piiskata itseäni mutta eihän siitä mitään tule. Tuntuu että jokainen isku tuntuu aina vain kipeämmältä, enkä kestä muutamaa enempää. Mutta tästä edellä kuvatusta tilanteesta en pääsisi pakoon enää sen jälkeen kun olen painanut nappia. Olisi pakko vaan kestää. Miten jos toteuttaisin tämän, helpottaisiko kipu jossain vaiheessa vai menisikö aina vain pahemmaksi? Voisinko mennä jonkinlaiseen transsiin? Olen herkkä ja mulla on hyvin matala kipukynnys. Olen fantasioinut piiskaamisesta jo lapsesta asti, jolloin kerran sainkin. Se oli järkyttävä, yllättävä ja hyvin kivulias ja epämiellyttävä kokemus (vaikkakin lyhytkestoinen, muutama kova isku) joka kuitenkin laukaisi mulla tämän fetissin jollain kierolla tavalla ja on kestänyt tähän päivään asti. Piiskauksessa mua ei sinänsä kiihota itse kipu (ajatuksen tasolla ehkä, mutta ei käytännössä), vaan se häpeä ja nöyryytys ja se ettei tilanteesta ole pakotietä. Piiskaa tulee, halusin tai en. Kuitenkin pidän kipua välttämättömänä pahana. Nyt haluaisin tietää miten keho ja mieli reagoi kun mennään muutamaa iskua pidemmälle, ja loppuuko pakokauhu jossain vaiheessa. Haluaisin tosissaan kokeilla. Jäisiköhän ainoaksi kerraksi? Miltä tää kaikki ylipäätään kuulostaa? Niiden mielestä, joilla ei ole omakohtaista piiskausfetissiä, aika sairaalta varmaan. Mutta onko tää teidän piiskafanienkin mielestä aivan mieletöntä vai ihan toteuttamiskelpoinen fantasia?

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tule tänne minä voin olla sinun piiskauskone vaikka itse olen masokisti ja minä olen piiskanut minua itse tuhatta kertaa ja minä piiskaan minua kova ja voin sidota sinuakin kiinni ja piiskata sinua kunnolla!Ei turvasana!Minä jos kukaan tiedä mitä ihmisen iho kestää ja missä vartalo pystyn lyödä että ei tule ikuisia vammoja!Esim reiden ulkopuolella ei saa lyödä kovaa,siellä jää raidat joka jää siellä loppuelämään!Minulla on sellainen raita minun ulkoreidelle!Muista että itse olen masokisti ja piiskaan minua itse usein ja en saa orgasmi kun minä runkaan jos en fantasiodaan että joku annaa minulle piiskaa!

• Olis.kivaa

Harmiton ja laillinen fetissi kannattaa säilyttää ja nauttia siitä.

• Sinä kysyt jos voit mennä jonkun transsiin?Kun minä olen lyönyt minua itse noin 100 kovaa iskuja tunne häipyy ja rupean tuntea minua aivan hullun onnellinen ja joka isku saa minua kiimainen ja villi ja nautin hirveästi ja olen kuullut että sama tunne tunnet ne joka juokset pitkä matka ja kidutat kroppasi sillä lailla!Endrofiinejä eli mitä ne puhuvat?

• tjtyjyt

Hei,"tuhma tyttö" tehdään fantasiastasi totta. Lähde mulle seuraksi Bizarre klubin bileisiin Jyväskylään 14.10. Siellä on dungeon kalusteita piiskauspukkeja ym. Saisit julkisen piiskauksen, siellä saisit huutaa vapaasti ja saisit kokea nöyryytyksen kun riisuisin sulta pikkuhousut muiden nähden kinkyleikkeihin varatussa tilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe