Naiset eivät tarvitse enää miestä

Zilikoonitinstassa

Nykyajan naiset eivät enää tarvitse miestä, koska ovat niin täynnä itseään, ihailevat vain itseään ja ovat itsensä kanssa naimisissa. Eivät tarvitse siis miestä kuin pakollisten tarpeidensa tyydyttämiseen hetkellisesti. Parisuhteisiin nykyajan naiset eivät kykene, sillä silloin joutuu huomioimaan toistakin, eikä voi vain elää itselleen. Naiset hakevat mielihyvää ja itsetunnon kohotusta paljastavilla kuvilla Instagramista, Facebookista jne. Siitä he sitten saavat mielihyvää ja itsensä nostatusta, kun heitä kehutaan siellä koko ajan.
Raahaakin nykyajan naisilla tuntuu olevan, ja jos ei ole, otetaan pikavipit sun muut luotot ja sitten kun niitä pitäisi alkaa maksamaan takaisin, syyllistää nainen tästä vanhoja vanhempiaan, ja melskaa niin kauan, että vanhemmat maksavat hänen lainansa pois. Joku voi myös ottaa miehen hetkeksi aikaa, jota sitten hyväksikäyttää taloudellisesti.
Tämä ei toki päde kaikkiin naisiin, joten ei ole tarkoitus yleistää, mutta viimeaikoina olen ainakin vahvasti huomannut menon erittäin pinnalliseen ja itsekeskeiseen suuntaan.

14

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tämä pinnallisuus ja itsekeskeisyys ole kummankin sukupuolen synti. Pikavippejä ottavat miehetkin, että voi ostaa niitä pinnallisia hyödykkeitä, mutta aivan kuten naisetkin , ei ymmärretä, että laina pitää maksaa takaisinkin. Töihin ei voi mennä, koska se häiritsee liikaa vapaa-ajan viettoa. Toivottavasti nämä tulevaisuuden toivot sitten pariutuvat keskenään, niin voivat lapsilleenkin opettaa saman elämäntyylin.

• Eiköhän tuo kaikki looulta kaadu heidän omaan niskaan, jotka noin elävät oma napa maailman napa metkuin elämäänsä, viis muusta.

• nykyaikaa

Taidat puhua teinitytöistä. Aikuiset naiset on erikseen. Ainakin omassa tuttava ja tuttavantuttava piirissä. Tuttavissa on sinkkuja ja pariutuneita. Töissäkäyviä kaikki.
      Se on kyllä totta että naiset ei tarvitse miestä välttämättä enää. En itsekään tarvitse enkä halua. Elätän itseni eikä siihen tarvita toista niinkuin vielä -60 luvulla.

• Wwwuu

Itseäni olen täynnä, ketäs tai mitäs muutakaan. Myönnän.

• Haittaako se sua, että jotkut naiset nyt ovat täynnä itseään? Mitä se sulta pois :)?

• eronnutta

Tämä täyteläisyys on hyvän makuista oikeesti. Mitä sitä alkaa turhaan huolehtiin muista aikuisista on senverran jo elänyt et hirvittäis oikeesti. Hyväksikäyttöä se olisi mieheltä!

• lihavihatipunen

Sairaaseen suuntaan maailma on menossa kun nuoret naiset leikkauttavat itseään jo 18-vuotiaasti lähtien. Ei tule biohajoavia ruumiita heistä.

Mutta miehethän tämän mahdollistavat ja kannustavat kuolaamalla niitä kuvia suomessa. Ja maksavat leikkauksia (ite en pysty lukemaan artikkelia koska maksullisuus)

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005389048.html

• Muutpeseesenpaskat

Kyllä tarvii. Miestä, jota kutsuvat sugardaddyksi, eli elämänsä kustantajaksi, elämän, jossa ulkonäkö on ykköasia. Ja ei tarvitse vessoja pestä.

• mitenniinpesee

Tuo "sugardaddy" juttu on sellainen ettei nainen ole edes tavannut useinkaan miestä. Kyse ei ole seksisuhteesta niinkuin jossain viestiketjussa annettiin ymmärtää. Jo tuo "daddy" sana kuvaa suhdetta. Naiset ei tarvitse sitä mutta mies tarvitsee naisen jolle kustantaa kaikkea kivaa. Miehestähän tuo lähtee, siitä joka maksaa. Eli hullu se joka maksaa, ei se joka pyytää.
        En tunne yhtään naista jotka elää esimerkin lailla. Jos kommenttisi pitäisi paikkansa niin 100% naisista tekisi niin.

• Naisasialooser11

Tottakai se nainen tarvitsee miestä ja joutuu antamaan sugardaddylle nuorta pilluaan, jotta saisi niitä hyödykkeitä.

• mitenniinpesee
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Tottakai se nainen tarvitsee miestä ja joutuu antamaan sugardaddylle nuorta pilluaan, jotta saisi niitä hyödykkeitä.

Ei joudu antamaan mitään. Kaikkihan perustuu vapaaehtoisuuteen. Lehden esimerkin nainen ei ole edes tavannut miestä koskaan.
        Onko tuttavapiirissäsi Sugar Mamoja joilla on näitä nuoria Toy Boyta? Sullahan on niitä ihme kamuja muutenkin..

• Naineniteki

Kerrotko vielä että mihin niitä miehiä pitäisi tarvita?

Esim en ole koskaan tavannut miestä joka tyydyttäisi minut paremmin kuin minä itse.

• Jos nainen ei tarvitse miestä, niin ei tarvitse. Miksi syytät häntä siitä?
      (Tässä nyt oletettuna että kumma viestisi olisi totta.)
      Lisäksi on ihan mukava ettei minua oteta koska minua tarvitaan vaan koska minut halutaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2725
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      418
      2246
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2156
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      1970
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1689
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1196
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1152
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      967
    Aihe