Voisiko joku antaa vinkkiä minne mennä ulkomaalaisen miehen kanssa ekoilla treffeillä Helsingissä ja vieläpä marraskuussa?
Olisi mukava jos paikka olisi rauhallinen ja viihtyisä eikä se saisi olla kallis. Pitäisikö olla ravintola vai olisiko kahvipaikka ihan ok? Tapaaminen olisi kuitenkin vasta illemmalla.
Lisäksi sen tulisi olla kävelymatkan päässä rautatieasemalta. Jos on antaa muutakin vinkkiä, niin ilolla otetaan vastaan. Ikäluokkamme on 50 .
50+ ja ekat treffit Helsingissä
12
912
Vastaukset
- oo7007
Kaisaniemessä on monia ravintoloita ja kahviloita jotka eivät ole hinnoila pilattuja.
- myli55v
Pussikaljaa ja Töölönlahden rantaan
- Caisatar
Kulttuurikeskus Caisassa voisi olla jotain ilmaisohjelmaa? Linnanmäellä on syksyisinkin nykyään valokarnevaaleja yms, joskin pitää jaksaa kävellä sitä Töölönlahden rantaa pari kilometriä. Reitti on kyllä kaunis melkein koko matkan.
Jos syötte niin nepalilaisissa ja thaimaalaisissa ravintoloissa on usein edulliset hinnat ja niissä käy kaiken ikäiset. - onkoherrasmies
Eikös herrasmies aina maksa ladyn ruokailut sun muut treffeillä joten mitä mietit kustannuksia?
- Minä.maksan
Ei taida koskea niitä tapauksia, joissa ikääntynyt suominainen pyytää noita uussuomalaisia treffeille.
- Viiskytplussat
Jos joku minut haluaa toiselta puolen maailmaa tavata ja tänne asti vaivautuu parin päivän takia, kyllä minä suostun hänet tapaamaan. Vähintä mitä voin tehdä, on ainakin osata viedä hänet jonnekin mukavaan ravintolaan jossa pystyy keskustelemaankin ja eiköhän me molemmat omat sapuskamme makseta, joten siitä ei tarvitse kenenkään ottaa itselleen ongelmaa. Kiitos teille asiallisesti vastanneille.
- yrittilehmänäpitää
Jaa että tänne asti matkustanut? Sanoi ihan sinua varten tulleensa? Asuuko kuitenkin VOKeissa? Ota nyt sentään takakautta selvää, mitä se ukko puhuu. Jos tapasit sen netissä, voi äijä hyvinkin ollut jo suomessa VOKeissa koko ajan. Kunhan esittää vain "juuri tulleensa" ja vielä "vain sinua varten".
Itse törmäsin netissä Amerikkalaiseen Upseeriin, joka oli muka Afganistanissa, ja olisi kovasti mielellään tullut suomeen ja mennyt kanssani naimisiin. Vakuudeksi olisi lähettänyt muutaman miljoona dollaria, kun ensin vain toimitan rahojen siirtoa varten jotain pukkusummia hänellepäin.
Olivat mukamas tehneet iskun vastarintaliikkeen tiloihin, ja takavarikoineet kassakaapin sisällön. Upseerini osuus oli jaossa esitetyn mukaan neljä miljoonaa dollaria, jotka olisi lähettänyt minulle talteen, ja tullut sitten tänne ja mennyt kanssani naimisiin.
Yritti lypsää minua kuin jotain lehmää.
Ota oikeasti selvää noista huijareista. Tällaisen maailman aikaan huijaaminen on ilmeisesti aionoa keino, kun kaikki järkevä työ ja toiminta lakkautetaan tai joudutaan lakkauttaa. - kalexis
Mikä piru teitä suomalaisnaisia vaivaa? Eikö teille enää kelpaa valkoinen mies. Pitääkö miehen aina olla tummalla sävytetty.
- PossuaHuuleen
Itse asiassa se on juuri päinvastoin. Suomalainen mies menee useammin naimisiin ulkomaalaisen kanssa kuin suomalainen nainen. Tilastot kertovat.
Ps. naisille tiedoksi että orjaksi nämä ulkomaalaiset naiset eivät tule. Ja vielä, suomimiehen avioliitto kariutuu harvemmin kun suominaisen. Nämä ovat kaikki tilastotietoa. - Viiskytplussat
yrittilehmänäpitää kirjoitti:
Jaa että tänne asti matkustanut? Sanoi ihan sinua varten tulleensa? Asuuko kuitenkin VOKeissa? Ota nyt sentään takakautta selvää, mitä se ukko puhuu. Jos tapasit sen netissä, voi äijä hyvinkin ollut jo suomessa VOKeissa koko ajan. Kunhan esittää vain "juuri tulleensa" ja vielä "vain sinua varten".
Itse törmäsin netissä Amerikkalaiseen Upseeriin, joka oli muka Afganistanissa, ja olisi kovasti mielellään tullut suomeen ja mennyt kanssani naimisiin. Vakuudeksi olisi lähettänyt muutaman miljoona dollaria, kun ensin vain toimitan rahojen siirtoa varten jotain pukkusummia hänellepäin.
Olivat mukamas tehneet iskun vastarintaliikkeen tiloihin, ja takavarikoineet kassakaapin sisällön. Upseerini osuus oli jaossa esitetyn mukaan neljä miljoonaa dollaria, jotka olisi lähettänyt minulle talteen, ja tullut sitten tänne ja mennyt kanssani naimisiin.
Yritti lypsää minua kuin jotain lehmää.
Ota oikeasti selvää noista huijareista. Tällaisen maailman aikaan huijaaminen on ilmeisesti aionoa keino, kun kaikki järkevä työ ja toiminta lakkautetaan tai joudutaan lakkauttaa.Tuo jenkkiupseerijuttu on jo aika vanha. Aivan sama on minullekin joskus tullut, Vedättelin kaveria jonkin aikaa, kunnes latasin sellaisen satsin niskaan, että oikein suuttui minulle =). Kaikki ihmiset eivät ole vietävissä ja kommentoidessa kannattaisi ehkä muistaa sekin, vaikkakin varoitukset ovat ihan hyvä. Minä taidan kuulua siihen joukkoon joka ei mene kuin pässi narussa. Jos menee syömään jonkun kanssa, miksi siitä pitä vääntää jos vaikka minkälaista juttua? Ja voin rauhoitella sen verran, etten saman katon alle enää miestä tule koskaan ottamaan. Seurustella voi muutenkin. Saman katon alla ehtii olemaan vanhainkodissa, jos siihen saakka jaksaa katsella tätä maailman menoa. Eli siis käytätte turhaan kallista aikaanne urputtamalla omista valinnoistani kenen kanssa menen syömään.
- afrikanurho
Hejj
Olen komea ja hyvä kroppinen miess täältä afrigasta, voisin tulla sinua ihanainen ja kurvigass nainen tapaamaan, vaikka helsinboriin. Ilmoita vain paikka niin lennän yksityiskoneellani lähimmälle lentoasemalle ja hurautan Benleylläni sinua tapaamaan.
Tosin voit vastavuoroisesti tarjota koko tapaamisen ruuat ja juomat, kun en ehtinyt rahanvaihtoon.
Bentleynkin jouduin pysäköimaa , kovin kauaksi ja avaimetkin taisi jäädä autoon....
t sleeples in seatle - vinkittt
Itäkeskus esim. Mcdonalds arkena tai viikonloppuna ja on edullinen, ette ainakaan "erotu" joukosta sillä seutu on maahanmuuttajien suosima joten teistä pidetään siellä! ja lisäksi oikeen hyvät ostosmahdollisuudet ketjukauppoineen. Tai Kaisaniemen puisto johon voi mennä piknikille hyvällä säällä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139