palstanaiset mitä sanotte

mitä.naisia.täällä

sinkut ja varatut kun joku käskee esittelemään miehesi tai kysyy kenen mies tämä on niin muut naiset vastaa minun mieheni mutta palstalaiset taas sanoo en tiedä ei ketään voi omistaa varmasti menee palstanaisten äidiltä mummolta siskoilta isältä veljiltä suu auki ja sanoo sano että on sinun ja mitä mies siihen sanoo ettei hän olekkaan sinun omasi

51

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainiinn

Aha.

• omistann

Sanon että oma on. Jos mies on mun se on mun eikä kenenkään toisen.

• olet.aito.naaras

noinhan se on niin täydellinen vastaus niin arvostan sinua kunnon nainen niin oletkin vaimo materiaalia

• Sesesese

Esittelen että täällä on NIMI. Se onko hän millaisessa suhteessa minuun ei kuulu kellekään paitsi meille kahdelle. Saatan tutulle tarkentaa: me seurustelemme tai hän on se ihana, josta kerroin.

• jo.on.naikkonen

eli olet tinderityttö ja epävarma onko miehen nimi edes se joka sanoo olevansa ja mies nikkaa muille naisille silmää ja vaimoksi ottaa naisen joka ottaa omistukseensa hänet ja tinderitytöt saa mennä

• Sesesese
        jo.on.naikkonen kirjoitti:

eli olet tinderityttö ja epävarma onko miehen nimi edes se joka sanoo olevansa ja mies nikkaa muille naisille silmää ja vaimoksi ottaa naisen joka ottaa omistukseensa hänet ja tinderitytöt saa mennä

No se saa ottaa vaimoksi ketä halua, minä en niihin leikkeihin enää ryhdy. Olen leikkinyt kotia jo ihan tarpeeksi. Viimeisin lähes pakolla edennyt kokeilu oli paras osoitus siitä, mitä oikeasti tahdon. Nyt arvostan omaa tilaa ja koen, että olen onnellisimmillani silloin, kun oman hyvän perusarjen lisäksi välillä pidän hauskaa. Ja siihen ei tarvitse mitään parisuhteita eikä kevyttä ihastumista vahvempia tunteita. Ihmissuhteet silloin rikastuttaa elämää kun ne eivät ole kovin monimutkaisia eikä ihminen, jonka kanssa pitää hauskaa ole kovin monimutkainen mieleltään. Mua ei voi omistaa enkä halua omistaa ketään.

Yksinkertaisuus, hauskanpito, hellyys ja ilo tästä lähtien ohjaa elämääni. Rakastan kaikkia ihmisiä, elämää, luontoa; henkeni annan lasteni puolesta. Se riittää.

Enkä pidä huonona, että muut halua kotileikkejä ja tarvitsevat toista ollakseen kokonaisia. Minä en tarvitse. Olen kokonainen itse. Ja mulle on liikaa monimutkainen parisuhde. Minusta siinä ei ole järkeä. Nyt kun oonnpohtinut hyvinkin paljon asiaa.

• jänniksetpenteleitä

Naiselle kun antaa riittävästi alkoholia niin OMA ihana mies jossain siellä kotona unohtuu ja jännämies lasketaan jälleen touhuamaan.

• kaikista.ei.vaimoiksi

no ne on niiitä tinderityttöjä ja moni palstan nainen on niitä mutta on täällä kunnon naisiakin mutta tinderitytöiltä ja entisitä tinderitytöiltä voi odottaa pettämisiä ja muita miehiä ja heistä heitä ei voi omistaa ja he eivät omista ketään eli ovat niitä seksiseuralaisia ja jokainen tajuaa sen kun heidän kanssaan juttelee ja kuulee arvomaailman

• raittiitjännikset

En voi käyttää alkoholia eli olen absolutisti. Myöskään mies ei saa käyttää.
        Jännämiehet on ihania jos eivät käytä alkoholia.

• - Mikä tuo on millä jynssäät lattiaa?
      - Mun oma mies.

• Hauskaa... mä hinkkaan Sinillä. Ja eilen kävin yövuoroon namipussin. Vaaleenpunaisia ja mustia namiskuukkeleita. Sanoin kassatytölle pitäväni kiihkeän yövuoron puuman kanssa.

https://goo.gl/images/dTKHg2

• Ulkonäkö-on-kemia

Vaikka nainen on varattu niin kyllä se silti panee muita miehiä. Samoin varattu mies panee muita naisia jos vaan saa tilaisuuden.

• Käskee? Pyytää? Yleensä esittelen itsenäisesti kumppanini, jos hän seurassani mukana on. - Hän on mieheni **********(nimi) . Ja vastaavasti esittelen heidät, joita ******* mieheni ei vielä tunne.

Kyllä mä käytän kumppanistani sanoja mieheni tai avomieheni, avopuolisoni. Mutta molemmat tiietään ja ollaa samaa mieltä, ettei toista voi omistaa. Omistusmuodot on lähinnä muodollisuuksia tuolloin.

• samasta.syystä

Venheeni pohjassa reikä on jotta suotta ei vettä kanna, Muhkulla reikä on samaa varten ja sitä voi myöskin panna.

• samasta.syystä kirjoitti:

Venheeni pohjassa reikä on jotta suotta ei vettä kanna, Muhkulla reikä on samaa varten ja sitä voi myöskin panna.

Mitenkä tuli taas kylpyamme amiraali anssi mieleen. 🤣

• haen.sut.venheellä
        muhkee_muhku kirjoitti:

Mitenkä tuli taas kylpyamme amiraali anssi mieleen. 🤣

Jokaisena herran iltana minä Muhkun venheellä noudan.. siellä mä kauniilla järvellämme kulli pystyssä soudan :)

• haen.sut.venheellä kirjoitti:

Jokaisena herran iltana minä Muhkun venheellä noudan.. siellä mä kauniilla järvellämme kulli pystyssä soudan :)

No sehän se sinä oot! Ei sun paattis kuule pysy pinnalla, mulla on sen verran tuota massaa että mennöö venhees kassaan. Ja puli puli...sinne hukkus. :)

• ei.uppoa
        muhkee_muhku kirjoitti:

No sehän se sinä oot! Ei sun paattis kuule pysy pinnalla, mulla on sen verran tuota massaa että mennöö venhees kassaan. Ja puli puli...sinne hukkus. :)

Pysyy pysyy, mulla on kirkkovene. Kuten sullakin ;)

• ei.uppoa kirjoitti:

Pysyy pysyy, mulla on kirkkovene. Kuten sullakin ;)

Juurihan sinä sanoit amiraali anselmiina, että venheesi pohjassa on reikä. Eihän se pinnalla tule pitkään pysymään, täyttyy se kirkkovenekin ja sitten on vettä paljon enemmän laitoja myyen, kuin pikku jollassa. :)

Ei mulla oo kirkkoenettä, ei venettä ollenkaan. Mutta mulla on vattamakkara, sillä kelluu vaikka avomerellä. ;)

• tapilla.paikkaamme.sen

Tottakai veneessä on reikä ja tappi , jotta vedet saa valuttaa kuivilla pois. Kun noustaan maihin niin tappi otetaan reiästä. Mutta sinun "kirkkoveneesi" kanssa aion toimia ihan päinvästoin ;)

• tapilla.paikkaamme.sen kirjoitti:

Tottakai veneessä on reikä ja tappi , jotta vedet saa valuttaa kuivilla pois. Kun noustaan maihin niin tappi otetaan reiästä. Mutta sinun "kirkkoveneesi" kanssa aion toimia ihan päinvästoin ;)

Pääh, mulla on rotanloukku ja partaterä ja giljotiini kirkkovenessä asenettuna. Ei sitä kuka tahansa lähde hinaamaan eikä kyllä ees istumaan pääse, saati melomaan. :)

• ei.estä
        muhkee_muhku kirjoitti:

Pääh, mulla on rotanloukku ja partaterä ja giljotiini kirkkovenessä asenettuna. Ei sitä kuka tahansa lähde hinaamaan eikä kyllä ees istumaan pääse, saati melomaan. :)

No voi helevetti sitä laskinvääriniä, ois nyt asentanu sulle vaikka teräksisen siveysvyön mieluummin. Mut hyvä kun tiedät ne ansat niin otetaan ne aktin ajaksi varovasti pois, ja pannaan sitten myöhemmin nätisti paikoilleen niinkuin mitään ei ois tapahtunut ;)

• ei.estä kirjoitti:

No voi helevetti sitä laskinvääriniä, ois nyt asentanu sulle vaikka teräksisen siveysvyön mieluummin. Mut hyvä kun tiedät ne ansat niin otetaan ne aktin ajaksi varovasti pois, ja pannaan sitten myöhemmin nätisti paikoilleen niinkuin mitään ei ois tapahtunut ;)

Ei se semmosia ole asentannu, kyllä nää on ihan vakiovarusteluna tässä mallissa. Eikä mikään lisävaruste.😋

• Nainen39vee

"kun joku käskee esittelemään miehesi tai kysyy kenen mies tämä on "

Vaikea kuvitella, että kukaan kysyisi missään normaalissa kanssakäymisessä kenestäkään ihmisestä, että "kenen mies tämä on". Kuulostaisi ihan mielenvikaiselta.

• Heh! Tänään on hauska päivä....irtoo miellekuvia...

Joku huutaa bileissä, että hei, kenen reppanamies täällä lojuu booliastialla? Kuka tunnustaaa...kenen mies? Tunnustakaa!

• Dissident kirjoitti:

Heh! Tänään on hauska päivä....irtoo miellekuvia...

Joku huutaa bileissä, että hei, kenen reppanamies täällä lojuu booliastialla? Kuka tunnustaaa...kenen mies? Tunnustakaa!

KUKA PERKELE on tuonnu tämmösen äijän tänne?!? Tuolla se jolkottelee pitkin asuntoa ja kattelee nurkasta nurkkaan. Kenen tää äijä oikeen on?!?!😒

Laittakaa se hihnaan...

• muhkee_muhku kirjoitti:

KUKA PERKELE on tuonnu tämmösen äijän tänne?!? Tuolla se jolkottelee pitkin asuntoa ja kattelee nurkasta nurkkaan. Kenen tää äijä oikeen on?!?!😒

Laittakaa se hihnaan...

Tai vielä jos joku ei sitä tunnusta omakseen, niin kaulimen kanssa ajetaan ulos ja takki viskataan perässä...Helkkarin irtoukot! Kaikkia se maailma elättää!

• Dissident kirjoitti:

Tai vielä jos joku ei sitä tunnusta omakseen, niin kaulimen kanssa ajetaan ulos ja takki viskataan perässä...Helkkarin irtoukot! Kaikkia se maailma elättää!

Ja potkastaan näyttävästi perseelle Ecco kokoa 41, messevällä jalkapohja boostauksella. :D

Sitten voidaankin päivitellä, kuhan helvetti sen äijän oli tänne raahannut. Söi ja joi kuin olis vähintäänkin kutsuttu tänne syömään ja JUOMAAN!!! >:/

Siinä kohtaa joku aralla äänellä nurkasa yrittää ilmoittaa, mi-mi-mi-minä....minä sen tänne toin....pehmeästi kai..

Kaikkien päät kääntyvät nurkkaa kohti ja ilmeet on tuiman odottavia...

Ja potkastaan näyttävästi perseelle Ecco kokoa 41, messevällä jalkapohja boostauksella. :D

Sitten voidaankin päivitellä, kuhan helvetti sen äijän oli tänne raahannut. Söi ja joi kuin olis vähintäänkin kutsuttu tänne syömään ja JUOMAAN!!! >:/

Siinä kohtaa joku aralla äänellä nurkasa yrittää ilmoittaa, mi-mi-mi-minä....minä sen tänne toin....pehmeästi kai..

Kaikkien päät kääntyvät nurkkaa kohti ja ilmeet on tuiman odottavia...

No kun kutsussa oli avec... Ja se oli mun miesystävä Reino. Mutta olin vissiin vessassa kun siitä kyseltiin....

Joo, se on kovvoo hommoo...sano savolaisihmissyöjä ruåttissa.

• Dissident kirjoitti:

No kun kutsussa oli avec... Ja se oli mun miesystävä Reino. Mutta olin vissiin vessassa kun siitä kyseltiin....

Joo, se on kovvoo hommoo...sano savolaisihmissyöjä ruåttissa.

Haha, tästä saisi "never ending storyn"...alkaa ajatus laukkaamaan tai dialogit. Mutta näppäimissä on makeaa limsaa, niin aika tahmeeta tämä kirjoittelu tietokoneella. :)

Puhelimella hitaampaa ja tulee enempi kirjoitusvirheitä, mutta ei niin tahmeeta. Lapselta kaatui limut tänään koneelle vahingossa, kun katseli ohjelmiaan pikkukakkosta tai pelas jotain niitä pelejä mitä siellä pikkukakkosen sivuilla on. :)

Mitä yhteistä on ruottalaisella homomiehellä ja savolaisella työmiehellä?

Kummatkin ettivät kovvoo hommoo. :)

Haha, tästä saisi "never ending storyn"...alkaa ajatus laukkaamaan tai dialogit. Mutta näppäimissä on makeaa limsaa, niin aika tahmeeta tämä kirjoittelu tietokoneella. :)

Puhelimella hitaampaa ja tulee enempi kirjoitusvirheitä, mutta ei niin tahmeeta. Lapselta kaatui limut tänään koneelle vahingossa, kun katseli ohjelmiaan pikkukakkosta tai pelas jotain niitä pelejä mitä siellä pikkukakkosen sivuilla on. :)

Mitä yhteistä on ruottalaisella homomiehellä ja savolaisella työmiehellä?

Kummatkin ettivät kovvoo hommoo. :)

No montakohan tällästä meille aina sattuu? Toinen hyväkäs on toi wuu... ihan mahoton täti heittämään jerryä.

Voi hitsi...no näppiksiä saattaa löytyy kirppikseltä puoli-ilmaiseks uudenveroisiakin...

No mitenkäs ruotsalainen riisuu kortsun?

Pierasee...

• Dissident kirjoitti:

No montakohan tällästä meille aina sattuu? Toinen hyväkäs on toi wuu... ihan mahoton täti heittämään jerryä.

Voi hitsi...no näppiksiä saattaa löytyy kirppikseltä puoli-ilmaiseks uudenveroisiakin...

No mitenkäs ruotsalainen riisuu kortsun?

Pierasee...

Niin sattuu, suupieleenkin tämmösten jälkeen. :)

Tää on läppäri...kai ton jotenkin saa ronkitua puhtaaks.

Heh, kohta joku polttaa kääminsä ja sanoo rasistiksi. Vaikka ite on kärynny käämeinensä ihan mustaksi. :)

Niin sattuu, suupieleenkin tämmösten jälkeen. :)

Tää on läppäri...kai ton jotenkin saa ronkitua puhtaaks.

Heh, kohta joku polttaa kääminsä ja sanoo rasistiksi. Vaikka ite on kärynny käämeinensä ihan mustaksi. :)

No mä oon hähätellyt täällä puolenkymmentä vuotta ainakin lisää elinaikaa. Tänään taas tällänen päivä.

No näppäimet pitäis lähtee nätisti irtikin, mutta kokeile jotain... mitähän tykkäis bräkliinistä...sehän sopii vaikka kaurapuuroon voi-silmän tilalle...joskus sohvasta lähti pikitahra nätisti...

No sitä odotellessa...

• Dissident kirjoitti:

No mä oon hähätellyt täällä puolenkymmentä vuotta ainakin lisää elinaikaa. Tänään taas tällänen päivä.

No näppäimet pitäis lähtee nätisti irtikin, mutta kokeile jotain... mitähän tykkäis bräkliinistä...sehän sopii vaikka kaurapuuroon voi-silmän tilalle...joskus sohvasta lähti pikitahra nätisti...

No sitä odotellessa...

Mä olen kanssa varmaan tervaskanto nauramisen perusteella. Tulee naurettua niin paljon, että jos nauru pidentää ikää...mulla ei ole lopulta enää vuosilukuaan. :D

bräkliini? Suomeksi. :)

Mä olen kanssa varmaan tervaskanto nauramisen perusteella. Tulee naurettua niin paljon, että jos nauru pidentää ikää...mulla ei ole lopulta enää vuosilukuaan. :D

bräkliini? Suomeksi. :)

Joo, täällä hihitellään vielä kun muut sahaa marssiin takseilla vuonna 2098.

Jarrulevyjen puhdistusaine. Poistaa rasvaa, mutta kadotti pikeäkin...kysäse ukonköriläältäs.

• Dissident kirjoitti:

Joo, täällä hihitellään vielä kun muut sahaa marssiin takseilla vuonna 2098.

Jarrulevyjen puhdistusaine. Poistaa rasvaa, mutta kadotti pikeäkin...kysäse ukonköriläältäs.

Älä saakeli pelottele, emmä ikuisesti jaksa tätä pelleilyä kattella. :)

Ainii sehän se on...ei se varmaan semmosta omista. Ei sitä autota kiinnosta, ajaa kun on pakko mutta huoltamaan ihan täytyy käskeä. :D

Kyllä mää taidan pitää enempi huolta autoista, kun isäntä...mutta jos sillä olis sitä bräkliiniä, sitähän sinä meinasit. Epäilen kyllä ettei ole. Mutta tietokoneista tuo tietää melkein kaiken, niin ehkäpä se tietää millä nää sokeritkin saa täältä pois. En vaan viiti mennä nyt herättelemään. :)

Älä saakeli pelottele, emmä ikuisesti jaksa tätä pelleilyä kattella. :)

Ainii sehän se on...ei se varmaan semmosta omista. Ei sitä autota kiinnosta, ajaa kun on pakko mutta huoltamaan ihan täytyy käskeä. :D

Kyllä mää taidan pitää enempi huolta autoista, kun isäntä...mutta jos sillä olis sitä bräkliiniä, sitähän sinä meinasit. Epäilen kyllä ettei ole. Mutta tietokoneista tuo tietää melkein kaiken, niin ehkäpä se tietää millä nää sokeritkin saa täältä pois. En vaan viiti mennä nyt herättelemään. :)

No siinä vaiheessa naureksiminen on tällästä.. heheheköhköhköhköhköhehköhköhehköh..........-----------köhehehe... (tuo viiva oli ekg)

No joo, ehkä parempi sit kysellä kuitenkin siltä siippaselta vaan. Mut vikana sit prätykkätä...se on hyvä tuote...kannattaa pönttö sitä ostaa jonnekin, kun on noita nakeroitakin...

Meinasin siitä rasvanpoistavasta ominaisuudesta keksiä jotain mutta tuli mieleen miehen ja naisen välinen keskustelu. Nainen kysyi mieheltään, että pitäisikö hänen hommata silikonitissit.
        No mies siihen, että ootko kokeillut vessanpaperilla niitä tissejä hinkata... No nainen sitä ihmetteli, että mitä se muka auttais. Niin mies vastas, että onpahan tuo takapuoleenkin toiminut.

• Dissident kirjoitti:

No siinä vaiheessa naureksiminen on tällästä.. heheheköhköhköhköhköhehköhköhehköh..........-----------köhehehe... (tuo viiva oli ekg)

No joo, ehkä parempi sit kysellä kuitenkin siltä siippaselta vaan. Mut vikana sit prätykkätä...se on hyvä tuote...kannattaa pönttö sitä ostaa jonnekin, kun on noita nakeroitakin...

Meinasin siitä rasvanpoistavasta ominaisuudesta keksiä jotain mutta tuli mieleen miehen ja naisen välinen keskustelu. Nainen kysyi mieheltään, että pitäisikö hänen hommata silikonitissit.
        No mies siihen, että ootko kokeillut vessanpaperilla niitä tissejä hinkata... No nainen sitä ihmetteli, että mitä se muka auttais. Niin mies vastas, että onpahan tuo takapuoleenkin toiminut.

Niin niin, juuri ennne viimeistä henkäystä on sitten katkoviivaa ja naurua vuoronperään. ;) Ja pierukin vielä perään...mummo aina eläessään oli kova heittämään huulta, jos nyt ei kirjaimellisesti niin kuvainnollisesti. Hän aina sanoai, että pieru paljon nauramisesta ja itku pitkästä ilosta.

Aijai oli se vaan kiva mummu mulla. Vaikka sillä välillä viirasikin, kun psyyke ei llut ihan mallillaan mutta olis sillä terävät hetkensäkin. En tiiä mikä senkin mielenterveyden vei liika lukeminen vai elämän kovuus...ei ehtinyt isommin kertoilla. Vaikka vihjaili kyllä useinkin mikä mätti tai oli mättänyt.

On mulla sitä ihmistä vaan aina ikävä, tuskin se ikävä koskaan loppuu. Joka kerta tulee itku kun annan itselleni luvan ajatella mummoa. :')

Jos nyt joku jossain kuuliskin niin nyt ois se hetkin, kun sanoisin mummolle, mä rakastan sinua mummo. Kiitos että olit mun elämässä mukana. :)

Ja hekoheko tälle vitsille itkun perään. :D

Niin niin, juuri ennne viimeistä henkäystä on sitten katkoviivaa ja naurua vuoronperään. ;) Ja pierukin vielä perään...mummo aina eläessään oli kova heittämään huulta, jos nyt ei kirjaimellisesti niin kuvainnollisesti. Hän aina sanoai, että pieru paljon nauramisesta ja itku pitkästä ilosta.

Aijai oli se vaan kiva mummu mulla. Vaikka sillä välillä viirasikin, kun psyyke ei llut ihan mallillaan mutta olis sillä terävät hetkensäkin. En tiiä mikä senkin mielenterveyden vei liika lukeminen vai elämän kovuus...ei ehtinyt isommin kertoilla. Vaikka vihjaili kyllä useinkin mikä mätti tai oli mättänyt.

On mulla sitä ihmistä vaan aina ikävä, tuskin se ikävä koskaan loppuu. Joka kerta tulee itku kun annan itselleni luvan ajatella mummoa. :')

Jos nyt joku jossain kuuliskin niin nyt ois se hetkin, kun sanoisin mummolle, mä rakastan sinua mummo. Kiitos että olit mun elämässä mukana. :)

Joo, mun toinen mummo oli tiukka kuin mikä. Sen tyyli oli räyhätä eniten sille, jota rakasti eniten. Ja oikeastaan mä olin sen lähin lapsenlapsi ja sain joskus siis aikakovaa huutia ties mistä. Mutta kyllä mä sen ymmärsin. Toinen oli sellainen ikuinen höpsänkeikka. Vitsiä sekin aina polki ja muistan sellaisen hetkenkin, kun tulin mopolla käymään, niin mummo tuumasi: Omallaan olli ajaa, rahallaan rallattaa ja hekotti perään. Siitä se oli mainio vitsiloru ja minä ehettelin myötäeläen.

Mummot on huippujätkiä!

Mää teen nyt likasen tempun ja linkitän kappaleen.

https://www.youtube.com/watch?v=U3nji5Dp6FI

Mummon lemppari. :)

• Dissident kirjoitti:

Joo, mun toinen mummo oli tiukka kuin mikä. Sen tyyli oli räyhätä eniten sille, jota rakasti eniten. Ja oikeastaan mä olin sen lähin lapsenlapsi ja sain joskus siis aikakovaa huutia ties mistä. Mutta kyllä mä sen ymmärsin. Toinen oli sellainen ikuinen höpsänkeikka. Vitsiä sekin aina polki ja muistan sellaisen hetkenkin, kun tulin mopolla käymään, niin mummo tuumasi: Omallaan olli ajaa, rahallaan rallattaa ja hekotti perään. Siitä se oli mainio vitsiloru ja minä ehettelin myötäeläen.

Mummot on huippujätkiä!

Mummut on huippujätkiä! Tai ainakin jotkut mummot. Mun toinen mummu on miten sen nt sanoisi, elänyt ikänsä teeskentelylle ja ulkokultasuudelle. Titteleille ja rahalle yms. En oikeen välitä siitä mummusta, ikävää sanoa mutta niin se vaan on. :)

Eletään hänen kanssan niin eri maailmoissa.

Tartten mennä menojani, jotta hyvät yöt tässä kohtaa ja kiitos seurasta taas!!! :)

Mummut on huippujätkiä! Tai ainakin jotkut mummot. Mun toinen mummu on miten sen nt sanoisi, elänyt ikänsä teeskentelylle ja ulkokultasuudelle. Titteleille ja rahalle yms. En oikeen välitä siitä mummusta, ikävää sanoa mutta niin se vaan on. :)

Eletään hänen kanssan niin eri maailmoissa.

Tartten mennä menojani, jotta hyvät yöt tässä kohtaa ja kiitos seurasta taas!!! :)

Juu. Hyvät yöt sinnekin.

• flowersreally

kun joku käskee esittelemään miehesi mieheni esittelee itse itsensä ja puristaa kättäsi kohteliaasti hymyileekin kenties mutta autossa kotimatkalla kummastelee että oletpa kovan onnen soturi jäänyt vaille kotikasvatusta ilman ymmärrystä hyvistä tavoista moukaksi muodostunut tylyksi typistynyt rakkaudeton ressukka

• Jaa. Paha kysymys, sitä olen tässä miettinyt viime päivät. Varmaan vastaisin, että kysypä häneltä, itse tuo kai tietää parhaiten?

• .. Dementia vai Vaihtuuko Ukot, kuin Sukat.. Siis pari kertaa päivässä.. ;D

• Sillä niin sanotulla aviomiehellä vaihtuu naiset..ei pysy kärryillä kuka milloinkin on vuorossa..mun se ei ole enkä enää ottaisi.

• Mene.hoitoon

Onko taas jääny lääkkeet väliin?

• PalstaTrolli

Ei ole. Eikä multakaan. Eikä multa.

• parisuhdemies-

Ketään ei voi omistaa. Kaikki on vapaata riistaa iskettäväksi. Muista yhden tapauksen kun oltiin juhlimassa joskus ja paikalla oli pariskunta. Pariskunnan mies jutteli yhdelle nätille naiselle ja nainen hymyily niin pariskunnan nainen suuttui ja veti sitä hymyilevää naista turpaan saman tien. Varokaa siis juttelemasta vieraille naisille.

• Ei kukaan ole käskenyt tai pyytänyt esittelee . Hän itse esittelee itsensä.
      Mutta minun se on ,se on antanut itsensä alkujen alusta minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2297
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      74
      1186
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1065
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1009
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      959
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      920
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      906
    Aihe