Tunnetaan Raamattu ja Jeesus Raamatussa kuvattuna ihan luomisen alusta sen kirjakokoelman loppuun asti, ja näin voimme välttyä eksymästä toisenlaisiin Jeesuksiin ja toisenlaiseen evankeliumiin kuin mitä Raamatussa esitetään tästäkin ajasta. Evankeliumi on esitetty Ilmestyskirjassa sen luvussa 14 tähän aikaan ja tärkeä ymmärtää, samoin Jumalan esittämät asiat myös laajemmin Ilmestyskirjassa ja muissakin pyhissä Raamatun kirjoissa.
Ihmeet ja merkit edes Jeesuksen nimessä tehtynä eivät todista Raamatun Jeesuksen toiminnasta tässä maailmassa ja tässä ajassa, sillä Jeesus tästä nimenomaan varottaa kaikkia ihmisiä. Erittäin tärkeä jokaisen itselleen hyvää tahtovan oppia erottamaan mikä on Raamatun Jeesuksen toimintaa tässä ajassa ja mitkä ovat toisenlaisten Jeesuksien toimintaa, sillä eksytysten annetaan tulla ja moninaisina, mutta jotka tuntevat Raamatun pyhät kirjoitukset ja siinä esitetyn Jeesuksen Pyhässä Hengessä ja elävässä vedessä ovat Isässä Jumalassa valittuja ja pyhitetään sielunsa pelastukseen.
Raamatun Jeesus on Juutalaisten Hyvä Paimen
Tunnetaan_Jeesus
1
162
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588