http://www.iltalehti.fi/politiikka/201709282200425689_pi.shtml
Mies on henkisesti ihan romuna jo viisikymppisenä vaikkei ole tarvinnut aisuroida kuin työaikana. Joskus täällä kirjoitinkin että aisurin ne vasta kovia jätkiä ovatkin kun kestävät kaiken sen mitä niiden niskaan kasataan, tuo juttu tukee sitä käsitystä. Kunnia aisureille, miehistä lujimmille jotka tahkoaa vuodesta toiseen valittamatta, ai niin eihän ne voi minnekään valittaakaan. Varmaan on niin että aisurointi vaatii ihan omat ominaisuutensa, lehmän hermot nyt ainakin.
Ei kestänyt aisurointia
8
161
Vastaukset 8
- PalstaTrolli
Mies 1: Miten menee?
Mies 2: Ei voi valittaa.
Mies 1: No sehän on hyvä.
Mies 2: En minä niin sanonut.Jep, tuossa on perää sikäli että tässä yhteikunnassa ei ole miehellä lupa valittaa. Tuon Petrinkin tapauksessa ihan selvää kyykyttämistä ja turhilla asioilla juokusttamista ja silti kun mies kyseessä: "Hallintojohtaja Pertti Rauhion 1.3.2017 tekemän kirjallisen muistion lopputulemana oli, ettei työnantajan tietoon ole tullut häirintää tai muutakaan epäasiallista kohtelua, Meri totesi tiedotteessaan." Kuinkahan olisi jos olisi Petrin tilalla ollut nainen tai joku vähemmistön edustaja? Valkoista heteromiestä saa kuka tahansa lyödä kuin vierasta sikaa eikä kukaan välitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Jep, tuossa on perää sikäli että tässä yhteikunnassa ei ole miehellä lupa valittaa. Tuon Petrinkin tapauksessa ihan selvää kyykyttämistä ja turhilla asioilla juokusttamista ja silti kun mies kyseessä: "Hallintojohtaja Pertti Rauhion 1.3.2017 tekemän kirjallisen muistion lopputulemana oli, ettei työnantajan tietoon ole tullut häirintää tai muutakaan epäasiallista kohtelua, Meri totesi tiedotteessaan." Kuinkahan olisi jos olisi Petrin tilalla ollut nainen tai joku vähemmistön edustaja? Valkoista heteromiestä saa kuka tahansa lyödä kuin vierasta sikaa eikä kukaan välitä.
Niin tai jos olisi tuossa ollut Petri se pomo ja Leenaa juoksuttanut asioillaan? Olisikohan valtakunnapöyristyksen paikka?
- 720
Harmaaritari kirjoitti:
Niin tai jos olisi tuossa ollut Petri se pomo ja Leenaa juoksuttanut asioillaan? Olisikohan valtakunnapöyristyksen paikka?
Noin päinhän tuo on, ja on aina ollut, ihan tavallista. Kuka siitänyt mukamas pöyristyisi?
- Unohditsen
Harmaaritari kirjoitti:
Ei siitä kukaan olisi mitään pöyristynyt, onhan kyseessä kuitenkin perussuomalaisten kansanedustaja. Hehän ovat yhtä vapaata riistaa kuin valkoiset heteromiehetkin.
- kumarruss
Kunnia heille. Aamen.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Tuollaisia naiset on että kiusaavat kunnollisia miehiä.
- 720
Mikä hänestä tekee kunnollisen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459