sinkku naiset

minulla on atk ja Windows 10 tietokone
10211
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Kiva. Niin minullakin.

Äänestä

Minulla onkin mobiili interweb!

Äänestä

Helvetin debiilit !!

Mullapa on Canon :in mustesuihku tulostin, enkä epäröi hetkeäkään käyttää sitä. Alan tulostamaan sillä billun kuvia teollisuus mittakaavassa, JOS ei ala sitä oikeaa pilua tulemaan ja vähän äkkiä sittenkin !

1Äänestä
  • NO NIIN !

Nyt on sitten paperit ladattu ja musteet lipastettu sekä mulla on sormi START-napilla !, vähänkö kannattaisi nostaa hameen helmat korviin ja tiputtaa pikkarit nilkkoihin, on muuten viimmeinen varoitus. Kohta maailma hukkuu HD-tasoisiin pillua esittäviin A4 :iin jos ei ala aitoa tavaraa näkymään.

Äänestä

• ettäs.tiedätte.sitten kirjoitti:

NO NIIN !

Nyt on sitten paperit ladattu ja musteet lipastettu sekä mulla on sormi START-napilla !, vähänkö kannattaisi nostaa hameen helmat korviin ja tiputtaa pikkarit nilkkoihin, on muuten viimmeinen varoitus. Kohta maailma hukkuu HD-tasoisiin pillua esittäviin A4 :iin jos ei ala aitoa tavaraa näkymään.

Tosiaan tyypillistä miesten ajattelua. Pillua pitää saada, tai jotain älytöntä tapahtuu. Varmaan olet samanlainen hullu kun Vegasin mulkku. Eikun torille alasti roikkumaan munistaan tuollaiset.

Äänestä

• Kuules poju. Se on Pöljä. Ja sijaitsee Kuopin pohjoispuolella. Otahan rennosti ja ajattele ihan mukavia. Kyllä se kiukuttaa, mutta kyllä se siitä tasaantuu kun laitetaan hommat tapahtumaan. Naiset tätä kuule hoitaa. Suotta äksyilet. Mutta saathan sinä äkämöidä. Silipastaan munat poies ja katellaan sit vieläkö ärhentelet...

Äänestä

Mullapa onkin BMW ja HIV, se on vitun kivaa jee!

Äänestä

JOKO _S_A_A_T_A_N_A _ALKAA SITÄ _P_I_L_L_U_A_TULEMAAN ???!!!

Mä olen jo ensimmäisen erän niitä pillunkuvia tulostanut, ja jos ei todellakin ala kohta nyt heti olemaan hameet korvissa_NIIN SE ON VARMA ETTÄ HUKUTAN MAAILMAN_niihin kuviin.
JA OVAT SITTEN NIIN HELEVETIN TARKALLA HD-TARKKUUDELLA NE KUVAT ETTÄ SILMIIN SATTUU !

Äänestä
  • Onko rumia KARRRRRRRRRRRRRRRRRRRVAISIA ämmäntussuja niissä kuvissa?

1Äänestä

Sittenhän tiedät lyhenteen " atk" merkityksen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

kiusaaminen-kuriin kirjoitti:

minulla on atk ja Windows 10 tietokone

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu