50+ ja ekat treffit Helsingissä

viiskytplussat

Voisiko joku antaa vinkkiä minne mennä ulkomaalaisen miehen kanssa ekoilla treffeillä Helsingissä ja vieläpä marraskuussa?
Olisi mukava jos paikka olisi rauhallinen ja viihtyisä eikä se saisi olla kallis. Pitäisikö olla ravintola vai olisiko kahvipaikka ihan ok? Tapaaminen olisi kuitenkin vasta illemmalla.
Lisäksi sen tulisi olla kävelymatkan päässä rautatieasemalta. Jos on antaa muutakin vinkkiä, niin ilolla otetaan vastaan. Ikäluokkamme on 50 .

12

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oo7007

      Kaisaniemessä on monia ravintoloita ja kahviloita jotka eivät ole hinnoila pilattuja.

    • myli55v

      Pussikaljaa ja Töölönlahden rantaan

    • Caisatar

      Kulttuurikeskus Caisassa voisi olla jotain ilmaisohjelmaa? Linnanmäellä on syksyisinkin nykyään valokarnevaaleja yms, joskin pitää jaksaa kävellä sitä Töölönlahden rantaa pari kilometriä. Reitti on kyllä kaunis melkein koko matkan.
      Jos syötte niin nepalilaisissa ja thaimaalaisissa ravintoloissa on usein edulliset hinnat ja niissä käy kaiken ikäiset.

    • onkoherrasmies

      Eikös herrasmies aina maksa ladyn ruokailut sun muut treffeillä joten mitä mietit kustannuksia?

      • Minä.maksan

        Ei taida koskea niitä tapauksia, joissa ikääntynyt suominainen pyytää noita uussuomalaisia treffeille.


    • Viiskytplussat

      Jos joku minut haluaa toiselta puolen maailmaa tavata ja tänne asti vaivautuu parin päivän takia, kyllä minä suostun hänet tapaamaan. Vähintä mitä voin tehdä, on ainakin osata viedä hänet jonnekin mukavaan ravintolaan jossa pystyy keskustelemaankin ja eiköhän me molemmat omat sapuskamme makseta, joten siitä ei tarvitse kenenkään ottaa itselleen ongelmaa. Kiitos teille asiallisesti vastanneille.

      • yrittilehmänäpitää

        Jaa että tänne asti matkustanut? Sanoi ihan sinua varten tulleensa? Asuuko kuitenkin VOKeissa? Ota nyt sentään takakautta selvää, mitä se ukko puhuu. Jos tapasit sen netissä, voi äijä hyvinkin ollut jo suomessa VOKeissa koko ajan. Kunhan esittää vain "juuri tulleensa" ja vielä "vain sinua varten".
        Itse törmäsin netissä Amerikkalaiseen Upseeriin, joka oli muka Afganistanissa, ja olisi kovasti mielellään tullut suomeen ja mennyt kanssani naimisiin. Vakuudeksi olisi lähettänyt muutaman miljoona dollaria, kun ensin vain toimitan rahojen siirtoa varten jotain pukkusummia hänellepäin.
        Olivat mukamas tehneet iskun vastarintaliikkeen tiloihin, ja takavarikoineet kassakaapin sisällön. Upseerini osuus oli jaossa esitetyn mukaan neljä miljoonaa dollaria, jotka olisi lähettänyt minulle talteen, ja tullut sitten tänne ja mennyt kanssani naimisiin.
        Yritti lypsää minua kuin jotain lehmää.

        Ota oikeasti selvää noista huijareista. Tällaisen maailman aikaan huijaaminen on ilmeisesti aionoa keino, kun kaikki järkevä työ ja toiminta lakkautetaan tai joudutaan lakkauttaa.


      • kalexis

        Mikä piru teitä suomalaisnaisia vaivaa? Eikö teille enää kelpaa valkoinen mies. Pitääkö miehen aina olla tummalla sävytetty.


      • PossuaHuuleen

        Itse asiassa se on juuri päinvastoin. Suomalainen mies menee useammin naimisiin ulkomaalaisen kanssa kuin suomalainen nainen. Tilastot kertovat.
        Ps. naisille tiedoksi että orjaksi nämä ulkomaalaiset naiset eivät tule. Ja vielä, suomimiehen avioliitto kariutuu harvemmin kun suominaisen. Nämä ovat kaikki tilastotietoa.


      • Viiskytplussat
        yrittilehmänäpitää kirjoitti:

        Jaa että tänne asti matkustanut? Sanoi ihan sinua varten tulleensa? Asuuko kuitenkin VOKeissa? Ota nyt sentään takakautta selvää, mitä se ukko puhuu. Jos tapasit sen netissä, voi äijä hyvinkin ollut jo suomessa VOKeissa koko ajan. Kunhan esittää vain "juuri tulleensa" ja vielä "vain sinua varten".
        Itse törmäsin netissä Amerikkalaiseen Upseeriin, joka oli muka Afganistanissa, ja olisi kovasti mielellään tullut suomeen ja mennyt kanssani naimisiin. Vakuudeksi olisi lähettänyt muutaman miljoona dollaria, kun ensin vain toimitan rahojen siirtoa varten jotain pukkusummia hänellepäin.
        Olivat mukamas tehneet iskun vastarintaliikkeen tiloihin, ja takavarikoineet kassakaapin sisällön. Upseerini osuus oli jaossa esitetyn mukaan neljä miljoonaa dollaria, jotka olisi lähettänyt minulle talteen, ja tullut sitten tänne ja mennyt kanssani naimisiin.
        Yritti lypsää minua kuin jotain lehmää.

        Ota oikeasti selvää noista huijareista. Tällaisen maailman aikaan huijaaminen on ilmeisesti aionoa keino, kun kaikki järkevä työ ja toiminta lakkautetaan tai joudutaan lakkauttaa.

        Tuo jenkkiupseerijuttu on jo aika vanha. Aivan sama on minullekin joskus tullut, Vedättelin kaveria jonkin aikaa, kunnes latasin sellaisen satsin niskaan, että oikein suuttui minulle =). Kaikki ihmiset eivät ole vietävissä ja kommentoidessa kannattaisi ehkä muistaa sekin, vaikkakin varoitukset ovat ihan hyvä. Minä taidan kuulua siihen joukkoon joka ei mene kuin pässi narussa. Jos menee syömään jonkun kanssa, miksi siitä pitä vääntää jos vaikka minkälaista juttua? Ja voin rauhoitella sen verran, etten saman katon alle enää miestä tule koskaan ottamaan. Seurustella voi muutenkin. Saman katon alla ehtii olemaan vanhainkodissa, jos siihen saakka jaksaa katsella tätä maailman menoa. Eli siis käytätte turhaan kallista aikaanne urputtamalla omista valinnoistani kenen kanssa menen syömään.


    • afrikanurho

      Hejj
      Olen komea ja hyvä kroppinen miess täältä afrigasta, voisin tulla sinua ihanainen ja kurvigass nainen tapaamaan, vaikka helsinboriin. Ilmoita vain paikka niin lennän yksityiskoneellani lähimmälle lentoasemalle ja hurautan Benleylläni sinua tapaamaan.
      Tosin voit vastavuoroisesti tarjota koko tapaamisen ruuat ja juomat, kun en ehtinyt rahanvaihtoon.
      Bentleynkin jouduin pysäköimaa , kovin kauaksi ja avaimetkin taisi jäädä autoon....

      t sleeples in seatle

    • vinkittt

      Itäkeskus esim. Mcdonalds arkena tai viikonloppuna ja on edullinen, ette ainakaan "erotu" joukosta sillä seutu on maahanmuuttajien suosima joten teistä pidetään siellä! ja lisäksi oikeen hyvät ostosmahdollisuudet ketjukauppoineen. Tai Kaisaniemen puisto johon voi mennä piknikille hyvällä säällä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe