sinkku naiset

kiusaaminen-kuriin

minulla on atk ja Windows 10 tietokone

10

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritvaorvokkii

      Kiva. Niin minullakin.

    • PalstaTrolli

      Minulla onkin mobiili interweb!

    • ettäs.tiedätte.sitten

      Helvetin debiilit !!

      Mullapa on Canon :in mustesuihku tulostin, enkä epäröi hetkeäkään käyttää sitä. Alan tulostamaan sillä billun kuvia teollisuus mittakaavassa, JOS ei ala sitä oikeaa pilua tulemaan ja vähän äkkiä sittenkin !

      • ettäs.tiedätte.sitten

        NO NIIN !

        Nyt on sitten paperit ladattu ja musteet lipastettu sekä mulla on sormi START-napilla !, vähänkö kannattaisi nostaa hameen helmat korviin ja tiputtaa pikkarit nilkkoihin, on muuten viimmeinen varoitus. Kohta maailma hukkuu HD-tasoisiin pillua esittäviin A4 :iin jos ei ala aitoa tavaraa näkymään.


      • ettäs.tiedätte.sitten kirjoitti:

        NO NIIN !

        Nyt on sitten paperit ladattu ja musteet lipastettu sekä mulla on sormi START-napilla !, vähänkö kannattaisi nostaa hameen helmat korviin ja tiputtaa pikkarit nilkkoihin, on muuten viimmeinen varoitus. Kohta maailma hukkuu HD-tasoisiin pillua esittäviin A4 :iin jos ei ala aitoa tavaraa näkymään.

        Tosiaan tyypillistä miesten ajattelua. Pillua pitää saada, tai jotain älytöntä tapahtuu. Varmaan olet samanlainen hullu kun Vegasin mulkku. Eikun torille alasti roikkumaan munistaan tuollaiset.


      • Kuules poju. Se on Pöljä. Ja sijaitsee Kuopin pohjoispuolella. Otahan rennosti ja ajattele ihan mukavia. Kyllä se kiukuttaa, mutta kyllä se siitä tasaantuu kun laitetaan hommat tapahtumaan. Naiset tätä kuule hoitaa. Suotta äksyilet. Mutta saathan sinä äkämöidä. Silipastaan munat poies ja katellaan sit vieläkö ärhentelet...


    • Bemuhivari

      Mullapa onkin BMW ja HIV, se on vitun kivaa jee!

    • suck.my.biatch

      JOKO _S_A_A_T_A_N_A _ALKAA SITÄ _P_I_L_L_U_A_TULEMAAN ???!!!

      Mä olen jo ensimmäisen erän niitä pillunkuvia tulostanut, ja jos ei todellakin ala kohta nyt heti olemaan hameet korvissa_NIIN SE ON VARMA ETTÄ HUKUTAN MAAILMAN_niihin kuviin.
      JA OVAT SITTEN NIIN HELEVETIN TARKALLA HD-TARKKUUDELLA NE KUVAT ETTÄ SILMIIN SATTUU !

      • Karrrrrvat-perrrrkele

        Onko rumia KARRRRRRRRRRRRRRRRRRRVAISIA ämmäntussuja niissä kuvissa?


    • sesilläon

      Sittenhän tiedät lyhenteen " atk" merkityksen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe